Tie zaokruhlene ladvinky sa mi nie celkom pacia, hranatejsie by sa mi pacili viac, ale ako celok to ujde, nie je to az taka tragedia: [odkaz]
Urcite by som to uprednostnil pred X3. Ale cervena farba tomu podla mna vobec nepristane, v ciernej to bude OK, taky maly batmobile :-)
Ano, líbí se mi. A proč?
Je to první BMW v tomto století, které má konečně oblouk střechy ve vhodné proporci k celému vozu.
Předchozí oblouky na 5 GT and 3 GT jsou příliš vysoké a způsobují, že auta vypadají hodně neforemně (tak trochu jako moderní traktor s vysokou a velmi prosklenou kabinou). X6 pak má oblouk přiměřený, ale deformují ji až brutálně široké podběhy / blatníky.
X4 se mi jeví jako nejpovedenější. Obecně vůbec nemusí design modelů "M", takže detaily komentované zde dalšími diskutéry, mi nevadí (nárazníky, mlhovky). Věřím, že standardní nárazník bude mnohem pohlednější: X3 facelift se totiž opravdu povedl.
Ja to tiež nepovažujem za moc vzhľadný dizajn. X6 je pre mňa neforemná obluda a v porovnaní s ňou je na tom X4 rozhodne lepšie, menšie rozmery menej zdôrazňujú tú neforemnosť, aj keď pôsobí trochu ako skrčenec, trochu nakopnutý do zadku: [odkaz]
Ale viem si predstaviť, že s ohľadom na rovnaký dizajnový prístup avšak lepšiu cenovú dostupnosť (oproti X6) to bude mať značný úspech a bude to ďalší predajný hit BMW.
No je pravda, že v rámci konkurencie prémiových veľkých SUV (Q7, GL) môžeš mať výhrady voči všetkým, to ešte ale nerobí z X6 pekné auto. Ale dizajnovým kráľom je rozhodne RR Sport.
Tie predne svetla spojkene s maskou sa mi moc nepacia ani na X5 3 ani tu, narazik je trochu moc odvazny ale inak je to ok, na ziovo to bude urcite ovela lepsie. kazdopadne povodna X6 je pre mna stale najkrasia a dokonala.
Tak jak mam BMW obecne rad a tak jak mi X3 dava nejvetsi smysl z cele rady X co do designu/ceny/velikosti/vzhledem ke konkurenci atd. tak prave X4 je co do designu nejnepovedenejsi (a vsim ostatnim bude taky horsi nez X3). Ty predni mlhovky jsou vylozene spatne. Uff, nevidim duvod si priplacet proti X3 a tak trochu se zacinam bat jestli podobnou krasu neuvidime i u nove X6. Stara X6 bylo auto co mi smysl moc nedavalo, ale minimalne zjev, sve linie atd. mela velice pekne, ted se zacinam bat co BMW predvede v 2. generaci X6.
pokles -34% ....... pritom BMW v eu ako znacka myslim ze dokonca v r 2013 rastla
myslim ze toto nie je cesta ktora zaruci BMW lepsie predaje a zisky v europe... stavil by som skor na klasicke SUV a zameral sa viac na modely ako su X1 a X3.. dokonca ani X5 nema ziadne slavne vysledky ..... podla mna tieto zvlastne modely ako X6 a X4 neprinesu BMW ziaden ocakavany uspech ani zisk....
klasicka X3 je asi najkrajsie SUV od BMW a asi ako jedine dava zmysel a aj jeho rocne predaje okolo 60 000 kusov v EU jasne naznacuju ze je to trefa.... bohuzial o X5 X6 a pravdepodobne aj o X4 sa to povedat neda... tadial cesta nevedie ... je to len moj nazor uvidime do akej miery pravdivy
dizajn X4 nech si ohodnoti kazdy sam.... za seba vravim ze sa mi to nepaci a nevidim v tom ziadnu krasu .... o kvalite niet pochyb ta bude na spici v triede
mozeme spekulovat ale stejne predaje X6 voci X5 su o dost slabsie a nemyslim si ze toto je cesta ktoru zakaznici preferuju... skosena strecha ubera miesto pre pasazierov vzadu pritom sportove auto z toho nie je..... ide tu aj o to do akej miery sa X5 s X6 navzajom kanibalizovali... nepochybne nebyt X6 tak mnohi zakaznici pojdu do X5 takze X5tke by absencia X6tky len a len predajne pomohla.... takto ma bawo kopec SUV ktore sa pozieraju a ani jedno nie je megauspesne... ozaj k tej X6 ... nemyslim si ze je to nejaky uspesny model ak to vezmeme na pomery a standard na aky je BMW zvyknute....
Ale lidi nekupuji jen to co je prakticke. Lidi kupuji MB CL (nove S coupe), lidi kupuji kupe obecne a ikdyz vzdy min nez sedan z ktereho vychazi tak stejne to automobilky delaji. Proc asi? Kvuli tomu ze 1) obycejne se meni jen kastle, technika, interier zustava temer stejny jako model z ktereho vychazi cim se snizuji naklady ale zacili se na novou skupinu zakazniku a za 2) dela to znacce image.
Pokud BMW nebylo hloupe, jakoze kdyby bylo tak uz by davno zadne BMW nebylo, tak naklady na tento "novej" model nijak velke nebudou a proto se zaplati i pri mensich prodejich nez X3. To auto nema X3 predehnat, ma ji doplnit, kdyz ji predezene bude BMW dozajiste rado, ale spokojene bude i bez takoveho vysledku.
X6 bylo z pohledu BMW trefou do cerneho protoze mu nemalou merou pomohlo zvysit podil na trhu SUV na ukor hlavni nemecke konkurence. Pro BMW je dulezite kolik se prodalo celkove X5 a X6 spolu a ne kolik prodala X6 samostna.
Neviem prečo, ale mám pocit, že v dobe keď prá X6 prišla tak bola ako zjavenie, cool auto a bla bla bla. Teraz už to zovšednelo, zrejme to už tak neoslovuje. Zo svojho okolia poznám zopár ľudí, čo sa na ňu nevedeli dočkať a po roku maximálne dvoch ju dali preč. Na otázku prečo bola väčšinou odpoveď : dynamika, spoľahlivosť, design super, ale už nie som najmladší a toto ide zo mňa vytriasť dušu. Tak si kúpili 5 sedan, ML a tretí tuším zobral Jaga XF.O ďalšej X6 nechcú ani počuť. A títo ľudia vôbec neriešia koľko litrov má kufor, prípadne koľko miesta je na zadných sedadlách. Tá dynamická schopnosť ide na úkor komfortu, to je proste fakt.
SUV od BMW su najpredavanejšie na trhu a modely vydržali na trhu od roku 2007-2008 stým sa može pochváliť len málo kto a tieto tvoje dristy fakt nemajú žiadnu cenu.
Ty a tvoje predpovede kam cesta nevedie maju váhu *! >:D >:D >:D
Hmmm...střelba mimo. Podívej se na progres celý řady od představení, sečti spolu s X5. Zeptej se jak fungovala v tom samým období konkurence (ta samozřejmě nemá adekvátní odpověď na X6) a můžeš analyzovat. Takhle je to úplně špatně :-)
Zkus chápat X6 jako kupé od X5ky. Stejně jako je čtyřka kupéčkem od trojky. Určitě se jí bude prodávat míň než trojek. Ale to přece neznamená, že nemá smysl ji prodávat... Těch, co si vyberou praktičtější verzi /a levnější/ bude vždycky víc.
Jestli se to prodává, ať to klidně vyrábějí. Pro mně to není a nebude...
...ten kdo měl možnost vidět různý náznaky konkurence (třeba Acura), musí kriticky uznat, že jedině BMW umělo vybalancovat a zpracovat tvar, kterej pořád je dost SUV (nebo SAV...to je fuk) a zároveň umí potěšit oko.
Možná bavorák nepříliš šťastně ukázal nejprve M paket, kterej se mi ani u FL X3 úplně nelíbí, na druhou stranu, ten kdo naživo viděl koncept X4 ví, že celek hraje.
Je strašně trendy od všech "znalců" i znalců se trefovat do SUV, pravda je, že je zákazníci chtějí a zrovna X4 se mi líbí. Je pořád tvarově dost bavorákem, aby každej věděl s čím má tu čest a současně rozvíjí detaily X6.
Za mě tedy palec nahoru a natěšení na svezení. ;-)
X6 je tak vybalancovaná, že se to už bude jen zhoršovat. X4 teda hezká není, ale byli by hloupí ji nevyrábět.
Líbí se mi jak se místní bychaři pohrdají lidmi co si vydělají na BMW. Já zapomněl, oni nevydělali, ale nakradli.
novy "skvely" pocin z dielne bmw - bmw 2 a teraz aj toto divne vznasadlo mali na kapote namiesto modrobielej vrtulky napis ssangyong, nikto by sa nemohol cudovat... neviem na com ficia dizajneri v bmw, ale je cas s tym prestat..
Frikulínské auto s poněkud přidrzle-arogantním vzhledem, spoustou pozlátka v interiéru, a dostatečbným počtem modrobílých vrtulí umístěných na vhodých místech... a samozřejmě dýzl a štyrykrátštyry...
Fujtajxl vespolek, tohle se bude prodávat jak teplé housky
Jaké je žít s demencí? Já nepotřebuju slovník na lexikologický, ani etymologický výklad tohoto slova. Byl totiž součástí základního vzdělání, které jsem očividně na rozdíl od tebe absolvoval.
Všechno všude a pro všechny je tam, kde to má být. Auto má výraz (nepíši jaký), v podstatě dobré cross-proporce, tak čím to hergot je, že z toho nejsem "vodvařenej"?
No, abych tedy používal aktuální asociace... jedná se sice o povedený, ovšem "pouhý" jednoraňák. Nabíjí se zpředu a parádně kope. Jenomže holt jsou na světě ještě sniperská nádobíčka, tišší, elegantní zabijáci, jejichž účinek násobí jejich silniční nenápadnost...
Ubral bych na křečovitosti, ubral bych vůbec...
Dnes jen takové symbolické, tradičně prémiové - bravo... :-|
Fakt? Já jsem už 6GC párkrát potkal na cestě a nelíbí se mi vůbec. Klasické kupé ještě snesu, ale tohle bych fakt nemusel. Kdyby mi dali vybrat mezi 4GC a 6 tak neváhám ani chvilku. Kdyby mi dali ale vybrat mezi klasickou šestkou kupé a čtyřkou kupé, to už by tak jednoznačné nebylo...
když se mi něco nelíbí, pak se neschovávám za nějaké "bravo" 8-s Když knížepán netrefí lišku, pak poddaní přesto vyslovujjí chválu? To byl středověk >:-[]:-!
jasně, to je takové to slovíčkaření o ničem. Nechceš mi tu tvrdit, že nebýt z něčeho "vodvařenej" znamená, že se ti to vlastně líbí, ačkoliv se ti to nelíbí, i když ne tak úplně moc, že >:-[];-)
Normálně to vydejchej, nahoře ti píši, že tyhle věci nevnímám tak jednoduše jako ty. Já to nemám v infantilní rovině líbí/nelíbí, úvahová barvoslepost je zde přece tvoje privilegium ;-)
Ne ze by to bylo uplne nepovedeny, ale uz to neni ani tak pekny a takova novinka jako byla X6.
Osobne moc nechapu proc si koupit "SUV" a nikdy jsem o tom neuvazoval a neuvazuju... kdyz bych chtel utratit 1,5M za auto a BMW tak 3GT za mne :-)
jsou tu ale jina pekna auta za polovinu a bohuzel musim volit hlavou - moje pristi na 90% Mazda 6 :yes:
Ne ze by to bylo uplne nepovedeny, ale uz to neni ani tak pekny a takova novinka jako byla X6.
Osobne moc nechapu proc si koupit "SUV" a nikdy jsem o tom neuvazoval a neuvazuju... kdyz bych chtel utratit 1,5M za auto a BMW tak 3GT za mne :-)
jsou tu ale jina pekna auta za polovinu a bohuzel musim volit hlavou - moje pristi na 90% Mazda 6 :yes:
tak pise to, ze se nepovedlo ulozit a pak je to tu 2x ;-\
Po záplavě i3, 2 AT, 3 GT, 4 GC a bůhví co ještě superpraktického je toto zase ten poctivy (jakžtakž) dostupný BMWdrzoun, jak by měl být - za mě taková drze přibroušená a zvednutá 3GT, toto podle mě žádný vejbuch nebude, tak jako X6 byla na fotkách ošklivá a shazovaná z útesu a trh ukázal, kdo auta opravdu kupuje, i toto bude mít podle mě zajímavý úspěch. Že to jen trvalo tak dlouho...
Nechápeš význam jak X4 tak ani X6 - to není auto pro ježdění vzadu nebo převážení více lidí, to je vyšší "sporťáček" pro osobní potěšení, max pro tebe a manželku/milenku, nehledej v tom věci, které bys v tom autě stejně nepotřeboval
Celkově trochu překombinované, ale líbí... Výtky mám k (retro) mlhovkám a líbí se mi detailní snímky 45 a 46, kde je vidět, že designér už nevěděl kudy kam.
Ideální pro dospělé vpředu a děti vzadu...abych do toho moh´ sednout i já, tak JINOU barvu, grafitové ráfky a 230kW >:-[]
1) celková lehkost - vůz nepůsobí z žádného pohledu těžkopádně :yes:
2) proporce - mistrně zvládnuté, vůz dokonale padne do oka, nikde nic nepřečnívá, nikde nic nepřekáží :yes:
3) detaily a jejich provedení - vůz se přeci jen posunul o kousek dál - např. krásná zadní zvýrazněná odtrhová hrana víka kufru, svébytný tvar předních světlometů... :yes:
4) proktičnost - kdo by to byl čekal od vozu zaměřeného na expresivní design? :yes:
To, co u 5GT působí nevzhledně, to, co u 3GT působí stále ne zcela vyváženě a co u 4 GC poněkud ohraně, tady sedí dokonale. Stejné linie, ale konečně na správném voze a ve správných proporcích. Tohle BMW vážně vyšlo, X4 zkrátka má X-faktor :-!
Predni spojler - vypada jakoze agresivne, obrovske diry cerne, a nadto prdnou dva kulate světlomety - vypada to velmi divne, nechci rict primo hnusne
Zadni část - ukonceni zadni kapoty ma nepekny tvar a ten spodni cerny plat na vyplneni prázdného mista je priserny.... nejak to asi museli rozbit, ale to uz u te X6 je to peknejsi.
Kola - na takových maluckych kolach to vypada uplne smesne
Ovšem 1,3 mega v základu (steptronic) za 140kW dvoulitr...mno...to si u BMW dost věří, šestiválec za 1,5 mega...s extras těsně pod dvěma...to chtějí trumfnout Macana? :-O
Podivej jak ambiciozne ma nastavenou cenu Evoque a to jak za priplatky tak i za samotne auto, ktere ve sve nejvyssi naftove verzi saha jen na uroven X4 s 20d. A stejne je to prodejni trhak protoze jednoduse design (a taky jmeno, znacek na kapote atd.) prodava. Byt to na mne nedaval bych X4 zadnou sanci, me se nelibi, ale mozna se najde dost lidi kterym se bude libit moc a pak ta cena (navic rozpustena v leasingu a po slevicce) nebude zadna stopka.