Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M2: 370 koní, 500 N.m a šestistupňový manuál

BMW představuje jediné opravdové "emko". Kompaktní kupé M2 má ty správné rozměry a pořádně silný turbomotor.
Zpět na článek
14. 10. 2015 10:13
14. 10. 2015 10:40
14. 10. 2015 10:46
14. 10. 2015 10:50
14. 10. 2015 10:51
14. 10. 2015 10:58
14. 10. 2015 11:04
14. 10. 2015 11:00
14. 10. 2015 11:05
14. 10. 2015 11:08
14. 10. 2015 11:12
15. 10. 2015 12:55
14. 10. 2015 10:47
14. 10. 2015 11:08
14. 10. 2015 15:01
14. 10. 2015 16:54
14. 10. 2015 10:46
14. 10. 2015 10:47
14. 10. 2015 10:58
14. 10. 2015 11:03
14. 10. 2015 11:11
14. 10. 2015 11:13
14. 10. 2015 11:32
14. 10. 2015 12:30
14. 10. 2015 11:25
14. 10. 2015 12:47
14. 10. 2015 13:00
14. 10. 2015 14:06
14. 10. 2015 14:22
15. 10. 2015 13:01
14. 10. 2015 11:35
14. 10. 2015 11:46
14. 10. 2015 12:15
14. 10. 2015 12:26
14. 10. 2015 12:30
14. 10. 2015 12:36
14. 10. 2015 12:50
14. 10. 2015 13:30
14. 10. 2015 13:46
14. 10. 2015 14:06
14. 10. 2015 14:09
14. 10. 2015 14:34
14. 10. 2015 14:28
14. 10. 2015 14:45
14. 10. 2015 15:01
14. 10. 2015 17:00
14. 10. 2015 18:07
14. 10. 2015 17:31
14. 10. 2015 19:37
14. 10. 2015 21:17
14. 10. 2015 12:50
14. 10. 2015 12:57
14. 10. 2015 13:08
14. 10. 2015 13:14
14. 10. 2015 13:28
14. 10. 2015 13:40
14. 10. 2015 13:47
14. 10. 2015 13:52
14. 10. 2015 14:37
14. 10. 2015 14:41
14. 10. 2015 18:00
14. 10. 2015 14:12
14. 10. 2015 14:34
14. 10. 2015 14:43
14. 10. 2015 14:51
14. 10. 2015 17:56
14. 10. 2015 18:57
14. 10. 2015 19:35
14. 10. 2015 20:46
15. 10. 2015 11:53
15. 10. 2015 15:45
15. 10. 2015 16:55
15. 10. 2015 18:35
15. 10. 2015 18:52
15. 10. 2015 19:40
15. 10. 2015 20:04
15. 10. 2015 20:32
15. 10. 2015 21:02
15. 10. 2015 21:19
15. 10. 2015 21:47
3. 7. 2016 13:05
14. 10. 2015 17:57
14. 10. 2015 17:57
14. 10. 2015 19:33
15. 10. 2015 09:57
15. 10. 2015 13:12
14. 10. 2015 13:04
14. 10. 2015 13:12
14. 10. 2015 13:28
14. 10. 2015 13:54
14. 10. 2015 13:56
14. 10. 2015 14:31
14. 10. 2015 14:37
14. 10. 2015 14:53
14. 10. 2015 14:56
14. 10. 2015 17:51
14. 10. 2015 14:40
14. 10. 2015 14:00
14. 10. 2015 14:33
14. 10. 2015 18:18
14. 10. 2015 19:24
14. 10. 2015 12:28
14. 10. 2015 12:48
14. 10. 2015 20:28
15. 10. 2015 11:05
15. 10. 2015 07:58
15. 10. 2015 16:07
15. 10. 2015 08:18
15. 10. 2015 09:55
15. 10. 2015 11:40
Avatar - boost.
14. 10. 2015 10:13
Údaje
Tak jestli jste četli tiskovou zprávu vydanou o půlnoci, tak se v ní uvádí EU hmotnost 1570 kg, což je o 40 více než váží M235i. Nic moc.

V textu se také nezmiňujete o komponentech motoru N55B30T0 z M3 F8x. Nebudu vypisovat všechny změny oproti standardnímu motoru, protože jsem línej. :-) Max. výkon 365 PS (ne 364) je položen o 500 rpm výše (6500). Jinak podvozek má přední a zadní nápravu z M3 vč. brzd a disků, pneu jsou o deset mm užší. Tudíž 1er M verze 2.0.

Podle AMuS a Auto Bildu stojí M2 v Německu přes 56 tisíc Euro. To je dost i vzhledem ke konkurenci...

Jinak nejsem úplně odvázanej z předního nárazníku. Podle mě moc komplikovaný.Nicméně není pochyb, že to bude super svezení. A jelikož se jich vyrobí víc, tak snad ceny za pár let spadnou na pro mě přijatelnou úroveň. >:-[]
Rozbalit vlákno
23
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 10:40
Re: Údaje
Len som precital nadpis, a je mi jasne, ze toto je len otrocky prelozene od nejakych tupych britov ! 8-s :-!
Uz vidim, ako sa bude na strankach BMW vynimat "Batovskych" 499 Nm >:D >:D >:D >:D
Ako nech sa na mna Mišo nehneva... :-!
14. 10. 2015 10:46
Re: Údaje
Proč od anglánů, když spolupracují převážně s naším západním sousedem a tato zpráva bude vycházet z oficiálního PR automobilky.
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 10:50
Re: Údaje
tak mi na nu hod link. ;-)
Rad si precitam v nemcine o "364 PS", "464 Nm", owerbooste na "499 Nm" ... >:-[]
( spravne ma byt : 365 / 465 / 500 :-! )
Avatar - boost.
14. 10. 2015 10:51
Re: Údaje
[odkaz]

Baťovské údaje tam fakt nejsou. Ale zase zaměnili PS za hp, ne? 370 PS je dle mě richtig. :-)
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 10:58
Re: Údaje
a to som chcel este editovat svoj prispevok, lebo som si domyslel ten vykon !!!!
jasne ze tych 364/365 bhp, ked vydelis 1,33 tak ti vyjde 274 kW a to bude vyse 370 PS !
Takze ta ich matematika je komplet vedla, ofiko 272 kW a teda 370 PS ! :-! :yes:
A je tam aj 1 pekne batovske cislo: 199 mg CO2 / km >:D >:D >:D >:D ( teda spotreba 8,5 ) ;-)
teda pre manual. ;-)
Avatar - iudex
14. 10. 2015 11:04
Re: Údaje
Presne ako píšeš: 272 kW/364 bhp/370k.
Avatar - fOE
14. 10. 2015 11:00
Re: Údaje
Asi tak, zlvastni ze konkurence to zvladne napoprve.
[odkaz]
Avatar - iudex
14. 10. 2015 11:05
Re: Údaje
Takže som mal v našej nedávnej debate pravdu, že výkon bude istotne vyšší, ako má ten motor v X4 40i. ;-) Ale tých 270k sme tuším tipovali obaja.
Avatar - fOE
14. 10. 2015 11:08
Re: Údaje
Jj, mels. Marketingove upraveno, ale hlavne to neprehnat (cti nepredjet M4 :-) ).
Avatar - boost.
14. 10. 2015 11:12
Re: Údaje
Myslím, že jsem si taky tipnul +10 PS oproti té obludě. :-)
Avatar - boost.
14. 10. 2015 10:47
Re: Údaje
Že jo. Navíc když od půlnoci jsou k dispozici na webu BMW fotky a vcelku podrobné tiskové zprávy v několika jazycích. 8-s

Aspoň by mohli v Excelu vytvořit jednoduchou tabulku s tech. údaji... Achjo.
Avatar - Michal Fokt
14. 10. 2015 11:08
Re: Údaje
Ano, máte pravdu, čerpal jsem z informací britského zastoupení BMW.

Díky za upozornění, doplním správné hodnoty.
14. 10. 2015 15:01
Re: Údaje
VIdim,ze ty mas pekne zmaknute tie nemcurske auta a udaje o nich :yes: ;-)
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 16:54
Re: Údaje
tak jooo - su to predsa "nasa" priama konkurencia. ;-)
A ako moj kamarat z vojenskej akademie hovoril: poznaj svojho nepriatela ! >:-[]
Avatar - fOE
14. 10. 2015 10:46
Re: Údaje
S hmotnosti se moc nevytahli, pravda, a s prednim naraznikem uz tuplem ne. Celkove ale chvalitebne. Za 2. :-)
14. 10. 2015 10:47
Re: Údaje
Přední nárazník podle mě opticky stáhl vysoko umístěný světla ;-)
Avatar - fOE
14. 10. 2015 10:58
Re: Údaje
Nene, me na nem vadi jeho samotny tvar, nehlede na umistneni svetel. Ty oblouky po stranach v nadesich k brzdam jsou prehnane. Na vetsich ///M funguji/pasuji o poznani lip.
Avatar - iudex
14. 10. 2015 11:03
Re: Údaje
Údaj o výkone je nesprávny, ale ani Tvoja oprava zrejme nie je OK. Ja som čítal o 264 bhp, teda britských koňoch, kde je prepočet 1 kW = 1,34k, ergo 272 kW, čo je 370 koní (PS). A dáva to aj logiku, Nemci dlhodobo výkony áut zaokrúhľujú a teda tých 370 k má logiku. Mimochodom celému tomuto nedorozumeniu by sme sa vyhli, keby sa uvádzali údaje v správnych jednotkách výkonu, ktorými sú watty, resp. kilowatty a nie hovorové kone.
Avatar - boost.
14. 10. 2015 11:11
Re: Údaje
Jo, koukám, že jsem se přepsal. Ruka je u mě vždycky rychlejší než hlava. :-)
Avatar - iudex
14. 10. 2015 11:13
Re: Údaje
Aj ja, v prvej vete malo byť 364 bhp. ;-)
14. 10. 2015 11:32
Re: Údaje
Přesně tak - 1M ver. 2.0. Na druhou stranu, ten recept funguje dobře, tak proč na něm něco měnit. :-)

Trošku jsem ale čekal, že s hmotností půjdou proti minulé generace alespoň trochu dolů, ale je to na chlup stejná hmotnost jako 1M (a mimochodem i jako M3/M4, což je spíš dobrý výsledek pro M3/M4 než pro M2).

S tím maximálním výkonem o 500 rpm výš; tipuju, že to bude podobně jako v 1M, tam je ve skutečnosti max. výkon už v 5 100 rpm.

Ohledně designu, modrá + černá kola není můj šálek kávy. Řekl bych, že si počkám na finální úsudek na bílou se světlými koly (bohužel origo jsou jen ta tmavá), takže až někdo ta kola vymění za M3/M4 světlou verzi, mohlo by to být ono (původní 1M v bílé je nádherná). Tahle kombinace (podobně jako Yas Marina M4 s černými koly) se mi nelíbí.
Avatar - boost.
14. 10. 2015 12:30
Re: Údaje
Ad poslední odstavec: plně souhlasím. Stříbrná verze 19" kol se mi líbí mnohem více. Ale asi jsme v menšině, protozeprotože většina kupců asi volí černé. Stříbrné 359M podle mého názoru budou vypadat super na M2, jen bohužel nejsou kovaná.

Bílá je pro 1 M opravdu nejlepší volba. Obzvlášť v kombinaci s černou střechou a ledvinkami.

P. S.: Doufám, že nějak půjdou v obyčejné N55 vyměnit díly z M2... ;-)
14. 10. 2015 10:16
Mnohem lepší...
...než běžná 2er. Rozšířený blatníky trochu smázly převysoký ponton základních verzí s finálním dojmem kapotovaný loďky. Agresivní přední část sedí na autě velmi dobře, vzadu mi vadí vysoká světla, vůbec bych se nebál je snížit odspoda nahoru o pětinu.
Dynamický parametry, diferenciál a možnost manuálu, to vše je skvělý :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2015 10:41
Re: Mnohem lepší...
ono je to dokonca silnejsie ako ta stara dobra M3-ka s 252kw ... a aj rozmerovo podla mna uz M2 nema daleko k tejto starsej M3-ke ...
Avatar - boost.
14. 10. 2015 10:50
Re: Mnohem lepší...
Škoda toho kufru, že není ve stylu 1er kupé nebo M4. Je moc plochý na to, jak je zadní část opticky masivní. Žádá si to výraznější spoiler od M Performance.

Auto bude v reálu vypadat dost široce - údaje hovoří o +80 mm.
Avatar - iudex
14. 10. 2015 11:12
Re: Mnohem lepší...
Súhlasím s tým, že je to o niečo lepšie, ako bežná 2er, ale inak z toho odvarený nie som, skôr naopak. Najlepšie to ilustruje táto fotka: [odkaz] to auto vyzerá ako taký skrčenec, akoby niekto odrezal 10 cm z kabíny, predok a zadok pôsobí ako z o triedu väčšieho auta, ten stred je neproporčný a malý. Podľa mňa dôsledok snahy zachovať pre BMW tradičný štýl trojpriestorového "dvojdverového sedanu" namiesto klasického kupé s plynule klesajúcou zadnou časťou. Skrátka to auto je na tento dizajnový štýl príliš krátke, toto môže fungovať na aute so 460 cm a viac, nie na kompakte.
P.S. Ale skúsiť by som ho chcel. :-)
Avatar - fOE
14. 10. 2015 11:18
Re: Mnohem lepší...
Je to boj ktery muzes v nizsi stredni vest bud jak ho vede 2er, tedy proporcne nedokonale, ale do 170cm s plne pouzitelnym mistem v zadu. Anebo jako TT, tedy coupe tvarove bliz, ale zadni sedacky jen na okrasu/batozinu a mit auto efektivne jen dvoumiste (a s peknym 700l kufrem). Pristup BMW mi sedi vic uz kvuli tomu ze ta silueta je o level lepsi nez u 1M coupe a auto je proste hezke a proporcne temer OK, ale me se obecne nejvic libi sedany, tak mozna proto. :-)
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 11:20
Re: Mnohem lepší...
Tak aspon v niecom sa 100% zhodneme: SEDANY ! :-! :yes:
Uz sa tesim na RS3 sedan ! - teda pokial to chlapi myslia v USA vazne a tie spekulacie sa potvrdia. ( su to aj slova Reila, ale zatial este nieje ziadna spy-foto RS3 sedanu, preto zacinam mat obavy - a Detroit sa blizi... :-O )
Avatar - boost.
14. 10. 2015 11:25
Re: Mnohem lepší...
Co bylo špatně na tvaru 1 M?
Avatar - fOE
14. 10. 2015 11:32
Re: Mnohem lepší...
Na predesle jednicce coupe bylo moc patrne ze zad tam je naroubovana. Pri pohledu na to auto mi bylo jasne ze vychazi z HB. Pri pohledu na 2er uz ten pocit nemam. 2er je lepsi trosicku tu, trosicku tam a v souctu to za me dela velky rozdil. ;-)
Avatar - boost.
14. 10. 2015 11:52
Re: Mnohem lepší...
Stará kupé od BMW byla spíše dvoudveřové sedany (E21, E30), a E82 je v mých očích jejich pokračovatelem. Takový styl se mi líbí, jenže v tomhle objektivní být nemůžu. :-)
Avatar - speedfred
14. 10. 2015 12:40
Re: Mnohem lepší...
Tiež ten dizajn vidím ako ty,hlavne na tej foto.Beštijka to bude ale dobrá.
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 12:18
Re: Mnohem lepší...
Taky mě M2 designem moc nebere, naživo to bude lepší, jak je zvykem u akt. bmw, ale i tak, tmavě šedá nebo černá budou nejlepší volba. Technické parametry dokonalé, už jen, jak bude jezdit. ;-)
Avatar - white label
14. 10. 2015 12:50
Re: Mnohem lepší...
Souhlas, taky věřím, že naživo to bude lepší, hlavně jsem zvědavý jak bude (naživo) vypadat to rozšíření "okolo" zadní nápravy.
A pěkně trefená tmavě šedá metla by to taky mohla dost vylepšit. U bílé bych se naopak obával, že to pohřbí, hlavně ten tunerský přední nárazník...
Technika (R6, rwd, manual/dct) je jednoznačně na pochvalu a jako bonus k tomu dvoudveřová karoserie. :yes:
14. 10. 2015 11:25
Úchvatné!
Tenhle kousek bych se nebál označit za nejkrásnější BMW nejen současnosti, ale ať se dívám jak se dívám i do minulosti, tak nenacházím hezčí kousek (samozřejmě se to těžko srovnává, ale ...). Moc se těším na to, až ho uvidím naživo >:D . Jinak kombinace manuál-zadokolka-třílitr šestihrnek, to se dnes již nevidí - a to nemluvím o kategorii, do jaké tohle auto patří. Bravo BMW :yes: Papírově to vypadá na solidní bestii, nepochybuji, že bude povedená i řidičsky ... tohle je auto pro fajnšmekry, tohle auto je tím pravým BMW, se vším všudy! :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 12:47
Re: Úchvatné!
S tou minulostí bych byl opatrný, ale co se týče současnosti, tak s tím se dá souhlasit, je to agresivní a přitom není oteklé.

Z hlediska image oceňuji i ten R6, i když je otázka, jestli to není oproti konkurentům spíš handicap. Podobné parametry se dají dostat ze čtyřválce a v téhle kategorii je důležitější potěšení z jízdy a agilita, než image. Takhle je auto zbytečně tlusté.
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 13:00
Re: Úchvatné!
Je možné, že ti pořádné auto zatím nikdo nepůjčil, ale nechápat výhodu šestiválce u sportovně zaměřeného auta v této výkonové úrovni může jen diletant. Dostat z R4 lze určitě i pět set koní, ale to není odpověď.
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 14:06
Re: Úchvatné!
Půjčil, neboj.

Jestli ti něco opravdu jde, tak urážky. :yes: Kdybys neměl rudo před očima, dočetl bys to do konce, kde píšu "v téhle kategorii je důležitější potěšení z jízdy a agilita". Jinými slovy - stojí ten šestiválec za ten metrák navíc? Někomu určitě ano.
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 14:22
Re: Úchvatné!
Klička tyčka... ta věta, celá, vyznívá přesně opačně, než jak mi ji teď podsouváš. ;-)
15. 10. 2015 13:01
Re: Úchvatné!
Jestli te vice potesi jizda se ctyrhrnkem, nez se sestihrnkem, tak bez asi radeji diskutovat o autech pro radost nekam na AutoHit.
14. 10. 2015 11:35
Údaje
Všude píšou malinko rozdílné udaje,ale 370PS,465(500NM) jsou asi finální.Parametry motoru nejsou zlé,ale čekal jsem točivější motor a ne jen nafouklou R6.Co mě osobně trochu zklamalo je hmotnost,s kterou se nepochlapily.Vozidlo s manuálem váží skoro stejně jako M4 s manuálem,1570/1572(M4),které je o veliký kus větší.Je mi jasné,že se hledělo na cenu,atak starší brácha dostal carbon a hořčík,což M2 zřejmě právě kvůli ceně nevyužívá.Bodykyt za mě super(přikrčené,roztažené a mračící se.. >:D.Co mě ale asi nejvíc mrzí a prominťe jestli jsem nimrod,ale budíky cejchovaný 260 vs 7ot/min stejně jako M235i,to už je prostě moc,kde je ta odlišnost od dražší M2 v detailech?I starší 1M mělo 300 vs 8 ot/min,tak proč to proboha nedaj i do nejsilnějšího Mka??? A to samý zamrzí,když otevřete haubnu a tam ta plastová černota.Trocha červené i na tý plastový bastlině by byla víc šik,ale to už chci asi moc... ;-\ .(Audi je v tomhle lepší).Jinak doufám,že bude aspoň tak dobré a i lepší než předchozí brácha...držím pěsti :yes:
Rozbalit vlákno
70
Avatar - Michal Fokt
14. 10. 2015 11:46
Re: Údaje
Údaje jsou správné, rozdíl byl v přepočtu z britských měrných jednotek.

Pohotovostní hmotnost je 1495, 1570 je provozní. Ale málo to není, to je pravda.
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 12:15
Re: Údaje
Málo to není? Která vrcholná sport verze konfekčního auta nižší střední váží méně? Řekl bych, že žádná. Většinou sice mají awd, ale zase jen čtyřválce.

Hmotnost M2 je na dnešní poměry výborná, je o osmdesát kilo nižší než u E46 M3, stejně velkého auta s karoserií, která by dnes v NCAP testu nedostala ani dvě hvězdy.
Avatar - fOE
14. 10. 2015 12:26
Re: Údaje
Souhlas s autorem i s tim co pises. Ano, veskera konkurence je horsi, ale malo to proste neni. Ne kdyz M235i vazi min, ne kdyz o tridu vetsi M4 vazi stejne. Chapu proc vazi kolik vazi, chapu kontext, ale samo o sobe to cislo proste male neni. Trosku carbonu tu a tam tam BMW pustit mohlo (mozna v nejake GTS edici?).
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 12:30
Re: Údaje
M2 1495 kg, M4 1570 kg, nějak tu diskusi nechápu.
Avatar - fOE
14. 10. 2015 12:36
Re: Údaje
BMW i u M4 (s manualem a keramikou) deklarovalo hmotnost 1497 kg (3300 lbs). Nakolik je to realne cislo necham stranou. [odkaz]
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 12:50
Re: Údaje
V tom odkazu máš 1572 kg s manuálem a 1612 kg s AT, to sedí. Je to EU unladen weight, tj. to co my označujeme jako pohotovostní, a tu má M2 1495 kg.
Avatar - fOE
14. 10. 2015 13:30
Re: Údaje
Noup, tam je to jen zmatecne napsane. Takze info z katalogu ke stazeni z nemeckych BMW stranek (nejde vhodit link primo na dokument, k nalezeni zde [odkaz] :

BMW M4 Coupé, BMW M3 Limousine, BMW M4 Cabrio
Gewicht
Leergewicht DIN kg 1497 (1537), 1520 (1560), 1750 (1790)
Leergewicht EG, kg 1572 (1612), 1595 (1635), 1825 (1865)

Pokud ma podle stejne DIN M2 1495kg, takze jen o 2kg min nez M4, tleskat ji (minimalne v kontextu BMW) nemohu. Cekal jsem vic, teda min. :-)
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 13:46
Re: Údaje
Tu chybu jsi neudělal sám, opisovali to i novináři, správně je, chceš-li německé označení:
M2 Leergewicht EG, kg 1495
M4 Leergewicht EG, kg 1572
Jestli tleskáš nebo ne, je na tobě, jen vem v potaz, co jsem psal výše, M2 je rozměrově zcela srovnatelná s M3 E46 při mírně vyšším výkonu i krouťáku, a váží o 80 kg míň, nevidím důvod pro kritiku, spíš mírný optimismus směrem k projevu. Uvidíme.

Rizika, že to nebude stoprocentně ono, jsou u bmw dnes jinde než ve váze, motor (budou akustická *.tka nebo ne?), řízení (dostat se na úroveň řízení akt. jaguarů, bylo by to ok, ale bude? )
Avatar - fOE
14. 10. 2015 14:06
Re: Údaje
Takze podle tebe to ma na svych strankach spatne i samotne BMW v reichu? Ikdyz tam presne uvedli dve dve cisla specielne pro DIN a EU hodnoty? Od koho to odepsali oni >:D
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 14:09
Re: Údaje
vsetci robia chyby:
Ja som nasiel chybu ( myslim v hmotnosti, alebo prevodovke - uz neviem presne ) aj priamo v katalogu na novy Passat - v Nemcine ! :-)
Avatar - fOE
14. 10. 2015 14:34
Re: Údaje
zbytecne tlachani zeditovano :-)
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 14:28
Re: Údaje
My se nějak míjíme... nikde nepíšu, že bmw má něco špatně, odkud ten původní nesmysl o pohotovostní hmotnosti 1570kg u M2 opsali novináři, nevím.
Ještě jednou:
BMW uvádí:
M2 - Leergewicht EG, kg 1495
M4 - Leergewicht EG, kg 1572
Ta hodnota pro M4 coupe je ve všech tvých odkazech, fakt nechápu, o čem tu diskutujeme.
Avatar - fOE
14. 10. 2015 14:45
Re: Údaje
Pockat, ty cely cas nesouhlasis s tim cislem v clanku (clancich), teda ze DIN M2 je 1495kg a EG pak 1570kg? Podle tebe vazi m2 dle EG 1495kg? Nejaky zdroj na to info.?
Kdyby skutecne byla hodnota 1495kg pro M2 uz i s ridicem, tak je to hodnota hodna potlesku ve stoje. Bohuzel tomu ale moc neverim. nikde nevidim kde by se ty kila mohla ztratit. :-|
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 15:01
Re: Údaje
Ano, tak jsem to celou dobu psal, číslo je z včerejší debaty na bimerpostu, kde se oháněli bmw datenblattem. Toho borce jsem teď kontaktoval přes SZ, a nakonec je to fail, blbě přepsalo hodnoty us zastoupení už pro přepočet do té jejich curb weight. Pravda je skutečně bohužel těch 1570 kg EG, a to není na potlesk, souhlas. Takže sorry, debata o hov.ně. ;-\
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 18:07
Re: Údaje
Koukám, že tady potřebuje studovat víc lidí. Co je na tom tak složitého? 1495 pohotovostní, 1570 provozní (s řidičem). ;-)

Takže jak je to - je ta váha super nebo není? >:D
Avatar - Covenant
14. 10. 2015 17:31
Re: Údaje
1570 Kg je dle EU ne podle DIN viz diskuze u konkurence ;-)

[odkaz]
Avatar - boost.
14. 10. 2015 19:37
Re: Údaje
No co jsem asi sakra psal v mém příspěvku. >:D >:D >:D
Avatar - Covenant
14. 10. 2015 21:17
Re: Údaje
pleaseSMILE
Jsem ho nějak přehlíd no.....tolik příspěvků...se to tu nějak rozvášnilo >:-[] >:D
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 12:50
Re: Údaje
Která? Chceš to podle abecedy nebo stačí náhodné pořadí?

Civic Type R 1390
Leon Cupra 1400
Mégane RS Trophy 1420
Golf GTI 1330

+- stejně jako M2 váží Focus ST a haldexový Golf R

- všechno to jsou zvážené hodnoty (Top Gear 10/2015), teď ještě kolik váží M2 doopravdy, protože v tom samém testu má M235i strašidelných 1531 - o dvacet méně, než pětiválcové RS3. ;-) Takže váha M2 není na dnešní poměry moc dobrá a z obecného pohledu (1,5 tuny je 1,5 tuny) platí totéž.
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 12:57
Re: Údaje
Řeč je o vrcholných verzích, od koncernu VW je to RS3 a golf R, pak ještě A/CLA AMG, ten zbytek není konkurence M2, možná tak 135i.
Z šestiválcových zadokolek s podobným výkonem jsou lehčí jen auta stavěná čistě jako sporťáky, cayman třeba.
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 13:08
Re: Údaje
Ptal ses "Která vrcholná sport verze konfekčního auta nižší střední váží méně?" Ok, GTI není top verze, i tak jsem ti uvedl tři kousky a jsem si skoro jistý, že i všechny ostatní FWD HH budou lehčí, než M2. Kromě OPC. >:D

Argument že je M2 nejlehčí 6v. zadokolka je trošku neprůkazný, protože taková kategorie už neexistuje, v C segmentu není s čím porovnat. Myslíš, že obhájíš metrák dvěma válci navíc? ;-) O kolik bude těžší I6 než I4? 20-25 kilo? Takže tu máme FWD HH, které jsou lehčí, než BMW a pak tu máme sporťáky, které jsou taky lehčí, než BMW. Z čehož nám logicky vychází, že "Hmotnost M2 je na dnešní poměry výborná". ;-)
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 13:14
Re: Údaje
To, že honda neumí jiný vrchol v dané třídě než je CTR se čtyřválcem, není problém BMW, konkurenty M2 (ten skutečný třídní vrchol) je vůbec těžké najít. S tím souhlas,
já vidím reálné dva, RS3 a A/CLA AMG, potenciálně focus RS.

A s těmi hmotnostmi, válce, pohony, trochu studuj, sokole, ptát se, o kolik je těší R6 než R4 a zadokolka vůči předokolce, to není na debatu lidí, kteří se orientují. Ale smajlíky ti jdou, u toho zůstaň. ;-)
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 13:28
Re: Údaje
Vidím, že se nám řeč stáčí na Hondu, znamení, že už jsi v úzkých. >:D

Pokud jde o skutečný třídní vrchol, zatím se ukazuje, že A/CLA AMG na CTR se čtyřválcem nemá, stejně jako M135i. RS3 je na tom oproti CTR se čtyřválcem zhruba nastejno, takže skutečný třídní vrchol (na který jsi M2 s naprostou samozřejmostí ihned posadil) nebude tomu CTR se čtyřválcem zase tak vzdálen. Minimálně méně, než Mercedesu a Golfu R. Přezíravý postoj tedy není namístě.

Čímž se dostáváme opět k jádru pudla, tedy že na tom skutečném vrcholu mohou být i auta o metrák lehčí.

Plácání o lidech, kteří se orientují, si nech pro někoho, kdo ti to tvoje sebevědomí žere. Mazda MX-5 váží méně, než hatche stejné třídy. Platí i o GT 86. M2 je tedy prostě a jednoduše těžké, ať už se z toho snažíš vykroutit jakkoli. A to je ze čtvrtiny z hliníku.
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 13:40
Re: Údaje
Hondu jsi sem zatáhnul ty, první místo v tvém výčtu, >:D mě v kontextu diskuse o M2 skutečně ani nenapadla.

A ten guláš, miata, GT86, už si udělej jasno, o čem je tu řeč.

Níž ti píšu váhové rozdíly R4 vs. R6, zadokolka/předokolka, studuj, omezovat svůj rozhled technikou CTR je opravdu málo.
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 13:47
Re: Údaje
Je první v abecedě. :-) že tě nenapadla, je jasné, proto jsou v diskuzi lidé co vědí, aby tě udržovali v kondici. Hlavně že tě napadl Cayman, který je taky lehčí. >:D

Guláš? Relevance mezi kompaktním HH a M2 se od vztahu malého HH a miaty a GT86 moc neliší. Proč to Japonci dokážou udělat lehké a BMW na samotném vrcholu třídy ne?
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 13:52
Re: Údaje
O caymanu jsem napsal, že lehčí zadokolky se šestiválcem v této výkonové kategorii jsou jen auta stavěná čistě jako sporťáky, např. ten cayman, který má motor vzadu, dvě sedadla atd., znalí vědí.

Ten zbytek, miata a M2 v jedné větě... >:D
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 14:37
Re: Údaje
Já vím. Podrženo, sečteno - M2 je těžší, než údajně nesrovnatelné FWD HH i těžší, než srovnatelné 6v sporťáky. Tedy jeho váha je na dnešní poměry výborná, to už tu bylo.

Vidím, že se ti vyhlazuje šedá kůra. No, zkus to ještě, to dáš, věřím ti. :yes:
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 14:41
Re: Údaje
6V sporťák, to je nějaký tříválec, šedá kůro? >:D

Je mi jasné, že pochopit rozdíl mezi čistě sportovním autem a sport verzí konfekčního auta, je pro tebe problém. Chápu, u hondy to splývá, to jsou sporťáky od narození, jinde to ale není totéž, např. cayman je sporťáček s motorem mezi sedačkami a zadními koly, jako sporťák nemá jinou motorizaci než V6, nemá kufr, zadní sedačky, je to auto čistě pro zábavu. M2 je vrcholná verze bmw 2, auta se čtyřmi sedačkami, kufrem, motorem vpředu a s možností koupit si do něj x různých motorů. To je konstrkukčně naprosto jiné zadání a ta vrcholná varianta nutně musí být kompromis (projevujícím se i na váze), stejně jako u hot hatchů.
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 18:00
Re: Údaje
To bezpochyby. Ovšem nejdůležitější je, že váha 1,5 tuny je super. :-!
Avatar - white label
14. 10. 2015 14:12
Re: Údaje
Takže na CTR vlastně zase nikdo nemá, jaké překvapení z tvého "pera". >:D
Takže i BMW se s M2 snažilo úplně zbytečně... >:-[]
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 14:34
Re: Údaje
To jsou tvá slova. Má pero napsalo něco poněkud jiného. Ale problém se čtením je tvůj dlouhodobý problém. :-)
Avatar - iudex
14. 10. 2015 14:43
Re: Údaje
Klasika, Tídžej zase perlí, v jednom príspevku hneď dve chuťovky:
"A/CLA AMG na CTR se čtyřválcem nemá, stejně jako M135i".
"RS3 je na tom oproti CTR se čtyřválcem zhruba nastejno".
Skrátka R5 či R6, 370, 380 koní, štvorkolka, zadokolka, márna snaha, všetkých vypráši 310k štvorvalcový predohrab.
>:D
Avatar - fOE
14. 10. 2015 14:51
Re: Údaje
Ale jo, proc ne, ja tomu i klidne verim ze s nesmyslne tvrdym naladenim a na semislickoch to "vyprasi" vse co jsi (teejay) vyjmenoval. To ale pak srovnavame hrusky a jablka a nejdriv by se hodilo si zadefinova co v teto tride aut znamena "byt nejlepsi". Jestli tim jedinym ukazovatelm je jen a jen absolutni rychlost na jednom okruhu (cti majitel vysmaty od ucha k uchu 4 dny v roce a dalsich 300 dni pak nejak pretrpi a zbylych 61 ani nevyjede, kvuli snehu a desti), anebo treba i byt o tu vterinu/par vterin pomalejsi ale s alespon nejakym komfortem a pouzitelnosti i jinde nez na okruhu (cti majitel vysmaty od ucha k uchu 365dni v roce). :-)
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 17:56
Re: Údaje
Nesmyslně tvrdý? Z čeho tak usuzuješ? Neříkám, že je CTR komfortní, ale nesmyslně tvrdý vážně ne. MRS, Mini JCW, ale třeba i M135i na runflatech tě vytřesou víc.

Ano, HH si získaly oblibu tím, že byly rychlé, asi to bude mít svou váhu. Počítám, že tloušťka gumy na palubce nebude úplně zásadní parametr. :-)

Zatím jsem nečetl nic o problémech auta na mokru, ty ano?
Avatar - white label
14. 10. 2015 18:57
Re: Údaje
To je přesně tvůj problém, zatím jsi o tom nic nečetl, takže o tom nic nevíš...
Přesně jak píše figurka, chtělo by to posadit se taky někdy za volant. pak bys nemusel čekat, až ti někdo někde napíše, že každá +300 koňová předokolka má na mokru (a nejen na mokru) problém, ale "tvoje" Honda samozřejmě umí přečůrat i fyzikální zákony... >:-[]
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 19:35
Re: Údaje
Mluvíš jako někdo, kdo se snaží vyvolat dojem, že za tím volantem už někdy seděl. >:D

Dáme si takový malinký kvíz pro chytré hlavičky. Kdopak bude mít na mokru víc problémů? 300k předokolka se samosvorem nebo 400k zadokolka se samosvorem? Než si to srovnáš v hlavě, budeš v té zadokolce mrtvej. Teda ne ty osobně, to bych si nedovolil, Mr. Fangio, obecně. Běžný >:D řidič.

O problémech "nejen na mokru" bych se být tebou raději nebavil, pokud nechceš vrátit řidičák. >:-[]
Avatar - white label
14. 10. 2015 20:46
Re: Údaje
Nejen, že pravděpodobně (možná je problém v tom, že jezdíš jen s Hondou) málo jezdíš, Fangio, ale ty ještě k tomu zřejmě i málo čteš a málo si pamatuješ...
Jednak bych ti rád připomněl, že jsi v tomto vlákně srovnával CTR hlavně se čtyřkolkama ("Pokud jde o skutečný třídní vrchol, zatím se ukazuje, že A/CLA AMG na CTR se čtyřválcem nemá, stejně jako M135i. RS3 je na tom oproti CTR se čtyřválcem zhruba nastejno...), nemluvě o GR, ale i kdybychom zůstali čistě u srovnání CTR vs M2 na mokru!, tak zjednodušeně napsáno, FWD + 310 PS = marnost (samosvor-nesamosvor), kdežto RWD + 370 PS + samosvor = zábava (samozřejmě ne pro každého čerstvého absolventa autoškoly).
Ono to "srovnání v hlavě" nesmíš soudit jen podle sebe... ;-)
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 11:53
Re: Údaje
>:D

To samé co Figurka níže. Vy jste všichni tááák dobří řidiči. Jezdíte vlastně jen když zaprší, protože to si pak to 4x4 krásně povodíte a té zábavy s 500Nm zadokolkou s nerovnoměrným dávkováním plynu - nekončící extáze.

Já jsem holt srač*a. Když zaprší, jedu pomalu. S FWD, AWD, RWD. Asi to bude tím, že málo jezdím. :-!
Avatar - white label
15. 10. 2015 15:45
Re: Údaje
Hlavně se na vše díváš optikou majitele a zastánce fwd Hondy. Pro tebe je rychlost všechno (viz časy na NS) a bez rychlosti nemůže být pořádná zábava. A pokud se chce někdo bavit (nedejbože) v zadokolce, je to (pro tebe) buď pouhý pozér, nebo sebevrah/vrah.
Takže možná nejezdíš málo, jen zásadně nepřesedáš ze svého Háčka a vidíš vše hlavně optikou medializovaných rekordních časů na okruzích zajetých profesionály, navíc často za různých podmínek.
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 16:55
Re: Údaje
Tohle beru :yes: , o tom se dá diskutovat. Jistě, psal jsem, že pro mě byla důležitá rychlost, honil jsem desetinky na okruzích, piloval stopu, spíš než zábava to byly galeje, ale měl jsem to rád. Potud máš pravdu. Ale vůbec jsem nepochopil, jak ses dopracoval k tomu zbytku.

Já jsem nikdy nezpochybňoval smysl RWD a AWD. S FR jsem nikdy nebyl moc rychlý, ale zase jsem si užíval tu neutralitu a ovladatelnost, u MR jsem zkoumal co dělat, abych nebyl nedotáčivější, než s FF a současně abych se nezabil. AWD mě popravdě nenadchlo jako sporťák z žádného důvodu, až na Evo IX, není to prostě pro mě. Co ale od začátku říkám je, že FF, i přes jasný handicap "cost effective řešení", je srovnatelné s ostatními koncepcemi.

Což je něco, co vy zásadně odmítáte. A jsme u jádra problému. Točit se diskuze o tom že "CTR na okruhu vypráší M2, ale řidič BMW z toho bude mít víc", shodli bychom se. Ale číst pindy o "skutečném třídním vrcholu", který se se čtyřválcovou předokolkou nebaví už z principu, to je projev arogance (snobství, hlouposti, tunelového vidění, vyber si) který mě vytáčí. Stejně tak jako zveličování toho, jak si to každý s RWD/AWD "dává". Znám pár (desítek) lidí, kteří tohle opravdu kvalifikovaně mohou říct. Paradoxně to neříkají. Zato tady je Tsuchiya každý druhý.

:-)
Avatar - white label
15. 10. 2015 18:35
Re: Údaje
Třídní vrchol nedefinují časy o kterých jsem psal v závěru předchozí reakce a rychlost není zdaleka vždy úměrná zábavě. Dokud tohle nepochopíš, je další diskuse na tohle téma zbytečná.
M2 je aktuálně třídním vrcholem z hlediska (klasické) koncepce, použití výkonného šestiválce a možnosti výběru převodovky (manuál/dvojspojka). Nic víc, ale taky nic méně. Není to ryze sportovní auto, ale na poměry nižší střední toho aktuálně nabízí opravdu dost, viz konkurence.
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 18:52
Re: Údaje
Jistěže rychlost není vždy úměrná zábavě, někde jsi mě snad viděl říkat, že je CTR nejzábavnější HH? Třeba MRS je zábavnější, než Civic, ale zase mu chybí ta divokost a preciznost. každé auto má něco svého. Proto má i MRS můj respekt, přestože na to, aby se přiblížil schopnostem Hondy, udělali z něj skoro závodní speciál s cenou skoro jako RS 3. Ale o tom není diskuze, zase se snažíš vyklouznout.

Diskuze je o tom, že jako má váhu šestiválec a pohon zadních kol, tak by měla mít váhu i ta rychlost ne až tak kádrově štymujícího hot-hatche. A to vy nějak odmítáte akceptovat.

Místo "OK, CTR bude rychlejší, ale raději si užiju I6" slyším "hele ten pitomec si myslí, že ten blbej předobrab může ohrozit božský báwo". Rozumíš tomu trošku? ;-)
15. 10. 2015 19:40
Re: Údaje
Ted napisu dost kacirskou vec co se tyka umernosti rychlosti a zabavy. U me osobne je rychlost dost velkou casti zabavnosti auta, proto me nikdy neoslovila a neoslovi MX-5.

Pak jeste poznamku ke skoro "zavodnimu specialu" MRS, ono timhle pohledem bys mohl porovnat i type-r vs leon cupra (cupra je podle testu o dost mekci, nema nejak extra aerodynamicky prvku atd.)... Podle me kazdy z tehlech aut si kupujou uplne jiny typy lidi... Proste Type R je krome vyse uvedenych veci teatralnejsi a to nekdo chce nekdo ne. Nemyslim to spatne, mel sem 2 roky JCW a ta teatralnost u me hrala po relativni rychlosti, strmem rizeni a agilite, dulezitoui slozku zabavy(prskani a strileni do vyfuku, zvuk celkove). Nam dvoum se to treba libi, ale myslim si ze vetsi cast populace co si kupuje nove HH spis tihne k charakteru jako ma Cupra nebo Golf R. A ted, co je lepsi auto... nevim jestli se to necha rict :-)

Co se tyka okruhovejch schopnosti, vem si treba uvadenej Type R vs M2, myslim si ze pomer lidi co pojede s Type R na okruh bude tak 5x vyssi nez u M2, tot muj nazor... Takze cilovka bude v obou pripadech spokojena. :-)
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 20:04
Re: Údaje
To asi nejsme ve sporu. :yes: Já býval na rychlost opravdu vysazený, teď už trochu měknu a CTR sice stále ještě mám, ale už asi rok váhám, kam se posunout a bez ohledu na schopnosti 9G mě to už nebere tak, jako na začátku tisíciletí.

Ale o tom to je. Každý jsme posunutý někam a jsme s tím spokojení. Rozdíl je jen v tom, že tobě kolegové, s nimiž jsem dlouhodobě vepři, neřeknou, že jsi úplně vymaštěný zaslepenec, když máš rád rychlost, protože neřídíš jen trapnou I4 předokolku, o kterou se mohou nejen beztrestně, ale dokonce za nadšených ovací spoludiskutérů s chutí otřít. Takže osobní názor na auto je důležitý, ale neméně důležitá je tolerance a empatie. Arogance těch, co mají hlavu plnou BMW a Audi je bezbřehá.

Co se týče Cupry - to odstupňování MRS-CTR-LC tam určitě je, minimálně tedy u běžné Cupry. Otázkou je, jak velký rozdíl je mezi CTR a tou Cuprou "Sub8", která má příplatkovou sportovní výbavu, převyšující cenu CTR. Mám pocit, že ta se v testech moc neobjevovala a našinec tady je už úplně bez šance to vyzkoušet. Nepochybuji, že CTR bude celkově ostřejší a laděný na extrém, otázkou je, co naladění šasi, ty magnetické Sachsy na CTR fungují v ne+R módu velice dobře a právě podvozek je na to každodenní ježdění post podstatný.

Cílovku si najde každé auto a od Hondy se čeká, že auto bude ostré. Potud je to z mého pohledu v pořádku, stejně jako to, jak má naladěný motor, jakkoli asi většina bude vyžadovat něco malinko jiného.
15. 10. 2015 20:32
Re: Údaje
No vidis, kdyz meknes tak nakonec prodas CTR a koupis BMW. :DDDD

Ja sem do toho vstupoval protoze pro me osobne byla koncepce s motorem uprostred nejzabavnejsi auto co sem mel.... Skoro vsechna auta co sem mel byly nejsportovnejsi verzi daneho modelu... Jediny koncepce co sem jeste nemel je vse vzadu, 4x4 s motorem uprostred a bimoto. :DDD

Jeste k tem casum, pro Type R je marketingove daleko dulezitejsi cas na Nordschleife nez pro M2. Dle meho nazoru to vetsinu zakazniku M2 vubec nezajima. Ikdyz vim ze GTR ma o neskutecne moc lepsi cas na Nordschleife nez 911, stejne chci 911...

No vidis, ja zase mam s aroganci u znacek zkusenost hlavne u BMW a Hondy. BMW mam na jezdeni po meste tak to neber jako hate...
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 21:02
Re: Údaje
Tomu rozumím, taky jsem se svezl lépe s Caymanem S, než s 1 M, ale jak už ti asi vyplynulo z kontextu, tedy se řeší, že rychlost je méněcenná a důležitější je jezdit dveřmi napřed.

Možná proto, žes měl hodně aut, máš přehled a nadhled, ale není to jen o tom, je to i o tom respektu k ostatním. GT-R nechceš i když je rychlejší (taky mě nenadchlo), ale nebudeš říkat, že je to srágora, co nepatří mezi třídní elitu. Nechceš tu dělat kurzy? :-)

Díky za pokec, je pěkné potkat i někoho, kdo se sem nechodí zhádat. :yes:
Avatar - white label
15. 10. 2015 21:19
Re: Údaje
Věřím, že jemu naopak žádná podobně zjednodušující "kravina" z diskuse nevyplynula, viz jeho názory. A jestli tu omezenost jenom hraješ, tak to děláš velmi přesvědčivě. :yes:
3. 7. 2016 13:05
Re: Údaje
Procetl jsem si diskusi a musim rict, ze jsi neuveritelnej...
Koupil sis ctr a strasne moc bys chtel aby te nekdo bral. >:D jednak bys mel bejt nad veci a kaslat na to, jednak mas cos koupil... Relativne levnej hh, kterej dosahuje dobryho casu na ringu prefouknutym motorem a relativne jednoduchou technikou s ostre (pro me nepouzitelne) tvrdym nastavenim pro denni jezdeni.
Ohanis se casem na ringu zajetym predprodukcnim vozem be klimatizace a vlastne nikdo nevi, co vsechno na tom aute bylo jinak nez v serii. A lidi s ti smejou, ze nevidis rozdil mezi bmw m2 za 1,8 a ctr za mega...
A jsou to oni, kdo jsou dle tebe chudaci...
Za tu dobu co uplynula od teto diskuse, se objevila rada testu po celem svete a na mnoha okruzich je pri porovnani seriovych aut m2 dokonce rychlejsi! Presto, ze je to spis okreskove nez okruhove nacini a zvladne i vse ostatni, coz se o ctr rict neda. Nebo bys jel s ctr na dovolenou? :-)
Jestli nechapes, proc je m2 dle mnohych zabavnejsi, pak, jak si sam napsal, s FF je to o pilovani stopy. Kdyz se neco nepovede, vysledkem je frustrujici tecna v oblouku. Oproti tomu FR v podani M2 je cely proces hledani stopy zabava. A jizda na hrane je daleko zabavnejsi uz jen kvuli prechodum z nedotacivosti do pretacivosti, rizeni plynem a jaksi vetsimu mnozstvi moznych typu odezvy auta. Je to zaroven daleko narocnejsi, takze ano, jen zkuseny pilot asi napraska ctr na okruhu, ale i stredne schopny ridic se bude za volantem M2 citit daleko vic nazivu i s o tridu horsim casem. A pak je tu take dalsi aspekt, kterej te musi zrat...
Prijed na namesti s ctr a s m2. On proste existuje duvod, proc lidi utrati za M2 dvojnaspbek radsi, nez si koupit 2 ctr. Ale v tve optice vypada asi M2 jako dilo sileneho tunera, ze?
14. 10. 2015 19:33
Re: Údaje
Z toho člověka aby se jeden pos..al. Fakt potřebuješ psychologickou pomoc. Vůbec nechápu TeeJay že má tu trpělivost tady s tímto šílencem diskutovat. No, kdo chce kam...
15. 10. 2015 09:57
Re: Údaje
Já bych označil šílencem člověka ochotnýho vytáhnout přes 70kEUR za čtyřválcovej naftovej kombík ;-)
15. 10. 2015 13:12
Re: Údaje
To je kop do kulí, jen si ted nejsem jistej, jestli je to fair hned v prvnim kole...ale je to trefa, to je marny >:D
Avatar - white label
14. 10. 2015 13:04
Re: Údaje
Prober se, srovnáváš FWD R4 s RWD R6/370PS/500Nm.
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 13:12
Re: Údaje
A prosím tebe - kolik váží těch 100 Nm a 70-90 koní navíc? :-) Jak už jsem psal, jestli bude motor o 25 kg těžší, je to moc. Čtyřválec má o dva válce měně, ale zase má vyvažovací hřídele. Karbonový kardan neváží skoro nic. Tak proč metrák?
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 13:28
Re: Údaje
Rozdíl mezi aktuálním 30i (2000cbm R4) motorem a 40i (3000cbm R6) motorem je 60 kg, jen aby ses tu nemlátil svou neznalostí. Hmotnost "balastu" zadokolky vs. předokolky je v řádu desítek kilo, zvlášť má-li předokolka vzadu obyč. torzku.
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 13:54
Re: Údaje
Vážně tolik? Nejvyšší čas udělat opravdu nový I6 a ne furt recyklovat deset let starý blok. :-)
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 13:56
Re: Údaje
Škoda, že si to nemůžeš srovnat u hondy, co? >:D ;-)
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 14:31
Re: Údaje
Asi by se to dalo dohledat. V6 je v Accordu o 80 kg těžší, než čtyřválec, ale je to včetně prastarého 6AT oproti novému CVT, V motor je z principu těžší a blok J se dělá od roku 1996. Takže s tím N55 asi fakt bude něco v nepořádku.
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 14:37
Re: Údaje
? V-motor je z principu tazsi ? :-O
Tak ako, to ze "nasi" su majstri motorari - o tom potoooom >:D , ale uz nejaky ten piatok su "nase" V6-ky pravidelne lahsie ako R6 konkurencia :-)
Najväcsie negativum R6 je ta dlhsia - tazsia kluka. To kilecko / dve nyvyse na pridavnych ozubenych kolach na rozvodoch ( v pripade DOHC / 2x 2 OHC - mas u V6 2 taketo navyse ) je defakto zanedbatelne.
Takze zase vedla ;-) Aj ja keby som isiel stavat 6 valec, tak V-ckovy urobim lahsi ako R-kovy :-)
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 14:53
Re: Údaje
Víš, co opravdu nemám rád? Když jsem někým nabádán, bych "studoval" a pak vypustí takový nesmysl. Tedy tentokráte STUDUJ ty rozdíly a výhody/nevýhody I6 a V6. ;-\
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 14:56
Re: Údaje
Tak ma pouc ;-)
R6 je sice lahodnejsia, ale nie lahsia. ;-)
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 17:51
Re: Údaje
Čímž potvrzuješ, že je u BMW I6 asi něco v nepořádku. :-)
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 14:40
Re: Údaje
Jedinej nepořádek tady, je brajgl v tvojí hlavě. Ale v pohodě, my jsme zvyklí. ;-)
Avatar - white label
14. 10. 2015 14:00
Re: Údaje
Když výkon nic neváží, tak proč podle tvých vlastních údajů váží CTR o 60! kg víc, než GGTI, a to při stejné koncepci (FWD/R4), a to má CTR jednoduchou "vlečku" vzadu.
A proč je slabší M235i lehčí, než silnější M2 (opět při stejné koncepci)?
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 14:33
Re: Údaje
Golf je lehčí, než Civic, tedy i GTI je lehčí, než CTR,

M135i váží 1531, M2 bůhvíkolik (prý 1495).
14. 10. 2015 18:18
Re: Údaje
CTR proti M2? Hmmm a proti LaFerrari ho v klubu stavíte taky? ;-)
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 19:24
Re: Údaje
Porovnáváním s loosery se ještě nikdo nikdy nikam neposunul, je potřeba zvednout laťku. ;-)
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 12:28
Nějak mi chybí
nadšené hýkání petrolheadských puristů, třistasedmdesátikoňová zadokolka s lsd v manuálu, navíc točivý R6 místo přefouknutého čtyřhrnku.
Pořád tu čtu, jak jde autosvět v čele s BMW do kopru, řekl bych, že to nebude tak žhavé... :-) :yes:
Rozbalit vlákno
51
Avatar - boost.
14. 10. 2015 12:32
Re: Nějak mi chybí
:-! :yes:
Avatar - fOE
14. 10. 2015 12:48
Re: Nějak mi chybí
pockej na prvni clanek o 218i :-)
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 13:07
Re: Nějak mi chybí
Čekám na svezení s 318i, jsem na to zvědav, ale nejsou, úzký profil. Po fl je všude plno 320d, ale základní benzín ne. >:D
Avatar - boost.
14. 10. 2015 13:11
Re: Nějak mi chybí
V jednom dealerství je 330xi. Říkal jsem si "hurá, šestiválec, to musím sjet!" a pak mi to došlo. >:D
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 13:55
Re: Nějak mi chybí
>:D jo, chceš-li dnes šestiválec musíš až nahoru, bohužel.
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 13:00
Re: Nějak mi chybí
Trošku zbytečný pokus o flame. Pochybuju, že proti M2 bude kdokoli cokoli namítat, tedy až na to, že je trošku vyžrané, jak píšu o kus výš. Potíž je v tom, že je to u BMW poslední mohykán.

Hýkání by možná bylo nadšenější, kdyby BMW využilo šestiválce k tomu, aby ukázalo prostředníček těm přefouknutým čtyřválcům atmosférickým plněním, ke kompaktu by to byla dokonalá kombinace. Takhle R6 - váha navíc a dvě turba - další váha navíc. Efekt veškerý žádný. OK, je to nízkotlaké přeplňování, kombinace velké-malé turbo, takže rychlá reakce nahoře i dole (u HH nepodstatné), ale furt přeplňování. Jestli máš lag 0,2 s nebo 0,4 s asi není žádný dealbreaker.
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 13:02
Re: Nějak mi chybí
Jistě, nejlepší na podání 370ti koní ve sportovním autě je čtyřválec s jedním turbem. >:D
Ty jsi tak neskutečně mimo, že cokoliv dodávat je zbytečné.
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 13:15
Re: Nějak mi chybí
A proč 370 koní? Uber metrák, seber dvě turba, nalaď na 350 koní (nic neproveditelného) a budeš to mít nejlepší podání ve sportovním autě.
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 13:24
Re: Nějak mi chybí
A proč 310 koní? Uber 50 kilo, jedno turbo a budeš mít dvě stě koní nejlepšího podání ve sport autě... Pročpak to tak už nikdo nedělá?? >:D
Připadáš mi jako bys včera přiletěl z Marsu.
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 13:41
Re: Nějak mi chybí
Hmm, ty jsi ten samý Dinar, který si o kousek výš honil triko, že to je diskuze pro ty, kteří se orientují? >:D

Hypotetické 200k auto s touto váhou má 6,7 kg/k, zatímco hypotetický I6 s 350 k a 1400 kg má 4 kg/k - jaký to šok - to čtyřválcové turbo se 310 k s sebou na koně vláčí 4,5 kg. Takže dotaz to byl správný, pročpak to frojde am fárn už nedělá? >:D
Avatar - Dinar
14. 10. 2015 13:48
Re: Nějak mi chybí
Takže Mars...
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 13:53
Re: Nějak mi chybí
skor Pluto >:D
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 13:51
Re: Nějak mi chybí
no ty si uz len zorientovany >:D >:-[] >:D >:-[]
14. 10. 2015 14:35
Re: Nějak mi chybí
Hele, TeeJay, už se vy...kašli na porovnávání tabulek, čísel a počítání poměru hmotností, výkonů a krouťáků a vezmi si někdy do ruky volant. V opravdovém autě. Na opravdové silnici. Oni se totiž potom docela často ty tabulky bortí, jak domečky z karet. A jako nadstavba ještě pomáhá, sednout si potom a přemýšlet, co to auto vlastně má být.
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 14:42
Re: Nějak mi chybí
S tím naprosto souhlasím. Však si také Civic Type R nezískal ostruhy na papíře. Ale s dojmologií se těžko argumentuje, kolem čísel se dá diskutovat mnohem lépe. Zdá se ovšem, také není číslo jako číslo a 1,5 tuny je u kompaktu vlastně super váha. >:D
14. 10. 2015 17:09
Re: Nějak mi chybí
A M3 si vysloužila ostruhy na papíře ? Jsou současné kompakty kompakty ? Co vlastně ty auta mají "dělat" ?
Odpovím ti (myslím, že zbytečnou) otázkou položenou do extrému. STi dokáže rychlostně nakopat SL XX AMG. Je STi lepší auto ..... (?).
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 17:47
Re: Nějak mi chybí
Teď vážně nevím, na co mi odpovídáš. ;-)
Avatar - white label
14. 10. 2015 18:59
Re: Nějak mi chybí
Konečně nějaký příspěvek, který ti opravdu věřím... ;-)
14. 10. 2015 18:28
Re: Nějak mi chybí
Ostruhy? Kde jaký získal prosím? Problém je, že Honda nemá sportovní zadokolku a v EU končí na R4. Pokud by tomu bylo jinak, bavíme se tu s TeeJayem zcela jinak ;-)
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 19:12
Re: Nějak mi chybí
Co srovnávací test, to vítězství. :-) Tedy s výjimkou Top Gearu HH roku, kde skončil z asi 25 aut až druhý. A myslím, že jsem ještě zachytil něco politicky korektního v AMS nebo AutoBildu. ;-) No a pak tu máme Nürburgring.

Nevím, proč by měl být problém, že Honda končí na I4. Vždycky končila a nikdy to nikomu nevadilo. ;-)
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 19:28
Re: Nějak mi chybí
lebo si ju zatiahol do porovnania s premiovym vozom s klasickou koncepciou.
R6, MT, RWD, LSD... ;-)
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 19:39
Re: Nějak mi chybí
A v čem je problém? Jsou nějaké silnice nebo okruhy, kam pouští jen prémiové vozy s klasickou koncepcí?
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 19:44
Re: Nějak mi chybí
Len taky uplne malinky, celkom nepodstatny problemik...:
Ze neviem, ci existuje vobec nejake ‰ zakaznikov BMW, ktori by vyberali medzi M2 a CTR >:D
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 19:53
Re: Nějak mi chybí
Šmankote. To snad není předmětem diskuze. Myslíš, že existuje nějaké ‰ zákazníků Hondy, kteří by vybírali mezi CTR a ...Cuprou? Copak se tu bavíme o spotřebitelském koši? Bavíme se o autech. Já si koupím M2, Dinar si koupí CTR, Ty si koupíš Mini JCW a... pak se třeba potkáme v Mostě. A někdo z nás třeba bude překvapený. :-)
Avatar - fOE
14. 10. 2015 20:28
Re: Nějak mi chybí
A kdyby nedejboze nebylo dokonale jasno tak ten CTR do toho mostu dovezes na podvalu, nebo pojedes po vlastni, treba i sedesatkou? >:D
Chapes ze ten zazracny cas kterym tady furt dokola operujes je z velke casti diky pneu (stejne cupra, stejne MRS)?
Cele tohle silenstvi s casama aut z NR je jen volavka na ty jednoduchsi, jinak to nema absolutne zadnou vypovidaci hodnotu. ;-)
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 08:23
Re: Nějak mi chybí
Z tvé reakce soudím, že nemáš o semislicku a jeho vlastnostech ani páru. ;-)

"nemá absolutně žádnou vypovídací hodnotu"? Jinými slovy auto rychlé na Ringu nebude rychlé nikde jinde? Tak to pro tebe mám překvapující informaci. Mégane RS porážel konkurenty několik i na ostatních okruzích a teď dělá to samé Civic.
Avatar - white label
14. 10. 2015 21:20
Re: Nějak mi chybí
Pokud jsi četl tu poslední srovnávačku v TG, tak jistě doteď nemůžeš pochopit, jak mohl GR porazit ("Není to vítězství na body. Je to knockout.") CTR, když přece CTR má lepší čas na Nringu. A co může být víc, než čas na Nringu!?!
:-O >:-[]
Avatar - Bully_
14. 10. 2015 21:56
Re: Nějak mi chybí
Jsou testy, kde jeden jednou vyhrava a v jinych je vzadu. Nejaky cas, zajety profesionalem na Ringu je urcite jenom marketing. Kazdopadne bezny smrtelnik podle me zajede s jakymkoli dnesnim vysoce efektivnim HH snad kazdy okruh rychleji, nez s ridicsky narocnejsi zadokolkou. Bohuzel se pritom ale bude bavit jenom diky te vysoke rychlosti.
Avatar - white label
14. 10. 2015 22:02
Re: Nějak mi chybí
Ano..., a právě s tím naopak nebude souhlasit TJ, viz jeho reakce z 19:35.
Nehledě na to, že tu už párkrát prohlásil, že pro něj je předokolka (samo, že musí být od Hondy) zábavnější, než "skorosmrtonosné" rwd. ;-)
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 08:30
Re: Nějak mi chybí
Když už mě cituješ, tak alespoň přesně. Párkrát jsem prohlásil, že pro mě je zábavnější FWD než AWD. RWD je zábavnější, ale necítím se v ní, nikdy jsem žádnou neměl dost dlouho na to, abych se s ní sžil a vždycky jsem byl orientovaný spíš na rychlost. Třeba na stará kolena ještě udělám změnu. ;-)
15. 10. 2015 13:23
Re: Nějak mi chybí
Orientovany spis na rychlost - tak ted uz chapu. Mamo, vono to da dve kila vole padesat, to je supr kara! A tohle nam tu dela prednasky o zabave za volantem...
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 13:49
Re: Nějak mi chybí
Prosim ta, preco vobec lezies na diskusiu o BMW, ked vies o tom ho(v)nooo ?! >:-[]
Ktory aktualne vyrabany benzinovy motor ma sekvencne preplnovanie ? - ziaden
Co znamena oznacenie BMW Twin Power Turbo ? -obchodne oznacenie. V tomto pripade je to turbo s technologiou twinscroll.
Vidim, ze tam na vychode ste asi uplne zabudli na co je viac valcov a ako ich preplnovat
>:D
Inac si podobne bludy neviem vysvetlit... :-! 8-s
No a toto:
..."OK, je to nízkotlaké přeplňování, kombinace velké-malé turbo, takže rychlá reakce nahoře i dole (u HH nepodstatné)..."
Hmmm, povedz mi ty kamikadze, co povazujes za "nizkotlake preplnanie" ? >:D
Keby si si uvedomil, ze sa jedna o objem 3 litre a krutak 500 Nm v takom sirokom rozpäti otacok, tak ani tento drist napisat nemozes. >:D
Nic, chod sa dalej bavkat s CTR a tu daj pokoj >:D
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 14:15
Re: Nějak mi chybí
Netvrdím, že se nějak extra vyznám v BMW, ostatně to Dinar už taky ne, jinak by bryskně zareagoval. Nemusím se vyznat v BMW, abych věděl, že 1500 kg je na kompaktní HH sakra váha.

Musím poděkovat za info o motoru, to mnohé vysvětluje. Mně bylo divné, že na twinturbo má motor relativně mdlé reakce. Tím relativně mdlé myslím zhruba jako motor Civicu Type R, který se tak vznešeně nejmenuje a musí být foukaný výrazně více.

Twin scroll mě nepřesvědčil ani v 1.6 u Peugeotu a Mini, asi náhoda. >:D

Nevím, kolik BMWMTPT tlačí, ale určitě méně, než turbo ve čtyřválci. Když má dvoulitr 300 k a 400 Nm, na třílitr a 370 k/500 Nm asi bude potřeba menší tlak.
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 14:22
Re: Nějak mi chybí
ok, tak si to dostuduj, lebo inac tie tvoje texty vezeraju smiesne ;-)
Ano, tlaci isto menej nez u "vas", ale na 166 Nm / liter potrebujes tlak väcsi, nez nizky.
Tipujem nieco tesne pod 1 bar, pri ucinnosti preplnovania a nasledneho chladenia stlaceneho vzduchu na urovni cca 80% - a aj to je dost optimisticke. ;-)
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 14:39
Re: Nějak mi chybí
Však od toho jsou diskuze, i když mnozí to vidí jinak. ;-)
14. 10. 2015 19:52
Re: Nějak mi chybí
Diskuze? Tady? Dva příspěvky za pár měsíců stačí, takže už odcházím zase jinam.
Ale snad jsi pochopil, že tady se diskutovat nedá. Tady se jen uráží, ponižuje, vysmívá.
Je mi to jedno, já jsem podle psychopata zakomplexovaný jedinec a nesebevědomý chudák. Je mimo, ale to je jeho boj.
Drž se, třeba někdo ze slušných diskutujících bude skutečně probírat detaily, vysvětlovat a normálně odpovídat. Tímto zdravím AUDIRS6, _MT_ a další slušné lidi. Mějte se fajn.
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 19:56
Re: Nějak mi chybí
ale nechod na dlho ! ;-)
...a hned sa ozvi, ked ti prijde strOOOOj ;-) :yes:
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 20:01
Re: Nějak mi chybí
Bohužel máš pravdu. Ale má to více rovin. Jednak respektuji kolegy, s nimiž se sice neshodnu, ale je možné s nimi diskutovat (tam patří i RS6, na kterého narážím čím dál častěji (asi osud >:D ) nebo třeba MT, který má neskutečný přehled). Druhak je tohle dobrá argumentační průprava a třeťak si tím čas od času dobře pročistím hlavu. No uznej sám - nejsou některé reakce k popukání? ;-)
Avatar - fOE
15. 10. 2015 11:05
Re: Nějak mi chybí
Promin, ale hlavne ty tve. >:D
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 11:35
Re: Nějak mi chybí
Říká ten, kdo by auto na okruh kvůli semislicku vezl na podvalu? ;-) Já si s váma, děcka, budu muset někdy domluvit rande, jestli jste takoví střelci i v reálu, tak to bude velký. :yes: >:-[]
Avatar - Ham.
14. 10. 2015 14:49
Re: Nějak mi chybí
CTR používá monoscroll s max. tlakem 1,4 bar
M2 používá twinscroll s max. tlakem 1,0 bar
V podání/průběhu výkonu budou mezi těmi dvěma motory docela zásadní rozdíly.
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 14:53
Re: Nějak mi chybí
Diky kolego za doplnenie ;-) :yes:
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 17:49
Re: Nějak mi chybí
Takže rozdíl v plnícím tlaku je jen 40 % >:D
15. 10. 2015 13:28
Re: Nějak mi chybí
Ty se nevyznas lautr v nicem, krome Hondy, jinak bys asi tezko mohl BMW M2 oznacit jako "kompaktni HH".

[odkaz]
14. 10. 2015 18:25
Re: Nějak mi chybí
Víš kde ta kila jsou? Víš něco o vyvážení a chování? Tohle jsou zbytečný plky o ničem. Naprosto zybtečný...
Avatar - TeeJay
14. 10. 2015 19:15
Re: Nějak mi chybí
To je jedno, kde jsou. Jsou tam. O vyvážení a chování nic nevím, to se musíš zeptat Dinara, ten už to podle fotek zařadil na "skutečný třídní vrchol". :-)
15. 10. 2015 09:52
Re: Nějak mi chybí
Pakliže někdo hledá zábavu za volantem, pak ve srovnatelný kategorii musí dát obvykle přednost RWD. Neumím si představit co by mě přimělo ke koupi CTR místo 135i ;-)
Avatar - Bully_
14. 10. 2015 17:12
Re: Nějak mi chybí
Nevim, co je na ctyrmistnem sedanu s veskerou myslitelnou vybavou tak puristickeho.
15. 10. 2015 09:54
Re: Nějak mi chybí
Už samotná koncepce, nebo znáš víc aut nižší střední s RWD, takovým výkonem, samosvorem a manuálem?
Avatar - Bully_
15. 10. 2015 20:50
Re: Nějak mi chybí
Samozrejme nechci nijak zpochybnovat koncepci auta, jeho sportovnost a vykon. Jenom nema absolutne nic spolecneho s cimkoli, co by slo aspon s primhourenim oka nazvat purismem. To uz pri pohledu do interieru vidim naopak spis opulenci, zvlast kdyz ma jit o sportovni vuz. Spousta lidi se tady rozepisuje o jeho vysoke hmotnosti a presto nikdo neprisel s timhle tematem :-)
14. 10. 2015 18:24
Re: Nějak mi chybí
Tito puristi hýkají jen když je to opačně než čítávají od některých novinářů, reálně o tyto vozy právě oni nestojí. Pak tu začnou srovnávat R4 vs R6 a FWD a RWD ;-)
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 07:58
Ring za 7:58
Tak koukám, že skutečný třídní vrchol umí Nordschleife jako ...Cupra?

Vidím, že je na čase se veřejně omluvit, M2 se s CTR opravdu srovnávat nedá. :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
15. 10. 2015 14:48
Re: Ring za 7:58
Díky za tohle tvé osobní potvrzení mé včerejší reakce z 21:20. >:-[] ;-)
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 16:07
Re: Ring za 7:58
Ty už jsi zase hodně zoufalý, když jediné, na co se zmůžeš, je překrucování výroků jiných. Ale jsem na tohle panoptikum navyklý, v pohodě. :-)
15. 10. 2015 08:06
Nebo radsi Porsche...?
Nekdo tady zminil cca 56 tis EUR v Nemecku.
Tam zacina Porsche Cayman na 51 tis EUR...
M2 by mi asi ujela, ale pry je to hlavne o zazitku ... a tam ja bych za svy prachy volil spis to Porsche :-!
Rozbalit vlákno
19
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 08:17
Re: Nebo radsi Porsche...?
Co myslíš tím zážitkem? Auto s motorem uprostřed poskytne těch zážitků méně, než s motorem vpředu. Je dělané naopak na rychlost, čistou stopu a preciznost.
15. 10. 2015 09:06
Re: Nebo radsi Porsche...?
Ale no tak, povidame si o Porsche... :-) To zas takova nuda nebude :-!
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 10:01
Re: Nebo radsi Porsche...?
Kdo mluví o nudě? Říkám, že těch zážitků nabídne méně (zvlášť místním chronickým drifterům), než FR auto, proto se ptám, kvůli jakým zážitkům bys volil to Porsche. :-)
15. 10. 2015 10:58
Re: Nebo radsi Porsche...?
Ty se fakt musíš jen vozit.
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 11:03
Re: Nebo radsi Porsche...?
???
15. 10. 2015 11:31
Re: Nebo radsi Porsche...?
Podle toho co píšeš to vypadá, že jsi nikdy neřídil.
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 11:39
Re: Nebo radsi Porsche...?
Obecné kecy. Něco konkrétního? Řídils Caymana? Řídils 1 M Coupe? Z čeho máš lepší zážitky? V čem nesouhlasíš? Nebo nejsi drifter jako 99,9998 % diskutérů na ACZ? Sice by mě to překvapilo, ale pak bych rozuměl tomu, že pro tebe byl Cayman lepší. Což ale na tom, co píšu, nic nemění. Všichni víme, co jsou ty pravé "zážitky", protože FWD auto přece žádné zážitky neposkytuje.
15. 10. 2015 11:47
Re: Nebo radsi Porsche...?
To, že FWD neposkytuje žádné zážitky je zde jen tvá konstrukce. Zbytek nemá cenu řešit, když očividně nejsi schopen vnímat i jinou, než H optikou.
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 11:56
Re: Nebo radsi Porsche...?
Vážně? Četls diskuzi?

Ta druhá věta - to má být tvůj příspěvek do diskuze na téma Cayman vs M2? Tak to jsi frajer. Přitom zvláštní, nebývals trol. Ale možná mám jen krátkou paměť.
15. 10. 2015 13:33
Re: Nebo radsi Porsche...?
Zkus nejprve, ty trolle (ano, ty jsi tu nejvetsi troll tak nezkousej moralizovat), vysvetlit, proc by melo auto s motorem uprostred nabidnout mene ridicskych zazitku, nez auto s motorem vpredu (a tos jeste ani nenapsal, jaka naprava ma byt tim motorem vpredu pohanena, no nepochybuji, ze ta predni, tak je to prece HspravneH, ze?).
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 16:04
Re: Nebo radsi Porsche...?
Kdybys neplácal. Na všechny moje věcné argumenty se mi dostává odpovědí od "hondího úhlu pohledu" až po jasně daný a nedotknutelný "skutečný třídní vrchol". Troling na troling. >:D

Rychlost na okruhu také pochopitelně není žádné vodítko, naopak nemá "absolutne zadnou vypovidaci hodnotu." Buďme rádi, že to není opačně, čím horší čas na okruhu, tím lepší auto. Troling.

Srovnávám schopnosti dvou aut (o voze) a v reakci na to je mi řečeno "kdo by se mezi těmi auty rozhodoval" (o koze). Hloupost nebo troling?

Srovnávám schopnosti aut, ale je jasné, že "out" je ta blbá předokolka. Protože bagr. Že se mezitím ukáže, že úplně třídní vrchol byl rád, že se vešel na Ringu pod 8? Absolutně žádná vypovídací hodnota. S M2 se totiž může driftovat, to je ta pravá zábava. S Caymanem se driftovat nedá. To je ovšem také ta pravá zábava. Ovšem předokolka je "marnost".

A o vše proložené radobyvtpnými glosami, kdo tu umí řídit, jak moc a jak často.

Tohle je přímo festival trolingu >:D A přitom by se dalo docela dobře diskutovat. To by ale musely být argumenty a ne depka z toho, že když se oprostíme od dojmologie, blbá předokolka může ten třídní vrchol docela dobře vymazat. :-!
15. 10. 2015 14:39
Re: Nebo radsi Porsche...?
Co to je za blabol "auto s motorem uprostřed poskytne těch zážitků méně, než s motorem vpředu"... Neznam nikoho s Caymanem nebo Boxsterem, kterej by s nim chtel driftovat... V lete jsem prodal Boxster S a na pristi leto planuju 911, ne kvuli tomu ze by koncepce byla nudna, ale 911 je proste 911...
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 15:43
Re: Nebo radsi Porsche...?
Přesně, ovšem když se tady mluví o "zábavě", každý se ohání driftováním. Se zadokolkou, se čtyřkolkou, se vším. A co nedriftuje, je nuda, popřípadě marnost a vůbec nestojí za to se tím zabývat. Je tedy třeba si udělat jasno v tom, co je zábava za volantem a požitek z řízení. Zřejmě pokaždé něco jného, jak se to zrovna hodí.
Avatar - white label
15. 10. 2015 15:50
Re: Nebo radsi Porsche...?
Že si ty pod "zábavou" bez fwd dokážeš představit jenom "driftování" je především tvá "omezenost", viz 15:45.
15. 10. 2015 16:04
Re: Nebo radsi Porsche...?
Ja sem do diskuzi moc nechodim, takze nevim kdo se cim ohani a chapu ze definice zabavy je asi u kazdeho dost jina... Ale driftovani mi prijde, ze si to kazdej obcas vyzkousi, ale ze by si nekdo apiori koupil auto jen kvuli tomu ze umi dobre driftovat si nemyslim (bavim se o novych nebo par let starych autech).
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 16:11
Re: Nebo radsi Porsche...?
Buď rád, že nechodíš. Zjistil bys totiž, že zjevně dospělí a rozumní lidé mají nějaký diskuzní přepínač, který je vrací do 14 let. Kdo si denodenně neužívá driftů s RWD a AWD, je naprosto out. :-)
Avatar - white label
15. 10. 2015 17:49
Re: Nebo radsi Porsche...?
Možná jsi nepochopil, že ta jeho reakce byla v podstatě souhlasem s tím, co jsem ti napsal v 15:50. ;-)
Avatar - white label
15. 10. 2015 17:40
Re: Nebo radsi Porsche...?
Samozřejmě, přesně o tom jsem psal v příspěvku na který reaguješ. ;-)
Avatar - white label
15. 10. 2015 14:52
Re: Nebo radsi Porsche...?
"Auto s motorem uprostřed poskytne těch zážitků méně, než s motorem vpředu."???
Opět potvrzení toho, co jsem ti napsal včera....
Avatar - matii
15. 10. 2015 08:14
Může mi někdo rozumně vysvětlit ...
... proč v roce 2015 používají automobilky včetně prémiových na klimatizaci (a nejen na ni) displeje z 20.století? V době AMOLED displejů a jiných vychytávek za ceny levného mobilu montovat do M2 takovou hrůzu co měla moje babička na elektrickém sčítacím stroji v roce 1985. Neberu ani argument vibrací, podívejte na outdoorové mobily. Nechápu, nechápu, nechápu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - matii
15. 10. 2015 08:18
třeba
Nová KIA ceed ... nechápu:

[odkaz]

to tak degraduje interiér auta, cožpak to nikdo nevidí?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - TeeJay
15. 10. 2015 11:40
Re: třeba
Asi BMW Carens. >:-[]