Facelift téměř nepostřehnutelný, třeba stříbrné rámečky kolem mlhovek mě moc neberou, v běžném provozu bych to ale nejspíš ani nezaznamenal. Ta hnědá mi ale k X6 hodně nesedí.
Nemuzu si pomoct, X6 je proste krava jak brno :-) Auto je to pritazlive stejne jako pro jine treba Alien nebo Predator, proste na tom mastodontim zjevu je neco magickeho, co pritahuje temer kazdeho (napr ta tajna touha po destruction derby s jasne nejsilnejsim autem, ktere zmasi vsechno na prach za revu metalu >:-[] ), i kdyz je to auto proste osklive. Za odvahu a hlavne zaslouzeny uspech celemu BMW :yes:
Třeba to má nějaký rozumný důvod. Mě by to nesralo, poněvadž žárovka stejně není vidět (vpředu, vzadu asi taky ne). Záleží na životnosti. Možná přišli na to, že dobrá žárovka obstojí i v konkurenci diod.
Ano, máš pravdu, není vidět když bliká >:D Představ si min. generaci A6 fo FL. Když to v noci zabrzdí a snaží se to blikat, nepoznáš to z dálky vůbec. Jako by tam nic nebylo. Tomu taky nerozumim...
Setrime naklady, co na tom, ze to posobi ako past na oko :no:
Viac ma ale znepokojuje pristrojovy stit, nemohli tam pouzit ciferniky z aktualnej patky? Na fotkach to jednoznacne nevidno, ale zda sa mi, ze tam ostane monochromaticky displej 8-s
a ty mi ver, ze ma znepokojuje setenie na nespravnom mieste. nie som nijaky milovnik korejcov, ale obycajny hyundai i30 ma farebny displej. auto v cenovej kategorii X6 by ho mohlo mat tiez.
Jak k cemu?!
Copaks to necetl?
Ma ho i i30!
Takze kasli na motory na vrcholu potravniho retezce, na vymakane prevodovky, vybavu, materialy, zpracovani, image znacky i na takovou drobnost jako je mezi displeji u BMW HUD - proste Hujdaj to ma a BMW ne. Takze BMW je sto let za opicema a pokud si za nej vyplazl takove prachy, tak jsi proste moula a nymand, nebot kazdej majitel itricitky ma lepsi karu nez ty.
>:-[]
Chlapci ste mudri ako radio. K čemu farebný displej? A k čemu farebná televize? 8-s
Mna zaujima, co za svoje €€€ dostanem. Ak vas nie, vasa vec.
Hyundai i30 bola hyperbola, pre menej chapavych. Ale vidim, ze na niektorych posobi ako cervene sukno. Tak iny priklad: VW Touareg. Nemat v aute tejto cenovej kategorie farebny displej je podla mna smiesne a to iste plati aj pre novy M-B ML. Detail, ale ak nie som miliardar, auto kupujem povedzme raz za tri roky a platim cca 70k €, rozhoduju detaily.
No musím říct, že tomuhle autu FL moc nepomohl, nicméně čísla prodejů nelžou ;-) Co na tom autě je zajímavé, je právě motor M50d 3 x přeplňovaný 3litr 280km/740Nm = Super, za to má u mě BMW jedničku :yes: Je pravda, že písmeno "M" dieselům moc nesluší, ale zas na druhou stranu proč ne, prodávat se určitě bude.
Víc by se mi tenhle motor líbil v praktičtější a pro mě i výrazně povedenější X5, tomu říkám parádní SUV...
Mě přijde, že už si dělají z lidí šoufky. Měla by BMW (a všechny ostatní) také zažalovat nějaká američanka za nedosažitelnou spotřebu. 7,7 l/100km s autem, co má 2,3 tuny a 280 kw. Vždyť to je proti fyzikálním zákonům skoro. Nedávno testované BMW 525d s 2.0d pod kapotou brala 9 při 1,7 tuny.
Jinak ani po faceliftu se mi nelíbí. X6 mi přijde jako zoufalá snaha se odlišit, ale co člověk to názor a poměrně tenhle recept funguje :-)
U X6 30d sucasneho modelu je ale hlavny problem traktoidny hnusny zvuk motoru ktory sa rozlieha interierom v podstate skoro stale ci auto ide na volnobeh alebo ide dialnicnou rychlostou. Druhy problem vidim v hrubosti odpruzenia. Treti problem vidim v jeho hmotnosti, sprava sa to ako tela na ceste. 4tvrty problem je pouzitie plastov na pristrojovej doske alaaa Fabia predchadzajucej generacie. Dufam ze nova generacia je v tychto ohladoch ovela kultivovanejsia. S cim sa ale inziniery z nemecka neporadia je ze X6 ma image auta pre hrubokrkych to hlavne ma odradilo od jeho kupy.
Pre Emkovú verziu by som si predstavoval skôr štvorlitrový diesel ako nadupaný trojliter. Predpokladám však, že označenie M bolo pridané skôr na základe počtu Nm než podľa kW. Porovnateľný štvorliter by mal totiž takmer 1.000 Nm a to asi žiadna prevodovka od BMW v súčasnosti nezvládne.
Domnievam sa teda, že "slabší" výkon dieslového Emka je spôsobený nedostatkom vhodnej prevodovky.