Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW X1: Nový základ sDrive18d za 713 tisíc Kč, xDrive18d za 765 tisíc Kč

Diskuze (113)
Ceník BMW X1 se rozšířil o nejslabší dvoulitrový turbodiesel – motor 18d s pohonem zadních i všech kol. První cena kompaktního SAV je tak nyní 713.143,- Kč.

U BMW v případě X1 vsadili na kombinaci tří dvoulitrových turbodieselů a benzinového třílitru. Dva slabší motory je také ožné objednat s pohonem výhradně zadních kol. Známé označení xDrive je v tom případě vyměněno za sDrive a číselnou identifikaci motoru. Na české trhu jsou nyní dostupné všechny motorizace, včetně zatím nenabízeného sDrive18d a xDrive18d (105 kW).

Poslední zatím představenou variantou, která není českým zákazníkům k dispozici, je turbodiesel xDrive23d v kombinaci s manuální převodovkou. Dodávky této specifikace budou podle aktuálních informací zahájeny v září.

Doporučujeme
Představujeme: BMW X1 – Počtvrté do stejné řeky

Standardní výbava obsahuje stabilizaci DSC/DTC, šest airbagů, asistent pro jízdu z kopce, 17palcová kola s pneumatikami 225/50 (s ocelovými ráfky, pro xDrive20d, xDrive23d a xDrive28i s litými), klimatizaci, přední mlhovky, palubní počítač, rádio s CD/MP3 a připojením Aux-In, vyhřívaná zpětná zrcátka a startování tlačítkem.

Verze xDrive23d dále přidává chromované lišty oken, chromovanou koncovku výfuku, masku chladiče s hliníkovými lamelami místo černých, odlišný design kol, jiné čalounění, kůží potažený volant a výkonnější brzdovou soustavu.

Benzinový xDrive28i má k tomu navíc asistent pro rozjezdy do kopce a vysoušení brzd.

BMW X1 - ceny modelů s pohonem zadních kol (únor 2010)
ModelsDrive18dsDrive20d
Převodovka6M6M
Zdvihový objem [cm3]19951995
Válce/ventily4/44/4
Největší výkon [kW/min-1]105/4000130/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]320/1750-2500350/1750-3000
Max. rychlost [km/h]200218
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,68,1
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]5,25,3
Cena [Kč]713.143,-781.311,-

Interiér je možné vylepšit paketem Design Cool Elegance (+ 69 tisíc Kč), který se skládá ze sportovních sedadel, kůže Nevada, dřevěného dekoru místo stříbrného a černého čalounění stropu. Další možnosti příplatkové výbavy zahrnují například sportovní podvozek (+7.600,- Kč), tempomat (+8.650,- Kč), parkovací senzory (+19.660,- Kč pro přední i zadní), bi-xenonové světlomety (+15.730,- Kč), vyhřívaná přední sedadla (+8.650,- Kč) nebo automatickou klimatizaci (+14.680,- Kč).

BMW X1 - ceny modelů s pohonem všech kol (únor 2010)
ModelxDrive18dxDrive20dxDrive23dxDrive28i
Převodovka6M6M (6A)6M (6A)6A
Zdvihový objem [cm3]1995199519952996
Válce/ventily4/44/44/46/4
Největší výkon [kW/min-1]105/4000130/4000150/4400190/6600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]320/1750-2500350/1750-3000400/2000-2250310/2600-3000
Max. rychlost [km/h]195213223230
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,18,4 (8,6)- (7,3)6,8
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]5,75,8 (6,2)- (6,3)9,4
Cena [Kč]765.580,-833.748,-907.160,--
Cena AT [Kč]-887.510,-960.908,-1.009.412,-

Diskuze (113)
14. 2. 2010 15:38
Re: SUV pro každý den
Zadokolky od BMW a Mercedesu, jsou největší *, co jsem kdy viděl. Stačí mírně kluzký povrch (ujetý sníh a pod.), či nejstejnoměrné povrchy u kol hnané nápravy (zkušenost z léta - cha cha) a auto se nepohne z místa. Skutečně žebrácký pohon.
13. 2. 2010 09:48
Re: příšera
Prosím Tě, prober se! Za 1,4M máš X1 xDrive23d se všemi položkami v ceníku, která bude na tom s dynamikou podobně jako X5 xDrive35d. X5 v té tvé "normalní výbavě" by tě vyšla hrubě přes 2M. Tiguan, když se pořádně poskládá, tak na to co umí, také není žádná láce. A na motor s podobnými parametry jako má 23d, u něj rovnou zapoměň.
13. 2. 2010 08:02
Re: příšera
Pánové,
já na X1 čekal skoro rok, s tím, že si ho koupím. Obrovsky jsem se zklamal, je to nedorost a navíc za úplně nehoráznou a židovskou cenu, snad nejvíc předražené BMW.
Kamarád co tam byl se mnou, utekl od toho také a zkončil na Tiguanu za 0,9M se vší výbavou. "Můj" X1 s normální výbavou by přišel na 1,4M a za to mi však nabízeli X5 se zákl. výbavou, ale to je kus auta a mělo to motor 35 (sd). Prostě X1 je bohužel nesmysl!!!

MW
Avatar - Ricardo
12. 2. 2010 23:51
Re: SUV pro každý den
Vsichni to vime, ale nekdy je potreba to rict nahlas. A otazka, zda je lepsi x1 sDrive peugeotu 3008, je dobrou prilezitosti :-)
12. 2. 2010 23:02
Re: SUV pro každý den
Pokud chceš, aby měl interiér z tvého pohledu fazónu, připlatíš si za sportovní multifukční volant a sportovní sedačky v kůži. A chceš-li jej ještě opticky povýšit zvolíš jej v béžové.