Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW nesmí v Kanadě používat písmeno M, patří totiž Inifiniti

Kanadský soud rozhodl, že písmeno M nepatří automobilce BMW a zakázal jí ho u sportovních modelů používat. Jak se tedy budou exkluzivní modely z Německa jmenovat?
Zpět na článek
9. 8. 2007 09:42
neregistrovaný "Vel Satis"
17. 8. 2007 22:28
anonym
9. 8. 2007 11:01
neregistrovaný "ROBERTO"
9. 8. 2007 11:16
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2007 14:19
neregistrovaný "Edgarius"
9. 8. 2007 13:16
neregistrovaný "free"
9. 8. 2007 18:48
neregistrovaný "DLS"
9. 8. 2007 10:29
anonym
9. 8. 2007 14:02
neregistrovaný "Johnny"
9. 8. 2007 11:11
neregistrovaný "bmw *"
10. 8. 2007 08:58
neregistrovaný "bmw *"
9. 8. 2007 11:14
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2007 11:14
neregistrovaný "Beran"
9. 8. 2007 11:34
neregistrovaný "tonic"
9. 8. 2007 14:25
neregistrovaný "antiGTi"
9. 8. 2007 14:07
9. 8. 2007 14:17
neregistrovaný "Vel Satis"
9. 8. 2007 14:36
neregistrovaný "jan z ny"
9. 8. 2007 15:39
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2007 15:20
9. 8. 2007 15:42
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2007 19:23
neregistrovaný "Vel Satis"
9. 8. 2007 16:48
neregistrovaný "sepo"
9. 8. 2007 16:48
neregistrovaný "sepo"
9. 8. 2007 22:53
neregistrovaný "Joudoom"
10. 8. 2007 00:07
anonym
10. 8. 2007 10:24
anonym
10. 8. 2007 11:28
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2007 00:25
anonym
9. 8. 2007 09:33
ako inak ako M
to je mozne vsetko..zakony niekedy prekvapia..mohlo by sa napr M.3 heh
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vel Satis"
9. 8. 2007 09:42
Další férovka..
Klasický příklad německé kvality, tedy poctivosti.
Je jim úplně šumák, kdo co jak má registrovaný. Pro ně neexistují žádná pravidla, neakceptují dohody.Koneckonců to dobře známe ( tedy bohužel jen někteří, nezaslepení), zaslepenci mají krátkou paměť,z dávné i blízké historie.
Jediným cílem je kořist, ať teče krve kolik chce! :no:
Rozbalit vlákno
12
9. 8. 2007 09:45
Re: Další férovka..
O com pises? Znalec davnej aj blizkej historie vie, ze BMW modely M robi dlhsie, nez existuje automobilova znacka Infinity ako taka!
9. 8. 2007 10:21
Re: Další férovka..
Souhlas. Občas to má i své klady. Peugeot si zaregistroval označení svých modelů s nulo uprostřed, a tak dnes máme legendu Porsche 911 ;-)
9. 8. 2007 10:59
Re: Další férovka..
Suhlas. Ja nemam nic proti registrovanym nazvom, ani dodrziavania toho. Ale napisat "Jediným cílem je kořist, ať teče krve kolik chce!", sa mi zda trochu neadekvatne. Nech si to vydiskutuje pravnici, a ak sud uznal, ze pravdu ma Infinity, tak asi ma (v tomto pripade je dokazovanie jednoduche). Ale robit z BMW arogantneho vyrobcu preto, ze proste opat, tak ako doteraz (!) nazyval model M3 modelom M3, je trochu silna kava.
anonym
17. 8. 2007 22:28
Re: Další férovka..
podla mna BMW v M -kovej triede nema v ani v kanade ani u nas konkurenciu ked ho nazvu inak stale fanusikovia budu vediet ze ide i vlka v barancom ruchu.Mal om BMW a urcite by som nemenil za Japonca .BMW je podla mna jednotka v automobilovom trhu
neregistrovaný "ROBERTO"
9. 8. 2007 11:01
Re: Další férovka..
Tiez som nepochopil,o com dotycny pise,neochopil som,ktorej strane "fandi".Mozno by sa mal dakto naucit pisat a spravne vyjadrovat svoje myslienky,hmm?Neviem presne,ako dlho pouziva BMW sovje M,ale urcite je to dlhsie,ako existuje Infinity ako tu uz bolo spomenute.A verim,ze este nejako docielia,aby to mohli pouzivat!Mozno by to mali dat ako MM,alebo N,predsalen N je vyslovnostou podobne M.Nie? :-!
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2007 11:16
Re: Další férovka..
Jo. To eN je fakt dost dobrej nápad... eN jako NOTORSPORT... :-!
Avatar - CtvrtSardel
9. 8. 2007 11:41
Re: Další férovka..
Co takhle ZZ3 a ZZ5??? Kdyz uz mas Z4 >:D Jen nevim co by to pak znamenalo >:-[]
Avatar - CtvrtSardel
9. 8. 2007 11:40
Re: Další férovka..
To uz by bylo lepsi MO3 a MO5 bo MS3 a MS5...aspon by to melo souvislost s puvodem toho Mka >:-[] To MS nezni uplne spatne...MM? Pripomina mi to lentilky takovy >:D
neregistrovaný "Edgarius"
9. 8. 2007 14:19
Re: Další férovka..
MS by evokovalo Microsoft ;-)
ale mohli by dat napr. "eM"
neregistrovaný "free"
9. 8. 2007 13:16
Re: Další férovka..
Zrovna příští rok slaví M 30 let (pokud tedy model M1 považujeme za začátek) :)
neregistrovaný "DLS"
9. 8. 2007 18:48
Re: Další férovka..
Jasne, máme tenisky značky MIKE a automobil BMW N3. S tým rozdielom, že to druhé je originál.
anonym
9. 8. 2007 10:29
je to k zblití
Ani mě to nepřekvapuje, je to prostě v tomhle světě normální. Jen by mě zajímalo za jako pravdu dal ten soud infinity, co jim jako argumentovali, asi v tom argumentu musel bejt slušnej balík peněz přiloženej, At de Infinity do p.dele. A to mám Nissan celkem rád, ikdyž po tom spojení s renckem, :no:
Rozbalit vlákno
2
9. 8. 2007 11:03
Re: je to k zblití
Ono, je to smutne, ze M3 nebude v Kanade M3, ale ak ma Infiniti ochrannu znamku pismeno M s nasledujucimi cislami zaregistrovanu, tak ma jednoducho pravdu. Smutnu pravdu. Mna skor stve, ze sa dnes da take nieco zaregistrovat. podla mna je to blby smer. o chvilu nebudu volne nazvy. A ak zaregistrovat, tak uplny konkretny jeden nazov a ten nesmie byt uz pouzity niekym inym skor. Tak by to bolo fair a BMW M3 by zostalo M3 a Infinity by si kludne robil M35. nikdy mi ani netrklo, ze sa vlastne nazvom podobaju. Az teraz. :no:
neregistrovaný "Johnny"
9. 8. 2007 14:02
Re: je to k zblití
To teda, a že Nissan v Evropě v klidu používá 350Z to nikomu asi nevadí, že? A Infiniti mě pěkně krká, M patří odjakživa k BMW, odlišuje "normální" od sporťáků, Nissan na to nemá jediný duševní právo na vlastnictví, syčáci!
neregistrovaný "bmw *"
9. 8. 2007 11:11
Patří jim to
BMW i Nissan ať si oba trhnou,,,,jsou to hnusný auta. Můžou si registrovat co chtěj, stejně mě nikdy neosloví. Vivat škodaááááá!
Rozbalit vlákno
4
9. 8. 2007 11:12
Re: Patří jim to
Oni mozno o Teba ani nebojuju :-)
Avatar - 12Eagle
9. 8. 2007 15:09
Re: Patří jim to
Určite o neho nebojujú... Ale v kútiku duše sa za BMW určite obzrie. >:D
neregistrovaný "bmw *"
10. 8. 2007 08:58
Re: Patří jim to
Tak to se nekouknu ani omylem,,,BMW jsou pro mě odporný auta, tak respektujte můj názor,,,, >:-[]
10. 8. 2007 12:50
Re: Patří jim to
Ja ho respektujem, ale taktiez si myslim, ze BMW stoja radsej o miliony inych, nez o Teba jedneho. A tomu pisposobuju svoje auta. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2007 11:14
Budvar vs Budweiser
Jo, jasně. Chvíli hájíme ten náš český Budweiser a pak zase hájíme BMW. Nemůžu si pomoct, ale tady jsem taky na straně BMW M, pokud jsem v tom jen citově. Pokud do toho zapojím dnešní svět, tak to BMW prostě prokaučovalo a Infiniti je předběhlo, bylo rychlejší a chytřejší. Moc dobře si uvědomovali, že pokud registrují Mxx, tak vyšachují BMW Mx. Možná si tím ale trochu nasrali do bot. Nyní se bavíme jen o Kanadě. Otázka je, jak je to na jiných trzích? Někde se bude prodávat to a někde zase ono označení? :-O
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beran"
9. 8. 2007 11:14
M3 a Budweisser
Pánové, nedivte se tomu. Jestliže na stejném kontinentě sídlí pivovar, který označuje svoji firmu německou verzí názvu českého města, které je osm set let staré (cca) a navíc se v celém světě soudí s pivovarem z tohoto města a snaží se, aby nemohl používat svůj název, tak mě tohler vůbec nepřekvapuje. A co je arogantního na tom, že BMW používá emko, které používá už léta, nevím. Val Satisi, vzpamatuj se!
Rozbalit vlákno
1
9. 8. 2007 13:56
Re: M3 a Budweisser
:yes: Dobře napsáno!Jen bych dodal:za vším hledej peníze... ;-\
neregistrovaný "tonic"
9. 8. 2007 11:34
Nissan a jeho praktiky
www.nissan.com
- nie, naozaj to nie je oficialna stranka Nissanu (byvaleho Datsunu), inak zaujimavy sudny spor malopodnikatel vs. svetovy koncern.
Rozbalit vlákno
1
9. 8. 2007 11:37
Re: Nissan a jeho praktiky
Zaujimave. :-)
9. 8. 2007 13:02
PRŮMYSLOVÁ PRÁVA
Máš-li v konkrétní zemi registrovanou ochrannou značku (Cola Cola například) pak pokud by chtěl někdo prodávat limonády pod stejnou značkou, smeteš ho jak malinu. Tenhle spor bude o něčem jiném. Půjde o nekalosoutěžní spor o (byť nepochopitelné) parazitování na cizí (neregistrované)značce. Infi asi argumentuje tím, že konzumenti si u aut s písmenem M spojují staletí jen Infiniti... a asi holt v Kanadě fakt to prvenství a obecnou známost drží... Takže potom nejen BMW, ale každý prodejce, který by hodlal uspět na tamním trhu s modelovou variací pod kódem "M" nemusí být úspěšný... Ovšem... tím tenhle boj nekončí... tím začíná.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "antiGTi"
9. 8. 2007 14:25
Re: PRŮMYSLOVÁ PRÁVA
"smeteš ho jak malinu"......GTI jdi už s tím tykáním do (_;_) a nevylízej. Moc díky
9. 8. 2007 22:00
Re: PRŮMYSLOVÁ PRÁVA
Tak že tobě bych tu vykal... to nehrozí ani náhodou >:-[] :-!
Avatar - skejpa
9. 8. 2007 14:07
de_bi_li_ta
proc by bmw nemohlo pouzivat M ? nissan zase vysira. nechapu proc nejaky soudce proste nerekne at si to pouzivaji oba... to zase zakony neco vymnoukli. BMW M bez M... muzou se treba inspirovat u skodovky :D BMW 3 RS >:D (sakra to by to musel byt diesel... - joke -)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vel Satis"
9. 8. 2007 14:17
Pánové SORRY
Jsem nepochopen. Tedy záměrem není psát být nepochopen, jen stačí chtít číst mezi řádky, pakliže to umš.
Tak jinak.
Brouzdám samozřejmě na jiných stránkách, to jen abych měl stálou kntrolu nad tendenčními koupenými redaktory v Česku. A ejhle.
Nemusím chodit daleko a číst zahraniční tisk. Stačí se motat kolem aut.Někdo jezdí jenom na Mácháč,protože mu říkají, že leží v atlantiku. Jsou tací, kteří ho musí vidět na vlastní oči.
Moc z Vás by se divilo, jakéže novinky v automobilovém světě se připravují. Seznam novinek je zásaně jiný,než jaký je nám na tomto serveru podsouván.
Ptám se proč? Komu tím vlastně sloužíte?
Bože, chraň evropu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jan z ny"
9. 8. 2007 14:36
BMW M je uz od 70 let
asiate kopiruji vsechno jen aby se podobali premiovkam z nemecka. Infiniti vznikl v roce 1989 jako radoby konkurent BMW, lexus mel byt konkurentnem mercedesu- proto ta prestrasna podoba. BMW pouziva M uz od roku 1972 a znamena motorsport co dava pro jeho silne motory a sportovni podovzek i smysl, infiniti je krasne obaleny srot, urceny pro povrchni trh v usa. Nikdy se tyto auta neprodavaji sejchum v arabii nebo evropanum, protoze pri vyssich rychlostech zkace jak koza. Kdyz neumi jezdit tak mu namontuji radary, super audio, masazni sedadla a amici se jdou po... :)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2007 15:39
Re: BMW M je uz od 70 let
Avatar - 12Eagle
9. 8. 2007 15:20
Žeby?
Osobne som toho názoru, že podobné veci by sa nemali dať registrovať. Nech si používa označenie kto chce aké chce a úspešnejší bude aj známejší. A ten druhý, ak je dobrý, sám si dá individuálne označenie, aby sa odlíšil, a ak nie je dobrý bude parazitovať, ale to mu aj tak nepomôže.
Takže ak sa povie "M", tak to je pre každého BMW bez ohľadu na to, kto má kto registrované.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2007 15:42
Re: Žeby?
Jo, to je taky moc chytrej nápad. Jestli ty nebudeš číňan. Nemusel bys pak chodit v botách PLIMA a nosit tričko MIKE :no:
neregistrovaný "Vel Satis"
9. 8. 2007 19:23
Re: Žeby?
Jó. Je to tady samej adept na Nobelovku.
Sice proti gustu, žádnej dišputát, ale všechno pánové, všechno má přeci své hranice...
neregistrovaný "sepo"
9. 8. 2007 16:48
...
co je to infiniti.... nic .... M je BMW uz 30 rokov ... infiniti je ako oliect robotnika do obleku od HB ..... a narokuju si na M ... * ... :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sepo"
9. 8. 2007 16:48
in
co je to infiniti.... nic .... M je BMW uz 30 rokov ... infiniti je ako oliect robotnika do obleku od HB ..... a narokuju si na M ... * ... :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Joudoom"
9. 8. 2007 22:53
ad právo
jedna věc je právo, jiná morální nárok a jiná „dobré mravy“. Že se Kanaďané nechají obrat o bavorské M je jejich věc, pochopím ochranu obchodního jména, značky, výrobku, ale ne v případě jediného písmene. To si jdu zaregistrovat Š, F2, V, W, G,T,i a bude klid! >:-[] Aspoň se budou dát číst místní diskuze…
Rozbalit vlákno
0
anonym
10. 8. 2007 00:07
BMW sudilo Nissan nie naopak.
BMW chcelo zakazat Nissanu aby nemohli pouzivat "M". Sud ale rozhodol ze Nissan moze aj nadalej pouzivat "M". To znamena ze M zostane "free" a aby dve znacky ho mozu pouzivat. Nikto nezakazal BMW aby pouzivalo "M" nadalej!!!!!
Rozbalit vlákno
3
anonym
10. 8. 2007 10:24
Re: BMW sudilo Nissan nie naopak.
tak to je potom secko OK
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 11:28
Re: BMW sudilo Nissan nie naopak.
Máš k tomu víc informací? Odkud čerpáš? Docela by mě to zajímalo. Díky
anonym
14. 8. 2007 00:25
Re: BMW sudilo Nissan nie naopak.
autoblog.com