Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M5 vs 550d: Kdo s koho aneb detailní srovnání parametrů

Počet válců a tankované palivo nejsou jediné rozdíly mezi aktuálním modelem BMW M5 a nově představeným modelem M550d xDrive.
Zpět na článek
27. 1. 2012 10:59
28. 1. 2012 09:44
29. 1. 2012 18:19
27. 1. 2012 10:02
cielova skupina
Z tej naftovej X6 musia byt borci typu "hlavohrud" a ich peroxidove kurtizany uplne v extaze >:-[]
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2012 10:59
Re: cielova skupina
veru tak, baworak opat raz ukazal ze urobit auto pre bezmozgov vie dokonale :yes: a ze je bezmozgov dost vidno na uspechoch predaja toho nepraktickeho monstra menom X6
27. 1. 2012 11:01
Re: cielova skupina
jj,ti hloupí jezdí v BMW a ti chytří kupují korejce za 200.000,- Kč >:D Ty jseš myslím pěkná hlavička >:D
27. 1. 2012 11:23
Re: cielova skupina
mas dost divne predstavy o zmyslani vyvojarov v BMW, neviem preco si myslis, ze tam vobec rozmyslaju, kto na SK je bohuzial hlavny odberatel tychto aut, myslim, ze poniektrori ani nevedia, ze krajina ako Sk aj existuje...a skus aspon raz navstivit predajcu a poziadaj ho o skusobnu jazdu s "nepraktickym" monstrom a mozno budes prekvapeny ako to jazdi...
Avatar - da_b0mb
27. 1. 2012 11:23
Re: cielova skupina
tjn. bezmozek si na to vydělá...a chytrák ne! Jo ja zapomněl, bezmozek si na to nakrade!
Avatar - KANKUNEN
27. 1. 2012 11:57
Re: NEcielova Tupina
Tak se nám to krásně vybarvuje, skupina chytrých co ani nechápou o čem vlastně jízda autem je. Kdo nechápe X6 se silným dieslem doporučuji se svézt. Jede se v tom velmi příjemně a dokonce i naše dálnice D1 díky snad velkým kolům se nezdá být takový tankodrom. Jedeš si polehoučku za deset a za 200 km tě nikdo ani nechtěl předjet. Paráda.
Avatar - Alpinis182
27. 1. 2012 12:16
Re: NEcielova Tupina
Hele, hodně tě sere, když před tebou na křižovatce stojí X6 a ty mu ze svého korejce čumíš přímo do "laufů" ? >:-[]
27. 1. 2012 13:17
Re: NEcielova Tupina
Ono je vůbec dot vidno, že bezmozků je dostatek.
Avatar - Johny.Rico
27. 1. 2012 13:27
Re: NEcielova Tupina
Kdybych ti tohle měl okomentovat, tak jsou to jen samé hvězdičky... :no:
27. 1. 2012 14:56
Re: NEcielova Tupina
Dokonalý důkaz lidské malosti, chceš tu moralizovat a dělat z X6 auto pro cílovou skupinu bezmozků, ale poukazuješ jen na svou malost a zřejmě i závist... X6 je kus úžasné nejen designové práce, nehledě na to, kdo všechno v tom jezdí a jaký s tím máš ty osobní problém...
27. 1. 2012 16:24
Re: NEcielova Tupina
Jsi jen zavistiva NULA.
27. 1. 2012 12:23
Re: NEcielova Tupina
cielova skupina v normalnych statoch, nie v bananovych republikach, su normalni ludia, ktori chcu rychle auto na autobahn, ale nechcu znasat vydavky na benzin. niekto by povedal, ze lakomci >:-[] teda ti isti, ktori si dnes kupuju napr. 535d xdrive. ani cenovy rozdiel podla mna nebude priepastny, prepokladam, ze zakladna vybavy bude bohatsia ako pri 535d

edit: trochu som sa sekol s umiestnenim, komentar plati skor pre 550d alebo vseobecne pre skupinu aut s tymto motorom
Avatar - Ham.
27. 1. 2012 10:59
Není co řešit
M5 na hraní na okruhu,
550d na silnice, na denní ježdění, takže půjde jak teplá houska na krámě.
Rozbalit vlákno
27
27. 1. 2012 11:02
Re: Není co řešit
M5 jako auto na okruh? To je opravdu zvláštní představa...
Avatar - da_b0mb
27. 1. 2012 11:24
Re: Není co řešit
No co, když bereš na okruh ženu s tchýní a dítě....
Avatar - Ham.
27. 1. 2012 12:34
Re: Není co řešit
Tak jsou daleko lepší auta na okruh, třeba M3, ale co jiného s M5? Do běžného provozu je samozřejmě 550d daleko vhodnější. A s tchýní na okruhu může být aspoň sranda >:-[]
Avatar - fOE
27. 1. 2012 12:54
Re: Není co řešit
krom pohonu 4*4 a lepsiho dojezdu je do bezneho provoru vhodnejsi proc?
Avatar - Ham.
27. 1. 2012 13:04
Re: Není co řešit
Právě proto co jsi napsal, plus vyšší podvozek a asi i komfortnější.
27. 1. 2012 15:39
Re: Není co řešit
Uvazujes jako tipicky (budouci) kupec 550d, pravou M5 by sis v realu nikdy nekoupil, nebo se pletu? :-)
Avatar - Ham.
27. 1. 2012 16:24
Re: Není co řešit
Ano M5 bych nikdy nekoupil, od bmw je na běžné ježdění vrchol nyní tato 550d a na legraci jako druhé auto M3, což je schopnější sportovní nářadí, takže M5 je z mého pohledu zbytečná (stejně jako podobné přemotorované velké sedany typu RS6, MB-E-AMG etc.). Ale samozřejmě proti gustu....
27. 1. 2012 19:48
Re: Není co řešit
Diky za uprimnou odpoved. Kdyz uz ses zastance tohohle gusta, tak bych jen misto te M3 doporucil 1M, na cistou zabavu je lepsi.

Klasickou M5 si na obycejny jezdeni koupi clovek, kterej opravdu rad dobre (casto treba i zavodne) jezdi, zaroven nemusi denodenne brazdit stovky dalnicnich kilometru. Se svou M5 objedes schuzky, stavis se na obed, na kafe za kamosem, koupis rohliky a jedes vyzvednout drobotinu do skolky - sofersky bez kompromisu. Samozrejme na to ovsem musis mit finance, um a velky srdce ;-)
27. 1. 2012 13:28
Re: Není co řešit
A nesáhl bys do běžného provozu spíš po 550i než M5?
27. 1. 2012 11:24
Re: Není co řešit
Je zajimavy ze rozdil 130 Kw, v podstate o 1/4 vetsi vykon pri stejne vaze udela u zrychleni a letmym kilometru tak maly rozdily.

I kdyz u takovych vykonu uz to asi moc nahoru neleze
27. 1. 2012 12:02
Re: Není co řešit
Tak ty vykony a kroutici momenty jsou tak vysoky, ze to bude spise o trakci, coz ma M550d lepsi, protoze je to 4x4, jetsli to dobre chapu.

Jinak ten tozdil na 1000m me prave prijde dost velky, auta tam budou mit v cili minimalne 200km/h a pri 200km/h dela rozdil 1,8 sekundy presne 100m vzdalenosti. Takze M5 bude v cili a diesel "teprve" na 900m. Mozna ze dosahnou i dost vice nez 200km/h, pak ten rozdil bude jeste vetsi.

Myslim, ze hlavne ve vyssich rychlostech, kde nehraje roli trakce, bude M5 vyrazne lepsi. Preci jen ty kW se nedaji osalit.

Ale je obdivuhodny, co dokaze BMW dostat s 3l dieslu. Da se to srovnavat s 4,4l turbo-benzinem, coz je samo o sobe uzasny...
Avatar - deliqent4
27. 1. 2012 11:31
Re: Není co řešit
asi tak jinde ten potenciál m5 člověk nevyužije, má to tak obrovský výkon a když se člověk chce svést tak potká milon kamionů a hustej provoz vůbec. Nejdřív jsem na naftovou M5ku moc zvědavej nebyl ale teď upřímě se mi moc líbí vzhledově i motorově a mít na ni peníz tak si ji i koupím hodně povedenej je ten kombík ten bych bral všema deseti :-)
27. 1. 2012 11:42
Re: Není co řešit
:yes: :yes: :yes:
28. 1. 2012 02:58
Re: Není co řešit
:yes: :yes: :yes:
nema smysl plivat na naftovou "M5" at si lidi kupujou co chcou jsou to jejich penize a nas by melo byt h....n,o za co si je utrati.
kdyz nekdo jezdi delsi streky moc dobre vi co mu sedi. No a kdyz si clovek spocita 1+1 tak s tim dieslem bude napr ve francii tady od nas z republiky proste rychlejc. Ve vyssich rychlestech ten diesel bude zrat o hodne min, a kdyz se specha tak na prostoje na benzinkach cas neni. Navic se to bude delat v kombiku 4x4, co vic si muze obchodak za sluzebni auto prat.
27. 1. 2012 12:00
Re: Není co řešit
Já teda prodejnost nevidím nijak růžově. Pár se jich prodá, o tom žádná, ale díky vysoké ceně to bude spíš okrajová záležitost.

Ale parametry jsou velmi pěkné.

:yes:
27. 1. 2012 12:17
Re: Není co řešit
Oktávek RS TDI se taky prodalo celkem dost a to je v podstatě stejný princip, akorát v jiné cenové i váhové kategorii. Pro pospíchající manažery není nic lepšího, i čtyřkolku to má... >:-[]
Avatar - Ham.
27. 1. 2012 12:44
Re: Není co řešit
To máš pravdu ale v porovnání s M5 bude 550d sériová výroba a v Německu je potencionálních kupců určitě dost.
27. 1. 2012 13:14
Re: Není co řešit
Určitě, ale když vezmu fakt, kolik jezdí těch "sd" dvojitě přeplňovaných, tak to žádná sláva není. Prostě je to drahé.
Avatar - Ham.
27. 1. 2012 13:20
Re: Není co řešit
Drahé to je, ale to už bývá úděl dobrých věcí.
Avatar - Johny.Rico
27. 1. 2012 13:28
Re: Není co řešit
Myslím, že prodej M5 klesne a to o dost. Lidi si to auto kupují z 80% hlavně kvůli tomu "M5"... to je škoda, ale je to tak :-(
Avatar - Ham.
27. 1. 2012 13:38
Re: Není co řešit
Já bych pokles ani moc neviděl, M5 si nikdo nekupuje na to aby s ní jezdil po běžných komunikacích 50t. ročně. Naopak u 550d to bude cílová skupina. A naopak 550d si nikdo asi primárně nekoupí na nějaké sportování. Takže si nemyslím, že by si konkurovaly, prostě určení je jiné a prodeje M5 pojedou dál jak jedou a 550d bude lovit mezi lidmi kteří hodně cestují a chtějí cestovat na nejvyšší úrovni (s trochou toho sportovního šmaku daného znáčkem M).
Avatar - dicky
27. 1. 2012 13:41
Re: Není co řešit
Hlavne je to totalni zneucteni loga a znacky M5 ktera po spoustu let symbolizovala to nejlepsi v oblasti sportovnich motoru ..
Viz posledni atmosfer V10 ..
Aby za par let nezbyla jen ta naftova pseudo M5 a benzin z duvodu eeko co2 uplne nevysoupli ze sedla.. ;-\
Avatar - deliqent4
27. 1. 2012 14:23
Re: Není co řešit
Přesně a dobře řečeno :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 1. 2012 23:30
Re: Není co řešit
Možná mám něco s očima, ale já nikde naftovou M5 nevidím, ty ano? Máš už to v té hlavě fakt popletené...
27. 1. 2012 14:03
Re: Není co řešit
Výkonový (a charakterový) rozdíl je příliš veliký, než aby typický kupec šel pro dieslovou "jakože M5". Spíš si koupí oboje.
27. 1. 2012 15:46
Re: Není co řešit
Nesouhlas, clovek kupujici pravou M5 vi proc a nac ji chce. Pozeru je samozrejme i v tehle kategorii taky dost, pro ne a ty, co ji koupi jako jediny "poradny" auto je tu tenhle skvelej ropak. ;-)
27. 1. 2012 12:20
Milá redakce
Můžu se zeptat, proč u článku o srovnání mezi M5 a M550d není ani jedna fotka M5 zato koukám na 20 fotek X5 a X6, které s článkem mají sotva co společného? Pěkně to flákáte... :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - theolli
27. 1. 2012 13:33
Re: Milá redakce
Hlavně že tu vyskakuji banery s reklamama,to je důležitý!!
27. 1. 2012 17:06
Re: Milá redakce
Jestli používáte google chrome, doporučuju navštívit https://chrome.google.com/webstore a nainstalovat AdBlock. Nádhera pak sledovat web. Vřele doporučuji. I na to auto.cz se hned chodí s radostí! :-)
Avatar - theolli
27. 1. 2012 20:02
Re: Milá redakce
jj,vím jede to i na FF a myslím že to podporuje většina prohlížečů.
28. 1. 2012 02:49
Re: Milá redakce
asi tak, me nevyskakuje jedina reklama... ani nevim ze tu nejake jsou.
Avatar - theolli
27. 1. 2012 13:24
To je v prdelce,
že je nefackuje napsat průměr 6,3/100Km,to má na volnoběh >:-[]
Rozbalit vlákno
3
27. 1. 2012 14:04
Re: To je v prdelce,
Na ten volnoběh to v klidu pojede 90 km/h. :-!
27. 1. 2012 18:47
Re: To je v prdelce,
>:D Dobře ty! ;-)
27. 1. 2012 18:51
Re: To je v prdelce,
Věř tomu, že se za to dá jezdit... Sice běžně budeš jezdit za devět,ale dá se i za těch 6,3... S 535d jsem při jízdě vysloveně na spotřebu jezdil za 6 a jinak zcela běžně za 8,5l/100 km... A to byla ještě starší verze u které výrobce udával o 0,7 l/100km vyšší spotřebu,než u poslední modifikace.
27. 1. 2012 15:22
Benzín nebo diesel?
Když jsem přeskakoval z A6 3.0 TDi do 4,8i V8 byl jsem z toho trochu nervózní. Dneska už bych nic jiného nechtěl. Kdybych se vrátil zpátky k dieselu, potom jenom kvůli tomu, že bych chtěl šetřit a koupil bych si čtyřválec, třeba 250 CDI od Mercedesu. A dávalo by mi to smysl. Ano, pojede to mizerně, ale bude to žrát 5-6 litrů. A potom mi bude diesel dávat smysl. Ale aby to jelo a žralo to 11 litrů nafty, která je aktuálně dražší než benzín, na to bych se mohl vykašlat... A ke všemu aby to stálo přes 2 mega... Miluju ten pocit, když dupnu na plyn a cítím naprosto okamžitou odezvu, tohle mi nedá diesel ani kdyby měl pět turbodmychadel... miluju ten pocit, když to táhne a táhne a pořád víc, až k červenému... a miluju ten řev motoru... to všechno stojí za ty dva litry paliva navíc (12,5 kombinovaná dlouhodobá)...
Rozbalit vlákno
12
27. 1. 2012 20:23
Re: Benzín nebo diesel?
Nehledě na to, že diesel je podstatně konstrukčně složitější. Sousloví sportovní a diesel mi jaksi nesedí. Ekonomický a diesel, ano. Sportovní a diesel? Ne.
27. 1. 2012 23:20
Re: Benzín nebo diesel?
Sportovní diesel ne ? Le mans vozy jsou taky diesly a ty by si daly nějakou m5 k snídani. Dakar-to stejné. Vznícení je prostě lepší způsob spalování... jediná opravdová nevýhoda je váha vyplívající z masivnější konstrukce motoru !
28. 1. 2012 02:20
Re: Benzín nebo diesel?
Vozy na Le Mans (diesely) závodí za poněkud jiných pravidel než benzinové motory, jinak by se dieselům s přehledem vyrovnaly a možná si je i "daly k snídani." Takže asi tak. Interpretovat fakta ve svůj prospěch dokáže každý. Na Dakaru jsou turbodiesely z prostého důvodu - vyšší dojezd a nižší spotřeba, nic sportovního v tom není.

Na Dakar se turbodiesely svou povahou hodí, zvládnou velké vzdálenosti s nízkou spotřebou, imho nízkými náklady. Jinými slovy, na vytrvalostní závody (Le Mans, Dakar), diesely asi ano, ale např. na rallye by to byl nesmysl.

Polož si sám otázku, proč např. BMW dělá X5M i v dieselu? Ne proto, že by byla sportovní, ale protože ji zákazníci chtějí, to samé je např. Cayenne. "Mamutí" výkon ještě nutně neznamená sportovní jízdní vlastnosti.

Auta jako MX-5, RX-8 nebo Honda S 2000, Brera atd. rozhodně 500 bhp nemají a přesto se s nimi za volantem dá užít spousta zábavy. Samozřejmě bych si rád vyzkoušel 500, 600 bhp v nějakém supersportu, to by byla jiná liga, ale to se mi těžko kdy poštěstí.

Jinými slovy auta jako X5 M v dieselu nebo Cayenne Diesel budou rychlá, skvělá na cestování s relativně nízkou spotřebou, ale rozhodně ne sportovní.
28. 1. 2012 02:47
Re: Benzín nebo diesel?
souslovi sportovni diesel Vam nesedi? vzdycky je otazka jaky je to sport a jake ma pravidla.
jasne ze nekde je diesel zvyhodneny v pravidlech objemem atd... ale v nekterych kategoriich se jeho "uspornost" proste hodi a benzin nema moc sanci navic min hreje(v pousti se to asi hodi).
vykonne diesely maj asi hezkou budoucnost uz jen z principu. vykon jde narozdil od benzinu teoreticky srubovat pri rozumne spotrebe do nekonecna.
holt doba se meni a budeme se s tim muset smirit.
28. 1. 2012 03:13
Re: Benzín nebo diesel?
Mám stejný názor, na vytrvalostní závody kde jde spíš o dojezd, to asi cesta je, ale např. na rally by to byl nesmysl, tam jde o jízdní vlastnosti více než kde jinde, a tak by těžký diesel na přídi byl nesmysl. Navíc i u benzinu se dá snižovat spotřeba, např. ve městě vypínání válců atd. Neberte to tak, že bych diesel nenáviděl, vůbec. Na cestování je ideální, do manažerských "dostavníků," SUV, MPV a off - roadů ano, (i když mně by spíš lákala kombinace např. Land Cruiser 5.0 V8 + LPG, ale chápu, že jsem výjimka). Jinými slovy, diesel bych si koupil POUZE v případě, že bych musel, jinak ne. To že někdo zvolí diesel chápu, nicméně já se obávám potenciálně vyšších servisních nákladů plynoucích z vyšší konstrukční náročnosti motoru, takže zatím určitě ne.
28. 1. 2012 07:45
Re: Benzín nebo diesel?
No nevím, jestli je Dakar typickým představitelem sportovní jízdy... v závodech offroadů bude nafta kralovat, ale tam je to o něčem jiném než o rychlosti. Jednoduchý test - představ si červené ferrari. Existuje auto, které líp evokuje termín "sportovní vůz"? No a teď si představ, že ho nastartuješ a ozve se klapání a chrochtání. Líbilo by se ti to?
Avatar - white label
28. 1. 2012 10:14
Re: Benzín nebo diesel?
Existuje - žluté Ferrari! >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 11:21
Re: Benzín nebo diesel?
Buřtík říká, že žluté auto si pořídí jen ten - "kdo ho chce mít navěky" = NEdá se totiž prodat ;-)
Avatar - white label
28. 1. 2012 12:32
Re: Benzín nebo diesel?
A já říkám, že nové auto si kupuju především pro sebe, nikoli pro jeho případné následné majitele... :*) ;-)
Navíc mezi běžným žlutým vozem a žlutým Ferrari je "trošku" rozdíl... )
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 13:11
Re: Benzín nebo diesel?
No to já sice TAKÉ (jinak bych místo C5kami jezdila poslední desetiletí PASSATy či SUPERBy - ach můj BOŽE, jen ta PŘEDSTAVA 8-s ), ale žluté (ani) Ferrari asi NEeee (neb i 10 let staré Ferrari jde prodat za "slušnou" cenu - když není žluté ;-)
Avatar - white label
28. 1. 2012 13:29
Re: Benzín nebo diesel?
U sportovnějších verzí Ferrari není zrovna žlutá žádná extrémnější anomálie, kvůli které by si nikdo jeté Ferraii nekoupil...
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 13:49
Re: Benzín nebo diesel?
Samozřejmě to není "absolutní", ale že (i to Ferrari) se pak prodává HŮŘ, to je asi "skutečnost" ;-)
28. 1. 2012 09:44
6,3l/100km
Úplně to mám před očima. 280kW, přes 700Nm, 3 turba. A jízda 50kmh po městě na nejvyšší možný stupeň, řidič jen "přidržuje jemně" plyn, využívá svoji M5 v ceně nového rodinného domu... hlavní je jet za spotřebu jako vpředu jedoucí Hyundai i10.
Nová doba, dřív jezdily (jezdí) Octavie TDi za 4litry. Dnes jezdí naftová M5 za 6,3l. No dobrý den :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 11:18
Re: 6,3l/100km
Ehm, cena domu majitele M5 bude možná "maličko jiná" ;-)
PS: Ten "v ceně M5" je tak "pro (majitele) škody Fabia" (nebo že by Octavia? :-)
Avatar - white label
28. 1. 2012 12:30
Re: 6,3l/100km
V bývalé východní Evropě ovšem není vyšší cena vozu, než je hodnota bydlení jeho majitele až takovou extrémní výjimkou...
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 13:06
Re: 6,3l/100km
To je docela SMUTNÁ "východoevropská" realita - no však ono "postsocialistické" období KONČí a "normální" tržní prostředí (snad) při(jde)chází :-)
Avatar - white label
28. 1. 2012 13:30
Re: 6,3l/100km
Postsocialistické období končí už dlouho a bohužel ještě dost dlouho končit bude...
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 13:48
Re: 6,3l/100km
SNAD - to až TAK dlouho už trvat NEbude.. (byla jsem OPTIMISTkA před lety - no a asi jsem stále.. ;-)
29. 1. 2012 18:19
Re: 6,3l/100km
jsem rád, že diskutujeme ceny nemovitostí u názoru na spotřebu >:D
Avatar - white label
28. 1. 2012 10:28
Zbytečná hysterie...
... už v roce 1999 dostala 5er (E39) tzv. M-packet a to i k nesrovnatelně slabším dieselovým/benzínovým motorizacím. Logo ///M bylo už tehdy nejen na volantu a řadící páce (u manulálu), ale i na prazích, dveřních lištách, kolech apod. a nikomu z toho nenaskakovaly pupínky podobně jako některým tady. Rozdíl mezi označením ///M5 a ///M5550d snad pozná i malé dítě, kdyby se na tento superturbodiesel psalo ///M5 případně aspoň ///M5D měl bych pro zdější nářky o něco větší pochopení... ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Parda71 (BMWfans)
28. 1. 2012 15:05
Re: Zbytečná hysterie...
Asi tak ;-) :yes:
Avatar - honza84
26. 3. 2013 21:08
M5 vs M550d xdrive od Hartge
Mě by upřimně zajímalo jak by se M5ka na dálnici popasovala s takto upravenym dieselem, myslim si že by se ty drobný rozdíly mohly ztratit. I finančně to vychází zajímavě. I když samozřejmě M5 bude dycky lepší.. ale stejně. Na video kdy tyhle dvě auto někdo postaví prosti sobě.. resp. vedle sebe :-) bych se rád podivál
Rozbalit vlákno
0