Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Brabus 850 6.0 Biturbo iBusiness: Závoďák pro kravaťáky je zpět

Michal Fokt
Diskuze (12)
Brabus oprášil myšlenku superrychlého manažerského sedanu. S nejnovější 850koňovou verzí můžete po dálnici upalovat rychlostí až 350 km/h.

U Brabusu si opravdu pospíšili. Zatímco nejnovější Mercedes-Benz S, model W222, se, řečeno s trochou nadsázky, na showroomech teprve rozkoukává, německý tuner už na jeho bázi postavil speciální multimediální manažerský speciál iBusiness, navazující na původní stejnojmennou kreaci z roku 2011. A jako základ neposloužila jen tak nějaká obyčejná verze, ale rovnou provedení S 63 AMG, jenž se začne prodávat až v průběhu tohoto měsíce.

Původně pětiapůllitrový V8 byl převrtán na objem 5,9 l, do něhož tlačí vzduch dvě nová turbodmychadla. Další změny zahrnují nové kované písty i vačkové hřídele, větší airbox, upravenou elektroniku a nerezový sportovní výfuk. Výsledkem je výkon 850 koní, nebo chcete-li 625 kW, a elektronicky omezený točivý moment 1150 N.m. Díky tomu luxusní sedan zrychlí z klidu na stovku za 3,5 s a je schopen jet rychlostí 350 km/h. Krocení tohoto temperamentu mají na starosti keramické brzdy na všech kolech.

To je ale jen jedna z jeho silných stránek. Tou další je decentně sportovní vzhled, zajištěný upravenými nárazníky, karbonovými výdechy v blatnících, zadním difuzorem, jedenadvacetipalcovými koly a elektronickým modulem, umožňujícím snížit světlost o 15 mm.

To, co ale patrně ocení manažer na cestách nejvíce, je multimedializovaný interiér. Brabus zůstal opět věrný značce Apple, takže je k dispozici přístroje iPad mini, iPod touch, Mac mini a nechybí ani 15,2" TFT displej a wifi. A abychom se nebavili pouze o elektronice, středová konzola mezi zadními sedadly byla přepracována a interiér je čalouněn luxusní hnědou a béžovou kůží a hnědou alcantarou. Výstavní premiéru bude mít Brabus 850 6.0 Biturbo iBusiness na frankfurtském autosalonu. Vzhledem k tomu, že výchozí S 63 AMG stojí čtyři miliony korun, raději se ani neptejte, kolik asi mohou za tohle auto chtít u Brabusu...

Michal Fokt
Diskuze (12)
Avatar - romgator
10. 9. 2013 17:00
Re: Jsem sice také kravaťák,ale
myslíš, že moje kravata s kachničkama není in ? Je to možné, vyzkouším tu s kačerem Donaldem. Úspěch bude zaručen. ;-)
Avatar - Delfin2
10. 9. 2013 01:10
wau
akože pohoda, aká je cena?Snáď niekedy,možno,raz si ho kúpim.. >:D
..ale to auto je krásne a ten výkon musí byť úchvatný,previesť sa - silný zážitok, pre mňa stopercentné :yes:
Avatar - vabis
10. 9. 2013 00:42
auto pro hezký den
O závodění (na které jste stejně pohodlní) nejde, s kým proboha? Nepřetahujete se hekticky o drobné, vždycky máte víc, násobně víc. Tady nezvedáte hozenou rukavici, tady jste Bernie Ecclestone, Vám to tu patří. Jde o to ovládání špičkami nohou a dvěma prsty, o to kouzlení. Šup za předjížděným 60, před předjížděným 220. S úsměvem na rtu a při poslechu vážné hudby. O to malovat tu stopu do ranní rosy dokud jsou silnice prázdné. O tu symfonii něhy a nekonečného výkonu, kdy jsou i dálnice najednou hodně klikaté.

Byť ten Brabus je jak Bank Olufsen, značka a pocit je silnější než technika, plastové mračítko v ceně průměrného platu klidně odletí neznámo kam, ale blažený pocit nezmizí. Hračka vyšší dívčí. Pak už zbývá opustit 2D a zajímat se o osobní vrtulníček nebo Cesnu. Rozumím šejkům že se nudí a proč vznikl "zbytečný" Veyron. Je to stejné, jako ráno uvidět ve dveřích oblíbenou asistentku, dát si silný davidoff nebo si vystavit na stůl kresbu vašeho dítěte, musíte si udělat r-a-d-o-s-t.
9. 9. 2013 20:34
Re: Jsem sice také kravaťák,ale
Ti to povim. Máš špatnou kravatu ;-\
Avatar - Hammunasakra
9. 9. 2013 19:58
Re: KOLIK ŽE TO ŽERE?
Hele ty jednodruhovej omezenče cos mě fakt nasral. Nezkoušej bejt vtipnej a di volizovat nějakej plakát audi nebo VW