Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Boj o krále luxusních značek má svého vítěze. Kdo loni prodal nejvíce aut?

Tradiční souboj mezi Audi, BMW a Mercedesem je pro rok 2016 rozhodnut. Koruna nejprodávanější luxusní značky střídá svého držitele.
Zpět na článek
11. 1. 2017 16:18
11. 1. 2017 16:32
11. 1. 2017 16:41
12. 1. 2017 08:26
12. 1. 2017 10:12
12. 1. 2017 14:51
12. 1. 2017 14:57
12. 1. 2017 15:33
12. 1. 2017 15:37
12. 1. 2017 15:46
12. 1. 2017 15:53
12. 1. 2017 16:15
12. 1. 2017 23:06
13. 1. 2017 01:00
13. 1. 2017 01:03
13. 1. 2017 00:00
12. 1. 2017 15:36
11. 1. 2017 16:32
11. 1. 2017 20:58
11. 1. 2017 22:03
11. 1. 2017 22:25
11. 1. 2017 22:06
11. 1. 2017 22:08
11. 1. 2017 22:15
11. 1. 2017 22:56
11. 1. 2017 23:30
12. 1. 2017 00:00
12. 1. 2017 00:13
12. 1. 2017 00:40
12. 1. 2017 09:50
12. 1. 2017 08:08
12. 1. 2017 08:18
Avatar - Dinar
11. 1. 2017 16:18
Proč
není u Lexusu uvedeno číslo celosvětových prodejů?
Rozbalit vlákno
16
11. 1. 2017 16:32
Re: Proč
A koho ty rejžokastroly zajímaj?

!!! MERCEDES ÜBER ALLES !!!

:-! :-! :-!
11. 1. 2017 16:41
Re: Proč
Zřejmě celosvětové výsledky, stejně jako Toyota ohlásí opět začátkem února.
Loni prodali celosvětově 652tis a v půli roku byli +5procent.
Avatar - Dinar
12. 1. 2017 08:26
Re: Proč
No, i tak, pokud budou mít prodeje kolem 680tis., pak jsou spíše na srovnání s Jagurar/LandRover, a to je mezi premiovými výrobci prodejní popelka. Pro mně docela překvapení, myslel bych si, že prodávají tak dvakrát tolik.
Ještě by bylo zajímavé srovnání prodejů čistě v USA, jestli tam lex prodá kolem 400 tis., co prodají ostatní, zejm. D3? Jak tu někteří často zdůrazňují, že lexu nejde o evropský trh, tak by mě to srovnání jeho s ostatními, na pro něj zjevně klíčovém trhu, zajímalo.
Avatar - Ham.
12. 1. 2017 10:12
Re: Proč
400th. v roce 2016 neprodal v USA nikdo,
MB 375th. (+0,4%)
Lex 331th. (-3,9%)
BMW 313th. (-9,5%)
Audi 214th. (+4,0%)
Cadi 170th. (-3,0%)
Acura 161th. (-8,9%)
Infi 138th. (+3,6%)
Linc 112th. (+10,4%)
LR 74th. (+4,6%)
Pors 54th. (+4,9%)
Jag 32th. (+116%)
Avatar - Dinar
12. 1. 2017 14:51
Re: Proč
Díky za info. ;-)

No vida, tak žádné drcení německých značek lexem na us. trhu se nekoná, a to tam prodává srovnatelné modely levněji. Tak který ten trh je pro lexus vlastně důležitý?

Zajímavé jsou taky prodeje Cadillacu, domácí značka prodá půlku toho, co zahr. konkurence. Celkem bída...
12. 1. 2017 14:57
Re: Proč
U Caddyho zaráží propad prodejů proti růstu dehonestované Audi ;-)
Avatar - white label
12. 1. 2017 15:33
Re: Proč
Si říkám co tu blbneš s Caddym (VW Caddy)..., a ty zjevně myslíš "Cadiho" (Cadillac)... :-O >:-[]
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 15:37
Re: Proč
Caddy se běžně říká Cadilacu. Že si VW udělal stejně nazvanou dodváku je věc druhé, btw Cadillac prodal loni 100 000 aut v číně a prodeje stoupaly i v Evropě, sice se prodá jen pár set kusů, ale stoupaly.
Avatar - white label
12. 1. 2017 15:46
Re: Proč
A proč Caddy (se dvěma "d"), když je to Cadillac?
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 15:53
Re: Proč
nevím, asi že s jedním by to bylo divný. prostě to tak je no
Avatar - white label
12. 1. 2017 16:15
Re: Proč
Caddy je nosič holí/asistent při Golfu, proto to VW použil u pickupu na bázi Golfu MK1, a to, jak se hovorově říká Cadillacu s tím nemá nic společného.
Ostatně, když dám do googlu "caddy", žádný Cadillac nevypadne.
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 23:06
Re: Proč
Ještě neumí googlit [odkaz]

[odkaz]

Caddy, an informal name for a Cadillac [odkaz]

atd.
Avatar - white label
13. 1. 2017 01:00
Re: Proč
"caddydaddy" apod. jsem opravdu nezkoušel...
Avatar - Barrichello
13. 1. 2017 00:00
Re: Proč
A nezapomínej že "The only way travel is Cadillac Style" [odkaz]

>:D >:D :yes: :yes:
Avatar - fOE
11. 1. 2017 16:32
Chyba
V textu pisete u MB prodeje 2.083.888ks, v tabulce nize pak 2.228.367ks (coz budou nejspis prodeje vcetne smartu), BMW pak ve stejne tabulce uvadite bez MINI.
Prekvapte me kterym smerem to upravite. :-)

EDIT: tak v jedne ze dvou tabulek jste to opravit zvladli, asi moje chyba, ze jsem nenapsal rovnou kde vsude jste ty cisla u MB napsali spatne. Priste budu exaktnejsi. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
11. 1. 2017 16:55
A kde je Cadillac a Lincoln?
Cadillac prodal loni v číně 100 000 aut, v USA 170 000 ks, spolu s Kanadou, Arábií, Mexikem, Evropou, Ruskem atd prodali nejméně 350-400 000 aut

Lincoln prodal jen v USA 112 000 ks, čísla z dalších trh nemam, ale i tak museli celkově prodat aspon 160-170 tis ks
Rozbalit vlákno
32
Avatar - white label
11. 1. 2017 17:52
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Cadillac v tabulce je.
Avatar - Barrichello
11. 1. 2017 19:03
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
V momentě kdy sem to psal tam nebyl a tabulka "ostatní" měla jen 8 pozic.

Zapomenout na Cadillac mezi luxusními auty je trapné >:D

Takhle značka dělala luxusní auta když některé jiné ani neexistovaly >:D
Avatar - speedfred
11. 1. 2017 18:03
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
tu sa píše ale o poriadnych autách >:D (ber to z humorom)
Avatar - white label
11. 1. 2017 18:28
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Chtěl jsem mu napsat, že se to zřejmě týká jen opravdu luxusních značek (viz nadpis), ale když jsem v tabulce viděl i Acuru a spol., tak mi to vzalo vítr z plachet. ;-)
Avatar - Barrichello
11. 1. 2017 19:04
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
V čem je luxusnější Acura, Land rover a další oproti Cadillacu? A jedno BMW sem měl a ač stálo víc než CTS co mam ted, tak třeba kvalita volantu byla tak o řád níž. Takže asi tak

>:D >:D
Avatar - speedfred
11. 1. 2017 19:17
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
no jo....
ja som bol s "bí em dabljú" celkom spokojny a emeriku som zatiaľ nemal.
Avatar - Barrichello
11. 1. 2017 19:28
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Já moc ne a to sem neměl zrovna otuznej 20 let kousek za 50 litrů....
Ale to s tím nemá co společnýho, stačilo se podívat do interiéru a bylo jasný že tohle má k prémiovým materiálům hoodně daleko.

Stejně tak některé ty trojky, 1ky staré 5-10 let, to je taky hotová prémie. Bohužel jen cenovkou ale >:D

Když sme u cen, tak když budeš mít štěstí, pořídíš za cenu roční servisu BMW 2,3 roku servisu u ameriky >:D >:D >:D U dieslu možná i 3 roky ameriky.
Avatar - speedfred
11. 1. 2017 19:50
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
a keď kupujem nové? Tam je servis kapánek dlhšie
Avatar - Barrichello
11. 1. 2017 21:00
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Sem viděl servisní prohlídku od ofiko dealera škody, kde se měnil olej, filtry vč. palivového, ramínka stěračů, dolívala nemrzka..... 8600 Kč >:D >:D

Za to to mam i s výměnou oleje a filtru v automatu a ještě mi zbyde na cukrkandl >:D

Takže kolik asi stojí servisní prohlídka u origo nové prémie resp. po vypršení bezplatného servisu. A běda jak se rozbije něco, na co se nevztahuje záruka nebo jí neuznaj, to začne koncert >:D

Jinak kámoš ve firmě 2014 BMW 7 v dieslu, za první 2 roky 11 servisních akcí. Spolehlivost sama. Dneska ráno to nešlo natočit, tankovaná arktická nafta - plná nádrž jí tam byla a jezdí to k Bychlovi na předepsaný servis

Já sem dneska ráno v -16 otočil klíčkem, CTS udlalo brrrm a běželo to a je to 7,5 roku starý a ještě pochybná amerika (pro některý) >:D
Avatar - speedfred
11. 1. 2017 22:07
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
ja ti oponovať nebudem,máš svoje vysnené a basta.
mozno budem nadávať aj ja po roku,dvoch a možno si potvrdim že som spravil správne.
Avatar - Barrichello
11. 1. 2017 22:35
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
No vzhledem k tomu že čím novější, tím víc to bývá okradené a méně spolehlivé tak držím palce.
11. 1. 2017 23:50
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Jako bych tyhle sebe-utesitelske pindy neznal nazpamet. Jezdim v aute z devadesatek, protoze dneska uz se kvalitni auta vubec nevyrabi:)))
Avatar - Barrichello
11. 1. 2017 23:57
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Ale jo vyrábí, za cenu 5 mega + >:D

Jinak já auta z 90 nemam >:D
Avatar - white label
11. 1. 2017 23:59
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Chápu, v devadesátých letech už nebyla tak kvalitní auta, jako v letech osmdesátých... >:-[]
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 00:09
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
>:D >:D >:D

Nejkvalitnější auta sou právě tak 90 a počátek 00 let, 80 léta vydrží po stránce tehniky, ale hodně hnijou pokud nemaj patřičnou péči typu nástřik dutin a podvozku.

Jinak z 80 sem nic neměl, moje nejstarší auto bylo z roku 95 a kupované v roce 2004 a bylo to moje první auto >:D
12. 1. 2017 15:35
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
se koukam na tu tvoji cts premii...
a nejak prestavam verit, ze tve vnimani kvality sdili mnoho lidi...

treba ten zminovanej volant je skutecne hroznej ;) ale to je samozrejme jen muj nazor a ty zadni dvere mi prijdou taky takovy premiovy, minimalne co do velikosti.

design necht kazdej posoudi sam, ale vysvedceni je asi objektivneji vystaveno prodejnim uspechem.
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 15:55
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Ten v 650 byl daleko horší, hlavně co se týče věnce.....

CTS není limuzína pro pasažéry vzadu, na to byl větší STS a hlavně DTS, dneska zas XTS a CT6. CTS je midsize :-)
11. 1. 2017 20:28
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Jen tak na okraj. Kdyby sis koupil šestiletý telefon třeba Vertu a byl omlácenej ze všech stran, taky bys říkal, že ty Vertu jsou příšerné křápy? že jsi jeden měl? ;-)
Avatar - Barrichello
11. 1. 2017 21:03
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Tam nešlo o omlácení, ale materiál z kterýho ten volant byl. Takovouhle kůži má tak 98 Buick, jenže ten stál novej v přepočtu 800 táců, ne 2,5 mega jako 650ka >:D

Sranda co. 5ka z Banglovy éry to samý, ten vnitřek je všechno možný ne jen prémiové materiály.
11. 1. 2017 21:32
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Tys tu kůži viděl jako novou, nebo po šesti letech užívání? já vím, že je to marný...
Avatar - Barrichello
11. 1. 2017 21:34
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Jo viděl novou i použitou, představ si to. V boou případech to vypadá spíš jak guma, palubka taky nic moc, budíky jak v Golfu ale halvně že to mělo Nightvision a podobný voloviny
11. 1. 2017 23:51
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Nema smysl odporovat:)
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 00:15
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Nemá, zbytečně se odkopáváš, neb to že interiéry banglových BMW nejsou po stránce materiálů špička se dočteš v každém trošku kritickém dodbovém testu nebo v recenzi ojetin.

Nástupce měl zas kvalitní motor 4,4 V8 turbo - to je taky etalon >:D >:D >:D a ještě lepší sou karbonem a olejovými úsadami zapečené naftáky >:D >:D

Vony ty motory BMW nejdou už od typu 003, ten než dali hnědokabátníci dohromady, tak je předstihl Junkers se svým JUMO
12. 1. 2017 08:06
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Mercedes, Lexus i Audi mají daleko hodnotnější interiéry, pokud je to pro tebe to, podle čeho si vybíráš auto, potom není co řešit. Mně baví řídit, tak kupuju tyhle hnusy no:) Kdyby udělalo Porsche sedan velikosti trojky, třeba bych měl zase nad čím přemýšlet. Zatím je jediná varianta Jaguar... Alfa mně zatím nepřesvědčila.
12. 1. 2017 15:54
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
proc se tady ted bavis o banglovym bmw? nejaka rubrika pro pametniky?
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 15:57
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
BMW je prémiovým výrobcem od lonska? Já myslel, že to o sobě tvrdí dekády, tak proč bych se nebavil o Banglově éře ;-)
Avatar - white label
11. 1. 2017 20:49
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
No dyť jsem jasně napsal, že "když jsem v tabulce viděl i Acuru a spol., tak mi to vzalo vítr z plachet", tak proč se potom zrovna mě ptáš, v čem je Acura luxusnější, než Cadillac? ;-)
11. 1. 2017 20:26
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Tak kdyz tam muze byt Audi, tak to tam fakt muze byt kazdy. Prebastleny VW s herkama jako je A1 a trihrnky v A3 tak to je fajt luxus pro znalce ;-)
Avatar - _Karel_
11. 1. 2017 20:42
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Myšlenková perla! :yes:
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2017 23:13
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
To neni perla ale nudnej fakt = to že D3 nabíraj milionový čísla výroby totálně tuctovejma modelama a motorama je prostě fakt

Zlatej Jag nebo Lex ;-)
Avatar - white label
11. 1. 2017 20:52
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Pokud je to "luxus pro znalce" (jak sám píšeš), pak se nemůžeš ani divit, že to není vůbec nic pro tebe.
12. 1. 2017 01:35
Re: A kde je Cadillac a Lincoln?
Zrovna takové BMW používá tříválce a to dokonce ve střední třídě. Stejně nevím, co máte proti malým autům jako Mini/BMW. ;-)
11. 1. 2017 19:34
Luxusních ???
Nic ve zlym ale osobně kdybych hodnotil prodeje luxusních aut tak tam od BMW počítam 7ku, od MB Ečko a ty menší modely ne. Obyčejná trojka nebo Céčko prostě nepovažuju za auta řazený někam k luxusu. I cenově jsou někde v ceně lepší Koktávky a dneska se z auta za 1-1,5 mega nikdo neposadí na p...l. Natož počítat do toho 1ku a Ačko..

Možná kdyby autor napsal že e změnilo pořadí značek vyrábějících i luxusní auta... bylo by to přesnější.
Rozbalit vlákno
4
11. 1. 2017 20:27
Re: Luxusních ???
luxus je slovo, kterému málokdo rozumí. pro někoho je nedozírný luxus třeba jenom přemýšlet nad tím, co napíše:)
Avatar - white label
11. 1. 2017 21:01
Re: Luxusních ???
Pokud jde o značky (viz nadpis, pro zdejší web typicky tzv. "ztraceno v překladu"), tak jde o prémiové (nikoli luxusní) značky .
No a A8/7er/eSko... jsou produkty ("vlajkové lodě" prémiových značek) patřící do tzv. luxusní třídy.
Avatar - Dinar
12. 1. 2017 08:15
Re: Luxusních ???
Přesně tak, ono to není ani "ztraceno v překladu", jako spíš přehlídka ignoranství "odborné redakce".
Avatar - Ham.
11. 1. 2017 20:58
A kde je Porsche?
to snad nevyrábí luxusní auta? Podle dosahovaných cen je to nejluxusnější značka z těch v seznamu uvedených a přitom loni prodalo skoro 240 tisíc aut, tedy někde na úrovni Cadillacu, daleko před Jaguarem, Acurou nebo Infiniti.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
12. 1. 2017 08:15
Re: A kde je Porsche?
Dobrý postřeh.
Avatar - praděda7
12. 1. 2017 11:10
Re: A kde je Porsche?
V našich podmínkách bych za luxusní nebo premiové značky označil ty, které prodávají velké procento svých vozů v cenové hladině 1.5 mil Kč plus...
11. 1. 2017 22:03
Prečo?
Prečo je na titulnom obrázku jedno obrovské logo Audi, a len v jeho krajných krúžkoch ako nejakí poddaní maličké logá Mercedes a BMW ??? Audi je niečo viac ???
Rozbalit vlákno
3
11. 1. 2017 22:25
Re: Prečo?
Jo, výrobek lžikoncernu.
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2017 23:29
Re: Prečo?
Jj [odkaz] :-)

[odkaz] ;-)
11. 1. 2017 22:06
Bullshit
Pochopitelně jde o omezené vyjádření namyšleného Evropana, jehož svět končí...
Luxusní auta vyrábí více automobilek a na druhé straně ne vše se značkou MB, BMW a audi je luxusní.
Takže takový bullshit v podání omezeného středoEvropana.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - speedfred
11. 1. 2017 22:08
Re: Bullshit
áno luxusné autá vyrába kde-kto , ale tu písali o najväčších výrobcoch
11. 1. 2017 22:15
Re: Bullshit
Největších výrobců čeho? Vždyť píšu, že ne vše, co vyrábějí, jsou luxusní auta. Rozhodně malá audi nebo BMW nejsou luxusní. Atd.
Avatar - Barrichello
11. 1. 2017 22:34
Re: Bullshit
Opravdu luxusní auta dnes dělá jen Rolls a Bentley, pokud pomineme supersporty.

Všichni ostatní aby přežili už dělaj i obyčejné vergly středních i nižších tříd, co se jen tváří jako luxus, ale je to naleštěná předražená bída a posadit do toho anglickýho lorda před 40 lety, vystoupil by a pravil že radši půjde pěšky >:D >:D

A ještě některé značky vůbec nemaj žádnou dlouholetou, desítky let trvající tradici ve výrobě luxusních aut - jako např. to zminované porsche, co dělalo ještě nedávno jen sportáky. A další a další jako Lexus, Acura, Infinity, Genesis atd
Avatar - Ham.
11. 1. 2017 22:56
Re: Bullshit
Tak kdo nedělá dvanáctiválec, tak do první ligy luxusních aut vůbec nepatří, ale tvůj seznam bych rozšířil o Mercedes-Maybach a Aston, ti tam asi také patří.
Avatar - Barrichello
11. 1. 2017 23:16
Re: Bullshit
Aston taky dělal jen sportáky, nepočítám-li Lagondu.

Maybach už není a Mercedes-Maybach je Mercedes S

>:D

A mercedes dělá ty prdítka s motrem Renault, takže smůla

Ještě z těch ostatních je nejvíc na úrovni Jaguar, kterej aspon nedělá zatím nic menšího jak XE a právě Cadillac co nemá nic menšího jak ATS
Avatar - Ham.
11. 1. 2017 23:30
Re: Bullshit
Jaké není? Ociálně je Mercedes-Maybach
[odkaz]

To, že vyrábí také malá auta nebo ***cucy na tom vůbec nic nemění, Mercedes-Maybach, RR a Bentley to je prostě první liga. Cadillac bez dvanáctiválce, bez tradic v luxusním segmentu (které jsi správně zdůraznil) a nakonec i cenově (bavíme se o autech přes 200thusd plus a ne o šulínech do 100tusd), může jenom koukat za plotem jak se ta první liga hraje.
;-)
Avatar - Barrichello
11. 1. 2017 23:41
Re: Bullshit
Cadillac nemá tradice? A tohle je co [odkaz]

[odkaz]
Kam se hrabe V12 na 16válec >:D >:D >:D
Avatar - white label
11. 1. 2017 23:55
Re: Bullshit
To jsou aktuální retromodely Cadillacu, nebo předchůdci (veteráni) některého z dnešních modelů s 12/16 válcem?
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 00:03
Re: Bullshit
Ham se odvolával na tradice, tak tady máš tradice [odkaz]

Není podstatné že Cadillac dnes V12/V16 nedělá, ale kdy je dělal a zda tudíž patří mezi prémiové výrobce s tradicí >:D
Avatar - Ham.
12. 1. 2017 00:00
Re: Bullshit
Hele s tradicemi bych to být tebou proti Mercedesu vůbec nezkoušel, v době kdy Mercedes vyráběl auta, tak u Cadillacu ještě neuměli zbouchat ani obruč. >:-[]

Naštěstí i samotní Amíci vědí, co je to luxus a co tam patří a co ne.
[odkaz]
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 00:06
Re: Bullshit
Mercedes možná, co takhle Lexus, Acura, Audi, Hyundai atd a dokonce tvůj slavný Maybach byl založen později, stejně jako Jaguar či BMW

Hezkej výstřel do vlastní branky, že. >:D

A Cadillac nezačínal tříkolkou jako Benz >:D
Avatar - Ham.
12. 1. 2017 00:13
Re: Bullshit
Já jsem nikde nepsal, že Lexus, Acura, Audi nebo Hyundai počítám mezi luxusní výrobce, znovu a naposledy Mercedes-Maybach, RR, Bentley, to je první liga luxusních aut. Zbytek hraje druhé housle včetně tvého Cadillacu.
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 00:23
Re: Bullshit
ten Mercedes-Maybach má z toho Maybachu akorát ten nápis.

Když ted začne Peugeot s edicí Peugeot 508-Facel Vega a bude o tom tvrdit že to navazuje na tohle [odkaz] tak to bude asi tak stejně trapný
Avatar - Ham.
12. 1. 2017 00:40
Re: Bullshit
A to jsi tak naivní, že si myslíš, že nějaké soudobé auto používá nějakou techniku ze starých modelů? To jako má Mercedes na soudobé auto dát dubová kola aby to navazovalo na nějaký historický model? Máš snad pocit, že současné modely Bentley mají motor z předválečné stíhačky Sopwith 7F.1 Snipe nebo že RR používá původní, taktéž z letadel odvozené, motory? Ani šroubek, společná je jen tradice, název a logo.
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 09:04
Re: Bullshit
Tak ještě jinak - Maybach jako samotná značka je nefunkční a neexistující >:D

Přídání nápisu a trošku víc luxusu na standartní model S z toho nedělá svébytný model Maybach. Už pochopil?
Avatar - Ham.
12. 1. 2017 09:50
Re: Bullshit
Já také nikde netvrdím, že existuje značka Maybach, já tvrdím, že auta Mercedes-Maybach patří do první ligy luxusních aut.
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 10:04
Re: Bullshit
Určitě, ale původní debata byla o tom, kdo dělá čistě luxusní auta bez přidané výroby hrkjících prdítek s tříválci nebo autíček s motory od jiného výrobce. A to Mercedes skutečně není, neb tomhle všechno dělá.

A sme tam kde jsme byli. >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2017 00:07
Re: Bullshit
Vyměň Mercedes za Cadillac a Cadillac za Audi >:-[]
12. 1. 2017 08:08
Re: Bullshit
Opravdu luxusní auta dnes dělá jen Rolls /BMW koncern/ a Bentley /VW/.
Co k tomu říct? To je jako tvrdit, že luxusní vila stojí 200 miliónů a ty za padesát se nepočítají. že v tom bydlí abonenti pracovního úřadu.
Avatar - Dinar
12. 1. 2017 08:18
Re: Bullshit
Problém je v nadpisu, ten přehled v tabulce není žádný "boj o krále luxusních značek".
Avatar - Barrichello
11. 1. 2017 23:42
Lincoln Continetal aneb Lincoln je zpět
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
12. 1. 2017 08:48
Re: Lincoln Continetal aneb Lincoln je zpět
Ano, zpět, a hodně, někde kolem roku 2003, vypadá to jako 2002 phaeton střihnutý 2003 A8kou. Designově naprosto out of date auto. ;-)
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 09:02
Re: Lincoln Continetal aneb Lincoln je zpět
Interiér a prvky výbavy taky out of date? >:D >:D

Desing je klasický, jendoduchý, čisté linie a originální řešení klik odkazující na minulost.
Avatar - Dinar
12. 1. 2017 09:12
Re: Lincoln Continetal aneb Lincoln je zpět
"Designově naprosto out of date auto." Ty svoje demagogické kličky, zkoušej na někoho jiného, blbe. >:D
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 10:02
Re: Lincoln Continetal aneb Lincoln je zpět
Blbe si říkej svýmu tatínkovi, kreaturo. Já s tebou v Dolní Lhotě husy nepásl >:D
Avatar - Dinar
12. 1. 2017 10:36
Re: Lincoln Continetal aneb Lincoln je zpět
Blbe, říkám blbovi, a je mi jedno s kým paseš husy, každý se živí tím, na co má... ;-)
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 10:56
Re: Lincoln Continetal aneb Lincoln je zpět
Sám si blb >:D
12. 1. 2017 12:23
Kdo nemá gazíci nekončí na špici
Je směšné se dohadovat co je a není prémie. On totiž samotný název článku je trochu mimo. Nazval bych to prémiovými brandy ne luxusními.

A neskutečně mě baví diskuze o servisu, materiálech atd... >:-[]
Rozbalit vlákno
0