Dnes se nebudeme zabývat úvahami nad osudem X6, ani vám nepřineseme dojmy z první jízdy. Na to je ještě příliš brzy. Měli jsme ovšem příležitost k první ryze statické prohlídce. Zde je srovnání se známým modelem X5.
Bez ohledu na dlouhé věty a úvahy o smysluplnosti, nebo kráse X6, mě tohle auto prodlouží pohlavní orgán o dvě stanice metrem a vůbec se nebudu bránit, natož polemizovat s protáhlými ksichty kolemjdoucích a kolemjedoucích.
>:D:yes: konečně někdo, kdo pochopil o čem je svět aut. Jo, já znal jednoho, ten v Picantu šmejkal střevlíky na výstavy... no chtěl jsem jen říci, že ti tak nějak vnitřně hodně silně rozumím... >:-[]:yes:
tomuhle že chybí ..EMOCE.. ? viděl jsi ho naživo? Nebo zeptám se jinak, viděl jsi ho vůbec?! Já z něj v Leipzigu dočista nemoh... Mělo ho obutý do gum, který by se nestyděl obout nejeden supersport..315 R 19..nádherný kola, majestátně přičaplá silueta... Tomu že chybí ...EMOCE..? ;-)
No tak ale na toto nemám žalúdok.. Asi som už vo svojich 20-tych "konzerva".. Zniesol som, keď Impreze odrezali ritku.. Zniesol som, že nová Fabia vyzerá ako automat na časáky..Zniesol som dokonca, keď Porsche prišlo s SUV.. Ale tento pseudošportiak sa mi teda nepáči ani trošku.. Asi z neho bude pičkomagnet a bude pútať pozornosť ale určite kontroverznosťou a nie krásou.. :no: môj názor
Asi už ta konzerva budeš, myslím, že je třeba hledat nové segmenty a BMW jde na to chytře. nepopírám, že to auto nemá velkou využitelnost, teda skoro žádnou, ale je to krásný auto se senzačním desingnem a to u bohatých chlápků s nějakým tím milionem, co se chcou odlišovat a ke svá postarší manželce přibrat nejakou mladou milenku je to auto snů...:yes:
Podivej se na Mazdu CX-7 jaka to je krasavice. Jen co se nekde objevi, tak temer vsem jeste i ted pada celist... Proste podobna svalnata konstrukce, slusnej vykon a na SUV taky docela dost nizke teziste. O nekompromisnich jizdnich vlastnostech ani nema cenu mluvit. X6 je stejny pocin a troufam si rici, ze zatim taky jediny konkurent pro CX-7. Samozrejme Bawo bude mit moznost lepsi vybavy a pestrejsi paletu motoru, ale taky nesrovnate vyssi porizovaci cenu. Holt, pokud nekdo chce preplacet a nevadi mu to, tak se urcite ma na co tesit... ;-):yes:
Ja nemám problém s vytváraním nových segmentov a výmyslami dizajnérov a marketingových zamestnancov..Schvaľujem to ale dizajn X6 mi je proti srtsti..Zvažujúca sa kapota, tak typická pre coupe mi jednoducho na ten vysoký podvozok nepasuje.. Viem, že sa bude predávať, to je samozrejmé.. Dokonca jeden môj známy o ňom veľmi vážne uvažuje ale mne to auto nesedí. CX-7 je úplne o niečom inom.. Podobný segment ale úplne iný dizajn a nepoznám človeka, ktorému by sa CX-7 nepáčila.. Je to jedno z SUV (alebo SAC?), ktoré si viem vo svojej garáži predstaviť.
CX-7 je vazne bomba. A posledni dobou ji docela casto potkavam, coz se docela divim vzhledem k nabidce motoru (2.3T). Nevis, kdy pribyde do nabidky i nafta?
Tak to netuším ale 2,3T je veľmi podarený motor..A ani nepapá ako by sa mohlo zdať, 11-12l je slušné na 260koní..Ale do budúcna bude ten diesel asi nevyhnutný..logicky
Jj, je to spickovy autak, to muzu potvrdit, protoze CX-7 mam v mazdacke plne palbe. Schvalne uvadim "mazdacke", jelikoz ta jejich plna palba neznamena to same jako plna palba u vetsiny evropskych automobilek. Proste u Mazdy moznost doobjednani nekterych veci primo z vyroby, proste neni! To je taky jedina vytka k tomu autaku, ale hlavne na adresu zastoupeni Mazdy pro Evropu! Pro me z nepochopitelnych duvodu u Mazdy jeste do ted, napr. neprisli na to, jak jiz ve vyrobe namontovat 4 senzorovy zadni nebo predni parkovaci assitant, zatimco jinde, uz zcela bezne ve vyrobe zvladaji i 6 senzorovej parkovaci assistant a to jak zadni, tak i predni. U Mazdy je ale vse jinak a tohle montuji az tady na dilne, coz je otres, novej a nedotcenej autak hned rozebirat, jeste ani poradne nevyjel a uz takovej zbytecnej zasah...! ;-\ :'-( Bohuzel ale tyhlety serepeticky jsou tam pri takove velikosti auta proste nutnost a mely by byt ve standardni vybave! 8-s Jinak co se tyce toho dieselu, tak pokud neco o tom vim, tak pry v lete nebo ke konci leta ma prijit novy diesel o objemu 2,2 L se 138kw coz neni v porovnani s 2,3 L benzinem 191kw mnoho, ale pry by to mel zachranit nadstandardni "tichy" a kultivovany chod motoru a pochopitelne jeho vetsi kroutak od daleko nizsich otacek nez ma socasnej benzinak DISI... :yes:
Casto prevazim nasi lednicku kombinovanou s mrazek (to vite, vylety na chatu)...taky cas od casu hodim kluky z Nymburka na trenink (sedej zasadne vzadu)...atd atd. Je toho fakt fuuura. Takze radsi zustanu u zlaty dobry Avie - skvely plasty, paradni aerodyn. koeficient (mam tu se skrini), mraky prostoru (velkem kufr), sklapeci plosina pro budouci tchyni...a oblek se mi na sedadlech nemacka...
Do fabriky? Makam sam na sebe - podnikatel. Baška voda? Jsi upad,ne? Zasadne k mori do Polska nebo na Slapy! (Omlouvam se normalnim diskutujicim, ze odbocuju od tematu X6)
Dobře,nová X6 je má povedený design. Všichni víme, že kategoire SUV je nesmysl(kdo chce do terénu,koupí si offroad a ne auto co toho moc nesvede) ale X6 posunulo hranice nesmyslu o několik světelných let. Proč si mám kupovat auto, které se nehodí do terénu, nic moc do něj nenaložím, jízdou se kupé nevyrovná a cenu si všichni dokážeme představit.
Díky BMW, myslel jsem že SUV jsou zbytečnost. Měním názor.X6 je zbytečnost
Tohle jsou, jak by řekl klasik, "švorcákový" názory. Zvláštní je, že takovou moudrost nikdo nenapíše u Kolosa, nebo podobnýho francouzkýho výstřelku módy?! Proč dělaj rohlíky, když stačí houska, nebo opačně, že? Proč mám bazén 15 m, když sousedovi bohatě stačí ten nafukovací z TV shopu? Nutí snad někdo někoho, aby si kupoval X6, nebo SUV vůbec? Prostě líbí/nelíbí a úvahy, že BMW a podobní dělaj něco zbytečně, bych nechal na valnou hromadu akcionářů automobilek.
Nojo, ještě je tu ta myšlenka, že všichni by si měli být rovni a v případě nehody mít stejné šance...Kdo to vlastně říkal? Pan lenin?
Veřím, že tím chce odpudit ten poslední zbytek skalních příznivců BMW. Otázka je, zda si tim neodpudil pouze zákazníky, co by si BMW stejně nekoupili hlavně proto, že je pro ně jen sen. >:D
Obytný karavan má málo koní, nenabídne ty pravé motoristické zážitky a ani funění tchýně za hlavou by cestu třeba na tu Bašku vodu neurychlila. Každopádně chci většího a alespoň průměrně inteligentního psa a na ten potřebuji svůj "sen". Toť vše na vysvětlenou mého snu.
asi jsem ze staré školy,ale tohle je hrůza...naprosté znásilnění automobilismu jak ho známe ... ale co...lidi co nemají vkus to budou kupovat po stovkách
To víš, ta francouzká krása fantomasových značek je prostě dávno OUT! Já už taky nenosím "botasky", ale třeba kapitalistický "baťovky". Jó Fuego, to byla kára!
Problém je v tom, že dnes už je automobilismus jen a pouze těžký marketing a to v nejhrubším smyslu tohoto slova. Proto vznikají auta jako tato, auta která nevzešla z brilantního citu pera automobilového génia, nýbrž z ušmudlané tužky marketingového chrta. A lidé je budou kupovat, nikoli proto, že po nich srdce touží, ale proto, že se jim řekne - to je dobré, tohle ber, jinak jseš mimo kámo...
Chlape, máš v podstatě recht, ale ruku na srdce...myslíš, že automobilka, jako je BMW by takhle hazardovala s veřejnym míněním? Že by ty lidi jen tak zkoušela, co vydrží?
Jen nejsilnější automobilky začaly produkovat různý typy aut, jako SUV a hle... dnes je tam i Kološánek, kdo by to do něj před deseti lety řekl, že se bude chtít vtírat do podobnýho segmentu? ...jen mu trošičku ujel pendolínek...
Na dnešním přesyceném trhu, kdy se všemožně střetávají různé segmenty a těžko se hledá skulinka, se každý snaží nějak zaujmout a to čímkoli. Nepochybuji o kvalitách MARKETINGOVÉHO :-) oddělení BMW, ale v tohle případě je to jen o tom, vážně ;-) Tohle auto nevzniklo proto, že někdo chtěl a řekl si - to by byla paráda, ale vzniklo JEN proto, že se prodá. To je pro mně bohužel na auto od BMW málo. A kdo jiný by měl dělat "pravý pořádný káry" než třeba to BMW?
Pokud jde o můj názor, tak ten není podstatný, ale mám své hranice. Je to asi tím, že každý máme ty hranice jinde. Tak jak třeba nesnesu budíky "v prostředku", nepřipadají mi zajímavé prostě i další věci, například toto SUVo-kupé, to je celé.
Věz, že BMW začalo s něčim novym a dam krk za to, že za pár let se budeme u podobnýho segmentu hádat třeba u Citroenu, nebo Nissanu. Je to tak...předcházející vývoj tomu nasvědšuje, jen je otázka, kdo s tim začne.
Budíky na středu palubky snad nikdy nepřekousnu. Z mýho pohledu je to laciná věc slabších automobilek, co se snaží přijít s něčím novým.
Tak když jeden začne, tak už se to poveze, to je jasný ...však uvidíme co z toho nakonec vzejde.
Dočkej až přijdou číňani, ti nám kvůli originalitě do středu posadí možná i řidiče ..a kvedlat budem mezi... >:-[] ...mám divný představy takhle v noci :-)
Jasně...s číňanama tu vyhrožuje celej svět ale každej je viděl jen na obrázku. Naopak spíš ty čínský auta, v kterejch budem nakonec jezdit, budou pořád ty VW, Škodovky a i Cayeny, jen je budou vyrábět ty šikovný, šikmovoký ručičky za poloviční peníze.
No a v Mladý Boleslavi bude předseda odborů mávat za poslední peníze s podporou soc. úřadu rudou vlajkou a řvát na base levný desítky, že to tak nenechá a zítra si udělá happening před úřadem Vlády spolu s polskou menšinou.
Tak scénáře můžou být různý. Ani bych neřekl, že s nima někdo vyhrožuje, spíš už je to taková obecná univerzální nadsázka, takříkajic "na všechno jiný / divný"... tak nějak jsem to teď myslel i já.
Odbory raději nerozebírat, ať tady z toho nemáme Novinky ;-)
Nehodnotim auto - zda se ze nemas paru co je marketing. Prave ten ti zajisti ono rozbuseni srdce, marketingove spicky jsou ti, kteri dokazi vyvolat pocit zadosti a touhy po nejakem aute. Osobne smekam napr. pred marketingovym odelenim VW, vyvolat emoce u naprosto prumernych aut je opravdu kumst :-) Ale zpet k BMW - toto auto vyvolava emoce prave tim jak je "zbytecny" a nevhodny dokonale k nicemu - a prave proto ho budou nekteri lidi kupovat. Typicky zakaznik bude ten kdo uz ma v garazi nejakou limuzinku (napr. BMW 7), mozna nejaky sportak a bude chtit jeste dal demonstrovat ze ma penize. A v tom je X6 dokonala - drahe + skvela image + vyjmecnost.
Ja osobne bych si ho nekoupil i kdyz jsem milovnik BMW - ja sem cilova skupina M3, M5 :-)
s tým mclarenom si to nedomyslel, narozdiel od tohto nového zázraku z bavorska má ef jednotka špecifický význam-maximálne potešenie z jazdy na okruhu..zatiaľ čo X6? Povedz mi jeden parameter v ktorom vyniká..u klasických SUV som bral ako výhodu že sa do toho aspoň dá veľa naložiť ale toto? Na ceste horšie ako ktorýkoľvek výkonný sedan, vnútorný priestor horší ako bežný kombík strednej triedy a terénne vlastnosti? Radšej pomlčme..
Mám pocit, že tohle auto je jen módní výstřelek a slepá vývojová větev. Všechno ukáže čas, ale jsem rád, že mám objednanou novou X5. Myslím, že je to auto více nadčasové s klasickým designem.
Přiznám se, že vůbec nevím, jak mám tohle auto uchopit. Na rovinu - kdyby něco takového udělal třeba Lexus, roztrhal bych ho tady na kousky. Je to otřesné, ošklivé, ani se to nesnaží předstírat nějakou účelnost a na celé kolo to křičí, že je to jenom a pouze na efekt. Kdyby to mělo na kapotě jakoukoli jinou badge, napsal bych tady, že tohle si přece nemůže nikdo koupit. Ale je to BMW, no. Jediná automobilka, která si může dovolit i tohle. :yes:
Od prvej do poslednej skrutky absolútne nelogické a nezmyselné auto, a ani trochu nie pekné. Ale keď tak uvažujem, čo pekné, zmyselné a logické má dnes úspech? >:D
Dnes je auto prevazne modnim doplnkem. "Odhaduje se podle neho spolecensky status." Casto ani nejde o vzhled jako spis o logo na masce - u nas momentalne vladne Audi.
Zakaznik, ktery po tomto aute sahne urcite nema problem poridit auto dalsi, ktere pokryje onu prakticnost...Ja kategorii SUV (resp. SAC) prilis nechapu, ale rozhodne s timhle autem problem nemam. Volil bych radsi 3-5er. Ale kazdemu podle jeho gusta
Já mám tak trochu pocit, že společenský status podle auta odhadují pouze lidé zde ve východní Evropě. Na západ od nás je to spotřebák s výjimkou nadšenců, pro ty je to vždy více, což je ale pochopitelné. Na západ od nás jezdí navíc málokdo ve vyložené plechovce, proto ani není co řešit a někoho si někam "řadit" (jak za starých časů co?). To jen tady u nás je potřeba ukázat na toho v žigulu jaký je to chudák a odtud celá hysterie kolem "společenského statusu" také pochází.
Whille, venku je to naopak dokonale rozkastované, roli hrají i kožená sedadla, výbava auta a motorizace... tahle heirarchie dokonale funguje ve firemních vozech. To samé pak je u aut osobních. Jakmile pracuješ, podnikáš, patříš do nějaké soc vrstvy, v ní se pohybuješ a její píseň zpíváš. Absolutně, bez výjimek. Zde se to stále rodí. Kdybys venku přijel jako daňový poradce ke klientovi v Civicovi, ani by tě nepustili dovnitř. Píši to zde neustále - auto je kulturní, estetický, majetkový a hodnotový fenomén minulého a tohoto století.
Ale no tak, GTI :-) Nevím proč do toho taháš pojížďky na obchodní schůzky, kde je určitá reprezentace sama sebe či firmy jistou samozřejmostí, bavíme se zde o běžném využívání vozu jako dopravního prostředku. Na západ od nás se sedne a jede, tady ten v A8 sedne a myslí si ...v tom je zásadní rozdíl.
Podla mna je to vysledok nezmyselnosti SUV ako takeho, do terenu nie je a na cestach je mozno az prilis vysoke a ma vyssie tazisko. Kedze ludia sa chcu ukazovat vo velkych SUV a nikdy s nimi do terenu nepojdu, tak bolo logickym krokom auto trocha uzemnit aby sa zlepsili jazdne vlastnosti, marketing uz len potom hodi na to nalepku Coupe a pojde to ako "rohliky z lidlu" :-!
Zajímavé... nikdy mě u žádného auta nenapadlo, že snad by to mělo být "o ničem" či "o ničom", či že jde o daký bazmek. Chci tím jenom výjádřit, že to, zda je nějaký segment zcela zbytečný může rozdsoudit jenom a jenom trh. Byly doby kdy o tom, co je zbytečné rozhodovali samopovolaní rudokati. Jo, dopadlo to tak, že mimo dva dny starých rohlíků, kyselého mléka a (fakt) kyselého chleba bylo všechno ostatní vyhlášeno za zbytečnost.
Jen malá rudoodbočka - když to tu prasklo, tak někdy zjara 1990 byl někde v Krči otevřenej první soukromej obchod v republice, takovej supermarketík. Z celých Čech se tam sjižděli lidi pro... margarín. Tehdy ho ten podnikatel prodával za pade (je to jako bys dnes kupoval Ramu za 500), fronta se kroutila jako had až ven... a já... po dvouhodinovém postupování nakonec koupil vysněný dva margarýny z dovozu. Tak o tom to zde tehdy bylo...
Takže my starší máme na pojem "zbytečnost" velmi vyhraněný názor... Vedle toho je potřeba si uvědomit, že tak jako všechno na světě musí se přece i auta vyvíjet. Můj tip je, že tenhle segment nemůže zajít na úbytě, logicky už z toho důvodu, že ho živí diamantovej kovboj. Ty jezdit v autě nemusíš, máš hromadnou, kajak a rogalo, ale uznej, prémiovej kovboj přece nemůže šlapat pangejt. Tomu holt někdo tu pravou káru nabídnout musí.
Před lety se takhle rozhodli u Mercedesu představit z věcného pohledu absolutní nesmysl - čtyřdveřové kupé. No, to jsme si tu přečetli žalmů na adresu budoucích vlastníků. Jenže za pár měsíců se CLS stalou modlou i šilhavejch. A dnes? CLS, CC za nedlouho i další, živí tenhle segment k potěše našich očí.
A přesně tak to bude v cause - akta X...6. V podstatě jde jenom o jedno - mít na něho prachy, vatu, děngy, love, chechtáky... neboť z pohledu techniky, jízdních vlastností, z pohledu luxusu jízdy a užívání auta obecně není přece co řešit. Prakticky nic lepšího na světě neexistuje. A pokud tu někdo pláče, že v tom neodveze nastojato valchu na praní ponožek v potoce u chalupy... Pánové... postrádám přiměřenej postoj. Pokud za největší ajfr zatím považuješ cestu mezi Brandejsem a Čelákovicema na uhláku v majetku českejch drah, pak chápu, že řešíš problém kam s valchou. Pochop, být platinovým kovbojem s ixšestkou... žiješ na podstatně jiné úrovni. Rákosnícké nedělní trhové výprodeje, pašování aquil do multiplexů, křížalové mejdany, vegan styl tejden před vejplatou... na všechno zapomeň, ixšest žádá mravy.
Jo, a velkej dík redakci za parádní (vstupní) porovnávačku. Tohle auto, jako posel nových autoobzorů si ji zaslouží. Tedy díky za text i za výborné snímky. Jo... dilema... hergot... šílený dilema. To nam BMW pěkně zavařil :yes:
Problém je jinde. Na 4dv.kupé je nesmyslný maximálně název, ta karoserie zde byla vždy. Kdybychom jej nazvali správným názvem byl by to sportovní sedan, ale jak pak prodávat obyč sedany, že. X6 mi připadá jako špatně odoperovaný transexuál, kterému předělali vršek, ale nedoladili nádobíčko. Prodat se prodá, respektive prodávat se bude skvěle. V dnešní době, která je ve znamení image to ani jinak nepůjde. X6 mi doslova rozbouřila žaludeční kyseliny. BMW se to jistě nedotkne, ba to dokonce ani nezaznamená, ale já si počkám na další zástupce tohoto segmentu. Ani Actyon, či X6 nejsou ani můj kelímek automatové kávy.
>:D Co dodat? Snad jen zaškrtnout symbolicky těch 6 křížků na tiketu a třeba se narodí novej kovboj a změní názor na svět, který je mu tak vzdálen. :yes:
Jsem velmi zvědav na prodeje tohoto auta. Postrádá podle mě rafinovanost a decentnost ostatních BMW, je to bling, křičí do světa: "Já na to mám." a ani se nesnaží to nijak maskovat. X5 si lidi sice nekupují do terénu, ale aspoň se "tváří" (v dobrém slova smyslu), že ano, že by mohli. Nedivím se, že tohle auto tolik lidí pobuřuje (a to nejen těch, kteří si podobné auto nemohou dovolit). Je arogantní.
Můj osobní tip je, že tenhle model BMW míří spíš na trh USA, pro citlivou duši evropana je to moc uřvané a prodeje v EU nebudou velké. Uvidíme no, možná mě za rok budeš citovat ve Zlatém Ventilku ;-)
:-) Napsal jsi to moc pěkně... Jo, člověk se na X6 podívá a skoro zkoprní nad tou porcí okázalé arogance... jo, tohle je prostě aktuální BMW, kontroverzní, drahej, drzej, arogantní... takovej, jakej je i aktuální... svět.
Emoce... co to je? Já znám emoce při líbání, nebo když mi pak milá zajede do rozkroku... U aut očekávám estetickej dojem. Pokud možno kladnej. Takže souhlasím s tvou druhou větou.
Na ty autoemoce pozor. Zejména zde na diskuzi. Museli bychom napřed odělit zrno od plev, tedy definovat, co to ty emoce vlastně jsou. Já sice chápu jak to asi myslíš, ale pokud tu může zase jiný kolega napsat, že Punto je o emocích, pak ten pojem postrádá jakoukoliv informační hodnotu. Emoce zde proto řadím do kategorie ryze subjektivní, tedy takm kam patří i pojmy líbí/nelíbí.
A když už, tak nějak podvědomě to mám v sobě tak, že emoční křívka stoupá s výkonem auta a s tím, jak se jedno od druhého "přikrčuje k silnici" Proto nahoře je tím emočním vyvrcholením ta 911ka... která je současně i skvostem.
Souhlasím s tebou. Emoce u mě rovněž vyvolávají výkony auta. U některých aut stačí vyslovit jméno, a člověk má zrychlený tep. I přesto, že za karoserií by se nikdy neotočil. A někdy by i odvrátil svou tvář zvyklou na dokonalé tvary konkurence :yes:
GTI, vskutku považuješ výtvor ušmudlané tužky marketingového chrta, jak píši někde výše, za "pořádnou káru" pro prémiového kovboje? Za káru hodnou nést znak BMW? Tady to není o rudém pohledu, tady to je o lásce k autům, k autům, která si tu lásku ze své podstaty plně zaslouží. Přesně takto vnímám BMW a automobilové skvosty od nich proto očekávám jaksi se samozřejmostí. Dnes je ale na prvním místě trh, jak říkáš, trh kde se pohybuje kde kdo, i ta lůza (bohatá či chudá). Dle toho také vypadá nabídka, někdy na to lze říci jen jediné - bohužel. Trh tedy vyřeší vše, dokáže dokonale nasytit všechny (v některých případech spíše všechno), akorát srdce automobilového milovníka u toho leckdy zapláče.
SUV - nemám problém, 4dv. kupé - nemám problém, vždyť to jsou parádní pohledná auta. Ovšem kupé na kolech od traktoru? To už snad chybí jen ty pověstné zlaté řetězy... V USA se to chytne, nepochybuji, tam jsou hranice vkusu jinde, ale zde, v Evropě, jsme doufám ještě stále poněkud smyslnější.
Jedna věc je, co člověk z motorismu v sobě má jako to "nejhodnotnější"... zde bych se motal asi někde kolem Porsche 356, 911 či Ferrari 250 GTO. To je pro mne ten správný motorismus. My ale dnes žijeme v roce 2008 a z tohoto pohledu je jasné, že ty klasické kvalitní staré časy aut se nikdy nemohou vrátit... prázdné horské vlásenky, ranní opar, prskání svíček do mlhy, v dálce malá pumpa se starým pumpařem, pach oleje... chrom na zpětnejch atd... prostě žijeme v jiné době a ta nachází odraz právě v ixšestce. A je to jako v tom památném filmu - může se nám to nelíbit, můžeme proti tomi i protestovat, ale to je taky to jediné, co můžeme proti tomu dělat :-) Vedle toho... zahuštěnost provozu, omezení všeho a všech při pohybu na silnici, prakticky nemůžeš použít dálková světla... prostě chci tím vyjádřit, že tato doba nachází odezvu v jiných autech. Souhlasím, že v USA to pojede jako po másle. Ale pozor - Q7 bylo prioritně určené pro Státy, a podívej... dnes jak nemáš Q7, jako bys tu na silnici ani nebyl.
Sice auto vybírám pro sebe, nikoli pro okolí, i proto mě absence zrovna té Q7 v mé garáži jaksi netrápí, ale samozřejmě vidím a vnímám dnešní realitu, jen osobně brzdím s její obhajobou. Zkusím si tedy aspoň pro sebe v koutě tiše povzdechnout :-)
Tak věta "jako bys tu na silnici ani nebyl" mi evokovala něco jiného... Každopádně, nerad bych stavěl svou averzi k X6 přímo do takového absolutoria, že jediné co považuji za auto jsou ultimativní stroje. To určitě nikoli, takto doslova jsem to na mysli neměl. Je to jen a pouze o těch hranicích vkusu a X6, dle mého názoru, již hraje čistě na marketingovou strunu, což jak jsem psal, je pro mě na auto s vrtulkou málo. To je celé co k tomu mám. Nicméně, nechme to koňovi, ten má větší hlavu :-)
GTI, neděláš náhodou v automobilním marketingu?
Příliš moc frází, vnucování něčeho zbytečného... ale bez toho nemůžeš žít, to je přesně to, co z tebe dělá pravého XXXX (domyslete si každý sám). Chvíle, kdy si říkám, že všeho moc škodí a jdu jinam.
Nahoře kdosi psal, že kdyby tohle auto udělala jiná značka, zkritizuje ho jak jen by to šlo. Ale jen proto, že to udělalo BMW, tak je to v pořádku. Jsem divný já, nebo tenhle svět? Asi já... neberu BMW jako modlu, které je vše dovoleno. Asi bych měl zahodit své ideály a konečně dospět... jen se mi nechce. Mně je tak totiž líp a netrápí mě, že na X6 (Q7, Cayenne, GL a podobné zrůdy) nemám.
Kolega Whill mě inspiroval... Staré zlaté časy motorismu... u shellek dnes prodávaj překrásné klíčenky - stříbrná autíčka (cca 4 cm) - kovové lesklé odlitky Ferrari, od monopostu z roku 1961 až po monopost 2007, jsou tam i perly - 250 GTO, P3, Enzo... No, tak na těch klíčenkách si můžeš vyzkoušet kde jsi. Co dáš na klíče? 250 GTO :yes: nebo F 430 spider? Mimochodem, ty klíčenky jsou všechny fakt krásné.
V tom sem byl jednou vezen! Za tři dny si ho přebral jeho majitel, nějaký podnikatel se samoobsluhama a rozsekal ho na mraky na strakonický před Mníškem. Nebo to byla 512? Už je to dávno... Každopádně jsem ho v jednom týdnu viděl celý a rozebraný na součástky.
No vidíš, tak o tohle jsem u Shellu ochuzen, protože tam pokud možno nejezdím. Hlavně proto, že když natankuju plnou za 2 a půl, tak se mi vzteky prolomí kolena a stání ve frontě, kde si nějakej týpek nemůže vybrat mezi baťohem a autíčkem za nasbíraný body mě úplně odrovná:)))) Tak to jen taková faktická... Jsem už starej nervóza.
Já jsem také nervóza ale zase zásadně jezdím k Shellu. Důvod mám jediný - zásadně si nechávám načerpat. A to mi splní jen u Shellu. Načerpaj a umyjí okna a světla. To cením. Ty klíčenky, to je zpestření. Ale jsou to fakt parádní kousky.
To já dávám dvacku, aby mě nikdo na auto neahal. Hlavně od doby, co mě jeden ukrajinskej "myč" obtisknul svuj svazek klíčů o dveře. Zase přes prázdniny miluju laškování se studentkama u pumpy i pžesto, že si o mě myslí něco ve smyslu "starej ošuntělej vůl" >:D
Netankuji u Shellu vůbec, snažím se vyhledávat OMV, nevím o jaké klíčenky jde. Ale pokud lze v jejich repertoáru nalézt třeba Boru, Esprit, DB7, DS, nějaké Aero, či například Biturbo (já musel), nebo Heuliez Long Cours, pak si budu muset zajet na Shellku vysát koberečky :-!
Já jsem zpitomělý a tak si jako první představím ten bezpohlavní dopravní prostředek a krásného trojzubce až na místě druhém. PS: nadsázku jsi u prvního příspevku snad pochopil ;-):-!
Moc pěkná diskuse, a nemyslím to ironicky, X6 rozděluje a rozdělovat bude. Píše se tu o aroganci, ano, to auto je krutě arogantní, ale nesmyslné nebo nedůstojné BMW? Tady pozor! To co v tomto smyslu změní váš pohled na věc, o to se klidně vsadím, je, když ji zkusíte. Svůj nelichotivý názor na charakter X5ky, a to jako dlouholetý zákazník BMW, jsem tu psal X-krát, včera jsem měl možnost poprvé osedlat X6 a říkám, pozor, tohle auto není X5 s nižší kastlí. Je to svým charakterem zcela jiné auto, něco mimořádného. Naživo působí doslova brutálním dojmem, hlavně ze zadobočního a zadního pohledu dokáže X6ka až nahánět strach. Jenže, přestože design křičí svou arogancí, je dokonale dotažený, to auto prostě sedí, nic nechybí ani nepřebývá, pecka. A pak jízda, verze s aktivním odpružením a aktivním zadním diferenciálem opravdu dokáže naplnit význam slova sportovní, to auto se pocitově chová jako trojka, jen s tím rozdílem, že člověk sedí o kus výš, a pozor, pokud má posádka zájem, umí být X6 komfortním autem!!! Je to prostě dokonalá kombinace, kdo zkusil výhodu vyššího posazu SUV, ale trpěl jeho těžkopádností, má teď možnost obojího. Ne, já nemůžu souhlasit s předpověďmi o neúspěchu X6ky, nebo o úspěchu jen v Americe, tohle je nová štika v rybníce, třeba pro zákazníky pětkami zaplavené Evropy, kteří nestojí o sedmičku, je tohle možnost, nástupce, Audi má svou alternativu v Allroadu, MB v erku, BMW má X6ku, auto s jedinečným podvozkem a jedinečnými motory... dokonalé BMW, dokonalé auto. :yes::yes:;-)
Jó pěkně si to napsal, jen co je pravda. S takovou noblesou, ale vyprávěj to Jarmilovi vedle z vesnice! Ten si pojede pořád tu svojí písničku o zbytečnosti a bude se vztekat u každý splátky Škofinu, i když je už 83 v pořadí.
Přesto si myslím, že BMW vyvíjí ještě jeden model k eRku který je svojí využitelností trochu jinde než X6. R class je takový víc "rodinochalupářský" (to bude keců >:D), kdežto v X6 bych si nedovedl představit dvě děti, čokla, chleba se sádlem a s termoskou při jízdě do Toskánska.
Na X6 se těšim.
Na film s Brucem Willisem se taky těšim, to ještě neznamená, že si ho koupim. Myslim že každý BMW dozrává tak po roce na trhu. Ale spíš si ho nekoupim. "Teď" fandim jiný značce.
Dávat auto na moje.auto.cz a dokazovat pubescentům, že jsem majitel, nebo že jsem majitelem firmy, která má vůz ve vlastnictví mě rozhodně nebaví. Pitomci, co si okopírujou fotky z internetovýho bazaru a počítaj si u toho chlupy pod nosem tam maj svojí komunitu, takže s nima se o jízdní dojmy dělit nehodlám.
Těšim se hlavně přímo na tu X6. Potkávat jí na cestách bude spíš určitej stresovej moment, kdy si budu přát sedět za jejím volantem. Ne zase na všechny auta se těšim... Jsou i značky, co jsou mě úplně ukradený, jestli mi rozumíš.
Tak panstvo, na tohle auto jsem fakt hodně zvědavej. Je to sice taková ani kočka ani pes, taková třída sama pro sebe, kde by se dnes jen velice těžko hledal konkurent. No každopádně ohle je potřeba vidět naživo. Nebud z něj asi nikdy prodejní šlágr, ale jako zpestření dnes populárních SUV to rozhodně beru. Dává mi více smyslu, než všelijaké ty crossovery, na rozdíl od kterých sice nenabízí prostor stěhováku, ale naopak servíruje i řidičské zážitky a zajímavý (pro někoho kontroverzní)design. Mě se X6 rozhodně líbí. ;-)
Tak ja som si do X6 sadol na salóne v Bratislave, a bol som prekvapený priestorom. Ak keď to na prvý pohľad tak nevyzerá, je v ňom kopec priestoru a je väčšie ako krásna X5 (na tú asi dlho nebude mať nikto - dizajnovo). Cena je pre inú skupinu ľudí, ale veľmi sa teším na X1.
Takže SUPER-BMW-SUPER! :yes: