Diskuse

Bologna 2006: Ford C-MAX po faceliftu

5.12.2006

Modernizace dolehla již i na úspěšný minivan s modrobílým oválem

 

  • 00 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 05.12.2006  14:27

    C-Max

    nám dozrál. :-) Jak nemám rád facelifty, tenhle se povedl, omladil, mírně přiostřil, dobrá práce. Jen přidám svůj obligátní pláč pro Forda, Forde přihoď už konečně nové benzíny, nový dvoulitr, nebo něco menšího s turbem, i S-Maxu by se hodily. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 05.12.2006  14:30

      « Re: C-Max

      Souhlas uplne ve vsem!!!! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto MeSiL

    MeSiL 05.12.2006  14:30

    Hezký facelift

    Celkově sladil modelové řady, ale proč Škoda-Auto neumí udělat pořádný facelift??? Na začátku modelové řady (viz. O II. a F I.) udělá nudný přední nárazník, aby poté mohla něco změnit! Jen změni v nabídce, předního nárazníku nejsou nic. Ford předělal celá světla, a tak i kapotu, blatníky i přední nárazník...+zadek. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto GTI

      GTI 05.12.2006  14:46

      « Re: Hezký facelift

      O2 ještě lifting nestihla. Na O1 byl upraven přední nárazník a pozměnená byla i světla. Nebyla jinak vizuálně dolaďovaná, protože nebyklo co dolaďovat. Dodnes se stále vyrábí a musím ti říct, že opravdu zraje jako víno. Dokonce myslím, že v čase bude populárnější, než O2... O1 je tu taková "Manta v nás".
      • 00 Reagovat !

        foto MeSiL

        MeSiL 05.12.2006  17:01

        « Re: Re: Hezký facelift

        Neříkal jsem, že OII. už prodělala facelift, ale jen sem se o ní zmínil s nudným předním nárazníkem! ;-) Jinak s OI. s tebou nesouhlasím...byla hezká, obdivuhodně se drží, ale jednou padne před králem OII. ! Uvidíš, až jí (OII.) zmodernizují (počítám s jiným předním nárazníkem, jinou maskou, zadní nárazník, zadní světla, jiná kola a interierova vylepseni) ji odrazi jeste vys! :yes: Ale porovnej facelift Fordu a Škody
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [193.52.45.XXX] 05.12.2006  14:40

    radio

    OTRASNE CIERNE AUTORADIO??? to autor prehnal...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Ladislav Čermák (Auto.cz)" [217.112.171.XXX] 05.12.2006  15:07

      « Re: radio

      Autor si dovolil vyjádřit svůj názor. Slovo "otřes" přesně vystihuje jeho pocity, když ten futuristicky tvarovaný, černo-stříbrný objekt viděl posazený v přísně konzervativní, šedé plastové palubní desce. Stará fordovská dvoudinová rádia vypadala také hrozně, ale aspoň tolik nebila do očí.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "FiestaS" [84.92.105.XXX] 05.12.2006  15:13

        « Re: Re: radio

        Ono to radio zas tak otresne neni. Nejsem fanousek Sony, ale tohle me ve Focusech a C-Maxu vzdy potesilo, kdyz jsem ho tam nasel misto toho obvykleho. Taky si myslim, ze by se v popisu mohl autor takovychto extremnich hodnoceni zdrzet, resp. je pripsat do zavorky s upozornenim, ze jde oosobni nazor autora clanku. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 05.12.2006  15:16

          « Re: Re: Re: radio

          Ty znáš jiné, než osobní názory? Podívej se na tohle... a jestli bys to napsal jinak, tak sem napiš jak - [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Ladislav Čermák (Auto.cz)" [217.112.171.XXX] 05.12.2006  15:33

          « Re: Re: Re: radio

          Beru to jako připomínku, ale v tomto případě to snad bylo jasné. Extrémně ono hodnocení působit nemělo, spíš šlo o zkratku vzhledek k rozsahu textu.
      • 00 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 05.12.2006  15:16

        « Re: Re: radio

        S tímhle bych si dovolil souhlasit, to rádio Sony, tolik chválené v každém testu, byla vzhledová tragedie, resp. naprosto se ke stylu interieru nehodilo, nemluvě o uživatelském "komfortu" za slunečního svitu.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "MC_Fly" [91.127.3.XXX] 05.12.2006  22:37

          « Re: Re: Re: radio

          Je to vec nazoru a vkusu. Mne osobne sa to radio velmi paci, mozno nie je leskly material prakticky na udrzbu, ale myslim si, ze vyzera velmi elegantne... Ale nove autoradio sa mi tiez paci, moze byt...
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "misoo" [62.168.72.XXX] 06.12.2006  08:59

          « Re: Re: Re: radio

          mnohi nevedia, ze radio Sony je radio Visteon ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "radimoso" [195.218.17.XXX] 05.12.2006  18:32

      « Re: radio

      "Otřesné" černé rádio už mělo AUX vstup. A čím víc otřenější, tím míň pouťovější, mám ho rád.
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 05.12.2006  14:43

    VOBRAZ

    Je to zvláštní... Ford ne a ne vystihnout tu nejdůležitější balanci, totiž balanci krásy a ošklivosti. Jen tam, kde se tyhle zdánlivě protichůdné požadavky protínají, může vzniknout osobitá karoserie. C-Max je tak jasný... je tak jednoduchý... že se ti prostě musí líbit, viď. Ale jak dlouhu ti to zalíbení vydrží? Je to stejné, jako s malováním obrazů... Buďto máš voko a dokážeš svůj pohled na nějaký, byť banální motiv, přetavit svým mozkem až na plátno tak originálním způsobem, že jsou z tvého obrazu v ajfru ještě za 500 let... Anebo si koupíš digifotoaparát a ten samý motiv vyfotíš na sedm miliónů pixelů... Bude to dokonalý snímek... akorát z něho nebude skoro nikdo v tom ajfru...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 05.12.2006  14:49

      « Re: VOBRAZ

      Už víme, že nej nej nej a bez chybičky je samozřejmě VW!Odobrně se tomu říká VWPARANOMANIA... Ale dá se to léčit, stačí si od internetu na pár dní odpočinout a vše se vrátí k normálu. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 05.12.2006  14:53

        « Re: Re: VOBRAZ

        Tvůj postoj k VW je ocenitelný, leč tak úplně přesně nevím, proč jej připojuješ k mému příspěvku ;-\ :-O Snad tu píšeme o C-Maxu... o tom klučinovi s dokonale učesanou pěšinkou, co se diví, že holky letěj na rozcuchané rošťáky...
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 05.12.2006  14:56

          « Re: Re: Re: VOBRAZ

          Třeba kvůli tvýmu nicku? >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto GTI

            GTI 05.12.2006  15:04

            « Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

            ;-\ tomu nerozumím.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "cgy" [85.135.161.XXX] 05.12.2006  18:14

            « Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

            to si vystihol ;-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 05.12.2006  15:01

          « Re: Re: Re: VOBRAZ

          Takže ty jsi na pežotky, ty jeden rošťáku!!! Proto ten nick GTI >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto GTI

            GTI 05.12.2006  15:10

            « Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

            Nerozumím tomu - "ty jsi na..." To jako podle nicku soudíš kdo jako na co je?... No, to se ti kolega Alessio poděkuje ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "sk" [195.92.35.XXX] 05.12.2006  18:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

              Neviem ci si to uvedomujes, ale saskujes tu usilovne uz nejakych par rokov, takze naozaj nie je nutne sudit iba podla nicku ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "FiestaS" [84.92.105.XXX] 05.12.2006  15:18

      « Re: VOBRAZ

      Konzervativni - to ano. Presto se mu myslim, kapka osobitosti uprit neda - napriklad ta dozadu se svazujici strecha neni na MPV zcela bezna... Zas tak uplne uhlazena pesinka to nebude... A kdo ze je ten rozcuchany rostak? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 05.12.2006  15:31

        « Re: Re: VOBRAZ

        Zeptej se těch holek... ;-) (nechci tu provokovat - pssst)Tento segment je jaksi velmi problematický... ani auto, ani autobus, Ford ti chce navíc vsugerovat, že máš malé GTčko... (u S-Maxu to dotáhl až k nechtěné ironii) a to je všechno špatně. Tahla auta jsou důstojná až od segmentu o řád vyššího. A když už, pak to má být auto, co si hraje na to, co je - tedy krabice na sterilní odvoz čtyř či více lidí, v důstojnějším prostoru, než v klasickém hatch-backu nižší střední. Rozumíš, když chci coupe, koupím si coupé, když chci sedan koupím si sedan, a když chci MPV, nekoupím si rádoby raketu, nýbrž právě to MPV. Stylem se C-Max ani nepřiblíží k premiantovi - Scenicovi. To je přesně to, co je MPV (tedy jaksi "maléMPV"). Jinak volba je jasná - Peugeot 807, to je důstojný vůz tohoto zaměření.
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 05.12.2006  15:52

          « Re: Re: Re: VOBRAZ

          Tady trochu šlapeš vodu, tohle není o smyslu kategorie MPV v nižší střední, jde o to, jestli se facelift C-Maxu povedl nebo ne. A pokud jde o styl, zrovna současný Scenic bych s jeho verzemi velikostí, jako příklad stylotvornosti třídy nedával, v té klasické jí odpovídá, o.k. ale ta Grand verze, skoroEspace nebo co to má být? To je, souhlasím, nedůstojné, naopak C-Max stejně jako Touran stojí nohama pevně na zemi, hrají v portfoliu svých značek jasnou roli, nechceš kombíka, tady máš zvětšenou nižší střední.
          • 00 Reagovat !

            foto GTI

            GTI 05.12.2006  16:00

            « Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

            Grande... s tím pojmenování je problém nejen u Peugeotu :-) Já Dinare neberu tyhle rally-MPV pokusy Fordu... je to nově vygenerovaný segment, a já nevím vlastně pro koho... Vizualitu jsem popsal nahoře, jezdí to nepochybně výborně... ovšem myslím, že směr má být k drsným (byť i malým) SUV, než k rally-MPV. Vedle toho je potřeba tedy dělat ty krabice. To chápu.
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "the Greek" [81.0.227.XXX] 05.12.2006  16:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

              OK a už jsi měl možnost se v S-Maxu svézt aspoň vedle řidiče? Já už ho řídil a věř mi, že ten ostrý kabátek přesně sedí k tomu, jak se to auto chová. Ne, není to supersport, ale v rámci své třídy jede naprosto neuvěřitelně a je to první MPV, ve kterém můžeš zažít radost z jízdy. Takže i když budu mít rodinu a budu potřebovat takhle velké auto, nemusím se zříkat příjemného pocitu z řízení. Tak pro takovéhle lidi to je segment. Protože nezlob se, ale 807 a důstojný zástupce MPV? V dnešní době? To nemůžeš myslet vážně...
              • 00 Reagovat !

                foto GTI

                GTI 05.12.2006  16:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                Vážně to myslím, a věřím ti, že se ti dobře jelo... Až budeš mít, prosím tě, rodinu... jezdi hlavně pomalu... nejde o tebe, jde o tvoje děti. A tu radost si odbejvej v Caymanovi. To je přesně to, o čem píšu - MPV má být především pohodlné, nměkce odpérované, žádnej drak.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "the Greek" [81.0.227.XXX] 05.12.2006  16:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                  kde jsi získal pocit, že jsem jel jak blázen? Víš, možná kdybyses někdy nějakým moderním Fordem projel (já srovnával třeba nový Focus s Golfem), zjistil bys, že ten podvozek si s tebou povídá i v normální, sociálně přípustné rychlosti. Komunikace volantem, to co cítíš v sedačce pod ctěným pozadím - to se počítá. Alespoň u mě, protože já mám rád opravdový požitek z jízdy. S-Max mi tohle nabídne a návdavkem i jistotu, že až mi to nějaký letištní taxikář pošle z vedlejší před auto, můj podvozek na mě neušije boudu. Věř nebo ne, S-Max dovede být zároveň schopný i pohodlný. Nemusí být houpavý jako Peugeot, kterým se bojíš vjet do zatáčky rychleji, než 50...
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 05.12.2006  17:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                    :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      neregistrovaný: "misoo" [62.168.72.XXX] 06.12.2006  09:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                      :yes: :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto GTI

                    GTI 05.12.2006  18:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                    Greeku, ty bys rozplakal i Megana :-) Já tě četl a říkal si... teď Greek píše o BMW M3... a ejhle... on to C-Max... Tak prosím klid... P.S. Já nenapadám Ford za to, jak jezdí... ovšem za to, jak vypadá...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ricardo

                      Ricardo 05.12.2006  18:24

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                      Za to že vypadá svěže, dynamicky, mladě... dobře?
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 05.12.2006  18:28

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                        Jisteee :yes: ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ricardo

                          Ricardo 05.12.2006  18:58

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                          ;-) :yes:
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 05.12.2006  19:07

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                            Dobre tu argumentujes :yes: Ale jako bys hrach na zed hazel. Je dobre, ze ty dva clanky (C-Max a CrossTouran) jsou tak blizko u sebe. Kazdymu soudnymu cloveku musi byt jasne, ze Touran je s v porovnani s C-Maxem pouze k pousmani. Takovymu jaky udelal Kefalin na konci filmu Cerni baroni ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ricardo

                              Ricardo 05.12.2006  20:17

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                              Dík ;-) :yes: Snažím se, i když marně. Osobní rovinu jsem tady opustil už dávno - narozdíl od jiných jsem pochopil, že životem prověřeného nepřesvědčíš :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto GTI

                        GTI 05.12.2006  18:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                        Tys na to káp´To je ten problém. Ford CHCE vypadat svěže dynamicky a mladě... viz ta trapnost v televizi, ta reklama pomocí James Bonda na Focus... ani nevyužili nadsázku... Ford je všechno možné, jenom tohle ne. Asi se hledá. A tak, jako se našel Citroen, bude se muset najít i Ford...
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ricardo

                          Ricardo 05.12.2006  18:57

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                          Pro mě se Ford už našel. Ale to je jedno. Co prosím tě našel Citroen?
                          • 00 Reagovat !

                            foto GTI

                            GTI 05.12.2006  20:14

                            « Re: : VOBRAZ

                            Ví (c4) jak chce vypadat.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ricardo

                              Ricardo 05.12.2006  20:32

                              « Re: Re: : VOBRAZ

                              To já vím taky (jak chci vypadat) >:D Ta C4 no nevím, nevím. Tak v roce 2003 nebo kdy byl ten první WRC koncept to byla pecka, teď by to chtělo větší facelift. Kromě Picassa vlastně všechny Citroeny vypadají trochu jako hračky. Jestli to Citroen hledal... já to nehledám.
                              • 00 Reagovat !

                                foto GTI

                                GTI 06.12.2006  09:18

                                « Re: Re: Re: : VOBRAZ

                                Já také ne, ale je prostě svůj.
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              neregistrovaný: "misoo" [62.168.72.XXX] 06.12.2006  09:06

                              « Re: Re: : VOBRAZ

                              tiez som chcel v C4 "vypadat", no nakoniec som milion krad radsej ze jazdim... 8-s bravo Ford !!! :yes:
                        • 00 Reagovat !

                          foto Koloss

                          Koloss 05.12.2006  19:10

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                          To je prostě evidentní - GTI je přímo definicí konzervativce. Cokoli je nové a hlavně jiné, je špatné (nebo prostě mimo). Prostě nuda, nuda, nuda, to je to co na VW obdivuje. Cokoli je svěží a nové je pro něj "svěží", protože to jaksi nezapadlo do jeho nudy.
                          • 00 Reagovat !

                            foto GTI

                            GTI 05.12.2006  20:16

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                            tomu sám nevěříš...
                            • 00 Reagovat !

                              foto Koloss

                              Koloss 06.12.2006  00:08

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                              Ale jo, čiší to z tvých komentářů. Jak je něco jiné, nové, tak jsi proti. První golf byl vesvé době zajímavý, ty poslední se snaží zalíbit těm lidem, kteří ho kupovali tehdy.
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            neregistrovaný: "Mato" [88.212.14.XXX] 05.12.2006  21:59

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                            :yes: :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              neregistrovaný: "Mato" [88.212.14.XXX] 05.12.2006  22:02

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                              :yes: patrilo Kolossovi, sorry
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      neregistrovaný: "the Greek" [85.160.45.XXX] 05.12.2006  19:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                      V klidu buď ty a hodnoť, až se s S-Maxem projedeš. S S-Maxem, o tom jsem psal, nikoli o C-Maxu (který jezdí tak nějak normálně, v rámci třídy). Co se týče vzhledu, je to opravdu o osobním vkusu. Nové Fordy se mi líbí, Passat nemůžu ani vidět. Prostě každý má to svoje. Ale kvality podvozku se dají hodnotit objektivně.
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "mrba" [194.213.204.XXX] 06.12.2006  09:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

              Práveže tzhle rally pokusy MPV od Fordu majú šancu oslovit dost pocetnú mnozinu tatíkov, čo rady športovú jazdu, ale vacsine nevychádza na dve autá a tak spoja príjemné s užitočným. Aj uspokoja rodinu, aj si užívajú jazdu.
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "misoo" [62.168.72.XXX] 06.12.2006  12:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                tak tak :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 06.12.2006  09:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

              Hledáš něco co není, tedy obecné styly v této kategorii, VW - řízek, Ford - rally MPV, jak C-Max tak Touran jsou "krabičky" nahoru postavená kombi, obě vyjela s nějakým designem, který je aktuálně faceliftován. Pokud chceš mluvit o stylu jejich designu, pak prosím hodnoť auta před faceliftem, u nich jsem ochoten uvažovat v kategoriích jako je záměr designéra, celkové pojetí auta atd. Faceliftované verze jsou výsledkem přizpůsobení modelů novým sjednocujícím předkům obou automobilek, u VW definovaného Ppassatem, u Fordu Mondeem resp. pův. Iosisem. Prostě ty předky šoupli i na C-Max resp. Touran, z mého pohledu je pak debata o stylech rally nebo řízcích zcela mimo. Jde jen o to, komu se tahle konverze povedla lépe, v tomto případě pro mě u C-Maxu, u Touranu se passatovský předek příliš hádá s původním utilitářským zadkem. Ale pozor, nic to neříká o tom, který designérský směr je dle mého lepší, v tom jednoznačně zase hodnotím VW lépe, Passat je dokonalý, nové Mondeo pro mě zklamání, fádní "kynetika" nepřináší nic nového. Jeho předek použitý na C-Maxu sice funguje lépe než passátní prvky na Touranu, ale jestli budoucí Touran bude celý postaven v novém stylu započatém Passatem, pak jsem si celkem jistý, že kynetický design Fordu ve stejné kategorii (např. S-Maxe nebo nového C-Maxe pokud půjde v tom duchu) předčí. Ale my se tu pohybujeme pořád jen v kategorii designu, celkové zaměření auta ale není definováno pouze jím, a to co Fordu vyčítáš, že nám předhazuje auta v rádaobyrally stylu je trochu falešná píseň. On svá auta takto nestylizuje on je takto staví (i když označení rally bych nepoužil), takže pokud na to dává odkaz i do designu je to spíš podpora vyznění celého auta. Ford si svým zaměřením se na řidiče v každém segmentu, tedy i MPV, definuje svou pozici na trhu, vedle dokonalé vyváženosti vlastností Volkswagenů nebo na pohodlí a měkkost zaměřených Francouzů. Nemůže prostě udělat MPV s charakterem Scenicu, ten už tu je, musí dát akcent na něco jiného, to dělá a dělá to dobře, viz. S-Max auto roku. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "anonym" [85.70.86.XXX] 06.12.2006  18:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOBRAZ

                Presne tak on kdyz Ford vyhral pohar znacek FIA Rally je jasne ze to je presne cssta Fordu.
  • 00 Reagovat !

    foto freeman

    freeman 05.12.2006  14:45

    Kúpa

    Moja volba na kúpu nového auta padla na C-MAX. V lete budúceho roka je môj. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Mato" [88.212.14.XXX] 05.12.2006  15:03

      « Re: Kúpa

      Gratulujem :-) Urcite budes spokojny :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "misoo" [62.168.72.XXX] 06.12.2006  09:08

        « Re: Re: Kúpa

        :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 05.12.2006  14:45

    Citlivý a nevtíravý facelift

    Musím souhlasit s tím, že se povedl... Zajímavý je zejména prolom kapoty, na jiných autech jsem si toho zatím nevšiml. Povedené...
  • 00 Reagovat !

    foto Ricardo

    Ricardo 05.12.2006  15:47

    Maxíci na válečné stezce

    MAXíci táhnou Evropou a pořádně jim to sluší. Konkurence jen nemohoucně kope kolem sebe. S-MAX, C-MAX a bude B-MAX :yes: :yes: :yes: za každého z nich
    • 00 Reagovat !

      foto GTI

      GTI 05.12.2006  15:53

      « Re: Maxíci na válečné stezce

      Z nového Ka bude... KAMAX ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 05.12.2006  15:57

        « Re: Re: Maxíci na válečné stezce

        Mám obavu, že na konci všeho toho nafukování nás může čekat takový automobilový Antikli-MAX. :-) :no:
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 05.12.2006  16:15

          « Re: Re: Re: Maxíci na válečné stezce

          :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 05.12.2006  16:04

        « Re: Re: Maxíci na válečné stezce

        Doufám že Ford má aspoň trochu soudnosti ;-) Ka-MAX bude leda jako odpověd na Fox Plus a třídveřový CrossFox >:D
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 05.12.2006  16:15

          « Re: Re: Re: Maxíci na válečné stezce

          ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto cuisine

    cuisine 05.12.2006  16:13

    hmm

    tak před faceliftem to byl jeden z mých nejoblíbenějších fordíků ... na rozdíl od většiny konkurence byl pro můj pohdle líbivý a nebyl nudný .. k tomu ještě dobré jízdní vlastnosti příjemný interiér ... tak sjem zvědavej v reálu na tohle :-)
  • 00 Reagovat !

    foto marianek

    marianek 05.12.2006  17:05

    Dobry

    Pro rodinu je tohle asi nejlepsi volba. Neni to zbytecne veliky, ale vejde se tam presne tolik kolik potrebujeme. Nestesti se tam Ford ani nesnazi nacpat 7 mist. Designem je ted Ford na spici spolecne s Italama a pritom je uplne jiny. Tak ma automobilovy trh vypadat. Je to jako zdolavani Mount Everestu. Ford to bere ze zapadni strany a Italove z jizni. Na vrchol se dostanou oba a prece je cesta jina. Jsou i znacky, ktere uz mnoho let splhaji pouze z jedne a te same strany, maji cestu na vrchol uz vyslapanou a ani nepomysleji, ze by to mohli zkusit z druhe strany, kde by cesta mohla byt zajimavejsi. Vysledek je takovy, ze se vyslapana cesta stava ledovou a tyto znacky se uz na vrchol nedostanou a klouzou niz a niz. Novy C-MAX vypada dobre a o kvalite dnesniho Fordu se ani bavit nemusime.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Moik" [213.226.228.XXX] 05.12.2006  18:25

      « Re: Dobry

      Mám rád takový přirovnání :-) Pěkně napsaný, konečně změna ve stylu kterej se tu dá dočíst, super :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 05.12.2006  18:25

      « Re: Dobry

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto GTI

      GTI 05.12.2006  18:42

      « Re: Dobry

      Když píšeš o přírodě, hezky se to čte ;-) Nový C-Max, marianku nevypadá dobře. Vypadá výborně... a to je ten problém. Je to jen "hezké" auto. A tuhle kýčovou ambici musí umět ukočírovat designér... C-Max je takový přepálený západ slunce se srnkami v popředí a dokonalým kapradím... rozumíš... auto... to musí být rozervanej kaňon, drsné skály, a hojivost pramenů vod, co se na tebe spouští z těch nebeských výšek... Tohle je třeba TOURAN... neokázalý kámoš. Postav si je vedle sebe a volba je jasná. Jestli jsi baleťák, víš, co bereš, jestli jsi ovšem chlap, co se holí rašplí, přitom má srdce horký jak lávovej škvarek... také víš, co vzít. Život je krásnej... jen vědět... jen mít voko... a tu rašpli :-) ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 05.12.2006  18:55

        « Re: Re: Dobry

        Jestli je Touran ztělesněním kaňonu, drsných skal, rozervaného srdce, rašple, snad i motorvé pily.... no prosím. Smějícího se smajlíka si nechám na jindy. Prostě tě bere ta strohost tvarů, nepotěší, neurazí. Jak chceš. Spoustu lidí zase osloví hravé tvary C-MAXu. Ale vidím, že nesporné kvality designu obou těchto počinů v kategorii MPV nepopíráš. Taky tento podsegment táhnou, Scenic jim z posledních sil sekunduje a Golf Plus, Altea, FR-V jen sbírají drobty.
      • 00 Reagovat !

        foto Koloss

        Koloss 05.12.2006  19:14

        « Re: Re: Dobry

        Jen tak mimochodem - když jsem poprvé viděl faceliftovanej Touran, tak to bylo jen sloupnout nálepku a je to Opel Sintra jak vyšitej. Ne že by byl škaredý, je hezčí než ten první, ale Sintra mu byla předlohou.
      • 00 Reagovat !

        foto marianek

        marianek 05.12.2006  19:21

        « Re: Re: Dobry

        Muzes to ale videt i z druhe strany. Stejne jako se rika, ze se pes podoba jeho panovi tak ridic vypada jako auto, ktere ridi. Co ocekavas od ridice Touranu? Strohost, uniformovanost, nedodelanost, nudu..... ale kvalitu, hrubost a silu. Co ale muzeme ocekavat od ridice C-MAXU?? Krasu, bourlivost, rychlost, nezavislost, charisma..... Ktereho ridice si myslis, ze by si Karolina Kurkova vybrala??
        • 00 Reagovat !

          foto Ricardo

          Ricardo 05.12.2006  19:47

          « Re: Re: Re: Dobry

          :yes: tak to je příspěvek týdne... přinejmenším :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 05.12.2006  20:18

          « Re: Re: Re: Dobry

          Nedělej z toho karikaturu. Kdes tedy koupil ta synonyma k C-maxu :-) a koneckonců i k Touranu? Takhle tp přece nejde brát... Rozlišuj mezi těmi, kteří ví přesně, jak mají vypadat a těmi co se snaží vypadat, že to ví.
          • 00 Reagovat !

            foto Ricardo

            Ricardo 05.12.2006  20:36

            « Re: Re: Re: Re: Dobry

            A co ti kteří vypadají jak chtějí, vypadají jak nechtějí, neví jak chtějí vypadat, ví jak nechtějí vypadat, snaží se vypadat že neví jak vypadají, vypadají že se snaží něco vědět a snaží se nevědět jak vypadají?
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 06.12.2006  09:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dobry

              >:D :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto marianek

            marianek 05.12.2006  20:40

            « Re: Re: Re: Re: Dobry

            Synonyma si kupuji pouze lide bez fantazie. Avsak ty synonyma, ktere jsem napsal me napadly pri pohledu na vozy o kterych diskutujeme. Vyvolal jsi ale moji pozornost tim, jak jsi napsal, ze nektere vozy vi, jak MAJI vypadat. Toto je dost zajimavy nazor. Copak existuje nejaky predpis, nejaka sablona, nebo snad nejaky prikaz jak ma auto vypadat? Krasa automobilove nebidky je v jeji rozmanitosti. Nekdo ma rad holky, druhy vdolky. Proto te nijak neodsuzuji, ze davas prednost Touranu pred C-MAXEM. Ocividne mas sve duvodu proc se ti libi vic a vyvolava v tobe jine synonyma nez ve me. (Pokud si sve nekupujes)
          • 00 Reagovat !

            foto Klaudius

            Klaudius 06.12.2006  06:25

            « Re: Re: Re: Re: Dobry

            Odkial vies ako maju vypadat? Niekde si nakupil rozum a spravne nazory?
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 06.12.2006  06:24

        « Re: Re: Dobry

        Tak to si, chlape, totálne vedľa. Touran je, samozrejme, jeden z mála VW, na ktorý sa dá pozerať, až sa divím, že sa im v rámci dizajnovej stratégie podarilo urobiť také pekné auto. Ovšem tomuto MAXku nesiaha ani po kotníky, voči nemu je to nuda. Ford má niečo čo Touran nemá, a to je štýl a šmrnc. Postaviť C-Max a Touran vedľa seba, máš pravdu, voľba je jasná. Ale nebude to Touran. Chlap vezme C-Max. Baleťák bude možno vďačný aj za toho Tourana... Lídrom triedy bol, a to zdôrazňujem, bol Scénic. Prišli na svet mladší a sviežejší rivali, ale v celej tej plejáde vozov asi nenájdeme výraznú jednotku. Každopádne produkty Fordu nie sú na chvoste.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "ster" [84.47.101.XXX] 06.12.2006  07:58

          « Re: Re: Re: Dobry

          "Touran je, samozrejme, jeden z mála VW, na ktorý sa dá pozerať, až sa divím, že sa im v rámci dizajnovej stratégie podarilo urobiť také pekné auto." >:-[] >:-[] >:-[] to si snáď robíš srandu, ja viem , že vkus je vec každého jednotlivca, ale Touran pekné auto ??/môže byť praktické, účelné a čo ja viem čo ešte, ale pekné ? veď to je asi najnudnejšie auto zo svojej triedy , krabica na kolesách - facelift Š 1203.
          • 00 Reagovat !

            foto Jozki

            Jozki 06.12.2006  08:18

            « Re: Re: Re: Re: Dobry

            "V jednoduchosti je krasa". Asi to mal Klaudius na mysli. A ja s nim suhlasim. :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Klaudius

              Klaudius 06.12.2006  09:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dobry

              Asi tak. V rámci modelovej ponuky VW má asi najlepší dizajn. Nie je taký bezduchý a bez tváre ako napríklad Golf. Určite, sú na trhu aj krajšie a výraznejšie autá, Touran je predsa len dosť konzervatívny, ale má sympatické línie, tvári sa priateľsky, do vizáže nemá vtlačenú ani neadekvátnu dravosť, ani sa nehrá na športovca či luxusnú limuzínu. Proste vyvážené auto, ktoré možno nenadchne, ale každopádne neurazí ani nesklame.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [84.47.54.XXX] 06.12.2006  09:35

        « Re: Re: Dobry

        teba uz nikto nemoze brat vazne.tak neobjektivneho a nesudneho cloveka na forach som este nestretol.vatscina ludi uz sa len pousmeje nad tym co pises.asi nikto uz nepochybuje ze si na vyplatnej paske vw.kazdopadne goebels je nic oproti tebe v propagovani vsetkych pocinov vw.smutne na tom je ze si pernamente seres do huby.vid tvoj vyrok ze "MPV má být především pohodlné, nměkce odpérované, žádnej drak."to iste plati pre SUV segment ktory by mal byt makcsi kvoli priechodnosti v terene.cize cayenne,ktory si tu tak obhajoval je v poriadku ale c-max a s-max uz nie.proste jedna perla za druhou.chod do politiky
  • 00 Reagovat !

    foto milic

    milic 05.12.2006  21:02

    OT: ceny cee´d

    Kia už má na webu ceny cee´du. Základ 1.4 80kW za 339980, s klimou a lepší výbavou 369980, 1.6 90kW za 399980 a diesel 1.6 85kW za 429980.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 05.12.2006  23:13

      « Re: OT: ceny cee´d

      v zakladu je pry i nehorlava minikolobezka
      • 00 Reagovat !

        foto milic

        milic 06.12.2006  05:46

        « Re: Re: OT: ceny cee´d

        I ty jsi podlehl tomu nesmyslu o požáru ? To nebyl požár, to byla vatra svrchovanosti.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "misoo" [62.168.72.XXX] 06.12.2006  12:32

          « Re: Re: Re: OT: ceny cee´d

          to bolo na oslavu vyroby steho kusu !! >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Agáta Prachařová po porodu: Nečekané zjištění ohledně druhého dítěte!

Agáta Prachařová po porodu: Nečekané zjištění…

Je to už několik dní, co je Agáta Prachařová (33) maminkou druhého potomka. A pořádně si to užívá. S malou Miou…

Ani v růžovém neoslnila. Melania Trumpová sklidila kritiku za řeč před ženami lídrů

Ani v růžovém neoslnila. Melania Trumpová sklidila…

Melania Trumpová zahájila slavnostní oběd chotí světových lídrů, kteří se sešli na Valném shromáždění OSN. Její…

 

iSport.cz

Chytil zaujal nahrávkou, Jaškin se zastal spoluhráče a pobil se

Chytil zaujal nahrávkou, Jaškin se zastal spoluhráče…

Mladičký útočník Filip Chytil z New York Rangers nepřestává překvapovat. V derby proti Islanders sice jeho tým…

Hecování na Laver Cupu! Poklony Federerovi, mexická vlna i kliky

Hecování na Laver Cupu! Poklony Federerovi, mexická…

Největší tenisové hvězdy si užívají zcela mimořádnou akci. Laver Cup v Praze během prvního dne všechny…

 

Reflex.cz

Inspektor Mrázek, šplhoun Mazánek nebo dabér Louise de Funse. Před 110 lety se narodil František Filipovský

Inspektor Mrázek, šplhoun Mazánek nebo dabér Louise…

Přestože František Filipovský ve filmech a seriálech sbíral spíš menší role, patřil vždy k hereckým ozdobám…

V jednom ohni: Víte, co dělají šéfkuchaři, když mají volno? Obvykle vaří

V jednom ohni: Víte, co dělají šéfkuchaři, když mají…

Samotné jídlo už nestačí. Chce to navíc zážitek. O ten se obvykle nepostarají křišťálové lustry a stříbrné…