Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW řady 6 Coupé se již nevyrábí. Bude náhrada?

Mnichovská automobilka v tichosti ukončila výrobu dvoudveřového kupé řady 6, zatímco produkce kabrioletu a čtyřdveřového Gran Coupé nadále pokračuje.
Zpět na článek
Avatar - 3_diamanty
10. 5. 2017 15:05
a cuduje sa niekto?
ked kazdy dnes uz kupuje X5ky a X6tky za podobne prachy... kupatka to dnes uz maju proste hodne tazke... a za par rokov podla mna uz komplet zmiznu .. az na par exkluzivnych vynimiek ( ferrari, porsche, masterati a podobne ) ktore tu budu stale
Rozbalit vlákno
87
Avatar - CHerokee
10. 5. 2017 15:18
Re: a cuduje sa niekto?
Vloni se prodalo na světě 150 000 Mustangů, což je taky kupátko a podobně velké. Vše je i o ceně, motoru a image. Neznám přesná čísla Camar a Challengerů. BMW od sportovních vozů ustupuje.
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 15:32
Re: a cuduje sa niekto?
Tak tak, Mustang ukazuje že i v Evropě je o kupé nějaký zájem, ale musí mít motor, rozumnou cenu, být zábavné, mít netuctový design....

Camaro se tu už začíná taky rozjíždět, do Přípotoční nedávno dorazily 3 nové kousky.

Vette se taky prodává a Chally netuším, to sem jde jen jako šedej dovoz.
10. 5. 2017 15:55
Re: a cuduje sa niekto?
Mustang a Camaro s dalšími jsou spíš takové levnější kupé do sportovna. Opravdová konkurence a jedno z nejhezčích aut z Ameriky je asi momentálně Cadillac CTS coupé.
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 16:05
Re: a cuduje sa niekto?
CTS kupé neexistuje, to skončilo v roce 2014.

Jediné kupé od Cadillacu je ATS/ATS-V
[odkaz]
10. 5. 2017 17:12
Re: a cuduje sa niekto?
Neznas presny prodeje Mustangu v Evrope ? Mluvim o podilu ctyr/osmivalu ....
Avatar - CHerokee
10. 5. 2017 17:30
Re: a cuduje sa niekto?
Nevím, někde jsem to četl. Převládá 8 válec, ale je to stát od státu. protože třebas v Holandsku vyjde 8 válec s manuálem na 3 100 000 v přepočtu, tak to je šílené. U nás a v Německu vesměs potkávám 8 válce.
10. 5. 2017 19:47
Re: a cuduje sa niekto?
To jsem taky cetl, ale zajimalo by me, jestli jsou nejaky presnejsi cisla.
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 17:30
Re: a cuduje sa niekto?
To vědí jen u Fordu, ale odhad je tak 60-70% podíl V8
10. 5. 2017 19:47
Re: a cuduje sa niekto?
Takze 30-40% ctyrvalu ?
Avatar - CHerokee
10. 5. 2017 21:11
Re: a cuduje sa niekto?
V USA byl úspěšný ten atmo 6 válec. V Evropě pak část 4 válců dělají země s šíleným zdaněním velkých motorů. Tedy tam, kde zdanění prosadili ekofašisti.
11. 5. 2017 06:27
Re: a cuduje sa niekto?
Ja mam pocit, ze jsem cetl, kdyz startoval prodej, ze bylo v USA pres 50% osmivalu a zbytek si temer stejne podelil sesti a ctyrval. Kdyby byl uspesny ten sestival, Ford by ho nezarizl.

btw: ekofasisti, ja myslel, ze uz to neprijde >:-[]
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 08:24
Re: a cuduje sa niekto?
No tvořil tam podstatnou část, ale zařízli ho asi i kvůli výrobním nákladům. No a jak je nazýváš ty? Tihle eko-šílenci zasahují druhým do všech oblastí života: rušení atomelektráren, nesmyslné větrníky, eko-auta, bránění výstavby dálnic, prosazování nesmyslných podchodů pro žáby, celá řada jich působí v medicíně - různé očisty, rituály, vymyšlené energie, přírodní šamanství, čínská medicína, odmítání očkování, domácí porody etc..….
Diktují většinové populaci své vlastní priority, běžně provádějí vymývání mozků, hlavně mladým a nevzdělaným.
11. 5. 2017 08:42
Re: a cuduje sa niekto?
Prachy, samozrejme, ze je to o penezich, jako vzdy a vsude ....

Ja je nijak nenazyvam, nezajimam se o ne. Nijak me v beznem zivote neomezuji.
Avatar - praděda7
11. 5. 2017 10:23
Re: a cuduje sa niekto?
Mýlíš se, brachu. Omezují tě na každém kroku. Jen si to časem lidi přestávájí uvědomovat.
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 10:25
Re: a cuduje sa niekto?
No právě, někteří už to ani nevnámají. To je jak za normalizace, mnohým přišly fronty před obchody a prázdné regály normální, stejně jako odběr Rudého práva nebo povinné oslavy.
Avatar - praděda7
11. 5. 2017 12:05
Re: a cuduje sa niekto?
Tak tak. Říká se tomu postupné utahování šroubů salámovou metodou. :-!
11. 5. 2017 11:59
Re: a cuduje sa niekto?
Jak me omezuji na kazdem kroku ?
Avatar - praděda7
11. 5. 2017 12:10
Re: a cuduje sa niekto?
Když to nevnímáš, tak jseš šťastný člověk... ;-) Ne moc bystrý, ale šťastný... ;-)
11. 5. 2017 12:36
Re: a cuduje sa niekto?
Pockej, dej mi par prikladu, chci videt, co vsechno uz nevnimam ....
Avatar - praděda7
11. 5. 2017 18:31
Re: a cuduje sa niekto?
Jo kamaráde, nejčerstvějšim krůčkem bylo nedávno omezení prodeje o svátcích. Krátce před tím zavedení EET, které lidem přineslo všeobecné zdražení, před tím zavedení kontrolního hlášení DPH, které zkomplikovalo a zdražilo administrativu podnikatelům a ti obratem přenesli vzniklé náklady zase na zákazníky, na nás. Krátce před tím MŠ zavedlo ve školách inkluzi, která zkomplikuje výuku dětí ve školách, zákaz prodeje různých pamlsků a tzv. nezdravé výživy ve školách, ČNB ukončila regulaci měny, která jak se ukazuje byla regulována úplně zbytečně a občané mezi tím přišli o své úspory, vláda zrušila druhý pilíř důchodové reformy, ale nesnížila DPH, které se za tím účelem zvyšilo. To by mělo do začátku stačit, dál bych tě totiž už musel fakturovat... ;-)
11. 5. 2017 20:45
Re: a cuduje sa niekto?
A uplne tohle vsechno maji podle tebe na svedomi ekofasiste o kterych pise Cherokee ?
Avatar - praděda7
12. 5. 2017 17:04
Re: a cuduje sa niekto?
Já jsem nereagoval na ekofašisty. Já jsem reagoval na různá omezení všeobecně. Na ekofašisty z Bruselu by se toho našlo mnohem víc. Počínaje zákazem žárovek a konče rovnými banány. O dotacích na obnovitelné zdroje raději pomlčet.
12. 5. 2017 21:43
Re: a cuduje sa niekto?
S Cherokeem jsme resili ekofasisty. Ja napsal, ze me v beznem zivote neomezuji a ty, ze nejsem moc bystry a zareagoval jsi na ruzna omezeni vseobecne.
Avatar - praděda7
13. 5. 2017 10:58
Re: a cuduje sa niekto?
OK. Mír..... :-!
Avatar - Uživatel_5340709
10. 5. 2017 18:01
Re: a cuduje sa niekto?
Předchozí šestka coupé měla lepší koule.
10. 5. 2017 22:45
Re: a cuduje sa niekto?
Myslis tuhle?

[odkaz]
10. 5. 2017 17:10
Re: a cuduje sa niekto?
BMW od sportovních vozů ustupuje. To vis, ze jo >:-[] >:-[]
Avatar - CHerokee
10. 5. 2017 17:26
Re: a cuduje sa niekto?
Z4 skončilo a nic z té řady není. Teď končí tohle pěkné kupátko a vůbec se neví, zda přijde náhrada. BMW 1er přijde o zadní náhon a 6 válce. A u M3/M4 se musí uměle upravovat zvuk. Ale za to dělají elektroplečky, hybridy a SUV kupé... takže jo, ústup z dřívějších pozic je zřetelný.

Ale není to jen u nich. mercedes zkaličil SLK a SLC možná skončí bez náhrady, totéž se uvažuje o S coupé...v Evropě ubývá zajímavých aut na radost.
Avatar - speedfred
10. 5. 2017 18:08
Re: a cuduje sa niekto?
zisky nad všetko, na druhej strane stále ponúkajú krásny výber motorov,pohonov a karosérií
súčastná 6er ale je krásna kára
Avatar - Dinar
10. 5. 2017 18:30
Re: a cuduje sa niekto?
Klasické indiánské bla, bla. Pro toho tvého oře je konkurencí 4er a ta něj stačí i se šestiválcem, na 6er zapomeň, to je jiný svět.
Takže bmw od kupé ustupuje? Protože končí 6er? Kterou nahradí Z5 zespoda a 8er shora. Jinými slovy je to naopak rozšíření, protože místo stávající z4 bude roadster z třídy 2. Říkat ti ať raději mlčíš, když nevíš, je zbytečné, protože jako trouba si budeš nabíhat znova a znova. >:D
10. 5. 2017 19:48
Re: a cuduje sa niekto?
:yes: :yes:
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 20:04
Re: a cuduje sa niekto?
Kde tu 8er vidíš ???
Žádná není, bude, výhledově, donazimy, jasně - pokud nemyslíš elkrické šidítko I8 >:D >:D Což je předržená elektrohujda, kterou porazí na okruhu i lepší Camaro >:D >:D >:D
10. 5. 2017 21:30
Re: a cuduje sa niekto?
Bariku jestli rekli, ze prijde rada 8, tak prijde rada 8, a neboj se, oni sve zakazniky vychladnout nenechaji - tohle neni Alfa.
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 21:32
Re: a cuduje sa niekto?
bude, ale není. Od února už není ani 6ka kupé, maximálně tak skladovky, na ty vy přeci nehrajete, co nejde zadat do výroby přeci není váš cup of tea.

Vono ve skladovkách by vás konkuence mohla tak vo 800 litrů porazit, že >:D >:D >:D Se stejným výkonem a zrychlením, jako u toho CTS-V
10. 5. 2017 21:40
Re: a cuduje sa niekto?
Prave ze se prestalo vyrabet na sklad, auto do vyroby porad zadat jde a zkratila se cekaci doba :-)
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 21:53
Re: a cuduje sa niekto?
já sem četl že byla ukončena výroba, nikoliv že se přestalo dělat na sklad. >:D
10. 5. 2017 22:34
Re: a cuduje sa niekto?
Ano, byla ukoncena vyroba americke verze kupe, ta evropska se stale vyrabi, stejne jako americke kupe a cabrio a EU kupe a cabrio a GC.

A kdybys ty moulo chtel vedet, kdy ze bude to nove kupecko, tak vez, ze uz se pilne testuje:

[odkaz]
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 22:52
Re: a cuduje sa niekto?
Ano, byla ukoncena vyroba americke verze kupe, ta evropska se stale vyrabi, stejne jako americke kupe :o))

Si trošku protirečíš.

Jak dlouho myslíš že se jim vyplatí vyrábět kupé čistě pro Evropu, notabene když má skončit i kabrio a grandcoupe (sedan)? >:D
10. 5. 2017 22:57
Re: a cuduje sa niekto?
Chtel jsem napsat americke grancoupe...

Vyplati se jim to vyrabet tak dlouho, dokud nepredstavi dalsi raddu, znovu opakuju: tohle neni Alfa, ktera slibuje nekolik let, BMW obvykle na sebe generacne navazuje.

Ale pokud te to tak bavi, klidne si saskuj dal...
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 23:28
Re: a cuduje sa niekto?
žádný přímý nástupce nebude, bude někdy ta 8ka a přejmenujou 5. >:D
Avatar - Dinar
11. 5. 2017 07:34
Re: a cuduje sa niekto?
Držíš svůj vysoký písmenkový a smajlíkový standard, stejně jako nulový standard obsahový.
Abych ti v tom binci udělal trochu pořádek, věz že:
model, který končí (skončil) bez náhrady, je Z4, tedy dvoumístný roadster stř. třídy.

Naopak do prostoru aktuálně vykrývaného 6er kupé přijdou dvě auta,
jedno sportovně zaměřené s ambicí konkurovat klasickým sporťákům typu 911, ftype,
a to Z5, což bude klasické kupé, tj. auto s pevnou střechou,
a druhé, 8er, lux kupé, velké, schopné plně konkurovat MBS coupe.

Obě auta budou představena v roce 2018, to, že 6er kupé pro us trh končí teď a pro evr. trh skončí do konce roku (6er GT se bude vyrábět dál min. dva roky) znamená jediné, uvolnění kapacity pro výrobu následovníků, naprosto běžný postup v automotive, a je s podivem, že ty, který se orientuješ ve výrobním bordelu automobilek typu GAZ, nejsi schopen mentálně obsáhnout standardní postup zavedeného výrobce.

Takže, vzhledem k tomu, že fakticky bude jeden model kupé nahrazen dvěma, jsou ty tvé a indiánovy plky prostě mimo. ;-)
Avatar - fOE
11. 5. 2017 08:12
Re: a cuduje sa niekto?
Ty datumy uz byli nekym z automobilky nejak aspon naznakem potvrzeny, myslim ten rok 2018, nebo se v to jen doufa a bude to dost mozna zase X krat odlozeno (o prichodu Z5 ctu snad od 2014)?
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 09:41
Re: a cuduje sa niekto?
Dinar napsal, tak to tak musí být >:D
Avatar - Barrichello
11. 5. 2017 09:44
Re: a cuduje sa niekto?
>:D >:D >:D >:D
Avatar - Dinar
11. 5. 2017 10:23
Re: a cuduje sa niekto?
Dinar umí pracovat s internetem, stačí do google zadat něco ve smyslu "BMW product plan to 2021" a získáš x odkazů s informacemi, o kterých píšu.
Až zas budeš potřebovat rozšířit obzory, dej vědět, trumpeto. ;-)
Avatar - Barrichello
11. 5. 2017 09:55
Re: a cuduje sa niekto?
Jasně, jeden model nahradím dvěma tak je to přímej nástupce.

To je jako kdyby u Mercedesu ted rozhodli že přestanou vyrábět řadu C a nahradí jí řada B ve sportovní verzie a řada E >:D >:D Taky přímej nástupce jak noha.
Avatar - Dinar
11. 5. 2017 10:25
Re: a cuduje sa niekto?
Sleduj vlákno, zoufalče, moje reakce jsou na indiánovy věty o konci kupátek u bmw na základě ukončení výroby 6er, a já vám ukazuju, že naopak, místo jednoho budou dvě, ty noho. >:D
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 10:27
Re: a cuduje sa niekto?
proč máš potřebu neustále někoho urážet?
Avatar - Dinar
11. 5. 2017 10:38
Re: a cuduje sa niekto?
Ignoranství a demagogie, s tím u mně nepochodíš, kolem lidí, kteří prakticky nejsou schopni diskutovat bez toho, aniž by se dopouštěli obojího, odmítám chodit po špičkách. :-!
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 11:27
Re: a cuduje sa niekto?
To není odpověď. To už je jak u Babiše....
11. 5. 2017 12:30
Re: a cuduje sa niekto?
To je odpoved a zcela presna, no rekl bych ze dost mirna. Proste pokud vystupujes jako pi*tomec, tak se nediv, ze ti rikaji pi*tomce.
Avatar - fOE
11. 5. 2017 12:51
Re: a cuduje sa niekto?
A nekteri predstavitele si to moudre nechaji potvrdit i soudem. >:D
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 12:54
Re: a cuduje sa niekto?
Ano lidé, kteří nemají argument sklouzávají k vulgaritám. Nejčastěí mají v profilu na facebooku napsáno Vysoká škola života a volí Zemana, komanče nebo Okamuru. Ale tak hluboko u diskusního dna bych Dinara neviděl.
Avatar - Dinar
11. 5. 2017 13:02
Re: a cuduje sa niekto?
Máš v autobranži chabý rozhled, hodnotíš vše jen prismatem vlastní garáže, neumíš si najít fakta, proto všechno píšeš nesmysly. Xkrát jsi to v diskusi předvedl, xkrát jsem tě korigoval. Typicky pod každým článkem o bmw, a z tvé strany sebereflexe nulová, a právě v případě, kdy už nemáš žádný argument, utečeš se k pobrekávání o urážkách. Ano, jsi v mých očích trouba a pozér (viz. tvoje "petrolheadství"), ubohými kličkami k Zemanovi si nijak nepomůžeš, to mně v mém pohledu na tebe jen utvrzuje.
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 15:36
Re: a cuduje sa niekto?
Ano, jistě, kdo nezná plány BMW a nepěje ódy na jejich dnešní modely je pozér, neználek, blboun, ubožák apod. Vždyť přeci každý ví, že BMW ujede všem a nejlíp i s tříválcem. A nejhorší na tom všem je, že se nechcu změnit... :-)
11. 5. 2017 19:27
Re: a cuduje sa niekto?
Jiste, proc byses menil, kdyz mas k disposici alter-ego Magistera. No problem je v tom, ze on stejne jako ty plka zasadne o vecech, kterym absolutne nerozumi a taky se nechce zmenit.
Avatar - CHerokee
10. 5. 2017 21:16
Re: a cuduje sa niekto?
Čekal jsem, kdy se ozve hrdinný brouk pytlík Dinar, aby mě poučil a vyvedl z bludu. Informací o vývoji má jako vývojový inženýr, avšak realita je taková, že Z4 se už nějaký pátek nedělá, 6 kupé končí a ty vozy, o kterých mluvíš, jsou v nedohlednu. Co na co stačí nebo ne...se s tebou hádat nebudu, jak už jsem psal, to jsem dělal když mi bylo 6 let, zda naše Dacia je rychlejší než sousedovic škodovka. Pokud vím, 4er nemá 8 válec. Má aspoň manuál jako volbu?

P.S.
[odkaz]
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 21:30
Re: a cuduje sa niekto?
Abysme byli přesní, tak Z4 se nedělá a 6xx kupé už taky ne.

Takže aktuálně nemaj nic >:D >:D

Jen trojky,čtyřky a obludný I8
10. 5. 2017 21:36
Re: a cuduje sa niekto?
Tak to NIC zkusim spocitat vocpoda:

Rada 1: Tridver HB, ten nemusim pocitat, ale je tam a to i s 350 konmi.
Rada2: kupe, kabrio, M2
Rada 4: kupe, kabrio, grancoupe, M4
A jako perlicku muzu prihodit i8

Celkem 8 modelu pro radost, pricemz jsem byl k tobe a tomu noumovi Magisterovi jeste mirny a stavajici sestku kupe, GC a kabrio jsem uz nepocital, kdyz teda "skoncila" produkce, byt je stale v nabidce.
11. 5. 2017 06:41
Re: a cuduje sa niekto?
Baryk to rek jasne, nemaj nic. >:-[]
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 08:44
Re: a cuduje sa niekto?
Tak a kolik z nich budou 1,6 a 1,8 diesely pro radost, případně tříválce (těch snad moc nebude) a kolik ty 6 válcové radosti, které se chystají zaříznout....? Jako, že já bych si přál, aby ty 6 válce převažovaly. Své dělá přístup zákazníků. Lidé se o motory vůbec nazajímají. Když vidím nebo spíše slyším v ulicích rozjíždějící se bmw 216d, to je tedy poslech! Málokdo si u řady 1er, 2er připlatí za motor 20 i/d.
11. 5. 2017 12:03
Re: a cuduje sa niekto?
Tak co te teda tak se*re?
To, co BMW nabizi, nebo to, co lidi kupuji?
Jestli to prvni, tak ti pisu uz dlouhodobe, ze kecas nesmysly, BMW nabizi aut pro radost hromadu, dokonce stale vic, nez kdykoliv drive.
Jestli te stve, ze to lidi obecne nekupuji, tak to musis kazat sve magisterske pravdy jinde, lidi obvykle plati za to, co chteji, s tim uz nema BMW co delat. Ostatne se ty sestivalce asi prodavaji dostatecne, kdyby ne, davno uz by je nevyrabeli vubec...
Jake sestivalcove radosti se zase chystaji zariznout? To si zase neco cucas z prstu, nebo mas na mysli nejakou konkretni zpravu..?
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 13:00
Re: a cuduje sa niekto?
Tak zákazníci se bohužel zajímají málo, ale to BMW nastavilo novou laťku s tím, že do 3er dává tříválec. A když jsem před nějakou dobu viděl konec modelů řady Z a místo toho zbrusu nové ošklivé elektroplečky, tak mě to chladným nenechává, stejně jako umělý zvuk do kabiny. Jenže někteří nekritičtí bmw fans na tuto salámovou politiku zjevně přistupují a ještě ji obhajují. To je přece v pořádku...

Není tajemstvím, že příští generace 1er bude předokolka se 4 válci.
11. 5. 2017 13:08
Re: a cuduje sa niekto?
Dáva do 3er len trojvalec?Nie, stále si môže zákazník priplatiť za výkonnejšie motory, nikto nikoho nenúti kupovať tie trojvalce
11. 5. 2017 14:57
Re: a cuduje sa niekto?
Presne jak ti pise Kyklop - do 1er se davaji i ctyrvalce i sestivalce a mimochodem je to porad jeste JEDINY kompakt na celem sirem svete, ktery muzes mit i jako sestihrnek zadokolku s manualem a samosvorem. Tak proc porad becis jak zelva na zakladni motorizace, misto abys slavil ty vrcholne? Navic na image 1er ten zakladni motor nema takovy vyznam, jako motor z Dacie v MB-C, nebo diesel pod kapotou MB-S.
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 15:37
Re: a cuduje sa niekto?
Třeba proto, že vidím, kam to jde a jak nám salámovou metodou servírují zelenou vizi.
11. 5. 2017 16:56
Re: a cuduje sa niekto?
Vyčisti si oči. Na plač bude čas, keď bude ponuka zosekaná na R3, alebo R4 motory s hybridnou technikou a hotovo. V súčasnosti máš stále ako k dispozícií aj tie šesťvalce, je to len o veľkosti peňaženky
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 21:23
Re: a cuduje sa niekto?
No ono už to začalo...viz Fabie nebo Fiesta. Jak říkám - salámová taktika. Atmo V8 už v Evropě nepořídíš. A bylo by toho více.
11. 5. 2017 19:32
Re: a cuduje sa niekto?
Jakou salamovou metodou serviruji co..?
Jako zelenou vizi tu vidis?
Prakticky vsechny modely BMW od rady 1 po radu 7 maji vyssi vykon, lepsi dynamiku a nizsi spotrebu, nez kdy drive, jestli tohle je ta zelena vize, tak chci byt vegetarian radeji nez petrolhead. BMW porad dela ctyr, sesti, osmi i dvanactivalce, to ze nasadili jako zaklad oturbene trihrnky prece nemuze ubirat atraktivitu tem lepsim motorizacim.
Stejne jako ten motor z Dacie pod kapotoru Mercedesu neubira na atraktivite AMG verzim s turbo V6/V8, stejne jako foukany ctyrhrnek pod kapotou Mustangu neubira atraktivitu modelu s V8...
Ty mas plnou hubu sveho petrolheadstvi, ale nejak jsem si nevsiml, ze bys tady zvracel na ctyrvalcovy Mustang, kdyz mas doma V8 (cemuz stejne neverim)...
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 21:25
Re: a cuduje sa niekto?
O 4 válcovém mustangu jsme se opakovaně vyjadřoval. Ne tady, ale přímo na forďáckých diskusích, zejména na facebooku. Když jsem u něj zvedl kapotu, tak nebýt krytů by se člověk dovnitř mohl postavit. Ten motor by tam vešel 2x. Proč se vyrábí jsme pochopil až při pohled na holandský ceník...

Nepatřím k těm, co by jim stačila čísla o zrychlení a spotřebě. Nevyhledávám zbytečně složité a hůře dávkovatelné turbované motory. Alespoň u kupátek.
Avatar - Brumbal
10. 5. 2017 23:19
Re: a cuduje sa niekto?
Tak co indiane myslis ze Mustang stejne jak minuly rok vyhraje i tento rok anketu gay auto roku? >:D
11. 5. 2017 06:30
Re: a cuduje sa niekto?
zrovna jemu to nevadi, jeho historie aut mluvi sama za sebe ;-)
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 08:45
Re: a cuduje sa niekto?
No už vyhrál anketu nejprodávanější sportovní vůz roku....podruhé za sebou. ;-) A co se gayů týká, mají rozhodně lepší vkus než heteráci a jejich SUV záplava....a to k 4% nepatřím.
11. 5. 2017 12:15
Re: a cuduje sa niekto?
V poradku, pokud se ti libi gay styl a vkus, je to tvoje vec.
Nevedel jsem, ze gayove nekupuji SUV.
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 13:01
Re: a cuduje sa niekto?
Ano jejich auta roku se mi rozhodně líbí více než ta světová nebo evropská.
11. 5. 2017 06:48
Re: a cuduje sa niekto?
4er muzes mit s manualem, ale na tom nezalezi ne ? Tvuj diskuzni bratr Baryk stejne tvrdi, ze nej je automat ....
A kazdej si nepotrebuje dokazovat, ze ho ma vetsiho, jen poctem valcu ;-)

Jinak to PS jsem cetl uz kdysi. Ono je to tezky, od BMW vetsina lidi ceka to nej a i sebemensi chybicka je pak posuzovana dost tvrde. Na druhou stranu od Fordu neceka nikdo nic moc a kazdy sebemensi prijemny prekvapeni je diky tomu vynaseno do nebes.
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 08:50
Re: a cuduje sa niekto?
M4 jde mít s manuálem? Nevěděl jsem. Diskusní bratr, tak už mám dvojče, bratra a jakou další nálepku dostanu místo argumentů?

Mustang má své chyby, o tom žádná. Přesto se jich prodá 150 000 ročně ;-)
11. 5. 2017 12:12
Re: a cuduje sa niekto?
Zeptal jses, zda je 4er s manualem. Odpoved jsi ode me dostal. Tak jakej argument ?
Avatar - Dinar
11. 5. 2017 07:17
Re: a cuduje sa niekto?
4er stačí na mustang gt i se šestiválcem, osmiválce netřeba, je zjevné, že jestli´s nechápal prostá sdělení v šesti letech, věkem se to nezlepšilo.

Informace, které jsem napsal, jsou běžně dostupné na internetu, insiderství netřeba, pokud se tu někdo ohání petrolheadstvím, měl by mít alespoň trochu přehled, co se kde chystá, Z5 i 8er testují v polepech, obě budou představeny 2018, na tom nic nedohledného není, proto končí 6er coupe, 6 GT se dělá dál. Jenže ty přehled nemáš, tvůj obzor končí s kapotou mustanga, trumbero.
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 09:11
Re: a cuduje sa niekto?
Někomu stačí, někomu ne. Většinou, co 4er potkám, tak je s dieslem. 8 válec hlavně už nedělají, což je škoda. A máš pravdu, nazpaměť se každý slib od BMW neučím >:-[]
Avatar - Dinar
11. 5. 2017 10:32
Re: a cuduje sa niekto?
Je úplně jedno, co ty potkáš, s jakými motory je většina atd., atp., faktem je, že kupé variantu si u bmw můžeš a dále budeš moct (a to je podstata této diskuse) pořídit v každé třídě, že s x motorizacemi, to je snad výhoda.

Argumentace mustangem v diskusích o bmw je hloupá, portfolio fordu se s bmw vůbec nedá srovnat. O tom, že mustang gt je díky faktu, že jde o nejlevnější osmiválec na trhu, dobrý tah a úspěch, se nepřu.

8 válec v 4er nikdy nebyl, jinak V8 bmw samozřejmě dělá, že.

Nazpaměť se nic učit nemusíš, pokud si neumíš jednoduše najít informace a píšeš nesmysly, nediv se korigující reakci. ;-)
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 11:37
Re: a cuduje sa niekto?
No mi to jedno není. Tady někdo narážel, kolik se Stangů dělá s 8 válci? Pořád je to většina, proto jsem kontroval, kolik se těch sportovních kupé od BMW dělá alespoň s 6 válci.

Argumentace americkými kupé přišla ve chvíli, kdy výše někdo psal, že upadá prodej kupátek, což není úplně pravda.

Slovíčkaříš, byl v 3er cupé, pak přejmenovali na řadu 4. Víš v čem je rozdíl? Ty to bereš hrozně osobně. Já ne... já bych byl rád, kdyby BMW dál dělalo zajímavá řidičská auta, kupátka, kabriolety a v řadě 1 a 2 zadokolky s 6 válci. Neobhajuju žádnou značku...s Fordem opakovaně vedu diskuse mailem, na facebooku o jejich politice v ČR apod. Mercedes ten je mi bližší než BMW, ale nemám problém napsat těm pár lidem z Affalterbachu, které znám, co si o jejich směřování a nových vysavačích myslím. Oni to ostatně někteří vidí stejně, ale doba je doba a zelená je v Německu to hlavní.
11. 5. 2017 12:32
Re: a cuduje sa niekto?
přeplňování je cesta, jak dostat ze stávajícího motoru víc výkonu. chtěl bych vidět, jak by ti tam někdo dal turbo kit na 600 koní a ty bys řekl - no nezlobte se na mně ale ta reakce plynového pedálu je trochu opožděná - to mi za těch 200 koní navíc nestojí:)
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 13:07
Re: a cuduje sa niekto?
V AMG půjdou cestou hybridů. Přitom nikdy nepostaví už charakternější motor než byl 6,2 atmo V8.

Migu, nebral bych to. Mám Stanga s necelými 500 koňmi, hodně individualizovaného, vrazil jsem do toho už dost. Není problém objednat kompresor (650+ koní), ale já bych ho nechtěl. Na dráhu moc nejezdím a i tam mi to stačí...tam nestačí brzdy, chtělo by to karbonové destičky a na normálních cestách nejsem schopen potenciál auta využít. Jsou šílenci, co do toho jdou, znám takové, ale podle mě je to k ničemu.
Avatar - Dinar
11. 5. 2017 13:11
Re: a cuduje sa niekto?
Mně je jedno, kdo na co narážel, pokud reaguju na to, cos napsal, měl bys dělat v reakci na mně totéž.

Neslovíčkařím, v 3er kupé stejně jako v 4er osmiválec není a nebyl.
Že byl v předchozí M3 (bez závislosti na tom jestli sedanu nebo kupé) je jiná kapitola, o emkách tu snad řeč není, píšu ti, že na mustanga GT netřeba emka, dynamicky mu stačí 440i, tj. sice vrcholná, ale stále standardní 4er.

K tomu poslednímu odstavci snad jen >:D >:D >:D Napadá mně ze zdejších diskutérů jen málokdo podobně zaujatý čistě vlastní garáží více než ty.
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 15:41
Re: a cuduje sa niekto?
Slovíčkaříš a ještě se do toho zamotáváš.

Ale jistě že stačí a ujede všem. Jen stačí jak komu,že.... >:D

že to napíšeš zrovna ty, to by mě ve snu nenapadlo :-)
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 15:33
Problém 6 kupé byl motor
stovky případů, když motor musel být měněn v rámci záruky s nejtými 50-100 tis km je naprostou ostudou značky a nedivím se že po této zkušenosti už si takto postižení zákazníci pro nový auto nešli.

Tenhle osmiválec se BMW krutě nepovedl.....
Rozbalit vlákno
32
10. 5. 2017 21:31
Re: Problém 6 kupé byl motor
Drtiva vetsina sestek mela sestihrnek na naftu, to bys moh jako bojovnik za prava americkejch veteranu vedet.
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 21:35
Re: Problém 6 kupé byl motor
žeby znouzecnost?

GT kupé s dehtovým šestiválcem, panečku to je nálož >:D A ješt lepší je kabrolet v dehtu,a by ty saze byly krásně cítit i v kabině >:D >:D >:D
10. 5. 2017 22:00
Re: Problém 6 kupé byl motor
Jestli chceš rozumět autům, musíš řídit diesel.
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 22:09
Re: Problém 6 kupé byl motor
Až budu chtít řídit diesel, koupím si Peterbilt nebo John Deere. Jinak děkuju, nemam zájem >:D >:D
10. 5. 2017 21:35
Re: Problém 6 kupé byl motor
Baryku co je to zase za konstrukci:)
stejný motory se dávaly s pětek i sedmiček a skončila jenom šestka:)
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 21:58
Re: Problém 6 kupé byl motor
Konstrukce? These BMW twin turbo V8 engines are having major injector trouble (search N63 engine CCP) in every car that they are installed, plus oil consumption issues and electronic issues. My X5 with that engine just had all injectors plus a bunch of other sensors replaced with only 17k miles, and literally the next day BMW released a follow up campaign where they are now replacing fuel pumps as well.
[odkaz]

Celkem se dnes večer nudím, tak jestli chceš, hodím ti sem dalších 50 linků. Chceeš? >:D >:D
Avatar - HitmanPB
10. 5. 2017 22:13
Re: Problém 6 kupé byl motor
Ja mám na tom motore 148000 a nevidím problém... :-!
Avatar - Brumbal
10. 5. 2017 23:11
Re: Problém 6 kupé byl motor
V8 4.4 N63 se sraly prvni verze, myslis ze BMW ho bude davat takhle posranej 2. generace? Probud se >:D
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 23:26
Re: Problém 6 kupé byl motor
BMW se toho obecně sere víc vč. zakarbonovanejch dieslů, V10 M5 o generaci zpět a třeba takový perličky jako stěrače, že >:D >:D >:D
Avatar - Brumbal
10. 5. 2017 23:46
Re: Problém 6 kupé byl motor
Tak to je vazne pruser >:D Sterace >:D S tim si asi automobilka neporadi a uz se tohoto vazneho problemu nezbavi >:D A ted tu o Cadillacu kterej ne Cadi zadnou zavadu >:D >:D
Avatar - Barrichello
10. 5. 2017 23:53
Re: Problém 6 kupé byl motor
Jediný auto kterýmu ulítly za jízdy stěrače bylo moje slavné BMW 650i.

Ano je to průser, až ti ve 200 na dálnici ulítnou stěrače, mineš kamion kterej tě ohodí srajdou takže nic neuvidíš budeš dělat co? Mě se to naštěstí stalo jen 90 při cestě z Mělníka.

Fakt kvalita, nevím u nikoho komu by to ulítlo vč. totálně shnilejch felicií nebo amerik za 15 000 kč co měly najeto 500 000 km >:D
Avatar - Brumbal
11. 5. 2017 00:21
Re: Problém 6 kupé byl motor
Presne, proto se tomu ve svete rika proslula nemecka nekvalita bez preciznosti. Co si pak udelal az si ze sveho cowbojskeho pohledu tak sklamal v nemecke kvalite? Vymenil BMW za Cadillac, manzelce si vymenil kvuli bezpecnosti, nemecke kuchynske spotrebice Liebherr za Caterpillar? A detem povine vnutil iPhony? Smutna doba no, co na to rict.
Avatar - Barrichello
11. 5. 2017 01:18
Re: Problém 6 kupé byl motor
Precizní německou kvalitu potvrdila originál plastová (taky skvělá věc) vana převodovky ZF, která byla z fabriky křivá.

Jinak na Jaguaru vše co nefungovalo bylo Bosch, Behr Hella a Pioneer. Kupodivu nic od Forda.

Zajímavý náhody.

Ano, BMW sem vyměnil za Cadillac, který už mam skoro 2,5 roku, tj 3x tak dlouho co BMW a mimo spotřební věci mě opravy závad stály cca 2500 kč. Na BMW za 3/4 roku cca 15 000. blbý co

Iphone fakt nemam, ledničku a pračku mam Panasonic, konvici Electrolux......
Zajímá tě ještě něco? Mixéry, odštavnovače, mikrovlnky atd nevedu >:D

Perlička na závěr - až si půjdeš koupit brambory od českýho farmáře, tak pokud nemá Zetor tak ti je asi přivezl John Deere nebo New Holland (což je bývalý Ford Tractor-Fordson). Dvě nejprodávanější zahraniční značky traktorů v čr. Proč to není třeba Fendt nebo Steyr. A až si půjdeš posekat trávník, tak ti v sekačce či traktůrku pofrčí japonská Honda, Kawasaki nebo americkej Briggs and Stratton.
A internet ti poskytovatel s největší pravděpodobností pouští do tvýho pokojíčku přes sítové prvky jakési firmy Huawei, které je světě div se čínská >:D

Tak bacha >:D
Avatar - Brumbal
11. 5. 2017 01:56
Re: Problém 6 kupé byl motor
Tak to si prd americkej patriot >:D Ford bych moc nevychvaloval, kdyz jeste vlastnil Jaguar nezmohl se ani vyrobit nastupce vlajkoveho XJ, kdy tenhle model byl uz davno za zenitem. Nove XJ prislo az z novym vlastnikem z indie. Ford tak maximalne predvedl poruchovy S-type a otresny X-type (predohrabku prevlecenou za Mondeo). To byla teda americka vyhra. Ford nakoupil spoustu eu znacek na prelomu 90.let ze je po dobu 2 dekad ani nikam neposunul. Prodal Jaguar indum, potapejici Volvo cinanum kdy v jejich rukou auta uz vypadaji konecne k svetu. Nemluve o koupe GM Saabu a pozdejsiho krachu. Zamrznuti v dobe amikum jde, i takovy Aston Martin a Bentley by mohli vypravet >:D >:D
Avatar - Barrichello
11. 5. 2017 09:42
Re: Problém 6 kupé byl motor
Ford připravil i to XF, XK a za Ford už se pracovalo i na vývoji toho aktuálního XJ.

Jinak to moje XJ Super V8 (X350) bylo po jízdní stránce perfektní auto, nemůžu si stěžovat, žel ta spolehlivost byla špatná.

Saab měl problém asi jako Alfa - miliony fanoušků po světě, ale všichni kupující jenom ojetiny a nová auta nikdo nekupoval.....Pokud by GM nezměnil kompletní filosofii a design značky, neměli šanci.
11. 5. 2017 07:07
Re: Problém 6 kupé byl motor
Ford Jaguar málem svou "pomocí" zlikvidoval, až Ind s čajem je nechal rozkvést ;-)
11. 5. 2017 07:06
Re: Problém 6 kupé byl motor
Stěrače ti uletěly, protože všechno bastlíš doma, špatně nandané, divím se, že se ti to auto nerozsypalo po pár tkm. ;-)
11. 5. 2017 07:51
Re: Problém 6 kupé byl motor
Je to chyba BMW, s tými stieračmi istotne nikto, NIKDY nemanipuloval >:-[] >:-[] A tú krivú vaňu prevodovky mu poslali naschvál a on chudáčik ju nevedel vrátiť a vyreklamovať :-! . Namiesto toho tu kvíka v diskusií
Avatar - Barrichello
11. 5. 2017 09:39
Re: Problém 6 kupé byl motor
Reklamce nebyla uznána neb renomovaná firma KAPS Kojetín, která mi vanu i ofiginál kapalinu ZF Lifeguard 6 dodala požadovala kompletní dokumentaci vč. 3 stránkového eleaborátu o postupu výměny vč. utahovacích momentů a fotodokumentaci.

Akorát že mechanik to vyměnil za jinou bez nafocení, takže smůla a šaškům křivá vana a postup montáže vč. těch momentů nestačil.
11. 5. 2017 10:41
Re: Problém 6 kupé byl motor
Měl jsi to nechat udělat v servisu bmw a měl bys klid. :-)

Koupit díl v Kojetíně a udělat si to sám u chodníku kombinačkama a kladivem jde, ale pak se nemůžeš divit. A už vůbec ne to vykřikovat uraženě po světě.

Za to fakt bmw nemůže, zrovna asi jako za ty stěrače.

(I když kluci v Mnichově také umí leccos po.s.rat.)
Avatar - Barrichello
11. 5. 2017 11:40
Re: Problém 6 kupé byl motor
Jo akdo za to může teda? Za vanu ZF, ale to jsou taky němci. Mechanik fakt ne, stejnou vanu mi montoval předtím na Jaguar a vše v cajku, akorát ta nepřišla z výroby křivá >:D
11. 5. 2017 11:57
Re: Problém 6 kupé byl motor
Takže kdo?

BMW, ZF, Němci, Kojetín nebo snad bláto z Malajsie, ze kterého byla ta vana vyrobená, pokud nebyla origo?

Nevím, jak mám naložit s tvými informacemi. Snad koupit Jaguara? Tam je úplně jiná ZF, tam je svět v pořádku. ;-)
Avatar - Barrichello
11. 5. 2017 13:02
Re: Problém 6 kupé byl motor
Pokud máš problém s čtením textu, tak je to blbý

1) psal sem že vana byla originál ZF
2) epizodou s Jaguarem sem chtěl ukázat, že mechanik to montovat umí, kdyby ne, asi by to prve na jaguaru udělal taky blbě. Jinak obě převodovky byly shodné. ZF 6HP26, tudíž i shodné vany
3) na vině byl teda Kojetín co neuznal reklamaci a ZF co vyrobilo blbě vanu a u stěračů BMW nebo kdo to pro ně dělá ;-)
Avatar - Barrichello
11. 5. 2017 09:35
Re: Problém 6 kupé byl motor
Já ně ně od koupě nešahal, jak tam byly tak uletěly ramínka a navíc se zlomilo rameno mechnaismu, takže musely stahovákem stěrače dolu, vyměnit mechanismus, ramena opět namontovat a dávaly se stírače Bosch. Pak už nic neulítlo.

Sem si asi nikdy neměnil stěrače, to víš já s každou pitominou do servisu nejezdím jako ty >:D
11. 5. 2017 10:39
Re: Problém 6 kupé byl motor
A predchádzajúci majiteľ / servis nemohol niečo opravovať, demontovať, alebo nedajbože zle dotiahnuť?
11. 5. 2017 10:48
Re: Problém 6 kupé byl motor
Psal, že od koupě na ně nesahal. Dobrý argument, pokud by byl první majitel. ;-)
Avatar - Barrichello
11. 5. 2017 11:38
Re: Problém 6 kupé byl motor
auto sem kupoval 1.2. a stěrače ulítly někdy koncem srpna. Během tý doby několikrát pršelo......

Takže chyba bude asi v materiálu, žeee >:D
11. 5. 2017 13:15
Re: Problém 6 kupé byl motor
S ním je ťažké, generalizovanie na základe skúsenosti s jednou jazdenkou je celkom zvláštny spôsob videnia sveta, na strane druhej on už iný nebude :-)
Avatar - Barrichello
11. 5. 2017 13:28
Re: Problém 6 kupé byl motor
Můžeš mi napsat, jaká je v servismín manuálu BMW předpesaná údržba pro ramínka a ramena stěračů?

Já co jsem ho študoval, není tam o tom ani čárka, tak mi uchází narážky na předchozí péči předchozích majitelů. Ramínka snad umí vyměnit každej.

Navíc do třetice tomu odešl ještě výparník klimy, kvůli tekrý se musí sundat celá palubka. To je krom běžného čistění a plnění klimy taky věc se speciální údržbou , že.
Opět skvělý produkt od fa Behr Hella.
11. 5. 2017 17:05
Re: Problém 6 kupé byl motor
V servisnom pláne môjho auta nie je o demontáži ramien ani čiarka a aj cez to boli dole. Ich demontáž vrátane demontáže ponorky nám umožnili lepší prístup na opravu dodrbaného koša v ktorom je uložený vzduchový filter :-! :-! Ale znova my chápeme, že ty nechápeš, že niekto to mohol reálne demontovať a napríklad zle utiahnuť, že. Len mimochodom, v dávnej dobe mi na firemnej merive menili čelné sklo a zle nasadili naspäť krycie lyšty, ktoré išli od začiatku čelného skla až po piate dvere. Jedna z nich uletela, čo neznamená, že teraz budem celý život slintať na auto a ziapať na každom fóre :-! :-!

Mimochodom, čo na tom výparníku odišlo?
Avatar - Barrichello
11. 5. 2017 20:40
Re: Problém 6 kupé byl motor
Únik chladiva přes něj. Mechnaik oblejzal s infralampou pod autem a nikde nic, vlezl dovnitř a všechno utíkalo výparníkem do interiéru.

U jagaru topila půlka auta, jen spolujezdec, u řidiče studeno. Zanesenej heater core a přečerpávací pumpa Bosch která fungovalo dle erupcí na slunci. Naštěstí v tomhle případě stačilo rozebrat jen spodek palubky.

Ta klima topení EU automobilkám nějak nejde, u amerik úplně v pohodě.
11. 5. 2017 13:09
Re: Problém 6 kupé byl motor
>:D >:D Lexus enthusiast a jedno bebí s BMW..... Ale je to general failure.
Doufám, že stejným způsobem, to tady podle tebe, jednoho diskutéra, někdo neposuzuje obecně. Jestli ano, tak jsme všichni dost v )( ....
Avatar - Brumbal
10. 5. 2017 23:34
8er 2018 a Z2 2018
Info pro mistni amerikanske patrioty: 8er uz par mesicu lita na ringu stejne jak Z2 (spoluprace s Toyotou). Staci mrknou na google nebo youtube prece a nedelat ze sebe tupce ze znam pouze ameriky. Treba kolega Mustang by tak jednoduse zjistil ze M3/M4 ma manual >:D
Rozbalit vlákno
0