Německá značka Borgward se připravuje na svůj návrat mezi výrobce osobních automobilů a hodlá se stát plnohodnotnou konkurencí pro zavedené evropské i asijské značky.
Nemyslím si že by v dnešnom svete znižovania nákladov bol priestor pre ďalšie značky a obzvlášť v Európe kde majú problémy aj výrobcovia s dlhoročnou tradícou.
Síce som bol trochu sklamaný, že neukázali ani len skice chystaného SUV, ale tak treba sa dostať najprv do povedomia, predsa len už laickej verejnosti táto značka moc nehovorí. Samozrejme tie čísla sú dosť prestrelené, ale zas tu sa mi páči, že niekto si jednoducho plní svoj celoživotný sen. Einar Hareide tiež nie je nejaký no name dizajnér, tak uvidíme čo sa im podarí. Stále vidím vo vzkriesení zaniknutej automobilky lepšie šance na úspech ako pri Qorose, ktorý ide od nuly (mohli sa s Borgwardom dohodnúť, možno by to mali istejšie :-) ).
Bez fabriky, zatiaľ bez predstavenej techniky alebo akéhokoľvek konceptu, ale už o 5 rokov chcú vyrábať 800 000 automobilov ročne. >:D No zaujímavé teda. Ináč ak si ich nové modely vezmú inšpiráciu z minulosti čo sa týka prednej masky, neprajníci Renaultu prídu o argument o p...ohlavnom orgáne na aute. >:D [odkaz]
Na jedné straně je velice sympatické, že se dědic tradic zaniklé značky snaží o její vzkříšení, ale každému, kdo něco o současném automobilovém průmyslu ví, je jasné, že ty plány jsou naprosto nereálné. Vývoj nového auta je v dnešní době tak strašně drahý, že se o platformy dělí i několik značek, ale Borgward chce vyvíjet vlastní platformy i motory!!! No a co se týká těch výrobních počtů, jejich růst během pár let, to snad ani nestojí za komentář... ;-\ :-O:no:
Tak počet prodaných aut který si malují je nesmysl, ale vyvinout vše sám se dá, pokud mají čínani dost peněz, jako že obecně mají....Stačí najmout tým odborníků a postavit továrny nebo najmout(koupit) nějaké uzavřené