Jak se chová u BMW osa zla dealer-importér-výrobce myslím krásně demonstroval případ toho pána, co koupil trojkový ropokombík od Renocaru. jeden čas tohlo byl plný net. Už asi po letech nakonec vyhrál, protože ta kampaň zmizela. Jisté ale je, že se u BMW ničeho nedovoláš. :-!
Zcela jinak, můj obchodní partner a kamarád nakupuje jako manažerský auta BMW. Řady 1,3,5 a 7...je ze západní části evropy, ale podniká a kupuje tady. Takto se děje už 10 let a za tu dobu prošlo firmou podle mě 100 kousků. Pokud to co tu je napsáno by mělo platit obecně, pak by neplatilo to, co tu píšu já.
Takže se bavme o tom, že to je hlavně o lidech a další věc je ta, zda dealeři aut (všeobecně) jsou u nás na alespoň průměrný úrovni jako na západ od našich hranic.
Tohle se asi špatně posuzuje. Na případu toho Renocaru bylo vidět, že se k řešení neměl ani import, ani fabrika. Jestli proto, že se se tam můžou na tschechische schweinerei víšco nebo z jiného důvodu, to dost těžko soudit. Záleži od kusu a od závady.
Pokud ovšem tvůj kamarád má dobré zkušenosti s řešením problémů přes import nebo fabriku, znamená to, že ta BMW problémy mají, což asi Dinar moc nerad uslyší. ;-)
Tak podle zdroje šlo o to, že u 42 dvou aut nebyl kardan naplněn vazelínou.
Ale jistě byla radost psát obsáhlý článek o problémech motorů v emtrojkách a všech jejich karosářských derivátech, o šlendriánu při jejich sestavování... Good job! >:D;-)
Chápu, že se ošíváš, ale ale týkalo se to (opakovaných problémů emtrojek ve všech karosářských derivátech a šlendriánu při sestavování. Nebo se pletu? ;-)
Jestli jich bylo v USA 40, 400 nebo 4000 a mimo USA bambilion je úplně jedno. Podstatné je sdělení, že kvalita BMW se pohybuje i nadále v obvyklých sférách, vyjádřených dlouhodobým umístěním vozů značky v žebříčcích spolehlivosti. :-)
FoKing napsal pojednání o problémech s motory M3, aby se zjistilo, že tu jde o kardan. Ztrapnil se, ale stane se, chytil se za nos a to je tady věc celkem nevídaná, tudíž zaslouží respekt. Jen se bude muset chytit i na opačném konci těla, protože se mu tam mezitím snaží nasoukat jeden diskusní vometák. :-!
Viz můj koment z 12:30. Přejít z věcné diskuze (s tradičně ironickým podtónem) při absenci protiargumentů do urážek, je hulvátské. Nikoli nevychované, dávno už nejsi žádný mladý fracek, kterých tu jsou desítky a neškodí jim připomenout, jak se mají chovat.
Co já vidím, jsou tu opakované problémy M a je tu výrobní šlendrián, zcela v souladu s tím, kde najdeš BMW ve statistikách. Takže se ti ten hejt šeredně nepovedl. Z toho se nevyvlékneš žádnými argumenty. Ztrapňuješ se a trolíš diskuzi. Někdy je lepší mlčet.
Představ si, že investice za 11/2014-11/2015 do oprav CTS mimo spotřebí věci byly 0. U BMW ramínko pohonu stírače + stahovák - 1200 kč.
Nová zbytečná vana převodovky s filtrem + část náplně + práce - 4800 kč.
Nový výparník klimy+ventil+ práce - 11500 kč
Tedy náklady na zbytečné opravy BMW 17 500 Kč.
Vs 0 Kč u CTS
Já jel jednou s kamarádem na inzerát - stav dobrý.
Káře se stahovalo jedno okýnko, z měrky převodovky se hulilo jak když to hoří. kotouče zrezlý na max, světla zažloutlý a motor olejnička a baterka samo KO.
Já taky,ale když se zrovna něco nes..lo,tak bývala moje empětka velmi zábavným autem.Což se o novodobých emkách rozhodně říct nedá i když někteří čeští novináři tvrdí něco jiného.
Jojo, sem četl americké testy soudobé M5. psali něco o tom, že se starou M5 se to co se týče jízdních vlastností a halvně zábavnosti pro řidiče, radosti a požitky z jízdy na hraně nedá srovnat. A perlička - že Cadillac cTS-V je v tomhle lepší jak nová M5.
Se to krásně otočilo - sportovní značka zaměřená na řidiče je najednou dědkovská a značka pro důchodce dělá sportní káry. Hehe >:D
Samozřejmě, že nemusí (tvrdím snad někde opak?), ale pokud chce někdo hodnotit "značkovou kvalitu" primárně na základě vlastních zkušeností s produkty dané značky, měl by alespoň upozornit na to, že jeho zkušenosti vychází zpravidla z letitých ojetin. O nic víc nejde...
Vážně? Jsi jasnovidec, že přesně víš, co se s těmi konkrétními auty dělo, než se k nim dostal další majitel? Že třeba jedno auto toho může mít po třech letech za sebou mnohem víc, než druhé za deset, počet km, typ/náročnost provozu, počet a druh případných havárií, úroveň/intenzita údržby...
Nehledě na to, že i když má to auto od novoty jen jednoho majitele, tak se dá hodnotit kvalita daného kusu, nikoli celé modelové řady, ne tak celé značky. Takže jestli chce někdo obecně hodnotit kvalitu značky na základě zkušeností s ojetinou, tak to potěš koště...
Přesně tak chleba se dnes láme po 5 letech a cca 100-150 tis km.
O tom, že by nevydrželo rok staré auto co má najeto 20 tis, no to by bylo už hodně smutné.....
Takže já myslím že na ojetinách mohu porovnávat výborně.
navíc nikdy sem neměl nějaké šroty pochybného původu - Stratus koupen u Sonauto, ofiko prodejce v čr, Sebring u Hošek motors, taky ofiko prodejce, 300C Mercedes Moravia, BMW u Autecu, Cadillac u ofiko prodejce v cizině, Alero ofiko prodejce v německu.
Jediný Jaguar tehdá koupený u nějaké firmy v německu co prodávala luxusní značky.
300C jeden majitel, Sebring 2, BMW 2, Cadillac 1, Jaguar 1
Ty auta měla slušnou péči, jag stál nový cca 3,5 mega, 300C 1,6 tehdá, Sebring 960 000 Kč, BMW tuším něco přes 2 mega, Cadillac 1,7 mega
To si nekupovali lidi, co by pak neměli na údržbu. Víc jak dva majitele měl pouze Stratus a Alero. Takže asi tak k tomu, proč si mohu dovolit vynášet soudy na základě osobních zkušeností.
U ojetin se kvalita pozná právě nejlépe. U funglovky nepoznáš nic.
Ty jako další majitel někdy nemusíš vůbec tušit, jak to auto jezdilo jako nové. O kvalitě konkrétního kusu ví první majitel, který ho může mít klidně i cca 10 let. Ty když ho po třech, pěti a více letech kupuješ, víš kulové, co všechno se s ním dělo/nedělo před tebou.
Majitel tím že jezdil jak prasátko (kdyby jezdil) odrovná táhlo ramen stěračů, hehehe anebo výparník klimatizace vid. I ty jeden komiku.
Za křivě vyrobenou vanu ZF může taky asi předchozí majitel. Chudák pán z kampy co to bawo měl, by se divil za co všechno nemůže >:D
A za to, že Jaguar dobíjel a vybíjel se dle erupcí na slunci mohl taky určitě předchozí majitel. a za to že topila jen půlka u spoljezdce a na řidiče fučel studený vzduch. Von se na něj křivě podíval a auto se urazilo a od tý doby si dělalo co chce. Tady je zas dneska sranda >:D >:D
Promiň, já zapomněl, že zrovna ty kupuješ ojetiny výhradně od "německých důchodců", tedy v žádném případě bourané, opravované, nebo dokonce se stočenými km apod.
A samozřejmě se k autům chovají zásadně předpisově (včetně údržby)...
Tváříš se "zkušeně" jak prvorodička čekající paterčata, "komiku". >:-[]
Problémy s topením, nebo klimou nejsou u špatně opraveného (před tím bouraného) auta ničím nevysvětlitelným. A "blonďák bez garáže" může odrovnat stěrače i za jednu pořádnou zimu.
Možná jo, možná ne..., ale ještě jsem nepotkal nikoho, kdo by mi na potkání řekl, že jeho ojetina (koupena jako ojetá) naopak bouraná byla, nehledě na to, že spousta z nich o tom pochopitelně nemusí vůbec vědět. ;-)
Ti to klidně řeknu, bouranej byl stratus, celolak, nový nárazník a přední sklo. Ale s autem nic nebylo, hni hnutýho, řízení a vše ok, jen plechy a nárzaník. Veděli sme o tom. I tak v něm vše fungovalo vč. topení, klimy a airbagů >:D
ale nejvíc mě baví jak limonádovej šizunk má starosti o tom kdo měl od koho káru a že určitě byla bouraná. >:D >:D >:D
Všichni kdo nemaj novou prémii musí zákonitě jezdit v bouraných šrotech vid.