Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW řady 1 s pohonem předních kol už letos?

Nejen, že nové BMW bude mít pohon předních kol, pod jeho kapotou bude navíc pracovat tříválec.
Zpět na článek
11. 6. 2012 11:55
11. 6. 2012 13:00
11. 6. 2012 15:11
11. 6. 2012 22:56
11. 6. 2012 15:21
11. 6. 2012 19:22
11. 6. 2012 19:40
11. 6. 2012 23:30
12. 6. 2012 09:18
12. 6. 2012 10:27
12. 6. 2012 12:39
12. 6. 2012 13:41
12. 6. 2012 23:09
11. 6. 2012 19:35
11. 6. 2012 20:34
11. 6. 2012 21:07
12. 6. 2012 23:26
12. 6. 2012 09:25
12. 6. 2012 10:30
12. 6. 2012 10:18
12. 6. 2012 19:17
11. 6. 2012 11:55
...
R.I.P BMW, bez reakcí prosím :no:
Rozbalit vlákno
4
11. 6. 2012 13:00
Re: ...
Nevím jestli by taková poctivá ortodoxní neměcká značka donedávna pevně se držící pohonu zadních kol ocenila nic neříkající zkratku Rest in peace, co takhle spíš Ruhe in Frieden, BMW >:-[]
11. 6. 2012 15:11
Re: ...
"requiescat in pace" :-)

doba je takova a trh si to zada, u jednicky se to myslim da prezit pokud se i do budoucna zachova nabidka zadniho nahonu. Moc v tom ale optimisticky nejsem :-)
11. 6. 2012 22:07
Re: ...
Mládeži, co vás to dneska učej, zkratka RIP se používala už v dobách, kdy nějaká angličtina a němčina ještě ani neexistovala. Ovšem tehdy nebyla tak cool.
Avatar - Ham.
11. 6. 2012 22:56
Re: ...
Tak requiescat in pace byla pro nebožtíky také "cool" . ;-)
Avatar - twistedTSD
11. 6. 2012 15:21
Hmm
Už mě to u BMW ani nepřekvapuje.
Rozbalit vlákno
10
11. 6. 2012 19:22
Re: Hmm
Pro mně to není žádná tragédie, jedničky se kupujou nejvíc ženám a pro ženy, u těch je zadní pohon spíš na obtíž... chlapů jsem v jedničkách moc neviděl.
Avatar - Ronault.
11. 6. 2012 19:40
Re: Hmm
Nějakých 80% majitelů 1-er dle výzkumu považovalo své auto za předokolku...
[odkaz]
Avatar - Bully_
11. 6. 2012 23:30
Re: Hmm
Nekdy mam pocit ze by ji za ni povazovalo daleko vetsi procento i nemajitelu, vetsina lidi o autech jenom papouskuje dogmata, aniz by meli aspon minimalni moznost si je vyzkouset a mit jejich vlastnosti vubec moznost porovnat.
12. 6. 2012 09:18
Re: Hmm
jojo a 90% majitelov francuzkych zazrakov si tiez mysli ze maju auto.... ;-)
12. 6. 2012 10:27
Re: Hmm
A spousta hlupáků si myslí, že francouzská auta nejsou auta.
12. 6. 2012 12:39
Re: Hmm
ja viem, len som si chel rypnut ;) uznavam ze existuju aj dobre francuzke auta, tak ako existuju aj "nemecke" smejdy
12. 6. 2012 23:09
Re: Hmm
:-) Tak, tak, sú to proste "jazdci", ktorí si kupujú autá "pre radosť z jazdy..." >:-[] . BMW len proste v ostatnom čase robí to, čo koncern už dávno... Tie R.I.P., čo tu čítam, sú skôr na smiech, značka kláti jeden rekordný predaj za druhým... Odklon od tradicionalizmu znamená, že sa definitívne prešlo od "radosti z jazdy" k "tovaru pre ovce", lebo to je drvivá časť klientely BMW. A keď sa k tomu pridalo ocenenie "najluxusnejšia značka" (myslím, že to bolo dvakrát za posledné 3 roky), ovce sa len tak hrnú >:D ... prečo by neboli prémioví, keď na to majú... BMW prevzalo tú neslávne známu povesť po Mercedese, ktorú si MB "vybudoval" v časoch po "nežnej revolúcii", čo sa týka osádky týchto áut na cestách :-) ... myslím, že v kritériu "počet tupcov/predané autá značky" momentálne BMW neohrozene kraľuje :-) . Bohužiaľ. Už od uvedenia súčasnej 5er tvrdím, že najcennejšie auto na trhu je momentálne 5er minulej generácie v zachovalom stave, posledná skutočná 5ťka...
11. 6. 2012 19:35
Re: Hmm
Vždyť se taky nic neděje. Přední/zadní pohon zajímá pár lidí a pak ještě většinu puberťáků v internetových diskuzích (viz. reakce R.I.P. výše). Typického zákazníka prémiového auta, řekněme nějakého německého doktora, zajímá třeba i na kterém konci auta má motor jenom potud, jestli se mu tam vejde golfové náčiní nebo v zimě lyže.
Tedy samozřejmě pokud se mu nějak drasticky nezmění jízdní vlastnosti při běžném použití.
11. 6. 2012 20:34
Re: Hmm
Většina prodávaných motorů do jedničky nemá takový výkon, aby to nějak drasticky ovlivnilo jízdní vlastnosti...
Avatar - VL4D
11. 6. 2012 21:07
A co dál?
Mně stačí vidět tu přední masku a je mi jasné, že tohle si nikdy nekoupím. Ale to je jenom moje věc a je to subjektivní. TEČKA.

A vlastně, co bude dál? Auto s designem jako Golf Plus? S plasty jako Allroad? S náhonem na přední kola? Jednoválcem 0.3 litra se čtyřmi turby?

Ať si každý myslí co chce, ale když to takhle půjde dál, BMW je mrtvé.. :no:

A prosím neargumentovat prodejními čísly, samozřejmě prodávat se to bude, ale to už není to BMW, které přirostlo k srdci jeho fanouškům již dávno... Sice jsem to říkal už když jsem viděl ty strašidla od Bangla, ale vlastně je to jenom design, co mi tak vadilo, ale pak jsem si zvykl - je to BMW! Skvělé jízdní vlastnosti, prostě radost z jízdy! Ten design pak není taková překážka a člověk si zvykle, i když E46, E39, E38 - to je ta krása! Klasika od BMW!

Ale tohle? Promiňte ale tohle již není BMW, ale nějaká plečka s přilepenou modrobílou vrtulí...

Myslel jsem si, že značka, která má takovou tradici si odpustí tyhle praktiky... Ale to jsem byl naivní...

BMW jde tam, kde už nebude BMW... A bude ještě hůř...

:no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - HitmanPB
12. 6. 2012 00:07
Re: A co dál?
Vieš, BMW musí v prvom rade zarábať peniaze ;-)

To, že ty si ich výrobok nekúpiš, tak bez urážky - oni to kľudne rozdýchajú, lebo v rade stojí veľa nových potenciálnych zákazníkov.
Na fakt, že BMW je momentálne najväčší výrobca luxusných automobilov na svete (ak sa to zmenilo a niekto ich predbehol, tak ospravedlnenie), totiž veľa ľudí zareaguje. Aj keď v prípade rady 1 je to tak nejako jedno oko zatvorené a druhé prižmúrené, stále je za tým modelom špičková značka, ktorá v automobilovom priemysle znamená veľa, veľmi veľa.

Zober si to takto - Porsche Cayene zarába na ikonické športiaky - a BMW robí podľa Teba "plečky" na to aby mohlo robiť myslím, že ešte stále veľmi dobré autá pre vodičov.

Uvedom si, kde sú automobilky žijúce z predchádzajúcej slávy - SAAB - krach, Jaguar - síce žije, x krát predané, dizajn bez invencie - česť výnimkám, dosť pochybná kvalita, bez technických vymožeností - predaje zúfalé, radšej nebudem pokračovať...
Z iného súdka Nokia - dizajn skvelý, technologicky zaspali...

Zober to ako v manželstve - život je otázka kompromisov ;-)

P.S. Zabudol si na E34 ;-)
12. 6. 2012 23:26
Re: A co dál?
Tvoj príspevok je tou najlepšou odpoveďou na to, o čo v tejto téme ide... A v automobilovej brandži platí dvojnásobne, že sa kupuje ilúzia :-) . Mimochodom, tvoj výrok "Jaguar - dizajn bez invencie" ma hlboko oslovil, radím ho hneď vedľa víťazstva Octavie Scout v porovnávacom teste nad Subaru Forester uverejnenom na tejto stránke >:D .
Avatar - HitmanPB
12. 6. 2012 23:58
Re: A co dál?
K prvej časti, čiastočne súhlasím aj nesúhlasím. Niektorí kupujú ilúziu, ale podporenú určitou kvalitou. A tí čo si vážia peniaze kupujú na základe informácií z fór jednotlivých značiek. Ak veľmi nejakú značku chceš, tak si ju kúpiš aj napriek tomu, že ťa zoderie svojou nekvalitou - ak máš na to pochopiteľne peniaze, chceš sa odčelniť od "stáda" a okrem toho máš čas navštevovať servisy. Toto píšem na základe recenzie jedného pána, ktorý vlastní veľmi osobité auto a sám tam skonštatoval, že kvalita tejto etablovanej britskej značky sa nedá porovnať s VW (áno napísal VW) , BMW a Mercedesom. Značku tu neuvediem, lebo si ju veľmi vážim a nechcem tu robiť nejaké vojny, ak chceš, zistíš čo za auto to je...
K druhej časti - vyslovujem sa ako potenciálny zákazník - dizajnovo ma oslovila iba rada XK, ostatné nech sa Ti to páči, alebo nie, je o ničom. Chýbajú fičúrky, ktoré majú iné značky, preto ďaľšie mínus - pochopíš to až keď sa budeš zodpovedne rozhodovať za seba a za svoju peňaženku.
Ak si presvedčený o nadpriemernosti dizajnu ostatných modelov, ja Ti to neberiem. Ale predajné čísla hovoria o niečom inom... Estetika je vec veľmi subjektívna, ale ruku na srdce, prečo by mali byť všetci, čo majú peniaze a nekúpia si Jaguár burani ???
A nemiešaj tu jablká s hruškami a test Octavie Scout vs Subaru Forester neviem o čom bol, nemienim to čítať a nechcem sa dotknúť ani jednej zo značiek, aj keď asi Subaru by malo navrch. Skrátka zober to tak, že niekto môže mať aj iný názor ako Ty ;-)
12. 6. 2012 09:25
Re: A co dál?
staci vidiet logo BMW a je jasne ze si to nekupis? jaaaj, no ked na to nemas, tak nic...

casy sa len opakuju, ked prisla E46 "ortodoxni" fandovia krutili hlavami a tvrdili ze toto nie je BMW. Dnes to vyhlasujes za klasiku... :-!

Mne sa tiez nepaci idea predokolky v BMW, ale ruku na srdce, je to rovnake spreneverenie sa RWD ako xDrive. A zober si ako je popularny, aj ked to kazi odozvu riadenia a pozitok z jazdy oproti puristickemu RWD.
Predokolky do premiovky vpasoval Mercedes a pozri ako si si na to zvykol. Este horise je to u Audi, kde predokolky tvoria zaklad tak ako v kompaktnej, nizsej strednej, kupodivu aj v strednej triede! (A6 je v zaklade FWD) a do nich sa nikto nepusta? To je v poriadku?
BMW ma rovnake pravo (a z trhoveho hladiska mozno az povinnost voci zakaznickam) priniest FWD. Kto chce si ho kupi, kto nechce, kupi si RWD.... co tu chceme teraz riesit? Kvoli tomu uz nebude M3 dobre auto?
12. 6. 2012 10:30
Re: A co dál?
:yes: Jen bych k tomu doplnil, že definiční modely značky stále existují a stále si ponechávají charakteritické vlastnosti, jen jsou posunuty (jak ty modely, tak vlastnosti) v kontextu doby.
Avatar - 3_diamanty
12. 6. 2012 10:18
bmw
>:D :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - boost.
12. 6. 2012 19:17
Re: bmw
Jo, spatna auta to rozhodne nejsou. ;-)