Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X3: oficiálně po faceliftu + nové twin turbo

Kompaktní SUV od BMW pod názvem X3 se objevilo v roce 2003 a doplnilo většího bratříčka X5. Nyní po třech letech bavorští inženýři znovu usedli ke stolu a udělali pro X3 facelift, který přináší několik vylepšení.
Zpět na článek
27. 6. 2006 15:47
neregistrovaný "dCi"
29. 6. 2006 13:23
neregistrovaný "mišo"
27. 6. 2006 15:49
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 15:51
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:17
neregistrovaný "Mario"
27. 6. 2006 16:27
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 16:30
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 09:09
neregistrovaný "Lovap"
28. 6. 2006 12:40
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 08:13
neregistrovaný "Lovap"
29. 6. 2006 11:22
neregistrovaný "GTI"
30. 6. 2006 07:29
neregistrovaný "Lovap"
30. 6. 2006 08:44
neregistrovaný "nitro"
30. 6. 2006 20:48
neregistrovaný "Lovap"
27. 6. 2006 20:25
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 15:57
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:21
neregistrovaný "misoo"
29. 6. 2006 17:38
neregistrovaný "Ghostyx"
27. 6. 2006 16:14
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 16:19
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 16:27
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 16:46
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 18:34
neregistrovaný "palo"
28. 6. 2006 13:00
neregistrovaný "BMWest"
27. 6. 2006 16:19
neregistrovaný "Leftie"
27. 6. 2006 16:23
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 16:29
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:35
neregistrovaný "Mario"
27. 6. 2006 16:38
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:42
neregistrovaný "Mario"
27. 6. 2006 16:48
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 20:28
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 23:02
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 09:15
neregistrovaný "ZZ"
29. 6. 2006 17:55
neregistrovaný "Ghostyx"
29. 6. 2006 18:58
neregistrovaný "anonym"
29. 6. 2006 18:59
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 16:40
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 16:42
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:41
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 16:44
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:24
neregistrovaný "VDC"
27. 6. 2006 17:33
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 08:19
neregistrovaný "karels"
29. 6. 2006 08:56
neregistrovaný "MichalH"
29. 6. 2006 13:36
neregistrovaný "karels"
28. 6. 2006 07:18
neregistrovaný "Kermit"
28. 6. 2006 22:25
neregistrovaný "maverick"
27. 6. 2006 16:23
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 16:34
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 16:46
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:59
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:02
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:16
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 19:01
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 20:32
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 20:56
neregistrovaný "Charger"
28. 6. 2006 07:40
neregistrovaný "MichalH"
28. 6. 2006 12:59
neregistrovaný "Charger"
29. 6. 2006 07:51
neregistrovaný "MichalH"
29. 6. 2006 10:30
neregistrovaný "Charger"
29. 6. 2006 03:44
neregistrovaný "HitmanPB"
27. 6. 2006 17:06
neregistrovaný "rusholme"
27. 6. 2006 17:16
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:27
neregistrovaný "rusholme"
27. 6. 2006 17:41
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:48
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:55
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 18:56
neregistrovaný "rodrigez"
27. 6. 2006 19:42
27. 6. 2006 20:18
neregistrovaný "rodrigez"
27. 6. 2006 21:44
9. 1. 2007 00:39
neregistrovaný "volnasek"
27. 6. 2006 16:49
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 16:37
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:50
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 16:28
neregistrovaný "misoo"
27. 6. 2006 16:37
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 16:58
neregistrovaný "Jan"
27. 6. 2006 17:10
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:15
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:20
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 17:21
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:29
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 18:10
neregistrovaný "empi"
27. 6. 2006 21:38
neregistrovaný "nevím"
27. 6. 2006 21:16
neregistrovaný "Paul"
27. 6. 2006 22:01
neregistrovaný "Paul"
27. 6. 2006 22:34
neregistrovaný "Paul"
28. 6. 2006 00:27
neregistrovaný "Cynik"
28. 6. 2006 07:55
neregistrovaný "ma"
28. 6. 2006 08:17
neregistrovaný "Paul"
28. 6. 2006 09:12
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 11:54
neregistrovaný "tarkan"
27. 6. 2006 17:13
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 17:50
neregistrovaný "Jan"
27. 6. 2006 17:55
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 18:18
neregistrovaný "Jan"
27. 6. 2006 18:21
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 16:52
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 17:11
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:14
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 17:15
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:16
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 17:16
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 17:17
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:23
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:29
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:35
neregistrovaný "Mario"
27. 6. 2006 17:38
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:50
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:51
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:28
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:32
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:43
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:46
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:51
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:55
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 20:41
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 19:06
neregistrovaný "U4"
29. 6. 2006 11:25
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 17:13
neregistrovaný "U4"
27. 6. 2006 18:00
neregistrovaný "Jan"
27. 6. 2006 22:39
neregistrovaný "TRUCKER"
27. 6. 2006 18:06
neregistrovaný "jirka"
27. 6. 2006 20:17
neregistrovaný "jirka"
27. 6. 2006 22:12
neregistrovaný "Bárt"
28. 6. 2006 09:06
neregistrovaný "Bárt"
28. 6. 2006 09:13
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 18:24
neregistrovaný "sys"
27. 6. 2006 19:19
neregistrovaný "U4"
27. 6. 2006 22:05
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2006 11:31
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2006 12:28
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 19:20
neregistrovaný "Marko"
27. 6. 2006 20:50
neregistrovaný "milic"
27. 6. 2006 21:45
27. 6. 2006 22:15
28. 6. 2006 10:18
neregistrovaný "manitou"
28. 6. 2006 10:48
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 10:52
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 13:05
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 22:32
neregistrovaný "TRUCKER"
27. 6. 2006 22:58
neregistrovaný "parre"
28. 6. 2006 09:16
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 09:15
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 08:14
neregistrovaný "Kermit"
28. 6. 2006 09:43
neregistrovaný "magus"
28. 6. 2006 10:02
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 11:13
neregistrovaný "palo"
28. 6. 2006 11:17
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 11:30
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 11:47
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 11:56
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 12:07
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 12:15
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 12:26
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 12:40
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 12:55
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 13:06
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 13:19
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 13:36
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 13:38
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 13:41
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 13:46
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 13:51
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 13:59
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 14:17
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 14:21
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 14:29
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 14:56
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 15:00
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 15:38
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 15:52
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 16:09
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 17:02
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 09:37
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:44
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 19:30
neregistrovaný "U4"
28. 6. 2006 19:35
neregistrovaný "MichalH"
28. 6. 2006 19:47
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 09:41
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:44
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 20:06
neregistrovaný "sss"
28. 6. 2006 14:28
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 14:53
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 15:04
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 15:33
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 14:59
neregistrovaný "anonym"
28. 6. 2006 15:02
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 15:30
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 15:53
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 16:01
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 17:05
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 17:55
neregistrovaný "MichalH"
29. 6. 2006 09:36
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 17:13
neregistrovaný "MichalH"
29. 6. 2006 18:25
neregistrovaný "sn4pb4r"
30. 6. 2006 11:27
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:59
neregistrovaný "BMWest"
28. 6. 2006 12:52
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 11:28
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 09:45
neregistrovaný "Tomáš Zajíček (AUTO.CZ)"
29. 6. 2006 11:24
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 11:37
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:44
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 12:10
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 12:25
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 13:02
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 13:16
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 13:36
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 14:10
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 15:08
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 18:15
neregistrovaný "sn4pb4r"
29. 6. 2006 18:22
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 23:32
neregistrovaný "MichalH"
30. 6. 2006 09:57
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:58
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
29. 6. 2006 12:29
neregistrovaný "manitou"
28. 6. 2006 12:37
neregistrovaný "Mudr"
28. 6. 2006 15:35
neregistrovaný "lowkick"
28. 6. 2006 15:39
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 16:25
neregistrovaný "Paja"
28. 6. 2006 16:54
neregistrovaný "lowkick"
28. 6. 2006 17:05
neregistrovaný "Paja"
29. 6. 2006 18:16
neregistrovaný "lowkick"
30. 6. 2006 08:01
neregistrovaný "Paja"
30. 6. 2006 08:22
neregistrovaný "manitou"
28. 6. 2006 16:30
neregistrovaný "Paja"
28. 6. 2006 16:34
neregistrovaný "anonym"
28. 6. 2006 16:40
neregistrovaný "Paja"
28. 6. 2006 16:41
neregistrovaný "Paja"
28. 6. 2006 20:28
neregistrovaný "Ricardo"
28. 6. 2006 16:45
neregistrovaný "Paja"
28. 6. 2006 19:04
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2006 20:12
neregistrovaný "Yo"
29. 6. 2006 09:45
neregistrovaný "ZZ"
29. 6. 2006 14:29
neregistrovaný "Turbobooster"
29. 6. 2006 20:06
neregistrovaný "Yo"
neregistrovaný "dCi"
27. 6. 2006 15:47
panejo
Jeden se diví, co udělají lakované nárazníky a jiná grafika světel. Předek je podle mne stále zbytečný, ale jiné probarvení zadních světel udělalo obrovský kus práce. Rozhodně změna k lepšímu. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mišo"
29. 6. 2006 13:23
Re: panejo
mne zase spadla sanka ked som cital o tom 3,0 sd motore...tak akoze to bude riadny hukot :yes: tam asi o spotrebu naozaj nejde :-)
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 15:49
Osklive kacatko...
...dostalo slusivejsi uces a vyhlazene vrasky, musim rici, ze spy pics zdaleka nevypovedely, co se s trochou laku a par zmenenych detailu da udelat. X3 vypada dospelejsi a sirsi nez drive. Facelift se povedl, snad jen, kdyz byl pouzit tak famozni naftovy trilitr, tak nevim, proc se stale pouziva 2,0d z predchozi generace rady "3" a ne nova 163 konova verze. Jinak :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:51
KUP A JEĎ
Kup si to. A před tím skoč mrknout na Sante Fe... v porovnání s BMW X3 vypadá jak práce učnů z druhého ročníku. Je to prostě bavorák. Silueta je dokonalá. Dokonalé jsou i detaily. Ještě to chce mít taky dokonalý konto. Pak to nemá chybu. BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Mario"
27. 6. 2006 16:17
Re: KUP A JEĎ
nějak se Ti pletou písmenka...chtěl jsi napsat "v porovnání vypadá BMW X3 jak práce..."
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 16:27
Re: KUP A JEĎ
Já myslím, že to dává smysl...
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:30
Re: KUP A JEĎ
O tom bych tu těžko někoho přesvědčil :-)
neregistrovaný "Lovap"
28. 6. 2006 09:09
Re: KUP A JEĎ
Mňa napr. áno. Nové Santa Fe vyzerá veľmi elegantne - najmä z boku je to paráda. Nezavrhujem ani X3 - to zasa vyzerá (ako sa na BMW patrí) športovo.
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 12:40
Re: KUP A JEĎ
Kvalitou designu jsou ovšem tato auta asi tak pětset let od sebe...
neregistrovaný "Lovap"
29. 6. 2006 08:13
Re: KUP A JEĎ
Podľa Teba ...
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:22
Re: KUP A JEĎ
Podle každého, kdo tomu rozumí.
neregistrovaný "Lovap"
30. 6. 2006 07:29
Re: KUP A JEĎ
Keď si myslíš, že si "každý, kto tomu rozumí", tak áno...
neregistrovaný "nitro"
30. 6. 2006 08:44
Re: KUP A JEĎ
aha...hm to by mě zajímalo jak by dopadlo hodnocení SantaFe kdyby bylo z wolfsburgu >:-[]
neregistrovaný "Lovap"
30. 6. 2006 20:48
Re: KUP A JEĎ
Normálka, nie? - super nadčasový, prudkoelegantný... atď >:D
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 20:25
Re: KUP A JEĎ
hele, druhej ročník nech napokoji >:D ;-)
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:57
TEXT ČlÁNKU
Ještě jednou to čtu :-) ... krouťák... supermarket :-) sakra... dokonale napsaný... až plesá srdce. P.S. Zdánlivě "suchá" zpráva... se dá napsat tak, že ještě večer si na ní vzpomenu a usměji se... BRAVO MOZEK ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "misoo"
27. 6. 2006 16:21
Re: TEXT ČlÁNKU
tak tak, bravo clanok !! :yes:
neregistrovaný "Ghostyx"
29. 6. 2006 17:38
Re: TEXT ČlÁNKU
:yes: :yes:
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 16:14
Potřebujete X5?
Nesmysl, nepotřebujete. Tu jste si koupili jenom aby bylo vidět, že máte nadité konto. Ale to už se dávno nenosí, vypadáte jako blbci. Co jste si měli koupit? X3 ve stejné výbavě! A teď ho můžete mít ještě se super motorem! Tak na co čekáte? A svezení bude ještě lepší, protože s sebou nepotáhnete další půl tuny navrch. Mačkat se nebudete, pokud vás teda není 5 a nemáte každý 120kg... Takže v poho.
A jestli nemáte na X3, kupte si SantaFe, vypadá sice možná jako výtvor učňů, ale lepší poměr ceny a SUV jinde nedostanete... :yes:
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 16:19
Re: Potřebujete X5?
X5 je celkově daleko lepší než X3 a nevidím důvod kupovat X3 když je vpodstatě ve všem horší a za podobnou cenu. I když vlastně vidím! >:D Twin Turbo- dost možná nejlepší diesel světa.. :yes:
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 16:27
Re: Potřebujete X5?
V čem je X3 horší? Myslíš, že hůř jede, zatáčí, střílí? a 163000 rozdíl mezi X3 a X5 v 3.0d není zrovna málo. Nehledě na to, že na podobné rozpohybování X5 3.Od ti stačí X3 s vynikajícím 2.0d a rozdíl je rázem přes 400tis. Kč... :yes:
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 16:46
Re: Potřebujete X5?
V čem?? Komfort jízdy, interiér, jízdní vlastnosti, s X5 se opravdu můžeš vydat do lehčího terénu, zatímco X3 nevyjede ani malý svah..ale to v čem je opravdu horší jsou celkové pocity v autě snad ze všeho.. ;-)
neregistrovaný "palo"
27. 6. 2006 18:34
Re: Potřebujete X5?
kazdopadne x5 vyzera omnoho lepsie a na prvy pohlad i omnoho vacsie.. mat prachy taka x535d musi byt dokonala lahodka
neregistrovaný "BMWest"
28. 6. 2006 13:00
Re: Potřebujete X5?
X5 vždycky bylo hodně předražený auto, ale to jak mu X3 šlape cenovkou na paty je až nehorázný. S příchodem konkurence (zejména Touarezi) sice BMXkám ;-) spadl hřebínek, ale i tak nepovažuju X3 za výhodnej kup. Zatímco větší X se vyrábí ve Spartanburgu na americké půdě za dolar v příznivém kurzu, menší z bratrů, ačkoliv se rodí v sousedním Rakousku, kvůli EU paradoXně na ceně nabývá. Na otázku které X je lepší existuje jednoznačná odpověď jen v konkrétním případě, nižší váha X3 jde
ruku v ruce s nižší mírou pohodlí a luxusu, to je zkrátka samozřejmé. Přestože mně osobně Xkový Bawoři veskrze nezajímaj, víc muziky za svoje peníze dostaneš v X5.
neregistrovaný "Leftie"
27. 6. 2006 16:19
Re: Potřebujete X5?
DO X5 dáš viac cigariet :-!
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 16:23
Re: Potřebujete X5?
>:D :-!
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:29
Re: Potřebujete X5?
MichaleH, klid. Oba víme, že Santa Fé je "bavorák chudejch" Ostatně vizáží Santou II. to výrobce více ani najevo dát nemohl... Ale hlavně oba víme, že jak X3, tak X5 jsou životaschopné... a nikoliv jen pro snoby. Každej cenťák hraje uvnitř auta svou roli. Kdyby to tak nebylo, jezdíme tu všichni v Pandách... Osobně mám rád malá auta... to ale neznamená, že neumím ocenit, když si v autě nepomačkám puky od kalhot... a i z tohoto pohledu bude nová X5 přitahovat řadu kupců... Mýlíš se, že bohatí lidé si kupují velká auta, aby to na nich bylo vidět. Kupují si je zejména proto, že je to jejich standard. Pro někoho je standardem Logan, a myslíš, že na něho někdo z tramvaje huláká - koupil sis Logana, aby bylo vidět, že na něho máš? Nehuláká... Tak prosím nehulákej na ty v X5... P.S. Každý v Santa Fé (každý) by rád měnil za X3... obráceně :-) jsem se s tím ještě nesetkal.
neregistrovaný "Mario"
27. 6. 2006 16:35
Re: Potřebujete X5?
Já bych neměnil
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:38
Re: Potřebujete X5?
Ha ha... fórek dne ;-)
neregistrovaný "Mario"
27. 6. 2006 16:42
Re: Potřebujete X5?
Já jsem vážnější než MPci po 1.7.
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:48
Re: Potřebujete X5?
Nerozumím ti.
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 20:28
Re: Potřebujete X5?
GTI, já mu rozumím. sedí se v něm pohodlněji než v X3 (subjektivně,jistě) a je vevnitř...takový....řeknu to takhle: X3 nemůže být dokonalá, to je práce pro X5. a právě do té mezírky se santa dost dobře trefuje. posaď se a napiš o tom ;-)
27. 6. 2006 22:31
Re: Potřebujete X5?
Alessio... je parkoviště a na něm Santa... o třista pater vejš na střeše mrakodrapu snů stojí BMW 3... je rozbřesk... o sklo BMW se roztříští první sluneční paprsky... Chápeš, doufám...
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 23:02
Re: Potřebujete X5?
jo...majitel viděl cenovku Santy, projel ho, nepoznal rozdíl, viděl vnitřek, cenu...a šel si skočit? >:D
neregistrovaný "ZZ"
29. 6. 2006 09:15
Re: Potřebujete X5?
>:D :yes:
neregistrovaný "Ghostyx"
29. 6. 2006 17:55
Re: Potřebujete X5?
Santa je velkou snahou šikmovokejch hochů se zalíbit evropanům a evropskému vkusu, ale je pravda, že ten kdo se aspoň trošku o auta zajímá, tak tam ještě najde docela dost řekněme "neddodělků"... Viz. např. věčná bolístka korejců, ale i některých japonců jako jsou např. vadnoucí a méně účinné brzdy v porovnání s konkurencí, menší výkony apod. Ale pozor, zbytečně bych je nepodceňoval! Hoši z východu se rychle učí... Viz. Toyota a spol.
neregistrovaný "anonym"
29. 6. 2006 18:58
Re: Potřebujete X5?
A na takovou snůšku nesmyslů jsi přišel kde? >:D >:D :no:
neregistrovaný "MichalH"
29. 6. 2006 18:59
Re: Potřebujete X5?
to jsem psal já...
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 16:40
Re: Potřebujete X5?
Uplna umera tam neni...Santa jde vice po krku japonskym allroadum, i kdyz je cenove trochu prestreleny, naopak k X3 shlizeji prave japonci. Nechme se prekvapit s nastupcem X-Trailu a CR-V...
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:42
Re: Potřebujete X5?
Vím, vím... já mířím na tu vizuální inspiraci. :yes:
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 16:41
Re: Potřebujete X5?
Jasně, to je logické s tou výměnou. Ale okázalost, ta je GTI minulostí. Podívej se, co vysedá z těch X5... To se musíš pousmát. X5 není standard bohatého člověka, to je okázalost. Jinak se na to dívám např. v případě pětkové řady. K těm cenťákům... ruku na srdce, kolikrát jedeš ve čtyřech či pěti lidech?
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:44
Re: Potřebujete X5?
Jde i o prostor za volantem, nejen o obsazenost vozu. Vystupovat? nějak významně to nesleduji, ale třeba parkuju často v hotelu Marriot... a tam holt zastaví chlápek v X5, vystoupí a jde. Nic vyjímečného... Člověk.
neregistrovaný "VDC"
27. 6. 2006 17:24
Re: Potřebujete X5?
Klid, plesaty "podnikatele" v kozeny bunde nasli novou superstar - Audi Q7. >:-[]
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:33
Re: Potřebujete X5?
Copak je asi tvojí superstar...
neregistrovaný "karels"
29. 6. 2006 08:19
Re: Potřebujete X5?
prosííííímmmm,vysvětli mi,kdo vysedá z X5....třeba se sobě taky pousměju...:-)
neregistrovaný "MichalH"
29. 6. 2006 08:56
Re: Potřebujete X5?
Pokud na to máš karelsi, tak se sobě pousmívat nemusíš... :yes:
neregistrovaný "karels"
29. 6. 2006 13:36
Re: Potřebujete X5?
no,občas se musím pousmát i sobě,aby si okolí nemyslelo,že jsem ješitný a sebestředný náfuka:-)ale ještě si mi nevysvětlil kdo z X5 vysedá nebo třeba nasedá:-)k.
neregistrovaný "Kermit"
28. 6. 2006 07:18
Re: Potřebujete X5?
:yes:
neregistrovaný "maverick"
28. 6. 2006 22:25
Re: Potřebujete X5?
máš recht,správnej názor...

bmw 318i, bmw 325td, bmw 530dA
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 16:23
Dehťák
Pořád budeš nadávat na diesely?? :-! Jo?? tak to se povinně projeď v X3 Twin Turbo. Dieselová raketa!! :yes: A navíc plastika je mimořádně povedená!
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 16:34
Re: Dehťák
Prdlačky s máslem. Motor pro pár vyvolených. Pro běžného motoristu nesmysl... Takže nadávat budu pořád dokud mi třeba v Civicu nenabídnou dieselový motor, který by mělo smysl koupit na rozdíl od mimořádné 1.8 benzín když najedu 20tis km ročně, bude mít podobné vlastnosti, bude stát stejně Kč a jehož vedlejší provozní náklady budou stejné jako u benzínu. Tehdy vyhrávají kamna na plné čáře. (názvy vozů a motorů ve spojení s mou osobou jsou čistě náhodné - nevlastním ani vůz Honda a ani se nerozhoduji o jeho koupi >:D )
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:46
Re: Dehťák
Pro jaké vyvolené? Co to plácáš? Ty snad jezdíš jenom na elektrickejch autíčkách na Matejský pouti? Je to auto kolem dvou mega. 99% je na leasing. Zaplatíš 650 akontaci a zejtra můžeš odjet taky.
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 16:59
Re: Dehťák
Ty si snad myslíš, že to bude masově rozšířený motor, který pošle většinu benzínů a "jednoduchých dieselů" do propadliště dějin? Kolik si viděl třeba 535d? Pár kousků... Tak se zase vrať na zem ty dvoumegovko...
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:02
Re: Dehťák
Proč by měl ten motor jiné odkázat do propadliště dějin? Tohle nějak nechápu. Nechápu ani tvůj postoj k tomu, že nechápeš, že si prostě řada lidí může koupit auto za dvě mega. To snad je správné, ne?
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:16
Re: Dehťák
Ale to je správné, v pořádku. Ale tento motor prostě není žádný průlom v motorizaci většiny evropy. Může tady někdo psát o dieselových raketách a vyzývat k jeho projetí když jsem odpůrce nafty, ale pokud nebude schopen nahradit pro své výrobní náklady zbytek motorizace, tak je to tlachání. To je jako svézt se v LeMans Audi V12 TDI a tvrdit potom, že není nad diesel. Dokud tento motor nekoupím v běžném autě (a to není ani auto za 2 mega pořád pro většinu lidí), tak mě ho může každý ukazovat a vyzývat jak chce. Není to prostě relevantní alternativa... Možná jsme se jenom nepochopili...
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 19:01
Re: Dehťák
Tak ty to bereš takhle..dobře..tak se povinně projed v 118d a taky poznáš jak dobrý je moderní diesel..
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 20:32
Re: Dehťák
jo, a pak v D-CAT v avensisu, abys poznal, jaký je nejlepší diesel... ;-)
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 20:56
Re: Dehťák
:-O >:D Hádat se nebudu- rozhodně je to jeden z nejlepších dieselů, ale mezi čtyřválci mám jiné favority- x20d- výborný a pak 2,0 dci- například ten v Meganu někde níž.. ;-)
neregistrovaný "MichalH"
28. 6. 2006 07:40
Re: Dehťák
Pořád nerozumíš... Je pro mne výhodnější koupit si 118d než 116i? Nebavme se o trojkové řadě a výš. Ty auta si nikdo nekupuje na ježdění do kauflandu...
neregistrovaný "Charger"
28. 6. 2006 12:59
Re: Dehťák
Vzhledem k zůstatkové hodnotě, kvalitě pohonné jednotky, spotřebě je opravdu výhodnější 118d. Teda pokud najedeš alespon 10tis. ročně..
neregistrovaný "MichalH"
29. 6. 2006 07:51
Re: Dehťák
to je nesmysl...
neregistrovaný "Charger"
29. 6. 2006 10:30
Re: Dehťák
to je fakt
neregistrovaný "HitmanPB"
29. 6. 2006 03:44
Re: Dehťák
Asi Si v tom aute nesedel, skúšal som 535d a po ňom sa mi 630i zdala ako trabant, čiže ak skúsiš 535d a potom zo 6-kovej rady iba 645 (robila sa pred 650), resp. 650.
P.S. nie som ropák, ale fakt to bola zaujímavá skúsenosť.
neregistrovaný "rusholme"
27. 6. 2006 17:06
Re: Dehťák
když je to tak jednoduchý tak proč po českejch silnicích jezdí těch 2megovejch aut tak málo??? ono spácet na leasing měsíčně dva "průměrný" platy si může dovolit splácet pouze "vyvolený". Jinak facelift se povedl, oproti přechozí x3 nebe a dudy ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:16
Re: Dehťák
Co to jako je, ten vyvolený? Těch aut tu jezdí mraky.
neregistrovaný "rusholme"
27. 6. 2006 17:27
Re: Dehťák
Vyvolený je špatný pojem, ale v lidu dobře zažitej. Ty mraky jsou pár tisíc... Daleko větší mraky jsou tu aut do cca. 500tis. koukni na průměrný stáří aut - kolik? 14let? to nesvědčí o tom, že by každej druhej mrsknul na stůl bez mrknutí oka 650tis. a dalších 1,5mega v klidu dosplácel. Tady je kvantum rodin co žijou z 15tis/měs., ale ty to dobře víš...
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:41
Re: Dehťák
Jistě, to ale neznamená, že budu dělat z pracháčů nějaký kriminální živly... Rusholme... MichalH těžce ujel. Těžce. To je všechno.
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:48
Re: Dehťák
Přečti si můj příspěvek ze 17:16 v této větvia a neplácej pořád ty svoje postřelenecké žvásty... když nechápeš o čem píši... :no:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:55
Re: Dehťák
Už jsme si to snad dole vyjasnili ;-) Večer napiš stokrát větu - Jsem pracháč, platím daně a jezdím v X5... ať ti to přejde do krve :-) :yes:
neregistrovaný "rodrigez"
27. 6. 2006 18:56
Re: Dehťák
zkus to napsat 100krat ty, treba ti tato kombinace zacne lezt krkem ;-) :-!
27. 6. 2006 19:42
Re: Dehťák
Rodrigezi, ty asi nebudeš patřit mezi pracháče co platí daně a jezdí v X5, viď? ;-)
neregistrovaný "rodrigez"
27. 6. 2006 20:18
Re: Dehťák
Ani neplatim dane ani nejezdim v X5 :-) Uhodl... Sikovny GTI
27. 6. 2006 21:44
Re: Dehťák
Jo, mladej a natěšenej... tak držím palec, ať to jednou vyjde. Věř, že ten bavoráček je dobrej základ ;-)
neregistrovaný "volnasek"
9. 1. 2007 00:39
Re: Dehťák
skus si po akontacii 650tis.spocitat ake ti vyjdu mesacne splatkz leasingu >:D...tak a teraz nasadni a jazdi >:D
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 16:49
Re: Dehťák
Když si někdo koupí takové auto, tak se u něj už tak nějak předpokládá že toho najede za rok docela dost.
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:37
Re: Dehťák
:yes:
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 16:50
Re: Dehťák
;-)
neregistrovaný "misoo"
27. 6. 2006 16:28
X3 a X5
X3 je podstatne lacnejsie ako X5, vybava a vyuzitie auta je iba o nieco malicko nizsia, takze ja osobne dovod pre kupu X5 nevidim. iba ze by som sa chcel pred bezkrkymi kamosmi ukazat ze aj ja na to mam 8-s
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 16:37
Re: X3 a X5
X3 melo problem s komfortem jizdy, ale zrejme i tam doslo po vytkach k upravam. Po faceliftu ma oproti stavajici, tedy vybehove rade tu vyhodu, ze pri temer shodnych rozmerech je za nizsi cenu a u nizsich motorizaci se drzi s hmotnosti vyrazne pod 2tuny. Z toho tezi lepsi ovladatelnost, jizdni vykony i nizsi provozni naklady pri pouziti stejnych pohonnych jednotek. Pro inzenyry se stale pripravenym skladacim metrem v kapse ma dokonce triumf v o par litrech vetsim zavazadlovem prostoru.
neregistrovaný "Jan"
27. 6. 2006 16:58
Re: X3 a X5
Tezko srovnavat auto tak stare, jako je X5 s relativne novou X3. Nova X5 bude urcite vetsi a pro lidi, co na to maji a maji taky deti a tudiz spoutu kramu, co vozi treba na lyze, to urcite bude hrat roli.
Jinak mi prijde typicky ceske, ze se tady nalepkuji lidi na zaklade toho, ze si koupi X5. Zdaleka ne kazdy si penize nakradl a ne kazdy se chce jen predvadet, tak prosim nezavidte a radsi udelejte neco proto, abyste si X5 mohli koupit taky. Ja jsem si taky mohl koupit treba petkoveho kombika, ale koupil jsem SUV a vim proc, prestoze jsem se nechtel predvadet (neni to ale X3/X5). Budme radi, ze jsou u nas nejen chudi ale i bohati lide, protoze z jejich dani se plati zivobyti tech mene stastnych (napr. postizenych) nebo i tech, co jsou proste jenom lini na sobe pracovat. Nic ve zlem.
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:10
Re: X3 a X5
Jane, v ledasčem máš pravdu. Nicméně nesrovnávejme X3 s něčím, co tu ještě není. Jane, většina těch lidí má tohle auto koupené na firmu a Jane kolik z nich si myslíš, že si toto auto zdaňuje ve své mzdě vzhledem k tomu, že ho používá i k soukromým účelům, kolik z nich si myslíš, že vede poctivě soukromé kilometry.... To je taky typicky české, ne? O kolik tak oberou stát na daních při pořizovací ceně toho auta min. 1,5 mega a prům. spotřebě 10 l/100km při nájezdu min 1000 soukromých km měsíčně?.... :no:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:15
Re: X3 a X5
Poslední bitva vzplála, co 8-s 8-s 8-s 8-s :no: :no: Na jakých daních myslíš... na těch, kterejma tě ždímou jak mokrej hadr? :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 17:20
Re: To uz jsme mimo...
Je to od MichalaH trochu spatne podano...mne samotneho rozciluje moznost snizit si danove zatizeni podnikatele ruznymi legalnimi zpusoby a nemoznost udelat to same jako zamestnanec... Zda-li odevzda zivnostnik s mesicnim prijmem napr. 60tkc to same jako zamestnanec s prijmem shodnym??? ;-) Ale to je spise otazka pro nase chlebodarce(cti chlebozrouty)..
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:21
Re: To uz jsme mimo...
Pokud nemáš na to, abys poctivě platil daně, nemáš ani na to, abys jezdil takovým autem, protože potom na to, abys tím mohl jezdit musíš krátit daně. Nepíši, že je to Janův případ.
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:29
Re: To uz jsme mimo...
Kam mě to tlačíš? To ty tu rozvíjíš teorie o tom že lidé v BMW neplatí daně. Tak jak ti na takovýhle nesmysl mám odpovědět. Přesně co zasloužíš. Je to přece přesně stejné, jako s těmi, kdo jezdí v Loganu... a maj ho tedy v podniku. Někteří z nich jsou poctiví, jiní méně. Tak nepaušalizuj.
neregistrovaný "empi"
27. 6. 2006 18:10
Re: To uz jsme mimo...
Chces snad rict, ze pokud jsou dane vysoke, tak mas pravo je neplatit? Ne to nemas, ale to ty vis. Ty se muzes odstehovat nekam, kde jsou dane nizsi, nebo se snazit o to, aby stat dane snizil (a to nejen tim, ze pujdes k volbam). Ale at jsou v zemi, kde zijes, dane takove ci makove a ty nezakonnym zpusobem obchazis jejich placeni, pak jsi normalni zlodej. A na tom neni nic komunistickeho, to je pouze moralni hledisko.
27. 6. 2006 19:43
Re: To uz jsme mimo...
Ne, to nechci říct. A víš to dobře.
neregistrovaný "nevím"
27. 6. 2006 21:38
Re: To uz jsme mimo...
Ty Vaše keci jsou k zblití vážně, to skoro vypadá jako by placený estebák eeee dnes je to něco jiného, ale princip je stejný se neudržel , při posuzování chatu a vyblil tady svoje názory protože mu už měsíc nikdo nedal úplatek, protože se neví na jakou stranus ebude uplácet , dokud nebude jasná vláda :-))) čus ZLODEJI JSOU PRIZIVNICI A PARAZITI tot vše
neregistrovaný "Paul"
27. 6. 2006 21:16
Re: To uz jsme mimo...
Máš zajímavé názory. Tu píšeš, že jsou podnikatelé ždímání jak mokrej hadr, tu píšeš že jsou u nás mraky X5. Tak jak to tady je? Když je někdo ždímanej, nemá ani na Logana. Má tak akorát na to aby zaplatil nájem. Nějak pleteš pojmy.
27. 6. 2006 21:42
Re: To uz jsme mimo...
Nepletu Paule. Ždímanej je tu každej. Stát ždíme jak podnikatele, tak zaměstnance. Nebo se snad domníváš, že plat vysokoškolského profesora je důstojným příjmem? Je, ale tak pro popeláře. A jak známo, tak mj. na míře zdanění podniků zavisí, zda se ekonomika pohne, či, zda bude zahnívat, jako zde. Nenech se mýlit proklamacemi o tom, jak ekonomika vzkvétá. To, jak vzkvétá vidíš nejlépe ve vlastní kapse. A to, jestli tě stát, ždíme, či ne, nesouvisí s tím, zda jezdíš v BMW nebo v Loganu. Celková míra zdanění... to je sice motor politiky polorudejch socialistů, ale hrobník podnikatelů. A víš, kdo to odnáší nejvíc? Zaměstnanci... ti si nemohou koupit ani Logana, ani toho bavoráka.
neregistrovaný "Paul"
27. 6. 2006 22:01
Re: To uz jsme mimo...
Vysokoškolský profesor. Má možnost, pokud něco umí, odejít do praxe za mnohem větší peníze.. Nemají se špatně, učí třeba jen 3 dny v týdnu... Proto neodcházejí... Vím co je to ždímaný. Je pravdou, že nejvíce naříkají ti, co jezdí nejlepší káry, ti co ždímají zaměstnance. Jo, vepřové hlavy. Q7, X5 a bohužel i ML.. Hold si léčí mindráky. Zdá se mi, že vidíš v bohatých bohy... Přitom, ti solidní, jsou ti co jim bylo dáno nebo měli třeba jen o trošku větší kapinku štěstí... Jo, ždímanej. To je výraz, který má právo říct zaměstnanec podniku s pásovou výrobou a českým majitelem.. Chce to lepší, tolerantnější pohled..
27. 6. 2006 22:27
Re: To uz jsme mimo...
To ano. Zejména tedy směrem k těm profesorům... Jestli máš opravdu názor, že jsou královsky zaplaceni, neboť "učí" jen tři dny... tak ani o profesorech, ani o učení a ani o královském platu nevíš nic. Dělník dostane to, na čem se se zaměstnavatelem dohodne, jako ostatně každý zaměstnanec. A pokud se mu mzda nezdá, může (jako ten profesor) odejít jinam. Jenže dělník, ten může dělat cokoliv... a za cokoliv, nemá strop, bere mzdu. Profesor... (bere plat, staovený v předpise), je to učitel... víš ty vůbec, co to je učitel? Mimo lékaře takřka není důležitější profese... Končíme Paule. Diskutuji jen tam, kde je naděje, že se něco přiučím.
neregistrovaný "Paul"
27. 6. 2006 22:34
Re: To uz jsme mimo...
OK. Jen bych se nedivil kdybys učil na VŠ. Profesorem se nestaneš ze dne na den. Třeba Tvá slova: "Dokaž, že jseš nenahraditelnej, nabuš svůj dutej pytel vědomostma, uč se jazyky.." A teď tohle. Nepíšeš pravdu, nepíšeš k věci, jen prohazuješ slova. Nechci Tě chytat za slovo ale... Podívej se na rozvrh vysokoškolského profesora... 12 hodin týdně... Znám dobře systém VŠ.. Mimochodem: Nejvíce peněz dostávají profesoři ne od státu, ale např. za citace v zahraničních časopisech, seminářích v zahraničí. A jsou to hezké peníze. Jen musíš něco umět, onanovat nad titulem nestačí...
neregistrovaný "Cynik"
28. 6. 2006 00:27
Re: To uz jsme mimo...
Je to dneska obrovska rehole, delat vysokoskolskeho profesora. Neni to zdaleka jen o "uceni" - o prednaseni studentum. Je to take o odborne cinnosti, publikovani clanku, atp. Jsou to tvrde pracujici lide, intelektualni elita naroda. A dostavaji za to almuznu. Ja osobne si jich velmi vazim. Mas pravdu, ze mnozi by mohli nastoupit do daleko lepe placenych pozic. Jenze ucit na vysoke skole, to nedelas pro penize. To se dela srdcem. Ti lide miluji svuj obor, miluji sve studenty, kteri maji o ten obor zajem a tesi je predavat vysledky sveho badani dalsim generacim. Obdivuju je a neprenesu pres srdce, kdyz o nich nejaky Paul zacne tvrdit, jak se maji skvele, ze pracuji treba jen 3 dny v tydnu a kdyby neco umeli, mohli by odejit do praxe za mnohem vetsi penize. :no: :no:
neregistrovaný "ma"
28. 6. 2006 07:55
Re: To uz jsme mimo...
asi si na vysoku skolu nechodil podla tvojho rozplyvania ze to robia pre studentov a nie pre peniaze, mozno je par chudobnych ucitelov ktori to robia pre peniaze, ale vacsina berie vela penazi za doucovanie (nedaju studentom skusku a potom im ponuknu doucovanie), maju vselijake ksefty popri tom, casto krat ich zastupuje niekdo na prednaske lebo maju nejaky dolezitejsi kseft a prepustia to zacinajucemu ucitelovi a toto sa stava aj so skuskami, nechodia na cas, kludne pridu o dve hodiny neskor, ale poslu niekoho ineho, ....
takze treba si dat dole ruzove okuliare,
neregistrovaný "Paul"
28. 6. 2006 08:17
Re: To uz jsme mimo...
Obdivuješ je, profesoři milují své studenty, dělají práci srdcem >:D Máš dobrou přezdívku a máš ji právem..
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 09:12
Re: To uz jsme mimo...
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "tarkan"
28. 6. 2006 11:54
Re: To uz jsme mimo...
Pekne receno! :-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 17:13
Re: To uz jsme mimo...
Nechapu Vasi reakci na svuj prispevek??? ;-\ Troufam si tvrdit, ze jsem dosti zduraznil slovo nynejsi generaci X5, ta novejsi je pochopitelne postavena podstatne vyse nez X3, tak aby nedochazelo k vnitrni kanibalizaci. Jinak v mem prispevku nenajdete ani stopu po zavisti. Vasi hysterickou reakci beru jako dusledek mozneho stigmatu tech uspesnejsich, kteri neustale v ocich mene uspesnych nosi nalepku zlodeju. A jeste dodatek, kdyz uz si dovolim moralizovat...postizeni lide nemusi byt automaticky mene stastni...verte mi! Nic ve zlem...
neregistrovaný "Jan"
27. 6. 2006 17:50
Re: To uz jsme mimo...
Slova o zavisti vubec neplatila na vas, ale na to, co jsem cetl v nekterych jinych prispevcich a taky ve spouste dalsich diskuzi. Je to obecnejsi jev, strefovat se do bohatych.
Naprosto s vami souhlasim, ze bohatsi neznamena stastnejsi. Slovo stastnejsi jsem pouzil ve smyslu nadanejsi a nadani je neco, co clovek ma nezaslouzene, tedy "ma stesti". Stastnejsi byt vubec nemusi.
To, ze se u nas lidi snazi vyhnout danim je normalni reakce na to, ze jakmile vydelate nejake penize, tak se vam je stat snazi sebrat. Chapu, ze stat musi z neceho fungovat, ale celkova mira zdaneni kolem 60 procent je podle mne opravdu legalizovana kradez, ktera podvazuje aktivitu tech schopnejsich jednotlivcu. Nebo vede k obchazeni zakona. Asi by se na to spousta lidi divala jinak, kdyby sice platili 50 procent dani, z toho by ale jen 25 procent odvedli anonymnimu statu jako ted, ovsem dalsich 25 by mohli sami smerovat tam, kde si mysli, ze ty penize neco zmeni a kde by nad nimi meli i urcitou kontrolu - napr. by prispeli skole, kde studuji jejich deti, ta skola by pak cast penez pouzila na stipendia pro mene majetne atd. Nebo treba projekt Adopce na dalku - vdelani pro deti ve tretim svete. Neverim, ze by vetsina techto penez prisla vnivec, lidi nejsou uplni asocialove, vite, kolik dava na charitu treba Bill Gates? Ale takhle ma asi spousta lidi pocit, ze sypou penize statu, ktery je nehospodarne rozhazuje a politici si tak kupuji toho, koho prave potrebuji.
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:55
Re: To uz jsme mimo...
Jane, máš ve spoustě věcí pravdu, ale kam bychom to dotáhli, kdyby každý "věděl lepší" kam ty peníze upíchne sám a dělal všechno pro to, aby je neodvedl rozhazovačnému státu? Morálně možná správné, jinak s tím ale nelze souhlasit.... Jsou jiné možnosti jak LEGÁLNĚ snížit svoji osobní daňovou zátěž...
neregistrovaný "Jan"
27. 6. 2006 18:18
Re: To uz jsme mimo...
Myslim, ze mnou navrhovanych 25 procent je hezka castka, o zbytku si rad rozhodnu sam. Ale to nevyresime, bude lepsi psat o autech. Dik za diskuzi.
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 18:21
Re: To uz jsme mimo...
K posledni vete...ono je problem, ze uz nejde pouze o pocity, jako o vnimaji faktu skutecnosti :-| . Jsem rad, ze jsme si sve prispevky rozumne vysvetlili...nekdy to konci hure! Jinak vyhybani se danim je nejen u nas, ale i ve svete problem sahajici k prvnim desatkam, ci dalsim odvodum...jsme jednoduse lide se vsemi vadami a nedostatky... Nemistne, zcestne, nekorektni a zbrkle rozhazovani penez ruznych statnich instituci je vsak specialne od nemeckych hranic smerem na vychod naprosto tristni...bohuzel. S takovou se rady X3 a X5 doopravdy rozsirit u nas ani prilis nemohou a bohuzel spousta zapsklych (zrejme i opravnene) lidi bude na jakekoliv "nestandartni" pozitky pohlizet jako na vydoby(i)tky zlodeju...
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 16:52
Re: To uz jsme mimo...
Viz. RE: Potřebujete X5 ;-) můj příspěvek..
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:11
AURORA NA DRUHOU
Tak jsme se to opět dozvěděli. Grázl, pózer a zloděj jezdí zásadně v X5... ti správní jezdí v Santa-fé. Tak pánové, pokud dnes má školka sanitární den, na tyhle prenatální názory já odmítám už reagovat. Nejlepší bude, když tu zavedem komunismus... každému podle jeho potřeb... jako že bysme tu každej začali potřebovat... Logany a nemuseli se otravovat takovejma hroudama jako je BMW... Bože, 16 let po revoluci a tady to vypadá jako když se ti supi sletěj na Letnou... Tak na závěr větu - Pamatuj, velký prachy dělaj velký starosti. Malý prachy ovšem... dělaj starosti ještě větší. :yes:
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 17:14
Re: AURORA NA DRUHOU
Kde jsi to cetl???
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:15
Re: AURORA NA DRUHOU
Co, kde jsem četl?
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 17:16
Re: AURORA NA DRUHOU
Viz. nize...
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 17:16
Re: AURORA NA DRUHOU
Uz jsem to videl, myslel jsem, ze stejne jako dalsi kolega ctes mezi mnou psanymi radky neco co tam napsano neni... ;-)
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:17
Re: AURORA NA DRUHOU
Reaguju na ten komunistickej automanifest MichalaH.
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:23
Re: AURORA NA DRUHOU
Takže potom to beru tak, že potrefená husa se ozvala.... viz. příspěvek k daním... :no:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:29
Re: AURORA NA DRUHOU
Nětlač mě někam, kde nejsem.
neregistrovaný "Mario"
27. 6. 2006 17:35
Re: AURORA NA DRUHOU
* vyserte se už na to vy dva
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:38
Re: AURORA NA DRUHOU
:-) :yes:
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:50
Re: AURORA NA DRUHOU
Jak jsi tam dostal tu kur.vu aniž by ti to hodilo hvězdičku? >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:51
Re: AURORA NA DRUHOU
Mario je asi slušnej, tak ho "velkej bratr" nesleduje :-) :yes:
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:28
Re: AURORA NA DRUHOU
Kdes vyčetl toho grázla a zloděje? A správní v Santa-fé? tos vyčetl kde? Každý do logana? Logana tady ve své malosti zmiňuješ jenom ty... Hroudy BMW? Jsi lhář a podpichovač! V podstatě - komunista sám... :no:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:32
Re: AURORA NA DRUHOU
jen si přečti nahoře, co rozvíjíš za teorie. Můj příspěvek je vypíchnutá zkratka. Význam přesně naplňuje. Tvrdíš, že BMW v podniku znamená, že se šulí daně (jako by byl rodíl v tomhle, když někdo jezdí ve Fabii). Přepočítáváš daňové únyky... Tvrdíš, že nikdo nepotřebuje X5, že stačí Santa Fe či X3... Hochu... pozor na tyhle písně :no:
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:43
Re: AURORA NA DRUHOU
GTI, to sis z toho vykonstruoval ty! BMW v podniku neznamená šulení daně! Co to plácáš? A u těch, kteří to tak dělají, jsou daňové úniky vysoké... >:D Vyšší než u Fabie, kde nikomu nevadí, že si ji zdaňuje vzhledem k pořizovací hodnotě... Ale zvedni si daňový základ o 15 až 20 tis... Se ti sakra protočí panenky... Kde jsem napsal, že místo X5 stačí Santa Fé? Nech toho!
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:46
Re: AURORA NA DRUHOU
Jsem rád... že se revoluce nekoná... já už si připravoval granáty ;-) :yes:
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 17:51
Re: AURORA NA DRUHOU
Tož mír a basta... :yes:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:55
Re: AURORA NA DRUHOU
Jo :yes:
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 20:41
Re: AURORA NA DRUHOU
GTI, možná ti to příjde divné, ale já mám prostě jisté předsudky...když vidím vylézt z X5 deset třicetiletejch kluků, tak mám neodbytný pocit, že alespoň pět si na to autíčko vydělalo nečestně. Tím nechci přímo říct, že slušný člověk si na auto za tři mega nevydělá, jen... řekněme, že domácnost má příjem 100tisíc...pak tedy naauto spoří třeba 4 roky? jsou o chlebu a vodě a pak koupí X5? (neber to jako nějaké fňukání nebo náznak proletariátu...pro proletáře mám vzkaz: Proletáři všech zemí, vyližte si pr*el! :-) )
27. 6. 2006 21:34
Re: AURORA NA DRUHOU
No... opatrně... přečti pod "50 GTI" příspěvek - FACHA... je to pod č.45... Domácnost, co má příjem 100 si nemůže nikdy koupit X5... pochop, na továto auta se nešetří... Pokud nemáš podnik, tak ty peníze můžeš zdětit, nebo vyhrát, ale že by někdo šetřil na auto za dvě mega :-), to jsem ještě neslyšel. Taková auta se jen kupují... Myslím tedy ve slušné společnosti slušnými lidmi. Jinak, samozřejmě, že v jeansech GAS potkáš, jak slušnýho kluka, tak pasáka horkejch nocí... to je jasné... ale to snad nebude řešit BMW, to má řešit někdo úplně jinej.
neregistrovaný "U4"
28. 6. 2006 19:06
Re: AURORA NA DRUHOU
Kdybych měl rodinný příjem 100 klacků, tak si pro něj běžím jak kdybych měl v prd*eli raketu!!! Leasing, úvěr... Asi vám to něco říká, ne?
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:25
Re: AURORA NA DRUHOU
Když máš příjem sto klacků... skoro 50 odevzdáš do společný nůše... A se zbytkem to jen tak tak dobrnkáš do další vejplaty... Nežij v bludech.
neregistrovaný "U4"
29. 6. 2006 17:13
Re: AURORA NA DRUHOU
Si ze mě děláš legraci ne?!?! Žiješ v realitě?!?! Víš vůbec kolik je průměrná mzda v republice?!?! Je to necelejch 20 tis., z toho 2/3 lidí jsou pod touhle hranicí. Ty asi budeš patřit k "horním deseti tisícům" (silně o tom pochybuji) když pro tebe "zbytek" 50 táců je sotva na "dobrnkání" do další výplaty. Ježish to snad musel bejt další vtip, jinak fakt nevím co si o tobě mám myslet...
neregistrovaný "Jan"
27. 6. 2006 18:00
Re: AURORA NA DRUHOU
Michale, dane jsou u nas nesmyslne vysoke a clovek toho moc proti tehle legalizovane kradezi nenadela. Nidivme se pak, ze se te zatezi snazi vyhnout. I mezek se bude snazit shodit naklad, kdyz ho pretizis. Nebo bude prinejmensim slapat neochotne a nakonec ti odvede min prace nez pri snesitelnejsi zatezi. V dobe francouzske revoluce zrusili nedeli, vzdyt to byl prece vymysl te hloupe cirkve, ze, a makalo se sedm dni v tydnu. A co se stalo? Zacal jim chcipat dobytek, co pracoval napr. na poli, protoze takovou zatez nesnesl. Lidi jsou chytrejsi, tak se snazi takove zatezi vyhnout. Nehajim kriminalitu, ale ona ma nekde sve priciny. Viz taky muj pripevek vyse.
neregistrovaný "TRUCKER"
27. 6. 2006 22:39
Re: AURORA NA DRUHOU
Všechny Tvoje příspěvky jsem přečetl a mnusím říct, že fakt dávají smysl! :yes:
neregistrovaný "jirka"
27. 6. 2006 18:06
Ježíš marjá...
... to se nedá číst. Jenom tupec snižuje daně nákupem auta. Legálně, a s větší efektivitou se to řeší nákupem služeb... :-)
Rozbalit vlákno
7
27. 6. 2006 19:50
Re: Ježíš marjá...
Jirko... to jsou písně naivků... kteří nemají ani podnik... ani tedy toho "bavoráka", tak si představujou, že jako v prosinci si koupíš šestou X5 od roku 1999, protože si přece budeš snižovat základ daně :-) Ještě jsem neslyšel ani o jednom podnikateli, který si kupoval auto aby si snížil daň. Auto si koupí proto, že to předchozí dosloužilo a on bez auta být nemůže.
neregistrovaný "jirka"
27. 6. 2006 20:17
Re: Ježíš marjá...
...no, já jen, že zírám, jak si lidi představují, vedení podniku...:-)
neregistrovaný "Bárt"
27. 6. 2006 22:12
Re: Ježíš marjá...
Protest!! To je cenzura. Už potřetí se tu snažím napsat, že jednoho takovýho znám a ono to prostě neprojde!! Na protest proti tomu jdu spát! Tak a máte to 8-s
27. 6. 2006 22:17
Re: Ježíš marjá...
Bárte... piš slušná slova... a projde to :-) ;-)
neregistrovaný "Bárt"
28. 6. 2006 09:06
Re: Ježíš marjá...
Dyť já jsem psal (skoro) jak Mirek Dušín :-) Jen tam bylo, že ten zmíněný chlápek šmelí s ojetinami a když má moc zisků, koupí nový auto. A taky tam bylo, že tehdy, když jsem s ním kecal, měl půl roku starýho Passata v maximální výbavě, na kterým měl najeto... (chvíle napětí ;-) ) 1.500 km ;-\ Že ty máš v tý cenzuře prsty, aby to nekazilo pověst Apoštola??? 8-s >:D
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 09:13
Re: Ježíš marjá...
>:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "sys"
27. 6. 2006 18:24
jak tak.....
....koukam tak se to tu zas zvrhlo.....mno nic.......co se tyce X3...motor fajn...design nestoji za nic....(muj nazor)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "U4"
27. 6. 2006 19:19
OT: 125i... kdy Marko, kdy...?
Óoooo, všemocný Markoooo, nemáš nějaké novinky? Kdy, za kolik? Prosím prosím, smutně koukám...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Marko"
27. 6. 2006 22:05
Re: OT: 125i... kdy Marko, kdy...?
Poslednu spravu o uvedeni 125i mam este z konca minuleho roka, a hovori sa v nej o 2.polovici roku 2006. Takze teraz to vyzera na parizsky autosalon. To ale este neznamena, ze auto bude dostupne hned po vystavnej premiere. Realne uvedenie na trh sa moze natiahnut dokonca az na zaciatok buduceho roka. Presnu informaciu o skladbe motorizacii, vybavach, termine nasadenia na trh, ani cenach je ale dost tazke zohnat. Vplyva na to viacero faktorov a okrem toho su to vo vztahu ku konkurencii jedny z NAJCITLIVEJSICH udajov. Na druhu cast otazky ("za kolko?") ti odpovedat nedokazem vobec. Nedokazem z vyssie uvedeneho dovodu ziskat tento typ informacie.
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2006 11:31
Re: OT: 125i... kdy Marko, kdy...?
Tu je dokument od BMW: [odkaz]
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 12:28
Re: OT: 125i... kdy Marko, kdy...?
Pěkné :-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2006 19:20
Re: OT: 125i... kdy Marko, kdy...?
To je strasne, co ti ludia vsetko pokrcia a vyhodia do kosa, ze?! >:D To sa potom musi nejaky chudak brodit prstami medzi ohlodanymi karjmi z pizze a zoschnutymi yuvackami, aby to vyniesol na svetlo bozie.... 8-s >:-[] >:-[] ;-)
neregistrovaný "milic"
27. 6. 2006 20:50
???
Šmarjajósef !!! Interaktivní VUML na internetu. To tu ještě nebylo. Pod jakým článkem se dnes vede normální diskuse ?
Rozbalit vlákno
1
27. 6. 2006 22:15
MŮŽEŠ SE TŘEBA
na hlavu postavit... stylovej seš jenom v tomhle... Na silnici... tam je to dokonale rozkastovaný. Jo, co myslíš, že znamenáš na silnici ve východních pokusech o SUV? Nic... nula, kompars. Je tu evropská první liga - BMW X3, X5, MB M, G, a ten dlouhán, ani nevím, jak ho pojmenovali, AUDI Q7, VOLVO XC90, VW Touareg, komplet Land Rover a Cayenne, tvrďák od Porsche. Z lehkejch SUV pak AUDI Allroad, VOLVO XC70, a ALFA Crosswagon. Tohle všechno jsou koně pro ostrý hochy. Karnevalový hry východních snažičů... ty těžko mohou bodovat na kontinentě, kterej je schopnej stvořit ty bohy, co jsem tu vypsal. A když už se tedy celá TTTovárna soustředí a vyrobí luxusní SUV... pak vypadá tak nešťastně... že bys tu musel bejt padlej, aby tě nepřetáhla X5 od BMW. Tahle X3... to je velikostně moc milé auto. Tak akorát. Takže, akorát holt to chce mít kolem mega a půl... a seš králem silnic. Nikdo tě z trůnu už nesundá. P.S. Jestli teda úporně naháníš cop, pak snad jen Infiniti FX... to je velmi osobitej koník či Nissan Murano... jeho chudej brácha. Ale oba víme... že králem silnic jsi jedině v evropským dělu.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "manitou"
28. 6. 2006 10:18
Re: MŮŽEŠ SE TŘEBA
Tak teda snažil bych se obzvlášť vypíchnout to XC 90, XC 70 a Land Rovery - to je styl jak má být. ;-) Nevím jak to přesně formulovat, nějak nemůžu najít ty vhodný slova, ale pokud přijede stejnej maník v X5 a v XC90, tak mi přijde, že ten v XC 90 má více stylu - tím ovšem nechci vůbec říct, že je X5 špatná nebo že nemá styl, jen je to prostě BMW, kde se ten styl jaksi předpokládá, tudíž se koupí nedá šlápnout vedle. Jenže kdo vybere XC90 nebo LR, tak ten má v mých očích správné oko (každý to může svým okem vidět jinak). To samé platí i pro příjezd v Allroadu a XC70. Volvo je víc, alespon pro mne ;-)
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 10:48
Re: MŮŽEŠ SE TŘEBA
přesně tak. A pokud někdo přijede v Outbackovi, tak už stavím vodu na kafe... :-!
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 10:52
Re: MŮŽEŠ SE TŘEBA
Vnímám to stejně... Manitou... ;-) :yes: Úplně stejně... P.S. Výborně jsi to napsal. :yes:
neregistrovaný "Charger"
28. 6. 2006 13:05
Re: MŮŽEŠ SE TŘEBA
:yes: :yes: přesně :yes:
neregistrovaný "TRUCKER"
27. 6. 2006 22:32
Resumé
No, jak to tak sleduju, zase velmi zajímavá diskuska o všem možném i nemožném :-) . Facelift X3 se nesporně povedl! Konečně je napadlo i do X3 dát přední světla s těma efektníma prstencovýma parkovačkama, na kterých já tak ujíždím. To byla jedna z věcí, kterou jsem jaksi na "předchozím modelu" nechápal, protože v době jeho vydání už spousta jiných modelů BMW tuto technologii využívala, tak proč ne i X3? Další velmi dobrý tah- nárazníky. Přesně to, co potřebovaly- kombinace barvy karoserie a černý nelakovaný pruh, jako u X5. Komplet černé nárazníky tady odsuzovala spousta lidí (i když mi vůbec nevadily) a ty kompletně lakované se mi zdály dost divné. Zadní světla mi možná přišly trochu zajímavější u X3 bez liftingu, ale zase mooooc chválím světelné proužky (já vůbec jsem na ty bavorácké světla nějak úchylný.... >:D ). V interiéru je každé zkvalitnění materiálů jen ku prospěchu, protože i u "drsného" SUV musí být jeho majiteli či pouze šoférovi jasné, s kým má tu čest. No a motory........tam už mě žádné technické finesy nemůžou absolutně překvapit.....prostě klasicky špička ve svém oboru! Co se týče rozšířenosti motoru 3,0 sd- těžko říct....ono zákazníci BMW se většinou moc neohlížejí po základní verzi (i když i ta vždy nabízí víc než slušný standard), ale ano, je docela možné, že se tento motor asi nějak masově nerozšíří.......dnes, ale to absolutně neznamená, že se nejedná o průlom v motorizaci Evropy. Nemám ani ty nejmenší obavy, že tato technika zůstane vyhrazena pouze BMW za 2 mega a výš. Průlomové prvky vždy začínaly u prémiových značek a jejich nejvyšších modelů a dnes už jsou třeba i běžným standardem malých vozů všech značek (airbagy, ABS, klima, TDI, litá kola, xenony, navigace,...) a kdo by to ještě před nějakými 10, 15 lety řekl? A dále ke smysluplnosti koupě X5. Jelikož se mě toto rozhodování bohužel netýká, nějak významně jsem je neporovnával. Ani ceny, ani výbavu, dokonce jsem nejel ani v 1 z nich. Ale pokud se prodáva (jako že podle toho, co vidím na cestách se prodává celkem slušně), tak smysl rozhodně má. Pochybuji, že si nějaký alespoň trochu rozumný člověk vybere X5 místo X3 jenom proto, aby ukázal, že na to má. Ono i když už si koupí X3, tak tím dává jasně najevo, že asi nemá zrovna dvakrát problém s tím, co bude zítra jíst a z čeho zaplatí nájem svého bytu 1+1. A pochybuju, že tím, že si koupí X5 by nějak výrazně stoupl na společenském žebříčku nebo by mu někdo záviděl o moc víc, než kdyby měl X3. Řekněme si upřímně, že být v situaci, kdy na ceny vůbec hledět nemusím, brala by většina z nás X5 a ani bychom o tom nějak neuvažovali. Ale je to o tom, že většina z nás je jaksi limitována, takže musíme stejně tak limitovat i naše sny a někteří si pro svůj pocit jakéhosi uspokojení sami nalhávají, že jsou spokojeni s tím, co mají a nic víc by vlastně ani nechtěli. Na jednu stranu je fajn, když si člověk umí vážit toho, co má, to je super, ale je zároveň tragické, pokud alespoň ve svém podvědomí nechce víc (ať už v jakémkoliv směru), protože tím pádem nemá žádnou motivaci snažit se jít vpřed a zůstane stále na jednom místě. A co je úplně nejhorší, že někteří, zdůrazňuji NĚKTEŘÍ takoví lidé pak jen s otevřenou hubou zírají na to, jak je ti druzí (cílevědomí a ambiciózní) nakonec "předjíždějí" a jediné, na co se zmůžou, je po těchto "předjíždějících" plivat oheň, kritizovat je a obviňovat z krádeží a podvodů. Znám to moc dobře z praxe, jak se lidi dívají na úspěšné spoluobčany (tedy bohužel nehovořím o mé osobě.....zatím). A jaký je tedy závěr? No přece úplně jasný- BRAVO BMW, BRAVO X3!!!!! :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "parre"
27. 6. 2006 22:58
Re: Resumé
hezky napsany. Tohle byla vubec zajimava diskuse, i kdyz tak trochu povolebni. Jsou proste dva druhy lidi. Jedni ktery cekaj ze se o ne nekdo postara a budou mit tzv.jistoty a duchod (i kdyz je to ve skutecnosti vekmi nejiste a stat je za to nemilosrdne obira na kazdem rohliku formou ruznejch dani) a druhy ktery maj tendenci se spis spolehnout sami na sebe... Nekterym z te druhe skupiny se pak podari ze maj prachy, ale vetsinou je to vykoupeny velkou osobni zodpovednosti a tim ze pracujou vic nez zamestanci... Ale muzou si koupit X3 nebo X5 a jsou tu tercem zavisti a nenavisti, protoze v Cechach se uspech neodpousti...
X5 versus X3 vidim tak ze kdyz jsem sam nebo s pritelkou, tak X3 a dve a vice deti X5. Je to fakt dobry a kupodivu i hodne prakticky auto...
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 09:16
Re: Resumé
:yes:
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 09:15
Re: Resumé
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Kermit"
28. 6. 2006 08:14
SUPER - BMW - SUPER!!!
Nádhera. Krásne auto a keď som prečítal parametre motora, tak slintám a budem slintať ešte dlho. No, slintať nestačí, musím pouvažovať nad stratégiou získavania peňazí, lebo do tohoto auta sa oplatí ísť. Staršie verzie som vyskúšal asi všetky, je to krásne auto a nádherná radosť z jazdy. Takže, už sa nemôžem dočkať až sa objaví v saloone a hor sa na asfalt a potom aj do bývalého vojenského cvičiska. SUPER-BMW-SUPER!!! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "magus"
28. 6. 2006 09:43
fujky
Musím říct, že tohle auto spolu s řadou 1 je to nejhnusnější, co kdy BMW udělalo... !!
Rozbalit vlákno
53
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 10:02
Re: fujky
Už jen tvá estetické kategorie - "nejhnusnější" tě vyřazuje z možnosti, abych přemýšlel, cos tím chtěl říci...
neregistrovaný "palo"
28. 6. 2006 11:13
Re: fujky
jo , další zbytečné auto ... když jsem potkal loni na ledovci - Oetztal prodejce BMW tak to chválili a bylo to nejlepší auto na světě ale jen do okamžiku než jsem přiznal že mám subaru. To se začali kroutit a kroutí se dodnes zejména poté co jsem je potkal další den když se jedna z předváděných X5 rozhodla že něco nefunguje jak má a zablokovala jedinou příjezdovou silnici... Není nad elektronikou nacpaný německý srajdy který maj za příplateki volant a sedalo řidiče. ( vím o čem mluvím protože táta má BMW a já měl Audi a přešel jsem ana Subaru a asi se už nikdy k němcům nevrátím)...
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 11:17
Re: fujky
Jo,jo, nejlepší je si koupit auto za 700... a na nějaký šunky za dvě mega zapomenout, viď. Jinak si přečti článek, jak auto.cz trénovalo v Krkonoších Xdrive... a pak taky diskuzi pod tím článkem, zejména příspěvek redaktora. Abys pochopil co je BMW.
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 11:30
Re: fujky
No jo...ale chápeš ty, co je Subaru? ;-) >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 11:47
Re: fujky
To si piš, že jo. Je to sice jiná liga než BMW... Taky ovšem pro srdcaře... žádná premiovka, ale z japonské produkce... to snad víme všichni... je to nabídka velmi, velmi důstojná. Tedy... píši o Legacy. Nikoliv o Stelle :-) ;-)
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 11:56
Re: fujky
...GTI, neustupujte tlaku nějakého Suba. Za BMW je třeba, bít se do posledního dechu. Vždyť to je taky snad poslední evropský dvoustopý samohyb s řetězovým pohonem. Teda snad mimo zemědělské techniky... :-)
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 12:07
Re: fujky
Jirko, klid... je první liga... a pak jsou ti, co to umí... a pak ti... co to neumí. Subaru patří k těm co to umí.
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 12:15
Re: fujky
... heleďte, já se snažím být nepředpojatý, a pokud to netahá za oči, tak to nechat být. Ale pro duši strojaře, je pohled na destinásobný řetěz v sestupu, něco jako elektronka ve workstationu. Vždyť si ti bavoráci dělají z lidí srandu... :-)
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 12:26
Re: fujky
:-) Na srandu, Jirko... tu máme na silnici jiný "děla" >:D :yes:
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 12:40
Re: fujky
...jistě, možná i jiný. Ale těm chybí ten inteligentní pohon a nestydatá cena. Buďte trochu soudný, kůže s mahagonem nemůže přebít, že jako stroj, to je amatérská konstrukce za pár šupů, jen aby bylo co prodávat jako čtyřkolku... :-)
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 12:55
Re: fujky
Jirko, toho bych se rozhodně nebál. Auto.cz to nedávno testovalo - mrkni na ten článek, není to pod testy... byl to den BMW v krokonoších. Docela by mě tvůj názor zajímal.
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 13:06
Re: fujky
...díky četl jsem. Ale to není podstata problému. Já si taky v případě nouze umím poradit gumičkou a provázkem. Jde o to, že BMW si může tuhle srandu dovolit, protože prodává laikům, které nezajímá, jak to funguje a jak dlouho by to vydrželo, kdyby se to skutečně využívalo. Umíte si představit, že by podobnou transmisi měl třeba DAF a směle tvrdil do očí profíkům, že to je první liga? Ne, beru dvoukolky od BMW, beru motory, ale tohle X drive je prostě úlet... :-)
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 13:19
Re: fujky
V diskuzi pod článkem to vysvětluje výborně redaktor...
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 13:36
Re: fujky
...na limitu se v zatáčkách dostavuje nedotáčivost, za níž stojí právě pohon X drive. V běžném provozu elektronika rozděluje točivý moment bezchybně, ale hrátky na parkovišti dokáží systém poplést... dál snad nemá cenu citovat. Snad se shodnem, že to je charakteristika běžného auta pro běžné užití. A pokud u toho zůstanem, a nebudem ho tlačit do první ligi čtyřkolek, jen proto, že to je BMW, tak tomu bych už rozuměl víc... :-) :yes:
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 13:38
Re: fujky
...samozřejmě ,,ligy"... :-|
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 13:41
Re: fujky
jirko...musím dát :yes:
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 13:46
Re: fujky
Hrátky na parkovišti, ty mě opravdu nezajímaj. Zpravidla totiž jezdím rovně... či se lehce vychyluji... ;-) To je jako bys cenil, že VW brouk má dokonalou kastli pro převrácení... že se tedy pěkně koulí... Brouk je legenda...ale kvůli koulení si ho lidi nekupovali...
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 13:51
Re: fujky
...zdá se, že se diskuze k X drive, vyčerpala na argumentech. Na Vámi obzvášt oblíbené téma, VW proti zbytku světa, se dneska ukecat nedám. Snad jindy... :-)
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 13:59
Re: fujky
Nikoho neukecávám... Co se týká Subaru... tak tam pod tím článkem o xDrive je to poměrně podrobně popsáno v diskuzi... i ode mně. Jirko... kdyby to bylo tak dokonalé a potřebné... jezdíme na tom všichni... i ti v Loganech. Je to jen manýra ze závodů, z níž si Subaru dělá pomník. to samé umí Audi... Elektronika dokonale uspokojí každého, kdo jezdí autem sem a tam. Raly jezdci... ti ví, co to chce na šotolinu... Přiznám se, že nejezdím ani závody ani na šotolině :-) Abys mě dobře pochopil... já nekritizuji Subaru - Impreza je auto za 599 tisíc, má 160 :-) koní... všichni víme... co a jak... Hvězdné nebe je BMW... dokonale. A věř, že když vlezeš do X3... budeš neskonale šťastnej.
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 14:17
Re: fujky
jistě, kolenní airbagy jsou na prd, protože by jinak byli v Loganovi... tyhle argumenty fakt už radši, GTI,nezkoušej. Ukazují jen na tvou...nevědomost.
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 14:21
Re: fujky
Nepíšeme o kolenních airbagách... nýbrž o VÝHODNOSTI permanentu od Subaru proti xDrive od BMW...
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 14:29
Re: fujky
ne, já používám tvoje zbraně...stáčím diskuzi. prostě jsem uvedl příklad takového myšlení. Zeptej se někoho, kdo se v autech opravdu vyzná, který pohon je nejlepší. uslyšíš mnoho slov jako Subaru nebo Audi...ale X-drive, ten hraje druhé, i když výborné housle. pakliže chceš, aby ti do fungování prmanentu mluvila elektronika a upravovala tak jeho parametry za chodu, máš i u Subaru možnost - Active VDC. A o aktivních diferenciálech v STI už radši ani nemluvím. GTI, permanent JE lepší než předokolka, smiř se s tím.
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 14:56
Re: fujky
A k čemu je dobré mít v autě nejlepší pohon 4x4? ;-) Nebo ty snad máš pod kapotou dvanáctiválec od Ferrari? :-) Alessio... permanet ze závodních vozů... to je ideál na závody. Ideál na běžnou jízdu ti předvádí haldex, jakož tedy i systém xDrive. Tak už klid, prosím tě. P.S. To, že permanent je lepší, než předokolka víme snad všichni.
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 15:00
Re: fujky
a k čemu je dobré mít v autě nejlepší brzdy? nejlepší gumy? Nejlepší sedačky? .... jen tak pro srandu králíkům...a necháme toho, mám tě rád,ale mohl bych říct něco škaredého. Howgh
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 15:38
Re: fujky
Nemůžeš... protože, aby člověk dokázal využít ten Subaru permanent, musel by umět jezdit jako Loeb, což ani já a vím, že ani ty neumíme. Tak, jako bysme neuměli využít ten dvanáctiválec... P.S. A jestli si myslíš, že si na sněhu zajezdíme jistěji v Subaru... tak se vrať do mateřský... tam by ti to mohli věřit. Loeb jo, to je borec. My ne.
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 15:52
Re: fujky
nevěřím, že to myslíš vážně
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 16:09
Re: fujky
To nahoře? Jistě. Nepohybuj se v představách, v extrémech... Když ti to ustřelí někde v při 90, skončíš mimo silnici ať jedeš čím jedeš. Čtyřkolku potřebuješ hlavně proto, abys vyjel kopec nad Delvitou a zatáčku z tréninku... obé projíždíš na neposypané silnici čtyřicítkou... Nežij prosím ve filmu... P.S. Také miluji Bullitta :-)
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 17:02
Re: fujky
>:D . Promiň, ale když jsi v tom nejel, neznamená to, že je to na prd...končím hovor na tohle téma, já nepřesvědčím tebe a ty mě. přitom pravdu mám bezpochyby já ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 09:37
Re: fujky
Já tě nemám o čem přesvědčovat. Tak to prostě je. Tvé představy jsou představy z filmů.
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 11:44
Re: fujky
Odkud čerpáš vědomosti?
neregistrovaný "U4"
28. 6. 2006 19:30
Re: fujky
Nemyslel si tím doufám, že Haldex je srovnatelnej s xDrivem, že ne? A to, že by jsi musel jezdit jako Loeb, aby si poznal rozdíl mezi 4WD od Subaru nebo VW si taky myslel ze srandy, že?
neregistrovaný "MichalH"
28. 6. 2006 19:35
Re: fujky
Věřím, že jo... >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 19:47
Re: fujky
Jistě, jen nás popichuje ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 09:41
Re: fujky
Píši, že pohon na 4 potřebuješ, abys vyjel nad Delvitou zatáčku čtyřicítkou... prakticky na nic jiného. Nebo ty snad jezdíš šotolinu Praha - Brno? Jedeš většinou mezi 90 - 100. V zimě 60 - 80... a jsi rád, že zvládneš zatáčku nad vsí... to je všechno. Ty přece nemáš čtyřkolku proto, abys lítal pravými dveřmi napřed... tohle vidíš na rally a ve filmech. Tak proto je úplně jedno, jestli jedeš Haldex, xDrive či permanent.
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 11:44
Re: fujky
Odkud čerpáš vědomosti?
neregistrovaný "sss"
29. 6. 2006 20:06
Re: fujky
Alessio, mam pocit, ze u GTI vobec nejde o vedomosti, ale o bezhranicny obdiv ku vsetkemu nemeckemu.
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 14:28
Re: fujky
...sorry, ale tohle jde mimo téma. Zapomeňme na Imprezu, nezkoumejme, jestli je 4x4 nutný k životu. Držme se toho, kdo dal v Evropě naposled do převodů auta řetěz. Já tvrdím, že V.K. za časů Svazarmu do Baghiry. Jenže Vašek měl tolik soudnosti, aby nezastíral, že jde o řešení z nouze. A jen co se našlo trochu času, tak se to překonstruovalo. Berte to tak, jak jsem to napsal o té elektronce ve workstationu. Prostě, kdybych podepsal výkres na takovou ludru v Tatře, tak by mi zavřeli za sabotáž. A odvezli do Tjumenu, aby mi tam šoféři řekli, co jsem zač. Nemluvě o tom, že na Dakaru, by s tím Tatra nedojela ani první etapu. Chápu, že v autech pro amatéry, se to tak nebere, a je mi to volný. Ale vydávat to za první ligu, v konstrukci pohonu čtyřkolek, je přinejmenším neznalost problematiky. A mír, už toho nechme, oba si zřejmě budem stát za svým i nadále, a ostatní to stejně nezajímá... :-)
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 14:53
Re: fujky
:-) Pěkně jsi to napsal :-) Víš... kdyby BMW ovšem dělal technická řešení na úrovni mateřské školky... těžko by mohl obstát. Myslím, že bychom měli zakončit diskuzi úvahou... například: Je možné si koupit 4x4 od BMW a je možné si koupit od BMW dvoukolku. Je možné si taktéž koupit 4x4 od Subaru... ale mohl by mi někdo vysvětlit, co ho donutí, si koupit Subaru jako dvoukolku? :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "jirka"
28. 6. 2006 15:04
Re: fujky
...klobouk dolů, kam se hrabe Parry Mason. Ale podstata zůstavá stále stejná. Sestup řetězem je amatérské řešení pro amatérské použití. Je mi jedno, kdo je I.liga ve čtyřkolkách, ale X drive to není. Dál nemám ustoupit kam. To bych musel popřít 30 let života... :yes: :-)
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 15:33
Re: fujky
:-) Masona si cením ;-) :yes: Jednou se pověsím... na řetězu :-) P.S. Cením znalosti, Jirko :yes:
neregistrovaný "anonym"
28. 6. 2006 14:59
Re: fujky
ale docela i zajima. Se zajmem jsem si to precetl, i kdyz uz je to nekolikaty opakovani diskuse na stejny tema. Co se 4x4 tyce je tady pevna hradba zastancu Subaru, protoze to funguje bez elektroniky a je to osvedceny. Na druhy strane jsou tu novinky jako je xdrive, proti kterym je opozice protoze je to novy a navic od BMW. V historii bylo spoustu novych veci ktery byly zezacatku odsuzovany a pak nednou polehoucku potichoucku i je i jejich nejvetsi kritici zacali pouzivat. Kudi se hodne xdrive boji, je to videt i na velky snaze posunout moznosti Torsenu, viz Q7 (az 90 procent na jedno kolo atd). Neodsuzoval bych smahem xdrive. Ono casto ta lidova moudrost uplne nefunguje...
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 15:02
Re: fujky
nikdo ho neodsuzuje, ba naopak - je to skvělý systém, který ale (i podle redakce) v extrémech nemá konstantní a předvídatelné reakce. To je jedno rok,dva. pak ti tam ale vběhne srna... Ale znova říkám, že X-drive je výborná věc. řadím jí velmi vysoko.
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 15:30
Re: fujky
Srna? :-) Té se neboj... ani v Subaru, ani v BMW... Sakra Alessio... nevyprávěj mi tu pohádky o permenentní Karkulce :-)
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 15:53
Re: fujky
ty mi tady zase neříkej, že to co není v loganovi, nepotřebuješ,jo? :-) . řekni mi, potřebuješ do auta lepší pneumatiky? poznáš rozdíl? ;-)
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 16:01
Re: fujky
Nepoznám, ty také ne. snad jen na vodě, že se ti to dřív utrhne. Poznáme jen je-li to podhuštěné, že to víc plave. Ze světovejch výrobců (včetně Barum) ti každej dodá jen výbornou gumu. Najdi si tu článek o gumách - někdy minulý rok - tuším jsme to tam dotáhli na 600 příspěvků - rekord. Tos asi ještě nepsal.
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 17:05
Re: fujky
no vidíš. A přitom jsou jiné, jedna lepší, jiná horší. Rozdíly ve vlastnostech se poznají vlastně až při nouzové/extrémní situaci - přehnaná rychlost do zatáčky, vyhýbací manévr...tak se rozhoduje o dobrá pneumatika/špatná pneumatika ; lepší pohon/horší pohon. Pro rohlíky do delvity můžeš mít i šlapací autíčko. Stačí ale závěje,déšť,písek na silnici... Ale ukončíme to, ano? Píšu ti to nahoře. Poj´dme se bavit o něcem jiném.
neregistrovaný "MichalH"
28. 6. 2006 17:55
Re: fujky
GTI, na ten článek o pneumatikách si vzpomínám. Tenkrát jsem se tam nevyjadřoval... ale proč si sakra myslíš, že když něco nepoznáš ty, nepozná to nikdo jiny? Nemůžu si pomoc, ale měl jsem možnost na několika svých autech porovnávat pneumatiky několika výrobců od těch nejlevnějších na kterých jsem to obvykle koupil až po prémiové výrobce a rozdíly, ty jsou teda sakra markantní, alespoň když máš trochu citu pro auto. Především na té vodě, ale velmi výrazně i na tom suchu. A jestli mi chceš tvrdit, že ti Barum dodá výbornou gumu, tak se není čemu divit. Barum je dobrý tak na cestu do delvity a zpátky... (mám zkušenost s oběma typy - jak ten bravuris, tak brillantis - bravuris se občas lehce chytá na vodě...) Barum, stejně jako třeba debica nebo matador, jsou pro řidiče, kteří ví, že na autě musí být guma a nejmenší přípustná hodnota vzorku je 1,6mm, aby mu nesebrali techničák.
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 09:36
Re: fujky
Jsem ochoten podstoupit sázku, že když ti na běžné auto budou dávat gumy od Barum po Dunlop 9000, nepoznáš nic. Jsou to poznatky mé i testové... koneckonců, mrkni na testy... ty veličiny u světových výrobců se takřka neliší.
neregistrovaný "MichalH"
29. 6. 2006 17:13
Re: fujky
A já tvrdím, že pokud nejsi navrdlý, tak rozdíl mezi relativně dost tvrdou barumkou a relativně měkkou dunlopou 9000 prostě poznáš. Poznáš i rozdíl mezi základní sp10 a sp9000. To by pak každému stačilo jezdit na barumkách a jiní výrobci by se v našich podmínkách nechytali... Velmi rychlý výjezd z rychlé levé s následným okamžitým bržděním do prudké pravé utahující - reakce zádi při brždění a zároveň působení zbytků odstředivých sil a zjistíš, že na jedněch to není takové drama jako na těch druhých... nemluvě za deště... ;-) Předpokládám, že jsi vůz nekoupil na barumkách, ale netvrď mi, že si je tam potom necháš obout, protože stejně nepoznáš jestli je lepší než ta dunlopa...
neregistrovaný "sn4pb4r"
29. 6. 2006 18:25
Re: fujky
hmm je to smutne , ale on to nerozozna... :-O
neregistrovaný "GTI"
30. 6. 2006 11:27
Re: fujky
Nahoře píši, že snad za děště bychom rozeznali rozdíly. Nepíši teď o nějakém suchém driftování, nýbrž o běžné jízdě, kdy to třeba i občas trochu proženeš. Tak já ti tvrdím, že nepoznáme nic. Tedy poznáme třeba rozdílnou hladinu zvuku odvalujících se gum, rozeznáme rozdíly v nahuštění... a případně i to, že se guma dřív sjede než-li jiná... ale jízda samotná, na suchu... nic nezjistíme. Koneckonců, mrkni na testy... první a poslední guma, mezi nimi jsou jen nepatrné rozdíly. Samozřejmě píši o kvalitních gumách, žádnej protektor ze supráče.
neregistrovaný "BMWest"
29. 6. 2006 11:59
Re: fujky
Reklamní
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 12:52
Re: fujky
ááách, Stella ;-) . PS: Subaru není prémiovka, a řekl bych, že ani nechce být. Má jinou strategii...
neregistrovaný "manitou"
28. 6. 2006 11:28
OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Tak jsem zkouknul video, přečetl test, zírám. I když tam není autor podepsán, bylo mi to jasné. Libor Zezulka. Musím se pžiznat, že z podcastu jsem vás měl za takové chlápka s uspávacím hlasem, ale názor měním. Tím videem jste, Libore, udělal v historii auto.cz zlom, doufám, že v následujících videích udržíte tuto skoro až do nebes nastevenou laťku. Povedlo se vám to, nevěřil jsem ani očím a ani uším. Pěkné záběry, střih, vtip a nápad - prostě se vám to povedlo. Takže držím palce, ať to klape takhle dál ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Tomáš Zajíček (AUTO.CZ)"
29. 6. 2006 09:45
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Díky za super hodnocení videa S-MAXe, vše vyřídím i Liborovi ;-)
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 11:24
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Vyřiďte, zaslouží si to, bylo to opravdu skoro dokonalé, nejlepší video z dosavadních na auto.cz. Díky. PS: Jestli mohu, připojil bych i výtky. Můžu ?
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:37
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Myslím, že každej s mozkem chválí veřejně a připomínky sděluje diskrétně... zkus to mejlem... ne...
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 11:44
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Klíííd, myslím, žes teď pořádně neporozumněl psanému textu. Ptal jsem se, zda můžu a ne jakou formou sdělit. Nemusíš hned podle sebe soudit mne. Možná bys měl více důvěřovat ve schopnosti jiných. ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 12:10
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Tebe soudím podle tebe. Už jen napsat veřejně, že chceš diskrítně sdělovat výtky je pro mne neakceptovatelným slonem v porcelánu. Pár trapasů jsem zažil. Tenhle je sice ten z menších, o to však trapnější.
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 12:25
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Ty tví jeleni, ty jsou hluboko pod kůží. No věř, že spoustu trapasů ještě zažiješ a nechtěj raději vědět kolik trapasů s tebou museli zažít a ještě zažijí ostatní. Tak se tak nežer, usměj se a zkus raději napsat nějakej pěknej příběh, novej, žádný repete, to ti jde nejlépe. ;-)
29. 6. 2006 12:45
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Takovýto trapas myslím, že nažažiji... tedy nezpůsobím. na to mám dost vyspělou představu o komunikaci a významu slov. Stokrát jsem ti tu psal, že kopíruješ slova, věty, dokonce celé odstavce kolegů. Dnes jsi byl originální, to uznávám, ovšem na medaili... to tedy není. Takhle zkazit to hezké ocenění, které jsi napsal nahoře může opravdu jen někdo... kdo to v životě moc zatím neumí...
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 13:02
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Tvá vyspělá představa končí tam, kde začínají představy druhých, ne vždy je tvá představa nutně tou správnou. Několikráte si zde tvým odpůrcům psal o nepsaní příspěvků o tobě jako o přispěvateli, ale o předmětu přispívání a hle, co zde dnes od tebe máme, příspěvek týkající se přispěvatele - to také není na medaili. PS: tvůj pohled na to, že kopíruju slova, věty, dokonce celé odstavce kolegů je čistě subjektivní. Sám nejlépe vím, že nic takového nedělám a nejsem si vědom, že by podobným způsobem jako ty reagoval někdo jiný. Nejspíše je tvá reakce podnícena něčím jiným. Láskou to asi nebude ;-) Tak se z toho prosím vyspi a nebo si dej si odpolední pravou italskou kávu, přečti nějaké zajímavé članky v Autodesignu a pak se vrať s lepší náladou. ;-) Držím ti palce ;-)
29. 6. 2006 13:08
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
O sobě přemýšlej, o svém neskutečném trapasu, manitou. Až něco podobného způsobím já, properem tu GTIho... Dnes jsi král trapnosti ty.
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 13:16
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
No ten GTI, ten se tedy propírá dost často ;-) PS: To, kdo je tu za trapného, nechť posoudí jiní.
29. 6. 2006 13:27
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Jestli máš problém s tím uznat, žes neskutečně ulétl, pro mne tu na kolenou klečet nemusíš... pak ale mlč a namaž si ten trapas ještě po vlasech. Takhle se ztrapnit Manitou... to chce talent mistra :no:
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 13:36
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Pokud bych někdy zde ulétl, nemám problém přiznat chybu, nehraju si na tak bohorovného jako ty. To vlákno si začal rozmazávat ty a to ve snaze ze svého trapasu uniknout a přišít ten trapas někomu jinému, však se nahoru podívej. Takhle se tady veřejně zesmněšnit, GTI, to jsem od tebe nečekal. ;-) Tak zítra ;-)
29. 6. 2006 13:50
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Nahoře jsi napsal, ty hulváte, že bys chtěl napsat VÝTKY (!) k videu. Kde bereš tu odvahu si dovolit tohle napsat veřejně redaktorovi, kterej natočí dokonalé video... a kvůli komu asi myslíš? Bohužel i kvůli takovejm nevychovancům a slonům v porcelánu, jako jsi ty, manitou. Ty ho jednou větou pochválíš a v druhé větě ho připravíš na to, že mu budeš (asi laskavě) sdělovat nějaké - VÝTKY. Tak tohle ne, Manitou. Tvá neomalenost a zabedněnost tu nebude příčítána k mému účtu. Tuhle trapnost si laskavě vylízej sám. A namísto kopaní do druhejch bys měl požádat správce sítě, aby ten tvůj neskutečněj, neskutečnej lidskej úlet vymazal. :no: :no: :no:
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 14:10
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Dobře, přistupuji na tůj slovník. Kde ty trubko čteš o výtkách k videu ? Tou výtkou (možná jsem nezvolil správné slovo) třeba mělo být, že dřívě tady bylo docela dost oficiálních videí z presskitů - třeba Z4, Q7 a to mi dlouho chybí, něvěřím, že u novinek nesjou, ale sem se bohužel přestali dávat. K videu nic, nejsem oprávněn kritizovat video, když sám jsem nic podobného, neřknu-li lepšího, nestvořil. Takže tedy nebuď tak nevychovaný a sprostý a přestaň zde plácat ty tvé rádobymravokárcovské kydy. Víš houbelec, co a jak jsem chtěl sdělit, ale hned máš plné pero jedovatých slin. Tvůj trapas, tvůj účet, rány si lízej sám. PS: Tím kopajícím se mi jeví někdo jiný, ale to nechme opět na posouzení jiných. Navíc to vymazávání úletů, pozor, jseš na tenkém ledě. PSS: Je vidět, že dnes nejsi diskutující, dnes jen snažíce se o ovládnutí sebe sama. ;-)
29. 6. 2006 14:21
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Ano, Manitou, nezvolil jsi správné slovo, nezvolil jsi správnou formu... ani ses za to neomluvil (veřejně), a tedy obsah toho co se stalo je... klasickej, zoufalej trapas. A já ti to píši proto, aby sis nemyslel, že jsme tu všichni tak nevyzrálí jako ty. To ty jsi napsal, že hodláš sdělovat VÝTKY. TY, Manitou! :no: :no: :no:
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 15:08
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
manitou, tohle nemá cenu. Ostatní si to přečetli a udělali obrázek. Už toho nechte. ;-)
29. 6. 2006 15:14
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Nepotřebuju, abys mi tu vyjadřoval sympatie. Manitou tvrdě ujel. Tohle se prostě v životě nedělá. A já se stydím za to, jak se jeden z nás zachoval k redaktorovi.
neregistrovaný "sn4pb4r"
29. 6. 2006 18:15
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
uz sa tu konecne ospravedln vsetkym a najviac serveru Auto.cz , kazis diskusiu vzdy a vsade... ... btw. je to psychicka choroba , ale o tom az nabuduce... ...nerad by som aby sa tu preberal tvoj zdravotny stav... 8-s
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 18:22
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
klid, prosím, klid... :-!
neregistrovaný "MichalH"
29. 6. 2006 23:32
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
GTI, neviděl bych to tak rudě. To je minulost. Já to vidím následovně. Diskuse vznikla za vyjádřením názoru. Názor může být jak pozitivní, tak negativní nebo obojí (nejednou jsi tady sám redakci navrhoval možná zlepšení nebo nedostatky). Nehledě na to, že se kolem toho může vyvinout diskuze a dojít díky tomu ještě o kousek dál. Je fakt, že se neměl blbě dotazovat, ale přímo psát. Pokud se nejedná o poznámku přímo k osobě redaktora, není důvod nenapsat svoji myšlenku do éteru. Alespoň tak to podle mne normálně funguje. Takže podobné výkřiky jsou dle mého názoru mimo mísu. Nebo tady budeme vyzdvihovat pozitiva a jakoukoliv negativní poznámku tlačit pod pokličku? To je snad minulost...
neregistrovaný "GTI"
30. 6. 2006 09:57
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
My, my se tu třeba posekejme mačatama :-) Ovšem... ten neskutečnej společenskej úlet Manitoua... na to jsem reagovat musel. jinak souhlasím, že i případný nějaký návrh, stanovisko, podnět, (nikoliv výtka, bože) se dá prezentovat... ovšem MichaleH... musí se to umět. Byl to klasickej trapas... klasické fax pass. Víš... šílené bylo to, že on napsal krásné ohodnocení a když redakce poděkuje... on na to naváže, NAVÁŽE!!! příspěvkem, že by taky rád sdělil výtky... no... já spadl z křesla. Opravdu.
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
29. 6. 2006 11:58
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Dobrý den. V první řadě děkuji za pochvalu, rád si poslechnu jakoukoliv zpětnou vazbu, konstruktivní kritika nám pomáhá se zlepšovat. Asi bude nejlepší, když mi napíšete na libor.zezulka@auto.cz. To platí pro všechny čtenáře. Díky vám mnohokrát.
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 12:29
Re: OT: LIBORE, TO SE VÁM POVEDLO
Nemáte zač děkovat, pochvalu jste si svojí perfektně odvedenou prací zasloužil. Mail napíši, díky za přístup ;-)
neregistrovaný "Mudr"
28. 6. 2006 12:37
Jeden z mála faceliftů,který se skutečně poved
I když se mi X3 líbila od začátku,musim uznat,že změna se povedla rozhodně k lepšímu.A zarytým kritikům,stěžujícim si na levný vzhled kteří nedokázali prokouknot půvab,smysl,svěžest a hbytost x3 oproti těžké x5,vytrh facelift největšího trumfa z ruky. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lowkick"
28. 6. 2006 15:35
timeout
Vyjdeme z následujiciho faktu: Vsechny dosavadni vyroky a prognozy jsou IRELEVANTNI! >:D Az bude na trhu nova X5 s cenovkou, muzeme spekulovat o "vyhodnosti" koupe X3 vs. X5. ;-) P.S.: Je smutne, kolik zamestnancu sedi v praci u PC, pise blbosti na auto.cz v pracovni dobe a nadava na sveho a jine zamestnavatele, ze si jezdi v X5! :-O :-( Kam jsme se to dostali....17.11. mely asi byt na ulicich gilotiny. :-)
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2006 15:39
Re: timeout
:-) :-) Vítám tě :yes:
neregistrovaný "Paja"
28. 6. 2006 16:25
Re: timeout
Bud rad, ze tam nebyly, taky jsi tu treba uz nemusel byt! ;-)
neregistrovaný "lowkick"
28. 6. 2006 16:54
Re: timeout
ja samozrejme nemyslel estebacke gilotiny, ale ty "demokraticke" :-)
neregistrovaný "Paja"
28. 6. 2006 17:05
Re: timeout
A neni to jedno? Podobna myslenka vetsinou pochazi od stejne sorty lidi, at uz jednaji jmenem demokracie, anarchie nebo komunismu...
neregistrovaný "lowkick"
29. 6. 2006 18:16
Re: timeout
zdrzim se dalsich komentaru ty umirnence :no:
neregistrovaný "Paja"
30. 6. 2006 08:01
Re: timeout
Rika se spiklence! >:-[] Doufam, ze jsem se Te nedotkl...
neregistrovaný "manitou"
30. 6. 2006 08:22
Re: timeout
Kdyby si tu tvoji druhou větu vždycky řekl jeden Fauvéholik než odešle příspěvek bylo by tu třeba o půl příspěvků v diskusích méně. Škoda, většinou by to prospělo.
neregistrovaný "Paja"
28. 6. 2006 16:30
Re: timeout
Jeste k cene budouci X5, ta bude podle mne lehce nad Q7...tim bude zajisten dostatecny odstup od X3 a zaroven konkurenceschopnost v ramci tridy velkych SUV.
neregistrovaný "anonym"
28. 6. 2006 16:34
Re: timeout
No, na myslim ze bude podobna te jako ted, vetsinou to u novejch modelu tak byva. I kdyz pravdou je ze bude vic sedadel a vetsi auto.
neregistrovaný "Paja"
28. 6. 2006 16:40
Re: timeout
Ona v zasade opravdu zustane stejna jako nyni, podle mne bude nekde na hranici 1,6 mio...
neregistrovaný "Paja"
28. 6. 2006 16:41
Pro priznivce VW...facelift Touaregu
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ricardo"
28. 6. 2006 20:28
Re: Pro priznivce VW...facelift Touaregu
Co se tam faceliftovalo? Jako že tomu zvedli předek ;-) ?
neregistrovaný "Paja"
28. 6. 2006 16:45
OT: Saab 9-5
[odkaz]%209-5x.jpg]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2006 19:04
Re: OT: Saab 9-5
Hmmm....myslim, ze toto je jeden z takych tych obrazkov, kt. su znacne pritiahnute za vlasy. ;-) Trci z toho az prilis Aero-X (...co je vcelku pochopitelne, kedze to je fotomontaz prave z neho). Myslim ale , ze seriova verzia bude menej dramaticka a urcite sa za dalsie 2-3 roky, kym pride 9-5 na trh, aj ten design este niekam posunie. ;-)
neregistrovaný "Yo"
28. 6. 2006 20:12
Je hezčí!!
Snad asi nikdo nenamítne, když napíšu, že X3 byla v původní podobě dost úlet (ve smyslu "obchodní risk", přece snad existují nějaké zákaznické testy, průzkumy atd.). Tohle ale už začíná vypadat použitelně, že by se to jako jeden nezhrozil, když to potká na ulici..
Mohl by ale někdo ze šťastných uživatelů dát vědět, jestli se ten středový panel "náhodou" neopírá při výšce postavy např. 185cm hranou o nohu, nebo zda tam není nějaká podobná libůstka? Z těch fotek se mi to totiž zdá uvnitř dost stísněné.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
29. 6. 2006 09:45
Fujky fujky
Ty přední blinkry - to je HNUS! >:-[] Je to jak pěst na oko. Vůbec to tam nezapadá proboha! :no: Zbytek auta je dál odpornej jako jeho starší verze... tohle je stoprocentně nejhorší BMW, které se vyrábí. 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Turbobooster"
29. 6. 2006 14:29
Rear lamps
Auto vcelku pěkný, ale ten zadek, to je fakt humus, kdo přišel na ten ,,poskákaný" design zadních lamp? To se fakt může někomu líbit? Není pan Bungle náhodou už tak trochu mimo mísu?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Yo"
29. 6. 2006 20:06
Re: Rear lamps
Poskákaný je supr estetická kategorie! :yes:
Mně se ten zadek nezdá tak hnusný, i když musím uznat, že ani na uvedených fotkách nezanikne, že použitý kontrapunkt by potěšil Hynajse i Marii Kurii.