Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW řady 3 Touring oficiálně představeno

Netrpělivě očekávané kombi je tu; nové BMW řady 3 nyní i v praktičtější karosářskou verzi.
Zpět na článek
13. 5. 2012 13:17
13. 5. 2012 15:49
13. 5. 2012 21:12
13. 5. 2012 22:09
13. 5. 2012 23:37
14. 5. 2012 14:28
13. 5. 2012 13:26
13. 5. 2012 14:11
13. 5. 2012 15:36
13. 5. 2012 17:02
14. 5. 2012 00:26
14. 5. 2012 08:00
14. 5. 2012 09:45
13. 5. 2012 15:51
13. 5. 2012 23:22
14. 5. 2012 15:52
14. 5. 2012 15:56
14. 5. 2012 16:04
14. 5. 2012 16:12
14. 5. 2012 16:22
14. 5. 2012 16:36
14. 5. 2012 16:50
15. 5. 2012 13:42
13. 5. 2012 16:25
13. 5. 2012 18:52
13. 5. 2012 19:48
13. 5. 2012 20:20
13. 5. 2012 14:42
13. 5. 2012 16:24
13. 5. 2012 18:49
14. 5. 2012 00:44
14. 5. 2012 00:34
13. 5. 2012 21:15
14. 5. 2012 09:07
14. 5. 2012 10:14
14. 5. 2012 11:21
14. 5. 2012 13:51
14. 5. 2012 13:59
14. 5. 2012 14:16
14. 5. 2012 14:11
14. 5. 2012 15:24
14. 5. 2012 15:45
13. 5. 2012 13:17
UniTouring
Aby člověk lupou trojku od pětky rozpoznal, nicméně i tak je to krásný kombík :yes: Celkově je nová 3er mimořádně povedená. Tleskám!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 5. 2012 13:22
Re: UniTouring
Já tam spíš vidím inspiraci u 5GT. Ta linie pod zadním oknem je vyloženě podobná. Krásně to jde vidět z boku. Každopádně je to velice povedené kombi a další designový majstštyk BMW :yes:
13. 5. 2012 15:49
Re: UniTouring
ja tam spíš žiadnu inšpiráciu nevidím....je to iba prekopany facelift starej trojky :no:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 5. 2012 18:38
Re: UniTouring
Pokud nevidíš rozdíl mezi novým kombi F31 s starou E91 tak si zajdi k očnímu 8-s
Avatar - boost.
13. 5. 2012 21:12
Re: UniTouring
Snad nemyslíš vážně...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 5. 2012 21:54
Re: UniTouring
Přesně, tohle
[odkaz]
a tohle
[odkaz]

jsou jiné vesmíry.
13. 5. 2012 22:09
Re: UniTouring
Tak podla tvojho nazoru maš príliš malý svet....
13. 5. 2012 23:37
Re: UniTouring
nehovorim, ze tam nevidim rozdiely, ale "ine vesmiry" ? >:D >:D >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 5. 2012 13:35
Re: UniTouring
Dobře, obě to jsou kombi střední třídy s pohonem zadních kol. Obě mají za základ sedan trojkové řady se svými typickými designovými prvky, které se samozřejmě dědí. Potud to jsou stejné auta, ale snad nikdo není tak blbý, aby tohle bral jako podobnost dvou vozů. To je návaznost designu. BMW totiž má jakous svojí designovou filosofii, svůj typický designový jazyk, který pouze brousí jako diamant k dokonalosti každou novou generací vozu. Mírným odskokem od této návaznosti byla Bangle éra, ale i tam se typické znaky pro BMW daly vyčíst.
Abych to shrnul. Pokud někdo nevidí ten designový rozdíl, tak je u mě slepý. Líbit se každému nemusí, ale zrovna u nového kombi 3er se odpoutání od předchůdce nebojím. Jo pokud je to někomu málo, tak ať jde k renaultu nebo peugeotu, tam mění designový jazyk s každou generací, tak to bude asi to pravé pro vás dva amo a esper 8-s :no:
14. 5. 2012 14:28
Re: UniTouring
ja designovy rozdiel vidim, ale trvam na tom, ze ine vesmiry to nie su. a ani to nie je len o tom, ze su to kombi strednej triedy s pohonom zadnych kolies. sam si napisal, ze designove prvky sa dedia a brusia s kazdou novou generaciou. ale na druhu stranu podla teba nie su podobne... tak potom ako teda ? lebo podla mna, ked sa nieco mierne upravy, vylepsi, "vybrusi", tak je to PODOBNE tomu predchadzajucemu, len vylepsene. ine vesmiry by to boli, keby sa postavil k tomu bmw napr. peugeot 407 kombi. tam su tie rozdiely velmi vyrazne, aby bolo mozno povedat, ze to su ine vesmiry. ale predosle faceliftovane bmw 3 kombi a terajsie bmw 3 kombi ine vesmiry zdaleka nie su. je tam kopa spolocnych prvkov. vlastne vacsina. len su menej vyznamne linie trosku poposuvane. ale ako celok je to to iste.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 5. 2012 20:07
Re: UniTouring
No tak samozřejmě, že to je podobné v tom smyslu, ale to je snad jasné, nebo ne? BMW není Peugeot, jak jsem již řekl, takže tam se designové revoluce v pravém slova smyslu těžko dočkáš. Já to nazval jiným vesmírem, a za tím si stojím, právě z důvodu stejného základu, na němž jsou použity nejnovější trendy, jež vytváří "jiný vesmír" ve srovnání s E91. Slovíčkaření, ale snad mě chápeš. Proto je pro mě vyřčení o podobnosti F31 s E91 holý nesmysl. Podobná si je Astra a Ceed, tyto dvě kombi rozhodně ne.
13. 5. 2012 13:26
BMW 3er!
Je k tomu ešte treba niečo povedať? Nájde mi tam niekto objektívne aspoň jednu vec, ktorá je na tom aute zle?? ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
27
13. 5. 2012 14:11
Re: BMW 3er!
Runflaty, nízká užitečná hmotnost, vysoká cena auta i příplatkových prvků, absence atmosferických šestiválců ?
Avatar - escorpion
13. 5. 2012 15:36
Re: BMW 3er!
Asi nie si fanúšik mníchovskej automobilky. Runflaty sú v pohode, trochu tvrdšie, ale aspoň stabilnejšie a auto "nepláva". Cena je prémiová, ako celá značka. Súhlasím, škoda atmosférických šesťvalcov. Jeden mám a je to super >:D
13. 5. 2012 17:02
Re: BMW 3er!
neplava, iba odskakuje >:D ale nie, myslim, ze podvozok je ok, aj ked nie dokonaly.
14. 5. 2012 00:26
Re: BMW 3er!
Na RF toho moc pozitivního není. Akorát dělá život lidem zodpovědným za ladění podvozků těžší. Bez nich by to bylo schopnější auto. Mohlo by mít poddajnější naladění.
13. 5. 2012 23:54
Re: BMW 3er!
Že se tak ptám, kolik prosím potřebuješ užitečnou hmotnost ? Nová trojka sedan má uváděno 550 kg, přičemž rozdíl mezi min a max hmotností je o něco menší, necelých 500 kg. Pokud v tom nechceš vozit pět statných dělníků + 10 pytlů cementu na stavbu, tak to nemáš šanci přetířit. Leda bys v tom pašoval po desítkách zlaté pruty.... :yes:
14. 5. 2012 08:00
Re: BMW 3er!
Pro sedan je to dostačující, ale pro kombík to nemusí být dostačující. Otázkou taky je, pro jakou výbavu je užitečná hmotnost počítána ... pokud pro základní, tak s příplatkovými prvky se může o dost snížit.
14. 5. 2012 09:45
Re: BMW 3er!
Bývá pro základní. Někdy je v katalozích varování, že příplatková výbava může snížit užitečné zatížení. Pár automobilek uvádí rozsahy hmotností.
13. 5. 2012 15:51
Re: BMW 3er!
dizajn?....štýl?...originalita?....nic take tu nevidim
13. 5. 2012 23:22
Re: BMW 3er!
OK. A kdo dnes představuje design, styl a originalitu ?
14. 5. 2012 15:52
Re: BMW 3er!
Ak sa pozrieme iba na značky európske, čisto obmenu modelovej rady a celkovu revolúciu v dizajne a s tým spojenú oroginalitu a štýl, vychádza mi momentálne Citroen...možno prekvapivé, sám niesom zástanca tejto značky ale postup kam prešli... :yes: .. Dizajnovú úroveň si drží aj Alfa Romeo i ked s modelovou radou to pokulháva, takisto očakávam, že Ypsilonka od Lancie je nový začiatok a svieži závan buducnosti tejto prémiovej značky.Opel vždy vie dizajnom prekvapiť. BMW si bohužial začalo s nesprávnou partiou...Audi a spol...Nuda konzervatívnost, minimálne zmeny....ano je to poniektorým kupcom povôli, no ak si nalejeme čistého vínka, musim zhodnotiť, že tudy cesta pre BMW nevede...(môj názor)
14. 5. 2012 15:56
Re: BMW 3er!
No, už je to jasnější >:D Citroen je mi také velmi sympatický. Prémie to ale není ani náhodou. Dalo by se uvažovat o řadě DS, ale zde, v kontextu 3er jsou absolutně odlišné světy. Alfa ? Při sebevětší snaze opravdu nevidím v portfoliu konkurenta pro předmětnou 3er. Opel ? Ypsilon ?....
Jo, už je to jasnější.
14. 5. 2012 16:04
Re: BMW 3er!
Je jasnejšie že si nič nepochopil...nebavím sa tu o konkrétnom konkurentovi 3er..Ide o celkovú filozofiu značky...achprepánajána toľká malosť v tých ľudoch....načo flame... O Alfe a Lancii som sa snad vyjadril jasne...( a samozrejme rada DS...nebavime sa snad o Jumpri)
14. 5. 2012 16:12
Re: BMW 3er!
Přečti si první příspěvek na který reaguješ, který je o předmětné 3er, na to reaguješ, co u 3er nevidíš.
Pro příště začni chápáním psaného textu.
14. 5. 2012 16:22
Re: BMW 3er!
škoda energie a času na zadubencov....ja sa bavim o celkovej filozofii znacky .... 3er je sučastou tohto dizajnového nezdaru... nauč sa chápat čo ludia píšu...
14. 5. 2012 16:36
Re: BMW 3er!
K obědu jsem si dal pizzu, která celkem ušla. Asi tolik k tvé diskuzní logice.
14. 5. 2012 16:50
Re: BMW 3er!
darmo, niektorím jedincom ´není dáno´... nemá zmysel s nimi tráviť čas...dovi dopo
Avatar - white label
14. 5. 2012 20:59
Re: BMW 3er!
Možná máš zrovna tu výhodu, že si ani neuvědomuješ, že patříš právě k těm, kterým "není dáno"..., slovy matky FG: "...pro hlupáka, každý hloupý..."
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 5. 2012 23:11
Re: BMW 3er!
Tohle je neřešitelný problém lidstva, blbec nikdy nepochopí, že je blbcem a na tom de facto stojí veškerá blbost světa. Za Foresta >:D :yes:
15. 5. 2012 13:42
Re: BMW 3er!
No ty si borec....Uplne k téme samozrejme a bez urážania...o niečom to svedčí BMW fans 8-s
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 5. 2012 14:33
Re: BMW 3er!
Vím, že nové schéma diskuzí auto.cz je poměrně nepřehledné, ale podívej se pořádně. Nereagoval jsem na tebe, ale na whita a jeho myšlenku o blbcích, s kterou se ztotožňuji. On ji myslel na tebe (do vaši konverzace se nepletu), kdežto já mluvil v obecné rovině. Pokud sis to vzal osobně, tak sis to vyložil špatně.
Pokud chtěl tobě nadát do blbců, tak bych reagoval přímo na tebe, oka?

A jen na okraj, kdybych teda nazval tebe blbcem, tak proč máš hloupé narážky typu "o niečom to svedčí BMW fans" ??? 8-s To jako, že fandění BMW a urážení lidí k sobě pasuje? Snad nechceš generalizovat o lidech se spojitosti vlastněním té a oné značky auta?
Avatar - white label
14. 5. 2012 21:07
Re: BMW 3er!
To ale nemusí být ani zdaleka problém tohoto vozu, jako toho, co si pod slovy styl/originalita předstatvuješ zrovna ty. Pokud např. dílčí, zřetelně přeplácanou, kýčovitost řady DS u Citroenu (viz tvé další příspěvky), pak ano, tu naštěstí postrádá nejen většina aktuálních modelů BMW, ale i naprostá většina modelů celé D3.
13. 5. 2012 16:25
Re: BMW 3er!
No treba pro me design. Ten je samozrejme subjektivni, ale osobne se mi moc nelibi. Nerikam, ze je to skarede auto, na nekterych fotkach vypada skvele, ale na nekterych naopak dost hrozne.
13. 5. 2012 18:52
Re: BMW 3er!
jj, super kara, 328i s ZF8 a som spokojny, na dalsich 8 rokov....
13. 5. 2012 19:48
Re: BMW 3er!
Kombinace 320d + automat má při rozjezdu prodlevu, že by si člověk mezitím stihl něco menšího ugrilovat a benzínových atmo šestiválců je škoda.
Jinak skvělé auto, koneckonců si člověk může koupit 328i manuál nebo 335i a runflaty hned vyměnit, že... Ale rozhodně to chce počkat na plnohodnotný M-paket.
13. 5. 2012 20:20
Re: BMW 3er!
Jedna věci by se našla a vůbec nechápu co tam dělá >:D Ta příšerná spára mezi kapotou motoru a nárazníkem. Proč tu kapotu neprotáhli jako v e90 těsně nad ledvinky? Tady jí šoupli až za vrtuli a vypadá to tam jak pěst na oko >:-[]
14. 5. 2012 10:06
Re: BMW 3er!
Buď je to móda, a nebo to spíše souvisí s bezpečností vůči chodcům, protože to tak má celkem dost nových aut. Opravdu blbě to vypadá třeba tady [odkaz] , obzvláště, když někteří recenzentní neuměli pořádně tu kapotu zavřít... :no:
13. 5. 2012 14:42
vzhled
Za mě má BMW dlouhodobý problém se vzhledem. Na promo fotkách vypadají modely celkem OK, ale když jsem viděl naživo novou M5 musim říct nic moc. Nemužu si pomoct, ale vypadá to jak snížené SUV. Je to uzký a vysoký a ani ty nové čumáky mě moc neberou. Ale hlavní problém je, že to přestávají být auta pro řidiče, snaží se přibližovat Audi. Naopak to se za poslední dobou celkem zlepšuje. Má velkou výhodu, že je v koncernu a má hodně financí na vývoj.
Rozbalit vlákno
4
13. 5. 2012 16:24
Re: vzhled
Máš recht. Zadek ještě ujde ale předek je takovej ušláplej. Poslední ksicht co se mi nyní u BMW líbí je X5, X6 nemůžu si pomoc no.
13. 5. 2012 18:49
Re: vzhled
Mě se líbí, taková pecka jako E46 v době vzniku to asi neni, ale narozdíl od poslední generace (která je použitelná až po faceliftu) se jedná docela o výrazný vzestup. Ve srovnání s audi je pravda, že dotahuje (Audi), ale současná A4 zase není takový zázrak, jak někdo poukazuje.
14. 5. 2012 00:44
Re: vzhled
Ano, zase takový zázrak to není, ale špatná také není. Můžeš ji postavit vedle BMW, aniž by se propadla hanbou. ;-) Už je v poslední třetině života, za dva roky je tu nová generace a Audi slibuje celkem zajímavé auto.
14. 5. 2012 00:34
Re: vzhled
Ano, předek a často také prostor nad zadním kolem, to jsou pro mne časté slabiny designu BMW poslední doby.
Avatar - 3_diamanty
13. 5. 2012 19:49
BMW uz je ako audi
pri pohlade zozadu na kombik 5ky a 3ky - clovek nenajde ani 3 rozdiely, uz aj nudne audi vyzera napaditejsie :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - boost.
13. 5. 2012 21:15
iDrive
všiml jsem si pozměněného iDrivu, ale nikde se o tom nepíše. Vypadá o něco líp.

Btw, 5er dostane nový instrument display [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
14. 5. 2012 06:55
Jistota v podobě
kopie 5er se BMW vyplatí a já s tím nevidím problém. Cenu vidím tak od 1,2 - 1,3 mega s tím správným motorem a výbavou.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - radolaco
14. 5. 2012 09:07
Kombi?
Ja neviem, som jediny komu pride karoseria typu kombi pri tomto aute ako celkove zhyydenie? Proste sportovy sedan, to je podstata toho auta a vtedy vsetko do seba zapada...ked sa tam da ten batoh tak to je nieco tazko identifikovatelne.
Rozbalit vlákno
5
14. 5. 2012 10:14
Re: Kombi?
suhlas :yes: Keby ten zadok aspon nebol tak tucny :no:
Avatar - KANKUNEN
14. 5. 2012 11:21
Re: Kombi?
Jenže zákazník nechce sportovní sedan, ale komfortní multifunkční auto se sportovní image. Z důvodu odpočtu DPH vlastním kombík a ty příjemné výhody jsem ocenil už hodně krát a sedan nechám pro číňáky a turky.
Avatar - Dinar
14. 5. 2012 13:51
Re: Kombi?
To jako na příspěvek jednoho tupana odpovídá druhý? Nebo jak to mám chápat?
DPH odečteš i ze sedanu a příjemné výhody sedanu, jako lepší ovladatelnost při změnách směru nebo nižší hluk od zadních podběhů ocení zas někdo jiný.
Avatar - KANKUNEN
14. 5. 2012 13:59
Re: Kombi?
S těmi tupany jses trefil. Že myslím dobu mřížovou nebylo těžké pochopit. Netroufám si o sobě tvrdit, že bych poznal jestli řídím kombi nebo sedan, zvláště když nemám možnost přeskakovat ze sedanu do kombíka stejné značky a motorizace. Věřím ale, že Schumi by si nadělil na okruhu sekundu. Aspoň ty podběhy si trefil.
Avatar - Dinar
14. 5. 2012 14:16
Re: Kombi?
Tupana máš za ty Turky, to že ti vyhovuje více kombík je tvoje věc, při troše inteligence se dají chápat a akceptovat preference druhých i bez Číňanů, to je tupanské a... tečka.

Šermovat Schumim je zbytečné, že ti rozdíl mezi sedanem a kombi nepřijde, je otázka zkušenosti a zvyku. Skutečně nemusíš být závodník, abys u 3er nebo 5er cítil rozdíl v rychlosti "přesunu hmoty" v levé-pravé, nebo větší setrvačnosti zádi kombíku, prostě stačí vyzkoušet.
Avatar - Dinar
14. 5. 2012 14:11
Malá pětka,
tak měla trojka v kombíku dopadnout a tak také dopadla. Kombík u trojky je docela zásadní karosářskou variantou, míří na ty, pro které je pětka už moc velký macík, jenže faktem je, že do kufru trojkového sedanu se toho moc nevejde, kočárky a podobné vybavení, které se u mladších, tj. cílové skupiny driverů trojky, předpokládá při nejlepší vůli nepojme. Takže, kombík je důležitější než u pětky, kde se už dá předpokládat větší podíl kupců, u kterých bude coby náplň zavazadelníku spíše už cestovní kufr než zmíněný kočárek, tříkolka a tři pakly plenek. Takže, 550 litrů, 500kg pokrok v praktičnosti, kompaktnost rozměrů v rámci třídy pořád zůstává. A motory? Pláči nad atmo šestiválci rozumím, za sebe a pár tisíc dalších, pláču, ale můžu si to dovolit, najel jsem na nich přes šest tisíc kilometrů,jenže ty obecné pláče jsou pro mě čirým pokrytectvím. V čem jezdíte, plakálkové? 70% prodaných bmw v Evropě je v dýzlu, s naprostou převahou 20d, kde jsou ti kupci 530i, kteří po ní volali mohutným internetovým hlasem. Prostým dotazem u importéra zjistíte, že v ČR se 5er s touto motorizací neprodala v roce 2011 ani jedna, nic, nula. Tak čeho želíte? A ještě poznámka, sám jsem byl velkým kritikem 35i motoru, když se objevil, jenže bmw zapracovalo a dnešní N55 ve 225kW variantě je naprosto dokonalý motor, turbo v jeho projevu poznat není, charakter zůstal a navíc má sílu od volnoběhu. Kdo chce šestiválec, má kam sáhnout, debata by se mohla vést o nahrazení 25i dvoulitrovým turbem, ale to je skutečně na debatu. Jsem tedy zvědav, kolik uvidím na silnicích trojkových kombíků ve verzi 335i a kolik bude 320d v empaketu s AT a xdrive za podobnou cenu. Myslím, že výsledek se dá docela dobře předpovědět. :-!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Dinar
14. 5. 2012 14:47
Re: Malá pětka,
Za palec dík, akorát jsi mi tím už nedovolil opravit těch šest tisíc na šest set tisíc, aby mi to tu někdo nemlátil o hlavu. :-) ;-)
14. 5. 2012 15:04
Re: Malá pětka,
Pardon. Na druhou stranu, zde je to stejně jedno. Kdo nebude chtít, je pro něj i 6mil. km málo a kdo někdy řídil auto ví, že i 6 tis. je víc než glorifikování kamarádova 3er e30.
Trefil jsi to pěkně. Jak charakteristiku/účel auta, tak charakteristiku plakačů. Už jsem to jednou psal, jen nevím, jestli jako reakci k tobě. Kamarád, skalní BMW fan. Zadokolka, zadokolka, točí to, točí to a když má prachy, tak "skončí" v 3er v kombíku, Xdrivu a naftě. To jsou ti skalní puristi. To při ročním nájezdu max. 15 tis. a jednou za rok na Klínovec.
14. 5. 2012 15:24
Re: Malá pětka,
:yes: Šest tisíc ti ovšem nevěřím. Ani šedesát. Bude to nepochybně šest set tisíc.

S trojkou souhlas.
Avatar - white label
14. 5. 2012 20:48
Re: Malá pětka,
Naprostý souhlas, "naštěstí" pro BMW zdejším diskutujícím bychům nevadí logická (tradiční) podobnost modelových řad BMW tolik, jako u Audi... ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 5. 2012 23:20
Re: Malá pětka,
K tomu mám připomínku. Možná se na to dívám zkreslenýma očima, ale modelové řady BMW mi přišly vždy lépe oddělitelné než Audi. Samozřejmě, že značková identita tam je patrná, ale u Audi poslední dobou zašli daleko. Uznávám ale, že F30 a F10 si jsou zezadu podobné hodně, to jsem koneckonců i kritizoval. Kdežto Audi po fl A4 a nové A3 má "stejné" zadky napříč klasickou modelovou paletou. Tam už to je přehnané. Nicméně to nekritizuji. Audi asi ví, co dělá a prodejně to vychází.
A3
[odkaz]
A4
[odkaz]
A6
[odkaz]
A8
[odkaz]
Avatar - white label
14. 5. 2012 23:42
Re: Malá pětka,
Jde o stejný princip, nikoli zcela totožnou míru/rozsah..., ale mrkni (také zezadu) podobně na aktuální 3er/5er.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 5. 2012 00:51
Re: Malá pětka,
Vždyť o tom ve svém příspěvku píšu ;-)
Avatar - boost.
15. 5. 2012 16:17
Re: Malá pětka,
Dobře vystiženo. :yes:
Chtělo by to sehnat do testu tu 530i v chudé výbavě, jen např. s M paketem.
15. 5. 2012 10:01
Podle mne krásné.
Škoda zádě, která je zdá se totožná s pětkou, a asi i těch atmosfér (není se čemu divit) ale jinak paráda. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 5. 2012 19:42
PORAĎTE PROSÍM
Prosím potřeboval bych poradit a tak tímhle způsobem zviditetelňuji diskuzi.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0