Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Borgward se oficiálně vrátí po 54 letech v Ženevě

Automobilové značky vznikají a zanikají. A některé se po letech vracejí. Comeback chystá po více než pěti dekádách německý Borgward.
Zpět na článek
9. 2. 2015 11:20
9. 2. 2015 12:46
9. 2. 2015 14:44
9. 2. 2015 14:52
9. 2. 2015 10:23
EVROPSKÝ DINOMOBILKY BUDOU PADAT JAK ZRALÝ A ON SE DERE NA T
KRAVINA >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
9. 2. 2015 11:20
Odvaha
se jim nedá upřít... :yes: Doufám, že mají velmi dobrý business plán. Držím jim palce... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - shamal
9. 2. 2015 12:18
10 bodů za odvahu
Nevím, v dnešní době by museli přijít s něčím převratně novým jako třeba Tesla anebo se pokusit stavět nějaký supersport v malých sériích. Nicméně značka Borgward už nikomu moc neřekne. Mimo Německo jí téměř nikdo nezná - snad v Mexiku si ještě někdo vzpomene... A generace 60+ která do dnes se slzou v oku vzpomíná na Borgward Isabella asi nemůže jako jediná klientela unést novou automobilku. Sympatická ta snaha je, ale moc šancí tomu nedávám.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
9. 2. 2015 12:46
Zaujímavé
Som celkom zvedavý čo to bude zač. Či nejaký superšport, luxusná limuzína alebo nejaké pekné retro? Kapitál do reinkarnácie Borgwardu vraj nalial čínsky výrobca nákladiakov.
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2015 13:13
Bez účasti koncernu?
A to v tom nebude mít prsty žádnej koncern? Kde na to vemou? Držim jim palce, ale zrovna v Evropě nová větší automobilka vyrábějící ve velkých sériích bez účasti nějakýho koncernu? No nevim, neumim si to moc představit, pokud nezačnou vyrábět třeba elektromobily, jako Tesla, ale budu se těšit s čim přijdou.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Glaukos
9. 2. 2015 14:44
Qoros
Umím si to představit jako konkurenci pro Qoros, čínský kapitál, německá značka, to by nemuselo být špatné. navíc by konečně nebyl s tím svým kosočtvercem Renault sám
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2015 14:52
Zajímavé
Značku Borgward dnes už znají bohužel jen automobiloví nadšenci a odborníci, takže moc šancí ke znovuzrození jí nedlávám, ale i tak jim moc držím palce. Ty poslední modely z konce 50. let měly neopakovatelné kouzlo a styl. Pokud by to mysleli opravdu vážně, budou potřebovat miliardy na vývoj a co teprve budování prodejní sítě! V dnešní době si to nedovedu vůbec představit, snad kdyby masivně pomohl čínský kapitá... Každopádně jsem moc zvědavý, s čím do Ženevy příjdou! ;-)
Rozbalit vlákno
0