Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW diskutovalo o elektromobilech s vedením Tesly: Rodí se nová spolupráce?

Manažeři BMW se nechali slyšet, že v uplynulých dnes hovořili s vedením automobilky Tesla. Jedním z hlavních bodů rozhovoru byly možné způsoby, jak podporovat elektromobilitu.
Zpět na článek
16. 6. 2014 16:31
16. 6. 2014 16:43
17. 6. 2014 07:56
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 6. 2014 07:54
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
16. 6. 2014 16:31
snad
krasne by bylo kdyby se dohodli na moznosti vyuzivani superchargeru a nebo konecne poradne vystavbe infrastruktury rychlejsich dobijecek, ona infrastruktura moznych dobijecek a za prijatelne ceny je proste mala a chtela by hodne rozsirit hlavne ve mestech a podel dalnic na odpocivadlech a obcerstvenich/pumpach, bejt kvalitni dobijecna s alespon 5-6 misty na kazde pumpe okolo dalnic a pak obdobne pocty dobijecek u obchodnich center (nekde maj jen 1-2 a taky ne vsude a navic pomale) tak o pristim aute uvazuju jen o elektromobilu :-)

pritom dnes ta cena za poradnou dobijeci stanici neni nijak zavratna, stejne jako za solarni farmu ktera by mohla bejt na strese kazde benzinky na te dalnici (30kWp komplet na klic dnes jde poridit za 800-900 tisic korun pro koncaka)
Rozbalit vlákno
4
16. 6. 2014 16:43
Re: snad
Doufam, ze se u BMW dozvedeli najdulezitejsi informaci a to ze elektromobil nemusi vypadat jak vesmirna lod pro 10tilete deti.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 6. 2014 07:56
Re: snad
Ono klasicke auta od BMW nie su prave dizajnovy zazrak, skor vysledok desatroci stagnacie na kruhovom objazde v obojstranne slepej ulicke.
18. 6. 2014 09:52
Re: snad
no heleďte
pravdou je že brambo i3 [odkaz] [odkaz] vlastně přifouklá 1dničková řada má mimozemský interiér s MALOU OBRAZOVKOU a CHLUPATOU PALUBOVKOU >:D >:D
a je to tak účelově protože brambo primárně nemá zájem o okamžitý nasazení elektromobilů i pro chudinu, na tom se dohodli šéfové s šéfkou [odkaz] to je politická linie. Tak proto ošklivý přepal i3
a
s TESLOU MODEL S [odkaz] [odkaz] se ten malej křáp uznejte sami nedá vůbec srovnávat to je snad jasný

SPOLUPRÁCÍ je mysleno že věčná německá 2jka zalezlá za zády většího bratříčka použije něco co TESLA nabízí ZADARMO jak jinak, když už to je zadarmo a to síť nabíječek SUPERCHARGER [odkaz] [odkaz] [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
16. 6. 2014 22:04
Re: snad
Přesně tak. Klíčový problém elektromobility je dnes infrastruktura. Technologie baterií není to, na čem by elektromobilita nyní ztroskotala. Dobití na 100km během 10ti minut vyhovující. Cena poklesne sama s rostoucí produkcí. Dojezd okolo 300km je pro praktické užívání velké většiny řidičů dostatečný, za předpokladu, že dobíjecí stanice budou alespoň z poloviny tak husté jako dnes benzínky. Základní obava běžného zákazníka je, že s tím nikam nedojede. Tuto obavu může zlomit pouze infrastruktura. Infrastuktura dobíječek s jednotným standardem, jejich rozšíření po hlavních tazích v celé Evropě. A stejně důležitý je jednotný standard placení. To je to, co rozhodne o přijetí elektromobilů u široké obce zákazníků. A to musí automobilky odpracovat, nebo tomu alespoň položit základy, protože to za ně nikdo neudělá. Dnes si to uvědomuje pouze Tesla.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 6. 2014 07:54
Spravny krok.
Pre BMW.

Ked chces hybrid, ides za Toyotou. Ked chces elektromobil, ides do Tesly.

Jedno aj druhe v BMW pochopili.
Rozbalit vlákno
0