klasika riflova bunda a nejake to bmw alebo mercedes a ide sa :yes:
skuste sa tak u nas obliect tak by vas mali za cudaka.... este ze sa neopicime za vsetkym co vidime na zapade aj ked ako serial je to fajn kukatelne a take na oddych , vecerna rozpravka :yes:
najradsej mam tie efekty ked auta letia vzduchom bum bam bom..... parada
co???? 8-s bmw mají blbé jízdní vlastnosti? Jsi spadl z višně? Jel jsi někdy v BMW? mi chceš říct, že ty super Octávky jsou lepší než Bmw 3 nebo co? Ale pro policii je to podle mě zbytečný luxus, ty octávky jim musí stačit, s 1.8 TSI to jede docela slušně, 1.6tky jsou na honičky slabota, ale mají vysílačky a mohou využívat posily. A hlavně policie a další bezpečnostní a organizační složky státu by měly jezdit ve vozech vyráběných v ČR.
omlouvam se, dvacet je málo, už přes třicet let ;-) ....ale dobře....tak třeba e36 ?...e30? ...oboje tě na okresce spraskaj ale ne díky výkonu.
Jak to chceš podložit? nevim, žádný báwo se s HTP nedělá, takže asi bude problém najít stejně výkoný motor :-D .
Tak jednak těch 66kW to nemá, ta 1,8 měla 77kW a Vstřikování (před 29let), což neměl golf ani v roce 97 další věc je že nepoužívá lanko jako náhon tacho ale je elektronický, takže se ani po letech neklepe ;-) , zadní i přední náprava je nezávislá a používá stabilizátory.
Chtěl si porovnávat jízdní vlastnosti a stabilitu, nejednoduší bude když se v tom svezeš, pak můžeš psát :yes:
Ty si fakt pripad pre Chocholouska.
Fabiu htp na 195/55-15 mam 4 roky ako sluzobne priblizovadlo, predtym o.i. BMW cca 200t km a pravda je jedina, porovnavat sa. to neda :-)
Teda vlastne da, obidve zeru na dialnici 9 na sto,ale htp ma 51kW, BMW cca 180kW :-)
dneska sem tě možná potkal - ta spotřeba co tu uvádíš by tomu odpovídala, silnice první třídy, krásně rovná, jel 60, z kopce pak 90, nešlo ho předjet - plná čára. S htp sem jezdil a to jak 40, 47, tak i 53 kW a jediný na co je to tak nějak dobrý je město. Mimo je dost nebezpečný předjet cokoliv, žere to pak jak prokoplý. A průběh momentu je šílený, rachtá to, životnost bídná. Takže po městě budiž ale mimo fakt ne. Při plným zatížení je to úplně KO, takže spojení kombík, HTP a nedejbože plný zatížení je trošku na hlavu ;-) ( o tažným zařízení se ani nemluvim - to tak uveze posečenou trávu)
dobře, ono to je 51 kW, já vim že na takovým autě se řeší 2kW >:D . Ale oni tam klidně můžou bejt, - hodnoty v tabulkach výrobce sou orientační, každý motor není stejně výkony(rozdíly pár kW sou běžné)...to není teorie ale praxe :-! .
Ono moje auto trávu nežere, žere benzín víš a i když má skoro 4krát větší výkon, je o cca 400kilo těžší a používá širší gumy, tak má jen o cca 2-3 litry větší spotřebu :yes:
Do toho motoru moc nerýpej, pužívá totiž techniku o které se tvému motoru i přes novější datum narození ani nesní ;-) ....např. chladič oleje, proměnné časování ventilů, výfukové potrubí z nerezu s variabilním odporem(výfuková přívěra), sodíkové chlazení ventilů atd...
No v Německu žije 7 000 000 turků takže je jich dost. Ale stále i dalších 70 000 000 Němců tak to tak špatné do budoucna s Bavorama a Meďákama nebude. >:D