V příštím roce by měl Bosch, jeden z největších světových výrobců a dodavatelů automobilové techniky, odstartovat prodej hybridních pohonů pro koncern Volkswagen i sportovní vozy Porsche.
Myslim si, ze BOSCH nebude mit tak levné hybridni systémy aby mohli konkurovat 10ti lete zkusenosti s provozem hybridu od TOYOTY + LEXUSu. Je zarazejci, ze BMW nedavno prohlasilo, dokud budou schopni vyrabet moroty o stejnem vykonu a spotrebe jak hybridy tak do hybridu nepujdou.
Vždyť hybrid je složitější, při výrobě a recyklaci spotřebuje více energií. Dokázáno. Zkuste sledovat třeba Top Gear. Hybrid je fajn myšlenka, ale zatím spíš póza bohatších a aktivistů "za každou cenu"
Další co uvěřil ekologické lobby ? Opravdu je jedna plus jedna dvě ? Když to tisíckrát tisíckrát zopakuju, nebude to už méně, nebo to jen matematická lobby tají ?
Tak se hoď nějáký fakta, proč je výroba hybridních pohonů energeticky náročnější než výroba třeb dieselu. Nevěřím, dokud neuvidím argumenty. Podle mě, v kapitalistickým systému se energetická náročnost projeví v nákladech, tzn. ceně. A pokud to bude moc drahý, tak to se to nebude kupovat. Ale prodej hybridů roste. Myslíš že ho dotují? Já nevím....zkusme se bavit o faktech, ne o ideologii
prius byl prvni roky urcite dotovany co toyota sef i neprimo priznal, dneska uz asi neni ale jedna se tu spis o prestizni vyrobek, corolla (pro auto) urcite vydela vic jak prius. Jinac prvni seriovy hybrid - audi duo stal v roce 1996 60 tisic dm, prodalo se jen okolo 100kusu a vyroba byla pozastavena.
No vzhleldem k tomu ze bosch neni kvalitou nic moc tak jsem zvedavy co tam vymysli, např takove vahy vzduchu od Bosche v motorech TDI VW DTI Opel, vstrikovaci ventily a cerpdla paliva v peugeotu zadna slava :no: