Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW trhá prodejní rekordy

Bavorští sklízejí sladké ovoce za svou odvahu při prosazování revolučního designu
Zpět na článek
9. 4. 2005 15:20
neregistrovaný "tralala"
9. 4. 2005 17:27
neregistrovaný "tralala"
9. 4. 2005 18:44
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 18:58
9. 4. 2005 19:06
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 20:16
neregistrovaný "JP"
9. 4. 2005 19:41
neregistrovaný "tralala"
9. 4. 2005 20:36
9. 4. 2005 21:55
neregistrovaný "Vena"
9. 4. 2005 22:21
neregistrovaný "tralala"
9. 4. 2005 22:23
neregistrovaný "tralala"
10. 4. 2005 16:35
neregistrovaný "tralala"
10. 4. 2005 20:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 17:49
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 21:47
neregistrovaný "Vena"
9. 4. 2005 21:48
neregistrovaný "Vena"
9. 4. 2005 16:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 21:24
neregistrovaný "free"
9. 4. 2005 16:54
neregistrovaný "tomas"
9. 4. 2005 17:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 19:22
neregistrovaný "Saki"
9. 4. 2005 19:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 17:22
neregistrovaný "petr"
9. 4. 2005 17:44
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 20:34
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 4. 2005 21:31
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 23:56
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 4. 2005 19:25
neregistrovaný "Saki"
9. 4. 2005 17:05
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
9. 4. 2005 17:57
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 18:05
9. 4. 2005 18:19
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 18:24
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
9. 4. 2005 18:40
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 18:41
9. 4. 2005 18:38
neregistrovaný "Petrik"
9. 4. 2005 18:49
9. 4. 2005 19:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 19:24
10. 4. 2005 14:25
neregistrovaný "911T"
10. 4. 2005 19:43
10. 4. 2005 20:39
neregistrovaný "Cynik"
10. 4. 2005 21:57
neregistrovaný "911T"
11. 4. 2005 10:15
neregistrovaný "jurajos"
9. 4. 2005 19:16
neregistrovaný "Paja"
9. 4. 2005 19:27
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 19:29
neregistrovaný "Marko"
10. 4. 2005 11:07
neregistrovaný "Paja"
10. 4. 2005 11:35
neregistrovaný "Marko"
10. 4. 2005 11:55
neregistrovaný "Paja"
10. 4. 2005 12:02
neregistrovaný "Marko"
10. 4. 2005 11:40
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 19:31
9. 4. 2005 19:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 20:38
9. 4. 2005 19:55
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 20:22
9. 4. 2005 20:27
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 20:02
neregistrovaný "dmx"
9. 4. 2005 20:26
9. 4. 2005 23:38
neregistrovaný "dmx"
10. 4. 2005 00:02
10. 4. 2005 12:30
neregistrovaný "anonym"
10. 4. 2005 12:40
10. 4. 2005 13:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 4. 2005 13:28
neregistrovaný "dmx"
10. 4. 2005 13:33
neregistrovaný "dmx"
10. 4. 2005 15:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 4. 2005 20:27
neregistrovaný "GT500"
9. 4. 2005 20:23
neregistrovaný "JP"
10. 4. 2005 14:03
neregistrovaný "johny best"
10. 4. 2005 15:48
neregistrovaný "Marko"
10. 4. 2005 18:48
neregistrovaný "125S"
10. 4. 2005 18:45
neregistrovaný "125S"
10. 4. 2005 20:19
neregistrovaný "kmb"
10. 4. 2005 22:04
neregistrovaný "neran"
10. 4. 2005 22:06
neregistrovaný "911T"
11. 4. 2005 13:55
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 14:25
Dejte mu kladivo a pohne světem
BMW a Mistr Bangle. Takovouhle revoluci jsme v auto designu nezažili mnohá destiletí. Vše kolem usazené. U MB doladěný každý šroubek, Ford si prohlíží nostalgicky album se Sierou, u Citroenu je snad lepší chodit do exposice veteránů, Renault to na nás zkusí jen s kolmým zadním oknem, u Opla pro změnu zkouší co vydržíme a VW vyrábí jen auta..., no - vypadalo to, že to takhle bude už navždy. Pak přišel mladý Mistr Bangle a řekl - vybouchám jednou rukou auto, bude to něco příšerného, pravověrci mě ukřižují na modrobílé vrtuli, nenávidět mě bude celý svět. A přesně tak to dopadlo. Jenže Mistr nám neřekl, že za rok bude všechno jinak. Že budeme zírat u vytržení nejen my na ulicích, když kolem nás "pětka" projede, ale že budou šílet designéři všech automobilek. Umět si prosadit svou je předpoklad vizionářů. Mistr Bangle dokázat přesvědčit celej svět, že je to právě on, kdo má ty správný brejle. Ukázal nám tuhle pakárnu 21 století v reálném zrcadle. Bravo, Mistře. Velkej výkon. Utíkejte všichni pro kladiva se signaturou Bangle... Je v nich život...
Rozbalit vlákno
33
neregistrovaný "tralala"
9. 4. 2005 15:20
Re: Dejte mu kladivo a pohne světem
Ja si myslim, ze to je velmi subjektivne. Su ludia, ktorym sa viac paci menej mainstreamovy design ala Subaru.
9. 4. 2005 15:30
Re: Dejte mu kladivo a pohne světem
Design "a la Subaru" neexistuje. Existují jen vozy Subaru. O těch se dá psát, dokonce v určitých souvislostech i v superlativech. Nikoli ovšem na téma designu. Subaru není o designu.
neregistrovaný "tralala"
9. 4. 2005 17:27
Re: Dejte mu kladivo a pohne světem
Je to o designe. O designe bez absolutne ziadnych kompromisov. A preto to mnohi za design vobec nepovazuju.
9. 4. 2005 17:45
Re: Dejte mu kladivo a pohne světem
Pokud máš na mysli ty nové přední masky, tak ty skutečně bez kompromisů jsou. Neveřím ovšem, že se ti líbí. Jako celek nelze myslím kvalifikovat vizáž Subaru jako design bez kompromisov. Tak nějak tuším z tvé formulace spíše akcent na jízdní schopnosti... 265 koní nebo kolik... Tam je to bez kompromisů. Kastle není o bezkompromisu. Kastle je maximum, co dokázali jejich designéři. Řekněme, že hledali originalitu v bezrámových dveřích... Ovšem určitě nedostali zadání v podobě kastle bez absolutně žádných kompromisů... Impreza, třeba, je fádní auto. A s odkazem na motor by si zasloužila kvalifikovanější tvary. Design bez absolutně žádných kompromisů - já bych tímhle přívlastkem označil třeba vozy Lotus.
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 18:44
Re: Impreza 2006
[odkaz] Prve auto vlavo.
9. 4. 2005 18:58
Re: Impreza 2006
Jo. Změny jsou napochodu. Od leva do prava horší a horší (mimo roadsteru).
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 19:06
Re: Impreza 2006
neregistrovaný "JP"
9. 4. 2005 20:16
Re: Impreza 2006
Presne tak. Cela Evropa se obava, aby nam sem Subaru ty nove masky nezavleklo.
neregistrovaný "tralala"
9. 4. 2005 19:41
Re: Impreza 2006
Prave preto vravim, ze to je absolutne subjektivne. Ja povazujem Imprezu za jedno z najkrajsich aut vobec. A teraz nenarazam na motor a jazdne vlastnosti. Podla mna je nadherna.
9. 4. 2005 20:36
Re: Impreza 2006
Jistě, je to ryze subjektivní. Ovšem pozor, je hodně lidí, co má tady na televizi vyšívanou dečku a na ní porcelánového jelena a také považují tohle za estetickou ikonu. Nechci tím ovšem říci, že Subaru je jelen... Pokud považuješ opravdu Subaru Impreza za absolutně nejkrásnější auto (a nedostal jsi ho k ježíšku), pak zkus tenhle názor konfontovat s odborníkama na design, oni ti to vysvětlí. Tady už dokonce psali vlastníci Imprezy, a ti byli realističtější - psali, že u takovéhoto děla nejde o to jak vypadá, ale jak jezdí...
neregistrovaný "Vena"
9. 4. 2005 21:55
Re: Impreza 2006
Presne! Impreza neni extra krasna,ale kazdej v ni vidi sportovni auto takze se ten design "bere".... Treba ty zakladni verze bez kridla a vetsich litych kol - nevim nevim, ale za tim se ani nikdo neotoci !
neregistrovaný "tralala"
9. 4. 2005 22:21
Re: Impreza 2006
A co s nami - ludmi, ktorych fascinuje nie len to ako jazdi, ale aj ako vyzera ? Ale za absolutne nejkrajsie to auto nepovazujem, dokonca si, ze absolutne najkrajsie auto ani neexistuje.
neregistrovaný "tralala"
9. 4. 2005 22:23
Re: niekto mi z textu ukradol slovo. neviete kto to mohol by
dokonca si myslim...
9. 4. 2005 22:39
Re: niekto mi z textu ukradol slovo. neviete kto to mohol by
Nic. Tak to je a tak to má být. Je dobře znát sebe, znát své kvality, vědět, zda mohu své názory opřít třeba o nějakou autoritu, pracovat na sobě. Ty sám si musíš odpovídat na otázky kde se v tobě vzalo zalíbení v tomhle autě, a proč zrovna v něm. Bez vnitřních otázek člověk nemůže nikam v životě dojít. Znáš své meze? Rozumíš barvám? Uměl bys třeba namalovat variaci na Imprezu? Máš vkus? Jak kvalitní je tvá znalost o designu. Znáš historii? Orientuješ se v umění? Miluješ nějakou sochu? Fascinuje tě hudba? Jaká? O tom a mnoho jiném to je. A to nejkrásnější?... no nejkrásnejší na světě je tvé dítě... pak - obecně žena... pokud tedy krásu budeme definovat jako okouzlení z hmoty, která nás inspiruje k všemožným činům...
neregistrovaný "tralala"
10. 4. 2005 16:35
Re: niekto mi z textu ukradol slovo. neviete kto to mohol by
Taku osobu,ktora by dokazala odpovedat na vsetky otazky jednoznacne kladne by sa nam asi nepodarilo najst. Kazdopadne suhlasim s tym, ze by bolo prinajmensom zaujimave najst nejaky vstah medzi mojim, poviem to pysne, vyspelym hudobnym vkusom, laskou ku fotografii a obdivom vzhladu Imprezy. Ale to uz by zrejme iba psycholog vedel vniest trochu svetla do tejto zahady.
10. 4. 2005 19:32
Re: niekto mi z textu ukradol slovo. neviete kto to mohol by
Jo.
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 4. 2005 20:01
Re: AUTO Z PORCELÁNU
Tohle už je tenký led. Označit něčí vkus za ušlechtilejší...Podobný styl uvažování mi znechutili na gymplu větama typu "tuhle knihu musíte znát, tu četl i ponocný..." Ale přiznám se, že namalovat úplně originální a zároveň krásné auto bych asi nedokázal. Jo vylepšovat a dotahovat..to by mi šlo
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 17:49
Re: AUTO Z PORCELÁNU
GTI pravdepodobne myslel jednotny design-direction - v tomto zmysle charakteristicke prvky znacky Subaru donedavana neexistovali (urcite nie v tej jednotiacej forme ako u BMW). A odkedy ich Zapatinas na Subaru aplikoval (B9 Tribeca, R1, R2)....no radsej keby neexistovali. Viem, ze sa niektorym jednotlivcom paci to co tu 4 roky vystrajal Bangle, ale to co robi ten Grek teraz zo Subaru .....????
neregistrovaný "Vena"
9. 4. 2005 21:47
Re: AUTO Z PORCELÁNU
Krasny 4 vety pod ktery se podepisuji !! dig.! Nastesti u Subaru se ohledne designu blyska na lepsi casy, panove od Subaru pochopily ze design hraje velkou roli !!
P.S: v nejblizsich dnech pojedu s Legacy 3,0R spec.B, tak se muzu podelit o dojmy, ale tak me napada, ze by asi nebyli objektivni, protoze je to muj milacek, tam se moc na chyby nehledi !
neregistrovaný "Vena"
9. 4. 2005 21:48
Re: AUTO Z PORCELÁNU
To byla reakce na odpoved GTI, prispevek : Design "a la Subaru" neexistuje.......................
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 16:47
Re: AUTO Z PORCELÁNU
Jo, Bangle vážně umí. I když mě stejně nikdo neuvěří, že to neříkám jen proto, že je to Američan. Nejlepší jsou řady 5 a 6.
neregistrovaný "free"
9. 4. 2005 21:24
Re: AUTO Z PORCELÁNU
Souhlas 6-tka je krasavec.
neregistrovaný "tomas"
9. 4. 2005 16:54
Re: AUTO Z PORCELÁNU
z jineho pohledu je mozne napsat ze bmw je naopak velmi konzervativni automobilka, kde zmena designu je stale jen o drobnostech. design bmw se mi vicemene zamlouva, ale ta bublina kolem bangla uz zacina byt trochu moc. je to machr, o tom zadna, dokazal i v tak extremne konzervativni firme jako bmw prosadit zmeny, ale stale jsou to zmeny spise kosmeticke. napr u nove trojky (krom toho ze si to skoro kazdy zezadu splete s nissanem) jsou to zmeny pro laika obtizne rozpoznatelne. snad jen pokud ma auta vedle sebe. zkuste se nekdy zeptat lidi pro ktere auta nejsou zivot, tak jako pro vas, co na to rikaji. revoluce je neco uplne jine nez zmena tvaru svetla. u jinych automobilek jsou casto mnohem vyraznejsi mezigeneracni zmeny. napriklad jmenovany renault je pro mne mnohem pokrokovejsi automobilka. prvni hatch, mpv atd. ale treba i prvni turba v F1. u renaultu je mnoho duvodu proc bych si jej rozhodne nekoupil, ale to na veci pokroku nejen designu nic nemeni.
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 17:00
Re: AUTO Z PORCELÁNU
První MPV byl Chrysler Voyager/Dodge Caravan.
neregistrovaný "Saki"
9. 4. 2005 19:22
Re: AUTO Z PORCELÁNU
První MPV byl FIAT 600 Multipla
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 19:40
Re: AUTO Z PORCELÁNU
Neznám
neregistrovaný "petr"
9. 4. 2005 17:22
Re: AUTO Z PORCELÁNU
souhlasim s tebou o těch lidech pro které auta nejsou život mám novou oktavku a a spousta lidi to z venku nepozná od te stare a stejne ze to i s novou trojkou
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 17:44
Re: AUTO Z PORCELÁNU
nepoznam medzi tymi, ktori sa autami nezaoberaju od rana do vecera ani jednu ososbu, ktora by na design BMW reagovala pozitivne. Odbiju to slovami: To je hnusne.
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 4. 2005 20:34
Re: AUTO Z PORCELÁNU
za sedmicku a x3 se bude Bangle smazit v pekle
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 21:31
Re: AUTO Z PORCELÁNU
Yaroukh, ja s tebou teraz vpodstate suhlasim (z mojho pohladu), ale....minule si sa v diskuske na Jaguar vyhrazal peklom mne (a Lonesovi). A ja sa nechcem smazit v pekle (a uz vobec nie s Banglom)... tak ma odtial prosim vyciarkni.
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 4. 2005 23:56
Re: AUTO Z PORCELÁNU
dobra, ale je to naposledy! ;o))
neregistrovaný "Saki"
9. 4. 2005 19:25
Re: AUTO Z PORCELÁNU
nezapomněl si na ALFA-ROMEO?????
9. 4. 2005 20:37
Re: AUTO Z PORCELÁNU
Ne, musel bych ji chválit a to se do textu nehodilo...
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
9. 4. 2005 17:05
bez titulku
já se přiznám že mě současný bmw moc neberou. nejhezčí podle mě z nich je x5, která je i po tolika letech výroby stále krásná a klidně se za ní vždy otočím ... x3 už mě tolik nečape ale v některých barevných kombinacích se mi líbí. nz nových aut je nejpovedejší nová 3, tak si myslím že ta má o úspěch postaráno
Rozbalit vlákno
40
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 17:57
Re: bez titulku
Mam na BMW ten isty nazor. X5 sa Ti paci asi preto, ze to bolo posledne auto, pred zasahom Bangla (takze nepatri do tej jeho "serie"). Nova 3er je dost dobra - ale to iba preto, ze Bangle sa zdrzal tych jeho podivinskych vystrelkov - konkretne 7er / 6er: blinkre nad hlavne svetlomety (co je porusenie akehokolvek estetickeho citenia, ale asi tym dosiahol co chcel - teda zmenu a rozruch), alebo u 5er: zas tie blinkre vytiahnute do "ukazovakov", ktore su trochu prvoplanovo zaujimave. Len dufam, ze novy design, ktory prave kreuje bude menej .....(doplnte si sem kazdy co chcete.)
9. 4. 2005 18:05
Re: bez titulku
Na Mistrovi není ani tak důležité to jak ukázal u BMW kudy dál, ale že ukázal MB, že všechno co dělaj je cesta z které musí měnit směr...
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 18:19
Re: bez titulku
Pochybujem, ze BMW ukazal ako dalej (ak to niekto rozhodol tak nie on, ale rodina Quandtovcov), skor to bol "iba" jeho pohlad na vec. A velke stastie: keby byvaly sefdesigner BMW neprezil ohromnu rodinnu tragediu, ktora ho stala slobodu, tak Bangle by dnes navrhoval dalej Fiaty (A pochybujem, ze by vsetci ti, ktorim sa dnes jeho design paci, mali rovnake hodnotenie aj u Fiatu, resp. cohokolvek ineho - myslim si teda stale, ze silejsie parte tu hraje znacka BMW sama, nez Ch.Bangle a jeho design). A Mercedes? Tam este viac pochybujem, ze maju potrebu menit smer. Mercedes nie je auto pre mladych bykov ale vo svojej podstate znacka, ktora stavia na solidnej, nenapadnej (pravda, teraz casto nudnej) elegancii pre cielovu skupinu 30 az 35+ A tam sa vystrelky trpiet nebudu (except CLS).
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
9. 4. 2005 18:24
Re: bez titulku
no já si nemůžu pomoc ale současný desing MB se mi velmi líbí .... není tak usedlej jako byl dříve a ani tak agresivní jako BMW / Audi ... z těhle tří automobilek u mě jednoznačně vede
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 18:40
Re: bez titulku
Ano, Mercedes je momentalne asi najvyvazenejsi - aj ked niektore auta by mohli menej sledovat ten "post-vanilla-design" (C-Klasse, CLK-Klasse), a byt trosilinku odvaznejsie. Ale to je asi dane dobou v ktorej vznikli, a nova generacia bude slabo ostrejsia - tak aby tam bolo citit aj nadcasovost.
9. 4. 2005 18:41
Re: bez titulku
Jo, mám stejný pohled na MB. Ečko je přenádherné auto. Je to distingovaná noblesa s velkým espritem... Jenže přišel Mistr...
neregistrovaný "Petrik"
9. 4. 2005 18:38
Re: bez titulku
Bangle by spíš potřeboval kladivem poopravit ruce. To co provedl s BMW je fakt tragédie. Vrchlem designu byla řada 3 E40 před faceliftem. Ta designová revoluce jako by pocházela z dílny jeho pětiletého syna (nevím jestli nějakého má ). Mercedes a Audi u mě jasně vede.
9. 4. 2005 18:49
Re: bez titulku
Jenže problém je v tvých očích. Věř tomu, že ten Bangle to má v hlavě v pořádku. Když se na svůj příspěvek podíváš za dva roky, nebudeš věřit tomu žes mohl tohle napsat. Když dnes vedle sebe postavíš starou a novou pětku, tak si budeš říkat, že s tou starou to nemohli myslet vážně... Ta nová má tisíc tváří, tisíc krás. Bangle rozbil zažité klišé - podívám se na auto a je to. Teď se podíváš na pětku a musíš ji obcházet a přitom trneš jak dokázal v každém úhlu zachytit jinou a přitom charakteristickou tvář... BMW 5 je obdoba Tatraplánu. Utekl o pět let od běžné vrcholné designové linie špičkových značek.
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 19:02
Re: bez titulku
Máš naprostou pravdu. Jsi estét. Jen mi tam pak nesedí ta obliba VW....
neregistrovaný "911T"
10. 4. 2005 14:25
Re: bez titulku
Nie, problém nie je v jeho očiach. To čo spravil Bangle s niektorými modelmi BMW je naozaj rúhanie. Nepoznám človeka z fachu, ktorému sa páči napr. maska 5-ky, alebo 7-ma pred faceliftom. Ostatne aj facelift 7-my je dôkaz, že v BMW si uvedomujú čo to nemehlo(Bangle) spôsobilo a trochu to opravili. Ďalším dôkazom je nová 3-ka, ktorá je už ďaleko konzervatívnejšia a má omnoho bližšie ku klasickému dizajnu BMW, ako niektoré jeho predošlé projekty (5, 6, 7). Tŕňom v oku každému autíčkarovi sú však zase pre zmenu zadné svetlá, ktoré toto inak podarené auto zbytočne dehonestujú.
Kľudne sa s Tebou stavím GTI, že pri najbližšom facelifte upravia aj masku 5-ky a konečne to bude po dlhom čase pravý bavorák. Vieš, to že sa predaj BMW zvýšil určite nie je zásluha Bangla. Osobne si myslím, že keby robili autá v rovnakom duchu ako predtým, nárast predaja by bol ešte väčší. Aj MERCEDES zvýšil v minulom roku svoj predaj, pričom nato nepotreboval a nepotrebuje žiadne prevratné zmeny dizajnu a skôr by ho niečo také brzdilo.
10. 4. 2005 19:43
Re: bez titulku
Trojku pro "sichr" lehce učísli, kvůlivá tomu, že je to nosný segment. Ale pozor, kdyby trojka vyjela jako první, tak jsme z ní na větvi stejně jak z pětky. Pětka je obrovská šleha, ta patří do musea moderního umění. Je úplně jedno, jestli se nám líbí, nebo ne. V pětce je zaznaménano to, že auto může být vizuálním klenotem. Jsou auta, která se mi nelíbí (např Renault 4) a přitom musím oceňovat jejich genialitu. U pětky genialitu tvarů oceňuji a rok mi trvalo, než jsem pochopil ty křivky. A že jsem se hodně snažil... Chyba je v našich očích, uvidíš za čas. A ta pětka v černé barvě, na tu nemá momentálně nikdo.
neregistrovaný "Cynik"
10. 4. 2005 20:39
Re: bez titulku
"Pětka je obrovská šleha, ta patří do musea moderního umění. Je úplně jedno, jestli se nám líbí, nebo ne."

Tak tak. to rikal uz velky literarni teoretik a kritik F.X.Salda, ze "libit se musi akorat *. Umeni nikoli."
neregistrovaný "911T"
10. 4. 2005 21:57
Re: bez titulku
Dizajn je tak subjektívna vec, že nemá cenu sa o tom prieť, ale pravda je taká, že skalný priaznivci značky BMW tento Bangleho štýl zavrhli. Ja som rovnakého názoru. Rozhodne to už nie je ten starý známy žralok(5) ako kedysi. Nepopieram že tie tvary majú niečo do seba, ale 5-ka by si určite zaslúžila tradičnejšiu masku. Nie je to vhodný model, na také experimenty. Teším sa na facelift, ktorý dá všetko zasa doporiadku.
neregistrovaný "jurajos"
11. 4. 2005 10:15
Re: bez titulku
sorry že sa vám do toho pletiem.....ale aj skalnému priaznivcovi znacky ako som aj ja sa sučasny design bavorakov moze pacit....dokonca až tak že nemožem pochopit prečo tú 7-čku faceliftovali...a až pride aj na 5-ku dofam že to tak nedoseru!!!!
neregistrovaný "Paja"
9. 4. 2005 19:16
Re: Jen tak pro poradek..
X5 je taky Banglovo dilo...a neni to spatny ne?Sef designer proste jenom dela to co mu automobilka respektive lidi ve vedeni dovoli.Proste BMW chtelo zmenu tak ji ma a v podstate je jedno koho kdo je sefdesigner.Proste vyhodili staryho sefa kterj nebyl schopnej jim vyjit vstric.Tak to vidim ja.Treba Fiat Coupe se mi libi moc a taky je to Bangl.
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 19:27
Re: Jen tak pro poradek..
X5 nie je Banglove dielo! Iba sa mu bohviepreco pripisuje. Dizajn auta navrhoval este pred uvedenim stray sefdizajner . Ked bolo auto uvedene na trh, Bangle sice uz sefoval dizajnu BMW, ale robil na 7er. X5 sa dotkol az minuly rok pri facelifte. Sefdizajner a automobilka: suhlas. Byvaly sefdizajner isiel sediet za zabitie (vrazdu) svojho syna. Takze neslo o vyhadzov (v dosledku vychadzania v ustrety, alebo nie). banglov nastup, bol dosledok tejto situacie.
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 19:29
Re: Jen tak pro poradek..
A ten Fiat, ak ho myslis uprimne, Ti chvalim. Potom sa Ti naozaj jeho dizajn paci, a nepatris medzi tych o kt. som pisal vyssie.
neregistrovaný "Paja"
10. 4. 2005 11:07
Re: To Marko
No asi mas pravdu Marko kdyz si ses tak jisty.Ja sem to cetl tusim v Autocaru(Carautu) takze sem to vzal jako jistou vec.S tim bejvalim designerem sem se trosku sek pravdaJak sem si to od tebe precet tak sem si na to taky vzpomnel ze neco takovyho tam bylo...Ale Fiat Coupe se mi libil uz jak vyjel proste sportak podle miho gusta)
neregistrovaný "Marko"
10. 4. 2005 11:35
Re: To Marko
To je OK. Ono totiz u designerov byva problem v tom, ze svoje dielo urobia niekedy v hrubych rysoch aj 2,5 (mozno 3) roky pred uvedenim. A casto sa stava, ze medzitym od firmy odidu ku konkurencii. Vo chvili uvedenia ich auta su uz inde a ich povodnemu zamestnavtelovy na dizajne sefuje niekto inu. A jemu sa potom "aktualne" pripisuje vsetko v "pritomnosti". To, ze sa Ti paci Coupe Fiat, to som povedal, ze chvalim. Aj ked mne sa nepaci, ale zaujme ma (a v case svojho vzniku naozaj sokoval - v dobrom sl.zmysle). Hlavne je dobre, ze sa Ti paci ten Banglov smer ako taky.
neregistrovaný "Paja"
10. 4. 2005 11:55
Re: To Marko
Me se na tom jeho stylu hlavne libi jak ta karoserie je cela takova zvlnena.Proste ze to auto je z kazdy strany a kdyz je jiny osvetleni uplne jiny.A myslim ze ta "revoluce" co probehla u BMW v nejblizsi dobe bude muset probehnoz i u M-B.Protoze uz ted ty jejich auta jsou sice pekny ale vsechny stejny.
neregistrovaný "Marko"
10. 4. 2005 12:02
Re: To Marko
O M-B si nemyslim, ze sa pustia do nejakej revolucie - tam sa vyznavaju (aj u jeho zakaznikov) ine hodnoty, nez ultramoderny a sokujuci design. Okrem to, uz by sa do toho boli pustili... (A na tio fiate sa mi prave asi nepaci to co sa Tebe paci )
neregistrovaný "Marko"
10. 4. 2005 11:40
Re: To Marko
..a vsetkemu co sa pise v Autocare / Speede never. Su to dobre casopisy, ale minule sme sa bavili o tom s Lonesom, ze su dost bulvarne. A sem-tam su aj nepresni. Co je skoda, pretoze inak maju v oblasti CZ/SK motor-magazinov nevidany flair.
9. 4. 2005 19:31
Re: To Marko
Fiat coupé? Toho můžou postavit rovnou tak jak je do musea moderního umění. Úžasná karoserie. A pod ní tuším byl 2litr v turbu, po délce přístrojovky pruh v barvě karoserie, víčko od nádrže na vodorovné ose, tohle je nezapomenutelné auto. Já nevěděl, že ho dělal Bangle, tuším snad Pininfarina, ne? Vždyť ten Bangle je mladý.
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 19:51
Re: To Marko
I mladí můžou být dobří
9. 4. 2005 20:38
Re: To Marko
Nahoru jsem musel hodit jednoho jelena z porcelánu
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 19:55
Re: To Marko
Bangle je relativne mlady...(narodeny 1956). Skoncil 2 vysoke skoly - druha bola legendarna Art Centre College of design v Pasadene. Po skonceni v 1981 nastupil do Oplu (tam len dielcie ulohy a koncept Corsa Spider): Od 1985 u Fiatu - len "poskok" vedla navrhov 3 hlavnych design studii. Prielom v 93 s Coupe Fiat, a o rok neskor s Alfou 145/146. Dalsia historia je uz znama.
9. 4. 2005 20:22
Re: To Marko
Aha. No je vidět, že kam vkročil, tam zanechal hlubokou stopu. Ten Fiat coupé, to byla trefa...
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 20:27
Re: To Marko
Vtedy ma tiez Coupe Fiat znacne bral...ale ked sa mi to rozlezalo v hlave, zistil som, ze to auto ma "iba" sokovalo (drzostou dizajnu), ale ze sa mi vlastne nepaci. Ale nepaci sa mi napr. ani tvorba Picassa - a nespochybnujem to ze bol velky umelec a superlegenda. (Hovorim to pre to aby bolo jasne, ze tu je paralela s Banglom. To ze sa mi jeho dizaj nepaci je vec vkusu, ktory neni lepsi ani horsi, ako kohokolvek ineho. Je len individualny. A moj pohlad, ani nikoho ineho, nemoze zmenit nic na tom, ze bangle je velka osobnost dizajnu. Myslim si ze buducnost to len potvrdi...)
neregistrovaný "dmx"
9. 4. 2005 20:02
Re: To Marko
zaraza ma ze tak malo vies o autach a pritom vynasas take dpgamticke sudy akoby si vdedel vsetko najlepsie
9. 4. 2005 20:26
Re: To Marko
Z čeho dovozuješ, že tak málo vím o autech? Z toho, že nevím, jakou velikost bot má Bangle? A kdes přišel k tomu, že vynáším dogmatické soudy o autech?
neregistrovaný "dmx"
9. 4. 2005 23:38
Re: To Marko
napr z toho ze si nevedel ze Fiat Coupe je Banglova praca. A o tych dogmach. Sudim to z celeho tvojho posobenia tu, casto mi pripada ze si myslis ze ty vies vsetko k danej teme najlepsie a spravne.. celkovo trochu demagogicky na mna posobis.. ako niektori politici co ich nemam v laske
10. 4. 2005 00:02
Re: To Marko
Na takové nesmysly (snad chápeš) ti snad ani nebudu odpovídat...
neregistrovaný "anonym"
10. 4. 2005 12:30
Re: To Marko
ppiste cesky vy * slovensky
10. 4. 2005 12:40
Re: To Marko
Přečti si ještě jednou, cos napsal, hlupáku. Pak se na sebe podívej do zrcadla a běž se vyzvracet. Mě se z tebe taky zvedl žaludek. A nebudu tady určitě sám
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 4. 2005 13:01
Re: To Marko
Proč sem k sakru pořád lezou ty primitivové? Ty si utekl z diskuse na iDnes ne? Tady se vede řeč o autech. Běž si radši studovat svůj rodokmen. Třeba najdeš nějakou nečistotu
neregistrovaný "dmx"
10. 4. 2005 13:28
Re: To Marko
lonestarstate co ta viedlo k tomu nazoru ze som primitiv? vyjadril som sa vulgarne primitivne? Alebo nemozem mat vlastny dojem a nazor na to ako niekto na mna posobi iny ako ty? V tom je ten primitivizmus?

z iDnes nie som a dovolil by som si tvrdit ze o autach viem o dost viac ako GTI
neregistrovaný "dmx"
10. 4. 2005 13:33
Re: To Marko
alebo si teraz reagoval na toho anomyma? fakt teraz neviem ak hej tak sorry
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 4. 2005 15:38
Re: To Marko
To samozřejmě bylo na anonyma a ne na tebe.
neregistrovaný "GT500"
10. 4. 2005 20:27
Re: To Marko
Nabudúce sa aspoň podpíš.Alebo sa hanbíš za to,čo napíšeš?
neregistrovaný "JP"
9. 4. 2005 20:23
S BMW to vypada vazne dobre
To, ze si lidi zvyknou a BMW se bude kupovat vic a vic se dalo mozna cekat. Po faceliftu 7 se snad taky trochu polepsi. Mne osobne se ale stejne nejvic libi BMW 3, ktere je z nich asi nejumirnenejsi. Libi se mi i 5, ale 6 a 7 mi prijdou uz vazne moc mohutne (spis tanky nez auta). To je ale jen muj nazor. Spis me prekvapilo, ze nahoru sel o tolik i Mini. Sice je nove Kabrio, ale i tak. No a u motocyklu se da uspech taky cekat, kdyz sbiraji tolik oceneni vsude ve svete. S BMW 3, ktere tvori vic nez 50% prodeju (alespon do ted) a je navic tolik uspesne v ruznych srovnanich, by se mohlo BMW darit stale lepe. Tezko je ted nekdo zastavi (alespon pro letosek se zadne prevraty necekaji).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "johny best"
10. 4. 2005 14:03
bez titulku
jak se vam libi facelift sedmicky??
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marko"
10. 4. 2005 15:48
Re: bez titulku
Ja si myslim, ze jej to pomohlo. Ale iba vramci dizajnu 7er. Tak aby sa mi pacila, to jej teda nepomohlo. Mne sa tam nepaci uz zakladny designovy namet, takze nijaky facelit to nedokaze. Iba kompletny redesign...
neregistrovaný "125S"
10. 4. 2005 18:48
Re: bez titulku
Me se více líbila pred facelitem, ale nerikam ze byla dokonála a hlavne to neni auto pro me.
neregistrovaný "125S"
10. 4. 2005 18:45
bez titulku
Me se libí BMW vsech generací (od 30.let az do osucasnisti) kazdy BMW ma neco do sebe. Ale jsou výjimky jako X5 a X3. Nová sestka má az moc prehnanej predek. Technika take hraje velikou roli.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kmb"
10. 4. 2005 20:19
vítr
Údajně je BMW 5 příliš citlivá na boční vítr? A co výsledek nárazového testu - 11 hvězdiček ze 16?
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2005 21:20
KDE JSOU PRAVOVĚRCI?
Zajímavé - nové tvary zaujaly zatím, jak to tu pročítám menšinu. Pravověrci by dokonce Bangleho upalovali, ale. Ale nikdo z pravověrců tu zatím nedefinoval co že ho na minulé generaci pětky oproti stávající natolik oslovuje, že žije ze vzpomínek. Svůj názor prezentuji nahoře - stojí-li vedle sebe stará a nová, tak u té steré se ptám, zda to mysleli vážně... Tak pravověrci, jak je to s Vámi? Nebo se v sobě nevyznáte?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "neran"
10. 4. 2005 22:04
Re: KDE JSOU PRAVOVĚRCI?
pod na McLaren
neregistrovaný "911T"
10. 4. 2005 22:06
Re: KDE JSOU PRAVOVĚRCI?
5-kové BMW malo vždy svoj jedinečný dravý nekompromisný vzhľad. A to nemám na mysli tie dnešné futuristické smerovky skoro do pol kapoty. Bol to kus krásnej, kvalitnej karosérie, takej vlastnej nemeckej produkcii. Bola elegantná a zároveň vzbudzovala rešpekt. Na nič sa nehrala. Nechcela urobiť nasilu revolúciu. Bola konzervatívna a predsa tak moderná. Všetko bolo na svojom mieste. Dizajn bol vyvážený. Dnes tak spravili trojku a capli tam zadné svetlá od japoncov spred desiatich rokov! Veď to je kacírstvo!
neregistrovaný "Marko"
11. 4. 2005 13:55
Re: KDE JSOU PRAVOVĚRCI?
Uprimne...mna stara 5er nijak neoslovovala - pripadala mi v mnohych ohladoch dizajnovo nudna a strasne tazkopadna. Ale to neznamena, ze ulet k tvarom, ktore su na uplne opacnej strane spektra sa mi ma pacit. Aktualny model az prilis provokuje (mozno az nejak "vulgane"). Sucasny designovy smer naviac podla mna nevystihuje hodnoty znacky BMW (robi podla mna pravy opak - snazi sa dat BMW nejaky iny ramec, resp. znacku skor vytvara (pretvara). Ci to je OK,a lebo nie, uz posudzujeme kazdy sam.) Podla mna by BMW malo mat ostrejsie tvary s nadychom agresivity (nie korpulentneho luxusu ako 7er, alebo vselijakych avantagardnych prvkov "a la zo zivota hmyzu", ako ma 5er.) To jest moj nazor.