Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 1 M Coupé: Safety car pro Moto GP

BMW M GmbH si pro letošní ročník seriálu Moto GP připravilo nový safety car, který měl premiéru při Grand Prix Kataru.
Zpět na článek
21. 3. 2011 12:37
Avatar - curwasportiva
21. 3. 2011 10:55
1M vs X6"m"
Bylo docela dost komické viděť včera na roštu stát vedle sebe, to relativně malé kupé a vedle něj Mastodontní X6. Asi "m" jako Mastodont. 8-s . Bohužel to co je dnes považováno za sportovní auto, už tak moc komické není :-(
Rozbalit vlákno
12
Avatar - CHerokee
21. 3. 2011 11:12
Re: 1M vs X6"m"
Sportovní musí nabízet sportovní požitky, sedět zatáčkách, dobrá kontrolovanost a kontakt s vozovkou - nízký posaz atp. M1 coupé k nim určitě patří, X6 určitě ne. Ale je fakt, že někteří považují za sportovní, když to rychle jede po rovince :-)
Avatar - white label
21. 3. 2011 11:15
Re: 1M vs X6"m"
To, že někdo považuje auto jako je X6 M za vyloženě sportovní auto, nebo si myslí, že ho za něj považuje samo BMW, je především jeho problém a nepochopení...
Avatar - curwasportiva
21. 3. 2011 11:53
Re: 1M vs X6"m"
Promiň, ale auto které vyrábí sportovní divize automobilky a má přímo ve svém názvu Motorsport, tak asi bude automobilkou považováno za sportovní. Ikdyž ve svém zvráceném slova smyslu...
Avatar - CHerokee
21. 3. 2011 12:08
Re: 1M vs X6"m"
Automobilkou ani ne, je to spíše póza pro zákazníky. "Mám sporťák" a je mu přitom jedno že sedí metr a půl nad vozovkou. Promě tím označení "M" trochu ztrácí na vzácnosti...
Avatar - Ham.
21. 3. 2011 12:37
Re: 1M vs X6"m"
Myslím, že nad tím zbytečně špekuluješ, zákazníci to chtějí, zákaznici to dostanou (přemotorovanou mastodontní bestii) protože kdyby to bmw neudělalo tak si konkurence zamne ruce a okamžitě zákazníky nabere k sobě. MB, VW, Lexus, Audi by si určitě podíl BMW rádi rozdělily mezi sebou. Takhle si o tom automobilka myslí jen jedno, super vydělali jsme jak vyděláme ještě víc takže v další generaci tam klidně bude 500kW a sedět se bude ještě o deset čísel výš a na vzduchovém pérování jehož absence je jedinou menší slabinou bmw protože jinak vykrývá trh SUV do poslední skulinky.
Avatar - white label
21. 3. 2011 13:35
Re: 1M vs X6"m"
Že sedí metr a půl nad vozovkou mu asi úplně jedno není, když si auto s takovým posazem dobrovolně vybral a zaplatil za něj nemalou částku. Zřejmě pro něj převažujou výhody takové řešení, nad nevýhodami, a že chce k němu i ohromující výkony v přímce a relativně sportovnější vlastnosti (na danou kategorii!) je jeho věc, za kterou musí patřičně zaplatit.
Pro koho je primární póza: "mám sporťák", bud se logicky ohlížet směrem k Ferrari, Lambu apod.
Avatar - CHerokee
21. 3. 2011 14:15
Re: 1M vs X6"m"
Až tak vysoko nemusí, jsou i levnější sportovní auta. Ale jinak s tebou souhlasím, ale je třeba nazývat věco co je sportovní a co není, o tom tady bla řeč.
Avatar - white label
21. 3. 2011 17:14
Re: 1M vs X6"m"
Tak vysoko nemusí, ale pokud mu jde především o tu pózu, jsou tohle ty nejsilnější/nejnápadnější kalibry...
X6/5 M mají na svoji třídu hodně "sportovní" charakter (možná až moc), ale pořád jsou logicky řazena mezi SUV/SAV. Jako ryze sportovní auto ji BMW neprezentuje a nikdo rozumný ji ani takto nebere...
Avatar - CHerokee
21. 3. 2011 19:13
Re: 1M vs X6"m"
S tím se nedá než souhlasit. ALe jak říkám sporťáky na trhu jsou a zajímavé a za každý nový jsem rád...aspoň je na co koukat a třeba i z čeho vybírat. :-). Je třeba rozlišit sport (Evo, Z4, SLK, M3) a supersport (lambo, ferrari)
Avatar - white label
21. 3. 2011 20:06
Re: 1M vs X6"m"
Rozlišovat to můžeme, ale ne každé Lambo/Ferrari je automaticky supersport... ;-)
21. 3. 2011 12:46
Re: 1M vs X6"m"
A kdyby BMW vyrobilo konkurenta Zondě, ale ne pod označením M, ale jako běžný model, tak ho automobilka nebude považovat za sportovní ?
Pořád jsem nikde nenašel, že by BMW prezentovalo X6M jako konkurenci "klasickým" sportovním autům.
Avatar - white label
21. 3. 2011 13:19
Re: 1M vs X6"m"
Sportovní divize automobilek s logy jako M, AMG, S/RS, R... dávájí běžným verzím vozu zřetelně více sportovního charakteru. Je ovšem naprosto logické, že vyloženě sportovnímu vozu se bude podstatně více blížit upravené menší/lehčí kupé (M3, 1M), než vůz vyšíí střední třídy (M5), nemluvě o SUV/SAV (X6 M, X5 M). BMW nikde X6/5 M neprezentuje, jako vyloženě sportovní vůz. Podívej se jaká auta nabízí třeba MB s logem AMG. Tam taky hned vidíš podobnou zvrácenost?

P.S Všechny variace na slovo "sport" dlouhodobě a úspěšně používají marketingy všech možných značek, nejen automobilů (viz např. zmíněné S/RS)...
Avatar - Pekelná Micinka
21. 3. 2011 13:31
Stehýnko, křidýlko a vrtulka
V tomhle M zbarvení bez nápisů a výstražných světel by ho měli prodávat, aby se na tu 1ku dalo aspoň koukat. To křidýlko jí taky sluší.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
21. 3. 2011 13:44
Re: Stehýnko, křidýlko a vrtulka
Ty "bojové" barvy mu fakt sluší, jen to "křidýlko" bych osobně (pro běžný provoz) oželel.
Ale stačí vybrat bílou barvu a pár folií navíc už to spraví...
;-)
Avatar - Pekelná Micinka
21. 3. 2011 21:46
Re: Stehýnko, křidýlko a vrtulka
Kdyby ty fólie byli přímo od BMW a dali se k autu rovnou objednat a naplikovali by ti je, pak by se pár kousků, a o něco víc kousků v Německu, určitě prodalo. I tak, bílá se jeví jako dobrá volba pro imo jinak ne příliš pohlednou 1er.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
21. 3. 2011 22:45
Nějak takhle
sem si představoval 1M pro veřejnost. Kromě toho rámu vzadu.
Rozbalit vlákno
0