Já tam spíš vidím inspiraci u 5GT. Ta linie pod zadním oknem je vyloženě podobná. Krásně to jde vidět z boku. Každopádně je to velice povedené kombi a další designový majstštyk BMW :yes:
Dobře, obě to jsou kombi střední třídy s pohonem zadních kol. Obě mají za základ sedan trojkové řady se svými typickými designovými prvky, které se samozřejmě dědí. Potud to jsou stejné auta, ale snad nikdo není tak blbý, aby tohle bral jako podobnost dvou vozů. To je návaznost designu. BMW totiž má jakous svojí designovou filosofii, svůj typický designový jazyk, který pouze brousí jako diamant k dokonalosti každou novou generací vozu. Mírným odskokem od této návaznosti byla Bangle éra, ale i tam se typické znaky pro BMW daly vyčíst.
Abych to shrnul. Pokud někdo nevidí ten designový rozdíl, tak je u mě slepý. Líbit se každému nemusí, ale zrovna u nového kombi 3er se odpoutání od předchůdce nebojím. Jo pokud je to někomu málo, tak ať jde k renaultu nebo peugeotu, tam mění designový jazyk s každou generací, tak to bude asi to pravé pro vás dva amo a esper 8-s:no:
ja designovy rozdiel vidim, ale trvam na tom, ze ine vesmiry to nie su. a ani to nie je len o tom, ze su to kombi strednej triedy s pohonom zadnych kolies. sam si napisal, ze designove prvky sa dedia a brusia s kazdou novou generaciou. ale na druhu stranu podla teba nie su podobne... tak potom ako teda ? lebo podla mna, ked sa nieco mierne upravy, vylepsi, "vybrusi", tak je to PODOBNE tomu predchadzajucemu, len vylepsene. ine vesmiry by to boli, keby sa postavil k tomu bmw napr. peugeot 407 kombi. tam su tie rozdiely velmi vyrazne, aby bolo mozno povedat, ze to su ine vesmiry. ale predosle faceliftovane bmw 3 kombi a terajsie bmw 3 kombi ine vesmiry zdaleka nie su. je tam kopa spolocnych prvkov. vlastne vacsina. len su menej vyznamne linie trosku poposuvane. ale ako celok je to to iste.
No tak samozřejmě, že to je podobné v tom smyslu, ale to je snad jasné, nebo ne? BMW není Peugeot, jak jsem již řekl, takže tam se designové revoluce v pravém slova smyslu těžko dočkáš. Já to nazval jiným vesmírem, a za tím si stojím, právě z důvodu stejného základu, na němž jsou použity nejnovější trendy, jež vytváří "jiný vesmír" ve srovnání s E91. Slovíčkaření, ale snad mě chápeš. Proto je pro mě vyřčení o podobnosti F31 s E91 holý nesmysl. Podobná si je Astra a Ceed, tyto dvě kombi rozhodně ne.
Asi nie si fanúšik mníchovskej automobilky. Runflaty sú v pohode, trochu tvrdšie, ale aspoň stabilnejšie a auto "nepláva". Cena je prémiová, ako celá značka. Súhlasím, škoda atmosférických šesťvalcov. Jeden mám a je to super >:D
Na RF toho moc pozitivního není. Akorát dělá život lidem zodpovědným za ladění podvozků těžší. Bez nich by to bylo schopnější auto. Mohlo by mít poddajnější naladění.
Že se tak ptám, kolik prosím potřebuješ užitečnou hmotnost ? Nová trojka sedan má uváděno 550 kg, přičemž rozdíl mezi min a max hmotností je o něco menší, necelých 500 kg. Pokud v tom nechceš vozit pět statných dělníků + 10 pytlů cementu na stavbu, tak to nemáš šanci přetířit. Leda bys v tom pašoval po desítkách zlaté pruty.... :yes:
Pro sedan je to dostačující, ale pro kombík to nemusí být dostačující. Otázkou taky je, pro jakou výbavu je užitečná hmotnost počítána ... pokud pro základní, tak s příplatkovými prvky se může o dost snížit.
Ak sa pozrieme iba na značky európske, čisto obmenu modelovej rady a celkovu revolúciu v dizajne a s tým spojenú oroginalitu a štýl, vychádza mi momentálne Citroen...možno prekvapivé, sám niesom zástanca tejto značky ale postup kam prešli... :yes: .. Dizajnovú úroveň si drží aj Alfa Romeo i ked s modelovou radou to pokulháva, takisto očakávam, že Ypsilonka od Lancie je nový začiatok a svieži závan buducnosti tejto prémiovej značky.Opel vždy vie dizajnom prekvapiť. BMW si bohužial začalo s nesprávnou partiou...Audi a spol...Nuda konzervatívnost, minimálne zmeny....ano je to poniektorým kupcom povôli, no ak si nalejeme čistého vínka, musim zhodnotiť, že tudy cesta pre BMW nevede...(môj názor)
No, už je to jasnější >:D Citroen je mi také velmi sympatický. Prémie to ale není ani náhodou. Dalo by se uvažovat o řadě DS, ale zde, v kontextu 3er jsou absolutně odlišné světy. Alfa ? Při sebevětší snaze opravdu nevidím v portfoliu konkurenta pro předmětnou 3er. Opel ? Ypsilon ?....
Jo, už je to jasnější.
Je jasnejšie že si nič nepochopil...nebavím sa tu o konkrétnom konkurentovi 3er..Ide o celkovú filozofiu značky...achprepánajána toľká malosť v tých ľudoch....načo flame... O Alfe a Lancii som sa snad vyjadril jasne...( a samozrejme rada DS...nebavime sa snad o Jumpri)
škoda energie a času na zadubencov....ja sa bavim o celkovej filozofii znacky .... 3er je sučastou tohto dizajnového nezdaru... nauč sa chápat čo ludia píšu...
Vím, že nové schéma diskuzí auto.cz je poměrně nepřehledné, ale podívej se pořádně. Nereagoval jsem na tebe, ale na whita a jeho myšlenku o blbcích, s kterou se ztotožňuji. On ji myslel na tebe (do vaši konverzace se nepletu), kdežto já mluvil v obecné rovině. Pokud sis to vzal osobně, tak sis to vyložil špatně.
Pokud chtěl tobě nadát do blbců, tak bych reagoval přímo na tebe, oka?
A jen na okraj, kdybych teda nazval tebe blbcem, tak proč máš hloupé narážky typu "o niečom to svedčí BMW fans" ??? 8-s To jako, že fandění BMW a urážení lidí k sobě pasuje? Snad nechceš generalizovat o lidech se spojitosti vlastněním té a oné značky auta?
To ale nemusí být ani zdaleka problém tohoto vozu, jako toho, co si pod slovy styl/originalita předstatvuješ zrovna ty. Pokud např. dílčí, zřetelně přeplácanou, kýčovitost řady DS u Citroenu (viz tvé další příspěvky), pak ano, tu naštěstí postrádá nejen většina aktuálních modelů BMW, ale i naprostá většina modelů celé D3.
No treba pro me design. Ten je samozrejme subjektivni, ale osobne se mi moc nelibi. Nerikam, ze je to skarede auto, na nekterych fotkach vypada skvele, ale na nekterych naopak dost hrozne.
Kombinace 320d + automat má při rozjezdu prodlevu, že by si člověk mezitím stihl něco menšího ugrilovat a benzínových atmo šestiválců je škoda.
Jinak skvělé auto, koneckonců si člověk může koupit 328i manuál nebo 335i a runflaty hned vyměnit, že... Ale rozhodně to chce počkat na plnohodnotný M-paket.
Jedna věci by se našla a vůbec nechápu co tam dělá >:D Ta příšerná spára mezi kapotou motoru a nárazníkem. Proč tu kapotu neprotáhli jako v e90 těsně nad ledvinky? Tady jí šoupli až za vrtuli a vypadá to tam jak pěst na oko >:-[]
Buď je to móda, a nebo to spíše souvisí s bezpečností vůči chodcům, protože to tak má celkem dost nových aut. Opravdu blbě to vypadá třeba tady [odkaz] , obzvláště, když někteří recenzentní neuměli pořádně tu kapotu zavřít... :no:
Za mě má BMW dlouhodobý problém se vzhledem. Na promo fotkách vypadají modely celkem OK, ale když jsem viděl naživo novou M5 musim říct nic moc. Nemužu si pomoct, ale vypadá to jak snížené SUV. Je to uzký a vysoký a ani ty nové čumáky mě moc neberou. Ale hlavní problém je, že to přestávají být auta pro řidiče, snaží se přibližovat Audi. Naopak to se za poslední dobou celkem zlepšuje. Má velkou výhodu, že je v koncernu a má hodně financí na vývoj.
Mě se líbí, taková pecka jako E46 v době vzniku to asi neni, ale narozdíl od poslední generace (která je použitelná až po faceliftu) se jedná docela o výrazný vzestup. Ve srovnání s audi je pravda, že dotahuje (Audi), ale současná A4 zase není takový zázrak, jak někdo poukazuje.
Ano, zase takový zázrak to není, ale špatná také není. Můžeš ji postavit vedle BMW, aniž by se propadla hanbou. ;-) Už je v poslední třetině života, za dva roky je tu nová generace a Audi slibuje celkem zajímavé auto.
Ja neviem, som jediny komu pride karoseria typu kombi pri tomto aute ako celkove zhyydenie? Proste sportovy sedan, to je podstata toho auta a vtedy vsetko do seba zapada...ked sa tam da ten batoh tak to je nieco tazko identifikovatelne.
Jenže zákazník nechce sportovní sedan, ale komfortní multifunkční auto se sportovní image. Z důvodu odpočtu DPH vlastním kombík a ty příjemné výhody jsem ocenil už hodně krát a sedan nechám pro číňáky a turky.
To jako na příspěvek jednoho tupana odpovídá druhý? Nebo jak to mám chápat?
DPH odečteš i ze sedanu a příjemné výhody sedanu, jako lepší ovladatelnost při změnách směru nebo nižší hluk od zadních podběhů ocení zas někdo jiný.
S těmi tupany jses trefil. Že myslím dobu mřížovou nebylo těžké pochopit. Netroufám si o sobě tvrdit, že bych poznal jestli řídím kombi nebo sedan, zvláště když nemám možnost přeskakovat ze sedanu do kombíka stejné značky a motorizace. Věřím ale, že Schumi by si nadělil na okruhu sekundu. Aspoň ty podběhy si trefil.
Tupana máš za ty Turky, to že ti vyhovuje více kombík je tvoje věc, při troše inteligence se dají chápat a akceptovat preference druhých i bez Číňanů, to je tupanské a... tečka.
Šermovat Schumim je zbytečné, že ti rozdíl mezi sedanem a kombi nepřijde, je otázka zkušenosti a zvyku. Skutečně nemusíš být závodník, abys u 3er nebo 5er cítil rozdíl v rychlosti "přesunu hmoty" v levé-pravé, nebo větší setrvačnosti zádi kombíku, prostě stačí vyzkoušet.
tak měla trojka v kombíku dopadnout a tak také dopadla. Kombík u trojky je docela zásadní karosářskou variantou, míří na ty, pro které je pětka už moc velký macík, jenže faktem je, že do kufru trojkového sedanu se toho moc nevejde, kočárky a podobné vybavení, které se u mladších, tj. cílové skupiny driverů trojky, předpokládá při nejlepší vůli nepojme. Takže, kombík je důležitější než u pětky, kde se už dá předpokládat větší podíl kupců, u kterých bude coby náplň zavazadelníku spíše už cestovní kufr než zmíněný kočárek, tříkolka a tři pakly plenek. Takže, 550 litrů, 500kg pokrok v praktičnosti, kompaktnost rozměrů v rámci třídy pořád zůstává. A motory? Pláči nad atmo šestiválci rozumím, za sebe a pár tisíc dalších, pláču, ale můžu si to dovolit, najel jsem na nich přes šest tisíc kilometrů,jenže ty obecné pláče jsou pro mě čirým pokrytectvím. V čem jezdíte, plakálkové? 70% prodaných bmw v Evropě je v dýzlu, s naprostou převahou 20d, kde jsou ti kupci 530i, kteří po ní volali mohutným internetovým hlasem. Prostým dotazem u importéra zjistíte, že v ČR se 5er s touto motorizací neprodala v roce 2011 ani jedna, nic, nula. Tak čeho želíte? A ještě poznámka, sám jsem byl velkým kritikem 35i motoru, když se objevil, jenže bmw zapracovalo a dnešní N55 ve 225kW variantě je naprosto dokonalý motor, turbo v jeho projevu poznat není, charakter zůstal a navíc má sílu od volnoběhu. Kdo chce šestiválec, má kam sáhnout, debata by se mohla vést o nahrazení 25i dvoulitrovým turbem, ale to je skutečně na debatu. Jsem tedy zvědav, kolik uvidím na silnicích trojkových kombíků ve verzi 335i a kolik bude 320d v empaketu s AT a xdrive za podobnou cenu. Myslím, že výsledek se dá docela dobře předpovědět. :-!
Pardon. Na druhou stranu, zde je to stejně jedno. Kdo nebude chtít, je pro něj i 6mil. km málo a kdo někdy řídil auto ví, že i 6 tis. je víc než glorifikování kamarádova 3er e30.
Trefil jsi to pěkně. Jak charakteristiku/účel auta, tak charakteristiku plakačů. Už jsem to jednou psal, jen nevím, jestli jako reakci k tobě. Kamarád, skalní BMW fan. Zadokolka, zadokolka, točí to, točí to a když má prachy, tak "skončí" v 3er v kombíku, Xdrivu a naftě. To jsou ti skalní puristi. To při ročním nájezdu max. 15 tis. a jednou za rok na Klínovec.
K tomu mám připomínku. Možná se na to dívám zkreslenýma očima, ale modelové řady BMW mi přišly vždy lépe oddělitelné než Audi. Samozřejmě, že značková identita tam je patrná, ale u Audi poslední dobou zašli daleko. Uznávám ale, že F30 a F10 si jsou zezadu podobné hodně, to jsem koneckonců i kritizoval. Kdežto Audi po fl A4 a nové A3 má "stejné" zadky napříč klasickou modelovou paletou. Tam už to je přehnané. Nicméně to nekritizuji. Audi asi ví, co dělá a prodejně to vychází.
A3
[odkaz]
A4
[odkaz]
A6
[odkaz]
A8
[odkaz]