Německý úpravce vozů Mercedes-Benz, firma Brabus, je již od roku 1996 držitelem rekordního zápisu s vozem stejného jména. Letošní model Brabus E V12 Biturbo však starý výkon výrazně vylepšil a dosáhl rychlosti 350,2 km/h!!
Trojcípou hvězdu na Brabusu neuvidíš, Brabus je právně veden a mezinárodně uznáván jako samostatný výrobce Disponuje vlastními homologacemi TÜV a tak všechno..
Brabus nemá povolení od MB - používat jeho oficiální znaky - proto hvězdičku na žádném Brabusu neuvidíš. Myslím že jediný kdo je muže na upravených vozech použít je AMG - jakožto dvorní úpravce
Každý chce jednou chytit tu svou velrybu. a je jedno, jestli ji lovíš ve vodách severního moře či na Lipně. Je naděje, že i na tom Lipně ji chytíš... Tak jako je naděje jet jednou 350km/hod. Ale ono je jedno, jak rychle jedeš... důležité je, jak rychle jet chceš. To co tě omezuje, to tě posílí. Jen ten, kdo má velký cíl může dosáhnout jakéhokoliv cíle. Brabus má velký cíl. Jenže co pak s tou velrybou na Lipně, až ji jednou chytím?
Přesně tak, ta maximálka tady je jenom pro ten pocit. A nutno říct, že dost dobrý pocit vlastnit auto co dá 350km/h. Tady jde ale hlavně o pružný zrychlení!!! To musí být zdrcující. Jo a taky by mě zajímal životnost motoru
Maximálka tohoto auta je na většině míst světa fakt jen pro pocit,ale co je naprosto fascinující,luxus který tohle fáro nabízí.Když se tak dívám,jen málo takhle rychlejch aut nabízí takový luxus a navíc ještě sveze 5 lidí!to je prostě skvělé!
Bravo!!!!! Já říkám Bravo!!!! Děkuji Brabusu za nás za všechny, že nám dává možnost koupit si takovýto sedan. GTI to krásně napsal u FXX: není chyba na straně Ferrari (v tomto případě Brabusu), je chyba na naší straně, že si ho nekoupíme...Ferrari (Brabus) nám tu možnost dává!!!!!
za nedlouho muze Brabus pracovat na novem jeste lepsim motoru, AMG ma novy nepreplnovany V8 6,2 48 ventilu s 510PS a 630NM. Jeste lepsi variantou ma byt V8 biturbo s V8 6,0 a vykonem pres 600PS a 800NM.
Der intern M156 E 63 genannte Motor schöpft aus 6.208 Kubikzentimetern 510 PS und eine maximales Drehmoment von 630 Nm bei 5.200/min. - rund 20 Prozent mehr Drehmoment als vergleichbare Saugmotoren dieser Leistungsklasse. Die maximale Drehzahl liegt bei 7.200 Touren. Derzeit erhält der neue Motor in einem umgerüsteten Erprobungsträger auf Basis des CLK DTM seinen letzten Schliff. Dort leistet er wegen einer anderen Abgasanlage sogar 580 PS.
Wenn 730 Newtonmeter Drehmoment im Mercedes CLS 420 CDI ihre Wirkung entfalten, bleibt kein Auge trocken. Gelassen ist dann nur noch der Vierliter-V8, ein rüttel- und schüttelfreies Diesel-Monument.
Je to skvělý auto, žádný kýčový design, samá elegance, zadní spojler nenarušuje design MB , a ten základ je fakt dobře zvolený. Ale co dělá toto auto v serpentinách. Netostane jej tam průměrnej sporťák? Tam je výkon pro okrasu? Máte s tím někdo zkušenost?