Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW i3: Co o něm možná (ne)víte. Proč jeho brzdy vydrží tak dlouho?

Neobvyklé BMW i3 již před časem prošlo naším testem. Proto se nyní spíše než na jízdu a život s autem jako takový zaměříme na techniku a její zvláštnosti. Čím je tedy tolik výlučný?
Zpět na článek
5. 7. 2017 03:43
3. 7. 2017 17:12
pokrytec Dusil
Nejekologičtější? Jo, jasně. Ten radioaktivní (žádný jenom toxický) odpad při výrobě teče do jezer v Číně, takže to Dusilovi přece nevadí.
Rozbalit vlákno
9
3. 7. 2017 20:47
Re: pokrytec Dusil
No jelikož Samsung ty baterky vyrábí v Koreji, tak asi těžko poteče ten odpad při výrobě v Číně. Obecně je i3 velmi ekologické vozidlo, naprosto nesrovnatelně i s dalšími elektrovozy, protože BMW si na tom dalo hodně záležet.

Ve článku je ovšem pár překlepů. Verze s prodlužovačem dojezdu je REX, ne RXE. Hodilo by se také uvést, že verzí auta existuje více a liší se kapacitou baterie. A že baterii lze vyměnit a tzv. upgrade je u starších verzí možný, i když pouze u verzí BEV (čistý elektromobil).
4. 7. 2017 06:51
Re: pokrytec Dusil
Jako domácí úkol si můžete zjistit, kde a jak se získávají třeba suroviny pro výrobu magnetů do elektromotorů. Nebo do dynam větrných elektráren, když se tu oháníte německou ekologií.
4. 7. 2017 08:20
Re: pokrytec Dusil
Jasne, lebo elektromotory sa vyrábajú len pre pohon áut a sú to stotisíce a milióny kusov, že? Ty si sa skade vynoril ty d€bil? Tri príspevky celkom, z toho dva tu a obidva vymyslené. Zas jeden primitívny chudák, čo prišiel akurát prskať...
7. 7. 2017 11:16
Re: pokrytec Dusil
Chápu, že v Horních Uhrách si všichni tykáte a oslovujete *, ale nebudu se snižovat.
Pokud si myslíte, že i BBC [[odkaz] si vymýšlí, tak sem s nějakým konstruktivním argumentem ..
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
4. 7. 2017 09:10
Re: pokrytec Dusil
Díky za inteligentní reakci. Již opraveno. Pouze překlep, vzhledem k tomu, že je to zkratka extender range. K těm baterkám. Ano, podobně jako u hybridů lze zjistit, který z článků akumulátoru je vadný a vyměnit je možné pouze ten. Má to tak třeba i hybridní Honda, viz můj článek o ojetém CR-Z.

K tomu, že jsem pokrytec. Myslím, že tohle může říct někdo, kdo mě dobře zná. Rozhodně by takto neměl mluvit diskutující na základě nějakého lánku. To jen tak na okraj.
4. 7. 2017 10:25
Re: pokrytec Dusil
Myslím, že ťažko popriete klesajúcu úroveň ACZ. S tým ide ruka v ruke pokles úrovne diskutérov a ich vyjadrení. Na hlupákov je možno lepšie nereagovať. Ale častejšie reagovať na vecné pripomienky (napríklad podobným spôsobom ako teraz) by bolo fajn. ;-) :yes:
4. 7. 2017 17:55
Re: pokrytec Dusil
BMW rozhodně neudává normovaný dojezd 130 až 160 km (reálný dojezd u slabší verze už ano). Mám silnější verzi a normovaný dojezd v TP mám 380 km. Což je samozřejmě nesmysl. Reálně v tomto počasí ujedu 200 až 250 km. V tuhé zimě jsem byl na 140-160 km.
7. 7. 2017 11:18
Re: pokrytec Dusil
Dobře, tak když se místo argumentů slovíčkaří, tak to upřesním "v tom článku prezentujete dost pokrytecký názor". Spokojený?
5. 7. 2017 03:43
Brzdy
Jen poznámka k tomu názvu článku a k brzdám. To platí samozřejmě o všech elektromobilech, ne jen pro i3-ku.
Rozbalit vlákno
0
8. 6. 2019 01:22
i3 REX dává smysl
Pokud řidič používá generátor jen do kopců, jede pořád slušně rychle a ujede klidně kolem 500 km. Jinak jede auto čistě na proud z generátoru jen 90 km/h. i3 je mezi elektromobily špička, divím se, že ho BMW prodává tak lacino, musí na něm hodně prodělávat. Btw. akcelerace se musí zažít, v nižších rychlostech je tak brutální, že ve městě hrozí přejetí holubů na cestě - nečekají to a nestíhají uletět :D
Rozbalit vlákno
0