Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW Vision iNEXT: Radost z jízdy i autonomní řízení čistě na elektřinu již v roce 2021

BMW Vision iNEXT bylo lehce poodhaleno již letos na jaře, ale teprve nyní se plně odhaluje a má představovat stavební kámen pro blízkou budoucnost BMW Group.
Zpět na článek
17. 9. 2018 09:57
17. 9. 2018 10:41
17. 9. 2018 11:13
17. 9. 2018 12:12
17. 9. 2018 10:03
17. 9. 2018 11:54
17. 9. 2018 13:09
17. 9. 2018 14:13
17. 9. 2018 12:47
17. 9. 2018 22:27
17. 9. 2018 15:24
17. 9. 2018 22:24
26. 9. 2018 12:23
Avatar - praděda7
17. 9. 2018 09:57
No nazdar...
...tohleto zjevení vypadá, jako by už prošlo první fází šrotování..... ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Uživatel_5340709
17. 9. 2018 10:11
Re: No nazdar...
To je hnus.............
Avatar - Emel
17. 9. 2018 10:41
Re: No nazdar...
Vypadá to jako bobr na drogách
17. 9. 2018 11:13
Re: No nazdar...
Tak to sedí >:D

Tenhle koncept se bavorským krutě nepovedl, fakt hrůza :no:
Avatar - white label
17. 9. 2018 12:28
Re: No nazdar...
:yes: >:D >:-[]

P.S. BMWKIA, podle masky na tom projektu spolupracovalo BMW a KIA.
Avatar - Blue Sun
17. 9. 2018 15:22
Re: No nazdar...
Bobrováq, když už.
17. 9. 2018 10:03
Ou
Tohle spíš vypadá jako BMW Vision LOST.
Rozbalit vlákno
0
17. 9. 2018 10:45
Co to je za kola?
Co to je za módu pořád zvětšovat kola? 24"??? To tam za chvíli budeme dávat kola z Tatry..
Rozbalit vlákno
3
17. 9. 2018 11:03
Re: Co to je za kola?
Tatra 815 Agro má 22,5", normální 815 20"
17. 9. 2018 11:29
Re: Co to je za kola?
bez poradnych 30tek ani mili neujedes [odkaz] :-!
Avatar - Emel
17. 9. 2018 13:16
Re: Co to je za kola?
Tak je to designová studie, tam je to jeden z klasických způsobů jak nahnat body. Jinak... zvětšování kol celkem fandím, auta se taky zvětšují, gumy zlevňují... pokud si automobilka poradí s odpružením, tak proč ne.
Avatar - Hittman
17. 9. 2018 11:48
Radost z jízdy?
Si děláte kozy, ne?
Rozbalit vlákno
0
17. 9. 2018 11:50
Konecne podareny dizajn
pre tretie tisicrocie... >:D
Rozbalit vlákno
0
17. 9. 2018 11:54
Kabaň
No, jestli je tohle první vlaštovka Jozefa Kabaně u BMW, tak bych řekl, že ze Škodovky odešel právě včas.
Rozbalit vlákno
2
17. 9. 2018 13:09
Re: Kabaň
psalo se to tu mnohokrat a i primo v clancich, Kaban nebude delat v pristich nekolika letech zadny model divize "i" ani "M", tedy nemuse delat ani na tomto :-!
Avatar - praděda7
17. 9. 2018 14:13
Re: Kabaň
Jo, ono se taky mnohokrát psalo, že BMW nebude dělat turba......... >:D
17. 9. 2018 12:47
Uff
To je jak vytvořeno náhodným generátorem tvarů.
Rozbalit vlákno
1
17. 9. 2018 22:27
Re: Uff
Cim vetsi ledviny, tim vic adidas.
Avatar - CountachSV
17. 9. 2018 12:56
Návrat do budoucnosti
Mě se to líbí. Připomíná mi to furismus období, kdy vznikl tento krásný stroj:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
17. 9. 2018 13:01
Design a technika
Design nechť posoudí každý sám. Ta obrovská prázdná plocha v místech, kde běžně bývá mlhovka, působí vyloženě odpudivě. Stejně tak jako denní svícení do L. Disproporční přední světlomety, které už užší nakreslit nešly...ale klidně bych si to koupil, kdyby to auto stálo za něco. Jenže ono zatím ani nejezdí a zase něco slibují. Sliby se oddalují...zatímco konkurence už jezdí.

Elektromobilita je tady a nejde ji zastavit. Jen se obávám, že BMW kromě designu nemá vůbec nic. Zatím neumí ani pořádně rozsvítit a zhasnout adaptivní světlomety. Chci vidět, jak zvládnout autopilota. Věřím jim, že dokáže přejet celé Německo - to po dálnici dneska zvládne už více aut. Nevěřím, že to dají po okreskách. Jediný autopilot, který dnes jakž takž zvládne jezdit sám (ale i tak za cenu plnohodnotné kontroly řidičem) je Tesla a Google. Evropa tyhle technologie nemá a ještě dlouho je nebude mít.

V tom vidím ten největší problém. Tady se furt čeká na nějaké koncepty, pořád se něco maluje, nakupují se hostesky, novináři se krmí chlebíčkama....a skutek utek. Jinde už (ne zcela) samořiditelná auta jezdí a jejich možnosti jsou dost vidět. BMW jako takové nemá šanci toto někam posunout, na to nemají mozky a je to příliš zastaralá firma. K posunu a vývoji těchto technologií potřebují zaměstnance jako má Google a ne ty lidi co žijí v minulosti a co zaměstnávají teď. Opět vítězství formy nad obsahem. A prvního by měli hnát Kabaně. Jeho auta jsou fakt hnusná, a to včetně Veyrona. Na to jak je to auto drahé mi nikdy nepřišlo extra hezké, i když má asi jiné kvality.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
17. 9. 2018 13:26
Re: Design a technika
To mícháš víc věcí dohromady.

Elektromobilita je tady a BMW na tom není úplně špatně... má obstojně fungující i3 jako městské EV (což je nejvíce smysluplná oblast pro EV) a obstojně fungující i8 jako hybridsport. Má taky plugin hybridní 7er. To je myslím víc, než má třeba Mercedes nebo Audi...

Autonomní auta jsou jiné téma. Co BMW má nebo nemá my asi úplně netušíme... podle mě na ně Evropa ještě není připravená - mentálně, legislativně. Tesle to asi vcelku funguje, přesto sbírá za autopilota spíš negativní reakce...
17. 9. 2018 13:46
Re: Design a technika
i8 se moc neprodává. i3 je pravda jiná liga. Ale ani jeden z nich není elektro. Což vlastně nevadí a je pravda, že nemám tak úplně pravdu :-) Minimálně mají ty fungující hybridy a teď tedy i ten plugin hybrid 7er k méně použitelné i8. V tomhle ohledu jsou z Evropy asi nejpokrokovější. Plugin hybrid sedmičkové řady také zní fajn, o tom jsem ani nevěděl. Nejspíš není cílený na nás evropany.

Naprosto souhlasím s tím, že evropa na to mentálně opravdu ještě není připravená. Zejména zdejší řidiči. Ale to snad přijde.

Tesla je úžasné auto a každý její majitel je s ní super spokojený. Jen to ještě neřídí samo. To je mimo dosah všech. Je každopádně dobře, ze mají konkurenci. Moc dobře. Hlavně pro nás - teoreticky bychom s pořádnou konkurencí ta auta mohli mít i dřív :-)
Avatar - praděda7
17. 9. 2018 14:21
Re: Design a technika
Já myslím, že i3 je v některé verzi plně elektro.... :-!
17. 9. 2018 19:00
Re: Design a technika
Ano a úplně přesně to je tak, že i3 je primárně deklarován jako čistý elektromobil.

Jen na přání a za příplatek může mít přídavný benzínový dvouválcový motůrek ze skútra, fungující pouze jako generátor a jeho funkce je popisována jako prodlužovač dojezdu.
Avatar - Emel
17. 9. 2018 14:38
Re: Design a technika
i8 má letos 860ks za pololetí... což je +- stejně jako Audi R8. Vem si, že základní cenovka je 3,8M... to nemůže být masovka.

i3 je elektro, má jen volitelně spalovák ve formě range extenderu, s nádrží na 9l...

Tesla je... zajímavé auto. Dokázala postavit EV auto, které někdo fakt chtěl nejen proto, že jezdí "zadarmo", ale proto, co umí a jak vypadá.

Jestli je každý majitel spokojený nevím, o kvalitě výroby a servisu kolují různé zkazky, spíš to vypadá, že majitelé mají dost silný fanouškovský vztah a tolik to neřeší. Jsem zvědavý na 3, to je zásadní posun směrem k racionálním masovým prodejům... pokud to Tesla ustojí, budou se dít věci.
Avatar - Blue Sun
17. 9. 2018 15:24
Agáta
a její duckface byly předlohou?
Rozbalit vlákno
0
17. 9. 2018 22:24
Kabane proboha
Jeste budeme vzpominat na "chuligana" Bangla v dobrem
Rozbalit vlákno
0
26. 9. 2018 12:23
Vau
Vau, to je prostě normálně sci-fi už, nehoráznost jak jde vše kupředu.
Rozbalit vlákno
0