Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M dvouspojková převodovka s Drivelogic: sedmistupňové DKG pro M3

Současně pro všechny tři výkonné modely BMW M3 Coupé, BMW M3 Sedan a BMW M3 Cabrio bude už brzy dostupná nová automatizovaná BMW M dvouspojková převodovka se systémem Drivelogic.
Zpět na článek
17. 1. 2008 09:18
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
17. 1. 2008 10:36
17. 1. 2008 10:06
neregistrovaný "tonic11"
17. 1. 2008 12:48
neregistrovaný "1nt3GraC2"
17. 1. 2008 10:27
neregistrovaný "BMWest"
17. 1. 2008 11:36
neregistrovaný "MilanKriz"
17. 1. 2008 13:43
neregistrovaný "BMWest"
17. 1. 2008 17:54
neregistrovaný "BMWest"
17. 1. 2008 14:35
neregistrovaný "Dzosua_news"
18. 1. 2008 09:28
neregistrovaný "BMWest"
17. 1. 2008 15:29
neregistrovaný "Kenvelo..."
18. 1. 2008 03:10
neregistrovaný "old racers never die........."
18. 1. 2008 22:07
anonym
17. 1. 2008 15:40
neregistrovaný "Jovani"
17. 1. 2008 20:50
neregistrovaný "audiss"
17. 1. 2008 15:54
neregistrovaný "simson33"
17. 1. 2008 17:23
neregistrovaný "Kenvelo"
17. 1. 2008 17:34
neregistrovaný "BORHIA"
17. 1. 2008 19:19
neregistrovaný "sepo1"
17. 1. 2008 20:45
neregistrovaný "Kamill"
17. 1. 2008 18:59
anonym
17. 1. 2008 20:42
neregistrovaný "kamill"
19. 1. 2008 16:44
anonym
17. 1. 2008 20:43
neregistrovaný "r.eno"
17. 1. 2008 20:45
17. 1. 2008 20:59
neregistrovaný "audisss"
17. 1. 2008 21:12
neregistrovaný "Kamill"
18. 1. 2008 03:15
anonym
17. 1. 2008 21:40
neregistrovaný "nuda"
17. 1. 2008 22:41
neregistrovaný "sepo1"
18. 1. 2008 00:12
anonym
18. 1. 2008 03:17
neregistrovaný "old racers never die........."
18. 1. 2008 07:19
neregistrovaný "Karel_arcivevoda"
18. 1. 2008 08:06
anonym
18. 1. 2008 22:03
neregistrovaný "rout"
25. 1. 2008 10:17
neregistrovaný "po"
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
17. 1. 2008 09:18
Nr.1
Úchvatné. BRAVO BMW :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - MajoThePuk
17. 1. 2008 10:36
Re: Nr.1
Máš to nejak pomýlené..BRAVO je FIAT :-! :yes:
neregistrovaný "tonic11"
17. 1. 2008 10:06
Launch control
Pripravy na launch pomocou launch control pripominaju pripravy na launch raketoplanu:)) A ja idem pomaly tiez launch aby som stihol lunch:)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "1nt3GraC2"
17. 1. 2008 12:48
Re: Launch control
:yes: >:D >:D, s tema pripravama mas pravdu, na druhou stranu, ja bych minimalne prvni tejden pri pripravach na launch mel na xichte hodne priblblej usmev >:D
neregistrovaný "BMWest"
17. 1. 2008 10:27
Ať si každý vybere na co má chuť
Tak se mi zdá že to u BMW zase nějak překombinovali, chvála bohu že se všechno nenastavuje jen přes iDrive. Si asi řekli, že pokryjí větší zákaznický okruh, když bude celé auto nastavitelné přes počítač podle individuálních chutí, jenže jim tak trochu nedošlo, že tak vytvoří systém, který svou složitostí spoustu počítačově méně zdatných zákazníků odradí. Vždyť třeba aktivovat launchcontrol připomíná startovací sekvenci raketoplánu! Vypnout DSC, zatlačit páku za současného držení brzdy, upravit otáčky a to vše při jednom určitém řadícím programu z jedenácti. Myslím že vozy BMW mají takovej výpočetní potenciál, že by stačilo aktualizovat software řídící jednotky a vůz by s váma dokázal udržet jednoduchou konverzaci. Třeba na téma kolik maximálně chcete jet a kolik koní k tomu budete potřebovat, jakou chcete charakteristiku převodovky, podvozku a posilovače řízení. Kolik decibelů od výfuku se má dostat do kabiny, na jakou teplotu se má přepnout klimatizace a co chcete pustit za muziku, no a vy po zodpovězení všech dotazů chytnete volant a úplně normálně odjedete, jako v kterýmkoliv jiným autě. No nebude to boží?
Rozbalit vlákno
7
anonym
17. 1. 2008 11:03
Re: Ať si každý vybere na co má chuť
>:D
neregistrovaný "MilanKriz"
17. 1. 2008 11:36
Re: Ať si každý vybere na co má chuť
No vsak ono nakonec vsechna ta nastaveni bude využívat jen menší procento majitelů - a budou jen jezdit :-) BMW zase nevymýšlí něco extra objevného - i M6 má 11 režimů 6 v automatice, 5 v "manuálu". Což mne vede ke vzpomínce na jednoho obchodního partnera, který ani po více než 3 měsících provozu nevěděl na co je tlačítko "power" v jeho nové M6 .-) (byl to němec btw :-)).
To ale nemění nic na tom, že by nová automatikcá převodovka mohla být vážně super - a určitě nezůstane dlouho doménou pouze M3.
anonym
17. 1. 2008 13:09
Re: Ať si každý vybere na co má chuť
řídil si vůbec někdy nějaký nový BMW? Mam zkušenosti s novým iDrivem, MMI i Commandem a myslim že neni o nic složitější než jiný z těchto systémů. Popravdě mam pocit že Command je více nepřehledný díky pochybné grafice. Jinak nastavení je v iDrivu poměrně dost, nicméně valnou většinu stačí nastavit jednou a už to prostě funguje přesně jak chcete. Rozhodně u BMW nedělají zbytečnou parádu s Vorsprung durch Technik jako u Audi kde bych o nějakym náskoku rozhodně pochyboval.
neregistrovaný "BMWest"
17. 1. 2008 13:43
Re: Proč dělat věci jednoduše, když to jde složitě?
Ber to s nadsázkou, áno? Možná že tyhle moderní palubní systémy nejsou úplně zbytečný, ale na auto se mi zdají zbytečně komplikovaný. Jasně, po koupi bawora se zavřeš přes víkend s návodem v garáži, všechno vyladíš ku spokojenosti a pak už dolaďuješ jen pruběžně, jenže, já mít v autě jedenáct režimů převodovky, stál bych každý ráno před dilematem jakej zvolit a nebo bych mohl používat jenom jeden, ale to bych si zase říkal, proč jsem si vlastně těch dalších deset kupoval.
Avatar - MajoThePuk
17. 1. 2008 14:05
Re: Proč dělat věci jednoduše, když to jde složitě?
:yes:
anonym
17. 1. 2008 15:01
Re: Proč dělat věci jednoduše, když to jde složitě?
Tak to samozžejmě ano, ale na 11 režimů převodovky je potřeba M model s SMG... A mam pocit že řešit problém s 11ti režimy by rádo řešilo spousta řidičů každý den... :-)
neregistrovaný "BMWest"
17. 1. 2008 17:54
Re: Proč dělat věci jednoduše, když to jde složitě?
Vo tom žádná :-)
neregistrovaný "Dzosua_news"
17. 1. 2008 14:35
mno
jak říká opička, dobrý auto se pozná podle toho kolik má čudlíku, a říct mu že mám 11 druhů nastavení převodovky... he >:D Ale tak vážně, myslím že je to krok správným směrem. Dává to možnost vydolovat z auta přesně to po čem toužíte. A živě si sám sebe dokážu představit, jak by mě dlouho bavilo poznávat ty drobné niance mezi jednotlivými režimy nastavení. Nakonec je to jedno, a většina lidí to řešit asi vůbec nebude (D), a ani nebudou muset. ovšem člověk, který by jednotlivým charakteristikám doopravdy porozuměl a dokázal je využívat... nejde o realný rozdíl, jde o ten pocit poznání "svého" auta. a co se týče nastavování v iDrivu, když za jízdy zvládneš sms, nemůže tě pár otočení kolečkem vůbec rozházet.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "BMWest"
18. 1. 2008 09:28
Re: mno
He, opička by opáčila, že máš na všechna nastavení jenom jedno tlačítko - joystick - a rázem by z toho v jeho očích byla plečka >:-[] K těm nastavením, možná že chtělo BMW svým zákazníkům propůjčit pocity Nicka Heidfelda - "aha, tak v týhle zatáčce sem nepodřadil dost rychle, támhle jsem to ani nevytáh do omezovače, takže tady poštelujem toto, támhle poštelujem tohle, ták a budu rychlejší 0.5 sekundy! :-)
neregistrovaný "Kenvelo..."
17. 1. 2008 15:29
Re:
No sice hezká technika, ale osobně si myslím že manuál je manuál ... a že eště nepatří do "starého železa" ... :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "old racers never die........."
18. 1. 2008 03:10
Re: Re:
A/T prevodovky pro zensky a pro line ridice. Manual pro opravdove chlapy za volantem!
anonym
18. 1. 2008 22:07
Re: Re:
No asi takhle - pro staromilce manuál a pro ty, co chtějí z auta dostat maximum DKG. :-)
neregistrovaný "Jovani"
17. 1. 2008 15:40
Navod na pouzitie
Predpokladam, ze k tej prevodovke bude aspon 300 stranovy manual, alebo navod na pouzitie. Samozrejme je to fajn, ze sa vymyslaju nove veci, alebo sa aspon modernizuju, uvidime, ked vyskusame. Ale aj ja suhlasim, ze 95 percent sa bude jazdit na klasickom D-cku. K tomu iDrive: myslim ze to nie je az take zlozite ako sa to vsadial prezentuje. Clovek ktory pouziva PC, mobil, alebo digitalnu pracku :-), tak s tym nemoze mat ziadny problem. Jedine sa mi zda, ze trosku rozptyluje pri jazde, ale ovladanie je uplne v pohode.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "audiss"
17. 1. 2008 20:50
Re: Navod na pouzitie
manuál k převodovnce bude připraven ke stažení na netu v pdf. těch 5 % si to stahne a přečte.
neregistrovaný "simson33"
17. 1. 2008 15:54
Čím více progarmů tím lépe
Ten, kdo nemá chuť, čas nebo náladu tak může použít základní tovární nastavení (pokud vůbec takové auto kupuje) a ten kdo si s autem rád "hraje" tak jen uvítá, když bude mít možnost měnit charakteristiku chování převodovky, tlumení, reakce motoru na plynový pedál apod.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kenvelo"
17. 1. 2008 17:23
Re:
no sice pěkná technika, ale osobně si myslím že manuál je manuál...a že rozhodně nepatří do "starého železa" ...toť muj nazor :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BORHIA"
17. 1. 2008 17:34
BORA bora
:-) BMW gute
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 1. 2008 18:50
No a co třeba ještě vymyslí , aby to zrychlili
Chapu ,že už ted musi vymyslet nove prevody , protože M3 dostalo od C63 amg nakladačku strašnou doporučuji si přečíst poslední CARAUTO kde jsou detaily např. v režimu RACE s manualem dokonce převodovka umí sama meziplyn :-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "sepo1"
17. 1. 2008 19:19
Re: No a co třeba ještě vymyslí , aby to zrychlili
jo jo .. carauto ... heh .. voni toho nakecaj :-|
neregistrovaný "Kamill"
17. 1. 2008 20:45
Re: No a co třeba ještě vymyslí , aby to zrychlili
"Strasna nakladacka" to me pobavilo:)))) Precti si ten clanek v cestine.
anonym
17. 1. 2008 18:59
vzali MB přes kopírak
7 rychlostí , řazení pod volantem tak to už jsem někde viděl ? Jo už vím u C63 AMG to je opravdu smutné , že zrovna v této kategorii M3 nestíhá a ještě kopíruje - alespoň trošku určitě ! :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "kamill"
17. 1. 2008 20:42
Re: vzali MB přes kopírak
Mel by ses podivat na technicke reseni obou prevodovek a ne si myslet, ze 7 kvaltu a razeni pod volantem je nejaky kopirovani. Zvlast kdyz to jeste asi 10x srovnavaj s VW. Co se tyce sport. modifikaci ma MB na BMW co dohanet.
anonym
19. 1. 2008 16:44
Re: vzali MB přes kopírak
U C63 AMG tahle pohadka , ale už neplatí .
neregistrovaný "r.eno"
17. 1. 2008 20:43
Re: vzali MB přes kopírak
kdo v tomhle oboru nekopíruje že :-) jednou ti, podruhe tihle, si myslim že si nemají co vyčítat
17. 1. 2008 20:45
A hele....
..praxe zavodni Pc hry Nfs realne???No,skoro,jen to hrabání na startu bez jedineho pohybu vpred jeste ne,a asi jeste dlouho ne(nastesti).Jeste k Head-up displeji---,,Perfect Launch".... 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audisss"
17. 1. 2008 20:59
user friendly
přeju všem fandum s manuálem i bez mnoho zážitků z jízdy. jen mě bude mrzet, až jen někoho povezu jeho vozem dom, tak se budu strachovat, zda tam opravdu ten D-režim mám nebo ne, aby mi to někde něudělalo něco, co by mě fatálně překvapilo a vyboural jsem se. kdybychom jeli BMW M3 nebo čímkoliv jiným před 10 lety, byl bych klidnější; množtsví elektroniky, kterou na první a jediné usednutí neovládám, je tam minimum. V lepším případě si nedokážu užít to auto, protože na hodinovou zkušenost se nebudu hodinu seznamovat s ovládáním nejrůznějších tlačítek. Jsem pro technologii, ale user friendly mi to nepřipada!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kamill"
17. 1. 2008 21:12
Re: user friendly
Ty mas vazne pocit, ze BMW je automobilka, ktera dela absolutne zbytecny veci a M3 si kupujou "joudove" co nepoznaji, jakej maji kvalt, nebo kde se zapina radio a mlhovky? Ja si spis myslim, ze BMW dela po vsech smerech techniku, po cem ridici touzi.
anonym
18. 1. 2008 03:15
Re: user friendly
nebud naivka synku, BMW a dalsi automobilky delaji vse proto, aby prodavaly co nejvic aut a "touzici" ridici, ti jsou v te rovnici uplne na konci!
neregistrovaný "nuda"
17. 1. 2008 21:40
nudné zrychlení
toto auto ma kolem 400 koni a celkem mu dlouho trva nez se rozjede na kilo 4,7 to je na tak lehke auto hodne. Ale zase je to zadokolka a to je sranda. Asy bych volil jine auto. :-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "sepo1"
17. 1. 2008 22:41
Re: nudné zrychlení
>:D >:D ... ach jo ...
anonym
18. 1. 2008 00:12
Re: nudné zrychlení
Aj RS4 ma rovnaky vykon, je to stvorkolka a zrychlenie rovke. Pri takych casoch zrychlenia uz vela zavisi na vodicovi a adheznych podmienkach. A k tej prevodovke: super vec do kazdeho auta ale nie do auta ktore sa ma chvalit sportovymi vlastnostami a ktore nepatri rozhodne do ruk frajerovy, ktory sa predvadza kazdym z 11 rezimov a sam ani nevie naco je medziplyn. Ak sa nemylim auto takeho rangu si vyzaduje vela skusenosti a k sportovemu autu patri manual. A je to taka hanba ako prevodovka v evoX. Rady M v bmw som az doteraz povazoval za nieco pre skusenych vodicov. Nech si tu vymozenost pchaju do 6,7 rady a aj 5 ak chcu. Ci to planuju postavit rovno na kolajnice a dat tam tlacitko forward a backward nech sa uz nicim nezaoberajme.
neregistrovaný "old racers never die........."
18. 1. 2008 03:17
Re: nudné zrychlení
.......souhlas.............
neregistrovaný "Karel_arcivevoda"
18. 1. 2008 07:19
Re: nudné zrychlení
No ja si myslim, ze je to naopak prima vec. Sekvencni razeni padlama pod volantem. Parada... A to ze to umi i radit samo, kdyz se ti chce jet v klidu s deckama za babickou po praze? Jedine plus.
anonym
18. 1. 2008 08:06
Re: nudné zrychlení
Aj ja si myslim ze je to paradna vec ale nie do auta so sportovym duchom. Ale jedno sa musi uznat v BMW asi velmi dobre vedia ako rozsirit klientelu a aby si M3 kupili ludia, ktori ho budu mat pre paradicku. Proti gustu ziaden disputat. Inak je to to iste ako ked si v nom priplatite za stresne okno. Okienko mat budete ale strecha uz nebude karbonova. :-)
neregistrovaný "rout"
18. 1. 2008 22:03
Re: nudné zrychlení
A kam jinam patří převodovka, díky které bude sportovní vůz ještě o kousek rychlejší? Podle tebe asi do rodinného sedanu v dieselu, kterým jezdí lidi na nákupy, ne? :no:
neregistrovaný "po"
25. 1. 2008 10:17
mgr
je to pěkné a určitě pohodlné,ale manuál pro sporťák lepší :-)
Rozbalit vlákno
0