Docela jsem zvedavej co udela prichod X4 s prodeji u BMW, jestli a jak moc klesne X3, jestli nahodou nebude kanibalizovat jine zakazniky BMW, treba od X5 atd...
Nejspíš to bude podobný jako u X6 a X5, kdy se samotná X5 dostala s prodeji pod konkurenci od MB a Audi, ale spolu s X6 jich prodali mnohem víc. Ale až čas ukáže jestli X4 zopakuje úspěch X6.
ten
lepší 230kW za 1.500.000 se spotřebou 10L/100 znamená při životních 200.000km = 20.000L * 40kaček = přirážka 800.000Kč =
VÝSLEDNÁ CENA ZÁKLADNÍ KONFIGIRACE xDrive35d 1.578.000 + 800.000 =
2.378.000 Kč bez budoucího zdražení paliva fujtajxl diesel + náklady na servis motóru svíčky řemeny voleje pak těsnění klatky a podobnejsajrajt = VÝSLEDNÁ CENA CCA:
2.500.000 Kč !!
Tybláho, nebylo by lepší koupit BEZÚDRBOVÝ ELEKTROMOTÓR MODEL X 2015 EU taky za 2.500.000 Kč v základu [odkaz] [odkaz] ;-) tankovat zadára [odkaz] [odkaz]
ROPNEJ ZAPRODANEC JE TEN KDO TANKUJE ROPU A PODPORUJE TÍM TEN ŠMEJD!!
TO TI MUSÍM VŠECHNO HLEDAT? HLEDEJ TROCHU ŠMUDLO tankovat elektrony zdarma už dávno jde [odkaz] do konce roku celá evropa, doma má každý zásuvku, králikárny nepočítám, na každým parkovišti u každýho vobchodáku [odkaz] buduj a nepodporuj zaprodance co tě votročej, budeš se mít líp i tvoje děti ;-)
Přestaň na mě zkoušet aplikovat vymývání mozku, který ho se ti evidentně velkou měrou dostalo ;-) Z čeho se vyrábí elektřina? Ty za ní neplatíš? Kradeš jí? Jsi naprosto směšnej/á Bereniko.
Čekám, až svojí vlastní Teslu předvedeš :-)
Jen je to maličko jiná situace, jelikož současná X5 nemá X6 stejné generace, nová X6 ještě chvíli nebude. Minulá generace X5 měla v několika minulých letech o maličko horší celkové prodeje a právě X6 to víc něž doháněla. Ale je pravda, že X5 se na klíčových trzích prodává mnohem lépe než Merecedes a Audi i bez pomoci X6.
Zajimave cisla, dominance X5 je respektbudici, ale jeste vic musim zatleskat Range Roveru. Pri tech cenach prodavat kolik prodavaji, to je na potlesk. :yes:
..... je hlavně ten předek. Co to jako má bát všechny ty otvory vyplněné plastem se vzorkem pneumatik ????
BMW asi angažovalo toho Anglána co kdysi málem zabil Ssangyong. Ten pán vlastně jako první přišel s nápadem SAC - Sport Activity Coupe (Ssangyong Actyon) .......... a teď už mají takových příšer u BMW hafo .....
Nemohu než podotknout že po detailním prostudování zadku opět zvracím. Mají to u BMW zapotřebí? To už jim došla veškerá kreativita? To jim nedošlo že někdo musí ty dvacetileté týpky trochu brzdit? A že jim vždycky ráno před prací nebo lépe pár hodin před prací musí někdo odebrat matroš???
"Segment středně velkých luxusních SUV se v letošním roce rychle rozrůstá. Ke stálicím v podobě Audi Q5, Range Roveru Evoque a Mercedes-Benzu GLK se již brzy přidá zcela nový Lexus NX a především také BMW X4."
jsem moc nepochopil. V tomto segmentu má přece BMW dávno zástupce v podobě X3, která je zakladatelem této třídy. X4 spíše chápu jako odvozenou stylovku a konkurenci třeba k Macanu, který je také jakousi méně praktickou verzí Q5. Jinak proč ne, kdo nepotřebuje velký prostor vzadu a v kufru tak tuto alternativu jistě přivítá, skoro by se nabízela i možnost nabízet takové auto i jako třídvířko.
Tož první co mne při pohledu na fotky napadlo je v nadpisu příspěvku tohoto ;-) Nicméně, nicvíce, auto je to bezesporu kvalitní, své kupce si jistě bez obtíží najde, mnichovští ví co dělají, s tímhle tedy kozla určitě netrefí :yes:
trojka E43, banglova 5tka, Z8, prva Z3, bmw 7 z 90tych rokov...... prva X5ka, zral som kedysi aj maly compact odvodeny od 3ky...... ale toto co bmw predvadza dnes je jednym slovom dizajnovy blazinec a nevkus.... som sklamany
ceresnickou na torte tomuto celemu blazincu z mnichova bude za par rokov zrejme X7 vo verzii M s troma turbami a vykonom okolo 900 koni s priemernou spotrebou 4,9L , tesim sa na ten zazrak uz teraz
Motory budu tradicne dobre, dizajn interieru voci napr. nestastnemu Evoque je uplne inde, exterier je tak trochu otazny bude zalezat od konkretnej konfiguracie. V podstate to plati aj vacsich surodencov, sice sa teraz RR vezie na modnej vlne, ale prostoduchy dizajn interieru (jedna rovna doska* a velmi nevhodne pricapeny stredovy displej) je voci nemeckej konkurencii nenapadity, az fadny. Detto jazdne vlastnosti, na horsich cestach strednej Europy su velke nemecke SUVcka tichsie a tym padom aj o nieco komfortnejsie (cerstva skusenost s partyzdnovym RR Autobiography vs ML500 a GL).
Některý věci jsou subjektivní, do těch nemá smysl se pouštět, ale co se týče kombinace komfort x ticho x jízdní vlastnosti, tam mě ani jeden M-B nepřesvědčil, že má na RR.
Interier Evoque prave povazuju za to nejlepsi co se da u SUV te zakladni ceny najit. Nekrici vystrelkama a kudrlinkama, ale rozhodne neni bez napadu.
Takze kolik lidi tolik chuti ;-)
V rámci obecného s(uv)egmentu jde o jednoznačně živou vodu. Kdo jiný už by měl vyrábět předmětného dravce, když ne BMW? Ostatně, jistě frekventovaná budoucí pohledová perspektiva silničního okolí - [odkaz] myslím hovoří za vše. Ano ano, opět trefa. Jisté počáteční rozpaky nad tím, že karoserie je na tvar křivky střechy příliš krátká, rozptyluje celková vyváženost modelu, a doslovná bezostyšná panovačnost, drzost, okázalost.
Jakkoli to třeba není tvůj šálek... fridexu, ixčtyřce nelze upřít charakter silničního "rexe". BMW má jistou ruku, ví přesně, co chce dělat, umí o tom přesvědčit jezdecké okolí a umí najít segmentární skulinu. Jistě... prémie.
Osobně tíhnu ve vizualitě více k elegantnějšímu pojetí karoserií, zde tedy jako příklad uvádím Macana, avšak to mi nebrání ctít též mnichovský tah na garáž. A ten tah má grády!