Nové BMW M3 je levnější než jeho předchůdce v době uvedení trh! Ani tentokrát se cenovka nedostala přes dvoumilionovou hranici a tak za stejné peníze dostávají milovníci rychlé jízdy zase o něco víc.
...až bude objednatelná dvouspojková převodovka. Ten den složím u Bychla zálohu a cestou domu si koupím stříhací metr... Nejhorší věcí na každé nové M3 je trýznivá otázka: co s tou předchozí? Kdyby měl někdo zájem o jednu 3 roky starou v plné výbavě a dokonalém stavu, nechť se ozve :-) Tom
Podle toho, co jsem o E92 četl, bys ji měl raději projet, než podepíšeš objednávku... být tebou bych E46 neměnil... Ale jestli se jí přeci jen chceš zbavit, tak já bych jí bral :) S cenou tak do sto litrů, víc bych dohromady asi nevykouzlil ani kdybych prodal rodinu do otroctví. Což je, pravda, jen nepatrná oběť za vlastnictví E46 M3, posledního dobrého a klasického báwa :)
Takze damy a panove, pro oziveni diskuse tu mam pro Vas kvizovou otazku: Kdo pozna tenhle k clanku tematicky kousek? Fotku jsem poridil pred nekolika dny na okruhu v Brne. [odkaz] Jako vyhru nabizim prvnimu uspesnemu lustiteli svezeni v Ultime 28.9. na automotodromu v Moste, kde bude historicky nejvetsi sraz Klubu sportovnich aut:-) Jinak cena M3 pri V8 je prizniva, jen ta vaha..., vlastnici stavajici M3 a M3CSL rikaji, ze uz to nebude ono a je pravy cas koupit za super penize stavajici, lehce jezou M3, nejlepe samozrejme CSL. Pekny den.
Kolik csl je u nás? Myslel jsem, že dost málo, dvě v Brně a pak už nevím ;-) Když půjde o váhu a "srandu", počkal bych na M1 csl (nebo "jen" 135) - m.j. jak ze byla ta soutěž :-);-):-)
CSL to podľa mňa nie je...M3 má na prednej kapote hrb.Myslím si,že aj CSL by ho dostala.Fakt pekelná otázka...ale tá vyhra..Možno BMW 3 Coupe Exclusive..
kviz ... no je to coupe 3 s M paketom .. a nastriekanou strechou na cerno ... ma vnej totiz siber .... to sa do karbonu nedava .. brzdy tez standard .. kolesa z M6 ... ale motor ti nepoviem .. snad 335i ;-) ma aj kozu a navigacku .... :-) jo a je biele >:D a ma dost seslahane gumy ... vac nevim
podle ledvinek by to měl být šestiválec, ale 335i,d to zas není, protože ten by měl dolní mřížku kovovou (pouze pokud by tam byl aktivní tempomat a ten není, by byla plastová)takže můj tip 330Cd !!!! :-!:-!:-!:-!
podle ledvinek by to měl být šestiválec, ale 335i,d to zas není, protože ten by měl dolní mřížku kovovou (pouze pokud by tam byl aktivní tempomat a ten není, by byla plastová)takže můj tip 330Cd !!!! :-!:-!:-!:-!
Bingo! Ozvi se mi do mailu davy1@centrum.cz a domluvime se na ten Most. Ostatnim dekuji za ucast v kvizu, nekteri jste byli velmi blizko a vsimli jste si i detailu, ktere bych necekal.
No tak motor si tipovat nedovolím, pouze selský rozum mi říká, že když už na auto dal taková kola (určitě nebyla nejlevnější), pod kapotou musí být minimálně 335i/d né-li nějaký poladěný kousek. K exteriéru: M-kový kit to rozhodně není - ten by totiž měl kulaté mlhovky bez skleněného překrytu. Taky tvarově se od M-paketu liší. Naopak původ zrcátek bych viděl v M-paketu. Kola jsou jasně z M6. Majitel se snažil přiblížit vzhledu M3 začerněním střechy a zrcátek po vzoru M5. Podle plata SPZ bylo vozidlo koupeno v HM Cars Bavaria Nitra na Slovensku. Pánové ale nepřehánějte to s těma tipama, mohlo by se stát, že by nás majitel zažaloval za neoprávněné zvěřejnění osobních informací, nebo něco v tom smyslu >:D
Teda davy, kdyz uz si me oslovil, tak bych mela odpovedet zejo? Jenze to by musela bejt tutovka a ja si nejsem jista u takovyho hybridu :) a jakobys nevedel, ze BMW neni moje parketa... Taxhanim nakyho znamyho slovenskyho policajta, abych ti tu obslehla technicak, ale zadnyho sem nesehnala a do HM se mi nechce volat, taxe dam podat no. Prohravat je taky umeni. Ale v ultime me svezes stejne ne? :)
Neblazni, policajty nech radeji v klidu, priste radeji do kvizu smaznu RZ, nepredpokladal jsem takovou soutezivost:-) A svezeni v Ultime? To budes muset nejprve vyhrat nejaky muj dalsi kviz, nechci tu byt osocen z nadrzovani ;-)
Nazdar chlape, taky jsi byl minulý týden v Brně?
Doufám, že sis prohlédl naší Zondici... Jinak nejvíc co mě tam dostalo, byl Čechmánek s Porsche GT... sado maso!!
Jasne, byl, jsem soutezivy typ a jezdim na vsechny srazy spojene s jezdenim na okruhu:-) Chces mi rici, ze ta okruhova-special Zonda je Tvoje???? Myslel jsem, ze je pana H., co ma tu zlutou. Velmi rad bych se v ni svezl, pekne mi totiz pila krev, pac jedina mela lepsi cas nez ja:-) Zonda 2:10, Ultima 2:18, Porsche GT 2:21 atd. Cechmanka ve vysledcich nevidim, nejspis tedy nejezdil na cas, tahle GT byla slovenska. Jinak GT je muj sen, jel jsem v ni a nemohu na to zapomenout, ten zvuk blizici se zazitku pri zavodech F1, to fakt nema chybu a navic je to jeste targa, takze podle mne dokonale auto:-)
Zonda není moje! Dělám jen poskoka panu A.H ;-) žlutá stojí na dílně! To svezení nevím, nevím... Já si maximálně sednu, když jí tlačíme do kamionu.. :-)
Po Brně jsme jeli hned na závody do Mostu, kde to nedopadlo moc dobře....
Ty přímo Ultimu pilotuješ? Je to asi dva měsíce zpátky, co jsme testovali v Brně.. Bylo tam jenom pár porschí, my a právě jedna Ultima.. To jsi byl taky ty??
Tak to blahopreji, byt tak blizko jednomu z nejrychlejsich aut tady...No jestli svezeni nemuzes zaridit, neva, tak se v Moste domluvim primo s AH, mozna by se rad svezl na oplatku v Ultime, kdo vi... Jojo, testuji porad a kde se da, obcas si nejaky blazen pronajme okruh na cely den a pozve par kamosu a to je pak pojezdeni. To Brno organizoval Milan s Porsche GT, myslels tuhle akci urcite. Jo ale tam byl jeste kamos s tou Ultimou 1000HP s preplnovanim, to je brutus, ale rekl bych, ze spis se hodi na sprint a pokorovani maximalky, nez na okruh. Tam ta premira koni je vcelku zbytecna. Jsou tu borci, kteri zajedou lepsi casy s pomerne nevykonnymi auty nez auta 600HP+. Je to predevsim o jezdci a jeho technice, vypousteni prvnich zatacek, kdyz jsou 2 za sebou, vyjezdech z tech druhych, hledani limitu v bocnim pretizeni a nejzazsich brzdnych bodech atd. atd. Pak tepr muzeme smysluplne zvysovat vykon. Ja naopak uvazuji o lehcim motoru (LS7), s mensim vykonem (505HP) a verim tomu, ze se s nim da zajet lepsi cas, nez s tezkym 600HP.
To je od Tebe cstne, ale Ty uz jsi se mnou stejne jel:-) CSL jsem pred 2 roky jeste vubec neznal, ted, po osbnim setkani a par kolech na okruhu to povazuji za jedno z nejpovedenejsich aut a to pritom BMW neni muj salek kavy...
pokaždý když napíšu že BMW by mělo zapracovat na designu,nějakým záhadným způsobem se mi příspěvek pos*ere,jako tady ten můj...a to jsem jen napsal že ta radlice vypadá jak na čiplou voktáfku f tédéíčku v metle na hlínách co táhne vocpoda,voe :-!
To je nová fce serveru, tzv. tupanblok, jak je prostě příspěvek daného přispěvatele ještě horší než obvykle, server jej smaže. Chce to zkoušet, kolik jich máš dneska, hašašíne? :-!
aneb - hopsa hejsa do Brandejsa... No, tak to si přečti. Je tam všechno, pojízdné solárium, vlkodav, létající talíře... :-) nakonec mnohé se dozvíš i o autě samotném. Velmi cením tu dokonale popsanou filosofii tohoto vozu. Tak nějak se mi do péra (doufám, že mi rozumíš) tlačí slova - BRAVO JAGUAR... BRAVO BMW... BRAVO MERCEDES... BRAVO AUDI a... BRAVO TEST :yes:
Jestli se ti to tlačí do péra,tak to můsíš dělat něco jiného nž ťukat do klávesnice.. >:D >:D >:D jo jasně chápu Tě ,ale z toho článku je krásně vidět,že krása nemusí být jen EVWropská a že každej má na stejnou věc ˇuplně jinej názor a tudíž bys měl dopsat i BRAVO LEX a pak teprve BRAVO TEST >:-[]
předcházející BMW 3 bylo asi poslední hezké auto od BMW,co se týká vzhledu ...nechápu co se na beztvarých ostrých likách může někomu líbit,ten Bangle by měl navrhovat možná nábytek >:D Myslím si,že BMW dost poškodil-ale nestřílejte-je to můj názor a podobné názory slyším i z okolí...
Tak tady čtu Couline jeden z mála tvých příspěvků, se kterým mi nezbývá než souhlasit... Taky se mi kdysi BMW líbilo. I v interiéru, narozdíl od současnosti :no:
Jsem zvědav, jak se osmiválce popero se spolehlivostí a jak budou majitelé s blížícím se oil peakem jukat na skutečnou průměrnou spotřebu. Těch necelých třináct litrů europrůměru bych asi na tom uměl, ale tím bych popřel smysl koupě takového stroje.