Prave naopak, je tam mnozstvo zmien. Z profilu je jasne vidiet klesanie strechy pod inym uhlom, klasicka 5-ka je nizsia oproti GT a taktiez ako uz tu bol predstaveny predny naraznik z buducej 5-ky, tak bude mat ine svetla.
Konecne nie su koncovky vyfukov zdruzene v kope na jednej strane, ale symetricky po oboch stranach. Taktiez stoji za povsimnutie iny farebny odtien angel eyes (doteraz zlty, teraz do modra), co naznacuje pouzitie diod. :yes:
tak ty koncovky bych tolik nehrotil...Ono se to může ještě lišit podle motorizace jako např u trojky. Ale na světla jsem zvědavý. Tuhle pětku a její protážena světla jsem přímo zbožnoval, tak čekám s napětím co příjde...
Předchozí, vlastně současná pětka se mi vůbec nelíbí. Asi proto že jí má na svědomí Chris Bangl. Nic od něj se mi nelíbilo. Myslím že design BMW měl jít jiným směrem, při zachování tradičních tvarů a rysů mohl vypadat dynamičtějš a smrncovnějš. Banglův rukopis je myslím zbytečně složitý se zbytečnými detaily. Nevíte někdo jestli chystaná pětka bude ještě jeho práce, i když už tam teď nedělá?
myslim, že pracovat na ní mohl, ale určitě ještě neměli úplně celé vozidlo a mnohé se dá změnit. Ono není nutne udělat zas tak moc, pro to, aby vozidlo změnilo tvář. Ale mně se Bangl naopak docela líbil, tim myslím jeho design a působení v BMW
sucasna 5ka je bozska a a6 alebo predosle ecko primitisa v dizajne na nu nechyta / argument, ze sa ti nepaci preto, ze ju navrhoval Bangle je dost chaby
- zaroven aj MB sa dizajnovo trosku posunulo, iba Audi sa drzi svojho bezpohlavneho smeru pre ..... nas
prosne dnesna doba si vyzaduje vsetko prvoplanove, lubive, bez podtextu... je to na dlhsiu debatu ....