Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Facelift BMW řady 7 už nemá téměř žádné tajemství. Po obřích ledvinkách ukázalo další novinku

Premiéra omlazené sedmičky se sice má uskutečnit až příští týden, snímky z online konfigurátoru však kolují sociálními sítěmi už nyní.
Zpět na článek
9. 1. 2019 17:29
10. 1. 2019 00:15
9. 1. 2019 19:54
9. 1. 2019 19:57
9. 1. 2019 20:08
9. 1. 2019 20:12
9. 1. 2019 20:30
9. 1. 2019 21:04
10. 1. 2019 10:49
9. 1. 2019 20:27
9. 1. 2019 20:29
9. 1. 2019 22:33
9. 1. 2019 22:39
9. 1. 2019 23:00
9. 1. 2019 19:56
9. 1. 2019 21:03
10. 1. 2019 08:30
10. 1. 2019 09:43
10. 1. 2019 11:27
10. 1. 2019 11:40
10. 1. 2019 14:52
9. 1. 2019 17:29
Ladvinky
z toho cumaku ide strach >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
10. 1. 2019 00:15
Re: Ladvinky
Však počkej, v příští verzi to beztak ještě trumfnou....
Avatar - KANKUNEN
9. 1. 2019 17:54
Volha edition,
ale už jsem tady dostal za uši, že bez příslušného vzdělání se nikdo nemá právo k designu vyjadřovat.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
9. 1. 2019 18:09
Re: Volha edition,
A to tě zje...al Chosé Kabáň? :-)
Avatar - KANKUNEN
9. 1. 2019 20:40
Re: Volha edition,
Nevím, ale neměl ani na kravatu a holiče. >:D
Avatar - Uživatel_5340709
9. 1. 2019 18:07
XXL ledivny
sice vzbuzují otazníky, ale celkově to auto získalo čistější linky, zadek lehoulince audinovatí, ale vše ku prospěchu věci. Za mě :yes: , protože už to není ta chaotická změť podivných linek odnikud nikam. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
9. 1. 2019 19:54
The 7
Nepochopitelné.
Rozbalit vlákno
11
9. 1. 2019 19:57
Re: The 7
Nejošklivější BMW všech dob.
Avatar - _Karel_
9. 1. 2019 20:08
Re: The 7
Že by pomsta designéra, kterého nahradili Kabaněm? ;-)
Avatar - white label
9. 1. 2019 20:30
Re: The 7
Tohle je úplně jiný příběh...
9. 1. 2019 21:04
Re: The 7
Ale áno. Myslel som teraz na jeho rukopis voči tejto najnovšej kreácii.
10. 1. 2019 10:49
Re: The 7
Tak to zase prrr, to bys ho hrubě podceňoval! Jeho předfaceliftovaná sedmička je pořád s přehledem nejodpornější baworák všech dob, ze všech strana a dokonce i uvnitř. Co jsou proti tomu nějaké přerostlé ledviny! 8-s 8-s 8-s :no:
Avatar - white label
9. 1. 2019 20:27
Re: The 7
Myslíš pomstu čínského designéra...?
9. 1. 2019 22:33
Re: The 7
Mě zase až tolik nepobuřuje. Působí sebevědomě (což je u sedmy dobře), design je celkem ucelený, se zachovanými charakteristickými rysy značky.

Je to asi, podle mě, také trochu otázka zvyku. Za půl roku to taková divočina už nebude. A nikdo si jí s ničím nesplete. Alespoň zatím. ;-)
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2019 22:39
Re: The 7
Zdravě sebevědomě vypadala už předtím a nepotřebovala k tomu půlmetrové ledvinky. Tohle je nějaká bavorská parodie na Lexus.
Avatar - _Karel_
9. 1. 2019 23:00
Re: The 7
Nebýt těch ledvin a pár detailů, tak je to pořád pěkný auto. Řekl bych, že v BMW usoudili, že zákazníci 7-er už nechtějí střídmou eleganci, ale křičet do okolí. Trochu mi pohled na předek evokuje styl CTR.
9. 1. 2019 19:56
Omlouvám se:)
Kdyby mi někdo řekl, že nějaká čínská firma blbě zkopírovala BMW sedm a prodává ji pod novým názvem, normáně bych tomu uvěřil...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - IbizaFR
9. 1. 2019 21:04
Re: Omlouvám se:)
já tomu říkám "auto s rypáčkem" >:-[]
9. 1. 2019 21:03
Bmw
Bmw 7 radiator edition :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
10. 1. 2019 08:30
Sedmičku
stačilo jen trochu postrčit směrem k novým markantám, které předvedly 8er, X5, Z4 a 3er, tj. hlavně nová 3D zadní světla, nový tvar předních (užší) a nová optika minimalistické varianty angle eyes. Potud dobrý, ale implantace ledvin naprosto boří všechno to nové užší minimalističtější a modernější, vypadá to jako návrat prvku z roku 1934. Jak jsem schopen to nějak pobrat u SUV, která mají předek přece jen vyšší, tj. větší plochu, která ledviny aspoň trochu roznese, tak na relat. nízkém předku sedanu je takový prvek otřesný, pěst na oko. Je to škoda, protože to auto je designově velmi kvalitní, ale ty ledviny ho vraždí.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ham.
10. 1. 2019 09:43
Re: Sedmičku
Osobně si myslím, že ani tak moc nevadí velikost těch ledvinek, ale jejich umístění a provedení. Kdyby byly umístěné o pět čísel níže a jejich vrchol by tvořil jednu linku s horní hranou světel (nevybíhal by křiklavě nad ně) tak by se jednak zmenšil tak jako tak zbytečně velký fejkový prostor pod ledvinkami a celé by to opticky přimáčklo čumák více k zemi. A kdyby ledvinky byly sice stejně velké, ale méně plastické (nebo vyboulené) a s decentnějšími, jemnějšími lamelami, tak by to bylo elegantní i při velké ploše ledvinek. Tím, že se neustále snižují světlomety a ledvinky trčí do výšky i do prostoru nad ně/před ně, tak vytváří efekt prasečího rypáku, kdyby horní hrana byla v rovině se světlomety a naopak spodní hrana o to více zajížděla blíže ke spodku auta, tak by tento efekt nevznikal.
Avatar - white label
10. 1. 2019 10:14
Re: Sedmičku
Pořád by byly nadměrné, ale přijatelnější by to bylo určitě.
Avatar - woody-alien
10. 1. 2019 09:54
Re: Sedmičku
Palcáti zase palcujou >:D ale naprosto souhlasím. Co se týká implantace ledvin, silně mi to připomíná "citlivé" řešení masky S-Crossu.
Avatar - white label
10. 1. 2019 10:21
Re: Sedmičku
Souhlas, také mám radost, že BMW opuští velkoplošné zadní lampy, ale megaledviny to celkově negují. A co se samotné šířky ledvin týče, tak tady už poslední verze (X7) ledvin pomalu překonávají i ty, z r. 1934.
10. 1. 2019 09:53
ja to vidím inak
podľa mňa sú tie ľadviny ok. Celý problém je v tom, na čo sme zvyknutí. Rolls mál odjakživa mega masku a prťavé svetlá a nikomu nevadí. Bola len otázka času, kedy dobehnú rozmer masky rollsu, betley, či audi, mercedes. Pozrite si dnes niekdajšie ľadvinky (myslím pred 2000), sú až smiešne malé. Dnes je trend dominancie a agresivity, každé druhé auto suv, vyžiadala si to doba, mať agresívny, dominantný predok. Na jednej strane kupujeme stále väčšie autá, stále masívnejšie, letíme na trende suv tankov a na druhej sa divíme, keď sa dizajn adaptuje. Niekdajšia 7 bola štíhla a elegantná, ale kúpil by si takú dnes niekto?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lyon667
10. 1. 2019 10:22
Haló, Bangle..
Haló, Bangle, vylez! Ja vím, že tam jsi. Schovaný ve studiu, ve skříni s kostýmy na maškarní, po nocích svým bývalým kolegům tajně čmářáš do výkresů.

Ale seriózně - tohle už působí příliš nevyváženě, v podstatě nutný výsledek typicky německé snahy udělat perfektní ještě "perfektnější", což nemůže dopadnou dobře. A taky nedopadlo. Předface byl podle mě nejpovedenější 7er od dob E38, takovéto zásahy jsou úplně zbytečné.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - romgator
10. 1. 2019 11:27
Ledvinky
Tak je to vždy. Když Lexus popustil uzdu fantasii, někteří to kritizovali ( já taky ). S odstupem mohu říci, ze to ,,elku" sluší. To samé u Jeepu. Také samá kritika. A nikdo to již neřeší. A co čtyřoká Škoda? Dejme tomu pánové čas.
Někdo v diskusi zmínil návrat do 30. let. Ono retro je dnes v módě.
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2019 11:32
Velké ledviny a deflektory
Veliké ledviny:
Spíš než esteticky, což je stejně sporné, bych chtěl vědět aerodynamicky, co se pak dělá s tím velikým množstvím vzduchu vstupujícího skrz ně za jízdy do motorového prostoru. Možná se zavírají v závislosti na rychlosti za maskou žaluzie, ale pak tu zase vzniká svislá čelní stěna - ty tam jsou doby, kdy se to elgantně regulovalo automaticky tvarem přídě.
Ale Mercedes, či Mazda dělají dnes svislé "tlamy" také veliké.
Kromě jiného je tu i špatný náraz s chodcem - ostrá hrana nad maskou.

Defletory kolem předních kol:
Jsou zde nápadně větší, než dosud bývalo. BMW s tím před časem začalo jako první a dovádí to do konce tím, že odsává druhým deflektorem vzduch do strany karoserie. Ty přední (v nárazníku) jsou dnes už běžné, ale v na boku to nikdo nemá.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Snooob
10. 1. 2019 14:51
Re: Velké ledviny a deflektory
lepšie pozeraj, tie "ľadvinky" sú viac-menej celé zaslepené
11. 1. 2019 09:16
Re: Velké ledviny a deflektory
Jo, jo, máš pravdu - děkuji. To doteď nebylo.
A Mercedesy nebo Mazdy mají doteď "tlamu" celou otevřenou.
Škodovky jednak nemají mřížku tak velkou a jednak ji mají ze 3/4 se shora zaslepenou - a také posazenou níž a navrchu zaoblenou příď. Tak si myslím, že to má být - vstup vzduchu má být co možná až pod nárazníkem. Velkým tlamám ala Mercedes nerozumím.
10. 1. 2019 11:40
Limuzína?
Tento termín by se tady správně neměl používat. Jde o sedan. Limuzína je s přepážkou odděleným prostorem zadních sedadel od předních.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
10. 1. 2019 11:56
tento dizajnersky smer
ak to nazveme takto ciste ako proforma sa mi teda na bmw vobec nepaci.... pritom prva X5 je dodnes krasna ... aj bmw 3 z konca 90 rokov.. alebo blanglova 5ka..... ci ta brutalna Z8 z bondovky.... ale tieto dnesne nove kusky od vrtulke? nechapacka..ved to nema kuska elegancie ... chapem ze casdy ked auta boli aj akymsi umenim su uz prec a nastava tvrdy masovy biznis ale napriek tomu auto v takejto cenovke by malo kusok aj vyzerat si myslim ... v podobnej sfere teda za mna zlate jaguare alebo maserati... :yes:

mat co najvacsie ladviny a ponton ako na ponorke.. hmm... menej je pritom niekedy viac a tu to plati dvojnasobne... som presvedceny ze bawo ma pritom vizualne na ovela viac ako predvadza... vidim tu premrhany potencial a nadalej neskutocne rezervy ...
Rozbalit vlákno
1
10. 1. 2019 13:51
Re: tento dizajnersky smer
Aspoň že už nejsou zpřetrhané linie. I Mercedes už to konečně opustil a vypadá to, že už tahle příšernost je konečně pryč i ostatních (Mazda, Hyundai, ......).
Avatar - Snooob
10. 1. 2019 14:52
A mne...
... a mne sa to páči!
Rozbalit vlákno
0