Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW odhaluje luxusní SUV X7 na špionážních fotkách. Dostane čtyřválec i osmiválec z M5!

Nejluxusnější SUV z dílny mnichovské automobilky nabídne až sedm míst. Z motorů budou k dispozici třílitrové šestiválce i 4,4litrové osmiválce.
Zpět na článek
7. 5. 2018 09:08
7. 5. 2018 09:44
7. 5. 2018 13:02
7. 5. 2018 19:10
Avatar - Hammunasakra
7. 5. 2018 09:08
Proč?
Proč zase ten bulvární vykřičník? :-|

Že takovýhle auto dneska dostane R4 i V8 = může překvapit snad jen.. redaktora ACZ? ;-)
Rozbalit vlákno
0
7. 5. 2018 09:44
ble ble ble
Ani ty předražený plechy nemusim vidět. Hodnota elektronickejch krabic se čtyřma turbama, je jen na papíře potištěném fakturací ... (a pro navoněnýho teplometa, nebo panáka uznávajícího jen materialismus nápisu tří písmen na kufru)
Rozbalit vlákno
2
7. 5. 2018 10:00
Re: ble ble ble
A v čem jezdí ty správní tvrďáci a studenometi?
Avatar - Hammunasakra
7. 5. 2018 11:38
Re: ble ble ble
Ten řadovej šestiválec se 4 turbama [odkaz] je fenomenální = pro toho kdo motorum aspoň trochu rozumí :yes:
7. 5. 2018 11:30
A není to málo, Antone Pavloviči?
Určitě se najdou tací, pro které bude X7 zbytečně levné auto, tak bych rovnou začal plánovat X8 a její sportovní variantu X9. Ne vážně - mně už ta nabídka přijde nějaká překombinovaná a čert aby se v tom vyznal. Mně by bohatě stačila 3er, 5er a 7er. A v rámci SUV módy X3 a X5. A samozřejmě M deriváty pro sportovně založené řidiče. Ale ten zbytek je podle mě prostě navíc. Vždyť takhle rozvětvená výroba přece musí být velice nákladná. Tedy já bych určitě upřednostnil nižší možnost individualizace, kdybych za to dostal lepší výbavu a cenu. Třeba jako v USA. Současné ceny a zároveň ostudná úroveň výbavy současné prémie jsou dobré tak maximálně na daňovou optimalizaci, ale poměr value/money je prostě tragický :'-( :-(
Rozbalit vlákno
8
7. 5. 2018 12:41
Re: A není to málo, Antone Pavloviči?
Ty máš možná pochybnosti o smyslu, ale různorodost trhu je tak široká, že pokud na to máš - jako výrobce - tak je cílem pokrýt co největší segment trhu. A zároveň si tím zvýšit i obecnou prestiž.

Taková auta nejsou ani můj sen, ale kupce si najdou a takového výrobce jako je BMW to do kolen nesrazí. A v nabídce mají i taková, která mě zajímají. ;-)
7. 5. 2018 13:12
Re: A není to málo, Antone Pavloviči?
Tak lidí je na tomhle světě tolik, že kupce si najde skoro všechno. Takže na jednu stranu uznávám, že je fajn mít možnost si vybrat přesně podle svého gusta, na druhou stranu by mě zajímalo, kolik lidí by mělo problém si vybrat, kdyby neexistovala X4 nebo X6. Podle mě by prostě vzali X3 nebo X5 a ani by je nenapadlo, že jim chybí možnost si připlatit za méně místa nad hlavou. Takže by mě docela zajímalo, jaký reálný dopad má takto široká nabídka na prodeje. Resp. do jaké míry jde jen o konkurování si sama sobě.
Avatar - fOE
7. 5. 2018 13:11
Re: A není to málo, Antone Pavloviči?
Takze kvuli treba X3 pracne a nakladne vyvines podvozek, motory, prevodovky (ikdyz je dela ZF tak si je musis nejak naladit), pohony, vnitrek auta, vlastne vse co to auto dela autem jak uvnitr, tak pod kapotou, ale osadis to jen do jedne karoserie? Proc se neptas proc se dela 3er jak sedan tak i jako kombik? Proc ne jen sedan? A proc nekdo ztraci cas s coupe 4er?
No protoze zrecyklujes 95% dilu, das v nadsazce jen jinou kastli a za zlomek nakladu mas novy model co ti treba dopomuze k dalsim desetitisicum prodanych kusu. A ano, staci ikdyz se toho proda treba jen par desitek tisic kusu (coz treba u 4er dela jen zlomek toho kolik se proda trojek) aby se tech 5% invence zaplatilo. Zakaznik co chce zrovna coupe (nebo SUV pseudo-coupe) neodejde ke konkurenci, je spokojenej on i ty.

PS: Ten kdo ma problem se orientovat v nabidce BMW nebo i dalsich by se mel nejdriv zamyslet zda na tyhle stranky nezabloudil tak nejak celkove. :-)

PS2: Co si mam predstavit pod "ostudnou urovni vybavy" u premie? Co ti tam chybi?

PS3: Kdy presne byla premie o pomeru value/money ze je to zrovna dnes tak tragicke?
7. 5. 2018 13:31
Re: A není to málo, Antone Pavloviči?
Jak píšu výše - lidem se daří, prodeje rostou a rostly by i bez té invence. Takže pokud se udělá nějaký pseudo model, kterého se prodá několik desítek tisíc kusů, tak je otázka, jestli to opravdu znamená úspěch resp. reálné navýšení prodejů. Dost možná by bez té invence prodeje byly stejné. Ale to bez věštecké koule samozřejmě nikdo neposoudí.

PS: Uznávám. Nejsem z těch, co mají čas toulat se po internetu a načítat informace. Auta mě baví, ale věnovat se tomu do takové míry, abych měl přehled, je mimo mé časové možnosti.

PS2: No před dvěma měsíci jsem měl půjčenou novou A5 a překvapilo mě, že jsem musel škrábat sklo. Vyhřívané čelní sklo jsem měl už ve Focusu 3 generace zpátky, tak jsem se na parkovišti před hotelem cítil trochu dehonestován, když jsem odjížděl nejdražším autem, ale jako jediný jsem škrábal sklo. A připlácet si za tempomat? LED světla? Dešťový senzor? Auto hold? Parkovací senzory nebo kameru? Multifunkční volant? Vyhřívané sedačky? S výjimkou LED světel vše považuju za standard u aut za polovinu ceny. Do jisté míry oceňuju možnost individualizace, ale prostě považuju za ostudu si muset připlácet za naprosto základní prvky výbavy. Ať to trochu zdraží a vše hodí do standardu. A všichni budou spokojení. Cena výroby bude nižší kvůli standardizaci výroby, takže zákazníci ušetří a díky lepší výbavě je velká šance, že zůstanou věrní značce.

PS3: Tak to nevím, nikdy jsem to historicky nestudoval a přesně z toho důvodu jsem nic takového ani netvrdil.
7. 5. 2018 16:48
Re: A není to málo, Antone Pavloviči?
Když pominu, že modelovou paletu víceméně určuje poptávka zákazníků, tak jen k poslednímu souvětí.

Prémie nikdy nebyla tak dostupná a tak dobře vybavená jako je nyní. Neříkám, že by se mi nelíbila kompletní výbava, ale slušný základ je vždy a paketové balíky prvky které oceníš dělají dostupné.

Víc není potřeba to studovat, buď prémii chceš a akceptuješ podmínky, nebo se obrátíš jinam.
7. 5. 2018 18:23
Re: A není to málo, Antone Pavloviči?
No to by mě právě zajímalo, jak to určuje poptávka zákazníků. Nějak jsem si před oznámením X6 nevšiml, že by desetitisíce lidí demonstrovaly za vznik "sportovního" SUV. Podle mě vznik nového modelu spíš vychází z nějakých předpokladů než z konkrétního poptávky zákazníků. A až prodeje první generace ukážou, jak přesné předpoklady byly. A u druhé generace už je možné konkrétní požadavky zákazníků nějakým způsobem zohlednit. A asi i proto byly většinou vozy první generace naprosto tragické - vybavím si 1er, 2er, X1, X3 a možná i X6. A opravdu si myslím, že každá věc si najde svého kupce, takže i kdyby BMW přišlo s naprostou šíleností, spousta lidí si to koupí už jen kvůli tomu, že to je šílené. Ale jestli má smysl kvůli tomu nabízenou paletu modelů donekonečna rozšiřovat? Z pohledu ekonomického (tedy nejzásadnějšího) asi ano. Ale pro mě prostě postrádá smysl mít tolik variant, které se od sebe až zas tak moc neliší. Jestli se toho chytne Škoda, tak budeme mít za chvíli 4 SUV a 7 liftbacků. A taky věřím, že by se prodávaly všechny, ale smysl v tom nevidím. To raději méně modelů, které budou logicky odstupňované, a tak dobře vyladěnou výrobu, aby si případný zájemce prostě koupil ten větší model a nepotřeboval o pár centimetrů kratší variantu, která bude o 150 tis. levnější.
8. 5. 2018 05:39
Re: A není to málo, Antone Pavloviči?
Pokud jde o X7, tak si umím bez ptaní v BMW představit, že se klienti ptali proč musí na větší SUV pro GL nebo RR nebo...
Samozřejmě že jde vždy o kombinaci průzkumu trhu a kvalifikovaného odhadu.
BMW 1er byla tragická v čem? Perfektní jízdní vlastnosti, povedený design, za mě prostě jednička.
Jestli myslíš 2GT, tak ten model mi zcela uchází, je mi jedno. Paralela nabídky s hvězdou je však jasná.
X1 v první generaci nejlepší SUV ve třídě. Jezdilo jako kombík a nová X1 tak geniální pro řidiče už není.
X3 mě vždy obcházely. Nikdy jsem jim nepřišel na chuť. Přesto se mi první generace alespoň líbila.
X6 je nejlépe vypadající gazík. Jak v první, tak v druhé generaci. Málo prostoru ho u mě diskvalifikuje pro moje užití, ale lifestylistů si najde dost.
Avatar - white label
8. 5. 2018 16:33
Re: A není to málo, Antone Pavloviči?
Osobně bych měl výhrady ke vzhledu 1er a (zejména původní) X6.
7. 5. 2018 12:29
Základní cena
Základní cena bude 2.2M. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - fOE
7. 5. 2018 13:02
Ktera a proc?
To kdyz automobilka sama oblepi sve auto folii, nekde ho hezky vystavi a profesionalne nafoti splnuje definici spionaznich fotek? Na ACZ zjevne ano.

K autu, davat do luxusu, vrcholu, 2,5t na kolech, jako zaklad 4 valec je naprosty ulet. Uz mi spis mene vadi v 7er, S Klasse atd., i kdyz ani tam to neni idealni a uplne patricne tak taxikarum poslouzi dobre, ale v x7?! Probuh pro koho?
Rozbalit vlákno
2
7. 5. 2018 16:50
Re: Ktera a proc?
Pro koho? Spíš pro co... Jedná se o flotilové emise a některé trhy, kde se už delší dobu prodávají podladěné verze kdečeho.
Avatar - fOE
7. 5. 2018 19:10
Re: Ktera a proc?
Emise se pocitaji z prodanych kusu, coz do te tve uvahy vnasi predpoklad, ze to nekdo koupi. A ja si ani na tech danove nehezkych trzich nejak nedovedu predstavit profil kupce, co si rekne, ze X7 s 2L naftou je to prave.