Můj sen, pro mě nejnádhernější BMW všech dob a podle mnohých i nejlépe ovladatelné M co kdy bylo. Takové auto už nikdy nikdo nevyrobí, takže cena těch kousků, které přežily řádění majitelů, bude už jen růst.
Škoda jen toho SMG. Když jsem jel CSL poprvé, tak mně to řazení nadchlo, takový nádech skutečného sport. náčiní, jenže dnešníma očima je ta převodovka děsná pruda. Mít CSL manuál, byla by z toho auta legenda. :-):yes:
Legenda je to tak jako tak, manual by jen z teoto legendy udelal dokonale auto.
Jinak zajimalo by me srovnani E46 CSLvs. E92 M3 vs. M135i na Nurburgringu na slickoch (z linky je ma jen CSL). Jestli a o kolik by takova E92 M3 zaostavala a jak by se pochlapila M135i.
Já jel krátce obyčejnou M3 E46 SMG a je fakt, že to cukalo. Dnes jsou sekvence samozřejmě jiný vesmír, ale tehdy ;-) Jenom se na to auto podívám a mám husí kůži.
Přesně tak, nejlepší trojka :-)
Stále relativně malá, výkonná, pohledná i spolehlivá.
Na druhou stranu mi přijde, že se z M3 E46 dělá něco, co rozhodně není...
Je to speciál, a tak je na CSL třeba nahlížet, puristicky pojatá verze běžného modelu, v tomto ohledu je jistě nejlepší, už proto, že v E90 generaci nic takového nepostavili, GTS bylo mnohem více závodní než puristické auto.
Ale obecně, mně pro hodnocení modelu, generace, mnohem více zajímají běžné verze, nejlépe vrcholné motorizace, a tady bych řekl, že F30 je lepší než E46. Pořád je tu problém RFT, ale už se mi podařilo se svézt 335i, která měla normální gumy, a to zlepšení je takové, že opravdu nechápu, proč na tom u bmw pořád lpí. Bez RFT je 335i naprosto skvělé auto, skutečný sport. sedan 21. století, je to absolutně i relativně (ve srovnání s konkurencí své generace) lepší auto, než byla 330i E46. ;-)