SUV s logem sportovní divize automobilky BMW? To je samo o sobě provokace, ale rozhodně není kompletní. Místo roky prosazované vysokootáčkové koncepce se totiž nové modely řady M dočkají přeplňovaného osmiválce.
tak ja ti ho vysvetlim. muj nazor je takovy, ze diesel v porsche je zverstvo, natoz pak obycejne sestivalcove TDI, ktere se montuje do jakehokoliv jineho koncernoveho SUV. To je jak 911ka s motorem 1.4 z VW polo (ciste jen prirovnani). Diesel v porsche se mi proste hnusi. Penize si cayennem vydelali, znacku zachranili, tak proc kazit auru znacky a nacpat tam diesel. to se ma stat z porsche obycejna znacka, produkujici vsedni modely ? A kdyz uz diesel byt musi, proc tedy nepouzili tu nejlepsi techniku ? W12 nebo aspon V10 ?
uz muj nazor chapes ? nerikam ze musis souhlasit. jen se ptam jestli ho chapes.
Porsche mám (mívala jsem) moc moc ráda, ale obávám se že po jejich spojení (které už vpodstatě běží) se (jak to VĚTŠINOU bývá) přizpůsobí ten "lepší" tomu "horšímu" - resp. že další "propojování" modelů vw/audi a porsche bude JEN pokračovat/posilovat atd. ... takže NĚKTERÉ modely porsche snad nadále zůstanou, ale ... např. můj "milý/oblíbený" cayman "končí", příští generace už bude JEN audi tt s jiným kabátkem (BEZ legrace!), prostě KONEC - přeorientovávám se "jinam" 8-s:no:
PS: Snad jen a pouze 911 zůstane "svá" (alespoň že tak)
Já (bohužel) vím, PROTO mne TAK "mrzí" ten budoucí caymánek 8-s a OPRAVDU se obávám, že propojením porsche a vw sice někteří členové porsche holding další "moc" a "miliardy" získají/vydělají, ale značce to spíše "uškodí" (alespoň v mých očích rozhodně!)
Já si prostě NEmohu pomoci, já tyto "praktiky" NErada, mně prostě "NEchutnají" :no:
Nevějšej tu těm chudákům bulíky na nos, nová generace caymanu už se testuje, a je to pořád zadokolka s motorem uprostřed, spíš to vypadá, že jste si s tím svým zdrojem otevřeli nějaké to krabicové. :no:
... ona to totiž VŮBEC žádná "švanda" NEní, neb NYNí to tak (ještě) není (díkybohu!), ale příští modely kde TOTO/TATO "šílenost/CENZURA/.." již platí se právě testují - takže NEmachrujte a spíš "plačte" ;-\
Příští modely možná ano, jenže ne cayman, to co by mělo sdílet nějaké podvozkové prvky a možná i motory s golfem a jeho deriváty není cayman ale zamýšlená nová řada pod ním. Stále ale není rozhodnuto, zda vůbec bude. Chce to lepší zdroj, tenhle tvůj je evidentně k ničemu, pošli mu láhev "Two-Buck Chuck" 2005, třeba se mu protře zrak.
V hudbě se moc "pěkně" orientujete (ale na to vaše oblíbené CD od "Eva a Vašek" ještě čokám! ;-)), ale tady jste (málem) trošičku "zaventilkoval" sám - mně se současný Cayman(ek) moc "líbí" a verzi "eSss" bych "uvítala", ale do budoucna - "nevím/nevím", tedy asi spíš "vím/vím" :no:
PS: Pokud JÁ (blondbubka) vím, tak jsou plánované TAKOVÉ kooperace dílů vw-porsche, až mi "žaloudek" začal bolet, jak se mi to připomnělo ... ;-\
PPS: Snad alespoň (prý) 911 zůstane "svá" ... jako jediná (a na GT II se pracuje - to je ale trochu "mimo" mne - bohužel)
Už se těšíte, jak s GTi příští generaci Cayman/Altea/Golf/Octavia... "oslavíte"? Tak já NE Ne nE a ne!
Fakt děláš zbytečný rozruch, nevím co bude ob generaci, ale, že příští generace caymanu bude stejně jako ta současná zadokolka s motorem uprostřed, to vím naprosto jistě, už jezdí. Buď máš špatný zdroj nebo zase řešíte rok 2018. :-!
To co popisujete jako "příští" generaci je stejně "příští" jako změna Golf V na Golf VI ;-)
PS: Chce to lepší zdroj, tenhle váš je evidentně k ničemu, takže mu NIC neposílejte, spíš "pošlete" JEHO ... :-)
PPS: Ten rok 2018 a globální "NADvláda" vw mne věru NEtěší, ale TAK to (pokud GTi a spol ROZUM NEdostanou) bohužel možná bude ..
Já nic nepopisuju, tohle je informace od Porsche, aktuálně je tu facelift 2009, příští generace přijde v roce 2011. Platforma bude zesílena a upravena, auto bude mít o něco větší rozvor, větší rozchod a celkově bude o pár cm větší s novým designem karoserie. Prostě nová generace s novým kódovým označením. Pokud bych se na to díval tvým pohledem, těžko bych obhájil, že 997 je nová generace po 996. Tohle je svět Porsche, nečekej citroenovské generační veletoče. A na závěr, tahle nová generace se bude prodávat klasicky 6-7 let, takže jestli má přijít nějaká změna avizovaná tvým "vizionářem", pak opravdu řešíte rok 2018.
NEbudu "slovíčkařit", já toho new Cayman "pochopila" jako pro-/přeměnu Golf V v VI (což asi trochu tak nějak i bude) a ta OPRAVDOVÁ příští generace ve mne (velké) rozpaky budí - toť VŠE - TAK jsem ty "vydedukovala" (a TAK jsem to myslela) z dostupných informací já.
Citroën(ovské) "veletoče" bych NEčekala (a "cizelování" 911 mi věru NEvadí/NEuráží), ostatně Xantia a C5 vpodstatě JEDNO jsou - např. (byť takové informace se do světa moc "nekřičí", že)
S tím rokem 2018 si nejsem jista (tedy s tím plánovaným "dobytím zěměkoule automobilkou volks wagen ANO - to je opravdu z "ofic" materiálů), neb Golf nové generace VI tu TAKÉ NEpobyde "obvyklou" dobu, ale cca poloviční - nějak PODOBNĚ je to plánováno s Cayman(kem). Prostě záleží JAK jim bude vycházet "slaďování/propojování" platforem atd. - tedy TO co tu v souvislosti s koncernem tak "kritizuji/napadám" se (prý) má ještě "posílit" a i porsche "postihnout" - ostatně již nyní "plesám" nad průměrným V6 TDi v PORSCHE!!! 8-s:no:
PS: Že má "lepší" třílitr diesel (než porsche) bmw - budiž, že jaguár - budiž, že citroën a peugeot - no do.....
PPS: Porsche si tu naftu také mohlo (mělo) "odpustit" - chápu "peníze" (já je TAKÉ "ráda"), ale ...
Zásadní "odklon" byl u Porsche už Kájen, jako takovej a myslim si, že tou naftou tam neni, co podělat. Pokud bude zájem, tak tam V10 určitě daj, ale taky bude za jiný prachy a i Porsche potřebuje jedinou věc a to je - prodávat všem a za každou cenu.
Pokud tedy až teď tě Porsche ranilo, jak si to cítil při uvedení Cayenne? To byl spíš zásadní zlom, než teď ta nafta. Cayennem získalo Porsche daleko větší spektrum zákazníků a limuzínou jí ještě zvětší, než by to dokázala předtím.
cayenne sem chapal jako financni oziveni znacky. to se povedlo a tak nebyl duvod dal ukusovat ze zasad. a pouzit v renomovane sportovni znacce diesel, bez nejakych podstatnych duvodu mi proste prislo horsi nez to uvedeni cayenne samotneho. uz jen proto, ze ted nemuseli. ted jen chteli vyrejzovat co nejvic... a i ten cayenne samotnej je vlastne nejlepsi SUV na silnici. s V6 TDI uz ale urcite neni...
Cayenne GTS je odladěná verze hodná porsche, zbytek cayenů jsou jen touaregy s jiným motorem, což už ani teď kvůli tomu tdi neplatí. Co se jízdní dynamiky týká, X6 si dá cayenne k obědu.
Loni jsem maličko jezdila s Cayenne S a byť naprosto BEZ problémů, tak "pocitově" spíše "zklamání" (o verzi V6 TDi ODMíTÁM mluvit - tam se mi slovo "omyl" jeví jako ZCELA NEdostatečné).
X6 v tuto chvíli disponuje LEPŠíM podvozkem a uvídíme co předvede verze "eM" - na tu jsem "zvědava"
Možná porsche dokáže udělat nějakou "maximálnější" verzi, ale X6 je v některých verzích už v tuto chvíli asi "zajímavějším" modelem - domnívám se já (ve verzi 35d určitě, možná i ve variantě 50i .. a šance je asi i u M verze ... porsche MÁ "problém")
Pěkný den :-)
nevim jak ostatnim ale me se zda ze mate problem napsat jednu vetu bez pomlcek, velkych pismen, uvozovek a ruznych preruseni >:D jinak s nazorama vesmes souhlas >:-[]
Měl jsem na mysli pouze Cayenne Turbo vs X6 50i respektive připravované M. Ani s jedním jedním jsem neměl výraznoumožnost to otestovat...
Ptal jsem se, jak to myslel kolega nade mnou ;-)
... spor TAKÉ NEchápu!
Mně osobně motory TDi v posledním 10ti letí příliš NEberou a do Porsche dle mne NEpatří - toť MŮJ názor.
PS: A porsche já "ráda" a Cayman S v new verzi mne opravdu "bere" a 911 skoro ve VŠECH verzích a těším se na připravované GT, ale Cayenne až tak nee (trošičku jsem jezdila s verzí S a "jízdně" sice "ok", to NEní nejmenší problém, ale ... pocitově ... NIC ... prostě volila bych JINAK)
PPS: Toto se děje JEN kvůli finančnímu propojení vw a porsche (no vlastně už nejen "propojení") a z tohoto pohledu - "chápu" to - ale NElíbí se mi to .. ;-\
Niekoľko desiatok rokov bolo BMW M symbol toho najlepšieho vysokotáčkového atmosférického benzínového motora na svete. Až do tejto chvíľe. Toto nie je ani na jedno desaťtročie. Bože, koľko takýchto hnusov sa ešte dočáme?
Nechci ti do toho pláče kecat, ale ten nový přeplňovaný V8 pro X5, X6 M bude umět točit stejných osm tisíc jako dosavadní klenoty R6 3,2 nebo V8 resp. V10 v aktuálních M3 resp. M5. Mě to tedy jako hnus nepřijde. :-);-)
Dinar, ver mi, já teda rozhodne nehovorím, že motory od BMW sú hnus. Motory od BMW patria kt omu najlepšiemu na svete. Ale veď to vieš. Já plačem kvôli tomu hrubému porušeniu tradície. Pripadá mi to, akoby Rolls-Royce predstavil SUV. Ani toto SUV nebude určite hnus, ale nejak by to ten značke nesadlo.
Porušení tradic je směr k pokroku... ;-) >:-[]
Podle mě nepůjde v reálném použití X5M moc poznat, že je pod kapotou nějaké turbo. Určitě se o to bude BMW snažit, aby původní "atmosférický" charakter točivého motoru zůstal...
Jen pro zajímavost - tradice V12 motorů...Kdo z lidí a hlavně kupujících řešil, když Mercedes dal svému V12 dvě turba? Ví o tom vůbec někdo? Málokdo...Taky je to svým způsobem porušení tradice atmosférického V12 motoru...a funguje to :yes:
Já to tedy VíM, že "podváděli" a "jen" stařičký V12 "upgradovali", takže KDYŽ mb, tak verzi 63 AMG ...
PS: Nicméně PRAVDU máte, že "mase" jsou tyto věci "fuk", takže DÁL tímto směrem se "vývoj" bude ubírat ...
PS: Pěkné motto - já "obzvláště" miluji když k dvěma pruhům "dorazíme" a "pomalíci dva za sebou jedoucí, ostatní "blokující" si to VEDLE sebe začnou "řešit" - kdože je o 3 km/h rychlejší ..
Pěkný den :-)
že X5 v emku nebude. A bác ho je tu. Osobně mi to přijde jako falešný tón v muzice. Z marketingového a technického hlediska jistě dobré, ale v reálu jen pro exhibující rádoby machýrky co ho maj malýho. Opravdový M je pouze M3,M5,M6! BMW sešlo z cesty :no:
Moc ne... BMW sníží v únoru a březnu výrobu o 38 tisíc vozů >:D
Kromě zkrácení pracovní doby a snížení výroby zvažuje BMW další opatření. Podle agentury Reuters, která převzala informace od německého deníku Bild Zeitung, uvažuje BMW o žádosti o státní záruky k úvěrům. BMW by tak následovala svého německého konkurenta, koncern Volkswagen, který v prosinci požádal o státní záruky pro svou finanční divizi.
...taky mi je líto, že M už neni označeni jen sportaku, jak po stránce síly tak i ovladatelnosti a projevu vozu...M pro mně znamenalo víc než hruba síla a lepší motor.
Nejvíc mně ale štve, že je to totalně zbytečné...At si koupi X5 4.8i a M3 k tomu, ale nikdy nebudu podporovat takove zkřížení a to jsem zaryty zastánce BMW.
Můj názor je že do SUV (SAC) stačí bohatě 3.0 D Variable TwinTurbo... Minuly tyden nam přišla X6 35d a nic mi nechybi... Ano svezl jsem se v 50i a je to úžasné ale zároven zbytečné. nikdy s tim autem nikdo nezažije to co s M3 a kvuli tomu abych na světlech někomu utekl o tolik....a v nepodstatne řadě spotřeba...
Každopadně uzka skupinka evropanu, rusu a panu z dubaie zas bude mit co nového do sbírky :-)