ked kazdy dnes uz kupuje X5ky a X6tky za podobne prachy... kupatka to dnes uz maju proste hodne tazke... a za par rokov podla mna uz komplet zmiznu .. az na par exkluzivnych vynimiek ( ferrari, porsche, masterati a podobne ) ktore tu budu stale
Vloni se prodalo na světě 150 000 Mustangů, což je taky kupátko a podobně velké. Vše je i o ceně, motoru a image. Neznám přesná čísla Camar a Challengerů. BMW od sportovních vozů ustupuje.
Mustang a Camaro s dalšími jsou spíš takové levnější kupé do sportovna. Opravdová konkurence a jedno z nejhezčích aut z Ameriky je asi momentálně Cadillac CTS coupé.
Nevím, někde jsem to četl. Převládá 8 válec, ale je to stát od státu. protože třebas v Holandsku vyjde 8 válec s manuálem na 3 100 000 v přepočtu, tak to je šílené. U nás a v Německu vesměs potkávám 8 válce.
V USA byl úspěšný ten atmo 6 válec. V Evropě pak část 4 válců dělají země s šíleným zdaněním velkých motorů. Tedy tam, kde zdanění prosadili ekofašisti.
Ja mam pocit, ze jsem cetl, kdyz startoval prodej, ze bylo v USA pres 50% osmivalu a zbytek si temer stejne podelil sesti a ctyrval. Kdyby byl uspesny ten sestival, Ford by ho nezarizl.
btw: ekofasisti, ja myslel, ze uz to neprijde >:-[]
No tvořil tam podstatnou část, ale zařízli ho asi i kvůli výrobním nákladům. No a jak je nazýváš ty? Tihle eko-šílenci zasahují druhým do všech oblastí života: rušení atomelektráren, nesmyslné větrníky, eko-auta, bránění výstavby dálnic, prosazování nesmyslných podchodů pro žáby, celá řada jich působí v medicíně - různé očisty, rituály, vymyšlené energie, přírodní šamanství, čínská medicína, odmítání očkování, domácí porody etc..….
Diktují většinové populaci své vlastní priority, běžně provádějí vymývání mozků, hlavně mladým a nevzdělaným.
No právě, někteří už to ani nevnámají. To je jak za normalizace, mnohým přišly fronty před obchody a prázdné regály normální, stejně jako odběr Rudého práva nebo povinné oslavy.
Jo kamaráde, nejčerstvějšim krůčkem bylo nedávno omezení prodeje o svátcích. Krátce před tím zavedení EET, které lidem přineslo všeobecné zdražení, před tím zavedení kontrolního hlášení DPH, které zkomplikovalo a zdražilo administrativu podnikatelům a ti obratem přenesli vzniklé náklady zase na zákazníky, na nás. Krátce před tím MŠ zavedlo ve školách inkluzi, která zkomplikuje výuku dětí ve školách, zákaz prodeje různých pamlsků a tzv. nezdravé výživy ve školách, ČNB ukončila regulaci měny, která jak se ukazuje byla regulována úplně zbytečně a občané mezi tím přišli o své úspory, vláda zrušila druhý pilíř důchodové reformy, ale nesnížila DPH, které se za tím účelem zvyšilo. To by mělo do začátku stačit, dál bych tě totiž už musel fakturovat... ;-)
Já jsem nereagoval na ekofašisty. Já jsem reagoval na různá omezení všeobecně. Na ekofašisty z Bruselu by se toho našlo mnohem víc. Počínaje zákazem žárovek a konče rovnými banány. O dotacích na obnovitelné zdroje raději pomlčet.
Z4 skončilo a nic z té řady není. Teď končí tohle pěkné kupátko a vůbec se neví, zda přijde náhrada. BMW 1er přijde o zadní náhon a 6 válce. A u M3/M4 se musí uměle upravovat zvuk. Ale za to dělají elektroplečky, hybridy a SUV kupé... takže jo, ústup z dřívějších pozic je zřetelný.
Ale není to jen u nich. mercedes zkaličil SLK a SLC možná skončí bez náhrady, totéž se uvažuje o S coupé...v Evropě ubývá zajímavých aut na radost.
Klasické indiánské bla, bla. Pro toho tvého oře je konkurencí 4er a ta něj stačí i se šestiválcem, na 6er zapomeň, to je jiný svět.
Takže bmw od kupé ustupuje? Protože končí 6er? Kterou nahradí Z5 zespoda a 8er shora. Jinými slovy je to naopak rozšíření, protože místo stávající z4 bude roadster z třídy 2. Říkat ti ať raději mlčíš, když nevíš, je zbytečné, protože jako trouba si budeš nabíhat znova a znova. >:D
Kde tu 8er vidíš ???
Žádná není, bude, výhledově, donazimy, jasně - pokud nemyslíš elkrické šidítko I8 >:D >:D Což je předržená elektrohujda, kterou porazí na okruhu i lepší Camaro >:D >:D >:D
Vyplati se jim to vyrabet tak dlouho, dokud nepredstavi dalsi raddu, znovu opakuju: tohle neni Alfa, ktera slibuje nekolik let, BMW obvykle na sebe generacne navazuje.
Držíš svůj vysoký písmenkový a smajlíkový standard, stejně jako nulový standard obsahový.
Abych ti v tom binci udělal trochu pořádek, věz že:
model, který končí (skončil) bez náhrady, je Z4, tedy dvoumístný roadster stř. třídy.
Naopak do prostoru aktuálně vykrývaného 6er kupé přijdou dvě auta,
jedno sportovně zaměřené s ambicí konkurovat klasickým sporťákům typu 911, ftype,
a to Z5, což bude klasické kupé, tj. auto s pevnou střechou,
a druhé, 8er, lux kupé, velké, schopné plně konkurovat MBS coupe.
Obě auta budou představena v roce 2018, to, že 6er kupé pro us trh končí teď a pro evr. trh skončí do konce roku (6er GT se bude vyrábět dál min. dva roky) znamená jediné, uvolnění kapacity pro výrobu následovníků, naprosto běžný postup v automotive, a je s podivem, že ty, který se orientuješ ve výrobním bordelu automobilek typu GAZ, nejsi schopen mentálně obsáhnout standardní postup zavedeného výrobce.
Takže, vzhledem k tomu, že fakticky bude jeden model kupé nahrazen dvěma, jsou ty tvé a indiánovy plky prostě mimo. ;-)
Ty datumy uz byli nekym z automobilky nejak aspon naznakem potvrzeny, myslim ten rok 2018, nebo se v to jen doufa a bude to dost mozna zase X krat odlozeno (o prichodu Z5 ctu snad od 2014)?
Dinar umí pracovat s internetem, stačí do google zadat něco ve smyslu "BMW product plan to 2021" a získáš x odkazů s informacemi, o kterých píšu.
Až zas budeš potřebovat rozšířit obzory, dej vědět, trumpeto. ;-)
Jasně, jeden model nahradím dvěma tak je to přímej nástupce.
To je jako kdyby u Mercedesu ted rozhodli že přestanou vyrábět řadu C a nahradí jí řada B ve sportovní verzie a řada E >:D >:D Taky přímej nástupce jak noha.
Sleduj vlákno, zoufalče, moje reakce jsou na indiánovy věty o konci kupátek u bmw na základě ukončení výroby 6er, a já vám ukazuju, že naopak, místo jednoho budou dvě, ty noho. >:D
Ignoranství a demagogie, s tím u mně nepochodíš, kolem lidí, kteří prakticky nejsou schopni diskutovat bez toho, aniž by se dopouštěli obojího, odmítám chodit po špičkách. :-!
Ano lidé, kteří nemají argument sklouzávají k vulgaritám. Nejčastěí mají v profilu na facebooku napsáno Vysoká škola života a volí Zemana, komanče nebo Okamuru. Ale tak hluboko u diskusního dna bych Dinara neviděl.
Máš v autobranži chabý rozhled, hodnotíš vše jen prismatem vlastní garáže, neumíš si najít fakta, proto všechno píšeš nesmysly. Xkrát jsi to v diskusi předvedl, xkrát jsem tě korigoval. Typicky pod každým článkem o bmw, a z tvé strany sebereflexe nulová, a právě v případě, kdy už nemáš žádný argument, utečeš se k pobrekávání o urážkách. Ano, jsi v mých očích trouba a pozér (viz. tvoje "petrolheadství"), ubohými kličkami k Zemanovi si nijak nepomůžeš, to mně v mém pohledu na tebe jen utvrzuje.
Ano, jistě, kdo nezná plány BMW a nepěje ódy na jejich dnešní modely je pozér, neználek, blboun, ubožák apod. Vždyť přeci každý ví, že BMW ujede všem a nejlíp i s tříválcem. A nejhorší na tom všem je, že se nechcu změnit... :-)
Jiste, proc byses menil, kdyz mas k disposici alter-ego Magistera. No problem je v tom, ze on stejne jako ty plka zasadne o vecech, kterym absolutne nerozumi a taky se nechce zmenit.
Čekal jsem, kdy se ozve hrdinný brouk pytlík Dinar, aby mě poučil a vyvedl z bludu. Informací o vývoji má jako vývojový inženýr, avšak realita je taková, že Z4 se už nějaký pátek nedělá, 6 kupé končí a ty vozy, o kterých mluvíš, jsou v nedohlednu. Co na co stačí nebo ne...se s tebou hádat nebudu, jak už jsem psal, to jsem dělal když mi bylo 6 let, zda naše Dacia je rychlejší než sousedovic škodovka. Pokud vím, 4er nemá 8 válec. Má aspoň manuál jako volbu?
Rada 1: Tridver HB, ten nemusim pocitat, ale je tam a to i s 350 konmi.
Rada2: kupe, kabrio, M2
Rada 4: kupe, kabrio, grancoupe, M4
A jako perlicku muzu prihodit i8
Celkem 8 modelu pro radost, pricemz jsem byl k tobe a tomu noumovi Magisterovi jeste mirny a stavajici sestku kupe, GC a kabrio jsem uz nepocital, kdyz teda "skoncila" produkce, byt je stale v nabidce.
Tak a kolik z nich budou 1,6 a 1,8 diesely pro radost, případně tříválce (těch snad moc nebude) a kolik ty 6 válcové radosti, které se chystají zaříznout....? Jako, že já bych si přál, aby ty 6 válce převažovaly. Své dělá přístup zákazníků. Lidé se o motory vůbec nazajímají. Když vidím nebo spíše slyším v ulicích rozjíždějící se bmw 216d, to je tedy poslech! Málokdo si u řady 1er, 2er připlatí za motor 20 i/d.
Tak co te teda tak se*re?
To, co BMW nabizi, nebo to, co lidi kupuji?
Jestli to prvni, tak ti pisu uz dlouhodobe, ze kecas nesmysly, BMW nabizi aut pro radost hromadu, dokonce stale vic, nez kdykoliv drive.
Jestli te stve, ze to lidi obecne nekupuji, tak to musis kazat sve magisterske pravdy jinde, lidi obvykle plati za to, co chteji, s tim uz nema BMW co delat. Ostatne se ty sestivalce asi prodavaji dostatecne, kdyby ne, davno uz by je nevyrabeli vubec...
Jake sestivalcove radosti se zase chystaji zariznout? To si zase neco cucas z prstu, nebo mas na mysli nejakou konkretni zpravu..?
Tak zákazníci se bohužel zajímají málo, ale to BMW nastavilo novou laťku s tím, že do 3er dává tříválec. A když jsem před nějakou dobu viděl konec modelů řady Z a místo toho zbrusu nové ošklivé elektroplečky, tak mě to chladným nenechává, stejně jako umělý zvuk do kabiny. Jenže někteří nekritičtí bmw fans na tuto salámovou politiku zjevně přistupují a ještě ji obhajují. To je přece v pořádku...
Není tajemstvím, že příští generace 1er bude předokolka se 4 válci.
Presne jak ti pise Kyklop - do 1er se davaji i ctyrvalce i sestivalce a mimochodem je to porad jeste JEDINY kompakt na celem sirem svete, ktery muzes mit i jako sestihrnek zadokolku s manualem a samosvorem. Tak proc porad becis jak zelva na zakladni motorizace, misto abys slavil ty vrcholne? Navic na image 1er ten zakladni motor nema takovy vyznam, jako motor z Dacie v MB-C, nebo diesel pod kapotou MB-S.
Vyčisti si oči. Na plač bude čas, keď bude ponuka zosekaná na R3, alebo R4 motory s hybridnou technikou a hotovo. V súčasnosti máš stále ako k dispozícií aj tie šesťvalce, je to len o veľkosti peňaženky
Jakou salamovou metodou serviruji co..?
Jako zelenou vizi tu vidis?
Prakticky vsechny modely BMW od rady 1 po radu 7 maji vyssi vykon, lepsi dynamiku a nizsi spotrebu, nez kdy drive, jestli tohle je ta zelena vize, tak chci byt vegetarian radeji nez petrolhead. BMW porad dela ctyr, sesti, osmi i dvanactivalce, to ze nasadili jako zaklad oturbene trihrnky prece nemuze ubirat atraktivitu tem lepsim motorizacim.
Stejne jako ten motor z Dacie pod kapotoru Mercedesu neubira na atraktivite AMG verzim s turbo V6/V8, stejne jako foukany ctyrhrnek pod kapotou Mustangu neubira atraktivitu modelu s V8...
Ty mas plnou hubu sveho petrolheadstvi, ale nejak jsem si nevsiml, ze bys tady zvracel na ctyrvalcovy Mustang, kdyz mas doma V8 (cemuz stejne neverim)...
O 4 válcovém mustangu jsme se opakovaně vyjadřoval. Ne tady, ale přímo na forďáckých diskusích, zejména na facebooku. Když jsem u něj zvedl kapotu, tak nebýt krytů by se člověk dovnitř mohl postavit. Ten motor by tam vešel 2x. Proč se vyrábí jsme pochopil až při pohled na holandský ceník...
Nepatřím k těm, co by jim stačila čísla o zrychlení a spotřebě. Nevyhledávám zbytečně složité a hůře dávkovatelné turbované motory. Alespoň u kupátek.
No už vyhrál anketu nejprodávanější sportovní vůz roku....podruhé za sebou. ;-) A co se gayů týká, mají rozhodně lepší vkus než heteráci a jejich SUV záplava....a to k 4% nepatřím.
4er muzes mit s manualem, ale na tom nezalezi ne ? Tvuj diskuzni bratr Baryk stejne tvrdi, ze nej je automat ....
A kazdej si nepotrebuje dokazovat, ze ho ma vetsiho, jen poctem valcu ;-)
Jinak to PS jsem cetl uz kdysi. Ono je to tezky, od BMW vetsina lidi ceka to nej a i sebemensi chybicka je pak posuzovana dost tvrde. Na druhou stranu od Fordu neceka nikdo nic moc a kazdy sebemensi prijemny prekvapeni je diky tomu vynaseno do nebes.
4er stačí na mustang gt i se šestiválcem, osmiválce netřeba, je zjevné, že jestli´s nechápal prostá sdělení v šesti letech, věkem se to nezlepšilo.
Informace, které jsem napsal, jsou běžně dostupné na internetu, insiderství netřeba, pokud se tu někdo ohání petrolheadstvím, měl by mít alespoň trochu přehled, co se kde chystá, Z5 i 8er testují v polepech, obě budou představeny 2018, na tom nic nedohledného není, proto končí 6er coupe, 6 GT se dělá dál. Jenže ty přehled nemáš, tvůj obzor končí s kapotou mustanga, trumbero.
Někomu stačí, někomu ne. Většinou, co 4er potkám, tak je s dieslem. 8 válec hlavně už nedělají, což je škoda. A máš pravdu, nazpaměť se každý slib od BMW neučím >:-[]
Je úplně jedno, co ty potkáš, s jakými motory je většina atd., atp., faktem je, že kupé variantu si u bmw můžeš a dále budeš moct (a to je podstata této diskuse) pořídit v každé třídě, že s x motorizacemi, to je snad výhoda.
Argumentace mustangem v diskusích o bmw je hloupá, portfolio fordu se s bmw vůbec nedá srovnat. O tom, že mustang gt je díky faktu, že jde o nejlevnější osmiválec na trhu, dobrý tah a úspěch, se nepřu.
8 válec v 4er nikdy nebyl, jinak V8 bmw samozřejmě dělá, že.
Nazpaměť se nic učit nemusíš, pokud si neumíš jednoduše najít informace a píšeš nesmysly, nediv se korigující reakci. ;-)
No mi to jedno není. Tady někdo narážel, kolik se Stangů dělá s 8 válci? Pořád je to většina, proto jsem kontroval, kolik se těch sportovních kupé od BMW dělá alespoň s 6 válci.
Argumentace americkými kupé přišla ve chvíli, kdy výše někdo psal, že upadá prodej kupátek, což není úplně pravda.
Slovíčkaříš, byl v 3er cupé, pak přejmenovali na řadu 4. Víš v čem je rozdíl? Ty to bereš hrozně osobně. Já ne... já bych byl rád, kdyby BMW dál dělalo zajímavá řidičská auta, kupátka, kabriolety a v řadě 1 a 2 zadokolky s 6 válci. Neobhajuju žádnou značku...s Fordem opakovaně vedu diskuse mailem, na facebooku o jejich politice v ČR apod. Mercedes ten je mi bližší než BMW, ale nemám problém napsat těm pár lidem z Affalterbachu, které znám, co si o jejich směřování a nových vysavačích myslím. Oni to ostatně někteří vidí stejně, ale doba je doba a zelená je v Německu to hlavní.
přeplňování je cesta, jak dostat ze stávajícího motoru víc výkonu. chtěl bych vidět, jak by ti tam někdo dal turbo kit na 600 koní a ty bys řekl - no nezlobte se na mně ale ta reakce plynového pedálu je trochu opožděná - to mi za těch 200 koní navíc nestojí:)
V AMG půjdou cestou hybridů. Přitom nikdy nepostaví už charakternější motor než byl 6,2 atmo V8.
Migu, nebral bych to. Mám Stanga s necelými 500 koňmi, hodně individualizovaného, vrazil jsem do toho už dost. Není problém objednat kompresor (650+ koní), ale já bych ho nechtěl. Na dráhu moc nejezdím a i tam mi to stačí...tam nestačí brzdy, chtělo by to karbonové destičky a na normálních cestách nejsem schopen potenciál auta využít. Jsou šílenci, co do toho jdou, znám takové, ale podle mě je to k ničemu.
Mně je jedno, kdo na co narážel, pokud reaguju na to, cos napsal, měl bys dělat v reakci na mně totéž.
Neslovíčkařím, v 3er kupé stejně jako v 4er osmiválec není a nebyl.
Že byl v předchozí M3 (bez závislosti na tom jestli sedanu nebo kupé) je jiná kapitola, o emkách tu snad řeč není, píšu ti, že na mustanga GT netřeba emka, dynamicky mu stačí 440i, tj. sice vrcholná, ale stále standardní 4er.
K tomu poslednímu odstavci snad jen >:D >:D >:D Napadá mně ze zdejších diskutérů jen málokdo podobně zaujatý čistě vlastní garáží více než ty.
stovky případů, když motor musel být měněn v rámci záruky s nejtými 50-100 tis km je naprostou ostudou značky a nedivím se že po této zkušenosti už si takto postižení zákazníci pro nový auto nešli.
Konstrukce? These BMW twin turbo V8 engines are having major injector trouble (search N63 engine CCP) in every car that they are installed, plus oil consumption issues and electronic issues. My X5 with that engine just had all injectors plus a bunch of other sensors replaced with only 17k miles, and literally the next day BMW released a follow up campaign where they are now replacing fuel pumps as well.
[odkaz]
Celkem se dnes večer nudím, tak jestli chceš, hodím ti sem dalších 50 linků. Chceeš? >:D >:D
Tak to je vazne pruser >:D Sterace >:D S tim si asi automobilka neporadi a uz se tohoto vazneho problemu nezbavi >:D A ted tu o Cadillacu kterej ne Cadi zadnou zavadu >:D >:D
Jediný auto kterýmu ulítly za jízdy stěrače bylo moje slavné BMW 650i.
Ano je to průser, až ti ve 200 na dálnici ulítnou stěrače, mineš kamion kterej tě ohodí srajdou takže nic neuvidíš budeš dělat co? Mě se to naštěstí stalo jen 90 při cestě z Mělníka.
Fakt kvalita, nevím u nikoho komu by to ulítlo vč. totálně shnilejch felicií nebo amerik za 15 000 kč co měly najeto 500 000 km >:D
Presne, proto se tomu ve svete rika proslula nemecka nekvalita bez preciznosti. Co si pak udelal az si ze sveho cowbojskeho pohledu tak sklamal v nemecke kvalite? Vymenil BMW za Cadillac, manzelce si vymenil kvuli bezpecnosti, nemecke kuchynske spotrebice Liebherr za Caterpillar? A detem povine vnutil iPhony? Smutna doba no, co na to rict.
Precizní německou kvalitu potvrdila originál plastová (taky skvělá věc) vana převodovky ZF, která byla z fabriky křivá.
Jinak na Jaguaru vše co nefungovalo bylo Bosch, Behr Hella a Pioneer. Kupodivu nic od Forda.
Zajímavý náhody.
Ano, BMW sem vyměnil za Cadillac, který už mam skoro 2,5 roku, tj 3x tak dlouho co BMW a mimo spotřební věci mě opravy závad stály cca 2500 kč. Na BMW za 3/4 roku cca 15 000. blbý co
Iphone fakt nemam, ledničku a pračku mam Panasonic, konvici Electrolux......
Zajímá tě ještě něco? Mixéry, odštavnovače, mikrovlnky atd nevedu >:D
Perlička na závěr - až si půjdeš koupit brambory od českýho farmáře, tak pokud nemá Zetor tak ti je asi přivezl John Deere nebo New Holland (což je bývalý Ford Tractor-Fordson). Dvě nejprodávanější zahraniční značky traktorů v čr. Proč to není třeba Fendt nebo Steyr. A až si půjdeš posekat trávník, tak ti v sekačce či traktůrku pofrčí japonská Honda, Kawasaki nebo americkej Briggs and Stratton.
A internet ti poskytovatel s největší pravděpodobností pouští do tvýho pokojíčku přes sítové prvky jakési firmy Huawei, které je světě div se čínská >:D
Tak to si prd americkej patriot >:D Ford bych moc nevychvaloval, kdyz jeste vlastnil Jaguar nezmohl se ani vyrobit nastupce vlajkoveho XJ, kdy tenhle model byl uz davno za zenitem. Nove XJ prislo az z novym vlastnikem z indie. Ford tak maximalne predvedl poruchovy S-type a otresny X-type (predohrabku prevlecenou za Mondeo). To byla teda americka vyhra. Ford nakoupil spoustu eu znacek na prelomu 90.let ze je po dobu 2 dekad ani nikam neposunul. Prodal Jaguar indum, potapejici Volvo cinanum kdy v jejich rukou auta uz vypadaji konecne k svetu. Nemluve o koupe GM Saabu a pozdejsiho krachu. Zamrznuti v dobe amikum jde, i takovy Aston Martin a Bentley by mohli vypravet >:D >:D
Ford připravil i to XF, XK a za Ford už se pracovalo i na vývoji toho aktuálního XJ.
Jinak to moje XJ Super V8 (X350) bylo po jízdní stránce perfektní auto, nemůžu si stěžovat, žel ta spolehlivost byla špatná.
Saab měl problém asi jako Alfa - miliony fanoušků po světě, ale všichni kupující jenom ojetiny a nová auta nikdo nekupoval.....Pokud by GM nezměnil kompletní filosofii a design značky, neměli šanci.
Je to chyba BMW, s tými stieračmi istotne nikto, NIKDY nemanipuloval >:-[] >:-[] A tú krivú vaňu prevodovky mu poslali naschvál a on chudáčik ju nevedel vrátiť a vyreklamovať :-! . Namiesto toho tu kvíka v diskusií
Reklamce nebyla uznána neb renomovaná firma KAPS Kojetín, která mi vanu i ofiginál kapalinu ZF Lifeguard 6 dodala požadovala kompletní dokumentaci vč. 3 stránkového eleaborátu o postupu výměny vč. utahovacích momentů a fotodokumentaci.
Akorát že mechanik to vyměnil za jinou bez nafocení, takže smůla a šaškům křivá vana a postup montáže vč. těch momentů nestačil.
Měl jsi to nechat udělat v servisu bmw a měl bys klid. :-)
Koupit díl v Kojetíně a udělat si to sám u chodníku kombinačkama a kladivem jde, ale pak se nemůžeš divit. A už vůbec ne to vykřikovat uraženě po světě.
Za to fakt bmw nemůže, zrovna asi jako za ty stěrače.
(I když kluci v Mnichově také umí leccos po.s.rat.)
Jo akdo za to může teda? Za vanu ZF, ale to jsou taky němci. Mechanik fakt ne, stejnou vanu mi montoval předtím na Jaguar a vše v cajku, akorát ta nepřišla z výroby křivá >:D
1) psal sem že vana byla originál ZF
2) epizodou s Jaguarem sem chtěl ukázat, že mechanik to montovat umí, kdyby ne, asi by to prve na jaguaru udělal taky blbě. Jinak obě převodovky byly shodné. ZF 6HP26, tudíž i shodné vany
3) na vině byl teda Kojetín co neuznal reklamaci a ZF co vyrobilo blbě vanu a u stěračů BMW nebo kdo to pro ně dělá ;-)
Já ně ně od koupě nešahal, jak tam byly tak uletěly ramínka a navíc se zlomilo rameno mechnaismu, takže musely stahovákem stěrače dolu, vyměnit mechanismus, ramena opět namontovat a dávaly se stírače Bosch. Pak už nic neulítlo.
Sem si asi nikdy neměnil stěrače, to víš já s každou pitominou do servisu nejezdím jako ty >:D
S ním je ťažké, generalizovanie na základe skúsenosti s jednou jazdenkou je celkom zvláštny spôsob videnia sveta, na strane druhej on už iný nebude :-)
Můžeš mi napsat, jaká je v servismín manuálu BMW předpesaná údržba pro ramínka a ramena stěračů?
Já co jsem ho študoval, není tam o tom ani čárka, tak mi uchází narážky na předchozí péči předchozích majitelů. Ramínka snad umí vyměnit každej.
Navíc do třetice tomu odešl ještě výparník klimy, kvůli tekrý se musí sundat celá palubka. To je krom běžného čistění a plnění klimy taky věc se speciální údržbou , že.
Opět skvělý produkt od fa Behr Hella.
V servisnom pláne môjho auta nie je o demontáži ramien ani čiarka a aj cez to boli dole. Ich demontáž vrátane demontáže ponorky nám umožnili lepší prístup na opravu dodrbaného koša v ktorom je uložený vzduchový filter :-!:-! Ale znova my chápeme, že ty nechápeš, že niekto to mohol reálne demontovať a napríklad zle utiahnuť, že. Len mimochodom, v dávnej dobe mi na firemnej merive menili čelné sklo a zle nasadili naspäť krycie lyšty, ktoré išli od začiatku čelného skla až po piate dvere. Jedna z nich uletela, čo neznamená, že teraz budem celý život slintať na auto a ziapať na každom fóre :-!:-!
Únik chladiva přes něj. Mechnaik oblejzal s infralampou pod autem a nikde nic, vlezl dovnitř a všechno utíkalo výparníkem do interiéru.
U jagaru topila půlka auta, jen spolujezdec, u řidiče studeno. Zanesenej heater core a přečerpávací pumpa Bosch která fungovalo dle erupcí na slunci. Naštěstí v tomhle případě stačilo rozebrat jen spodek palubky.
Ta klima topení EU automobilkám nějak nejde, u amerik úplně v pohodě.
>:D >:D Lexus enthusiast a jedno bebí s BMW..... Ale je to general failure.
Doufám, že stejným způsobem, to tady podle tebe, jednoho diskutéra, někdo neposuzuje obecně. Jestli ano, tak jsme všichni dost v )( ....
Info pro mistni amerikanske patrioty: 8er uz par mesicu lita na ringu stejne jak Z2 (spoluprace s Toyotou). Staci mrknou na google nebo youtube prece a nedelat ze sebe tupce ze znam pouze ameriky. Treba kolega Mustang by tak jednoduse zjistil ze M3/M4 ma manual >:D