Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bodový systém slaví roční výročí. Jak jsme na tom?

Již rok se provoz na českých silnicích řídí novelou zákona o provozu na pozemních komunikacích. Kolik bodů jsme již získali, jaká je struktura bodovaných řidičů, a jak se přísnější zákon podepsal na nehodovosti a úmrtnosti na českých silnicích?
Zpět na článek
3. 7. 2007 08:25
neregistrovaný "Kocour"
3. 7. 2007 09:22
neregistrovaný "ZZ"
3. 7. 2007 09:31
neregistrovaný "ZZ"
3. 7. 2007 10:50
neregistrovaný "gutbayer"
3. 7. 2007 12:37
neregistrovaný "ZZ"
3. 7. 2007 20:45
neregistrovaný "JirkaHK"
3. 7. 2007 20:47
neregistrovaný "JirkaHK"
3. 7. 2007 10:37
neregistrovaný "gutbayer"
3. 7. 2007 11:20
3. 7. 2007 11:20
neregistrovaný "Milan"
3. 7. 2007 11:34
neregistrovaný "mamlas"
3. 7. 2007 12:09
neregistrovaný "ITAL 1"
3. 7. 2007 14:04
neregistrovaný "mates"
3. 7. 2007 15:28
neregistrovaný "občan"
3. 7. 2007 17:24
neregistrovaný "mates"
3. 7. 2007 20:54
neregistrovaný "Jirka HK"
3. 7. 2007 23:22
neregistrovaný "Miba"
3. 7. 2007 14:26
neregistrovaný "Felotron"
3. 7. 2007 22:24
neregistrovaný "Ondra"
4. 7. 2007 11:21
neregistrovaný "Kocour"
4. 7. 2007 11:25
anonym
4. 7. 2007 11:23
neregistrovaný "Kocour"
4. 7. 2007 20:21
neregistrovaný "Frantik"
10. 7. 2007 20:50
neregistrovaný "Marek Křepinský - barbshop@post."
12. 7. 2007 17:01
neregistrovaný "Marek Křepinský - barbshop@post."
neregistrovaný "Kocour"
3. 7. 2007 08:25
Silniční zákon
sice zlepšení bezpečnosti neslouží, na druhé straně velké "pozitivum" je neúměrný nárůst úředníků na odborech dopravy - zda-li pak si ještě někdo pamatuje, jak politikové proklamovali snahu o snížení administrativy- jakož neúměrný nárůst pravomocí městské policie, jež pomalu a jistě nahrazuje dopravní policii (snad ne pouze proto, že tato je i nadále zkorumpovaná - viz nap.ř zatýkání dopravníchj policistů v Praze ).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
3. 7. 2007 09:22
Novela
To se už těším, až banda ožralých blbečků otrhá RZ celé ulici, jak pak druhej den nikdo nevyjede... Maj to chlapci fakt moc dobře vymyšlený :no: :no: Už se mi to stalo 3x, že mi ukradli značku. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
3. 7. 2007 09:31
Ad Obecní policie
Včera v TV byly záběry, jak pitomci z MP měří na Liberecké a pak to auto ještě honí a staví!!! Neskutečné. Tohle si dnes pomalu nedovolí ani PČR. Ovšem hošíci z MP namotivováni adrenalinovou akční reklamou a seriálem Cobra11 zapnou houkačku a vydají se ve stylu NFS honit darebáka, co jel na čtyřproudovce o 10km nad povolený limit. Načež následuje reportáž vedení měšťáků, jak měří jen u škol a na nebezpečných místech. Pokrytectví největšího zrna :no: Jediným cílem je nahamtat obecní kasu, viz. Ústí nebo Praha. Z těchto praktik je mi na blití. Ale abych nekydal hnůj jen na MP, tak minulou sobotu mě na Jižní spojce předjížděla zprava hlídka dvou mlaďochů ve služební Fábii. Na tom by nebylo nic divného, kdyby hoši nepředjížděli zprava, dávali blinkry a nejeli 130. Maják samo ani jednou neblikl. Když jsem se jim nalepil na kufr, tak jen tupě čuměli, ale neudělali zhola nic. Na Průmyslové pak kolem radaru (50kmh) proletěli kilem. Jel jsem pořád za nima a čekal, že mě zastaví. Vůbec. Takže jsem si je dole na semaforu vyfotil. RZ té fabie: 1A58049. Čuměli jak puci, ale neudělali ani prd. Tak tomu říkám výsměch. Moc dobře věděli, co dělají, proto ani necekli. Takže v tomhle bordelu bude někdo prudit, že jedu o 1kmh rychleji?? 8-s :no:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "gutbayer"
3. 7. 2007 10:50
Re: Ad Obecní policie
Pozor, ale MP nesmí zastavovat auta z jedoucího vozu! Patrně bych v takové situaci zastavil, zamknul se v autě a zavolal bych PČR, že se mě snaží přepadnout lidé v uniformách MP a že se bojím o život...

Ad druhý příběh... kamarád jel po dálnici svých 130 km/h, když se okolo něj přehnalo policejní Mondeo ST220 rychlostí 160 km/h... Inu zařadil se za ně a po pár km jízdy touto rychlostí se najednou mondeo rozblikalo a stáhli si ho na krajnici... A že prý "pane řidiči, víte čeho jste se..." atd. On argumentoval tím, že policista má právo určit neplatnost dopravního značení či předpisů (pokyn policisty stojí například nad světelný semafor, může přikázat průjezd zákazem, apod.)... zkráta že svojí jízdou bez majáků dali jasně najevo, že taková rychlost je bezpečná...

Dopadlo to tak, že policista stále prudil a požadoval pokutu 2000 Kč. Kamarád vytáhl dvoulitr vrazil mu ho do ruky a zároveň se jal opisovat jeho číslo se slovy, že se postará, aby za stejný přestupek dostali tentýž postih. Policista arogantně odpověděl: "A jak nám to dokážete..." "Důkaz mi vystavíte sami zápisem o přestupku"... "No ale moment, to my..." "Ne, v pořádku, nechte si ty dva litry, já vám zařídím totéž, je to OK".

No, následovalo několikaminutové přetahování, kdy se policista zoufale snažil vrátit kamarádovi ty dva litry, až se mu to nakonec povedlo a rozjeli se v míru a pokoji...
Avatar - SpiderJ
3. 7. 2007 11:47
Re: Ad Obecní policie
>:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
3. 7. 2007 12:37
Re: Ad Obecní policie
Strašný no...
neregistrovaný "JirkaHK"
3. 7. 2007 20:45
Re: Ad Obecní policie
Je to strašný dát blbcům moc! Tady chtějí instalovat 70 radarů a už mají spočítáno kolik vydělají a je jím jedno za jakou cenu. Fiskální zájem na prvním místě, plynulost a bezpečnost je nezajímá !
neregistrovaný "JirkaHK"
3. 7. 2007 20:47
Re: Ad Obecní policie
Je to strašný dát blbcům moc! Tady chtějí instalovat 70 radarů a už mají spočítáno kolik vydělají a je jím jedno za jakou cenu. Fiskální zájem na prvním místě, plynulost a bezpečnost je nezajímá !
neregistrovaný "gutbayer"
3. 7. 2007 10:37
smutné
Počet nehod klesl, protože se změnila definice toho, co nehoda je... počet lehkých zranění a smrtelných zranění významně stoupl a těžká zranění jsou na svém... Vivat bodový systém :-( Vivat Buzerlobby :-(
Rozbalit vlákno
0
3. 7. 2007 11:20
Bodový system
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale bodový system je prostě příliš mírný, k tomu prevence a represe žádná! :no: To pak opravdu slouží jen k naplnění obecní/státní kasy :no: Na druhou stranu, je to jen v lidech a jak se zdá, na ten dobytek co člověk potká každých 5minut je každý system krátký... zatím ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milan"
3. 7. 2007 11:20
Hry se statistikou
Čísla ve statistikách vedených Min. jsou zkreslená a velice zavádějící. Zajednak se změnila "definice" nehody, dále jsou třeba oběti nehod počítány podle jiné metodiky (doba, po které například zraněná osoba zemře je pro aktuální statistiky jiná, než dříve atd.) Jako další velice významný faktor je třeba také uvést navršení limitu celkové škody nehody, ke kterému není nutné volat PČR (nyní je limit významně vyšší).
Tzn. reálnou sumu nehod je možné spočítat teprve poté, co se vezmou v úvahu i údaje od pojišťoven o uskutečněném krytí škod - situace bude vypadat rázem zcela jinak (nehod bude samozřejmě o mnoho více než ministerstvo uvádí).
Tzn. chtělo by to diskuzi ze strany ministerstva brát trochu více seriozně a ne se snažit za každou cenu vyvolat dojem zásadní úspěšnosti bodového systému (jejich práce).
Za těchto podmínek je to podobné jako srovnávat časy na závodním okruhu z roku 1975 a 2007 .. co naplat, že se trať za těch cca 30 let 3x přestavovala a dnes jezdí docela jiné vozy, na jiných gumách atd ... že ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mamlas"
3. 7. 2007 11:34
Tak nevím....
Nic proti bodovému systému, ale pochybuji o jeho schopnosti filtrovat provoz od nebezpečných řidičů. Už někdo prokázal, že třeba ti, co sbírají nejvíc bodů za den, tedy ti kteří překročí nejvyšší dovolené rychlosti v obci o méně než 20 km/h, nebo ti kteří poruší povinnosti vyplývající ze zákazových nebo příkazových značek, jsou ti, kteří především zaviňují dopravní nehody? Dovolím si tvrdit, že nejspíš ne. Tohle jsou většinou lidé, kteří mají najety desítku a stovky tisíc kilometrů bez nehod z vlastní viny, a jsou zvyklí řídit podle citu k aktuální situaci, než jezdit brzda plyn podle toho, jak tam která hlava pomazaná, nastrčila ceduli. Symptomy, které predikují, že řidič bude potenciálně nebezpečný, jsou všeobecně dostatečně známy všem, co zažili šikanu ve škole, nebo na vojně. Jen s nimi ani škola, ani vojna, ani policie neumí nic udělat. Zajímavé je, že sdílené bankovní databáze rizikových klientů jsou legitimní, ačkoliv jde pouze o peníze, zatímco databáze hajzlíků s mindráky, co se agresivně ukájí na slabších, neexistuje, ač tady může jít i o život. A nedělejme si iluzi, že takové odhalí radar. Ti mají docela dobře zmáknuto, kdy se musí krotit, a kdy to můžou rozbalit naplno.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ITAL 1"
3. 7. 2007 12:09
Bodový systém, nehodovost, policie ?
Tak tedy nevím, co kdyby se konečně odpovědné úřady / a že jich není zrovna málo / konečně zamysleli ne nad stupidním bodovým systémem ale nad dopravním zákonem jako takovým,pravým a skutečným důvodem nehodovosti, a skutečnou činností policie a šedého moru / obecní policie/ a udělali z toho konečně normální a kritickou analýzu a ne stále jen tendenční hlášení jak je určitá loby chce mít? To bychom ale asi museli žít v jiné zemi a s jinými lidmi.
Předně je třeba vidět, že stávající dopravní zákon je někoílikrát zpackaná vyhláška 80/66 Sb která ale i ve své původní podobě byla mnohonásobně lepší a modernější než to co z toho vytvořily postupné úpravy, čemuž dala korunu tlupa pana lumpa Šimonovského. Dopravní zákon musí mít na mysli v první řadě plynulost a bezpečnost provozu. To rozhodně stávající slátanina nazávaná dopravním zákonem neplní. Pouze došli k tomu že značnou část jednodužší veřejnosti stoprocentně vyplašili a ti se tím pádem stali ještě více nebezpečnými. Celý přeplněný dopravní systém tímto paskvilem ještě více ucpali a zpomalili, čímž jej vytvořili nebezpečným.
Dále je třeba do seriozního rozboru zakalkulovat tzv. přínos represe jako takové.Jak je vidětze statistik, a ví to každý soudný člověk nebo student čekající na přijetí na psychologickou fakultu, že represe sama o sobě pudí pouze zase represi a agresi. Tudíž není v podstaě nic platná, naopak celou situaci zhoršuje.Z toho důvodu je přehnaná represe velmui škodlivá, nyní je to již ze statistik jasně vidět. Rovněž je třeba vidět, že PČR neplní své povinnosti které zcela špatným způsobem suplují obecní policie, které se díky spatlanému zákonu staly plniči obecních pokladen. Aby to ti chudáci tak moc neviděli, tak nabírají pouze lidi bez patřičného rozhledu / stačí být vyučen/. Těm lidem to nemám za zlé, uvádím to jako kritiku systému kterému to mám za zlé.
Je třeba vidět že neexistuje jakákoliv forma prevence, neexistuje jakákoliv forma osvěty a propagace,špatné dopravní zákonodárství, nefungují autoškoly / pouze vyrábí množství dalších nebezpečných osob/ nefunguje dopravní vzdělávání, nefunguje výchova ke slušnému chování a ohleduplnosti mezi lidmi a sil. provozu. Zde jsou pravé problémy vysoké nehodovosti, to však nikdo nikdy oficielně neuvedl a hned tak neuvede. Některé z dílčích problíémůlze řešit poměrně jednoduše a rychle jiné vyžadují delšíé čas. Přehnaná represe a vyloženě špatné a na chování uživatelů a podněty k jeho změně nereagující zákonodárství to však nemohou v žádném případě zlepšit. Bohužel a naopak.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "mates"
3. 7. 2007 14:04
Re: Bodový systém, nehodovost, policie ?
Amen :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "občan"
3. 7. 2007 15:28
Re: Bodový systém, nehodovost, policie ?
Zcela souhlasím!! Kéž by si to alespoň přečetl onen Šimonovský a jeho parta - tedy celý parlament.Ale to asi ne, naopak ho budou různé instituce žádat k různým rozhovorům a" moudrům".Na druhé straně si však zajistil jistou slávu, byť jde o slávu na úrovni VyVolených a dalších t.zv.celebrit.Bože,bože, proč nemáš českého člověka rád?
3. 7. 2007 17:12
Re: Bodový systém, nehodovost, policie ?
Jezdim uz 37 let, zatim bez nehody. Predpisy o maximalni povolene rychlosti dodrzuji tam, kde to pokladam za nutne. To je v obci, pokud nevidim dostatecne dopredu, pokud je silny provoz, spatne pocasi, atd. Zatim jeste jezdim az o tricet kilometru nad dovolenou hranici a nepovazuji svoji jizdu za nebezpecnou. Na stav bodoveho konta se radej neinformuji. Bodovy system povazuji za primy utok na slusne ridice, za nemistnou buzeraci statnich organu a omezovani osobni svobody.
Navic se domnivam, ze za narustem nehod je v prvni rade neuspokojivy stav dnesni spolecnosti s obrovskou kriminalitou.
neregistrovaný "mates"
3. 7. 2007 17:24
Re: Bodový systém, nehodovost, policie ?
Ja osobne za nejvetsiho podilnika na nehodach vidim katastrofalni stav silnic a v mnoha pripadech naprosto idiotske znaceni.
neregistrovaný "Jirka HK"
3. 7. 2007 20:54
Re: Bodový systém, nehodovost, policie ?
to je fakt, podívejte se na ty idiotské kruháčky, (monopol ŘSD),neprojedete je ani na koloběžce, spočítal někdy někdo, kolik se zde propálí zbytečně benzínu a těch exhalací, např, v Novém Městě u Chlumce, Ulibicích atd. ? Z té nadspotřeby benzínu vlastně profituje zase stát- DPH, spotř, daň.
3. 7. 2007 22:38
Re: Bodový systém, nehodovost, policie ?
? 8-s
anonym
4. 7. 2007 19:50
Re: Bodový systém, nehodovost, policie ?
ja to tiez neviem pochopit 8-s
neregistrovaný "Miba"
3. 7. 2007 23:22
Re: Bodový systém, nehodovost, policie ?
Souhlasím s obsahem příspěvku.Jezdím 42 let. Stále stejně,intenzivně, v zimě v létě. V posledních létech o něco víc, služebně, po celé republice,i té nešťastné D1.Není mi lhostejno co se děje na silnicích. Motorismus je mi hodně blízký.Samozřejmě, že rád jezdím i rychle, musí se ale při tom používat hlava, ale to je hodně náročné, psychicky, a to někteří nechtějí.Mám ale za to, že není snahou řešit snížení nehodovosti.Jen se o tom mluví, podobně jak o ekologii, emisích.Už před rokem jsem předpokládál,bohužel, že nový silniční zákon nepřinese zlepšení v bezpečnosti.Jen zákon to nespasí. Mimochodem mám pocit, že jej tvořili lidé, kteří nemají o provozu na komunikacích ani ponětí.Vše co už fungovalo za totality, odebírání techničáků, řidičáků, kupony, se zrušilo, bez náhrady, a pak se dlouho nic nedělo. Policie se stratila ze silnic. O tom, že by nějak pozitivně pomáhali občanům, řidičům, není řeči.Občas se objeví, hlavně s radary, tak aby inkasovali. Je to ponížující, vlastně šikana, opodstatnění žádné.Tragedii je existence Městské policie, a navíc jim dali další pravomoci. Dublují prácí státní policie, místo, když už, aby se starali o bezpečnost občanů a pořádek v městě.Po revoluci jsem přišel o dva (nová) auta!!!!!!To druhé jsem pozbyl přesně před rokem.Žádné zabezpečení není dostačujíci. Nejde o život, ale štvě mě to.Vždy byl za oknem znak vozičkáře. Mám zcela nepohyblivého syna. Jsme proto zcela odkázání na auto.
I mi městská policie již 2 x naměřila v padesátce 59 km/h.V místech, kde by se mohlo bez problému jezdit devadesátkou. Samozřejmě měřili záměrně, je to s kopce atd. Bez komentáře. Mám pocit, že do roka příjdu o řidičák.Navíc se mi teď jezdí hodně špatně, jízda je nervozní,náročná,zkostnatělá, stále sledujete tachometr, okolí, někteří jezdí tachometrových 40km/h, tedy reálných 35km/h.Jezdí se na trojku, stoupá spotřeba, samozřejmě exhalace. Je toho více.Stále jsou nepostižitelní cyklisté. Sám jsem cyklistou.Je neuvěřitelné,ale dvakrát jsem byl nabouraný cyklistou. Policie je toleruje. Nedořešené jsou přechody.Mám pocit, že si jako občané málo važíme zdraví, života. Všichni se chovají podobně (agresivně), jak řidiči, cyklisté i chodci.Celé roky, co řídim učím se předvídat i řešit zapeklité situace. To se mi již dvakrát v životě vyplatilo. Jinak bych se nemohl zůčastnit teto rubriky.
Avatar - SpiderJ
4. 7. 2007 19:07
Re: Bodový systém, nehodovost, policie ?
:yes:
neregistrovaný "Felotron"
3. 7. 2007 14:26
rok bez bodu
Jezdim porad stejne a zadnej bod jsem nevyfasoval a za tech skoro 6 let, co jezdim, jsem platil akorat 400,- za parkovani a 1000,- za odtah. Bodovej system fungoval asi mesic, pak si vsichni zvykli a vse je pri starym.

Kdyby nasi politici radsi udelali neco inteligentniho.... ale toho se asi do smrti nedockam :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ondra"
3. 7. 2007 22:24
Zvýšený limit pro ohláše í nehody policii
Vážení, statistiky, ktere jsou k dispozici asi nezohlednuji tu skutecnost, ze se vstupem v platnost noveho sz se take zvylit limit, kdy je nutne volat k nehode prislusnika policie CR. A pokud policie vychazi pouze z techto dat, je jasne, ze se pocet nehod snizil.. V podstate to tak ale neni... Takze jsme tam kde jsme byli
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kocour"
4. 7. 2007 11:21
Přitvrdit ...
Jo jo, chtělo by to ještě přitvrdit tresty a hlavně víc policajtů na cestách s většími pravomocemi.
Lidi jezdí podle předpisů jenom tehdy, když se bojí.
Rozbalit vlákno
1
anonym
4. 7. 2007 11:25
Re: Přitvrdit ...
:-) To asi je taková blbost, co jsem řekl, že mi to několikrát odmítlo vložit jako příspěvek ... 8-s
neregistrovaný "Kocour"
4. 7. 2007 11:23
Přitvrdit ...
Jo jo, chtělo by to ještě přitvrdit tresty a hlavně víc policistů na cestách s většími pravomocemi. Lidi jezdí podle předpisů jenom tehdy, když se bojí.
Rozbalit vlákno
1
4. 7. 2007 15:07
Re: Přitvrdit ...
Sleduji deni ve svete a snazim se pochopit, proc se lide zabijeji misto toho, aby se domluvili a shodli se na nejakem kompromisu. Dospel jsem k zaveru, ze je to proto, ze existuje vzdy alespon jeden subjekt, ktery je bezohledny, bezcitny a bezcharakterni. Take u nas se stale casteji setkavam s bezohlednosti, bezcitnosti a bezcharakternosti u lidi, kteri u nas tvori zakony nebo zasahuji do verejneho zivota. Prestoze jsou takovi jaci jsou, maji navic podporu i u casti populace a jejich spatne vlastnosti se mohou jeste stupnovat.
Pokud blizka budoucnost neukaze, ze se skoncovalo se zlodejnami a ze se zmenil k lepsimu pristup k obycejnym lidem teto zeme (nejenom v diskutovanem bodovem systemu, s nimz nesouhlasim), pak se muzeme dockat terorismu a zabijeni i u nas.
neregistrovaný "Frantik"
4. 7. 2007 20:21
Jak typické!
Úredníci jsou SPOKOJENI! Jak typické, zákon je sice nanic, ale úředníci jsou spokojení...je tedy tento zákon vytvořen pro spokojenost úředníků?
Bohužel,do statistik přispívají nejčastěji mladí kluci. Večer jedou z diskotéky, trochu rychleji,na mokru dostanou smyk a někam s tím praští, většinou jedou se starším vozem. Výsledek je tragický. Každý výkend se někde něco takového stane. Co je platné, že někde na čtyřproudé sinici měří radary 24 hodin denně zda auta jedou předepsaných 50, nebo 51? Mají spokojení úředníci recept jak na to, aby se ti mladí kluci po večerech nezabíjeli? Co třeba kdyby ti spokojení policejní úředníci nechali být radary radarama a třeba v pátek VEČER šli do terénu? Pokud nebudou policisté vidět denně na cestách, nic se nezmění...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marek Křepinský - barbshop@post."
10. 7. 2007 20:50
bodový systém?? ne komunismus
Je to den co mi vzali řidičák, bo sem nasbíral 12bodíku a tak brouzdám netem a čtu všelijaké komentáře. Nesouhlasím s tím, že to boduje slušné řidiče. Vybodovává pouze řidiče, kteří patří k těm co něco umí. Podnikám ve velkoobchodu a tak rozvážení patří k dení práci. ročně najedu necelých 200000km v úžitkových autech do 3.5 tuny a v osobních. za pět let mám najeto skoro 900000km. To co některý úředník či polda má odjeto to já mám odcouváno. Takže je asi jasné že bodový systém je pro mě jak život za komunismu. Všechny mé přestupky jsou za rychlost. bo má hranice kdy nespím je 70 v obci a 130 na okreskách. Za pět let nemám na kontě ani jednu nehodu. ani jedem problém..či nějaké ohrožení silničního provozu či účastníku. Takže opravdu pomohl ten zasraný bodový system?? Vlastním i velice rychlá autička..a hle zase bez problému..aniž bych ohrožoval.. Takže by někdo měl konečně nahoře z těch vládních prasat pochopit že to není o tom, že dáme bodový system, ale o mentalitě řidičů. deně jezdím a vydím na cestě řidiče..kterým říkáme časované bomby..má bez problému nula bodu..ale už od pohledu jak drží volant či sedí za volantem je jasné o koho jde. Jezdím pořád bez pásu a co je to hřích? Jsem plnoletý..takže je to na mě či si dám pás či ne? nebo musím poslouchat a dostavat za to tresty jak za minulého režimu? Nehodu to přece neovlivnní jestli mám pas či ne!! Mobilovaní je další případ.. mobiluji a budu mobilovat pořád.. bo je to pořád o mentalitě..mobiluji..píšu..jim..řídím loktem...a pořád není den kdybych někoho ohrozil.. jedu a vydím pár řidiču co mobil drží jak vydláci..neví jak má přeradit..motá tam ruce...takže?? je to zase o mentalitě těch řidiču...čím vím jezdíte pravidelně..víte co si můžete dovolit a co ne... dnem za dnem vydím jak borci předjíždí do zatáček, kde absolutně není vydět. Pod kapotou ma 150koní a myslí si že mu to jede a opět tihle mají nula bodu a opět je to o mentalitě, bo normální řidič by to neudělal. předjíždím ostatní i přes plnou čáru..stopku nerespektuji..bo buď jede auto a zastavím, či nejede a jedu nebo se pletu??
A i když mi vzali řidičák..jezdím dál a jezdit budu... a až mě třeba zavřou..bude ve vězení říkat..jsem tu na rok bo jezdím rychle..to že nekdo jede ožralý dostane pouze sedm bodu to je jaká spravedlnost proti řidičům kteří řízení berou jakou svou lásku?? Sakra už se vzpamatujte.. A jestli to pujde tak dál se vším a né jen s bodovým systémem ..tak si přeji aby se uskutečnil další převrat jak v roce 1989.
A teď čekám po tomhle článku tak trest smrti..za to že jsem si dovolil mluvit zle o tak vychvalovaném bodovém systému.
PS: pokud.. pro nějaké chytrolíny co se budou v tom rýpat a budou říkat jaké prase to napsalo..tak se omlouvám za chyby v článku..ať mě nemusí úplně užrat. bo to píšu bez kontrol. Děkuji
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marek Křepinský - barbshop@post."
12. 7. 2007 17:01
strach
Ještě jeden příspěvěk mám... jen tak přemýšlím a ptám se známých, čím to je, že tento bodový systém nutí k poslušnosti 95% řidiču..
Po několika debatách zjistíte..že je to STRACH..lidé dodržují tento zákon pouze ze strachu..co bude když se vyboduji!!!??
ČESKÁ VLÁDA DRŽÍ ŘIDIČE POUZE DÍKY STRACHU!!!!! - jen tak si položím mini otázku...proč se takhle neřeší romská menšina???...
A dnes zastavil jedem dopravák moji manželku v našem upravovaném autě...a hle vydělal 2000Kč, za to že ...koncovka závodního výfuku jde příliš nahoru (při tom si myslím že když viděl to autičko tak byl stejně nadržený)...takže???????? je to pouze STRACH!!!
Rozbalit vlákno
0