Re: NEZAJÍMAJÍ NÁS ZAPRODANÉ NĚMECKÉ DINOMOBILKY !!
jj
at klikneš jak klikneš přičte se hlas vwagónu, to nic, to je schválně blbě jako spousta dalších blbostí v EU ;-)
JSOU TO AUTSAJDŘI, BÉČKA, BRZDY, ZAPRODANCI ROPNÝHO SAJRAJTU [odkaz] APODOBNĚ
KDYBY JIM TESLA PŘEDLONI NEZATOPILA S NEJSKVĚLEJŠÍM AUTEM NA SVĚTĚ [odkaz] TAK BY SE FURT HŇÁCALI SE SPALOVACÍMA POPELNICEMA [odkaz] NI KROK KUPŘEDU K LEPŠÍ BUDOUCNOSTI. FURT JEN VOBLBOVÁKY NA CIVILISTY JAK TO POŘÁT ELEKTRO NEJDE. NO TAK NÉÉ, NEBUDOU MÍT ANI CNG VOD PUTINA PUC ;-) >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Re: NEZAJÍMAJÍ NÁS ZAPRODANÉ NĚMECKÉ DINOMOBILKY !!
A CO STE SI SAKRA MYSLELI ? ŽE JE TO DOBRÝ ?? NO NENÍ !! [odkaz] VEČÍREK KONČÍ A NĚKDO MUSÍ ZATÁHNOUT ÚČET >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Re: NEZAJÍMAJÍ NÁS ZAPRODANÉ NĚMECKÉ DINOMOBILKY !!
kušbabo, přijeď takyyy :-) obědy večeře grátis, soc zdrav vceně, LTEčko na plnýkoule ... tam u kostela na kopečku je lavička tam v práglu.. ;-) >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Re: NEZAJÍMAJÍ NÁS ZAPRODANÉ NĚMECKÉ DINOMOBILKY !!
>:D to si děláš srandu, nebo opravdu nechápeš, že za tu dobu, cos přečetl článek, kliklo na anketu víc lidí (průběžné výsledky se opravdu nezobrazují v reálném čase)? Až jsi kliknul ty, proběhla aktualizace a připočetlo se všechno od doby, kdys okno otevřel.
žádný přisluhovač koncernu VW, ale pokud to půjde dál, jak má audi našlápnuto, tak v blízké době vedení jasně převezme. Není nejsportovnější, nemá auru high-značky jako mercedes, přesto začíná nabízet, něco, co zbylí dva nemají.
dovolim si nesuhlasit:
V8 v strednej u Audi a MB este nejaky ten piatok pobudne ( nova RS4/5 V8 TFSi - potvrdene )
6 valcova nafta v strednej - Audi - vdaka tej modernizacii V6 TDi a jej odlahceniu a naladeniu na nove parametre - tiez
6 valcove benziny - isto u vsetkych
V8 TDi - nova generacia sa pripravuje, dokonca sa vazne uvazuje o V10 TDi koli Bentley...
A k tym V12 MB - drzim palce - odbyt maju isty - svoje velke modely plus Aston...
takze ani tam by som to tak zle nevidel ;-)
Ono se to hodně vyrovnává a liší model od modelu. Prémie inklinuje spíš směrem k Audi, tedy 4x4 v automatu a naftě... ale BMW i Mercedes se na to zřejmě bez problémů adaptují a dokážou to nabídnout taky. BMW vždycky umělo motory, běžné 2.0d bylo a je lepší než 2.0TDI, naopak 3.0BiTDI snese asi srovnání s čímkoli od konkurence. Audi má třeba R8, ale nakonec to vypadá, že i8 by nemusela být takový propadák, jak to vypadalo na začátku.
Chleba se bude lámat s novou A4, tam momentálně Audi nejvíc ztrácí. Mně se navíc nelíbí Q7, ale v tom jsem možná sám :-) .
Takových lidí bude poměrně dost a třeba já k nim v podstatě taky patřím, design Q7 je svým způsobem (a do určité míry) "provokativní", což zase může být pro někoho jiného jedním z důvodů pro koupi Q7. Ale nová Q7 je za dveřmi a věřím, že to tentokrát dopadne celkově lépe.
Vysoký pas, nízká střecha a následně nizounká okénka ve spojitosti s celkovou délkou přes 5 metrů a máme tu jezevčíka, což může být pro pejskaře splněným snem. ;-)
Je až neuvěřitelné, že tito výrobci dokáží prodat přes 5,5 mil. prémiových aut, mnohdy s mnohdy až neskutečnou cenovkou. Všichni tři nabízí to nejlepší, co automobilový průmysl nabízí ať už z hlediska dizajnu, techniky či marketingu. Všichni ostatní jen tiše závidí... :yes:
Súhlasím. Zároveň sa znova otvára otázka, o akej ekonomickej kríze sa tu už 5 rokov hovorí. Niektorým automobilkám výrazne klesli predaje modelov s cenovkou cca 15 - 20 000 €, iným výrazne narástli pri modeloch od 50 000 € vyššie. Nemusím byť ekonóm, aby som videl, že problém s predajom áut sa nedal a nedá hádzať iba na na nejakú "krízu", tých dôvodov bude viacero a treba ich často hľadať úplne inde, často u samotných automobiliek. Z hladiska ponuky automobilového premyslu však s tebou úplne nesúhlasím. Marketing majú Nemci na jednotku, o tom niet pochýb, techniku rovnako, tú ale dnes dokáže ponúknuť viacero výrobcov, problém je v tom, či ich modely potom budú s výrazne navýšenou cenovkou ešte predajné. A dizajn? Tu majú objektívne Nemci čo doháňať :-)
Zbohatlíci nejsou asi opravdoví bohatí, a ano, bohatí asi jezdí v něčem jiném. Možná nejčastěji vzadu. Ale to bylo myšleno obecně- že bohatí ještě víc zbohatli....
No ale právě nárůst prodejů prémie já vnímám ne jako rozevírání nůžek mezi elitou a masou, ale jako úspěch střední třídy... ještě jednou, spíš na západě než u nás.
Napiš nám, koho zejména mají Němci v dizajnu dohánět? Že se ti nelíbí (nelíbí se mnohým, zejména těm, kteří na ty auta nemají), to je vedlejší. Vypiš, kdo dělá co do dizajnu propracovanější auta, ať to nevypadá, že jenom blbě plácáš.
Pokud se budeme držet hranice prémie, tak je to snad naprosto jasné na koho tak ztrácí ne? Němci jsou nuda a šeď, na utilitárním designu staví, aby se to líbil každému bezpohlavnímu manažerovi, právníkovi a zubaři. Takové Maserati a Jaguar jsou designové klenoty. Pokud se přesuneme do kategorie sporťáků a supersportů, je ten rozdíl ještě markantnější. Porsche je nudné a jednolité, BMW ošklivé a přeplácané, Audi nemá hloubku a hned se okouká, VW je přehlídkou naprosté designové prázdnosti...jedině Mercedes s SLS a AMG GT se snaží o nějaké emoce. Konkurence dělá prostě lepší práci, kterou provádí zejména srdcem, proč myslíš, že se za Maserati, Jaguarem, respektive Ferrari, Lamborghini, Astonem a McLarenem každý otočí, kdežto kolem německé produkce hlava nerotuje téměř vůbec? Proč taky, když ty šedé myši jsou kreativní a smyslné asi jako krabice od bot. Čest raritním vyjímkám jako SLS AMG Black Series, AMG GT S, Porsche 911 GT3 a RUF obecně.
Bezpohlavní manažeři a právníci jsou opravdu politováníhodní. Chápu tvé černobílé vidění světa, ale maximálně tak do 20-25 let věku. Pokud je ti víc, pak už bys měl být schopen většího nadhledu...
PS: 911 je nudná a jednolitá, ale GT3 je raritní výjimka?
A hele, že bych se trefil zrovna na majitele oné ''bezkonkurenční'' prémie?
Psal jsem, že Porsche (chápej jako modely značky) působí jednolitě, 911 jsem myslím konkrétně nezmiňoval. A ano, 911 GT3 se mi líbí moc a v portfoliu značky vyniká nejvíce.
Jsem zaslepenec, ale přitom pro to, abych psal z tvého pohledu rozumně, tak bych musel psát dle tvých preferencí, že? Tohle je způsob posuzování lidí jako v blázinci - všichni jsou magoři, jen já letadlo. Každý má na věc jiný názor a jiný postoj, diskuze je od toho, aby ten svůj každý nějakým způsobem vyjádřil. Pokud vyžaduješ naprosté a jednoznačné přikyvování jedním směrem, tak jsem slyšel, že v KLDR není až tak zle.
S dovolením ti odpovím na dva příspěvky současně, protože se v obou zrcadlí stejné nepochopení základní myšlenky.
Jsi to naopak ty, kdo přikyvuje pouze jedním směrem. Já i karelgr se totiž rádi svezeme dobrým autem jakékoli značky (byť shodou okolností oba aktuálně jezdíme stejnou značku - mimoevropskou ;-) ).
Ad Porsche: psal jsi doslova "Porsche je nudné". Možná jsi chtěl působit jako protřelý majitel tří Ferrari, ale taková věta tě pasuje spíš na čerstvého majitele tramvajenky. Podle mě by takovou větu žádný skutečný petrolhead nenapsal, a to ani tehdy, pokud zrovna fandí nějaké jiné značce.
Přikyvuji jedním směrem? A v jakém ohledu přesně? Teď momentálně hodnotíme design a na mě vyjma Mercedesů nepůsobí německá produkce nijak atraktivně. Pokud to máte jinak, tak tím líp pro vás, mě nechávají chladným. Porsche je nudné? Tys to zřejmě zase otočil a vztahuješ si to k celkovým kvalitám značky. Opět opakuju - bavíme se o designu a tam je to znovu subjektivní záležitost, takže nechápu proč nakonec odkazuješ zase na nesmysly o tramvajence?
Rozhodně nemusíš psát podle mých preferencí.Nemám ani ten nejmenší problém, když má někdo jiný vkus než já. Jen, když ho vydává coby všeobecnou pravdu. Mě třeba naprosto míjí design osobáků od Toyoty, ale že bych psal, jak je to hnusný auto, pro bezpohlavní zubaře.....V tom vidím dost zásadní rozdíl.
A co líbí správnému (tedy asi pohlavnímu) manažerovi, právníkovi a zubaři?
Pak srovnávej srovnatelné, Ferrari, Lambo, Aston ani McLaren nevyrábí žádné dostupné prémiové vozy, jsou raritní, proto se za nimi hlavy otáčí. S kvalitou dizajnu to nemá nic společné. Co tam máš dál? Nebo budeš i nadále míchat "běžné" manažerské sedany s luxusními "gétéčkami" a pod.? >:D
Srovnával jsem v tomhle kontextu německou produkci a její atraktivitu jako celek, s německou prémií jsem srovnával Maserati a Jaguar, potom jsem schválně napsal ''když se přesuneme do kategorie sporťáků a supersportů'' - co na tom nechápeš??
Máš v tom ale hokej, ty petrolheade, plácáš tady, jak lamba a mclareny rotují hlavy, srovnáváš to s německou produkcí, ovšem jakou? Chceš snad tvrdit, že taková 911, i8 nebo R8 neotočí jedinou hlavu? >:D njn, žij ve svém omezeném světě dál ;-)
Úvod začíná ještě poměrně racionálně (viz "Pokud se budeme držet hranice prémie...") a pak to jde, přes Maserati, až k Ferrari, Lamborghini, Astonu a McLarenu, třešničkou na dortu je RUF.
Asi to nebude s tím designem D3 tak hrozné, když na ně musíš vytahovat značky jako Ferrari, Lamborghini, Aston, nebo a McLaren.
Prostě klidně srovnávejme nesrovnatelné, protože když účel světí prostředky, je vlastně všechno v pořádku.
Zřejmě proto mám častěji dojem, že tvému nicku ten benzín v krvi nedělá úplně dobře...
Koukám, že jsi další patron, který neumí číst. Platí k tobě to stejné, co jsem psal nad tebou pargimu. Měl jsem dát větu ''když se přesuneme do kategorie sporťáků a supersportů'' Capslockem, příště tak učiním. Je snad jasné, že tím přecházím jinam, to v uvozovkách znamená, že se pouštím do obecnější diskuze, která už je mimo téma článku (které se týká prémie).
Ty se nejdřív "přesuneš" do kategorie sporťáků a supersportů, a pak v téže větě napíšeš, že VW je přehlídkou naprosté designové prázdnosti... o kterém sporťáku či supersportu od VW to mluvíš? Nebo jsi se mezitím zase "přesunul" od supersportů k mainstreamu?
Z mého pohledu tu mícháš hrušky s trenkama, opovržlivě se tu vyjadřuješ o nezpochybnitelných ikonách automobilové historie, celé to na mě prostě působí tak nějak pubertálně vyhraněně.
Přesunul ses (mimo jiné) i k SS od VW? >:-[]
Můžeš to tam napsat jak chceš, ale smysl to dávat stejně nikdy nebude, co bys tak chtěl třeba srovnávat za "sporťáky a supersporty" od BMW s produkcí Ferrari, Lamba a McLarenu??? To pak můžeme srovnávat i design LADY s BUGATTI s obdobnou "smysluplností".
A jak už tu zaznělo, na jednu stranu je podle tebe Porsche nudné a jednolité, ale 911 GT3 a RUF naopak. 911ka je i designově nejtypičtější Porsche vůbec, tak kde je teda ten zásadní designový rozdíl mezi 911 a 911 GT3, nebo tuningem RUF? To ti stačí ke spokojenosti nějaké to "křídlo" navíc?
Celkově tu v tom lítáš tzv. "z rohu do rohu".
Koukám, že pánové white label a Emel jsou pěkní tukani, když nedokáží pochopit primitivní přechody od téma článku k širšímu spektru automobilové produkce. Hlavně toho druhého nezapomeňte hned osočit z pubertální vyhraněnosti. Přitom jste si jistí, že při obratech ''vyjadřuješ se opovržlivě vůči nezpochybnitelným automobilovým ikonám'' nepůsobíte tak vy sami?? Jaké ikony to jsou mimochodem? Panamera, Cayenne, Boxster, Cayman? Cha! A pak kdo se v tom plete jako hmyz do pavoučí sítě...
Ale ano, vždyť to píšu celou dobu že jsou ty příspěvky primitivní ;-)
Ikona je Porsche... a Porsche, to je zejména 911 (historicky). Cayman nebo 918 jsou jistě taky skvělá auta, jen jim do statusu ikony chybí ta zkouška časem.
Neboj "tukane", nejsi tady týden i s cestou, takže jsme toho od tebe moc nečekali, včetně případné sebereflexe..., na druhou stranu s tím hmyzem v pavoučí (ve tvém případě spíš ve vlastní) síti, jsi se našel dokonale... ;-)
Design? Takže nuda a sterilita ve spojení s totálním zapadnutím do davu je nějaké plus? Jediný Mercedes se snaží alespoň o trochu svěžího větru.
Technika? Opět - downsizingované párválce mířící jen na co největší efektivitu a nejnižší spotřebu, spolehlivost není žádný zázrak, po jízdní stránce nenabízí ani jedna značka cokoliv, co by chytlo výrazněji za srdce.
Takže ti uznám jen ten marketing, podojit zákazníka skrz položky příplatkové výbavy umí tihle tři dokonale...
Bavím se teď o prémii, nejvyšší modely, rychlé sedany a sporťáky se do toho nejprodávanějšího železa opravdu nevejdou. Jinak s S6, CLS, S7 a jim podobnými zapadneš stejně. R8 je nuda, alespoň v osmiválci, SLS je skvělé, podobně bych to viděl s AMG GT, ale i8? To nemyslíš vážně, že ne? Největší plivanec do ksichtu jakékoliv automobilové ryzosti, špurk pro pomatené eko pitomce z LA, kteří si myslí bůhvíjak nezachraňují koupí toho syntetického šmejdu planetu. Hlavně, že jim hrají samply osmiválce,podvozek je rozbředlý, na limitu nestojí za nic a auto vypadá, jako by bylo designován Samsungem.
Rychlé sedany a sporťáky jsou součástí toho "nejprodávanějšího železa". Samozřejmě menší součástí... ale to snad nemůže nikoho překvapit.
R8 je nuda? Opět - ve srovnání s čím? Osmiválcová nebo desetiválcová atmosféra, maximálka 320, 0-100 pod 4... docela by mě zajímalo, čím je podložený tvůj přezíravý nadhled, já bych se nechal unudit zcela dobrovolně.
i8 bych s tebou souhlasil, taky bych radši viděl jiný agregát než 1.5... ale jsou tu dvě ale - první je, že to auto prostě poutá pozornost, do davu rozhodně nezapadne. Druhé je, že jsem od pár lidí co znám slyšel poměrně nadšené reakce, někdo dokonce mluvil o McLarenu v malém... na driversweb teď vyšla poměrně nadšená recenze srovnávající s 918 (byť je podezírám, že v 918 nikdy neseděli)...
To, že automobilka ve svém portofoliu nabízí automobily, které se můžou cenou blížit automobilkám mainstreamovým, ještě neznamená, že na opačném konci portfolia nemá automobily, které jsou cenově x-násobkem těch mainstreamových automobilů...
Nikdo přece nevnímá áčkového Mercedesa jako rovnocenný automobil s S-klasse. I když
ho vyrábí stejná firma:)
Ano, Audi je pro konzervativnější zákazníky, BMW pro vyznavače sportovnějšího pojetí a Mercedes se snaží o neotřelou vizáž. Teď prosím o důkaz, který podpoří blábol o nudě a sterilitě... Další blábol je druhý odstavec. Ten nemá smysl komentovat. Tyto značky ve svých nejvyšších řadách zkoušely nové technologie, které se časem propracovaly do mainstreamu. Downsizing není nápad prémiových výrobců, ale diktátu eko nadšenců z Bruselu. Je celkem pochopitelné, že auto nabušené všemi možným technologiemi může mít více závad než jednoduché typu Dacie. MB S, Audi A8 a BMW 7 jsou výkladem dizajnu, technologií i kvalitou zpracování, které (snad krom Lexusu LS) nemá u žádného jiného výrobce obdoby (myslím tím masovější ne kusovou výrobu). A poslední blábol je už k zasmání. Pokud je zákazník ochoten utratit nějaký obnos, proč mu výrobek prodávat za půlku??? Myslíš, že auta značky Ferrari mají také takovou hodnotu, za kterou jsou prodávána???
Je otázka zda-li při takových prodejních číslech to stále bude prémie a nebo už jen kvalitnější mainstream pro bohatší... Nevím zda-li by hlavním smyslem prémiového segmentu měla být honba za milionovými prodeji... Pak může nastat inflace podobně jako u vzdělání: Každý trouba bude mít VŠ a německou prémii
Ale kvalitnější mainstream pro bohatší je vlastně definicí současné prémie... asi nejblíž k tomu má Audi, které bylo vždycky "takové obyčejné auto, jen ve všem trošku lepší" (hodně zobecňuju).
Kdysi jsem měl A4 (první generace) a o žádném luxusu nemůže být ani řeč, spíš se jednalo o holobyt ve stylu 1. generace octavie (která si aspoň na žádný luxus nehrála) :no: .
O úrovni jsem nic nepsal, ale napiš mi teda, čím se obě auta od sebe tak výrazně liší. Motor byl stejný TDI jako v Oktávce, jen žral asi o litr víc, interiér hodně podobný (i když trochu lépe zpracovaný), jízdní vlastnosti byly trochu lepší, ale ne zase tolik, jak jsem čekal. Nejvíc mě dostalo originál rádio na kazety u modelového ročníku 1999 >:D .
Že i prémie umí tragickou (ne)výbavu, o tom se nepřu. Ale sednout z octy do A4 v libovolné výbavě, já bych to poznal i poslepu. Za sebe říkám, že rozdíl v ceně je poznat. Že to nebylo auto na okresky, o tom žádná, od toho je BMW.
Re: Poslední aspoň trochu premie je stejně Mercedes...
Na maximální prodeje dneska jede už i Mercedes. Víc prémiový než tyhle maniaci co chtěj každej vyrábět 2 miliony ročně je dneska Jag, Lexus nebo Infinity
Re: Poslední aspoň trochu premie je stejně Mercedes...
Tak BMW na sportovní image hodně staví svůj marketing, ale ruku na srdce, Mercedes a autosport to není plané slovní spojení, nejen historicky, ale i dnes.... Vždyť i divize M vznikla u BMW jako opožděná reakce na sportovní verzi Mercedesu 190. No a myslím, že sportovní verze AMG jsou dnes na špici!
Re: Poslední aspoň trochu premie je stejně Mercedes...
No - tak v tom se asi shodneme... akorát, že když si kupuju "prémii", tak nechci "supersporta"... ale pohodlné, tiché auto, spolehlivé jízdně i mechanicky... a jízda v něm by mě neměla unavovat.
Ideální místo pro poslech klasické hudby...
To je pro mě prémie... a to plní právě ten Jag a Mercedes.
Ale Mercedes je z těch dvou přece jen levnější. Jasně, já vím, že my tady, na wen acz, jsme všichni mnohonásobní multimilonáři a aut máme několik... ale pořád mi to přijde jako škoda peněz, utopit do auta cenu dobře zařízené vilky.
Re: Poslední aspoň trochu premie je stejně Mercedes...
z časti by som súhlasil..je pravda že také napr. S-ko je prémiové dosť..hoci som to auto najprv nemusel po čase s ním bolo treba uznať že je to auto ako sa patrí...taktiež ma prekvapilo nové GL ktoré je spracovaním a jazdnými vlastnosťami daleko pred prvou generáciou..
beriem že za toto ma tu umínusujú ale..či človek chce alebo nechce, aj Mercedes ide na predaje..a áno..aj BMW alebo Audi trochu cúvli ale záleží od toho aký model človek vezme v úvahu..ono ani Mercedesy nie sú všetky úplne top..čo sa týka menších modelov, nejaký rozdiel typu prémiový neprémiový nevidím..ono jazdil som novú 330xd v plnej výbave aj nové C-čko a rozhodne sa mi nezdalo že by mal Medveď v niečom viac prémie..nehovoriac o tom že motor aj podovozok v BMW proste nemá chybu..takisto aj porovnanie 5er vs Eklasse..každé ponúkne niečo iné ale rozhodne sa nedá povedať že BMW hrá nižšiu ligu..takisto to vidím aj pri 6GC vs CLS, ML vs X5, GLK vs X3(kde mne mimochodom príde X3 lepšia), SL vs 6 a podobne..jediný rozdiel v prémiovosti vidím naozaj medzi 7er a Sklasse..ono sedmica sa robí už nejaký ten rok a mal som ju aj doma a je nutné uznať že na S-ko momentálne nemá...i keď podvozok a motor sú stále skvelé, spracovanie ako také má merc o generáciu vpredu...ale ako hovorím..sedma sa robí nejaký ten rok..počkám na novú, budem múdrejši..v týchto autách ten rozdiel cítiť..ale vo zvyšku modelov to tak rozhodne nevidím...
a Mercu predaje rastú takže rozhodne by som nebol v tom, že Merc nejde na predaje..
Re: Poslední aspoň trochu premie je stejně Mercedes...
Souhlas se vším, k té poslední větě bych jen dodal, že právě na tom, jak MB rozvíjí svá áčka, GLAčka, CLAčka a jistě přijdou i další "baby Mercedesy" je jasně vidět, že stejně jako u konkurence jde hlavně o prodeje, vždyť i tento článek říká, že nárůsty prodejů MB jdou právě na vrub těchto malých (pod céčkem) modelů.
Mouzna nam tu chce ACZ neco namluvit. Ale ja verim trhum vic nez ACZ, alespon pokud jde o ferove ocenovani do budoucna.
Kdyz dojde na ventily a valce, verim zase ACZ.
a chudobni este chudobnejsi.... to je tiez jeden z dovodov preco sa drahym autam stale dari a vzdy darit bude ..... bohatych bude vzdy dost
na vykyvy a krizu je vzdy najlabilnejsia stredna vrstva obyvatelstva kupujuca prave lacne a stredne drahe vozy.... taky veyron urcite krizu nepocitil..... a ani lambo ci ferrari.... naopak najviac na nu doplatili bezne auta.... ktore kupuju bezni ludia ....
premia to iste..... milionara jazdiaceho na BMW 5 sa kriza urcite nedotkla... ten bude mat aj o 3 roky na dalsiu novu 5-ku..... bohuzial taky majitel citreonu C3 na ktory sporil 7 rokov to je uz iny pripad.....
vzdy je vsetko o peniazoch, stredna vrstva pomaly mizne.... mame chudobu a bohacov..... a aj auta tak na ceste vyzeraju..... jeden ma 4 mercedesy a nevie co od dobroty a druhy nema ani na jazdeneho 5 rocneho swifta ..... taka je doba .....
Ano, taková je doba, kam se vypracuješ, to máš. Třeba na MA je mladý člověk, který začal v 18 podnikat a po pár letech si nechal vyrobit novou A6 asi za dva míče. Takových lidí je x set, kteří začínali od nuly a vypracovali se do pozice, kdy na ně ostatní křičí "zloději".
Prosim tě, nebreč furt, doba, kdy jsme se měli všichni mít stejně dobře, je už pryč a nebylo zrovna o co stát. Třeba si jednou uvědomíš, jaká je dnes bezvadná doba. Každý může mít doma 4 mercedesy a na důvod, proč je doma nemáš zrovna ty, se zajdi podívat před zrcadlo.
Je pravda, že ne každý má schopnosti, nebo povahu na to být "podnikatelem" - a teď nemyslím živnostníka bez zaměstnanců, ale člověka, který buďto dává práci jiným, nebo dokáže nějakým způsobem výrazně zhodnocovat to co má. Ani já ty schopnosti nemám, ale věř mně, že i "normální" prací se dá na nového Mercedesa vydělat, stačí jen zvýšit úsilí. Pozná se to mimo jiné i tak, že pak nemáš čas na vysedávání po internetových diskuzích, ale stojí to za to, protože je šance, že se ti při tom otevřou další obzory a nakonec zjistíš, že ta nová auta můžeš mít klidně i dvě a psát něco jako ty dva poslední odstavce Tě ani nenapadne.
Situácia v automobilovom priemysle dokonale kopíruje sitúáciu v IT. Svetu vládnu technologickí giganti. Áno sú tu High-end firmy, ktoré nebudeme brať v úvahu nakoľko tento článok nie je o High-end firmách.
V IT vládne Apple, Samsung (Sony v niektorých segmentoch video) a v a tom automobilovom jedno jednoznačne vládne triumvirát D3 - v abecednom poradí Audi, BMW, Mercedes.
Kecy o exkluzivite sú totálne o ničom. Ak hocikto z D3 urobí hocijaké auto, v hociktorom segmente, bude to mať gény konkrétnej značky. Skôr je problém v tom, že pokiaľ sa rozhodnú v hociktorej značke z D3 zostúpiť do čoraz nižších segmentov, tak niektorým "tradičným" značkám v príslušných segmentoch už asi nezostane nič iné, iba vyrábať vozíky pre obchodné reťazce, lebo ich autá doteraz stáli za prd, stoja za prd a budú stáť za prd.
Viete, ľuďom zo Slovenska i z Čiech chýba základné ekonomické povedomie a preto im absolútne nič nehovorí príslovie "Nie som taký bohatý, aby som si mohol dovoliť kupovať lacné veci"...
Mám trochu jiné zkušenosti a pohled na svět. Podle mého dělají dobrá auta skoro všechny automobilky, asi bych se vyhnul exotice typu Dacie nebo Lada. Koupě nějakého top modelu od D3 je dle mého názoru a zkušenosti ekonomickým úletem. Tyhle auta člověk ocení jako firemní, nikoliv, aby je musel za své pořídit a provozovat. Samozřejmě jsou zde určitá specifika, v některých zemím je image to hlavní ...
V podstate máš pravdu.
Skoro všetky automobilky robia dobré autá.
ALE, niektoré ich robia lepšie a v tom je ten "skoro nepodstatný" rozdiel...
Teraz Ťa možno zaskočím - pokiaľ by som potreboval auto na lietanie, kde viem, že mi ho zamestnanci jednoducho rozflákajú - tak by som tam pokojne kúpil jazdenú Daciu za pár šupov a potom ju jednoducho vymenil alebo zošrotoval.
Mna tato sprava nezaujima lebo niesom fanušik ani jednej z automobiliek vw,bmw,mb, možno vyrabaju dobre auta ale designovo su ubohe.No Mercedes sem tam sa zažiari.
ked sa divam akymi cudnymi smermi sa tu tato diskusia zvrhla, az mi je "divne"...
Nemam bohuzial chut rozpisovat sa tu siahodlho o celej problematike D3 / konkurencia, alebo D3 / mainstream. ALE : mali by sme byt radi za celu D3 a k tomu aj ich konkurenciu v podobe Porsche, Jagu, Lexusu a inych "snaziacich sa konkurentov". - ano, inac ich oznacit nemozem - uspech D3 je nespochybnitelny, a neide len o marketing, ide aj o technologie kvalitu spracovania, ktoru sa oni snazia ponuknut zakaznikovi za viac, ci menej stravitelne ciastky.
Priklad za vsetky - vyssia stredna - kiez by mali vsetci na to, aby si mohli dopriat napr. taky A6 allroad - najuniverzalnejsie auto pre rodinu, v podobe 3.0 BiTDi aj auto, ktore dokaze potesit aj zvukom aj spotrebou aj nejakeho toho "uspechanejsieho tátu" ;-)
Proste a jednoducho - komplexne 1 auto, ktore si clovek nakonfiguruje k obrazu svojmu, bez akychkolvek obmedzeni, ktore u "noD3" proste su.
A je to hlavne D3, ktora - nuti ostatne automobilky ist vpred. Technologie, vybava, ktore ona dnes zavadza, sa za cim dalej kratsiu dobu dostavaju do mainstreamu.
kazdemu je jasne, z akeho "taboru" som, ale to nic nemeni na tom, ze celej D3 drzim palce. Hlavne vdaka nim sa za posledne roky aj mainstream posunul hodne vpred, pri snahe im nejakym sposobom konkurovat. Niekto viac, niekto menej uspesne...