hehe souhlas. spis to je jako zvuk tunenyho 4 valce :-) kdyz se velde toho postaví americkej V8 tak má amík mnohem lepsi a dunivejsi zvuk nez tahle hračka ;-) hehe amici už před třiceti lety měli jadrnější zvuk i na stejšnu a to bez nějakýho tunění než vypiplanej a nepovedenj zvuk tohoto bawce, stačí být na srazu US Classic a nějaký zvuk BMW se může jít s úplným klidem zahrabat. Nicméně, na spotřebu celkem čumím, to se musí nechat. >:D jen nevím no, když už někdo jde koupit bez tak předražnýho bawce, asi moc na spotřebu čučet nebude >:D a když koupím radějí Cadillac V-SERIES s mnohem lepším vzukem za mnohem nižší cenu. Výkon stejný, spotřeba sice maličko vyšší ale Caddy je přeci jen více prestižnější a hlavně, nemá ho tu každej de..l jako bawce žeo :-O
nehledě na to, že jsem 5 let BMW prodával a bezpečně můžu říct, že to je po škodovce nejvíc předražený auto, sice dobra technika, ale v elektornice vic pruseru nez francouzi a italové >:D co me dodrtilo, ze je v BMW tak rpiserne malo mista, do trojky se vůbec nevlezu a to mám normalni beznou postavu
Celkově premiovky moc na místo nehrajou. To by jsem jim ještě odpustil. Jinak co se týče BMW, tak z německé D3 je mám na třetím místě. Ale to že umí udělat auto, co je jízdně skvělé se popřít nedá.
a nažerte se baworáci >:-[] ehm krasne srovnani v jedne chvilce zvuku bmw a ctska >:D jednoznačně duní lépe ctsko a to má výfuk tak jak vyjede, co potom s flowmasterem :-!
muhehe mam DTSko >:-[] sice ne Vseries ale je to auto co vypada jako manazersky sedan a ne jako BMW - traktor od němčourů ;-) byvaly sef ma autosalon na BMW a sam má předchozi generaci BMW M5 a můj Caddy s Northstarem a Flowmasterem ho bezpecne preburácí >:D ale faktem je ze me predjel, to nepopírám... taky má o 3 roky mladsi auto hehe
Čekal jsem více živého Soundu ve videu a je tam sem tam slyšet motor. Proč místo té divné muziky, nenechali jen zvuk motoru, bylo by to o hodně lepší. Takové auto nepotřebuje dokreslovat muzikou.
čekal jsem to spíše v tomto stylu (BMW jsem narychlo nenašel)
Suhlasim. A navyse, ani ten zvuk nebol ani zdaleka taky super, ako som ocakaval. Nema ani zdaleka na vysokootackove ryncanie, ktore vydava M3 (v ktorej som sedel), ani ten brutalny jekot byvalej M5 (ktoru som pocul nazivo).
V10 v předchozí generaci byla famózní. To je motor, který BMW nemělo nechat být. Měl jsem s ním čest v M6 a to auto člověk miloval už jen pro ten motor. Že měknou běžné BMW, to by člověk možná přežil, ale v posledních letech mě ani divize M moc netěší.
Jaguar není špatný, ale pro mě to jsou určitě motory Ferrari, třeba v Maserati. Mezi (atmosférickými) osmiválci po zvukové stránce špička. Mezi Jaguary se mi líbí přeplňovaná 5.0.
Protože má dvouspojkovou převodovku a ty berou od Getragu. U BMW dvouspojky považují za sportovní převodovky, proto je nemontují standardně do běžné produkce.