reklama


Nová generace M6 Cabrio bude u našich západních sousedů v přepočtu asi o 185 tisíc korun dražší než verze kupé.

Krátce po představení nové generace BMW M6 zveřejnila mnichovská automobilka i její ceny na domácím německém trhu. Zatímco verze kupé bude v Německu nabízena za 123.600 euro (v přepočtu asi 3,09 milionu korun), M6 Cabrio bude stát 131 tisíc euro (cca 3.275.000,- Kč).

Německá cena nové BMW M6 Coupé tak bude o 20.800 euro vyšší než v případě aktuální M5 (F10), která zde stojí 102.800 euro. U nás ceny M5 (F10) začínají na částce 2.597.500,- Kč.

Automobil bude v Německu standardně vybaven šesti airbagy, centrálním zamykáním s dálkovým ovládáním, elektricky ovládanými a sklopnými zpětnými zrcátky, vyhřívanými předními sedačkami, dvouzónovou automatickou klimatizací, parkovacími senzory vpředu i vzadu, head-up displejem, adaptivním tempomatem, dešťovým senzorem nebo rádiem BMW Professional s devíti reproduktory, CD přehrávačem, přípojkou pro iPod a USB vstupem.

M6 bude dále možné vylepšit o prvky, které jsou součástí bohaté nabídky příplatkové výbavy. Ta mimo jiné zahrnuje vyhřívaný volant (+270 euro), systém nočního vidění BMW Night Vision (+2.200 euro), navigaci BMW Professional s integrovaným Bluetooth (+3.820 euro) nebo modul pro příjem TV signálu (samostatně za 1.650 euro).

Nová M6 je tak jako v případě aktuální M5 poháněna 4,4litrovým vidlicovým osmiválcem s dvoustupňovým přeplňováním twin-scroll. Využívá přímého vstřikování a proměnného časování ventilů Valvetronic. Dává 412 kW (560 k)/6000-7000 min-1 a 680 Nm už od velmi nízkých 1500 min-1.

BMW M6: Bavorské překvapení aneb Ostré šestky oficiálně

Sedmistupňová dvouspojková převodovka M DCT s elektronikou Drivelogic přenáší točivý moment pochopitelně na zadní nápravu. Řadí se voličem, nebo pádly pod koženým dvouramenným volantem. Na něm jsou i tlačítka programování head-up displeje.

Kupé váží 1.850 kg, kabrio 1.980 kg. Uzavřená verze sprintuje z 0 na 100 km/h za 4,2 s, z klidu na dvojnásobek se dostane za 12,6. Verze topless je o něco pomalejší, u něj výrobce udává tovární hodnoty 4,3, respektive 13,1 s.

Jake.auto.cz: BMW M6 (přehled všech článků)

Maximální rychlost je v obou případech elektronicky limitována na klasických 250 km/h. Pokud si zákazník vybere navíc balíček M Driver’s Package, deaktivace omezovače bude znamenat, že bude moci jezdit až rychlostí 305 km/h.

Normovaná spotřeba dle EU je u kupé 9,9 l/100 km, u kabrioletu vyšších 10,3 l/100 km. Ani vysokovýkonné gran turismo se nezbavilo start-stopu ani rekuperace brzdné energie.

Obě karosářské verze budou světovou výstavní premiéru v březnu na ženevském autosalonu.

Spolupracujeme s TipCars.com
Komentář Bohumila Pečinky: Kde vzal Babiš peníze? Komentář Bohumila Pečinky: Kde vzal Babiš peníze?

Ta aféra skutečně má parametry stát se předvolebním…

Grandi Stazioni na pronájmu nádraží vydělala 65 milionů Grandi Stazioni na pronájmu nádraží vydělala 65 milionů

Bývalý nájemce pražského hlavního nádraží, italská…

Fincentrum nás poškozovalo, tvrdí Česká spořitelna. Firma o ničem neví Fincentrum nás poškozovalo, tvrdí Česká spořitelna. Firma o ničem neví

Česká spořitelna ukončuje spolupráci s poradenskou…

Real, Barcelona, Manchester. Fotbalová superkluby mají třikrát víc peněz než ostatní Real, Barcelona, Manchester. Fotbalová superkluby mají třikrát víc peněz než ostatní

Fotbal v Evropě vydělává nejvíce peněz v historii, kluby…

 
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
AWD versus 4WD. Určité typy pohonu všech kol umí více než jiné AWD versus 4WD. Určité typy pohonu všech kol umí více než jiné

Na karoseriích automobilů či v prospektech vídáme…

Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej

Automobil z roku 1952 je skutečným unikátem a nyní může…

 




G-Power: 740 koní pro velké bavorské kupé G-Power: 740 koní pro velké bavorské kupé

G-Power umějí nejrychlejší bavoráky na světě a nejsou jim…

BMW M6 GTLM: GT3 se podívá i do Ameriky BMW M6 GTLM: GT3 se podívá i do Ameriky

BMW oznámilo, že upraví nový okruhový speciál M6 GT3 tak,…

 



 
Podívejte se, jak budou vypadat náklaďáky budoucnosti!

Podívejte se, jak budou vypadat náklaďáky budoucnosti!

Dnes 08:00

Podobně jako u osobních automobilů i v případě nákladních vozidel řada světových výrobců pracuje na vývoji autonomních systémů řízení a velká pozornost je věnována i snižování provozních nákladů.




Blesk.cz

Chřipková epidemie v Praze zřejmě končí. Na jaře ale hrozí další

Chřipková epidemie v Praze zřejmě končí. Na jaře ale…

Počet nemocných s chřipkou a akutními respiračními onemocněními se v Praze v minulém týdnu nezměnil a nadále…

Samsung se nemůže vzpamatovat z výbušných baterií Galaxy Note 7. Zabrzdil novinku

Samsung se nemůže vzpamatovat z výbušných baterií…

Za případy vznícení chytrých telefonů Galaxy Note 7 jihokorejské společnosti Samsung Electronics stály problémy…

 

iSport.cz

TOP zajímavosti z NHL: Lundqvist čaroval, vlastní obdivuhodný rekord

TOP zajímavosti z NHL: Lundqvist čaroval, vlastní…

Góly, body, čísla. Zámořská NHL se přímo topí ve statistikách, experti tlačí informace ze všech stran a není…

SESTŘIHY: Rozjetá Barcelona pálila, se Sevillou nahání Real

SESTŘIHY: Rozjetá Barcelona pálila, se Sevillou nahání Real

Fotbalisté Barcelony zvítězili v 19. kole španělské ligy v Eibaru 4:0 a dotáhli se k čelu tabulky. Real Madrid…

 

Reflex.cz

Nejdůležitější volby roku budou 24. září v Německu, suverénně vede Merkelová

Nejdůležitější volby roku budou 24. září v Německu,…

Přestože na hlavu kancléřky Angely Merkelové se snáší tvrdá kritika za problémy způsobené migrací i radikalizaci…

Neuvěřitelné pokusy s náklaďáky: Takhle řádili za studené války sovětští inženýři

Neuvěřitelné pokusy s náklaďáky: Takhle řádili za…

Studená válka byla v oblasti vývoje vojenských vozů pro armádu Sovětského svazu časem velkých experimentů.…

 
 
reklama