Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M3 dorazí v roce 2020. Bude to poslední emko bez elektrifikace?

Sportovní verze bavorské trojky se dočkáme v roce 2020 a podle posledních informací dorazí s třílitrovým šestiválcem o výkonu přes 460 koní.
Zpět na článek
30. 11. 2018 12:41
30. 11. 2018 13:08
30. 11. 2018 13:50
1. 12. 2018 00:36
30. 11. 2018 17:20
30. 11. 2018 17:51
1. 12. 2018 00:36
30. 11. 2018 14:21
30. 11. 2018 14:42
30. 11. 2018 14:52
30. 11. 2018 15:44
30. 11. 2018 16:26
30. 11. 2018 16:57
30. 11. 2018 17:53
1. 12. 2018 00:38
1. 12. 2018 06:15
30. 11. 2018 14:43
30. 11. 2018 17:04
1. 12. 2018 06:17
1. 12. 2018 10:32
30. 11. 2018 16:53
30. 11. 2018 12:41
M3
No Autocar moc přesné informace evidentně nemá - [odkaz]

Čtyřkolka bude, jen se neví, jestli to bude systém z M5 nebo "normální" xDrive.
Rozbalit vlákno
20
30. 11. 2018 13:08
Re: M3
Je spousta spekulací. Motor1 píše, že by mohly být v nabídce oba systémy a že by měla být volitelná i MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA.
30. 11. 2018 13:50
Re: M3
Uvidíme. Podle tohoto článku se zdá, že za tučné peníze se bude dát ještě pořád koupit opravdový bavorák.
1. 12. 2018 00:36
Re: M3
Je ovšem opravdu smutné, že to splňuje až ta úplně špičková verze, která bude pro 98% zákazníků nedostupná a vlastně i zbytečně extrémní... :-O :-O :-O
Avatar - Ada je zase tady
30. 11. 2018 17:20
Re: M3
I s dieselem a čtyřkolkou? :-)
1. 12. 2018 00:36
Re: M3
No ještě aby ne, sakra!!! :-O
Avatar - iudex
30. 11. 2018 14:21
Re: M3
Tiež čítam BMWblog, bimmerpost a iné a tie špekulácie sú dosť divé, od steny k stene, takže uvidíme až v reále. Fakt, že G20 má skoro všade automat a M340i má len xdrive s automatom ma moc optimizmom nenapĺňa, verím ale, že pri Mku zostane ako manuál, tak aj RWD. Možnosť voľby je vždy najlepšia, petrolheadi chcú RWD+manuál, reálni kupujúci bavorákov kúpia najčastejšie xDrive+automat, Paja preferuje RWD+automat a ja zasa xDrive+manuál. Tak asi záleží, aké diskusie v BMW čítajú. >:D >:-[]
30. 11. 2018 14:42
Re: M3
U M4 bych si dal manuál taky ;-)
Avatar - speedfred
30. 11. 2018 14:52
Re: M3
tak, tak jediná správna voľba :yes: a ešte nejakú jednotku JB4 až to má grády >:D
30. 11. 2018 15:44
Re: M3
JB4 je piggyback, ne? Nejsou tyhle krabičky trochu nespolehlivé? Jinak je jasné, že nic jiného než přikrmit si nová M3/M4 nezaslouží, ale já bych spíš vybíral tady: [odkaz] ;-)
Avatar - speedfred
30. 11. 2018 16:26
Re: M3
mal som objednanú JB4 do 235i ale nejako to niekde zamrzlo a potom som predal aj auto. Na forach čítam na to celkom chválu. Osobná skúsenosť 0b , ale poznám ľudí ktorým to funguje. Chcel som na 35i výraznejšiu výkonovú špičku, pretože od 5500rpm do omezovača bolo také nijaké.
Teraz by sa mi hodilo toto : [odkaz] :-)
Avatar - praděda7
30. 11. 2018 16:57
Re: M3
Jenom 560 koní? "A není to málo?", řekl by Jára Cimrman..... :-)
Avatar - speedfred
30. 11. 2018 17:53
Re: M3
zatial stačí aj to čo tam je. ;-)
1. 12. 2018 00:38
Re: M3
Opravdu nechápu ty (nenapadá mě žádný slušný výraz), co ti za toto vyjádření dali palce dolů!!! 8-s 8-s 8-s
1. 12. 2018 06:15
Re: M3
Ale to není kvůli tomuto názoru. To je můj fanclub - okopávači kotníků >:D
Avatar - praděda7
30. 11. 2018 17:04
Re: M3
Šéf vývoje (BMW).......58-year-old Frohlich said. So, put simply, we’ll have a manual performance BMW for at least another 10 years or so.
But BMW’s plans to eventually kill the three-pedal versions are not motivated just by the fact that's it’s easier and cheaper for the company to offer a simplified engine and transmission range, but because modern cars are getting more and more powerful. And that’s clearly a challenge for the manuals.

“Because we have these turbocharged engines with 600 Nm of torque, to develop such a high-torque manual transmission for such a small volume isn't profitable at all. So I tried to prolong the lifetime of the manuals, but we can't invest in developing a new manual transmission."
Tož, asi tak....... ;-\
1. 12. 2018 06:17
Re: M3
Dědo, musíš to číst pořádně ;-)

"That raises a natural question – how long will that last? No one can say exactly, but Frohlich promises the successor to today’s M4 will be offered with a manual option. That generation of the performance coupe will likely be produced until 2027 or 2028, and "then I will be an old man," 58-year-old Frohlich said. So, put simply, we’ll have a manual performance BMW for at least another 10 years or so."
Avatar - praděda7
1. 12. 2018 10:32
Re: M3
No a co? Klíčová věta je tato......So I tried to prolong the lifetime of the manuals, but we can't invest in developing a new manual transmission."
To znamená, že BMW už nebude vyvíjet novou manuální převodovku. Pro M2C sice udělali nějaká malá dílčí vylepšení, ale to je tak vše. Stávající M/T (20 roků stará) není nic moc. Bude to určitě jeden z důvodů, proč se vozy s M/T neprodávají lépe. Mám ji v mé M140i a testoval ji v M3, tak vím o co kráčí.

Jo, a ten Frohlich mě nijak nepřesvědčil. Myslím, že tak trochu "vaří z vody"..a sem tam něco plácne......

[odkaz]
Avatar - praděda7
30. 11. 2018 16:53
Re: M3
V BMW head office čtou hlavně reports z marketingu. Když jim šéf marketingu napíše, že je o manuál dostatečný zájem a podpoří to i "tvrdou statistikou", tak manuál bude.
Jestli půjdou s výkonem k 500 koním, pak nějaká forma 4x4 (podle mých zkušeností) by v nabídce dávala smysl.
Avatar - 3_diamanty
30. 11. 2018 17:04
tieto vytunene kusky
uz velku buducnost stejne nemaju... a predaje im tiez padaju z roka na rok uz ku dnu ... este ze ma bawo dnes uz tie kdejake SUVecka ( a ze ich ma dnes uz viac ako klasickych aut tiez nie je nahoda ) ze jo ...

koho dnes uz zaujima nejake M3 s 1000 konmi ktore nahana opat rekordne casy na ringu ... 0,3 percenta populacie? hadam aj to je vela...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - speedfred
30. 11. 2018 17:12
Re: tieto vytunene kusky
To nie je vytunený kúsok ale seriové auto. Keď to bude BMW a spol robiť aj pre tých 0,3% populácie tak budem veľmi rád. Mal by si sa raz pozrieť na nejaký track day koľko ľudí zaujíma naháňanie sa za nejakým časom. Asi toľko , a pekný víkend.
30. 11. 2018 17:45
Re: tieto vytunene kusky
...a já myslel, že máš rád auta. Mimochodem prodeje rostou, ne padají.

Good luck s SUV ;-) kdyby podobná auto nikoho nezajímala, tak je nebudou honit ani na NS, natož vyrábět.
Avatar - Machýrek
30. 11. 2018 19:50
Re: tieto vytunene kusky
Statistiky nesleduji, ale M3/4 potkávám v Evropě stále častěji a nevzpomínám si, že by taková koncentrace byla třeba 10 let zpátky. Řekl bych, že se prodávají dobře.
A odpověd´ na tvou otázku: mne M3 zajímá hodně, s trojkama jsem skončil u E9x a následná generace mne zcela minula, ale ta nová je pro mě zase přtažlivá.
1. 12. 2018 06:22
Re: tieto vytunene kusky
To byla jen taková řečnická otázka, Topper jednoduše nemá kámoše, kterého by to zajímalo.

2017: Deliveries of BMW M and M Performance vehicles increased by 19.1% compared to the previous year, with overall sales topping 80,000 for the first time ever. What’s surprising is that the strongest car in BMW M’s growth was also the most enthusiast-driven one — the BMW M2. The M2 sold 12,293 units, making it the best-selling M car.
Avatar - speedfred
1. 12. 2018 10:13
Re: tieto vytunene kusky
Topperovi to nevysvetlíš,najprv tu plače za kupéčkami/kabriami a keď tu máme silne pekné kupé tak vraj to aj tak nikoho nezaujíma. Keby s tým ale prišiel niekto z ďalekého východu to by boli oslavné spevy.
Asi má nejakú Nostradamovu guľu a vidí to čo mi nie.
Avatar - Ada je zase tady
30. 11. 2018 17:18
Jaký bez elektrifikace?
Pokud se nemýlím, tak posledním vozem na našem trhu, které nebylo vycpáno polovodiči, byl Trabant r.v. 1975. Ten měl i stabilizátor napětí s Wagnerovým kladívkem. Všechny novější vozy už nebyly a nejsou schopny potom, co jsou vystaveny elektromagnetickému impulsu (třeba od zbraně EMP) odjet, nebo minimálně nejsou schopny fungovat kvůli zničeným diodám v alternátoru. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0