Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bomba: nové BMW 5 – první fotografie!

Přinášíme vám první oficiální fotografie nového BMW řady 5 a několik základních informací.
Zpět na článek
1. 4. 2003 10:49
neregistrovaný "Alex"
1. 4. 2003 10:57
neregistrovaný "anonym"
7. 4. 2003 13:41
neregistrovaný "Matej Mojzis"
1. 4. 2003 11:08
neregistrovaný "dada"
1. 4. 2003 11:18
neregistrovaný "hufuh"
1. 4. 2003 11:18
neregistrovaný "hufuh"
1. 4. 2003 11:20
neregistrovaný "krysar"
1. 4. 2003 14:37
neregistrovaný "Marty"
1. 4. 2003 14:58
neregistrovaný "Ruda"
1. 4. 2003 17:10
neregistrovaný "Ondra"
1. 4. 2003 20:07
neregistrovaný "Ruda"
1. 4. 2003 20:45
neregistrovaný "Ondra"
1. 4. 2003 21:04
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 20:06
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 20:46
neregistrovaný "Ondra"
2. 4. 2003 02:07
neregistrovaný "houdini"
6. 4. 2003 10:29
neregistrovaný "juanpablo"
1. 4. 2003 20:49
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 22:29
neregistrovaný "Trucker"
2. 4. 2003 18:32
neregistrovaný "Ondra"
2. 4. 2003 21:53
neregistrovaný "omi"
2. 4. 2003 22:25
neregistrovaný "Trucker"
3. 4. 2003 09:16
neregistrovaný "Ondra"
3. 4. 2003 21:58
neregistrovaný "Trucker"
4. 4. 2003 21:08
neregistrovaný "Ondra"
2. 4. 2003 19:11
neregistrovaný "janik"
7. 2. 2007 14:44
neregistrovaný "Frantastik"
1. 4. 2003 21:10
neregistrovaný "anonym"
3. 4. 2003 14:51
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 11:55
neregistrovaný "pepan"
1. 4. 2003 12:04
neregistrovaný "Alex"
6. 4. 2003 12:29
neregistrovaný "kimirsen"
1. 4. 2003 12:00
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 12:07
neregistrovaný "Yaroukh"
1. 4. 2003 12:02
neregistrovaný "ftakopysk"
7. 4. 2003 09:41
neregistrovaný "bombur"
1. 4. 2003 12:08
neregistrovaný "NOJONO"
1. 4. 2003 12:55
neregistrovaný "Radim"
1. 4. 2003 22:46
neregistrovaný "RENAULT"
2. 4. 2003 20:42
neregistrovaný "Carlsson"
4. 4. 2003 21:54
neregistrovaný "Vojta"
1. 4. 2003 13:15
neregistrovaný "genio"
1. 4. 2003 13:25
neregistrovaný "Tom"
1. 4. 2003 13:55
neregistrovaný "Rokba"
1. 4. 2003 13:23
neregistrovaný "Tom"
1. 4. 2003 13:56
neregistrovaný "Rokba"
1. 4. 2003 13:42
neregistrovaný "Tomáš"
1. 4. 2003 13:57
neregistrovaný "vrzz"
1. 4. 2003 13:57
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 13:58
neregistrovaný "Vrecník"
1. 4. 2003 14:07
neregistrovaný "preco Jano"
1. 4. 2003 15:03
neregistrovaný "Tom AUTO.CZ"
1. 4. 2003 19:59
neregistrovaný "Pavel"
1. 4. 2003 22:39
neregistrovaný "Trucker"
1. 4. 2003 22:49
neregistrovaný "RENAULT"
1. 4. 2003 22:56
neregistrovaný "Trucker"
2. 4. 2003 11:33
neregistrovaný "Brabus"
2. 4. 2003 17:51
neregistrovaný "RENAULT"
2. 4. 2003 18:54
neregistrovaný "anonym"
2. 4. 2003 21:34
neregistrovaný "Trucker"
3. 4. 2003 11:01
neregistrovaný "Brabus"
1. 4. 2003 21:34
neregistrovaný "Tom"
2. 4. 2003 16:25
neregistrovaný "ace3"
1. 4. 2003 20:32
neregistrovaný "preco Jano"
3. 4. 2003 13:40
neregistrovaný "jirka"
1. 4. 2003 21:17
neregistrovaný "Tom"
4. 4. 2003 03:29
neregistrovaný "chaos"
1. 4. 2003 15:41
neregistrovaný "Marv"
1. 4. 2003 16:45
neregistrovaný "daytona"
1. 4. 2003 17:15
neregistrovaný "Ondra"
1. 4. 2003 17:18
neregistrovaný "fp"
1. 4. 2003 17:23
neregistrovaný "pete"
2. 4. 2003 18:14
neregistrovaný "RENAULT"
2. 4. 2003 18:44
neregistrovaný "anonym"
3. 4. 2003 12:15
neregistrovaný "anonym"
3. 4. 2003 21:54
neregistrovaný "anonym"
21. 4. 2003 19:10
neregistrovaný "Scenic"
2. 4. 2003 22:56
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 17:37
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 18:12
neregistrovaný "Fik"
1. 4. 2003 18:41
neregistrovaný "omi"
1. 4. 2003 20:13
neregistrovaný "anonym"
4. 4. 2003 18:58
neregistrovaný "Fik"
27. 5. 2003 09:24
neregistrovaný "Fechta"
1. 4. 2003 18:57
neregistrovaný "Standa"
1. 4. 2003 20:50
neregistrovaný "anonym"
4. 4. 2003 08:27
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 18:37
neregistrovaný "Ondra"
1. 4. 2003 22:50
neregistrovaný "ace3"
1. 4. 2003 19:36
neregistrovaný "Heidy"
1. 4. 2003 21:07
neregistrovaný "anonym"
2. 4. 2003 18:11
neregistrovaný "RENAULT"
1. 4. 2003 19:59
neregistrovaný "vanos"
1. 4. 2003 20:54
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 20:57
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 21:05
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 21:32
neregistrovaný "pete"
1. 4. 2003 21:40
neregistrovaný "Quattro"
1. 4. 2003 22:05
neregistrovaný "rollins"
1. 4. 2003 22:50
neregistrovaný "PsYcho"
1. 4. 2003 22:53
neregistrovaný "Trucker"
2. 4. 2003 18:37
neregistrovaný "pete"
2. 4. 2003 21:22
neregistrovaný "omi"
1. 4. 2003 22:59
neregistrovaný "PetrXX"
2. 4. 2003 22:02
neregistrovaný "Trucker"
3. 4. 2003 10:42
neregistrovaný "PetrXX"
3. 4. 2003 22:14
neregistrovaný "Trucker"
4. 4. 2003 16:42
neregistrovaný "anonym"
4. 4. 2003 21:02
neregistrovaný "Ondra"
4. 4. 2003 21:37
neregistrovaný "PetrXX"
5. 4. 2003 12:16
neregistrovaný "Ondra"
7. 4. 2003 10:19
neregistrovaný "Xivo"
7. 4. 2003 19:03
neregistrovaný "Ondra"
8. 4. 2003 21:23
neregistrovaný "petrxx"
8. 4. 2003 21:13
neregistrovaný "petrxx"
1. 4. 2003 23:05
neregistrovaný "RENAULT"
2. 4. 2003 11:53
neregistrovaný "Nick"
2. 4. 2003 13:09
neregistrovaný "carsten"
2. 4. 2003 18:08
neregistrovaný "RENAULT"
3. 4. 2003 00:36
neregistrovaný "carsten"
2. 4. 2003 18:14
neregistrovaný "pete"
2. 4. 2003 20:38
neregistrovaný "Carlsson"
1. 4. 2003 23:20
neregistrovaný "Reefy"
2. 4. 2003 07:20
neregistrovaný "tom"
2. 4. 2003 08:23
neregistrovaný "carmik"
2. 4. 2003 18:01
neregistrovaný "RENAULT"
4. 4. 2003 03:41
neregistrovaný "chaos"
2. 4. 2003 22:40
neregistrovaný "Trucker"
3. 4. 2003 08:41
neregistrovaný "carmik"
2. 4. 2003 11:45
neregistrovaný "Nick"
2. 4. 2003 18:00
neregistrovaný "RENAULT"
2. 4. 2003 18:10
neregistrovaný "pete"
2. 4. 2003 18:15
neregistrovaný "pete"
2. 4. 2003 21:49
neregistrovaný "Trucker"
2. 4. 2003 22:44
neregistrovaný "Nedik"
3. 4. 2003 09:23
neregistrovaný "pete"
2. 4. 2003 12:19
neregistrovaný "ViKILL"
2. 4. 2003 17:56
neregistrovaný "RENAULT"
2. 4. 2003 21:57
neregistrovaný "Trucker"
3. 4. 2003 09:19
neregistrovaný "fp"
2. 4. 2003 14:58
neregistrovaný "Hakys"
2. 4. 2003 15:16
neregistrovaný "PRODAVAČ"
2. 4. 2003 15:17
neregistrovaný "PRODAVAČ"
2. 4. 2003 18:47
neregistrovaný "Bambus"
2. 4. 2003 19:01
neregistrovaný "Zdeněk"
2. 4. 2003 19:05
neregistrovaný "janik"
2. 4. 2003 19:07
neregistrovaný "Hanz"
2. 4. 2003 21:03
neregistrovaný "Já"
2. 4. 2003 21:49
neregistrovaný "anonym"
2. 4. 2003 21:57
neregistrovaný "Slávek"
2. 4. 2003 22:40
neregistrovaný "Nedik"
3. 4. 2003 04:18
neregistrovaný "SHEVA"
3. 4. 2003 17:31
neregistrovaný "misho"
3. 4. 2003 19:47
neregistrovaný "Fany"
3. 4. 2003 21:47
neregistrovaný "Martin"
4. 4. 2003 16:55
neregistrovaný "W"
5. 4. 2003 21:57
neregistrovaný "Troll"
4. 4. 2003 21:26
neregistrovaný "mistrzakm"
5. 4. 2003 06:49
neregistrovaný "David"
5. 4. 2003 12:26
neregistrovaný "omi"
5. 4. 2003 13:05
neregistrovaný "forus"
5. 4. 2003 17:57
neregistrovaný "fred1"
6. 4. 2003 12:16
neregistrovaný "kimirsen"
6. 4. 2003 23:45
neregistrovaný "vedeni"
7. 4. 2003 19:00
neregistrovaný "pete"
6. 4. 2003 23:52
neregistrovaný "vedeni"
7. 4. 2003 16:32
neregistrovaný "rotvice"
7. 4. 2003 16:37
neregistrovaný "rotvice"
8. 4. 2003 20:05
neregistrovaný "Giuri"
9. 4. 2003 19:51
neregistrovaný "Hi-con"
12. 5. 2003 20:25
neregistrovaný "Vlado"
neregistrovaný "Alex"
1. 4. 2003 10:49
Designeri BMW...
bud moc pijou nebo huli kvalitni rostlinky.... Sedma byla strasna ale petka, to je vrchol!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 10:57
Re: Designeri BMW...
aspon ze uz nema vzadu s strede tie svetielka ako 7-er. Interier sa mi nepaci, je to sektorova kuchyna, starsia generacia nemala vnutri chybu. Na dizajn si zvyknem urcite lepsie ako na 7-er, mensi sportovy paket z toho spravi velmi pekne auto. Ale mohlo by to byt trochu decentnejsie, v poslednej dobe mi pripadaju niektore BMW ako ufo.
neregistrovaný "Matej Mojzis"
7. 4. 2003 13:41
Re: FUJ!
Sorry ale co je vela to je vela. Sedmicka je nehorazne odporna, vzdy ked ju vidim tak mi je zle. Ale toto......
Oni si snad robia srandu. To keby som chcel tak AZ takto skarede auto nevymyslim. Je to hnus. Asi im tam uz uplne hrabe...
neregistrovaný "dada"
1. 4. 2003 11:08
neuveritelne
to je fakt vrchol, sestka vypada docela dobre tk sem neco slusneho ocekaval i od petky ale tohle je hruza. a ten vnitrek to je snad este horsi. oni snad chtej abych zacal fandit mercedesum nebo nedej boze audi!!!!!!
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "hufuh"
1. 4. 2003 11:18
Re: neuveritelne
... zadni svetla uz mi tak trochu zacinaj mercedes pripominat ... BMW melo vzdycke super design, ale treba Z4 se mi nelibilo ani v realu ... 7-ka nic moc na fotkach, ale v realu je lepsi ... uvnitr se clovek cejti fakt dobre
neregistrovaný "hufuh"
1. 4. 2003 11:18
Re: neuveritelne
... ty zadni svetla jsem myslel pri bocnim pohledu ... bnezda se vam?
neregistrovaný "krysar"
1. 4. 2003 11:20
Re: neuveritelne
sestka?
Mne to prijde jako treti pekny bmw, z toho asi tak prvni ktery vypada fakt uzasne! A ten vnitrek? Lepsich sem zatim moc nevidel, nez naky kulaty bakelity. Akorat ta svetla kuze je desna, to teda jo
neregistrovaný "Marty"
1. 4. 2003 14:37
Re: neuveritelne
Kolik maš doma těch Mercedesů, když si tak kritický k Audi ..... tak by mě zajímalo :o) V dnešní době je kromě image vše vyrovnáno, né-li překročeno.
neregistrovaný "Ruda"
1. 4. 2003 14:58
Re: neuveritelne
A v kolika jsi jel Merglech a Audinách? Můžu ti říct, že komfotr Mercedesu a Audi se nedá srovnávat - především odpružení Mercedesů je nesrovnatelné s Audi, kde se klepeš jak osika.
neregistrovaný "Ondra"
1. 4. 2003 17:10
Re: neuveritelne
Tak to si asi jeste nejel v a-osme, jinak bys nepsal takovy nesmysli.
neregistrovaný "Ruda"
1. 4. 2003 20:07
Re: neuveritelne
Nejdřív se nauč česky a pak kecej o A8. Mimochodem se tady vede řeč o BMW 5, to znamená, že konkurentem je A6...
neregistrovaný "Ondra"
1. 4. 2003 20:45
Re: neuveritelne
Ja se cesky ucit nemusim, ale ty by ses mel naucit se vyjadrovat. Tvuj trapnej prispevek nerikal nic konkretniho.
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 21:04
Re: neuveritelne
to se stane, kdyz pises bez diakritiky, tak z toho obcas lezou dobry hrubky, ale o to tady nejde. patrne mas na mysli audi 80, 90 a podobne, co? hlavne si vymyslet neco obecnyho, co by ty ostatni znacky nez je ta moje co nejvic pospinilo.
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 20:06
Re: neuveritelne
ktory plynovy podvozok klepe ako osika? nejako motas blbosti. Co si kupis, to mas. Ked si kupis MB so sportovym podvozkom, bude tvrdy, ked si kupis audi s normalnym podvozkom, bude makke. s MB S+E + A8 + A6 mam aku taku skusenost, takze trepes nezmysly. A ty to dobre vies. Menej citaj, viac jazdi.
neregistrovaný "Ondra"
1. 4. 2003 20:46
Re: neuveritelne
Dik.
neregistrovaný "houdini"
2. 4. 2003 02:07
Re: neuveritelne
Je to hruza,prvni facelift 3,potom 7, Z4 a ted tohle. Interier je proste katastrofa. Cena ojetych 5 se bude drzet ,mozna posledni krasny bavorak.
neregistrovaný "juanpablo"
6. 4. 2003 10:29
Re: neuveritelne
A co brzdy, už se je Audi naučilo dělat? Toto je třebe věc, která je s BMW nesrovnatelná!
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 20:49
Re: neuveritelne
Kecáš uplný hadry ty osiko.... Si asi vod někad spad, ty jezdíš určitě ve Škodárně120,tam se možný tak klepeš... A tahle pětka je pěknej hnus...
neregistrovaný "Trucker"
1. 4. 2003 22:29
Re: neuveritelne
No jo, všichni zfanatizovaní zakomplexovaní "fauvéčkáři" se ozvali. Po pravdě každá značka má něco. Mercedes je maximálně komfortní, technicky hodně vyspělý s možná mírně, ale opravdu pouze velmi mírně konzervativním designem, se kterým za posledních asi 10 let udělali neuvěřitelné pokroky, BMW je kombinací komfortu a luxusu s pocity jízdy ve sporťáku s naprosto dokonalým designem, no a abyste neřekli tak Audina má zase bezkonkurenční Quattro, šláplé TDíčka a v době příchodu současné A6 to vypadalo taky na neotřelý design, jenže ten šel postupem času do pěkných sraček. Já jako řidič většinou aut nižší střední třídy věřím, že svezení i s Audi by ve mě asi vyvolalo značné emoce a dlouho bych na něj vzpomínal a že s tou osikou to asi nebude doslova, ale fakt myslím, že v konkurenci Mercedesu a BMW je to chudý příbuzný. A ty jejich skvělé "lepené" motory Wx, které ani nejsou schopni pořádně vyladit (VW W8), to je prostě hnus, když BMW a Mercedes jsou schopni si ještě navíc bez jakékoli koncernové spolupráce vyvinout sami tak perfektní motory (BMW- četná ocenění "Motor roku"). I svou startegií je takové neslané nemastné - BMW - sport, Mercedes - komfort, Audi - ode všeho něco, ale v podstatě nic výrazného. Ještě k nové A8: že je to konzervativní, bezduchá koncernová *** raději pominu a vyjádřím se k jejímu "kralování" ve třídě luxusních vozů. S velkým zájmem jsem si četl redakční test A8 v AMS, čím že "překonává" BMW sedmičku, kterou jsem považoval a stále s klidem považuji za No.1. Dověděl jsem se, že Audi zdárně okopčilo i-Drive (no trochu ho upravilo, to jim teda nechme), začalo instalovat natáčecí světlomety (sám redaktor pochyboval o jejich smysluplnosti, ale budiž, tento prvek třeba uznávám, ale k BMW brzy dorazí taky), ale hlavně systém, který podle otisku prstu nastaví veškeré prvky podle daného uživatele, jak je uloženo v paměti. Opravdu velmi užitečné, ono je totiž u ostatních takových vozidel velký problém stisknout tlačítko s číslem paměti daného uživatele. Když to shrnu, jediný pokrok jsem postřehl v oněch světlometech a pneumatickém pérování, jež by se ale pro BMW se sportovním zaměřením zřejmě moc nehodilo. Nicméně jezděte si v čem chcete. Majitelům Mercedesů a hlavně BMW a podobných neotřelých vozidel jsem pouze vděčný, že se na ulici mám alespoň občas čím pokochat a pohladit svou autařskou dušičku.
neregistrovaný "Ondra"
2. 4. 2003 18:32
Re: neuveritelne
Opravdu nevim, podle ceho jsi poznal, ze jsou to zrovna "fauveckari"? Myslim, ze je tady spis hodne sfanatizovanejch lidi z jinych znacek. K tvejm osobnim sprostejm vyrazum se nebudu vyjadrovat, stejne by to nemelo cenu. Kdyz mluvis o motorech, tak zkus nehazet VW a audi dohromady. W8 nema s audi co delat a podivej se treba na parametry V8 4.2 nebo 4.0 TDI. Rad bych te upozornil na par detailu: 1. Audi ten jejich skvelej idrive neokopirovalo, melo uz ho davno v avantissimu ve frankfurtu. Tam se predstavovala sedma. (byl jsem tam) 2. A8 nema zadny nataceci svetla, ale pouze pridavne svetlo do boku. 3. O ty otisky nejde, jde o kompletni nastaveni vseho moznyho a ne treba jenom sedacky. 4. Sedma ma vzduchove odpruzeni taky. Tvy nazory ti neberu, ale opravdu nevim, kdo je tady zfanatizovanej...
neregistrovaný "omi"
2. 4. 2003 21:53
Re: neuveritelne
Jak ctu, tak je videt, ze kolega trucker nevi o cem pise nebo pisou v AMS bludy, ale to asi ne. A8 je perfektni po vsech strankach, ziskala spoustu oceneni, tak se s tim holt budes muset smirit.
neregistrovaný "Trucker"
2. 4. 2003 22:25
Re: neuveritelne
Ježiš, Ty seš mi nějakej citlivej. Ale k věci. Máš pravdu, že Audi nemá W8, ale zato má W12 a údajně má přijít i W10 TDI a jestli všechny "konstruují" se stejným úspěchem, tak to potěš. K i-Drivu se vyjadřovat nebudu, ve Frankfurtu jsem nebyl, tak se s Tebou nemůžu hádat, nicméně zůstává pravdou, že v tomto ohledu je BMW opět předběhlo!!! Ta světla jsou sporná (v AMS se uvádí adaptivní a také, že to osvětlování boků závisí na pohybu volantu, já jsem to pochopil jako natáčecí, nicméně ať tak či onak, tento prvek Audině chválím a uznávám. O tom pérování ale přesvědčen nejsem. Schválně jsem si teď vyhledal několik článku o sedmičce, ale nikde o tom nebyla ani zmínka a mám za to, že když jsem si nedávno četl srovnávačku Audi A8 x BMW 7 x Mercedes S-klasse, tak BMW jako jediné nemělo pneumatické odpružení. Ještě ten test pohledám.
neregistrovaný "Ondra"
3. 4. 2003 09:16
Re: neuveritelne
Ne, ja to jenom uvadim na pravou miru. Proti sedmicce nic nemam, hajim a-osmu. Urcite by ses taky ozval, kdyby o ni nekdo psal neco nepravdivyho. V cem i-drive predbeh MMI? Oba byly predstaveny stejne a i kdyz jsem to tam zkousel, tak jsem se v i-drive opravdu nevyznal, narozdil od MMI. Ale treba to nekomu vyhovuje. W12 ma slusne parametry, ale v a-osme bude patricne vyladen (tusim o 20 kW), oproti VW. W10 je krome kroutaku slabej prumer. Taky proto ted audi predstavilo V8 TDI s nejlepsima parametrama v teto tride. Adaptivni svetlo je pouze pridavne svetlo, ktere se rozsvici v zavislosti na rychlosti, volantu a smerovkach, jak si rikal. S tim odpruzenim je mozny, ze sedma to nema v serii, to nevim. Tolik na vysvetleni. Ted uz snad se mnou budes souhlasit.
neregistrovaný "Trucker"
3. 4. 2003 21:58
Re: neuveritelne
Jo no, dík za vysvětlení některých záležitostí. Jestli ale za nějaký čas narvou do A8 ten dvanáctiválec TDI, o kterým se píše na tomto webu v souvislosti s připravovaným SUV Audi (snad A7???), tak to bude fakt dost hustý. Teď se jen modlím, aby je bavor předběhl, protože jak jsi asi určitě poznal, je to moje vyvolená značka. Nicméně nechme se překvapit (ono nám asi ani nic jinýho nezbude).
neregistrovaný "Ondra"
4. 4. 2003 21:08
Re: neuveritelne
Driv nebo pozdejc to budou mit "vsichni". (jako ostatne vsechno)
neregistrovaný "janik"
2. 4. 2003 19:11
Re: neuveritelne
Jedinej zakomplexovanej je tady pan trucker, kterej nemuze ustat, ze nektery konkurenci auta sou lepsi nez ty jeho vyvoleny.
neregistrovaný "Frantastik"
7. 2. 2007 14:44
Re: neuveritelne
TAk konečně,někdo kdo to má v hlavičce v pořádku-plně souhlasím jako pracovník servisu s Tebou Truckere:_))
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 21:10
Re: neuveritelne
co se tyce novych modelu mercedesu a audi, tak ja uz sem k nim dezertoval.
neregistrovaný "anonym"
3. 4. 2003 14:51
Re: neuveritelne
nechápu o čem je tu řeč... auto jako auto, kus plechu za přehnanou cenu
neregistrovaný "pepan"
1. 4. 2003 11:55
uvidíme
Počkejte 1,5 roku a bmw se vám zase bude líbit - prostěmáte zažitou klasiku a nový věci jsou dycky nový na ty je třeba chvíli si zvykat ,já osobně jsi myslim,že BMW jsou te´d o trošku napřed ale to ukáže čas .Interier je dost dobrej vše jak má bejt :o)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alex"
1. 4. 2003 12:04
Re: uvidíme
Me se libi extravagantni design (treba u Renaultu) ale BMW? Z4 jsem v realu jeste nevidel, na fotkach vypada udesne.... Proste mam rad klasiku - sestku a sedmicku prvni generace, dvojkovou radu, CSL, trojku E30 (obzvlaste M3 a touring). Predchozi sedma a 5 E39 byly a jsou taky hezky auta, 3 E36 a E46 pred uchylnym faceliftem taky..... TOHLE JE ALE HNUS......
neregistrovaný "kimirsen"
6. 4. 2003 12:29
Re: uvidíme
hm asi davam dohromady dva jine sektory, ale... zazit? hmm pug 607 zamiloval jsem si na prvni pohled a doted bych ho bral vsemi 20, ale co se mi nelibi, se mi nelibi. nektere korejce nemohu rozdejchat doted. ale nic proti asijskym autum. kvalita tu je. hondy, subaru, lexus, mazda...
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 12:00
bez titulku
Pokud jde o design, je to velmi zdařilý "korejec" - zejména zezadu. Konec krásných klasických tvarů (současná 5-ka neměla chybu). Designéři BMW se už prostě vyčerpali.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Yaroukh"
1. 4. 2003 12:07
Re: bez titulku
vidim to taky tak, ze ten zadek zavani Asii ... naproti tomu predek je IMHO povedenejsi nez u sedmy - tedy spise mene neopvedeny ... interier se mi libi moc
neregistrovaný "ftakopysk"
1. 4. 2003 12:02
bez titulku
Je to horzne, a ake pekne auto to byvalo. Dufam ze v reale bude vyzerat lepsie ako na fotkach. Kam sa podel vsetok sportovy duch BMW? Vyzera to naozaj ako UFO! Dufam ze trojka sa takej designovej pohromy nedocka.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "bombur"
7. 4. 2003 09:41
Re: bez titulku
jedine co môžem spravit je dať ti za pravdu. Mne len srdce krvaca že vôbec dakto na toto nalepí znak BMW. A inač všetkím čo tu píšu ake je nádherné nech vytriezvejú dajú si tak lite kávy a potom sa pozrú znovu na tie pics. Ja viem len vázne jedno že skutočne ceny starých BMW pôjde závratne hore. P.S. jedine čo vázne zatial BMW stále má sú motory a v tom nikto na nich nemá. Preto navrhujem kúpiť starú 5 zohnať motor z novej zavreť sa do dielne na rok a vysledok je optimum.
neregistrovaný "NOJONO"
1. 4. 2003 12:08
Zajímavé
Musím se přiznat, že to je zajímavé pojetí nové pětky. Sedmička je bomba a tohle je zatím zajímavé chce to vstřebat ale myslím, že to bude mít skvělou funkčnost a ergonomii jako všechny vozy bmw (a když se dívám na ty motůrky tak to bude úžasný svezeníčko) Jem na to mít penízky šel bych do toho!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Radim"
1. 4. 2003 12:55
Korejec jak vyšitý
Nezlobte se na mě, ale zepředu je to jako očka korejské dívky, zadní světla mě svým tvarem připomínají ty z Mazdy 6, celkove je to nevyvazene a rozhazene. A ten patvar přídě - ledvinky jsou nějaké nemocné. Interiér vypadá dobře, auto to bude určitě jízdníma vlastnostma super - má to moc vychytávek, ale s tím designem je to fakt jestě horší než u 7xx. Jen můj osobní názor.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RENAULT"
1. 4. 2003 22:46
Re: Korejec jak vyšitý
Opravdu tvůj osobní názor. Po tvé srovnávačce zadečků s Mazdou 6 bych řekl, že bys měl navštívit očního lékaře, zajít si k psychiatrovi kvůli představivosti, anebo mi prodat všechnu ganju co máš u sebe (a bude jí asi dost)
neregistrovaný "Carlsson"
2. 4. 2003 20:42
Re: Korejec jak vyšitý
To sem nevedel ze HUNDAY ma ve znaku modrobilou vrtulku.strasnej * nova 5.
neregistrovaný "Vojta"
4. 4. 2003 21:54
Re: Korejec jak vyšitý
Teda jak to tak pročítám, tak se mi zdá, že je tady každej chytrej až to bolí. Jestli si někdo myslí, že značká jako BMW by mohla poslat do světa model, kterej neni promyšlenej, ať už se dyzajnu nebo systémů typu i-drive týče, tak je na hodně, ale opravdu na hodně velkym omylu. Vývoj jde dopředu a nemůžou bejt jenom samý klasiky. Tahle pětka jednou taky možná bude klasika. Stačí se podívat na současnou sedmičku. Každej chce pořád nový systémy a víc elektroniky a když mu jí pak naservírujou, tak je z toho vedle a má radši svojí klasiku. Podle mě jsou výroky o dyzajnu pětky jenom křupansky názory lidí, který si stejně takovýhle auto nikdy nekoupí a max. se na něj jednou budou závistivě koukat. Čili tahle diskuse je ve svý podstatě o ničem.
neregistrovaný "genio"
1. 4. 2003 13:15
bez titulku
Pokud bude nová 5ka stejně kvalitní jako předchozí model, tak to auto je jen pro ty, co kvůli prezentaci potřebují mít vpředu znak BMW....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
1. 4. 2003 13:25
Re: bez titulku
Ty máš zkušenosti s novou sedmičkou?
neregistrovaný "Rokba"
1. 4. 2003 13:55
Re: bez titulku
Blbeček je maximálně ten, kdo tímto pubertálním způsobem komentuje názor ostatních...
neregistrovaný "Tom"
1. 4. 2003 13:23
Vzkaz pro chytráka Radima
Popadni opratě a naskoč na žebřiňák.Miluji takové blbečky co v životě kolem takového auta ani nešli. Nová pětka prostě nemá chybu
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Rokba"
1. 4. 2003 13:56
Re: Vzkaz pro chytráka Radima
Blbeček je maximálně ten, kdo tímto pubertálním způsobem komentuje názor ostatních...
neregistrovaný "Tomáš"
1. 4. 2003 13:42
Pěkný
Opravdu se mi nová pětka líbí.... počkejte pár let a budete muset změnit na design negativní názor...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "vrzz"
1. 4. 2003 13:57
Re: Fiiiiiha:-)
Je to dost zajimavy-urcite se mi po par mesicich bude libit jeste vic:-), tak jako to bylo se 7. A jak sem kouk na ten predek zak mi hned pripomel Saaba-ty svetla takovy ohly na horu-podobnost tam je:-) , z boku je to hodne masivni-vysohy "plechy"na dverich, zadek je dost zajimavej-mozna az moc-nebo nezajimavej?-uvidime.... Interier by byl bomba-az na tu stredni kaplicku na displej-to se mi moc nelibi-ale z praktickeho-protislunickoveho hlediska to bude asi vychytany:-)
v BMW vedeji co delaji!! Svezenicko bude bomba!-to myslim nema cenu rozebirat-proste na 1, jako vzdy..
-tesim se, k Z4 v garazi bude urcite sluset:-))
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 13:57
bez titulku
To je škaredé auto
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vrecník"
1. 4. 2003 13:58
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "preco Jano"
1. 4. 2003 14:07
motory
tak se nechci hadat, ale nejsou nahodou ty 6 valce radovy? nebo ze by pro novou 5 udelali i novy 6 valce do V
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Tom AUTO.CZ"
1. 4. 2003 15:03
Re: motory
Chyba, opraveno. Diky.
neregistrovaný "Pavel"
1. 4. 2003 19:59
Re: motory
Ajajajajjj. To by se motoristickym novinarum nemelo stavat. Kdyz Vas o pulnoci zbudi tak byste ze sebe meli vychrlit ze BMW ma R6 a ne V6 motory.
Jinak velmi pekne auto, myslim ze bude stejne uspesne jako 7ka a ze zvysi prodeje proti ocekavani. Me by stacil ten 520d s automatem...
neregistrovaný "Trucker"
1. 4. 2003 22:39
Re: motory
Až na ten automat s Tebou souhlasím. Fakt naprosto perfektní design. Myslím, že ten dvoulitr by fakt mohl stačit, ale to bych ani nebyl já, abych nebyl vybíravý a mít na to, tak je to bez diskuse 540d, ale pokud možno manuál!!!
P.S. K těm novinářům buďme tolerantní. Je fakt, že by nás neměli mystifikovat, ale jsou to lidé jako my, tím pádem se mýlí. A ještě navíc v takové hektické atmosféře, kdy se snaží nás co možná nejdříve informovat o všech novinkách se ani není čemu divit.
neregistrovaný "RENAULT"
1. 4. 2003 22:49
Re: motory
Trucker: Koukám, že my dva se na designu opravdu shodnem. Napřed Renault, teď BMW. Oboje je bomba!
neregistrovaný "Trucker"
1. 4. 2003 22:56
Re: motory
Pravda, pravda!!!!
neregistrovaný "Brabus"
2. 4. 2003 11:33
Re: motory
Je to ty magore taková bomba, že ti toho tvýho renaulta avantime přestanou vyrábět, protože takový "korejský" *** jsou prostě neprodejný. Když přišlo svýho času na trh Ford Ka, tak byli všichni z toho tvaru unešeni a dneska po tom neštěkne ani pes.
neregistrovaný "RENAULT"
2. 4. 2003 17:51
Re: motory
Nejdřív si příteli pořádně přečti, proč Avantima přestávají vyrábět. Kvůli designu a technice to asi nebude. K tvému stylu řeči bych si tipoval nějakou tu bezduchou "střelu" od VW Group, má ji totiž každý podobný idiot.
neregistrovaný "anonym"
2. 4. 2003 18:54
Re: motory
proc tady mame zapotrebi takovy chudaky jako pan RENAULT, ktery jenom urazej a kecaj blbosti. nic proti renaultu, jedem mame doma, ale renault je u nas nejprodavanejsi import, takze podle tvyho tvrzeni s nim jezdi jeste vice idiotu nez s VW.
neregistrovaný "Trucker"
2. 4. 2003 21:34
Re: motory
Si nejdřív přečti příspěvek, na který odpovídal a pak tady mel, kdo je chudák!!! Jsem pro konstruktivní výměnu názorů, ale ani já osobně bych si na hlavu * nenechal!!!!
neregistrovaný "Brabus"
3. 4. 2003 11:01
Re: motory
Drahý frantíku tady máš něco pro osvěžení paměti:
Odvážný Avantime, který se podle managementu Renaultu měl prodávat v počtech zhruba 10.000 exemplářů ročně, se na trhu nedokázal v potřebné míře prosadit. V roce 2002 se prodalo pouhých 4661 kusů hlavně kvůli opožděnému příchodu na trh. Matra, která má výrobní a personální kapacity na výrobu 60 vozů denně, v prosinci vyráběla pouhých 15 aut za den. Po novém roce se sice poptávka podstatně zvýšila, ale stále je jednalo jen asi o 35 vozů denně.
A pokuď se podíváš na www.autobild.de ,tak se dozvíš, že spousta lidí po prvním nadšení z toho tvého "bezkonkurenčnímu designu" brzy vystřízlivěla. A o kvalitě a oblíbenosti vozidel vypovídá pouze jeden ukazetel a to když se podíváš při stejný pořizovací ceně do tabulek ojetých vozidel. Frantíci jsou např. oproti VW minimálně o 100 tis. níž.
Tak se měj ty omezený frantíku
neregistrovaný "Tom"
1. 4. 2003 21:34
Re: motory
Tak ohledne tech dieslu jeste jednou. Ze zacatku se bude prodavat pouze verze 530d a bude mit ne 193, ale 218 koni a tocak 500 Nm...!!!
neregistrovaný "ace3"
2. 4. 2003 16:25
Re: motory
chtel bych se zeptat na takovou vec.. nepripada vam ze 520d bude mit vic koni nez 136? me se totiz zda, ze je to na takovou vobludu malo.. jeden cas se tenhle motor daval do trojky, ale pak byl nahrazen tim samym, ale se 150 konma.. jo a este neco do 330cd se cpe 3,0d s 204 konma a do 730d 218koni, takze do 530d taky pride 218koni, nevim kde ste nabral informaci ze bude mit 193????????
neregistrovaný "preco Jano"
1. 4. 2003 20:32
Re: motory
jo jinak musim dodat, az to auto uvidim ve skutecnosti, tak se mne bude asi libit. Sedmicku na obrazku sem taky nemusel. Jinak mne ten zadek zas trochu pripomina 9-3 saaba. Ale dycky se neco najde
neregistrovaný "jirka"
3. 4. 2003 13:40
Re: motory
neregistrovaný "Tom"
1. 4. 2003 21:17
Re: motory
A co dieslove motory? Nechce se mi verit, ze by 520d mel 100kw, kdyz 320d jich ma 110kw...!
neregistrovaný "chaos"
4. 4. 2003 03:29
Re: motory
Tyhle dva motory se souběžně skutečně vyrábějí, současná pětka má 100 kW a trojka 110. Ovšem jedná se o dva zcela odlišné agregáty, stodesítka je CommonRail druhé generace, stovka není vůbec. Liší se dokonce i zdvihovým objemem cca o 45ccm. Otázka, jestli v nové pětce skutečně zůstane stejný motor jako v té současné, kromě čtyřventilové techniky, dvou vaček a klasického přímého vstřiku (motory na stejném stupni vývoje má dodnes např. Opel) už totiž nemá mnoho co říct.
neregistrovaný "Marv"
1. 4. 2003 15:41
bez titulku
Interiér se mi líbí moc, předek dobrej, boční linie nic moc ale ten zadek mi přijde přímo hnusnej!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "daytona"
1. 4. 2003 16:45
bez titulku
hruza, hruza, hruza!!!!
mozna jeste zadek ujde. stara petka (ktera nema chybu!!!) bude jeste vic cenena kdyz tahle kraksna dorazi:)) asi budu taky na mercedesy:)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ondra"
1. 4. 2003 17:15
Teda nevim...
To bude zase bitka. Teprve sest hodin a uz takovahle diskuze. Kdyz vynecham emoce, tak jsem teda cekal neco jinyho. Radsi bych malou sedmu. Jestli si pamatujete na studii z AMS, tak to by byla byvala bomba. Tohle proste neni muj styl. Ale technika snad nezklame.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fp"
1. 4. 2003 17:18
Korejec
Tady se snad vsichny zblaznili! Proc takovy svetla????????? To neni korea, to je... Nemam slov. Jinak intros je OK. Zlata sedma.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pete"
1. 4. 2003 17:23
Na to nemam
Zepredu je to bavor, ale zezadu? To ani kdyz zavru obe oci. At uz je merk nebo audi jakkoliv stejny jako predchozi verze, tak na tohle bych si asi nezvyk. Nezbyva nez pockat na a-sestku!!! I kdyz bude treda "malo" nova, tak aspon vim, co muzu ocekavat. A podle myho nazoru dopadne stejne dobre jako a-osma.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "RENAULT"
2. 4. 2003 18:14
Re: Na to nemam
Od A6 můžeš očekávat jednu věc jistě- 40% bude pocházet z Golfu V (čili i Octavie II), takže hodně štěstí na cestách...
neregistrovaný "anonym"
2. 4. 2003 18:44
Re: Na to nemam
vetsiho kecala sem nevidel. vzdyt ty tvoje prizpevky nejsou ani trochu pravdivy. A6 ma uplne jinou platformu nez golf a oktavka. cet sem o koncernovejch dilech a kdyz uz maj neco spolecnyho, tak je to VW+audi a skoda+seat. samozrejme ne vsechno a naopak.
neregistrovaný "anonym"
3. 4. 2003 12:15
Re: Na to nemam
Co se tyce koncernovych dilu, tak nemas pravdu. V ramci koncernu se sdili skoro vsechno a nijak se to nedeli na Seat+Skoda a VW+Audi. I v A6 najdes hromadu dilu, ktere jsou v Octavii. Jinak s tim podvozkem mas pravdu.
neregistrovaný "anonym"
3. 4. 2003 21:54
Re: Na to nemam
psal sem "samozrejme ne vsechno a naopak". jasny?
neregistrovaný "Scenic"
21. 4. 2003 19:10
Re: Na to nemam
Auto to není jenom platforma! VW group to s unifikací už přehnal. Sám to přiznal!
neregistrovaný "anonym"
2. 4. 2003 22:56
Re: Na to nemam
myslim, ze si na A6 najazdil najazdil statisice preto ju vies dobre ohodnotit. A druha vec je, ze nova generacia Renaultov ma techniku nie tak trochu dost ala Nissan + sem a tam motory ISUZU. Hodnot to, co vies a neposudzuj to, co nedokazes. Proste pis o Renaultoch a neser na ine znacky, ktore maju takisto svojich priaznivcov - a vedia, preco ich maju.
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 17:37
bez titulku
Jo pánové na sedmu se taky nepěly žadný ódy a teď vede v prodejích!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Fik"
1. 4. 2003 18:12
Re: Copak existuji jen nemecka auta???
Kdyz se nelibi BMW a Mercedes je jen pro usedle tatky:-))) tak proc nejit treba do Jaguaru, Alfy Romeo?
neregistrovaný "omi"
1. 4. 2003 18:41
Re: Copak existuji jen nemecka auta???
Jo, jaggy jsou klasika. Treba to novy Xj... design, hlinikova kastle, komfort, motory atd...
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 20:13
Re: Copak existuji jen nemecka auta???
klasika, čo má plasty a gombíky z Mondea? Ďakujem. Posledná klasická limuzína od Jaggu bol Sovereign. Len tie bolo treba mať dva.Na jednom jazdiť a druhý bol v servise.
neregistrovaný "Fik"
4. 4. 2003 18:58
Re: Copak existuji jen nemecka auta???
XJ
neregistrovaný "Fechta"
27. 5. 2003 09:24
Re: Copak existuji jen nemecka auta???
to je starej anglickej fór stejně jako proč maj škodovky vzadu vyhřívaný okno?...aby tě v zimě až ji budeš tlačit nezábly pracky! ale to jsou vtipy z konce 80. let. A co se týče gombíků, taks asi to"ty" auta ani neviděl. Spousta lidí to tvrdí, protože to slyšeli, ale když má říct kterej je to ten stejnej gombík tak neví, a i kdyby, pochybuji, že je tam víc společnech vecí "v interiéru" než např. všude zmiňovaný VW-audi-škoda-seat Třeba bude v Bugatce slunční clona z Fabie...:)
neregistrovaný "Standa"
1. 4. 2003 18:57
Re: Copak existuji jen nemecka auta???
A můžeš mi říct, kde kromě ČR vede v prodejích ? V této ( BMW 7 ) kategorii vede eSko, pak A8 a třetí je sedma.
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 20:50
Re: Copak existuji jen nemecka auta???
Tak jak koukam na tu novou petku, tak ecko jiste zustane ve svy tride nejprodavanelsi. Leda nova a-sestka ma sanci to zmenit.
neregistrovaný "anonym"
4. 4. 2003 08:27
Re: Copak existuji jen nemecka auta???
Máš pravdu ale všechn příspěvky jsou odnás nebo ze slovenska.Zadná Eu nebo USA!
neregistrovaný "Ondra"
1. 4. 2003 18:37
bez titulku
Tak jsem si prostudoval vsechny fotky a tady je muj nazor: Predni
svetla ok, to protahnuti docela ladi s ostatnimi linkami, ale
predni naraznik? Proc je tak zbytecne slozity? Nehodi se k tomu.
Bod je solidni. Zadni svetla mi lehce prijdou jako subaru, ale
nevadi. Ma bavor zapotrebi delat odrazky v narazniku jako vetsina
japoncu a spol.? No a ty koncovky vejfuku uz mensi byt nemohli.
Intros je slusnej, ovladani predelany, ale to ovladani oken? To
se asi nebude dobre ovladat. Muj celkovy dojem je hodne
skepticky, ale uvidime. Urcite si najde svoje zakazniky.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ace3"
1. 4. 2003 22:50
Re: bez titulku
chce se mi brecet! kde je tech skoro 30let nejhezciho designu v evrope????!!! kdyt bavorak je klasika- nema zapotrebi sklebit se na lidi predni maskou aby se za nim kazdej otocil (ala renault).. takze strategie: kupujte stary petky, dokud nepridou novy a modlete se aby nespasili TROJKOVOU RADU!!!!!!!!!
neregistrovaný "Heidy"
1. 4. 2003 19:36
bez titulku
Vyzera celkom dobre, budeme si asi dlhsie zvykat na predlzene predne svetla a zadok zlahka pripominajuci Subaru Impreza 2002. Chcelo by to VELKE 18-19 palcove kola v style M, velky vyfuk a bolo by to super auto. Verim ze ked sa mercedes neumudri a nepolepsi v designe napr v smere BMW alebo Opel tak sa nanho vsetci vyseru. Je to sice klasika ,,hvezda z nebe mercedes,, ale design 10 rokov ten isty. Som rad ze BMW pristupilo k radikalnjsiemu ponatiu designu a paci sa mi ich vydibytok. Inak ta studia v AMS bola fakt kurevsky vymakana. a zenicko v patke bude urcite skvele a vlastne ako sme zvyknuty. A to ze stara patka bola taka uspesna, ved ani ta sa na jej zaciatku skoro nikomu nepacila ked u BMW presli od 4 kulatych svetiel v predu k tynm krasnym podlhovastym...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 21:07
Re: bez titulku
nevim, nevim, podle me i kdyz bude mercedes porad stejnej, tak bude nejprodavanejsi. jo image je image.
neregistrovaný "RENAULT"
2. 4. 2003 18:11
Re: bez titulku
Raději bych nesrovnával image S-class a sedmičky. Protože jinak sbohem S-class.
neregistrovaný "vanos"
1. 4. 2003 19:59
úprava obrázků
Možná se mi to zdá, ale když jsem se díval na fotky na www.autobild.de přišlo mi, že některé co jsou tady, jsou trošku "zdrcnutý" Prostě tomu autu přidávaji opticky kila navíc. Schválně se tam koukněte, jestli jsem tak pidlovokej a nebo to tak vážně je
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 20:54
Re: úprava obrázků
Mne pripadaj pomerne stejny. Ale fotkama to asi nebude.
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 20:57
tady se nekdo zblaznil
at zijou vsechny korejsi a jim podobny spatlaniny!!!! tohle neni bmw. nezbyva nez doufat, ze je to jenom APRIL.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
1. 4. 2003 21:05
designova katastrofa
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pete"
1. 4. 2003 21:32
bez titulku
Uz tech redaktoru auto.cz mam fakt dost. Na jiny nez nemecky auto pejou samou chvalu, ale obracene jen samy narazky: problemy s designem, mohutne a tezke (to je chyba?), kulate vydechy jsou lacine, vsechno je OPTICKY divny, opajcly atd. Popiste vsechny parametry a dalsi zajimavy veci a osobni emoce si nechte treba do diskuze. Nebo aspon piste podle meho nazoru.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Quattro"
1. 4. 2003 21:40
Audi
Ještě že tu je to AUDI. S BMW to jde z kopce...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rollins"
1. 4. 2003 22:05
bez titulku
ty prase
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PsYcho"
1. 4. 2003 22:50
BMW Power FOREVER!!!
Já to vidím tak lidičky, že až to auto uvidíme v reálu, tak nám všem vypadnou oči z důlků a klekneme před ním na kolena... Teda alespoň mě to určitě čeká. Sedma se mi na fotkách taky moc nelíbí a když jí vidím v reálu, tak se můžu uslintat... Ani nemluvím o tom, jak by jsme byli vyplesklý ze svezení... Ze svezení ve stávající M5 jsem se vzpomatovával snad tejden a daších 100 kobylek navíc??? To už je na Dr.Chocholouška a svěrací kazajku...
Jinak ti co říkali, že desertovali k Audi nebo Medvědům nechápu. NEW BMW jsou sice trošku vyšokovaný, ale alespoň nevypadaj všechny stejně jenom každý trochu jinak přifouklý. A když u BMW potřebujou novej a silnější motor, tak ho neukradnou někomu koho spolkli, ani na starej motor nehoděj turbo (popřípadě rovnou dvě),ale vyplivnou buď uplně novej motor nebo ho alespoň dostatečně překopou (a ještě ke všemu sami - nepotřebujou, žádnou ladičskou firmu)...
Je to můj názor a nikomu ho nevnucuju, tak ne že mě tu hned někdo seřve... Huj
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Trucker"
1. 4. 2003 22:53
Ach jo
Já už jsem z toho normálně zoufalý. Jedna z mála automobilek, která se dnes nebojí riskovat a dělat skutečně parádní, originální a neokoukaný design a vy jí všici tak kritizujete. Já beru, že každý máme jiný vkus, ale takové odvážné počínání si zaslouží odpovídající uznání. Já jen doufám, že většina lidí, kteří na to opravdu mají, sdílí se mnou stejný názor a BMW půjde pěkně kupředu. Vždyť se jen mrkněte třeba do AutoTipu, na kolika projektech BMW v současnosti usilovně a hlavně samo maká. A co dělají ti ubožáčci od Audi? Jen hledají co by okopčili a zkoušejí si všemožně skládat koncernové díly, aby jim z toho nakonec něco "potenciálně úspěšného" vylezlo. A nic proti Mercedesu, ten do toho taky celkem šlápl, ale BMW is the BEST!!!!!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "pete"
2. 4. 2003 18:37
Re: Ach jo
Ten zadek je opravdu originalni!!!! Vetsi slataninu sem nevidel.
neregistrovaný "omi"
2. 4. 2003 21:22
Re: Ach jo
Truckere, ty jsi ale omezenec. Basni si o tvy nadherny petke, ale neurazej a nelzi o jinych automobilkach.
neregistrovaný "PetrXX"
1. 4. 2003 22:59
Co takhle ctyrkolka ???
MB "E" nabizi u silnych benzinu 4MATIC, u dieselu zatim ne, predpokladam, ze by bylo velke plus u nove "5" nabizet ctyrkolku, vzdyt BMW ho umi jak u "3", tak i u X5 a tak proc ne u "5" ??
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Trucker"
2. 4. 2003 22:02
Re: Co takhle ctyrkolka ???
Jo, to máš pravdu, ale četl jsem, že současný systém pohonu 4x4 od BMW není úplně ideální, nicméně s řadou X3 má přijít zbrusu nový systém a potom se ho snad dočkáme i v dalších modelech. Taky jsem fanda čtyřkolek (jednu máme i doma).
neregistrovaný "PetrXX"
3. 4. 2003 10:42
Re: Co takhle ctyrkolka ???
Osobne si myslim, ze z trojlistku luxusnich nemeckych znacek je na tom nejlepe Quattro od AUDI, co se tyka pohonu vsech kol. Ctyrkolka je fakt dobra, tuto zimu jsem se o tom presvedcil. Pokud chces ctyrkolku a jeste k tomu slusny diesel, tak mas smulu - MB 320CDI, 400CDI a BMW 530d, 540d se proste ve ctyrkolkach nedelaji. Nakonec Ti zbyde A6 s motorem 2.5TDI a nic jineho.
neregistrovaný "Trucker"
3. 4. 2003 22:14
Re: Co takhle ctyrkolka ???
Asi to tak bude. I když nevím jak je na tom 4-Matic, opravdu se všude píše a ve všech testech prokazuje, že Quattro je opravdu špica. No a ve zbytku Tvého příspěvku máš taktéž bohužel pravdu. To Audi, i když s "vyfáraným" quattrem bych ale nebral!!! Pevně věřím, že ten nový systém 4x4 od BMW bude přinejmenším na stejné úrovni jako quattro a že se v modelové škále BMW více rozšíří.
neregistrovaný "anonym"
4. 4. 2003 16:42
Re: Co takhle ctyrkolka ???
4MATIC je jen obchodni nazev u Volkswagenu pro system Quattro, ktery ma AUDI. Oba dva systemy vyuzivaji Torsen diferencial a jsou totozne. Mas pravdu, ze 2.5TDI je horsi motor, oproti BMW 530d nebo MB E320CDI, proste toci vyssi otacky, coz je dano konstrukci pumpe-duse narozdil od common railu, nehlede na to, ze objem nicim nenahradis. AUDI proste chybi diesel 6-valec s objemem okolo 3 litru. Asi jim bude i dlouho trvat nez do A6 daji novy motor v A8-4.0 TDI. Ackoliv MB jiz ma E400CDI a jak je videt, tak i u BMW bude 540d. Proste ve stredni vyssi tride Ti nejvetsi skalu motoru nabizi MB a pak BMW ..... pak az AUDI
neregistrovaný "Ondra"
4. 4. 2003 21:02
Re: Co takhle ctyrkolka ???
Kdyz nevis, o cem pises, tak to radsi nepis. 4MATIC je mercedesu. Asi jsi myslel 4MOTION. Pouze v toauregu a phaetonu je koncepce stejny jako quattro. Jinak klasicky 4M je bez thorsenu. Totozny ale neni. Podivej se do AMS, kde testovali pohony 4x4 a uvidis, ze toaureg na A4 quattro proste nestacil. A to je co rict.
Proc srovnavas 2.5 s 3.0? To neni moc objektivni. (MB 2.7 130 kW, bmw 2.5 120 kW a audi 2.5 132 kW) Ted srovnavej. S tou nabidkou mas pravdu i kdyz audi uz chysta do novy A6 3.0 TDI 157 kW (bmw 3.0 142 kW, MB 3.2 150 kW)
neregistrovaný "PetrXX"
4. 4. 2003 21:37
Re: Co takhle ctyrkolka ???
Jo, to jsem popletl 4MATICx4MOTION. Presto trvam na tom ,ze 4MOTION je totozny s QUATTRO.Tedy alespon to tvrdi prodejce VW a na dukaz toho mi poskytl vynatek z podrobneho manualu VW Passat r.v.2002, kde skutecne TORSEN diferencial je zakresleny a cely princip fungovani odpovida QUATTRU.
neregistrovaný "Ondra"
5. 4. 2003 12:16
Re: Co takhle ctyrkolka ???
Jo, asi to bude passat misto toauregu, protoze jinak by nebyla A4 v tom testu lepsi. To cislo zrovna nemam, ale to je vlastne jedno. VW moc neznam, protoze se o nej nezajimam.
neregistrovaný "Xivo"
7. 4. 2003 10:19
Re: Co takhle ctyrkolka ???
Pokial ide o porovnanie motorov tak sa nepozeraj len na objem a papierovy vykon. Klasicky - MB vyssi vykon ale ked prislo na jazdu BMW bolo rychlejsie. Napr. v torjkovej rade pri 3.0d bol vykon a hlavne krutiaci moment zamerne znizeny, pretoze ostane casti auta neboli vyssie vykony dimenzovane. Teraz ma 3-ka 3.0d 150 kW. … Len tak BTW ked BMW malo 320d - 100 kW tak koncernove TDI 81 kW
neregistrovaný "Ondra"
7. 4. 2003 19:03
Re: Co takhle ctyrkolka ???
To ja asi nevim. To napis tem, co srovnavaj 3.0 s 2.5.
neregistrovaný "petrxx"
8. 4. 2003 21:23
Re: Co takhle ctyrkolka ???
Asi to spatne vyznelo ode me - jsem zastance ctyrkolek a ve stredni vyssi tride pokud chces ctyrkolku a navic jeste diesel, nezbyde Ti nic jineho nez AUDI A6 a nebo Allroad oboji 2.5TDI. Skoda, ze AUDI vari v teto tride pouze z jednoho motoru 2.5TDI a ten se fakt neda srovnavat s 320CDI, ci 530d a uz vubec ne s 400CDI ci 540d. Abych neutikal od tematu - myslim, ze pokud by BMW zavedlo ctyrkolky pro dieselove motory 530d a 540d, tak by to bylo dobre pro ty, co preferuji silny diesel a navic ctyrkolku.
neregistrovaný "petrxx"
8. 4. 2003 21:13
Re: Co takhle ctyrkolka ???
Jo, mas pravdu, ze 530d je o neco rychlejsi nez treba E320CDI, myslim, ze 530d ma z 0-100 za 7,7sec a E320CDI ma za 8.2sec ... asi zalezi na kazdem kilogramu, MB E je asi i o neco tezsi nez 530d
neregistrovaný "RENAULT"
1. 4. 2003 23:05
JUCH
To bylo keců, když přišla na fotkách nová sedma. Teď když projede ulicí, se 80% kolemjdoucích, či kolemjedoucích s úžasem otáčí a bledne závistí. Když podobně projede S-class, otočí se tak 20% a když A8 tak si toho všimne jen zaujatej VW-fanda (hrůza- tyhle lidé).
Osobně mě nová pětka podrazila nohy i na fotkách, takže až ji uvidím live, tak se asi poseru (pardon). Je to prostě obrovský krok vpřed s vylepšeníčkem oproti sedmičce, v podobě řadičky. BMW přeju úspěch, poněvadž je to poslední bašta německých značek dělající krásná auta.
Jinak už s napětím očekávám definitivní verzi šestky, jejíž minulý model je pro mne dodnes nejkrásnějším vozem BMW. Protože jestli bude nové pětce podobná, tak sbohem SL!!! GO BMW GO!
...nicméně to nemění nic na faktu, že nejlepším přibližovadlem všech dob je Renault Laguna II Grandtour 2.2dCi Dynamique!!!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Nick"
2. 4. 2003 11:53
Re: JUCH
... ach jo. dalsi mezi nami
neregistrovaný "carsten"
2. 4. 2003 13:09
Re: JUCH
boze kolik ti plati v renaultu ze tu pises takovy nehorazny bludy ? anebo fakt moooooc hulis co ? Jinak byl sem fanda BMW dokud neprisla sedma a tep tahle 5 no kam ten design speje
neregistrovaný "RENAULT"
2. 4. 2003 18:08
Re: JUCH
Kolik mi platí v Renaultu? Za to, že si chválím vlastní pekáč? Pokud ty si svoji popelnici nechválíš, tvůj problém, já jsem se svoji maximálně spokojený. Jinak to měl být vtípek, nejlepší je přirozeně Skyline GT-R (OK, Laguna je až druhá), ale bohužel se mi ho stále nepodařilo sehnat...
Jináč nevím, proč by mě měl Renault platit za vychvalování BMW, což byla tříčtvrteční náplň mého příspěvku.
neregistrovaný "carsten"
3. 4. 2003 00:36
Re: JUCH
boze renaulte ty ses ale peknej magor,ja si chvalim svuj pekac ale umim byt i objektivni vw ma sve chyby,prirozene, ale tvrdit ze renault je nejlepsi no to chce hodne THC v krvi.Bud ses fakt tak omezeny nebo ti plati v renaultu at ti delaj reklamu ? co bude pravda, se obavam ze oboje.
neregistrovaný "pete"
2. 4. 2003 18:14
Re: JUCH
To si nekde cet, nebo si celej den stal na ulici a sledoval, za cim se lidi otacej? Dobra blbost...
neregistrovaný "Carlsson"
2. 4. 2003 20:38
Re: JUCH
Ty si asi debilni!!!
neregistrovaný "Reefy"
1. 4. 2003 23:20
Koncept
Před několika měsíci bylo možné spatřit první fotky nové 5, například v AMS. Design neměl chybu, zachoval pro bmw typický sportovní styl. Proto mě oficiální fotky nemile překvapili, hlavně protažené přední a zadní světlomety připomínající "šikmé" oko. Japonské automobily jistě udělali pořadný skok dopředu (mazda6), nicméně bmw je rozhodně nemá zapotřebí kopírovat. Současná 5 má po faceliftu správně dravý výraz, M3 je jedno z nejpřitažlivejších aut, tak proč takové výstřelky? Pokud bude následovat tento nový design i příští trojková řada, nepřesvědčí mě pro koupi ani skvělé motory...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tom"
2. 4. 2003 07:20
bez titulku
Nova sedmička a teď tohle, to si ten amik co vede design BMW dělá * neee?!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "carmik"
2. 4. 2003 08:23
Konec starých časů
Design nových modelů mne:1) nadchne na první pohled 2) osloví až po delší době 3) nikdy mi nic neřekne. Avšak hodnocení deignu si vždy nechávám raději až po shlédnutí skutečnosti. To co na foto může vypadat skvěle ještě nemusí skvěle vypadat v reálu a naopak. Pro mne není nová 5 v kategorii 1), asi jsem už nějak konzervativní. U BMW mne nejvíce designově oslovila 3Coupé (E46) a pak si ještě s láskou a slzou v oku vzpomínám na M1. V interiéru nových modelů BMW mi trochu vadí ta prostřední "kaplička", po ergonomické stránce jsou však na špici. Těším se na první svezení a věřím, že opět to bude to pravé BMW. Vznikající podvozek,výborné motory bez turba a nejlepší sedadla v automobilovém světě. Přesto osobně dávám přednost Lexusům a ne kvůli designu i když SC430 je velmi povedené.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "RENAULT"
2. 4. 2003 18:01
Re: Konec starých časů
Lexus beru. IS300 SportCross je nádhera. Škoda že se dělá jenom s automatem.
neregistrovaný "chaos"
4. 4. 2003 03:41
Re: Konec starých časů
Lexus IS už existuje i třílitrem! Nevim, jestli se už prodává, ale bude to těžká bomba!
neregistrovaný "Trucker"
2. 4. 2003 22:40
Re: Konec starých časů
Já nevím, ta 430 mi připadá trochu nevýrazná, ale technicky je to prý dělo jako bejk. Podle mě je nejpovedenější Lexus IS 200, až na jednu bolístku všech Lexusů - pouze 1 motor v nabídce pro každou modelovou řadu. Škoda, přeškoda, ale jinak good!!!
neregistrovaný "carmik"
3. 4. 2003 08:41
Re: Konec starých časů
Trucker: viděl jsi SC430 in natura, já jsem s ním i jezdil a upozorňuji Tě, že v reálu je to nádhera, musíš to vidět stát mezi ostatními auty.
neregistrovaný "Nick"
2. 4. 2003 11:45
bmw ?
zrejme designeri z renaultu a bmw chodi do stejny hospody. po par panacich si sedaji k pocitacum a vysledkem jsou neprodejne kousky na skladech. kluci, co blbnete, vzdyt se na to neda koukat ! pro vasi informaci, moviti klienti opet nachazeji mercedes a ja se jim nedivim. a nakonec takova poznamka, radsi budu jezdit v "usedlem" VW nebo AUDI, nez ve smesnem eurokorejci. ahoj !
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "RENAULT"
2. 4. 2003 18:00
Re: bmw ?
Proč si vložil mezi VW a AUDI slovíčko "nebo"? Copak nejde o totéž?
neregistrovaný "pete"
2. 4. 2003 18:10
Re: bmw ?
Ach jo, zase jeden omezenej, co ze srdce nenavidi nemecky auta. Nema cenu to komentovat.
neregistrovaný "pete"
2. 4. 2003 18:15
Re: bmw ?
sorry, jen nektery...
neregistrovaný "Trucker"
2. 4. 2003 21:49
Re: bmw ?
Tady je jasně vidět, jak je náš národ zfanatizovanej tím debilním VW Group! Že tu naprostá většina odsuzuje BMW, to skoro nikomu nevadí, ale nedej bože, aby někdo řekl něco proti VW, Audi a těm ostatním zrůdám, to se můžou všichni posrat!!!
neregistrovaný "Nedik"
2. 4. 2003 22:44
Re: bmw ?
Já mám k bavorům odjakživa dost kladnej vztah a až doteďka jsem pětku miloval,ale tohle se mi fakt nezda. Doufam,že M5 neztratí nic z toho co měla. A Volkswageny s audinama jsou nahodou v pohode auta. BMW je pro kapka jinou klientelu...
neregistrovaný "pete"
3. 4. 2003 09:23
Re: bmw ?
Ne, jsou zfanatizovany PROTI VW, protoze se nemuzou vyrovnat s tim co dela se skodovnou a ze uz nikdy nebude to co byvala.
neregistrovaný "ViKILL"
2. 4. 2003 12:19
Voda na mlýn pro Mercedes
Myslím, že to už designéři od BMW opravdu přehnali. Přidadá mi, že designový koncept nejvíce připomíná kreace korejských mistrů designu od firem hyundai, kia, nebo ssangyong. Díky bohu za design který razí mercedes. Včera jsem se kochal novým éčkem v černé barvě a tomu prostě není co vytknout.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RENAULT"
2. 4. 2003 17:56
Re: Voda na mlýn pro Mercedes
Kam ten svět spěje, když už se lidé kochají i černým nudným éčkem?
neregistrovaný "Trucker"
2. 4. 2003 21:57
Re: Voda na mlýn pro Mercedes
Náhodou, nech být, ve verzi Avantgarde s těma nádhernýma litinama, to musí být paráda. Sice to není taková designová palba, jako bavor, ale mě se to nudné rozhodně nezdá (možná minulá generace, ale tohle ne)!
neregistrovaný "fp"
3. 4. 2003 09:19
Re: Voda na mlýn pro Mercedes
Minula generace byla tezka, slusta a ani trochu se mi nelibila. Tedka vypada velmi dobre a vubec mi nevadi, ze se v zasade moc nezmenila.
neregistrovaný "Hakys"
2. 4. 2003 14:58
BMW ztrácí...
Bojím se, že BMW svými designovymi výstřelky pomalu ale jistě ztratí to, co celé minulé půlstoletí nabývalo. Vzdycky to byla auta, ktere vypadaji porad stejne, a pritom jsou to nejlepsi, co muze byt. Kdyz vedle sebe postavite par poslednich modelovych rad BMW 5, vzdycky v jadru uvidite to stejne, i kdyz kazde to auto obrovsky pokrocilo oproti predchozimu modelu...ale s timto si nejsem jisty...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PRODAVAČ"
2. 4. 2003 15:16
LÍSTEK NA FOTBAL
Prodám lístek na dnešní fotbal, sektor F3, 14. řada, 450 Kč, tel. 602 640 141.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PRODAVAČ"
2. 4. 2003 15:17
bez titulku
Prodám lístek na dnešní fotbal, sektor F3, 14. řada, 450 Kč, tel. 602 640 141.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bambus"
2. 4. 2003 18:47
Design
Nova petka je super ostatne jako kazde BMW Co se tyce vzhledu tak si myslim, ze v realu to bude lepsi a i kdyby ne takto neva protoze je to fakt pekne auto i kdyz soucasna M5 asi vypada draveji... jsem zvedavy na novou M5....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdeněk"
2. 4. 2003 19:01
Tak je to tady BMW je designová mrtvola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pane bože čeho jsem se to dožil. Myslel jsem že po šoku se sedmičkou, že už si nemůžou dovolit takovéj hle šok. Vida mýlil jsem se. Z Bmw zbyli jen špičkový podvozek a motory. Zbytek je v *. Ať žije mercedes S a E a audi A8.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "janik"
2. 4. 2003 19:05
bez titulku
Tak sem si to vsechno procet a nektery clanky sou dost otresny. Ja nefandim VW ani renaultu ci mercedesu (to pisu pro ty idioty co by me tam hned zaradili), ale tohle je podle me hruza. Neni to ani originalni ani extravagantvi. Komu se to libi tak mu to neberu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hanz"
2. 4. 2003 19:07
absolutni peklo
Sedmickou to zacalo, proti Z4 nic nemam, ale tohle je totalni kybl! BMW jde do kytek. Posledni pekny auto je faceliftovana trojka!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Já"
2. 4. 2003 21:03
Fuj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
2. 4. 2003 21:49
Hruza
Ve snaze se odlisit zplacat neco takovyho????? To nechapu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Slávek"
2. 4. 2003 21:57
Sbohem bavoráku.
Až do dnes platilo, že když se řekne bavorák, tak si každý představí agresivní krásné auto s charakteristickým vzhledem, kterého si každý všimnul a které si nemoh nikdo splést. Kde jsou ty časy? Designéři si prostě řekli, že to skusí jinak. Nejdřív skazili sedmičku a teď i pětku. Tento nový design je prostě patlanice. O ničem nevypovída, Charakter je ten tam a agresivní vzhled, který dával všem najevo, že si nemají zahránat si dává asi v kufru "dvacet". Uznávám, že motor s výkonem 500 kobyl je protě síla, ale bavorák to už není.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nedik"
2. 4. 2003 22:40
Není špatnej...
NEní vůbec špatnej,ale oproti staršímu modelu nevypada tak dravě. A to se mi doposud na pětce líbilo nejvíc. Počkám si na M5...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SHEVA"
3. 4. 2003 04:18
bez titulku
VYZERA JAK NEJAKY KOREJEC SIKMOOKY. ABSOLUTA HROZA. NIC HORSIE SOM OD BMW NIKDY NEVIDEL A DUFAM, ZE ANI NEUVIDIM. TEN POSLEDNY DIZAJNOVY TREND V MNICHOVE IDE SPATNYM SMEROM. POSLEDNE KRASNE AUTO OD BMW BOLA Z3. A PREDTYM 3-KA A 5-KA- KLASIKA. ANI NOVA 3, CI COMPAKT NIE JE NIC PRE MNA.
MOMENTALNE KRALUJE MERCEDES BENZ-1.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misho"
3. 4. 2003 17:31
to nemyslite vazne
neverim neverim bud sa uvas niekto hral v adobecku ale tie fotky su cista fotomontaz len treba otvorit oci...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fany"
3. 4. 2003 19:47
To bude zas pakarna
Hrozne elektroniky a vsechno sebude * jako u sedmi! Motory stejny jako sedma! Velke plus je radici paka!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martin"
3. 4. 2003 21:47
bez titulku
Já si myslim, že nemusíme používat tak silná. Určitě ani jedno ze zmiňovaných vozů(A8,7 a Esko) není špatný, ale jsou jinak pojatá. Dále se přikláním k tomu, že není dobrý působ koncernu WV, že snaží spolknout celou automobilovou Evropu. To by potom mohlo dojít k tomu, že ať si koupíme Ferrari ,Audi či Aston tak bude všude stejnej motor s přeprogramovanou jednotkou a nebo přidaným turbem. Co se týče taho jak vypadají nová BMW, tak si myslím, že se ubírá správnou cestou, která se ovšem nemusí konzervativním lidem zamlouvat. Jinak po jídních vlastnostech jsou jejich vozy bezkonkureční(M5, M3csl...)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "W"
4. 4. 2003 16:55
Zlatej novej Accord
No dyť to říkám, zlatej novej Accord
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Troll"
5. 4. 2003 21:57
Re: Zlatej novej Accord
si si nepomylil diskusne forum, triedu auta a mozno este nieco ine?
neregistrovaný "mistrzakm"
4. 4. 2003 21:26
Nadhera, BMW is The Best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je to krasny auto stejne jako ostatni BMW. Přiznivcy Mercedesu at zalezou!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "David"
5. 4. 2003 06:49
bez titulku
Co dodat, v BMW dnes již staré pětkové řady jsem najezdil přes 100t Km. Pár věcí mě vadilo. Trochu mě zarazilo, že u nového vozu mi začalo hořet ventilátor a jen náhodou nechytlo celé auto (změna dodavatele ventilátorů Siemens - Bosch). Podvozek a motory vynikající. Stejně tak i design (zejména v "M paketu"). Nový design "made in USA" mě však neuchvátil, na sedmičku jsem si nezvykl a asi už nezvyknu. Stejně tak si myslím, že špatný je interiér a to i objektivně ergonomicky. Když se dneska podíváte na styl MB/BMW/Audi potom MB je až příliš líbivé, BMW až příliš extravagantní a Audi až příliš nenápadné. Osobně si myslím, že však MB a Audi zachovávají určitou kontinuitu designu. BMW se však rozhodlo odlišit a mě se to jednak nelíbí a za druhé si myslím, že obecně to není od BMW fér. Jako by říkalo to co jsme dělali doposud bylo špatně a teď to je teprve ono. Prostě si myslím, že je BMW zmlsané pověstí a odbytem a to není dobře. Problémy s elektronikou mají všichni, ale proč například kličky dveří jsou z plastu (opravdu to není kov, dvě se mi v zimě zlomily), proč u pětky ve dveřích nejsou ani odrazky ale "odrazková samolepka", proč má nová sedma joystick iDrive z nastříkaného plastu..... a to vše u aut kolem 2 mil Kč....Přeju BMW lepší design a víc kvality, určitě to však nejsou špatná auta. Při pohledu na novou 5ku to u mě vyhrává MB E nebo A8 (A8 je jiná třída to vím, ale novou A6 jsem ještě neviděl a A8 v základu bude stát podobně jako 545i ve výbavě).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "omi"
5. 4. 2003 12:26
Re: bez titulku
S tim designem s tebou souhlasim. Jinak ja sem detailista a co mi treba vadi na bmw jsou prave ty detaily. Pokud mas "zakladni verzi" trojky nebo petky, tak nedostanes ani kliky v barve. Ochrany listy sou taky cerny, mozna prakticky, ale za ty prachy? Nebo treba petka po faceliftu jeste ma v treti brzdovce normalni zarovku. I Oktavka uz ma od zacatku diody. Mozna to sou blbosti, ale...
P.S. Sedma a nova petka, to uz je neco jinyho.
neregistrovaný "forus"
5. 4. 2003 13:05
Re: bez titulku
Jedine BMW jde designem dopredu. vypada jako ufo a to je podle me dobre. nova A3 vypada uplne stejne jako stara - jako kazdy novy audi. kdyby mercedes nevymyslel novy kulaty svetla, tak by od 190tky vypadal taky uplne stejne, a to uz je myslim 20 let!
neregistrovaný "fred1"
5. 4. 2003 17:57
pekna petka, renault proboha ne!
Moc pekny design.Me se to vozitko libi, ovsem ten interier je skutecne az prilis strohy.Mam objednanou trojku, jeste mesic cekani.Mozna jsem mel jeste chvili pockat a jit rovnou do teto nove petky.Nu coz, kdyz tak dam tu trojku manzelce a bude.Precetl jsem si tady, ze 204 k bude mit pouze 3coupe.Neni to pravda,moje trojka bude ve verzi touring a v objednavce mam v kolonce vykon: 204 ks.Specialne jsem volal prodejci, abych si to overil a ten mi to potvrdil.Takze nove parametry motoru 330d touring, jsou 204 ks,maximalka 237 km/hod., prum.spotreba 6,8l/100km.Montovat se bude( od 4/2003) do vsech trojek, krome compactu a cabrio.
Jinak o renaultu prede mnou radeji vubec nemluvte.Kdo me zna z motorcafe, vi proc.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kimirsen"
6. 4. 2003 12:16
krab
moc tenhle nazor nikde nevidam, ale nemyslim si, ze je to jen muj dojem. u novych bmw 7 , 5 a castecne jiz u 3 mi chybi ta brutalita. ta brtutalita, kterou kdyz nekdo vidi ve zpetnem zrcatku charakteristicka kruhova svetla minulych generaci, tak jde automaticky do praveho pruhu :-). mozna to bude i tim, ze bmw uz nema takove postaveni co se tyce vykonu. drive to bylo siroko daleko na ceste to neejsilnejsi, s nejlepsimi jizdnimi vlastnostmi, ale dnes muze klidne prigrcet nejaka "nudne vypadajici" honda, mitshubishi atd... s 3 litrem a bmw uz ma problemy. predchazejici design byl dle meho nazoru lepsi. novy bych nazval jednoduse. ma to neco do sebe. ma to neco z kraba. :-).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vedeni"
6. 4. 2003 23:45
ble
No to je ale zrudnost. Nevim, z ceho blejt driv - jestli z vnitrku, nebo z vnejsku. M-B rulezz a SLko zvlast! Myslim, ze i pripravovana 6 mu nebude sahat ani po kotniky - zvlast, jestli bude mit podobny rysy jako tohle "dilo". To je snad fakt hnusnejsi nez Thalia.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pete"
7. 4. 2003 19:00
Re: ble
Thalia je horsi (o trochu).
neregistrovaný "vedeni"
6. 4. 2003 23:52
a nebo...
...je to april. To asi jo, tohle prece nemuze bejt pravda.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rotvice"
7. 4. 2003 16:32
ko
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rotvice"
7. 4. 2003 16:37
bomba
Super design, ale klasika je klasika!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Giuri"
8. 4. 2003 20:05
bez titulku
prostě menší sedmička
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hi-con"
9. 4. 2003 19:51
Nová 5tka
Hm, není vzhledově špatný, ale starší pětková řada je elegantnější klasika BMW.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vlado"
12. 5. 2003 20:25
katostrofa
Je to strasne, nechapem ako ho mohli tak znetvorit .Vyzorom pripomina skor nejake Hyundai.Fuj!Fuj!Fuj!
Rozbalit vlákno
0