Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW řady 7: Čtyřikrát přeplňovaný turbodiesel 750d má českou cenu

Nejsilnější vznětový agregát od BMW má šest válců, čtyři turbodmychadla a řada 7 s ním stojí téměř tři miliony. Jak si vedou další varianty?
Zpět na článek
7. 7. 2016 18:52
7. 7. 2016 23:07
7. 7. 2016 23:13
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2016 18:36
Trochu k věci
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
7. 7. 2016 18:55
Re: Trochu k věci
Ještě k věci:

,,Es ist schon HEUTE absehbar, dass die Abgasreinigung beim Diesel enorm teuer und aufwendig wird.

Gleichzeitig wird die Elektromobilität preiswerter.

Vor diesem Hintergrung wird sich die Frage stellen, ob wir ab einem gewissen Zeitpunkt noch viel Geld für die Weiterentwicklung des Diesels in die Hand nehmen sollen.''

Matthias Müller, VW Chef
(Quelle ,,Handelsblatt'')

O strategii BMW nevím, nicméně v luxusní třídě má výhledově (krátkodobě) diesel asi větší šance.

PS Pro mě by.. to byla těžká volba, jestli 750 i nebo d.
8. 7. 2016 05:15
Re: Trochu k věci
...jedna paní povídala? Zrovna zhovadilé AF dávat neustále jako zdroj informací. Hujere, co ta hrubka a v tvým věku? ;-)

Končí s čím? S výrobou? S vývojem zcela nových motorů?

To nění možný, jak jsi schopný/á opsat cokoliv >:D
Avatar - simon_sez
8. 7. 2016 08:35
Re: Trochu k věci
ne "cokoliv", ale len "co se hodi do kramu"
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 14:26
Re: Trochu k věci
Pojď probrat "cokoliv" :-)
8. 7. 2016 15:23
Re: Trochu k věci
Nikdo nechce plevelit diskuzi a Sakra je sakra smutná >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 15:30
Re: Trochu k věci
Jj už Cyril a Metoděj to tu měli těžký >:-[]
7. 7. 2016 18:52
Hmmmm
Čtyři...sta koní se spotřebou 5,7/100km, stal se zázrak >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2016 19:22
ak uz luxusne setrit
tak asi skor hybridnym lexusom ako 4krat preplnanym dizlom... nedava mi zmysel luxusne auto s xy turbami a este k tomu v dizli.... spolahlive luxusne moderne auto si dnes predstavujem uz inak ako chlapci v mnichove ale napriek tomu nepochybujem ze si toto naftove bawo svojich par rokov slavy este uzije

tej papierovej spotrebe ale neverim ... podla mna bude v reale minimalne aspon o 2 litre vyssia, takze nie je dovod nejako kvoli spotrebe specialne jasat a vytesovat sa
Rozbalit vlákno
2
8. 7. 2016 05:16
Re: ak uz luxusne setrit
Běž jim poradit, řekni jak jsou v Mnichově hloupí...

Moc prosím!!! A pak se stav tady, jak jsi dopadl, jo? ;-)
9. 7. 2016 17:36
Re: ak uz luxusne setrit
Oni nejsou ani tak hloupi jako EU donuceny
Avatar - Londonbridge
7. 7. 2016 19:40
Radsej nieco taketo...?
Rozbalit vlákno
0
7. 7. 2016 20:29
zajimavy, ze komplikovanej naftak stejne drahej jako benzin
ze by jich chteli ještě par prodat dokud je nezakážou ???

nechapu ze si někdo koupi naftak do auta, kde naklady na palivo delaj jen zlomek provozních nakladu a přitom riskuje, ze ho za par let bude muset odstavit na okraji kazdyho většího města a dal jit pesky nebo smradlavou sockou
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2016 20:33
Re: zajimavy, ze komplikovanej naftak stejne drahej jako ben
ja hlavne v dnesnej modernej dobe uz nevidim zmysel kupovat naftak v luxusnej kare za 3 melony .. to je skratka blud .... tu to chce uz jednoznacne poriadny beznin alebo moderny hybrid .. nie je o com... ked uz luxusne setrit tak urcite radsej v lexuse :yes:

ale za par rokov takyto naftak s 4 turbami moze mat zase obrovsku cenu ako vystavny prehistoricky exponat... to je tiez pravda ;-)
7. 7. 2016 20:36
Re: zajimavy, ze komplikovanej naftak stejne drahej jako ben
ano, takhle sem to myslel
u auta v takovyhle cenovy kategorii..

predstav si, ze prijedes před luxusni hotel, vyleze pikolik, ty mu das klicky aby zaparkoval, on na to slapne a z vejfuku vylitne cernej dym, takze budes vypada jako hornik co prave vyfaral >:D
Avatar - _Karel_
7. 7. 2016 23:08
Re: zajimavy, ze komplikovanej naftak stejne drahej jako ben
Ano, zcela typická situace s šestiválcem BMW v 7-er. Před luxusními hotely jsou majitelé aut za 2-3 miliony všichni jako horníci.
Stejně jako lidi ve všech evropských městech vypadají jako horníci, v praze i jako černoši, protože všude kolem jezdí diesely.
Re: zajimavy, ze komplikovanej naftak stejne drahej jako ben
"Ještě větší blbec, než jsme doufali."
Avatar - jozephko
7. 7. 2016 20:53
Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Vôbec nechápem, prečo sa BMW necháva zo strany Audi aj Mercedesu vyautovať či skôr vyoutovať :-) tým, že neponúka osemvalcový diesel. Ak by som mal vyčlenených 3 melóny na auto, tak by som si určite nekupovať šesťvalec, aj keby mal 10 túrb...
Rozbalit vlákno
59
7. 7. 2016 20:56
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
ten benzinovej ctyr a něco litr ale je osmivalec, i když nejakej pridusenej
dnes sem naopak nekde cet, ze audi konci z vývojem osmivalcu, takze další uz nebudou. ale mozna se o tyka jen tdi ...
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2016 21:30
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Ne i benzínu :-!
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2016 21:32
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Vaculík to dobře vysvětlil v testu A8 V8 TDI v Dieslu = skvělej motor ale chování auta, brzdnou dráhu atd. ovlivňuje takovym způsobem že ne :no:
Proto ho taky automobilky co vyrobily násobně víc véosmiček než Audi nepoužívaj = MB, BMW ani Jag

V8 TDI se hodí do velkýho SUV = v osobnim autě negativa převažujou výkonovej plus
Avatar - _Karel_
7. 7. 2016 23:14
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2016 23:43
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Ty si fakt tupej ubožák :-!

Je bez diskuzí že k tématu si lhal a kecal tooootální kraviny = tušíš aspoń sám co tě k tak tupýmu chování vede? Umíš to říct?

Vaculík a dávno před nim inženýři MB a BMW došli k tomu co sem napsal = a bude to platit i když se budeš chovat jak hoooovado. I když ne = co zkusit to ne?

Na faktu že to tak je stejně nic nezměníš [odkaz]
8. 7. 2016 05:22
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Milá Sakro, náklady...to je ten správný důvod, žádný jiný! Běž už do paďous s neustálým papouškováním. Ať budeš kravinu prezentovat třeba tisíckrát, zůstane kravinou.
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 14:01
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Ať je sebe blbější ať je přesně opačnej než profíka z oboru = hlavně mít svůj názor :yes: >:D

Nezapomeň = čet sem zdůvodnění jízdních vlastností od tebe i Vaculíka :-)

Jak si vlastně vysvětluješ nižší cenu V8 nafty než benzinu u A8? ;-)

Už sem to psal = po diskuzi je jasný že v posouzení jízdních vlastností na tom budeme tak stejně = možná já líp :-! >:[]

Jeden z nás svý schopnosti extrémně přeceňuje = to je jedinej rozdíl :-)
8. 7. 2016 15:19
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Určitě na tom budeš líp, teoreticky vyzbrojen Vaculíkovinami a Forovitostí AF >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 15:34
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Teď se nadoraz soustřeď! Už? = tak ano, naprosto bez diskuzí a zcela jednoduše ANO >:-[]

Co ta nižší cena V8 nafty než benzínu = užs to vymyslel? ;-)
9. 7. 2016 10:18
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Proč bych měl obhajovat politiku Audi? To je jejich problém. Kdyby jsi byl/a dospělý/á, pak víš, že prodejní cena se neskládá vždy stejně.

Máš něco k BMW, nebo jen troubíš do prázdna? :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2016 11:10
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Takže furt nevymyslel :-)

Přitom řešení bejvá to nejjednodušší co se nabízí ;-)

Jsem zvědavej na Jaguaří pokus o 50d = snad to nejsou jen internetový kecy a fakt bude :yes: :-)
8. 7. 2016 05:19
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Vaculík si může pindat co chce. Ty jsi ještě zůstal u papouškování? To je mi tě líto. ;-)
Avatar - simon_sez
8. 7. 2016 08:40
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
...zas ta Vaculikova A8 so zlou geometriou a zvlnenymi kotucmi 8-s
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 14:27
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
:yes: :yes: >:D >:-[]

Zase to Audi kde je V8 benzín dražší než nafta = jestli nám tim nechtěj něco naznačit! Co asi? ;-)
8. 7. 2016 21:05
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Já ti nevím, že by se ti snažili naznačit, že má zážehová o nějakých 40 kW víc? Nemluvě o vyšší normované spotřebě, která jim samozřejmě víc zvedne flotilový průměr. Zato S8 mi přišla dobře naceněná; pokud člověku nevadí Skový podvozek, nedávala mi moc tahle slabší V8 TFSI smysl.
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 22:57
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
To neni zas tak výjímečný že benzín má trochu víc = dost výjímečná je naopak vyšší cena benzínu :-)

Vyšší normovanou spotřebu má benzín vždy = nebo?

S8 je nejlepší A8 = to je ten pravej a správnej model :yes: :yes:

Šílení teoretickejch fanoušků po V8 TDI mi nikdy nedávalo smysl a Vaculík stejně jako odklon MB a BMW mi to jen potvrdilo. Jestli ovlivńuje chování a brzdnou dráhu vozu způsobem jakej popisuje Vaculík = neni už vůbec o čem :no: 8-s
9. 7. 2016 10:20
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Teoretikům smysl dává málo co, takže tvůj papouškovací názor je fest OT >:-[] .

Naslouchej MT, od něj aspoň něco pochytíš! :yes:
Avatar - praděda7
7. 7. 2016 23:16
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Simply, BMW si to nemůže dovolit......až bude součástí koncernu, tak potom snad jo... ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2016 23:45
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
[odkaz] ;-)
8. 7. 2016 05:23
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Prohlášení automobilky? Klídek...

Co prohlásili? Nevíš? Jako obvykle ;-) Zkus Culíka ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 14:08
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Pindy beze smyslu jako obvykle = ale z vlastní hlavy :yes: >:D

Furt si myslíš že seš nad Vaculíkem? Dost dobrý = sranda musí bejt :yes: >:D >:D >:D >:-[]
8. 7. 2016 15:20
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Co se týče popisu A8, pak pokud nedošlo k zásadním změnám k horšímu v rámci FL (což by bylo neobvyklé), pak ano, pravděpodobně jsem ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 15:33
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Já to věděl :yes: :yes: >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - white label
8. 7. 2016 15:54
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Pořád lepší být nad ním, než mu lézt imrvére do konečníku, jako ten váš slavný dvojnick... :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 19:52
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Nenene = je to o tom souhlasit s názorem odborníka nebo tvrdit že tomu rozumim líp

Jedno z toho je fakt blbost = totální

Ani ty by sis na páju proti Vaculíkovi nevsadil ;-)
9. 7. 2016 10:21
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Sakro, jsi nepoučitelná >:-[] Nic nevíš, jen kecy, prdy, beďary ;-)
Avatar - white label
8. 7. 2016 00:00
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Mercedes má aktuálně dieselovou V8?
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 00:02
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
MB a BMW maj jen náskok [odkaz] ;-)

Naftová V8 je v OA stejně blbost = tý benzínový V8 4.0 mi bude líto :-|

Ale v Bentley a dalších špičkovejch modelech koncernu určitě přežije eště dlouho.. :-)
Avatar - white label
8. 7. 2016 00:10
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Autoforum, to je záruka kvalitních a důvěryhodných informací, skoro jako od strýca Vaculíka. >:D
Porč se ten váš společný nick vždycky marně snaží udělat z nedostatku přednost? :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 00:11
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Pravdu díš = Martin Vaculík je velmi velmi seriozní, v našich krajích v tématu auta asi vůbec nejlepší zdroj informací :yes: :-)

A Autoforum drtivě poráží ACZ = o tom snad žádná >:-[]

Zrušení V8 TDI v OA je rozumá věc = došli k tomu naprosto úplně všichni = krom pár fanatickej příznivců jedný značky = ti ale nejsou moc důležitý ;-)

A trend omezení víceválců sem tu zmínil už hodněkrát = týká se samozřejmě i Audi

Popravdě značky udržujou větší motory v nabídce už jen kvůli image = MB nedávno oznámil že svuj dvoulitr z A45AMG vyladil na 400, 500 a 600 koní
8. 7. 2016 05:24
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Tak švihej na Forum a vopruzuj tam. Napsal/a jsi tři kraviny za sebou.

Jsi rekordmanka Sakro >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 14:12
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
A? >:D

Definitivně ti přestal fungovat hlava? >:D >:-[]

Vopruzuješ ty = fantasmagoriema o svý nadřazenosti nad profíkama různejch oborů :-)

Tak se pochlub s 3 kravinama = jestli na to máš >:-[]
8. 7. 2016 15:21
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
O svý nadřazenosti nad profíky různých oborů? Kde jsi na to přišla? ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 15:31
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Šla? >:D

Zkus to znova! Tentokrát to třeba trefíš ;-)
8. 7. 2016 21:22
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Tak to je dobrý vtip. Audi má vývoj opustit, protože by se nevyplatil. Ale představuješ si, že Porsche a Bentley to potáhnou dál? >:D V tomhle pojedou dohromady - situace se nezlepší tím, že s tím jeden z nic sekne. A co Lamborghini? Budoucí emisní normy dávají jasné "datum spotřeby" stávajícím motorům. Buď je modernizuješ, nebo půjdou z trhu.
8. 7. 2016 21:56
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
AUTOCAR: [odkaz]

The all-new V8 designed by Audi for use in the wider VW Group may be the last ;-) of its kind, a company source has told Autocar.

Níže uvádím i odpověď z AUTOCARU na otázku: ,,Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?'' :-)

Global fuel economy regulations are putting pressure on the V8 engine as a concept. As a result, many car manufacturers are looking to downsize to V6 (v případě BMW samozřejmě R6..) powertrains or even, in the case of Volvo, producing only four-cylinder engines and using hybrid electric drive to deliver extra performance when the driver wants it.

ALLESAUTO: [odkaz]

Stadlers Aussage legt nahe, dass der unlängst vorgestellte, neue V8, der in seiner ersten Verwendung als E-Turbo-Diesel im SQ7 zum Einsatz kommt, somit aus dem Hause Audi der letzte ;-) seiner Art sein dürfte. Das deckt sich übrigens auch mit den Angaben einer ungenannten Quelle unserer UK-Kollegen von Autocar.co.uk. Auch dieser bestätigte, dass bei den geplanten Investitionen in Richtung E-Mobilität und Digitalisierung schlicht kein Platz im Budget mehr bliebe um Die Entwicklung von V8-Motoren weiter zu finanzieren.
Avatar - AUDIRS6
8. 7. 2016 22:25
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Aaach, jaaaj...
OK, takze je cerstvo vyvinuty novy blok V8, ktory vyvinulo Audi pre 4.0 TDI a dostalo ho aj Porsche do Panamery. A dostane ho aj Cayenne a asi aj Touareg a Bentayga.
Z tohoto bloku ma byt odvodeny aj benzin. A kedze vieme, ze benzin V8 ma vraj vychadzat z benzinovej V6, bude to znamenat pravdepodobne fakt novy blok s roztecou valcov 93 mm ( v novej V6 TFSI ).
Takze uz vsetky tieto motory sa robia ako Audi+Porsche.
To je ta zaujimava vec - byt sucastou velkeho koncernu s vela znackami, ktore mozu byt odberatelia tej techniky. Rupino si povie - pre nase portfolio sa nam neoplati davat take velke love na vyvoj, nech sa podielaju na vyvoji tie drahsie znacky - teda Porsche, Lambo, Bentley. No a tak, ako si Porsche len trochu poupravilo 3.0 TDI ( predtym ) a 4.0 TDI ( teraz ), tak bude takto "odoberat" Audi motory od svojich sukmenovcov a len si ich upravovat na svoj obraz. Ake jednoduche.

Ale nieeeee, niekto sa tu ide vytiesat, ze hadam po predstaveni novej A8, A6 a A7 ( plus ich S a RS derivatov ) uz dalsia generacia nebude mat ziadnu V8 >:D No pekne ste naivni. >:D >:D >:D >:D
A uz ste poculi o takych trhoch ze: Rusko, stredny vychod, Cina, USA, Australia...? >:D
A dalsia vec: Toto vypada byt teraz fakt zbrusu nova generacia V-motorov. Proste nova roztec valcov a vsetko nove s tym suvisiace...
Kolko rokov sa vyrabali V-cka s roztecou valcov 90 mm ? ;-) ( 17, 18...? a stale sa vyrabaju )
Takze ako dlho vydrzi tato nova generacia v obehu len s upravami "komponentov" tych motorov ? 10, 15, 20... rokov ? :-)

Takze zrus poplach, prevrat sa nekona. >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 22:52
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Ajajaj = tos špatně pochopil. To neni převrat to je prostě evoluce [odkaz] ;-)

A neboj to nebude od zítra = vidim to nejdřív na popozítří >:-[]
8. 7. 2016 22:55
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
No, RS6, to je zajímavá interpretace těch článků:

,,tak bude takto "odoberat" Audi motory od svojich sukmenovcov a len si ich upravovat na svoj obraz. Ake jednoduche.''
:-)

Samozřejmě můžeš mít pravdu.. , v článcích se píše jen že od Audi je to ZŘEJMĚ poslední V8 SVÉHO DRUHU.
Což není příliš směroplatný..

Já jsem to pochopil tak, že Audi skončí s V8 nadobro.
Nicméně se nepíše kdy atd.

PS Také netvrdím jak to bude, jen jsem uvedl odkazy a jak je chápu ;-)
Avatar - AUDIRS6
8. 7. 2016 23:10
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Ved...
pokial bereme V8 TDI, tak ako V8 nafta je novy 4.0 TDI jediny a asi bude fakt posledny svojho druhu. Nepredpokladam, zeby sa Toyota koli Landcruiseru ( a neviem kde ho este montuju ) unuvala vyvinut novu V8 naftu, RangeRover tipujem podobne.
Takze ak bereme tuto 4.0 TDI ako revolucny motor, ktory sa uz nechystaju v buducnosti vyvijat do este generacne dalsej podoby, moze to pre neho znamenat podobne ako pre generaciu V8-iek doterajsich, zivotnost s drobnymi evolucnymi obmenami kludne 10-20 rokov. Vsetko zalezi od dopytu a v danom obdobi platnych legislativnych ( ekologickych ) nariadeniach a moznostiach, ako ich splnat.
A benzin ? Tak tam to vobec nevidim tak pesimisticky. Pride mi to ako chybna interpretacia. Ako sa dozvies, ze ktori konkretni inzinieri mali na starosti vyvoj tych motorov ? To su podobne chyby, ako to, ze V10 FSI je motor Lamborghini, pritom ho vyvijalo Audi spolocne s inziniermi z Lamborghini, lebo sa od zaciatku vedelo, do ktorych vsetkych modelov ten motor pojde. Dnesni novinari su len senzacie-chtivi, takze ani tam by som nejaku zapeklitost nehladal. ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 23:32
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Dopyt je jen Evropa = nic moc. 4.0 TDI neni revolucny motor, je to motor s revolucnim přeplňovánim = to víc odpovídá realitě

A nejspíš skončí v podobnou dobu jako V8 v RR. A nebude to za 20 rokov ;-)
Avatar - AUDIRS6
8. 7. 2016 23:48
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Nechcel som na teba reagovat, nema to totiz zmysel. Reagujem len na :no: od teba, lebo isto to beres ako pomstu za :no: ktory mas. A vies od koho ? >:D
Naschval som sa pozrel na aktivity ludi tu prihlasenych... Tipni si, kto sa takto "prejavil zo zahrobia"... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

ad V8 nafty: RR aj Toyota pouzivaju uz trosku "fuzate" motory. Tento Audi je ako aj ty isto vies fungel novy. No takze ma najväcsiu sancu svojich konkurentov prezit a to hlavne vdaka 1 najväcsiemu parametru - oblubenost modelov, do ktorych sa montuje a bude montovat. Je ti jasne, ze to su 10-100-nasobky toho, co tu preda RR a Toyota V8 naftu, ci...? ;-)
Neber to v zlom, ber to normalne ako fakt, dokonca to teraz mozes aj obratit proti nasim, ze je to ich vizionarstvo co do buducnosti... Ze preto sa na to vykaslu skor... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2016 00:09
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
To bude ten co mi letos napsal už nějakou stovku SZ a jednu lepší než druhou :yes: >:D

Posledních 50 je o padlých sovětských vojácích a jejich památce = fakt nekecám! :yes: :yes: >:D

Toyota bola fuzata = ale ta s naftou asi definitivně skončila
RR nafta V8 4.4 je klon V6 3.0 = starší ale zas žádná ultrahistorie

Neber to vo zlom ale na konec životnosti to nebude mít moc vliv = skončej nejspíš tak nějak ve stejnou dobu ;-)
Avatar - AUDIRS6
9. 7. 2016 00:12
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
A ked ostane nas v predaji dlhsie, posles mi karton Becherovky ? >:D
Pri tvojom presvedceni by som do takej stavky kludne isiel... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2016 00:27
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Uvidíme jaký motory dostane RR Velar [odkaz] a hlavně jaký budou naftový řadový šestiválce řady Ingenium. Jestli dojde i na občas naznačovanou verzi která má bejt konkurentem BMW 50d = s výkonem kolem 400 koní = osmiválec de do důchodu :-)

V8 5.0 Supercharged je stejně jako 4.0 TFSI lepší než nafta ;-)
Proč chtít naftu ca 400 koní když je tu benzín 575 PS = to může vymyslet jen evropan >:-[]
9. 7. 2016 10:33
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Je samozřejmě otázka, čemu člověk říká nový. Tak, jak to chápe Hammunasakra, už žádný nový být nemusí, tedy postavený kompletně na zelené louce. Ale s evolucemi těhle si můžou vystačit dlouho.

Co se týče budoucí RS6 a ostatních vrcholných modelů, tam bude jen otázkou času, než to budou hybridy. Pak je otázka, jestli k tomu dají V8, protože výkony poletí do šílených čísel (ne že bych měl něco proti RS6 s 900 koňmi ;-) ).
Avatar - AUDIRS6
9. 7. 2016 10:43
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Ved proti nebudem ani ja, teda pokial splnia slub a urobia z nej pekny sedan... ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 23:03
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Ne představuju si že V8 v Audi skončí a benzínový V8 možná eště o něco dýl zůstane v Bentley a možná Panameře
Seknou s tim všichni = a důvodem je jak technika tak ekonomika
Lambo je zas něco jinýho = tam to proběhne taky ale podobně jako v Bentley = asi trochu pozdějš než u Audi
Tohle neni jen o klasickym "buď modernizuješ nebo z trhu" o kterym píšeš = přidávaj se další vlivy = a pro víceválce to neni dobrý

Může to působit paradoxně ale dýl možná zůstanou ultradrahý V12 než běžný V8 4.0 TFSI a podobný motory
Ten masovej přechod na elektriku a silný omezení dieslů atd. kterýmu se tady furt dokola smějou = bude. A je to spíš blíž než si připouštíme

Je nejspíš nejvyšší čas pořídit si nějakej pořádnej motor = nežertuju :-)
10. 7. 2016 21:26
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Vývoj těch motorů však někdo musí zaplatit. A bude to stát stejně, ať je budou dávat do dvou modelů, nebo do deseti (což je zjednodušené, ale budiž). Když od nich dá Audi ruce pryč, tak to Bentley vůbec nepomůže, protože najednou budou must hradit větší část koláče. Porsche to klidně může ustát, ale ta pozice se jim určitě líbit nebude, to by dnes nespolupracovali s Audi, když se jinak rádi přetahují. Tam je jen záchranou, že osmiválce a šestiválce by měly mít společný základ. Což je právě důvod, proč si nemyslím, že by tohle bylo tak horké - ve větším ohrožení podle mne jsou u automobilek, které přechází na řadové šestiválce.

Ta část o modernizaci byla o tom, že během několika let bude nutné ty motory modernizovat, pokud by je někdo chtěl používat dále, a to stojí peníze, přičemž by už od Audi nedostali ani flok.
Avatar - white label
9. 7. 2016 00:08
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
To je tak, když má někdo antikoncernoooovwé klapky na vwoooočích... >:-[]
Avatar - Ham.
9. 7. 2016 10:26
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Myslím, že u tety-strejdy to nejsou klapky, ale sžíravé utkvělé představy, kterých se nedokáže nikdy zbavit a klidně se kvůli nim dokáže opakovaně ztrapňovat. Před několika roky, když jsem začal číst auto.cz, tak tu byly všechny diskuze o Audi (i jiné) zaplevelené jejími věštbami o tom, jak V8 u Audi končí a nedožije se další generace včetně odkazů na články různých "Bulíků" (čti jejích oblíbenců té doby, ke kterým vzhlížela jako ke svatému obrázku"), kteří předpovídali brzký konec těchto motorů. Dokázala na toto téma napsat tisíce příspěvků, které se opakovaly jak kafemlejnek. No a dnes, sotva vyjela nová generace V8, tak ji opět věští konec. Vzhledem k tomu, že taková generace motoru vydrží s různými upgrade běžně třeba 8 roků v produkci než nastoupí nová generace, tak má auto.cz postaráno o tisíce dalších příspěvků na toto téma. To nejsou klapky, to je prostě závislost.
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2016 10:50
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Hele vwodborníci = svět neni jen koncern = naštěstí ;-)

A tohle se týká všech výrobců :-|
8. 7. 2016 05:18
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
S-Klasse má V8 v naftě?
8. 7. 2016 09:19
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Protože se to nevyplatí. V Evropě se ročně neprodá ani 10 tisíc BMW řady 7, mimo Evropu je diesel neprodejný, takže vývoj toho motoru by muselo zaplatit odhadem tisíc zákazníků ročně.
Ani Mercedes už nemá osmiválcový diesel. Poslední zůstává koncern VW, pro kterého to byla součást jeho honosného marketingu (něco jako výroba ztrátového Phaetonu ve skleněné továrně). Lze očekávat, že kvůli ztrátám způsobených aférou dieselgate s vývojem osmiválcových dieselů také skončí. Zbyde pak jen Land Rover.
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 14:14
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
:yes: :yes: :-!

Takhle je to jednoduchý a jasný = no někomu zjevně ne >:-[]
Avatar - _Karel_
8. 7. 2016 21:52
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Tobě?!
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 22:53
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Tobě je na tom něco nejasný? ;-)
9. 7. 2016 10:18
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Takže říkáš, že vývoj tohoto motoru je levnější než V8, ano? Nebo jde spíš o to, že BMW má řadové motory a řadový osmiválec těžko udělá, i když i osmiválec se dá udělat složením čtyřválců. BMW také těží z toho, že ten motor pak dává i o třídu níž. VW je v trošku jiné pozici, šestiválce mají všichni vidlicové a V8 TDI má Touareg, Cayenne, Q7, A8 a nově i Panamera. Zdaleka nejširší portfolio se vznětovými osmiválci. Je otázkou, co bude s Phaetonem a jestli ho nedostane i Bentayga.

Pro něj je asi největší hrozbou menší šestiválcový bráška. Protože jak autům klesá hmotnost a šestiválcům roste výkon, stává se z toho přijatelná motorizace i ve velkých autech. Krásný příklad je Q7.
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2016 11:08
Re: Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?
Plus se k tomu přidávaj i další vlivy = a víc než dřív

Myslím že to dopadne jako v jinejch oborech = špičkový ultra drahý verze zůstanou = V12
Pak mezera a trocha zboží pro mizející třídu obyvatel = V6
No a pak většina = pro movitější R4 pro zbytek..

Aspoň to naznačují ekonomický prognózy ;-)
Avatar - Machýrek
7. 7. 2016 23:07
Raketa
Papirovy hodnoty jeste nedavno z rise snu :yes:
Jsem zvedavy na novou 550d.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 14:25
Re: Raketa
Nafta mě nebere ale já taky :yes: ;-)
Avatar - praděda7
7. 7. 2016 23:13
Samá turba
Tento vůz má čtyři turba a jenom jeden motor.....já se picnu... >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
8. 7. 2016 00:02
Re: Samá turba
Ale čtyři dehtová turba dostaneš jen za 3 mega, no nekup to! ;-)
Avatar - praděda7
8. 7. 2016 15:48
Re: Samá turba
Turba s 3D tiskárny...za chvílu to bude turbo na každý válec....a potom 2 turba na každý válec a tak dál.......a dnes 3 mega není žádný velký peníz, že? ;-)
Avatar - white label
8. 7. 2016 15:58
Re: Samá turba
To je za babku, vlastně za tři...
Já si počkám na nový 728 d, dvouválec s osmi turby, takže v podstatě něco jako osmiválec se dvěma turby...
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 19:53
Re: Samá turba
Tak to BMW nebudeš mít ešte dlouho >:-[]
8. 7. 2016 07:27
Sakro Sakro
ted je pod clankem o BMW 31 komentaru a z toho jsou tu 4 tvoje komentare s odkazem na jeden a ten samej clanek o Audi.
pak se div, ze jsi tu vecne za blbce nebo obcas povazovany za zenskou, kterou opravdu svym neustalym klickovanim, papouskovanim a opakovanim jedny veci dokola, pripominas.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - simon_sez
8. 7. 2016 08:46
Re: Sakro Sakro
jej to nevadi, ona ma pravdu a my sme tu vsetci blbci...
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 14:19
Re: Sakro Sakro
Ne = jen nečtete = to je celý :-!

Míň vymýšlet víc číst = toť vše ;-)
8. 7. 2016 12:38
Re: Sakro Sakro
však Hamuna a Khárl jsou podle mne Kylie. Hamuna se jednou i podřekla. Někdo měl nějakou trapnou poznámku na nacisty a Hamuna měla následně značně hysterickou reakci, že jak si to může dovolit říct němce.
A kolik asi tam německých dam diskutuje na auto.cz že jo...
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 14:15
Re: Sakro Sakro
To není prokec = to je prostě známej fakt ;-)
Avatar - KANKUNEN
8. 7. 2016 14:17
Re: Sakro Sakro
Traudi, co nemá ráda Audi. :-|
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2016 14:22
Re: Sakro Sakro
:yes: >:D

A lituje že končí V8 benzíny :-|

Narozdíl od nesmyslnýho V8TDI = modly technicky neznalých fandů značky ;-)
9. 7. 2016 10:24
Re: Sakro Sakro
i Kharl? Asi ano...souhlas. Kylie se protrapnila na dno ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2016 10:57
Re: Sakro Sakro
:yes: :yes: >:D

Neskutečný co jak takž normální lidi dokážou vymyslet >:-[]

Třeba zbaštěj že prototyp úplatkáře a zakladatel spolupráce politik podnikatelská sféra Andrej se o 20 let do politiky dostane slibem že přesně to co tu v 90. letech on rozjel dnes vyřeší :yes: :yes: :-)

Ale ty si totálně mimo i když hodnotíš jízdu s A8 TDI nebo test FoFo/C4 ;-)
9. 7. 2016 10:23
Re: Sakro Sakro
Schyzofrenní Kylie zapráská jakoukoliv diskuzi. Nic neví, o autech už lautr ne, ale chce se hádat, to je vše ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2016 11:03
Re: Sakro Sakro
Nic ve zlym ale když už ji zmiňuješ = pravděpodobně má naježdeno víc než ty

Svý znalosti si ukázal v diskuzi o A8 V8 TDI = velký zklamání = ty nejspíš nemůžeš soupeřit ani se mnou ;-)
Avatar - PlumJelinek
8. 7. 2016 09:20
Bmw 730D vs.Golf GTI Clubsport
Tohle je docela masakr,- velká těžká limuzína s dieselovým motorem má lepší zrychlení z 0-100 než hot-hatch nižší střední třídy se stejně silným benzínovým motorem >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - jimmbo205
8. 7. 2016 13:45
Re: Bmw 730D vs.Golf GTI Clubsport
tak to je ovšem zásadní informace.. Spousta potenciálních kupců GTI okamžitě mění názor a jde si k BMW pro 730D >:D >:D >:D
Avatar - jimmbo205
8. 7. 2016 13:41
malá tipovačka
Kdy se dočkáme prvního motoru, kterej bude mít víc turbodmychadel než válců? :-!

Jinak když už někdo utratí 3M za auto, tak ho spotřeba asi moc trápit nebude.. Takže při stejný ceně je jasná volba 750i ...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - del42sa
8. 7. 2016 14:34
Re: malá tipovačka
první bude určitě Fiat, jejich multiair dvouvalec si to prvenství přímo říká a bude to top motorová jednotka do Alfy Sergio >:D
8. 7. 2016 23:53
Re: malá tipovačka
Jak to mam vedet? (I kdyz je tvoje tipovacka mala, mam z ni hlavu jak tykev, tezkou tipovacku si sem dal!)

Mas recht. Kdyz mas karu za 3M, spotrebu neresis, vlastne ani nevis, co to je, mas na zahrade strom, co ma misto listu bankovky a akorat to chodis česat.
Nejlepci zivot na svete!
9. 7. 2016 16:33
Re: malá tipovačka
Naopak jasnou volbou je 750d. Jednak je to mnohem pohodlnejsi auto na delsi presuny diky minimalne o tretinu mozna spise o polovinu vetsimu dojezdu a jednak benzinova 750 byla tak dukladne zprofanovana v minule generaci, ze se ji zakaznici po tehle zkusenosti budou spise vyhybat.
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2016 16:40
Re: malá tipovačka
Naopak 750i = aspoň na týhle planetě :-!

Je fakt že v česku a asi i v Evropě se prodá víc 750d

Jinak ale volba mezi naftou a benzínem je stejně jasná jako mezi R6 a V8 ;-)