Diskuse

BMW M2 Competition oficiálně: Střela s šestiválcem z M3 nabízí 301 kW

18.4.2018

Současná M3 kvůli emisím možná končí, BMW ale přichází se zajímavou alternativou, novým vrcholem řady 2. Nové M2 Competition pořídíte i s manuálem!

 

  • 20 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 18.04.  10:40

    Doba praje

    ľuďom ktorý majú radi jazdenie a autá.
    Kedy v histórii bola taká široká ponuka výkonych aut ako je teraz?
    To že sú R3 ako základná motorizácia v Golfe či Focuse mi je jedno.
    • 10 Reagovat !

      foto Magister

      Magister 18.04.  11:08

      « Re: Doba praje

      Na druhé straně kolik je dnes v Evropě k mání velkých víceválcových atmosfér s manuálem?

      Ale jinak všechna čest, tohle se Bavoráku povedlo. Snad bude dost i kupců. Páč v posledních letech mám pocit, že 4er potkám snad jen v dieselu, což svědčí spíše o nevkusu majitelů.
      • 00 Reagovat !

        foto 4bytelnykola

        4bytelnýkola 18.04.  11:22

        « Re: Re: Doba praje

        optimista řekne že má ještě půlku, pesimista řekne, už jenom půlka...
      • 10 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 18.04.  12:08

        « Re: Re: Doba praje

        Ak to vymedzíš takto, teda viacvalcová atmosféra s manuálom, tak logicky toho moc nebude. Ak to ale povieš viacvalcový motor s manuálom, možností je stále dosť a keď povieš viacvalcový motor v športovo ladenom aute, možnosti nikdy neboli také široké.
        Btw. načo by som chcel viacvalcovú atmosféru, keď môžem mať viacvalcové turbo? ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 18.04.  15:41

          « Re: Re: Re: Doba praje

          To musíš prvně nejdříve zkusit a pak pochopíš. Žádné turbo nemá tak pěkný zvuk a lineární nárůst výkonu a tedy precizní ovládání auta plynem jako větší atmosféry. I proto je mezi Porschi klenost GT3 či GT4 atd.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 18.04.  22:22

            « Re: Re: Re: Re: Doba praje

            Nemám obavu, že by v příští generaci nebyla GT3 "klenost" jen proto, že bude mít přeplňování.
            • 01 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 18.04.  23:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Doba praje

              Pokud to trochu sleduješ, co jsou nejcenější Porscháky posledních 10 let? Atmosféry s manuálem. ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 19.04.  07:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doba praje

                Jen abys tu nemotal hrušky s jabkama, u těch GT3 mluvíš o opravdovém motorářském klenotu, proto je tak ceněný, ne o obyčejném osmiválcovém pětilitru s nijak oslnivými parametry a projevem. Mustang je fajn auto, za své peníze výborná nabídka, ale na stejný argumentační řádek s 911 GT3 opravdu nepatří.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 18.04.  12:10

        « Re: Re: Doba praje

        Ešte k tomu dízlu: predajca BMW mi hovoril, že v poslednej dobe sa výrazne zvýšil počet benzínov, ktoré predávajú, vrátane šesťvalcových, napr. M140i, 340i, 440i, dokonca aj 540i. Samozrejme nafta stále vedie, čím vyšší model, tým viac, ale trend sa mení.
        • 00 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 18.04.  15:52

          « Re: Re: Re: Doba praje

          To je dobrá zpráva. Snad to bude napříč značkami. Stejné u C coupé...typická je šedá, AMG paket, takže vypadá na 500+ koníků minimálně a reál je 2 litr disel nejčastěji.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 18.04.  16:34

            « Re: Re: Re: Re: Doba praje

            V mojom meste stretávam dve C kupé: jedno AMG C63 S a jedno C400. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 18.04.  17:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Doba praje

              Já jich v Ostravě předně moc nepotkávám. A krom jednoho AMG snad skoro samé diesely.
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 18.04.  12:11

      « Re: Doba praje

      Jj, 410 koní, zadný pohon a manuál v malom kompaktnom kupé, čo viac si môže jeden petrolhead priať? (teda okrem nižšej ceny samozrejme >:D )
    • 10 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 18.04.  12:44

      « Re: Doba praje

      Ahoj. Přemítám a uvažuju. M2 Competition jako sezónní záležitost nebo RS3 a celoroční symfonie R5? ;-)
      Jinak děkuji za možnost si sednout do tvého auta. Skvělá volba. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto 4bytelnykola

        4bytelnýkola 18.04.  14:24

        « Re: Re: Doba praje

        není ta RS3 přece jen na denní ježdění už tvrdá?
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 18.04.  22:19

          « Re: Re: Re: Doba praje

          Ano, do F/L byla RS3 tvrdá jak sviňa. Po F/L, (294kW), je prý o hodně lepší....samozřejmě s adaptivním podvozkem.... :-!
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 18.04.  22:19

        « Re: Re: Doba praje

        M2 by moha byť aj ako celosezóna záležitosť ,nie? Však to dokazuje kolega mz >:D
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 18.04.  23:00

          « Re: Re: Doba praje

          Mám takový dojem, že kolega MZ (ne ten z Hradu... :-) nemá M2 jako daily rider......
          Všechny reviews, které jsem četl už od roku 2016 se shodují v tom, že M2 je a great track car, but a poor daily ride.... :-! Kdyby tomu tak nebylo, tak v M2 už 2 roky jezdím.... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 19.04.  07:11

            « Re: Re: Re: Doba praje

            Záleží kde jezdíš. Jestli to má být celosezona, tak nesmíš bydlet na místě, kde jsou v okolí jen bídné komunikace. Pak není problém.
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 19.04.  11:35

            « Re: Re: Re: Doba praje

            mám pocit že jazdi aj zimu a menil aj tlmiče za lepšie. Seriovka bola vraj nejaká mäkká :-)
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 19.04.  12:09

              « Re: Re: Re: Re: Doba praje

              MZ má asi všechny obratle ze stainless steel a mezi něma teflonové plotýnky..... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 18.04.  23:05

        « Re: Re: Doba praje

        Co tak AMG GLA 45 matic? Ano, je to jen čtyřhrnek, ale ručně poskládaný s toho nejlepšího materiálu a 400 koní. Cenově v normě. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 19.04.  07:10

          « Re: Re: Re: Doba praje

          No, předokolka, horší vyvážení, řízení...nesrovnatelné.
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 19.04.  08:14

            « Re: Re: Re: Re: Doba praje

            Snad čtyřkolka s front bias...........což je pro drtivou většinu lidí kupujících takovou káru rozhodně plus.
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 19.04.  07:43

          « Re: Re: Re: Doba praje

          Občas tu od tebe čtu povzdech nad tím, jak tam nebo jinde strkají podměrečné motorizace, a tím myslím u běžných modelů. A pak z tebe vyleze, že čtyřhrnek v top modelu je vlastně ok. To nedává smysl, není důvod brečet nad tím, že jako základní motorizace nějakého hb je tříhrnek, ale nad tím, že sportovní top varianta nemá šestihrnek. GLA 45 AMG je nejryzejší příklad povozu pro moderního pozera. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 19.04.  08:24

            « Re: Re: Re: Re: Doba praje

            Tož ano, přiznávám se bez mučení..... :-) ALE, vyjímky existují, jako třeba v tomto případě. A pak je dobře přihlížet k velikosti "zvířete". A GLA je přece jen kompakt, že? No, a hned nad ním GLC, už ten šestihrnek má. Ale to už je fena ohromná.....ok, u SUV je to v normě, ale kupé? .......to je hotový tank.....jako X6.......
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 19.04.  08:27

            « Re: Re: Re: Re: Doba praje

            Súhlas. Ak kritizujeme (vrátane mňa) trojvalce v základnej prémii, o to viac by sme mali kritizovať štvorvalec v špičkovej športovej verzii Mercedesu. A obzvlášť u AMG, ktoré je známe tým, že malo vždy väčšie motory, ako konkurencia. Ale ono sa to aj prejavuje na cestách, v mojom meste stretávam kopec M140i, ale len jediné A AMG.
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 19.04.  09:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Doba praje

              A class byla nadesignovaná jako H/B FWD. Takže AMG mělo smůlu, co se týče šestiválce. Zrovna tak i GLA. No, A AMG bude i o pěkných pár tisíc love dražší než M140i a není to zadokolka.......a v tuto chvíli se nová ještě nedá objednat. Plus M140i je praktičtější auto, i když to není zrovna nějaká misska...... ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 19.04.  10:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doba praje

                Ale to my chápeme, proč gla amg nemůže mít šestiválec, já se jen pozastavuju nad tím, že ty, věčný povzdechář nad motorovým úpadkem, začneš psát o tom, že by to vlastně nemuselo být špatné auto, i když má čtyřválec. Promiň, ale přizdvižený hb s extrémně nafouknutým čtyřhrnkem, to je prostě sport šméčko největší. >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 19.04.  11:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doba praje

                  Ale jo, souhlas. Mě ale už nejde o sporťák. A nesmíš zapomínat, že AMG motor je ručně poskládaný z precizních dílů i s podpisem chlapíka, který motor poskládal na víku motoru. Jo a 400 koní na 2litrový čtyřhrnek není taková hrůza. V 80 tých létech BMW F-1 1.5l turbo motor dával 1350 koní. Ano, jen na 3 kola, ale to je jasný důkaz toho, jaké rezervy 2l turbo motor ještě má. A to bylo prosím před 30 léty a od té doby se technologie pohnula pěkný kousek kupředu. Přizdvižený hb je dnes v módě. Zrovna takový Macan patří do této skupiny. Ale ten má šestiválec, já vím......... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 18.04.  22:04

    Komfortnější řazení....

    ....to zní zajímavě. Že by si konečně v Mnichově přiznali, že řadička ve spojení s R6 potřebuje vylepšit? Vsadím se, že kdyby mělo BMW řazení na úrovni Hondy a Mazdy, tak by prodeje manuálů šly nahoru.......... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 19.04.  08:23

      « Re: Komfortnější řazení....

      Jj, Bimmer´s manual sucks. OK, nie je to až také zlé, ale rozhodne bavorácky manuál je nanajvýš priemer, hocaký kompaktný mainstreamový hotheč má lepšie radenie ako BMW. Áno, aj Hyundai (!) i30N má lepšie radenie, ako prémiový bavorák strednej triedy.
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 19.04.  09:15

        « Re: Re: Komfortnější řazení....

        Tož já sem si na M140i pořídil M performance řadičku a řazení je o poznání lepší. Ale pořád žádná sláva. Hlavně úchop je podstatně lepší. Snad sedí i o kapku níž. [odkaz]
      • 10 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 19.04.  10:34

        « Re: Re: Komfortnější řazení....

        Co stačilo v roce 2001, nestačí v roce 2018, bohužel, na manuál u bmw od té doby nesáhli. :no:
        • 00 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 19.04.  11:33

          « Re: Re: Re: Komfortnější řazení....

          Už s ním asi nepočítajú do budúcna.
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 19.04.  11:59

            « Re: Re: Re: Re: Komfortnější řazení....

            Manuál zemře (R.I.P.) s generací dnešních děcek....Amen!
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 19.04.  12:04

          « Re: Re: Re: Komfortnější řazení....

          Tož konal se zázrak. Na této M2 píší cosi o vylepšení řazení....... ;-) Netýká se to samotné převodovky, to je jasné....tu nechají dožít tak jak je......... ;-\
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Rodičovský příspěvek vyšší o 40 tisíc? Koho se to týká? Odbornice odpovídala v redakci Blesku

Rodičovský příspěvek vyšší o 40 tisíc? Koho se to…

Velká naděje pro žadatele o rodičovský příspěvek! Pokud schvalovací proces dopadne dobře, dojde v příštím roce…

Kalouskova žena může vynést Kuberovi „trůn“. Zastaví ji ANO?

Kalouskova žena může vynést Kuberovi „trůn“. Zastaví ji ANO?

Nikdy nebyla situace v Senátu tak zamotaná, jako po právě skončených volbách. Na místo jednoho nejsilnějšího…

 

iSport.cz

Plekancova noc v NHL, ta nej ale chyběla: Oslava »tisícovky« bez Šafářové!

Plekancova noc v NHL, ta nej ale chyběla: Oslava…

Tleskala mu vyprodaná hala v Montrealu, na led za ním přišli synové Adam s Matyášem a hokejista Tomáš Plekanec…

Úsměvy i objetí, Djokovič dorazil za Štěpánkem: Velký chlap si to zaslouží!

Úsměvy i objetí, Djokovič dorazil za Štěpánkem:…

Když nabídku kamaráda Radka Štěpánka uslyšel, neváhal ani dvě vteřiny. Srbský tenisový démon Novak Djokovič ve…

 

Reflex.cz

Útok na české vojáky: 5 zraněných, jeden těžce. Víte, jak dlouho jsou Češi v Afghánistánu a kolik jich tam je?

Útok na české vojáky: 5 zraněných, jeden těžce.…

V Afghánistánu bylo ve středu zraněno při útoku na hlídku pět českých vojáků. Jeden byl zraněn těžce, po operaci…

Boxerská mistryně světa: Nebojím se ničeho, Češi mě i tak posílají k plotně, můj úspěch tu nedocení

Boxerská mistryně světa: Nebojím se ničeho, Češi mě…

Box je její celoživotní láska. Fabiana Bytyqi vybojovala po letech tréninku titul profesionální mistryně světa…