Včera po internetu proběhly první fotky a základní informace o novém BMW X1. Automobilka kontruje, a tak nyní o novém SUV z Mnichova víme vše podstatné, včetně technických údajů všech šesti motorových verzí.
Je to pěkný, jako nějakej baworák! :yes: Jen v tý bílý to vypadá, jako by to auto mělo předkus. Doufám, že z toho Lipska nebude dodací lhůta půl roku ;-\
No tentokrát ne, X6 ano, 5GT budiž, ale již zepředu vypadá nevyváženě. Připomíná mi to heslo čím víc proužků tím víc Adidas, s tím, že čím větší ledviny, tím větší BMW. 8-s
Zadek těžkopádný a křivkami se to tam hemží více než na Fiestě a to je co říct.
Jo, kladně hodnotím interiér, skoro tak pěkně tvarovaný jako v Laguně >:-[]:yes:
>:D >:D Kdepak asi brala laguna inspiraci? Nebo jsou horizontálně členěné palubovky renaultí klasikou? Nic proti, ale tohle je bangleho hra, na druhou stranu renaultím vnitřkům tento nový styl velmi pomohl. Přesto, každý nový bavorák přináší další designový posun, přístrojovka X1 je aktuální top. :-):yes:
Však já to s tou Lagunou napsal jen na pro poškárlení Navtecha... a popravdě je jasné odkud tohle Renault vzal a vzal si příklad z něčeho, co je opravdu na výši... ve srovnání s Mondeem, Insigniou a jejím Nokia style či dalšími je to asi nejlepší mainstreamový interiér ;-)
No mě se ta ix-jednička moc nelíbí. ;-\ Ale na živo asi nazklame.
Jen tak mimochodem, četl jsem tvůj blog, smíchy jsem se málem potrhal. Velká pochvala. :yes:
A ještě jedna věc, v mražáku mám dva velký duháky - se zadařilo a nejsem Jakub Vágner :-! , neměl bys na skladě nějakej recept na jejich "úpravu"?
Velký? Malý do 35 peču jen v troubě s máslem, kmín sůl a větší zabalim do alobalu. Možná čerstvý byliny. Moc to nejim a tak neřešim. Nebo to strčim na gril do takovýho roštu, jak se potom zamkne.
[odkaz]
Kde si to chytil při tý velký vodě? Na stojatý, ne?
Zkus ten alobal, každej zvlášť. Jeden s bylinou, druhej s česnekem, jak tě to napadne, nebo nějakou asijskou omáčku. Pomalu tak na 160°C a pak zprudka dopíct rozbalený, ale aby se ta šťáva neprolila mezi sebou, pokud je budeš dělat najednou. Tak bych na to asi šel.
Skús ich ešte hodiť na rošt, na drevené uhlie. Nič, iba soľ. Až na tanieri sa porcia poleje panenským olivovým olejom, v ktorom sú nadrobno nakrájané čerstvé bylinky. ;-)
>:D Já teda nvm, ale případá mi, že BMW jde s designem do kytek. Poslední hezký (a to moc hezký) auto od nich je X6, ale po ní...
5 GT, teď X1... Vypadají designově strašně. Jak kdyby je ze všech stran nabourali traverzou. Nvm nvm...
Já tedy dávám přednost oslovení milÁááá, ale TRVÁTE-li na tom .. ;-)
Já se možná NE zcela přesně "vyjádřila", ale já POCHOPILA že X6 ... a "dodala", že mně TÉŽ (a z posledních bmw mne ještě - a to docela DOST a HODNĚ "zaujala" malá cupka Z4 :yes::-)
Dobrou noc (já teď maličko - no spíše DVĚ "malička" NEzvádám/NEstíhám ... ale na X6 bych si ČAS asi UDĚLALA ;-)
To NEjde, to je HROZNĚ "individuální" - záleží na reakci (kůže) "konkrétního" člověka na "konkrétní" vůni - mohu PROZRADIT, co používá (většinou) Buřtík - Issey Miyake - konkrétně typ "Blue" :yes::-)
... on už se v Issyey Miyake Buřtík "flambuje" dlóóóóóuhé roky (jen před nějakým rokem "přešel" z verze "Issey" na variantu "Blue") a zatím "gut" :yes::-)
To ANO, ale už jste "slyšel",m že bych si na nožičky nazouvala vw (místo Tod´s), sukni měla ford (místo Prada), buď prádlo opel (místo Lise Charmel) či body toyota (místo Wolford), kabelku fiat (místo Hermes) - no DOVEDETE si to PŘEDSTAVIT?
Pěkný den (třeba s vínkem z vinic pana Coppoly za poslechu nějaké pěkného CD - já si dám asi Cat(a) Stevens(e) zvaného Yusuf :-)
Ty voe, u nás teda nebyla a že je to tady celkem hustý. Lesy a pole nestíhaj vsakovat, svahy se hroutěj, silnice zatopený vodou a Labe kur..evsky stoupá.
Takže s Brumlou bych sem nezajížděl, nějaká schopná čtyřkolka je minimum. :-!
No PRÁVĚ! Vždy když po cestě trochu "zapršelo", všichni "zpomalovali" a my s Brumlou jsme museli v levé skoro STÁLE "blikat" a "zbržďovat" (přitom my nejraději pěkně "plynule" na tempomat - v tomhle počasí lidé na silnici asi "vypínají" mozek a za deště - pravda chvílemi VELMi SILNÉHO - a klidně jedou v levém pruhu 90 km/h a HROZNĚ se diví že je někdo chce předjet. ;-)
To bych NEřekla (alespoň DNES "většina" přejela do LEVÉHO a tam "cestovali" tak 90-110 km/h ;-\
PS: Já jsem "sečtělá" - mně nějak "uvízlo" v hlavě a já se řídím HESLEM "Nikomu NEzastavujeme" ;-)
(NEviděl jste "Spaceballs"? :-)
Jo, je to průšvih... nijak bych to nezlehčoval, ale ta představa, jak tam někde lítá "naše" hraběnka na jehlách v bahně s krabicí potravinový pomoci, nebo kartónem dobrý vody, mě prostě vzala. ;-\
Já koukal dneska na Berounku a Vltavu a pěkně se to sune. :no:
NE že bych snad "záviděla", ale myslím že Madonna na tom bude finančně možná snad i "nepatrně" lépe než já ;-)
PS: Srovnávám svůj "celoživotní příjem" a její "celo...nu nevím - měsíční?" :-)
Vittel má ráda ochucený (jablko/jahoda/broskev), ale ČISTÁ voda - to je něco JINÉHO, tam jsou "favorité" Finé ale Evian je "prima" na cestách (do auta mám ráda vodu "s pítkem" ;-)
Dobrou :-)
Ale "huš"! Jak se to řekne? ;-)
Takové to ... ne když se odšroubuje "normální" lahev, ale "pijete" jak z brčka .. nu mně by tam "sedělo" označení "pítko", ale možná to asi NEbude "to pravé" :-)
Vy mne TRÁPÍTE! :-)
Ok - NEvím jak se to řekne - prostě lahev (Evian) co se prodává třeba na pumpách a NEmá "šroubovací víčko" ale "odklápěcí" kryt a .. nojo jsme ZASE u toho (!): Pítko :-)
Nu popravdě já ošacení OPRAVDU (skoro) rozdávám - tedy dávám je jedné paní tady v česku a vím že ona je po pár set korunách prodává a pak mi vždy něco dá či koupí, ale po Praze už běhá/chodí docela DOST mých Diesel, Wolford, Tod´s, Prada, Gucci .... ;-)
Proč to: "bych"...,k tvému věku to je přece ideální muzyka, pokecáš se spolužáky a vrstevníky...jen to počasí vám údajně letos nepřálo...přišli jste prý jen vy - skalní... ;-)
... a v zapnuté televizi šel zrovna teleshoping s reklamou na "zvýhodněný KOMPLET" Evy a Vaška :-)
PS: A byl to OPRAVDOVÝ DĚS - já NEmohla a NEmohla najít dálkové ovládání ;-)
Nu trochu mne to ZKLAMALO - očekávala jsem trochu VĚTŠÍ "srocení davů" a pronajala si jeden satelit (aby "vynikly" ty DAVové scény, které já "miluji"), ale český lid mne (opět) ZKLAMAL ;-)
Už MUSÍM jít spát - víte KOLIK je hodin? :-)
To je ale děs, sice si na něho asi zvyknu jako na všechno ale tohle je fakt ...... Jestli budou všechna nová BMW vypadat podobně tak sbohem a šáteček. :no:
Noo, priznam se, ze kdyz jsem videl koncept, tak jsem se docela zdesil. Ale kdyz tu koukam ted na ty fotky, tak mi to uz nijak zle neprijde. Paradoxni je, ze moc se toho asi nezmenilo, takze se spis zmenil muj nahled >:D. Mne osobne sice ze zidle nezveda, ale nijak neurazi, proste normalni, slusne vypadajici auto. Interier vypada takhle z fotek taky docela prijemne, jizdni vlastnosti budou jiste skvele, o tom ja osobne nepochybuju. No proc ne, pokud nekdo ma zajem o tuto kategorii vozu, tak X1 vypada podle me na prvni pohled jako zajimava nabidka. Ale zatim je brzo neco soudit, uvidime, jake budou prvni testy (ale ja osobne tipuju, ze dopadnou pro X1 dobre ;-) ).
Nic neřeš, někomu vnuť v noci zdarma svého koleose a postav se do fronty. Uvnitř je to božský a zvenku... samozřejmě taky. Je to bavorák, kamkoli přijedeš spadne všem rádoby mistrům designu se zárukou na naději brada. Nebo si snad za posledních padesát let zaregistroval nějakej bavoráckej propadák?
Ixjednička je parádní drzek. Počítám, že by se dala někde tak kolem melounu výborně dotvořit. Jo... auto pro kompaktního eurodrzka s jasnou hlavou a dobře masírovaným kontem. Když si tak člověk představí ten milej rozměr, ten podvozek, ty motory, tu image a tu praktičnost karoserie... :-) Jo, jo, všechny palce hore :yes::yes:
Jop, souhlasim, souhlasim! Koncept se mi tedy moc nelíbil, tohle ale moc... což je divné, jelikož jsou to prakticky stejná auta, ale co :-) Zkrátka BMW 4ever :-!
:yes: Důležité je, že BMW zvládá sestup do menších tříd i v tomto "bejčím" segmentu. A prémie se tak stává přístupnější většímu počtu lidí. Přitom zůstává samozřejmě nejen vrcholná technika, ale i ta vizuální prémiová nadstavba, zejména záď, ty křivky, to prolomení pod zadním sklem a troufalost zadních světel... je to prostě fantastická kára.
Rozhodně, rozhodně... to co hodně lidí u bmw odsuzuje, já považuju za odvahu a hodně si toho cením. BMW je zkrátka automobilka jako žádná jiná a prostě umí :-) I když musím přiznat, že z 5GT jsem stále trochu rozpačitý :-)
:-):-) Od tebe bych pochopení k 5GT čekal, podle mě je to takový BMW pokus o erko trochu jinak. Taky myslím, že mají tyhle typy budoucnost, ale kdo se má na to dívat, pořád nemůžu gétéčko zkousnout. :-|
Tenhle kousek by byl miloučkej i s růžovejma puntíkama. BMW zase předvedlo mistrovskej tah...Tohle autíčko sestoupilo z nebes pro všechny, jimž už začalo vadit jezdit sám pětimetrovou károu.
A navíc jak psal GTI, BMW se zase o kousek přiblížilo těm, kteří doposud na prémii neměli nebo by museli smlouvat s dealerem, ať si teda nechá všechny kola a trochu sleví. >:D
Já proti pětimetrovejm kárám nic nemám, to rozvalování v nich je určitě super, jen by mi někdy pro moje pohodlí přišlo lepší vzít si třeba do města menší auto. A myslím, že nejsem sám.
Zajímalo by mě jak se chová takové SUVečko se zadním pohonem na mokrém kluzkém povrchu nebo na sněhu... Jednou jsem zkusil vyjet v zimě na hory s 525d a příště raději zůstal u druhého auta v rodině Grande Punta.
Prijde na to do ceho se mestsky SUV kovboj pohrne. Zrovna vcera jsem jednoho videl na Cernem moste. Je tam takovy podjezd u metra, nejnizsi misto v okoli, a po kazdem poradnem lijaku tam byva dost vody (jednou jsem videl kanal fungujici jako pekna fontana). Mestsky SUV kovboj se Subaru Tribeca vidi poradnou kaluz, sakra konecne nejaka prilezitost, TO DAM :-! !!! Tak to dal. Zustal stat v nejnizsim miste toho podjezdu ve vode az po svetla. >:-[]
všemi deseti...mně se tenhle druh auta líbí, akorat ta cenovka zase bude na menší vůz až příliš a proto bych si vždy raději připlatil za většího brášku...Ale nápad chválím a zpracování taky...mně ho někdo nabídnout tak to beru. xDrive dobrý na zimu, nezapadnu jen tak někde když mám vyšší světlou výšku, nejsem zas ale nakopnuté kopyto, uvnitř bych se netlačil a do kufru vypadá že se něco naložit taky dá...neříkám, že je to auto pro nějake osobnosti, ale pro rodinku nebo mladší lidi , nebo osamělý pár v důchodu, proč ne....kromně 5GT s posledními modely Bmw nemám problém....
Modelu X1 se da maloco vytknout a z hlediska modelove politiky a nakladu vyjde vyrobce stejne draho jako kombik, ktery by vyvijeli na zaklade rady 1, pricemz u SUV muzou nasadit zajimavou cenovku.
Jizdni vlastnosti budou na urovi vrtule, tedy vyrazne vys nez u konkurence. X1 ma na to, aby pretahla i zakazniky GLK a Q5, nad ktere vynika svym vyrazem. Jednoduse, moc povedeny kousek, ktery v modni hnede vypada velmi pritazlive! ;-)
Máte jí mít. Pořád platí - co je malé, to je hezké ;-) a vrtule z Bavorska to zkrátka umí. Není to na první pohled namachrovaný léčitel mindráků, ale krásný vůz s bavorsky tvrdým šarmem. Vrtule zkrátka umí. No a motor - prosím nedávejte tam nic menšího než 3.0 sd - bude to švanda.....
Tak abychom si to tady ujasnili. Už dlouho jsem tu neslyšel nějaký nezaujatý a normální názor na tohodle mnichovskýho drzka. Výše psal kolega o přetahování zákazníků a já věřím, že měl celkem pravdu. Takže bychom si měli říci něco více o tom, co dělá kovboje kovbojem. Bavme se o tom diamantovém, ti teplákoví už vědí že pohled do garáže či spíše přes plot bazaru z nich novodobé Rotschildy neudělá. Tedy nalejme si čistého vína... potřebuješ kvalitní prémiové auto, se kterým nebudeš dělat ostudu před Lídlem, diskoškou, u opery, před tvojí chatou v horní-dolní anebo na dovče v Makarské?? Myslím, že těch možností zas tolik není. Jestli jsi postarší eurodrzek s lehce prošedivělými skráněmi ber Mercedes GLK. Jestli řádíš s holkama v solidní nejistotě a sám seš solidně jistej, ber Q5. Ale jestli víš, kde jsou kompromisy, jestli umíš skloubit sportovno se šoupáním bačkor, jestli tušíš, kdo tu bude udávat příštích pár let v téhle třídě tón, ber baworáka. Ano, není to auto pro Šumachry,co berou cestou na víkend dvanáct litrů naftice aby jim zbylo na pivo do hospody. Tohle je malej drzek pro dospělý drzky, co už to maj v hlavě srovnaný. Nepočítej s tím, že ti bude vytahovat nudli z nosu, ale buď si jistej tím, že tě doveze na vrchol tvejch mokrejch SUV snů. Takže chlapče, sundej plakáty s Toyotama, vytáhni svůj maturitní oblek, vylešti kopyta (na Prestyže raději rovnou zapomeň) a zkus se objednat na zkušební jízdu. Myslím, že dojdeš osvěty a zjistíš, že prémie není jen o značkách, ale i o životních kvalitách.
Hombre, jestli nechceš v životě vypadat jako švorcák, bazarnickej kovboj, začni šetřit, uvidíš dáš mi jednou za pravdu. >:-[]
Ja teda neviem, ale pre mladého drzka je skôr Freelander, alebo X3-ka. Q5 spolu s Tigim by som skôr videl ako "ženské" auto... ;-) Ale asi som ešte moc mladý a nezrelý... >:-[]
S Tigim alebo Kugou neurobíš dojem ani na dievčence od vás s diskošky na Petržke. X3 a Freelander sú už za zenitom, matelko by ti to objasnil. Ale X1, to je prémiový drzek, ktorý prepíše dejiny SUV éry. Uvidíš, rád si na mňa vzpomenieš... ;-)
Miril jsi na konkurenty X3, ktera se predstavi az pristi rok, ale jinak dobry! :-)
X1 nebude cenove prilis vzdalena od RAV4, Tiguana, Kugy... Predpokladam, ze zakladni cena zadohrabu pujde nekde po 800kkc. Za X1 2,0d 4x4 pak okolo 1mio. Tam se vetsi auta nedostanou. :-)
X1 vyzerá ako dobré auto. Osobne by som sa aj dal zlomiť na kúpu ale ako vždy to BMW zaklincuje cenou. V AUTOCAR som čítal, že cena by mala začínať pri jednom milióne. A to je sakra dosť na takéhoto prcka. ;-\
Freeman, freeman, toto nie je Niva z bazáru od vás na dedine. Ak chceš jazdiť prémiu, ak chceš niečo znamenať, musíš si uvedomiť že za kvalitu sa platí. Tak to medzi dospelými chodí. Keď máš problém vysádzať na drevo tridsať päť tyčiek v Eurách, zkús to inde. Máš tu Tigiho, Kugu alebo trebárs Soul. Odvezú ťa tiež... >:-[]
No a ja som si myslel, ze X1 bude v kategórii Tiguanu 8-s Ale ako si ma poucil, Tiguan ci Kuga je este nizsie ako X1. Tak neviem, ci taká medzikategória este existuje. X3 má 4,56 m, Kuga má 4,44 m, Tiguan 4,42 m, dám na to krk, ze X1 bude vsetkými rozmermi porovnatelná s Kugou ci Tiguanom. O kategóriu nizsie sú podla mna uz len SX4 ci Yeti.
P.S. Doktorov stýl ti ide coraz lepsie, je správne, ze na sebe stále pracujes. ;-)
Iudex až raz vyzreješ, pochopíš že na veľkosti až tak nezáleží. Keď potrebuješ autobus, zkús to u najbližšieho dealera Iveca/Karosy. Cenu ti ušijů na mierku. Tu sa pohybujeme na poli menších a luxusných SUV. A tam ti X1 ponúkne také možnosti o ktorých sa ti nesnívalo.
Takže zabudni na žigulíka v tvojej garáži, nerieš dĺžku Tigiho, X3 ani Kugy. Snežného by som sem ani netahal, o Suzuke ani nehovoriac. Na doktoráte som zase začal trochu makať, ale chýba mi to právne povedomie a jazyky... >:-[]
No ja velkost musím riesit, lebo do garáze sa mi vojde len cca. 4,6 metrové auto. To je tak, ked na projekte je síce dĺzka garáze cez 5 m, ale i prejst okolo auta clovek musí... Ale tá X1 by vosla... >:D
a dosť ty jeden ámos komenský... 8-s >:-[] ja sa tu snažím, slovenčinu mrskám ako o život a ty mňa vždy takto utrieš. Si zlý a nespravodlivý. :'-(
Ja na teba chlebom a ty na mňa slovenskou mluvnicou. Pošli šlabikár ty jeden lingvista... >:-[] >:D;-)
no protože GLK je o tolik levnějši :-) Ono to že se něco řadí do stejne kategorie jako tigi tak neznamena že to bude stejna cenova kategorie...nemluvě o kvalitach všeho v autě a kolem auta....
Ja nehovorím, ze M-B je lacnejsí. Ak sa pozries do ceníkov, zistís, ze GLK, X3 a Q5 stoja takmer rovnako (myslím, ze X3 a Q5 s dízlovými dvojlitrami úplne rovnako). Ono velká trojka si strázi aj cenu konkurencie a podliezat urcite velmi nechcú, co je pochopitelné.
A co si cakal, krevety za euro? BMW jw bohuzial sakra drahé a akcie á la Renault sa u neho nedajú cakat, a to ani pred koncom zivota ako má napr. X3. Skoda :'-(
Ja som nasiel toto: "Základná cena verzie sDrive 18d bola v Nemecku stanovená na 29 550 €. Ešte pod ňou by mala byť umiestnená verzia sDrive 18i, najlacnejšia štvorkolka xDrive 18d stojí v Nemecku 31 550 €. Špičkový benzínový šesťvalec xDrive 28i ponúkajú v Nemecku od 41 500 €".
no to je teda onicom!!!!!!!!!HRUUZA!!!!
zacalo to uz X6....obluda
teraz toto.....z predu bmw po milionty krat- furt rovnake a zozadu je pekne vidiet jak kopiruju svetla od AUDI len ta linka je zahora-to zapustenie do 5 dveri..... :no:
*...jedina automobilka z tych top co robili dizajn k svetu , ale jak to uz niekto spominal, pomaly ide do * 8-s
Toyota/Lexus priznala moznost spoluprace s M-B na vyvoji rad m-B A a B a jejich derivatu s japonskym znakem a mozne spoluprace pri dalsim vyvoji vlajkovych lodi, tedy rad S a LS.
Dalsi info nebylo zverejneno, ale i toto je zajimave.
Víš co je nejhorší.
Lexus docela uznávám. Nepopiratelná kvalita (i když, co je dnes v tomto busineesu "nekvalitní"), perfektní zpracování, solidní design a i motorizace (včetně hybridů) jsou docela zajímavé.
Jenže rozhodovat se sám za sebe, tak v této "top" sedanové třídě stejně rozmýšlím o německé trojce a nejspíš skončím u S klase. (a dle prodejů takto asi neuvažuju jen já). Proč ? Sám nevim. Že by ta "síla" značky......
Tohle je X1, není to náhrada X3ky, co by zbylo na ni? Tady už je i ten 3,0 benzín takový bonus. V benzínech přibude ještě nový 2,0 motor, ve dvou výkonostních verzích jako 18i a 20i a pak 2,0 turbo jako 25i, výkonově pasující pod ten šestiválec. Dýzly jsou komplet, šestihrnek nebude. ;-)
no ked tam dali benzinovy sesthrncek, tak myslim, ze by tam mohli dat aj dieselovy, stacila by 25d.30d a 35d by mala X3.
Inak je medzi X3 a X1 taky maly rozmerovy rozdiel, povedal by som zanedbatelny, ze potom nejako ja osobne nevidim moc zmysel tej X3, pokial rozmerovo nenarastie, dokonca aj ten razvor je rozmerovo zanedbatelny.
Je to jen otázka času, myslím generační obměny. Když přišla X3, přestávala dávat smysl stará X5, která byla podobně velká s podboně mizerným prostorem. X3 je teď ve stejné situaci po příchodu X1, ale nová X3 bude mít kolem 4,6m, a to už bude zas rozdíl. Utlumený dýzlový třílitr jaký je dnes např. v 525d tam taky nepřijde, protože ten motor už neplní Euro 5, jak v X1 tak i v nové pětce bude tuhle motorizaci zastávat dvojturbový 2,0d, u pětky to bude stejná story jako s éčkem 250CDi. ;-)
Mně teda moc smysl X3(vedle X5) nedávala ani jako novinka, hlavně poměrem ceny a vnitřního prostoru (i designově vedle X5 určitě moc "neohromila)...
...a nedává zatím moc smyslu ani teď (vedle X1 a X5) z podobných důvodů...
Jestli nebude trochu přeiXováno (1,3,5,6), aspoň že od "projektu" X7 už zřejmě BMW definitivně upustilo...
Inak ja mam taky isty nazor.Ked si zoberiem MB, tak GLK a ML a GL maju opodstatnenie.X3 aj ked bude mat 4,6 m, tak to bude, len par centimetrov rozdiel oproti X1 a razvorovo asi zostane rovnaka ako doteraz.A ked si clovek zlozi nadupanu X1, tak cenovo bude velmi blizko nadupanej X3.
Správne, ale nie na 100%. Tiež môžeš byť krásavec pre jednu ženu a všetky ostatné ťa vyhlásia za škaredého, alebo sa budeš páčiť väčšine ženskej populácie a za škaredého ťa bude považovať len zlomok toho počtu...a pritom v oboch prípadoch budeš škaredý aj pekný.
A ako si všímam, tento bavoráčik po strane techniky a kvality uzná skoro každý, tie subjektívne pohľady na jeho automobilovú krásu ale už tak jednoznačne pozitívne nie sú. ;-)
Pokud si chceš mezi nimi opravdu vybrat, tax raděj zkus X6, než X1...odpovídá to vcelku i matematicky..., budeš jich mít minimálně tak X6 (krát6-6krát) tolik... ;-):yes:
Podle té fotky sice trojnožka asi budeš, ale to hlavně díky relativně krátkým krajním nohám... :no: >:-[]
...a hezkých masochistek zas tak moc po světě taky neběhá... ;-)
Velká část ženského "pokolení" má taky jen "po kolena" hlavně toho rozumu... :-!
Ano je to nenormalna hrubka, sam som nechapal, ked som to odoslal, ze ako som mohol take nieco napisat, ale som rad, ze som Ti urobil radost.Nie sme stroje, sme, len ludia a stat sa to moze aj tebe.Urcite to videlo viac ludi, ale zdrzali sa, taktiez ako sa ja zdrzim a nekomentujem vela hrubiek, pretoze sme, len ludia. ;-)
Vidíš, mě by nikdy nenapadlo něco takového ani zkoušet , ale je fakt, že zkusit se má všechno, a když už s tím máš sám tak kladné osobní zkušenosti, proč ne... :yes:
Kdyby X6 stálo do půl mega, tak už mam dvě. Abych ho vyměnil při šrotovnym za stejnou plečku, to ho radši hodim do Vltavy. Přitom má povinný a technickou, tak nevim, co s tim. Když si ho někdo odveze za desítku, tak s nim ještě pojezdí.
Po zavedení ekodaně se dá za desítku dneska pojezdit s relativně pěknými ojetinami, relativně znamená, že 99% karoserie je tvořeno železem a ne jeho oxidy... Mít to aspoň bhútán, být kombi a mít klimu, tak bych pouvažoval >:-[] >:D