BMW si v roce 2016 připomene 100 let existence a v rámci oslav se nechalo obměkčit a připraví sportovnější verzi hybridního sporťáku i8 s pravděpodobným označením i9.
BMW mělo skvělou příležitost udělat supersport který by měl koule, něco co by se dokázalo postavit R8 a co by navázalo na Legendární M1
Namísto toho přišli s tímhle eko chcípáčkem
Pro opravdové BMW fandy je I8 obrovské zklamání
I9 , nebo vyladěná I8 nebo co to bude by si mohla reputaci zlepšit, chce to ale radikálnější změny a vykašlat se na spotřebu , protože ta se u supersportů prostě neřeší
Re: M1 bylo skvělé auto, bohužel zatím bez nástupce
jsi vedle jak ta jedle i8 je chcípáček, na I8 stačí i ostřejší Cayman a mnoho dalších levnějších aut než je předražená I8, R8 je jiný Level jak ubohá I8, za nedlouho příjde nová R8 a ta ti vytře zrak
Re: M1 bylo skvělé auto, bohužel zatím bez nástupce
Tak to si nemyslim >:-[]
Před Audi R8 dám asi vždycky přednost Lamborghini Huracán a před tim 911 a před tim zase Ferrari. A to sem eště zapomněl na McLaren ;-)
Re: M1 bylo skvělé auto, bohužel zatím bez nástupce
Souhlas, v AutoTipu byl test i8 proti 911. Citace z testu:
"Před ostrou jízdou jsme ovšem akumulátory dobili do plna. Měřené kolo hybridní supersport nicméně zajel za 1:48,72, tedy o více než čtyři a půl sekundy pomaleji než podobně lehké a výkonné Porsche. Pod nepříliš příznivým výsledkem se podepsala komplikovaná spolupráce elektromotoru a oturbeného tříválce. Při dynamické jízdě ubývá elektřina ze zásob rychlostí světla a papírové hodnoty i8 jsou ty tam. Po zhruba 11 ostrých kilometrech jsou baterie téměř prázdné a auto začne newtonmetry elektromotoru skutečně výrazně postrádat. Nejvíce se úbytek projevuje na výjezdech ze zatáček, které jsou pomalejší. Rozdíl mezi časem s plnými a téměř vybitými bateriemi je dalších 4,5 sec."
Jinými slovy, po 11 km dostává i8 na kolo už 9 sec., což je tak mizerný čas, že by nestačila ani dnešním hothatchům za pětinovou cenu. Velmi zoufalý výsledek auta za 3,5 mega. To auto se nemůže vůbec srovnávat se sporťáky, jeho parketa by byla jízda v nějaké eko-rallye.
Re: M1 bylo skvělé auto, bohužel zatím bez nástupce
konečně někdo kdo se na to dívá tím správným pohledem, naprosto stebou souhlasím, tohle na oko rádoby eko sportovní auto je o ničem a jenom idioti věří , že je to supersport
Re: M1 bylo skvělé auto, bohužel zatím bez nástupce
Ano, za 3,5 mega tříválec jeden a půl litru, který dostane na okruhu sodu od sporťáků za daleko nižší cenu (Cayman, 4C, Lotus Exige, Elise, SLK, Z4, TT) a stejně tak ho na okruhu rozsekají i běžné sedany nebo kupé M3, M4, RS4, RS5, M5, M6, RS6, RS7, E63, Panamera, docela trapas, když mu ujede takové E63 v Téčku kam by si tu i8 pomalu mohl naložit do kufru nebo Megan RS, který mu nadělí na Hockenheimu půl vteřiny a stojí pětinu. >:-[]
Sporťáky v cenové relaci 3,5 mega pak hrají úplně jinou ligu. Smutný příběh
Re: M1 bylo skvělé auto, bohužel zatím bez nástupce
Pro i8 hodně smutné.
Pokud z i8 vyhází ten současný ekošrot a dají tam slušný šesti nebo osmiválec, tak může být konkurenceschopná. Do té doby to bude jen pochybná ekohračka.
Re: M1 bylo skvělé auto, bohužel zatím bez nástupce
Vzhledem k tomu jak trápil ten tříváleček V10 v R8 tak až jednou bude nová nejostřejší TT tak ji nejspíš zrovnatak bude trápit i9. To víš Vorsprung durch Technik >:-[]
Re: M1 bylo skvělé auto, bohužel zatím bez nástupce
Fakt nejsem fanda i8 ale tohle srovnání na okruhu pro jedenapůllitrovej tříválec vs pětilitrovej V10 a další supermotory dopadlo trapně spíš pro ně ;-)
Zapomínáš že to je první svýho druhu, počkej třeba jen co druhá třetí generace
Re: M1 bylo skvělé auto, bohužel zatím bez nástupce
Jasně že piditříválec nemůže porazit V10. Ale dávalo mu zabrat víc než by sis před testem připustil
Jinak řešení je samozřejmě tohle [odkaz] tam si hračky typu TT nebo R8 ani neškrtnou >:-[]
Re: M1 bylo skvělé auto, bohužel zatím bez nástupce
jsem zvědavý jak bude moc spolehlivé BMW I8,
R8 V10 je fantastické auto skrčku a motor V10 5.2 litru je jeden z nejspolehlivějších motorů
I8 se tváří jako poslední vykřik techniky , ale co do spolehlivosti to bude určitě katastrofa, už to vidím časté svolávací akce , časté poruchy a kdoví jaké další dobrodružství na majitele I8 ještě čeká
Japonci přišly s Hybridy jako první, Lexus GS450H je také skvělé auto a rozhodně je spolehlivější jak tahle ubohá I8
Re: M1 bylo skvělé auto, bohužel zatím bez nástupce
V10 je jeden z nejspolehlivějších motorů? Stydíš se aspoň při tom vymejšlení? >:D
Stejný úrovně je to vo spolehlivosti i8. To si můžem říct tak za pár let, teď se to dá kvalifikovat leda jako pomluva >:-[]
Tak aspoň na tom poslednim vodstavci shoda :yes:
Re: M1 bylo skvělé auto, bohužel zatím bez nástupce
Nikoliv, to srovnání s 911 dopadlo trapně pro i8 a v tom testu se to jasně říká, doslova se mluví o propastném rozdílu.
Jaký první svého druhu? Hybridů jezdí hromady a pořádný sporťák jako hybrid také není problém udělat (918, P1). Nevím, proč zrovna BMW by mělo potřebovat x generací na vývoj slušného hybridního sporťáku. Na i8 je zajímavý pouze vzhled, zbytek je plácnutí vedle (přesně to vystihlo britské EVO "Expensive and not as fast as it look") jako sporťák je to mrzák a jako úsporné auto to také není žádná hitparáda.
Re: M1 bylo skvělé auto, bohužel zatím bez nástupce
911 mám hodně rád a je to fakt skvěle vycizelovaný auto :yes:
Ale trapný i8 rozhodně nebylo. Zavedenejm sporťákum s velkejma motorama dalo se svym jedenapůllitříčkem víc zabrat než bych čekal. A vopakuju že to je první auto svýho druhu vůbec. Už i9 bude zřejmě vo dost zajímavější a počkej ve třetí čtvrý generaci
Jinak jasný volba která smázne veškerý sporťáky se spalovacim motorem je [odkaz]