No, i tak, pokud budou mít prodeje kolem 680tis., pak jsou spíše na srovnání s Jagurar/LandRover, a to je mezi premiovými výrobci prodejní popelka. Pro mně docela překvapení, myslel bych si, že prodávají tak dvakrát tolik.
Ještě by bylo zajímavé srovnání prodejů čistě v USA, jestli tam lex prodá kolem 400 tis., co prodají ostatní, zejm. D3? Jak tu někteří často zdůrazňují, že lexu nejde o evropský trh, tak by mě to srovnání jeho s ostatními, na pro něj zjevně klíčovém trhu, zajímalo.
No vida, tak žádné drcení německých značek lexem na us. trhu se nekoná, a to tam prodává srovnatelné modely levněji. Tak který ten trh je pro lexus vlastně důležitý?
Zajímavé jsou taky prodeje Cadillacu, domácí značka prodá půlku toho, co zahr. konkurence. Celkem bída...
Caddy se běžně říká Cadilacu. Že si VW udělal stejně nazvanou dodváku je věc druhé, btw Cadillac prodal loni 100 000 aut v číně a prodeje stoupaly i v Evropě, sice se prodá jen pár set kusů, ale stoupaly.
Caddy je nosič holí/asistent při Golfu, proto to VW použil u pickupu na bázi Golfu MK1, a to, jak se hovorově říká Cadillacu s tím nemá nic společného.
Ostatně, když dám do googlu "caddy", žádný Cadillac nevypadne.
V textu pisete u MB prodeje 2.083.888ks, v tabulce nize pak 2.228.367ks (coz budou nejspis prodeje vcetne smartu), BMW pak ve stejne tabulce uvadite bez MINI.
Prekvapte me kterym smerem to upravite. :-)
EDIT: tak v jedne ze dvou tabulek jste to opravit zvladli, asi moje chyba, ze jsem nenapsal rovnou kde vsude jste ty cisla u MB napsali spatne. Priste budu exaktnejsi. >:D
Chtěl jsem mu napsat, že se to zřejmě týká jen opravdu luxusních značek (viz nadpis), ale když jsem v tabulce viděl i Acuru a spol., tak mi to vzalo vítr z plachet. ;-)
V čem je luxusnější Acura, Land rover a další oproti Cadillacu? A jedno BMW sem měl a ač stálo víc než CTS co mam ted, tak třeba kvalita volantu byla tak o řád níž. Takže asi tak
Já moc ne a to sem neměl zrovna otuznej 20 let kousek za 50 litrů....
Ale to s tím nemá co společnýho, stačilo se podívat do interiéru a bylo jasný že tohle má k prémiovým materiálům hoodně daleko.
Stejně tak některé ty trojky, 1ky staré 5-10 let, to je taky hotová prémie. Bohužel jen cenovkou ale >:D
Když sme u cen, tak když budeš mít štěstí, pořídíš za cenu roční servisu BMW 2,3 roku servisu u ameriky >:D >:D >:D U dieslu možná i 3 roky ameriky.
Sem viděl servisní prohlídku od ofiko dealera škody, kde se měnil olej, filtry vč. palivového, ramínka stěračů, dolívala nemrzka..... 8600 Kč >:D >:D
Za to to mam i s výměnou oleje a filtru v automatu a ještě mi zbyde na cukrkandl >:D
Takže kolik asi stojí servisní prohlídka u origo nové prémie resp. po vypršení bezplatného servisu. A běda jak se rozbije něco, na co se nevztahuje záruka nebo jí neuznaj, to začne koncert >:D
Jinak kámoš ve firmě 2014 BMW 7 v dieslu, za první 2 roky 11 servisních akcí. Spolehlivost sama. Dneska ráno to nešlo natočit, tankovaná arktická nafta - plná nádrž jí tam byla a jezdí to k Bychlovi na předepsaný servis
Já sem dneska ráno v -16 otočil klíčkem, CTS udlalo brrrm a běželo to a je to 7,5 roku starý a ještě pochybná amerika (pro některý) >:D
Nejkvalitnější auta sou právě tak 90 a počátek 00 let, 80 léta vydrží po stránce tehniky, ale hodně hnijou pokud nemaj patřičnou péči typu nástřik dutin a podvozku.
Jinak z 80 sem nic neměl, moje nejstarší auto bylo z roku 95 a kupované v roce 2004 a bylo to moje první auto >:D
se koukam na tu tvoji cts premii...
a nejak prestavam verit, ze tve vnimani kvality sdili mnoho lidi...
treba ten zminovanej volant je skutecne hroznej ;) ale to je samozrejme jen muj nazor a ty zadni dvere mi prijdou taky takovy premiovy, minimalne co do velikosti.
design necht kazdej posoudi sam, ale vysvedceni je asi objektivneji vystaveno prodejnim uspechem.
Jen tak na okraj. Kdyby sis koupil šestiletý telefon třeba Vertu a byl omlácenej ze všech stran, taky bys říkal, že ty Vertu jsou příšerné křápy? že jsi jeden měl? ;-)
Tam nešlo o omlácení, ale materiál z kterýho ten volant byl. Takovouhle kůži má tak 98 Buick, jenže ten stál novej v přepočtu 800 táců, ne 2,5 mega jako 650ka >:D
Sranda co. 5ka z Banglovy éry to samý, ten vnitřek je všechno možný ne jen prémiové materiály.
Jo viděl novou i použitou, představ si to. V boou případech to vypadá spíš jak guma, palubka taky nic moc, budíky jak v Golfu ale halvně že to mělo Nightvision a podobný voloviny
Nemá, zbytečně se odkopáváš, neb to že interiéry banglových BMW nejsou po stránce materiálů špička se dočteš v každém trošku kritickém dodbovém testu nebo v recenzi ojetin.
Nástupce měl zas kvalitní motor 4,4 V8 turbo - to je taky etalon >:D >:D >:D a ještě lepší sou karbonem a olejovými úsadami zapečené naftáky >:D >:D
Vony ty motory BMW nejdou už od typu 003, ten než dali hnědokabátníci dohromady, tak je předstihl Junkers se svým JUMO
Mercedes, Lexus i Audi mají daleko hodnotnější interiéry, pokud je to pro tebe to, podle čeho si vybíráš auto, potom není co řešit. Mně baví řídit, tak kupuju tyhle hnusy no:) Kdyby udělalo Porsche sedan velikosti trojky, třeba bych měl zase nad čím přemýšlet. Zatím je jediná varianta Jaguar... Alfa mně zatím nepřesvědčila.
No dyť jsem jasně napsal, že "když jsem v tabulce viděl i Acuru a spol., tak mi to vzalo vítr z plachet", tak proč se potom zrovna mě ptáš, v čem je Acura luxusnější, než Cadillac? ;-)
Nic ve zlym ale osobně kdybych hodnotil prodeje luxusních aut tak tam od BMW počítam 7ku, od MB Ečko a ty menší modely ne. Obyčejná trojka nebo Céčko prostě nepovažuju za auta řazený někam k luxusu. I cenově jsou někde v ceně lepší Koktávky a dneska se z auta za 1-1,5 mega nikdo neposadí na p...l. Natož počítat do toho 1ku a Ačko..
Možná kdyby autor napsal že e změnilo pořadí značek vyrábějících i luxusní auta... bylo by to přesnější.
Pokud jde o značky (viz nadpis, pro zdejší web typicky tzv. "ztraceno v překladu"), tak jde o prémiové (nikoli luxusní) značky .
No a A8/7er/eSko... jsou produkty ("vlajkové lodě" prémiových značek) patřící do tzv. luxusní třídy.
to snad nevyrábí luxusní auta? Podle dosahovaných cen je to nejluxusnější značka z těch v seznamu uvedených a přitom loni prodalo skoro 240 tisíc aut, tedy někde na úrovni Cadillacu, daleko před Jaguarem, Acurou nebo Infiniti.
Prečo je na titulnom obrázku jedno obrovské logo Audi, a len v jeho krajných krúžkoch ako nejakí poddaní maličké logá Mercedes a BMW ??? Audi je niečo viac ???
Pochopitelně jde o omezené vyjádření namyšleného Evropana, jehož svět končí...
Luxusní auta vyrábí více automobilek a na druhé straně ne vše se značkou MB, BMW a audi je luxusní.
Takže takový bullshit v podání omezeného středoEvropana.
Opravdu luxusní auta dnes dělá jen Rolls a Bentley, pokud pomineme supersporty.
Všichni ostatní aby přežili už dělaj i obyčejné vergly středních i nižších tříd, co se jen tváří jako luxus, ale je to naleštěná předražená bída a posadit do toho anglickýho lorda před 40 lety, vystoupil by a pravil že radši půjde pěšky >:D >:D
A ještě některé značky vůbec nemaj žádnou dlouholetou, desítky let trvající tradici ve výrobě luxusních aut - jako např. to zminované porsche, co dělalo ještě nedávno jen sportáky. A další a další jako Lexus, Acura, Infinity, Genesis atd
Tak kdo nedělá dvanáctiválec, tak do první ligy luxusních aut vůbec nepatří, ale tvůj seznam bych rozšířil o Mercedes-Maybach a Aston, ti tam asi také patří.
To, že vyrábí také malá auta nebo ***cucy na tom vůbec nic nemění, Mercedes-Maybach, RR a Bentley to je prostě první liga. Cadillac bez dvanáctiválce, bez tradic v luxusním segmentu (které jsi správně zdůraznil) a nakonec i cenově (bavíme se o autech přes 200thusd plus a ne o šulínech do 100tusd), může jenom koukat za plotem jak se ta první liga hraje. ;-)
Hele s tradicemi bych to být tebou proti Mercedesu vůbec nezkoušel, v době kdy Mercedes vyráběl auta, tak u Cadillacu ještě neuměli zbouchat ani obruč. >:-[]
Naštěstí i samotní Amíci vědí, co je to luxus a co tam patří a co ne.
[odkaz]
Já jsem nikde nepsal, že Lexus, Acura, Audi nebo Hyundai počítám mezi luxusní výrobce, znovu a naposledy Mercedes-Maybach, RR, Bentley, to je první liga luxusních aut. Zbytek hraje druhé housle včetně tvého Cadillacu.
A to jsi tak naivní, že si myslíš, že nějaké soudobé auto používá nějakou techniku ze starých modelů? To jako má Mercedes na soudobé auto dát dubová kola aby to navazovalo na nějaký historický model? Máš snad pocit, že současné modely Bentley mají motor z předválečné stíhačky Sopwith 7F.1 Snipe nebo že RR používá původní, taktéž z letadel odvozené, motory? Ani šroubek, společná je jen tradice, název a logo.
Určitě, ale původní debata byla o tom, kdo dělá čistě luxusní auta bez přidané výroby hrkjících prdítek s tříválci nebo autíček s motory od jiného výrobce. A to Mercedes skutečně není, neb tomhle všechno dělá.
Opravdu luxusní auta dnes dělá jen Rolls /BMW koncern/ a Bentley /VW/.
Co k tomu říct? To je jako tvrdit, že luxusní vila stojí 200 miliónů a ty za padesát se nepočítají. že v tom bydlí abonenti pracovního úřadu.