X6 nikdy nebyla přímo elegantní - bylo to přidrzlé, přerostlé auto pro specifickou skupinu movitějších řidičů. Nicméně tohle je zatím zklamání - profil z boku vypadá jako současná generace, přední partie tak, že na ní jen někdo nasadil masku, která respektuje nový designový styl nastolený trojkou a X5..čekal jsem osobně něco víc - přece jen, když tenkrát X6 přišla na trh, působila jako zjevení. Teď očividně přišla i o svou svébytnost..
usuzujeme ze srovnání podoby na špionážním videu, které jsme před časem publikovali. Maskovaná X4 neměla tak vysoko umístěné mlhovky a dálka, ze které jsou fotografie pořízeny, může velikost zkreslit.
Jedná se o špionážní fotografie a nepotvrzené informace. Skutečnost, že některé zahraniční servery napíší, že se jedná o ten či onen model neznamená, že to nemůže být jinak.
Naše dedukce pramení z důvodů, které jsem psal v prvním komentáři. Vaše názory se mohou lišit, to však neznamená, že někteří z diskutérů musí útočit na ty naše. Chybu bychom udělali v případě, že BMW oficiálně vydá zprávu, ve které bude uvedený model. To se nestalo, a proto jsme si na věc utvořili vlastní názor.
Chapem, ze ste si na zaklade neoficialnych fotiek utvorili vlastny nazor. Len mi pride trosku dost mimo, ze by BMW robilo v novembri 2013 fotky modelu, ktory ako pisete je planovany na rok 2015. To ju budu mat vyse roka hotovu X6 zavretu v garazi? ;-) A este v tom clanku pisete aj o novej M3, ktora tiez nedavno unikla, hold len ta je planovana na 2014. Sa cudujem, ze Vam tento fakt usiel, ale tak kvalita zurnalistky ide kontinualne dole vodou a tu to pomaly stoji za ......
Celá redakce neví vůbec nic o motoristický novinařině. Dnešní "X6" to korunovala. Včera článek o nové 5er a jejích motorech okopírovaný z Autobildu. Neskutečný. Testy u vás můžou psát jenom pánové Vaverka a Jungmann, protože zbytek redakce nemá ani nápad, jak vyplodit článek delší než 400 znaků. Zbytek píše jen o tom, že támhle někde vygooglili možnou podobu Mustanga, ale alibisticky máte stažený koule. Hrůza běs pánové. Myslíte si, že zdejší čtenáři jsou tak mimo, že čtou jenom vás? Jen z diskuzí by jste mohli odtušit, že zrovna fanoušci BMW čtou bimmerpost nebo i již zmíněný Autobild. Hodně zdaru na cestě ke zlepšení...
Pane Mička, zase se snažíte kličkováním obhájit neobhajitelné.
Budiž - nebudu do vás rýpat, či vás "napadat".
Ale zkuste mi odpovědět na toto:
Mnozí dlouholetí diskutéři už nějakou dobu píší, že diskuse jsou zde kvalitnější, než samotné redakční články.
Autoři testů se dopouštějí hrubých chyb, články sklouzávají k bulváru a někteří zdejší blogeři jsou schopní napsat podstatně kvalitnější test, než dlouholetí redaktoři.
Registrujete tuto kritiku a zabýváte se jí, nebo je vám to fuk?
A uplne najsmutnejsie je, ze si neviete priznat jasnu chybu a zmenit clanok, ale radsej ste ste pichli hlavu do piesku. Mali by ste sa nad sebou zamysliet, ci sa podla Vas takymto sposobom robi profesialna zurnalistika. Ale to by som asi vela chcel...
Samozřejmě i další redakce mají vlastní hlavu. A většinou mezi těmito lidmi bývá fanda BMW(značka s velkým fandovským potenciálem), který má přehled a vzpomněl by si na nedávný koncept předznamenávající existenci a podobu X4. Tento koncept je, jak už je tradicí u BMW, téměř finální podoba produkční verze. Tudíž spojit si tyto věci v hlavě zabere jen pár jednotek nebo desítek vteřin. A nebo když nemám takové znalosti, což není hanba, tak se podívat na bimmerpost, kde mají nejlepší informace o BMW vůbec.
Je-li to doopravdy X4 tak je to docela hanba. Koncept jsem zde vychvaloval do nebes a toto má být realita? Mno, soudruzi z Mnichova mě (a věřím, že i vás ostatní) dost zklamali... :-(
Vždyť koncept je téměř totožný s finální verzí. Nevidím v tom velké rozdíly. Trochu méně chromu na "lízátku" a méně opulentní kola, jinak vše stejné. Na těchto fotkách jsou trochu matoucí proporce jelikož je to foceno z velké dálky a potom splývají rozměry v perspektivě - zadek se zdá větší něž doopravdy je. A kvůli špatnému rozlišení také splynuly prolisy v bocích a na kapotě.
V reálu to bude k nerozeznání od konceptu, jelikož si musí zanechat proporce které si vzal koncept X4 od X6, jelikož ty jsou základem úspěchu celého fenomenu X6.
X6 má mlhovku pod druhou žárovkou, na obrázku tady má pod první (otázka je, jestli to není ten m-paket).
Pokud se podívám na větší fotogalerii u konkurence [odkaz] je jasně vidět chlapík, který vedle ní stojí + ostatní muži na place. Srovnání i s ne přehnaně velkým GMC. Takže pokud nemají všichni ti chlapíci přes 2 metry, asi to X6 nebude...
Update: tak podle fotek tady [odkaz] to vypadá, že má mlhovky stejně. Ale ta velikost mi furt nějak nehraje
Pánové, vezměte si obrázek konceptu X4, tohoto auta a spy fotek X6. Srovnejte je. Podívejte se na velikost - hlavně v porovnání s chlapíkama, kteří u auta stojí.
Co vám vyjde? Je to nová X4 s M paketem.
Někdy se nevyplácí kopírovat slovo od slova třeba Car and driver, soudruzi.
Celá redakce neví vůbec nic o motoristický novinařině. Dnešní "X6" to korunovala. Včera článek o nové 5er a jejích motorech okopírovaný z Autobildu. Neskutečný. Testy u vás můžou psát jenom pánové Vaverka a Jungmann, protože zbytek redakce nemá ani nápad, jak vyplodit článek delší než 400 znaků. Zbytek píše jen o tom, že támhle někde vygooglili možnou podobu Mustanga, ale alibisticky máte stažený koule. Hrůza běs pánové. Myslíte si, že zdejší čtenáři jsou tak mimo, že čtou jenom vás? Jen z diskuzí by jste mohli odtušit, že zrovna fanoušci BMW čtou bimmerpost nebo i již zmíněný Autobild. Hodně zdaru na cestě ke zlepšení...