Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BorgWarner přichází s novou generací dvouspojkové převodovky

BorgWarner je světovým lídrem ve výrobě dvouspojkových převodovek. Že neusnul na vavřínech dokládá fakt, že nyní přichází s novou generací dvouspojkové převodovky, která by měla během několika let znásobit jeho prodeje.
Zpět na článek
14. 11. 2007 20:18
anonym
15. 11. 2007 06:16
neregistrovaný "Marccoo"
15. 11. 2007 12:10
anonym
14. 11. 2007 20:18
Franta
Nekolik stale se opakujicich nesmyslu, vzniklych evidentne lajdackym prekladem, ci hure prihlouplym opisovanim jinych nesmyslu.
Tato prevodovka (napr. pod nazvy DSG u VW, ci novy DuraShift od Fordu) je plnohodnotna AUTOMATICKA prevodovka, i kdyz na jinem principu nez HDM, Ani to ji proste nedela nejakym poloautomat. ustrojim - je to jasne definovano, tim jak prevodovka pracuje a chova se k ridici. A to v mnoha pripadech dokonce vice a lepe "automaticky" nez historicke HDM ustroji :-)
Takze netusim, kde autor bere tato souslovi jako poloautomat ?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marccoo"
15. 11. 2007 06:16
Re: Franta
Tak nějak :yes:
Avatar - Dinar
15. 11. 2007 12:10
Re: Franta
Zbytečně radikální postoj, anonyme. Z technického hlediska je DSG (pro zjednodušení budu pro výtvor Borg Wagner používat toto označení) mechanickou převodovkou s tím, že místo jedné klasické spojky má dvě. Jako automatická převodovka je z technického hlediska chápána převodovka v níž funkci spojky nahrazuje HD-spojka nebo HD-měnič. Tohle je základním technickým rozdílem, který definuje pojmenování převodovek. Tedy fakt, že v autě není levý pedál nedělá z převodovky automat. DSG poskytuje uživatelský komfort automatické převodovky, ale na základě převodovky mechanické, takže přestože výraz poloautomat může být zavádějící, je stejně tak zavádějící označit DSG jako automat, obecně se používá výraz robotizovaná převodovka.