viz. diskuse pod koncem výroby 6er pro u.s. trh. Žádné další kupé od BMW nebude, žádná osmička, řikali to Baryk a Cherokee/Magister, a to jsou, bez urážky, kapacity. >:D
Já sem neříkal že nebude, já se říkal že bude někdy ALE že ted momentálně není, manipulátorský šašku >:D >:D >:D
Že v USA si ted momentálně může koupit jen skladovku, ale ty vy že zasády přeci neuznáváte, aneb co nejde zadat do výroby není ono ne. Já to chápu, vono ve skladovkách vás konkurence poráží o 800 litrů >:D
To víš, jak Barik zalehne na matrace, tak nezná nic než, my vs. vy, do "my" si promítá GM, a ve svém jednoduchém myšlení, má za to, že ostatní to mají stejně. >:D
A tak mně vlastně odhalil, páč Dinar je šifra jména Quandt. >:D;-)
Tebe chápat nevyžaduje žádnou duševní námahu.
"Já to chápu, vono ve skladovkách vás konkurence poráží o 800 litrů"
My=uberwagen klub máme nějaké skladovky? Zkus méně trapné výmluvy. I když... méně trapnosti to je pro tebe mission impossible. >:D
Někde není co konfigurovat, resp. nebylo protože v základní výbavě bylo to, co v evropě ve třetí a v druhé vyšší výbavě bylo to co v evropě někde v páté. Pravda od té doby se časy změnily a evropa přidala tuny asistentů a mediálních volovinek nebo xy nastavení podvozku atd.
V12 tam musí být, bez toho to nejde. M860i bude křižník >:D
Jinak potom jak nám z 3kupé vyrostla 4 (delší než 3kombík) mi zaříznutí šestky a obnovení osmičky dává smysl. Kupé jsou dnes holt na okraji zájmu a mít v nabídce celkem 4 by se asi moc nerentovalo.
A už na to přišel i mercedes, který např. v další generaci S kupé asi vyrábět nebude.
Chytání za slovíčko? Čísla hovoří jasně - nerozporuju. Sám jezdím kupé. Myslel jsem to v poměru k velikosti portfolia, prodejům značky a konkurenci mezi jednotlivými modely.
Tak jasně že neprodávanější model žádné velké značky nebude kupé. To sou druhá, třetí auta do rodin nebo auta pro nadšence. Pravda v USA v tém svého času jezdívaly i single sekretářky , to tady v Evropě nehrozí, ale jako rodinnou káru si to famílie se 3 dětma (což je na druhou stranu v dnešní EU úkaz - mimo svědky jehovovy a jisté etnické menšiny) asi nekoupí.
Buďme smířliví. Já to nadšení i chápu. Za ty peníze je to opravdu dost muziky. Čím víc se jich prodá, tím více jich bude dále na trhu, trocha konkurence a .... ééé, za 5 - 6 let .... možná... ééé... si na něj taky šáhneš.
V téhle rovině je ta 911 pořád mimo rozlišovací schopnost >:D
Takhle nějak se sní nízké sny. >:D
Jistě, osmiválcový mustang GT reálně pořiditelný za 900k je bezva nabídka, a prodeje tomu také odpovídají.
Ovšem zatahovat mustang jako argument do diskusí o bmw 6 potažmo bmw 8 je projevem faktu, že se tu někdo hrubě neorientuje. Mrkni do diskuse pod 6er... ;-)
Aby to byla pravda, musíš napsat že netáhnou prémiová GT kupé za cenu 2-4 mega. Ty opravdu netáhnou, pracháči radši jezdí v SUV nebo luxusních sedanech.
Ted si trefil jádro pudla - zájem je o levná kupé s pořádným motorem, tedy plnotučný osmiválec za 1 milion je trefa do černého, ještě víc plnotučný osmiválec za 3 mega bohužel trefa do černého není a nebude.
A trapné náhražky jako 6ka v dehtu tomu nepomůžou stejně jako dost proflákla (ne)kvalita BMW ;-) Hlavně u motorů.
Pro méně chápavé jedince - Mustangů sem tento týden viděl po Praze už 12, z toho 9 současné generace. Za stejné období dvě 6ky, z toho jedno kupé a jedno kabrio a obě dvě staré E63 co sem měl já, tu novější generaci sem viděl naposled jako grandcoupe někdy koncem dubna a jako coupe někdy v lednu >:D
A to sem v Praze skoro denně a dá se tu potkakt leccos vč naprostých exotů typu Ultima, Noble, Lotus atd
Zaměňuješ příčinu a následek, zatímco průměrná cena mustanga (globálně) není zdaleka ani milion korun, průměrná prodejní cena bmw 6 bude (globálně) minimálně dva a půl milionu. To je prostě jiný vesmír, a pořád dokola stejný argumentační nesmysl z tvé strany, jakkoliv hodnotit prodeje 6er přes čísla prodejů mustanga je naprostý nesmysl.
Hodnocení "trefenosti" aktuální šestky je zcela jiná věc, než o čem byly ty dohady pod článkem o jejím konci. Tam jste plácali o ústupu bmw od kupé atp., přitom místo jednoho budou dvě nová. A to právě proto, že akt. generace šestky je špatně trefené auto, není to ani ryba (sporťák) ani rak (lux kupé typu s-klasse kupé). Proto je logický krok udělat jedno sportovně pojaté kupé a menší, tj. reinkarnace z4 v z5 a přidat 8er jako přímého konkurenta S-Klasse coupe. O kupé obou velikostí obecně zájem je a bude, o to bych se nebál, samozřejmě přiměřeně třídě a ceně, jak nešla s mustangem srovnávat 6er tak 8er nepůjde tím tuplem, z5 už by mohla být konkurentem (cenově blíže), i když myslím, že to bude menší a řidičtější auto než mustang.
Aniž by mi to dříve, při zprávách o 8er, nějak zásadněji došlo, tak si nyní uvědomuji, že se opravdu, ale opravdu těším. BMW tak nějak nenápadně servíruje nejklasičtější siluety sedan a kupé napříč modelovou řadou. Nikdy jsem nebyl obdivovatel kultu BMW, ale, sakra, musím smeknout. A pod tímto dojmem se teším na 8er, kde očekávám velké kupé, zástupce skoro vymřelé (v kontextu postavení značky) kategorie GT.
Tak 8er neni 3valcova rada i. Je jistota ze bude s R6 jako 840i, V8 850i. Casem bude V12 M860i a mozna i M8. Muzem pocitat ze stejnym provedenim karoserie jak 6er, coupe, cabrio, Grand Coupe.