Diskuse

BMW řady 2 Active Tourer a Gran Tourer omlazeno. Dostalo drobné retuše a vylepšené motory

11.1.2018

Obě varianty řady 2 prošly totožnou omlazovací procedurou. Vedle nových vzhledových prvků se změny týkají i použitých technologií.

 

  • 01 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 11.01.  18:00

    2 Active Tourer

    Opravdu solidní svezení i se 100kW tříhrnkem. Proč jich není vidět na silnicích víc? Že by jenom cena?
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 11.01.  18:37

      « Re: 2 Active Tourer

      článok som nečítal,ale ku koncu min roka som mal na 2 dni 2AT nejaký manuálový 110kW dízel a bol som milo prekvapený tým autom.
      MPV mám vcelku rád a toto by som si vedel predstaviť doma,síce neviem čo tam bola za cenofka možno tá by ma dokázala odradiť.Motor mi prišiel tichší a lepší ako majú v 2.0d 135kW čo som mal predtým.
      Sklamanie bolo radenie rýchlostí, horšie ako u stávajúceho Galaxy.
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 11.01.  19:13

        « Re: Re: 2 Active Tourer

        Myslím, že ty 2ky používají automat Aisin. V mém případě, jsem neměl vůči A/T žádné výhrady. A to sem tenkrát ještě jezdil s X5 (ZF automat). Cenovka? 218i AT v základu 672100 peněz. Automat 720876 peněz. Já sem nakonfiguroval 225i xDrive (170kW...0-100...6.3 sec.) na 1,343.316 peněz i se stř. oknem a sportovní A/T. V základu 954.356 peněz i se sport. A/T.
        Z 0-100 za 6.3 to je docela slušná akcelerace.... :-! A na MPV je docela pohledná....I think.... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 11.01.  19:21

          « Re: Re: Re: 2 Active Tourer

          Je to Aisin ;-) A není to jediný klad auta zabaleného v něčem pro mě nepřijatelném. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto gil54

            gil54 11.01.  19:46

            « Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

            I když mě sice auto charakterem neoslovuje, tak jen ze zájmu se zeptám, Aisin jako klad ? Tuším, že tam je asi kvůli příčné zástavbě a že obecně Aisny fungují ok.

            Jako že stejně, hůř nebo líp než ZF, se kterou mám zkušenosti ? Nebo jako že zrovna v tomhle autě se povedla nakonfigurovat ? Nebo jak to myslíš ?
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 12.01.  08:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

              Po devadesateosme: Aisin 8kvalt pro pricnou zastavbu jde jen tezko srovnat se ZF 8kvaltem pro podelnou. Nicmene ve sve tride HDM automatu pro pricnou zastavbu je posledni generace Aisinu 8 spicka. Takze ano - Aisin jako klad. Jak jsem uz psal jinde - Aisin 8 dava BMW ke ctyrhrnkum, trihrnky maji 7kvalt dvojspojku.
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 12.01.  08:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

                Neviem, povedz to o tom špičkovom 8° Aisine Ondrovi Chamillovi či labelovi, ktorí ju skúšali v Insignii a boli veľmi sklamaní práve z prevodovky. OK, možno si ju BMW naladí lepšie, ale z princípu ten Aisin nemá ani zďaleka na ZF.
                • 00 Reagovat !

                  foto Redmex

                  Redmex 12.01.  09:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

                  Ono vsetky priecne ulozene prevodovky to maju tazke v porovnani s pozdlznym ulozenim, kedze su silno limitovane motorovym priestorom a rozchodom kolies. Uz len preto, nemozes pouzit rovnake riesenia.
                  Druhy dovod bude samozrejme cena aj to najlacnejsie s pozdlzne ulozenym motorom sa radi cenovo k vrcholu aut s priecnym ulozenim, takze mozes do prevodovky investovat viac :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto gil54

                    gil54 12.01.  12:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

                    Jasně, souhlasím.
                • 00 Reagovat !

                  foto gil54

                  gil54 12.01.  12:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

                  :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto mariachi

                  mariachi 14.01.  21:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

                  Iudexi, prosim, na JAKE ZF nema?
                  Mluvis o ZF pro pricnou zastavbu?
                  • 00 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 15.01.  13:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

                    Hovorím o 8°ZF ako takej, ale pokiaľ viem, tak žiadne BMW s motorom priečne automat od ZF nemá, takže je to v princípe jedno a môže sa všeobecne povedať, že ZF je lepšia.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 15.01.  03:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

                  Ano, mohlo to být "pomalým" naladěním s přehnanou preferencí prokluzu, případně taky (s menší pravděpodobností) vadným kusem...
              • 00 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 12.01.  11:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

                Aktuální ceník uvádí pro 3hrnky 6kvaltovej automat, jinak 8kvalt. :-O
                • 00 Reagovat !

                  foto mariachi

                  mariachi 14.01.  21:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

                  Ano, aktualne 6ti kvalt, nova verze 7mi kvalt.
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 15.01.  03:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

                    Psal si o 7st. dvojspojce v aktuální 2erAT, můžeš to doložit nějakým odkazem apod.
                    Viz 3:06, osobně to považuji spíš za kachnu, takže máš možnost překvapit. :-O

                    edit - tak beru zpět, pravděpodobně se tam může (časem) dostat z BMW X1.
                    I když to spíš odporuje tomu, co BMW tvrdilo ještě nedávno:
                    [odkaz]
                    Navíc BMW o tuto DS převodovku označuje jako Steptronic, což je docela zavádějící.
                    Zatím se s tím BMW nikde moc nechlubí a vzhledem k zatím kombinovaným (u X1) dvěma slabším benzínovým motorizacím s fwd, se může případně jednat o suchou dvojspojku.
              • 00 Reagovat !

                foto gil54

                gil54 12.01.  12:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

                Devadesástsedmkrát mě to minulo, tak se ptám dnes, pardon. Srovnat lze i parní lokomotiva s traktorem. Záleží na kritériích.

                I tak děkuji za tvojí reakci, ze které jsem si sice odnesl jen ujištění, že Aisin bude asi nejlepší příčnej HDM automat, ale i tak děkuji.
                • 00 Reagovat !

                  foto mariachi

                  mariachi 14.01.  21:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

                  Nemyslel jsem to spatne ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 15.01.  03:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

                Viz aktuální stránky bmw.de - všechny automaty pro BMW 2AT jsou (aktuálně) Steptronic/hdm, buď 6st., nebo 8st., takže 7st. DS (u BMW DCT Drivelogic) by byla na poměry neeMkového modelu převodovková revoluce u BMW a "renesance" DS.

        • 00 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 11.01.  19:27

          « Re: Re: Re: 2 Active Tourer

          ja som mal ale manuál.
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 12.01.  08:10

            « Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

            Stupidností oficiálního názvu si tahle baworská bublina silně konkuruje se Suzuki SX-4 S-Cross. Napíšeš, žes jezdil s BMW 2AT a vypadá to, žes to měl s automatem ;-) A zahrnutí pod řadu 2 má určitě taky své "čaro". Než se v inzerci dohrabeš na nějaký pěkný kupátko, musíš nejdřív vidlema přehazovat desítky mnichovských scéniců. >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 12.01.  08:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

              Mas do vyhledavace zadat pocet dveri: 2 ;-) >:D
            • 00 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 12.01.  10:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: 2 Active Tourer

              no to je pravda s tým AT že môže evokovat automatickú prevodovku.
              oprava : mal som 2AT 218d M/T >:D >:D
              tiež to volám Scénárik od BMW
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 12.01.  07:58

          « Re: Re: Re: 2 Active Tourer

          Trihrnky maji 2spojku 7kvalt, ctyrhrnky maji 8kvalt Aisin.
  • 20 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 11.01.  19:12

    Už jen...

    ...pro vzhled retardované těhotné veverky, nyní s ještě větší předkusem NEVER EVER :-!

    Stokrát radši X1, které aspoň nemá přitroublý výraz, místa je v něm dost a jezdí velmi dobře.
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 11.01.  19:17

      « Re: Už jen...

      Ale no tož....dyť se tady díváme na MPV a to se musíš dívat úplně jiným okem....třeba tým napůl slepým.... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 11.01.  19:19

        « Re: Re: Už jen...

        MPV neznamená hloupý výraz. 2GT ho má od narození.
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 11.01.  19:38

          « Re: Re: Už jen...

          Ještě jedna maličkost....1X je o 200k dražší než 2AT se stejnou motorizací. Takže pro někoho, kdo chce sedět v autě o něco výš a snadněji se do něj i z něj dostávat to není vůbec špatná volba. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 11.01.  19:47

          « Re: Re: Re: Už jen...

          2GT je minibus.......... ;-) Ony všechny BMW GTčka jsou jaksi "nevydařené"....... ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 11.01.  19:29

        « Re: Re: Už jen...

        taký Scénic vypadá aj pekne,takže aj MPV môže vypadať fajn. Toto ale jazdí daleko lepšie ako predchádzajúci Scénárik čosom mal.
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 11.01.  19:42

          « Re: Re: Re: Už jen...

          Tak tak, měli jsme 2AT doma přes víkend, když moja sou-družka zvažovala prodej Yarise a koupi 2AT, ale nakonec z toho vycúfala..... ;-) Ale jinak pohoda......
          • 10 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 11.01.  20:53

            « Re: Re: Re: Re: Už jen...

            Máme v rodině AT 218d (105kW) s A/T a jezdí i řadí velmi slušně a řekl bych, že je v něm víc místa než v X1. Ve velmi slušný výbavě (včetně NAVI a kůže) bylo pod 900k ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 11.01.  21:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Už jen...

              tých 900 je vcelku dosť eurokorún,kurňa. To asi nie.
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 11.01.  22:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Už jen...

              Nový AT 218d (2l 4vál.) má 110kW a 330 Nm krouťák. Z 0-100 za 8.9sec. To jsou docela solidní parametry. Jo, a FWD se dá pořídit s A/T pod 900k peněz. A jezdit by to mělo pod 6l/100km. I 218d xDrive v man. by se vlezl pod 900k. Nejlevnější 100kW benzin v man. by se dal pořídit, brachu, pod 700k. I ten dá 0-100 pod 10sec. Ano, auta s vrtulí na kapotě nejsou z levného kraje.... :-!
              • 00 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 11.01.  22:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už jen...

                pod 900 som kúpil troška väčší van a vo "ful vibave" takmer >:D >:D no ale nemá vrtuľu v znaku iba pred chladičom.
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 12.01.  08:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už jen...

                Stredné MPV za tie prachy je nehorázne veľa, za to sú už full-MPV typu Galaxy.
                A kým pri klasických BMW rád 1 až 7 máš tú pridanú hodnotu (šesť- a viacvalce uložené pozdĺžne, špičková ZF, zadný pohon a s tým spojená radosť s jazdy), tak pri 2AT/GT s konfekčnou mainstreamovou technikou (predný pohon, motory naprieč, Aisin) nie sú žiadne atribút BMW. Ako mi povedal predajca, skrátka BMW si nemohlo nechať ujsť zákazníkov, ktorí chcú hlavne priestor, ale majú na prémiu a nechcú nejaký "podradný" Citroen (nie moje slová), takže spravili radu 2 AT/GT.
                • 00 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 12.01.  09:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už jen...

                  Tohle my nepobereme, viz. můj příspěvek níže. Naše případné výlety do prémie vycházejí z toho, že dáme kupu peněz za nějakou nadstavbu (motor, koncepce atp.). Nikoliv z toho, že je pro nás mainstream pod úroveň. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto ericn

                    ericn 12.01.  09:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už jen...

                    Tak je to celkem jednoduché, jsou lidi, co SUV nechtejí (třeba u X1 se nedivim) a do sedanu/kombi 3er se v pokrocilem veku spatne nastupuje a chteji BMW, jelikoz maji znacku radi, tak jdou do 2AT. Druha kategorie je musim koupit auto pro manzelku a 2 deti a mam penize a obcas s tim pojedu taky a chci D3... Proto tu jsou MB B a BMW 2 AT/GT ;-)

                    Btw ani slusne vybavene MPV stredni tridy neni dneska za 500k, pokud nechces holobyt od Renaultu, Citroenu nebo Kie. Za slusne vybaveneho Tourana das 700-800k, i za 5008 ci Grand Picasso nebo problem dat tuto castku ...
                  • 00 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 12.01.  10:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už jen...

                    Jj, my si tu žijeme vo svojej petrolheadskej bubline a nie vždy vnímame ten pohľad väčšinového zákazníka. Presne ako som teraz čítal rozhovor s jedným českým politológom k šanciam Zemana na znovuzvolenie: my žijeme v bublinách sociálnych sietí s ľuďmi rovnakého názoru a potom nechápeme, že tá masa voličov toho Zemana bude voliť znova. ;-)
                    • 30 Reagovat !

                      foto woody-alien

                      woody-alien 12.01.  10:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už jen...

                      To mi ani nepřipomínej. Pořád doufám, že tam ten přiožralej sebemilovník dalších pět let smrdět nebude. Na mojí funkci rostlináře to sice nemá vliv :-) ale jak si to představím, mám pěnu u huby.
                      • 10 Reagovat !

                        foto ericn

                        ericn 12.01.  15:14

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už jen...

                        Tak snad v to doufa vetsina naroda ;-) Taky bych bych rad aby se na hrade vyvetralo...
    • 00 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 11.01.  21:42

      « Re: Už jen...

      Společně s BMW 5GT suveréně nejodpornější báwo co znám.
    • 00 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 12.01.  08:16

      « Re: Už jen...

      Asi neco hodim na blog, ona ta tehotna veverka ma neco do sebe.
      Sam reknu asi tolik, ze nez soucasnou X1, tak radeji Kugu, nebo cokoliv, za ty prachy je to nejhorsi BMW v pomeru cena/vykon vsech dob.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 12.01.  08:33

        « Re: Re: Už jen...

        X1? Prečo si to myslíš? Ja naopak počúvam, ako sa X1 vydarila a že pomaly nemá zmysel ísť do X3 (práve aj z hľadiska toho value/money). Priestorovo takmer dorovnáva X3, vizuálne sú si tiež X1 narobí rovnakú parádu, ako X3. A ak chceš odpísať X1, lebo má novú "predokolkovú" platformu (motory naprieč, len R4, žiadne ZF), tak potom nemôžeš v jednej vete obhajovať 2AT/GT, ktoré sú na rovnakej platforme.
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 12.01.  10:08

          « Re: Re: Re: Už jen...

          X1 : X3. U mě. X1 je opravdu povedená a z profilu o hodně pohlednější než X3. Tvar zadního bočního okénka na X3 je pro mě nestravitelný. X3 je "o kus" větší než X1. X3 L= 4708mm, X1=4439mm. S mechanikou nemám problém. X3 M40i xDrive dostává odevšad samou chválu.....
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 12.01.  10:28

            « Re: Re: Re: Re: Už jen...

            Jasné, keď chceš šesťvalec, X1 nie je odpoveď. Ale ak sa bavíme o tých typických motorizáciách ako je 20d, tak naozaj musí človek hodne uvažovať, v čom si u X3 20d polepší oproti X1 20d a či to stojí za tie prachy.
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 12.01.  12:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Už jen...

              No, nevím nevím, čtyřválcové BMW diesely nemají prý zrovna nejlepší pověst (nikdy sem neměl a ani nejel), ale výkonově taková 220d s 140kW, 400Nm a z 0-100 za 7.5sec. za cca 850k peněz na tom není vůbec zle. Pak je v nabídce ještě 220d xDrive a hybrid, ale tady cena již atakuje 1mg. Taktéž X1 s touto motorizací se pohybuje kolem 1mg. X3 je o dalších 300k dražší. Tak prostorově bude X3 o dost větší a určitě na nové platformě pohodlnější. Takže, imho X3 pro ty, co ji potřebují víc na delší trasy a X1 pro ty druhé....
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 12.01.  10:45

            « Re: Re: Re: Re: Už jen...

            X3 M40i xDrive - to je ještě auto nebo začátek nějakého složitějšího matematického vzorce ? >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 12.01.  11:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Už jen...

              ....to xDrive sem tam přihodil, aby řeč nestála......... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.01.  08:35

      « Re: Už jen...

      Ja by som k vzhľadu nebol až tak kritický, ono predsalen pri MPV sa nič moc parády narobiť nedá a 2AT/GT nie sú z tých najškaredších. Ale inak máš pravdu, všeobecne nič moc a asi aj BMW si je toho vedomé, keď na promo fotky dalo najvýraznejšie a najkrajšie farby, aké má (Sunset orange a Estoril blue).
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 12.01.  10:13

        « Re: Re: Už jen...

        Souhlas. Taková 2AT 225i xDrive model M Sport na 18" kolech nevypadá na MPV vůbec zle....
        • 00 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 12.01.  12:54

          « Re: Re: Re: Už jen...

          keby som si zaBYcharil tak by som išiel asi do toho hybridu. Na také malé mestké/prímestské vozenie by sa mi to páčilo. Určite to bude v poho zvládať aj nejaké občasné diaľkové cesty.
  • 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 12.01.  08:57

    Psi štěkají

    Nejodpornější, falešné, předražené (ne)BMW všech dob....diskusemi lítají ostrá slova, kluci z BMW klubu teatrálně vracejí členské průkazky a majitelé patnáctiletých Sharanů po důchodci z Oberwiesentalu se nad pivem popadají za břicho v očekávání prodejních výsledků sedláků u Chlumce. ;-)

    Hmm, no asi takhle. Pohledem mým se mi 2AT,GT taky moc nepozdává. Není to hezký, není to levný a není to wow. Jenže na to koukám optikou mainstreamovýho střelce, kterej když už by se dohrabal k prémiovýmu baworáku, tak ať to stojí za to.

    Přes 100t kusů prodaných v Evropě za 2016, kdy tradiční mainstreamoví lídři segmentu uhájili první fleky jen s odřeným nárazníkem, pak dokazuje, že cílovka pro tohle auto musí být jiného ražení a i tohle MPV "s křížkem po funuse" si svou existenci obhájilo. Případ uzavřen.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.01.  10:02

      « Re: Psi štěkají

      Ale áno, ako som písal, BMW si nechcelo nechať ujsť nie malú skupinu zákazníkov, ktorí primárne preferujú rodinné a praktické využitie auta, ale chcú sa stále voziť v prémii. Keď som o tom debatoval s predajcom, tiež som povedal niečo v tom zmysle, že to nie sú pravé BMW a zrejme sú len do počtu, on ma vyviedol z omylu, že sa naopak predávajú prekvapivo dobre.
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 12.01.  12:33

        « Re: Re: Psi štěkají

        Můj predajca mě před pár léty tvrdil, že BMW s turbem nejsou pravé BMW........... ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Malého Radovánka nalezli na pokraji smrti v dutině stromu: Byl tak zmrzlý, že se nemohl pohnout

Malého Radovánka nalezli na pokraji smrti v dutině…

Asi tři dny se nedaleko Vítkova na Tachovsku schovával promrzlý a vyhladovělý pejsek v dutině stromu. Když ho…

Student (15) vystřílel školu v Kentucky: Zabil dva spolužáky a skončil za mřížemi

Student (15) vystřílel školu v Kentucky: Zabil dva…

Při střelbě na střední škole v americkém státě Kentucky byli dnes zabiti dva studenti, patnáctiletý chlapec a…

 

iSport.cz

ONLINE: Plíšková jde na světovou jedničku, o semifinále se porve s Halepovou

ONLINE: Plíšková jde na světovou jedničku, o…

Hned dvěma zástupcům mohou čeští tenisoví fanoušci držet palce ve středečním programu. Karolína Plíšková po…

Rakouský lékař: Je těžké uvěřit, že má Koukalová jen problémy s lýtky

Rakouský lékař: Je těžké uvěřit, že má Koukalová jen…

Gabriela Koukalová bez účasti na olympiádě? V Česku jedna z hlavních zpráv, ohlas má ale rozhodnutí české…

 

Reflex.cz

Reflex komentoval debatu prezidentských kandidátů na Primě. Sledovali jsme živě!

Reflex komentoval debatu prezidentských kandidátů na…

V úterý od 20:00 proběhla první skutečná televizní debatu prezidentských kandidátů. Po monologu Miloše Zemana na…

Opravovat mosty nebylo pro radnice dostatečně sexy, teď musí tahat za záchrannou brzdu

Opravovat mosty nebylo pro radnice dostatečně sexy,…

V pátek 19. ledna večer došlo k uzavření pražského Libeňského mostu pro automobilovou a hromadnou dopravu. Část…