Včera som zazrel 6er, krásne elegantné grand turismo; pozriem motorizáciu a namiesto očakávaného benzínového V8 a zadného pohonu to bol 40d s x-drive. Toto asi najlepšie ilustruje súčasnú realitu BMW, či sa nám to páči, alebo nie. Preto novinky pod kapotou - rozširovanie trojvalcov, dízlov a štvorkolik naprieč portfóliom sú len logickým pokračovaním dávno nastoleného trendu. Trh zrejme chce kabrio so štvorkolkou či veľkopriestorové auto s trojvalcom. :-/
P.S. pre redakciu: chybička sa vlúdila, 235i nemá 240 koní, to by bolo dosť málo. ;-)
Tak ono se stačí podívat na podrobné statistiky registrace aut. BMW má na českém trhu největší podíl dieselů v rámci německékonkurence, tzn. více než má Audi a Mercedes (celkově vzato je druhá v podílu dieselů, před ní je už jen Land Rover). Stejně tak to je v případě pohonu 4x4, Audi se svým Quattrem může jen závidět, kolik u nás BMW prodá čtyřkolek.
Elektromobily a tříválce jsou logickým pokračováním tohotu bavorského trendu. Očekávám, že BMW bude první evrospká automobilka, kkerá předvede auto s autonomním řízením, tzn. auto bez řidiče.
gran tourer bmw MPVecko so 70kw dizlom trojvalcom a prednym nahonom ( vraj premiovka, leda tak cenou ) .... tomu sa povie premiovy pruser za premiovu cenu...... inak aj ten dizajn je akysi divny ......zlaty carens alebo verso :yes:
kto si kupi 3ku so 100kw trojvalcom.. ked za tu cenu moze mat 4 valcovy "nepremiovy" passat ktory bude v reale vlastne premovejsi ako osekane bmw ? ;-)
je mi docela smutno z toho kam to bmw dopracovalo... pritom sa mi kedysi ich auta vazne pacili.. ale tie dizle a prechod na predny nahon a rozne MPVecka auru a charizmu BMW docela znicili.... bohuzial .. dnes ide uz aura BMW uplne mimo mna ...to uz radsej seat alebo vw s rovnakou kvalitou ale lepsou cenou :yes:
:yes: >:D
Vono mu nic jinýho nezbejvá žejo >:-[]
A co sem čet poslední testy A6 3,0 TDI a A8 4,2 TDI tak ani to 100% nepomůže. Což se skoro nechce věřit ale je to tak
V několika. Jeho tata má feldu (Topper je hrdý, že ho před léty přemluvil, aby nekoupili fabku, ve všech směrech pokrokovější, komfortnější, bezpečnější auto), brácha má Lancera (tady zřejmě pramení jeho jistota, že mainstream se už dotáhnul na prémii) a někdy jezdí archaickým Pajerem s automatem (proto ví, že všechny automaty jsou k ničemu).
Rychlá ztráta hodnoty nového vozu, dlouhá čekací doba na nový vůz, to jsou dva hlavni důvody proč si raději koupím auto v bazaru - zajeté, vyberu si ho a mám ho hned, podstatně levněji.
Je pravda že za peníze co byste dal za nové máte plnej ranec palby. Ty příplatky na výbavu se hafo u novýho prodražej...klíčem je ale dobře vybrat hombre.
[odkaz] - uráží to někoho z vás? Za mě mnohem lepší, než čtyřválec a vůbec se nebojím mluvit o šestiválcovém zvuku :-)
Akorát teda z těch označení už jsem jelen. Že číslo vůbec neodpovídá objemu už jsem si zvykl, ale že slabší tříválec ve 2AT má jiné a dokonce vyšší označení, než silnější třívalec v 3er, to už je vážně padlé na hlavu >:D
No zvuk výfuku je iná vec, to moc o samotnom zvuku motora nevypovedá. Ale nehovor mi, že v tých prvých 14 sekundách motor znie dobre, veď ten štart a voľnobeh je nekultivovaný a drsný, rozhodne nie "omnoho lepší, ako 4valec". 8-s
Pusť si některé z videí na youtube z testu těchhle prototypů 1er s tříhrnkem, jsou tam i videa z interieru, ten zvuk je hrubší, ale mnohem zajímavější než kterýkoliv čtyřválec, alespoň pro mně. A zvuk motoru z podkapoty nemá smysl rozebírat, start kteréhokoliv čtyřválcového tsi resp. benzinového přímovstřiku je zvukový marast. ;-)
BMW se jen po třicetileté pauze vrací ke svým kořenům... mně to vůbec nepřekvapuje. Když začínali, honili jen zisk, pak byly hojný roky a ničím se nešetřilo, pracující si užívali...dnes jdou zase po zisku.
Já kašlu na osmiválec do V s objemem 4litry. Nejsem zaslepenec a uznáváním velkoobjemových motorů se nechci řadit mezi opravdové znalce - ti si beztak nekoupí těžké a obludné BMW.
Ano, litrový tříválec v trojce je trochu udivující, ale co na tom, že je 3/5 s turbodieselem a 4x4 super auto? Že 320xd kombi je prostě lepší, jak všechno okolo? Že se s ní dá cestovat pohodlně!!! s výbornou spotřebou a že je spolehlivá?
Mně zas přijde jako pako ten, co si koupí 335i a po dálnici jede 140 aby ho to nesežralo a když ho předjíždím, tak mi jen naznačí, že BY NA TO MĚL...kdyby....
A že je trojka v podstatě stejně drahá jako Passat? No jen dobře.