Diskuse

BMW M4 GTS zajelo kolo na Ringu pod sedm a půl minuty

22.12.2015

Je rychlejší než Koenigsegg CCX i Ferrari 458 Italia. Přitom jde o „obyčejné“ BMW. Pravda, M4 GTS zas tak úplně obyčejná není...

 

  • 35 Reagovat !

    foto fOE

    fOE 22.12.2015  18:06

    Tak uz i BMW?

    Tak uz i BMW se zapaji do toho cirkusu s NR? Skoda, a pritom tak dlouho odolavalo...
    8-s :no:
    • 14 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 22.12.2015  20:14

      « Re: Tak uz i BMW?

      S takovym časem se nediv
      • 62 Reagovat !

        foto Bully-

        Bully_ 22.12.2015  20:18

        « Re: Re: Tak uz i BMW?

        A kdy ten skvely cas zajeli, kdyz jsou od jara na Ringu rychlostni limity? :-!
      • 25 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 22.12.2015  21:13

        « Re: Re: Tak uz i BMW?

        Proc pod 7:30, proc ne treba pod 7:15, anebo proc nezacit rovnou sestkou? Tahle hra bez pravidel ma nulovou vypovidaci hodnotu, zvlaste nevidim jediny duvod verit udajum ktere nam zdeli sama automobilka. ;-)
        Ten cas kterym se BMW (kdokoliv) chlubi je zcela irelevantni, takze tomu ze do tohoto ringu BMW ted vstupuje po tolika letech vzdoru se divim furt stejne. :-)
        • 01 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 23.12.2015  09:26

          « Re: Re: Tak uz i BMW?

          Pravidlá síce nie sú, ale tie možnosti ako zraziť nejakú tú sekundu (semislicky, prelepené špáry atď.) majú všetci a skoro všetci to aj využívajú. Čiže nakoniec tie časy viac-menej porovnateľné sú.
          To máš ako s normovanou spotrebou: každý vie, že Octavia RS s 2,0 TSI nebude jazdiť za udávaných 6,4 litra, ale reálne za 8, rovnako tak 2,0 TDI nebude jazdiť za papierových 4,8, ale reálne za 6. Takže stále tam relevancia porovnania je.
    • 50 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 22.12.2015  21:55

      « Re: Tak uz i BMW?

      V posledních letech vždycky uváděli čas na NS u nových M aut, co si pamatuji.
    • 01 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 23.12.2015  09:28

      « Re: Tak uz i BMW?

      Možno len dlho nemali čas, s ktorým by sa mohli pochváliť. >:-[]
      Take it easy, ak pre Teba časy na NS nie sú vôbec podstatné, tak to nerieš. Ja si to pre zaujímavosť rád prečítam; pri výbere auta sa tým neriadim, ale ako argument na rozprúdenie debaty sa to hodí. ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 23.12.2015  10:53

        « Re: Re: Tak uz i BMW?

        ad oba tve komenty
        Predstav si kvalifikaci zavodu, treba formule F1. Bez kontroly kolik kdo zajede kol, bez kontrol uprav aut, jake byli pneu, jaky byl vykon, co z auta vykuchali a co pry nechali tak, v jakem rocnim obdobi to zajeli atd. atd. atd.
        Tohle vsechno pak jeste protahneme marketingovym oddelenim automobilky a dostaneme cas.

        Pro me to ma takovy cas hodnotu random cisla a jen proto, ze nam jej rekne BMW mu vetsi vahu nedam. To treba porovnam s random cislem od MB a pro trochu koreni si nejake cislo klidne vymyslim i sam, bude mit asi stejnou relevantnost, a muzeme nekdy u piva rozproudit debatu. Ale az tak od sesteho piva nahoru, jinak rozum nepusti >:-[] .

        Btw. v tomhle byl asi nejvetsi prinos top gearu (krom toho ze to byla skvela show), nebo aktualne EVO atd. Stock auta, stejny ridic, stejny den, co je dobre, co je spatne. Tem casum a vnemum osobne prikladam 100x vetsi vahu. ;-)
  • 40 Reagovat !

    foto Romangt3

    Romangt3 22.12.2015  22:09

    Jeste typ pneu by meli zverejnit.

    https://www.facebook.com/drajf/videos/12…
  • 11 Reagovat !

    foto MariAchi

    MariAchi 23.12.2015  08:00

    Dvacet vteřin

    Jen dvacet, plus minus par vteřin dělí tenhle polozavodni special od casu "normalniho" hatchbacku. Tedy v tomto pripade nesmekam pred BMW, ale prave pred temi under8 predokolkami - Honda, Renault, Seat...
    Na druhe strane je videt, jak neskutecna propast lezi mezi par vterinami na dvacetikilometrove trati.
    Proste NR je fajn duvod na zamysleni, nez clovek vecer v klidu usne :-)
    • 01 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 23.12.2015  09:38

      « Re: Dvacet vteřin

      Práveže 20 sekúnd je na okruhu obrovský rozdiel. Ak beriem priemernú rýchlosť 150 km/h, 20 sekúnd robí 833 metrov, teda v momente, keď M4 prejde cieľom, je hotheč skoro kilometer vzadu.
      Na druhej strane máš pravdu, keď zoberieš, že taká Cupra ST má 290 koní a je to rodinný kombík, kdežto M4 CSL má 500 koní a je to skoro špeciál s vyhádzaným interiérom, tak ten rozdiel sa zase javí ako nepatrný.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Šokující záběry: Dítě mačká hady a hrabe v jejich klubku!

Šokující záběry: Dítě mačká hady a hrabe v jejich klubku!

V Česku ještě doznívá panika po útěku smrtelně jedovaté mamby zelené, která v pražských Hlubočepích uštkla její…

Překvapení na premiéře: Vojta Dyk slavil triumf bez Vilhelmové! Proč zase chyběla?

Překvapení na premiéře: Vojta Dyk slavil triumf bez…

Tleskalo mu celé karlínské divadlo, svůj triumf si Vojta Dyk (33) ale vychutnal jen napůl. V hledišti mu drželi…

 

iSport.cz

Hašek odmítl střídat zraněného syna: Byl protivnej, ale nemohlo se to zhoršit

Hašek odmítl střídat zraněného syna: Byl protivnej,…

Konečně šel do zápasu v plné síle, během reprezentační pauzy dotrénoval kondiční manko. Martin Hašek ale vydržel…

Skuhravý o Opavě: Její trenér musí být génius. Přišlo mi nefér, co řekl

Skuhravý o Opavě: Její trenér musí být génius.…

Dukla vs. Opava jako jeden ze šlágrů kola FORTUNA:LIGY? Před sezonou by to znělo jako nepovedený vtip, v neděli…

 

Reflex.cz

Jak chutná veverka aneb Co se v současnosti vaří na televizní obrazovce

Jak chutná veverka aneb Co se v současnosti vaří na…

Pořady o vaření už nejsou takovou sázkou na jistotu. Samotný fakt, že se před kamerou bude vařit, není zárukou…

Devět z deseti vozů nemusí projít STK. Nová pravidla jsou příliš přísná

Devět z deseti vozů nemusí projít STK. Nová pravidla…

Nová metodika, kterou ministerstvo dopravy od října zavedlo pro stanice technické kontroly, vyvolala u mechaniků…